abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63165163
Ik juich graag voor mannen met potentie
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_63857939

Holland sport 20.30
pi_63983239
quote:
Bij de Tennis Masters in Rotterdam waren er vrijdag geen verrassingen. Favoriet Jesse Huta Galung bereikte de halve finales ten koste van Nick van der Meer: 7-6, 6-2. Hij staat in de halve eindstrijd tegenover Michel Koning, die te sterk was voor Bart de Gier (6-3, 6-4). Thiemo de Bakker en Matwé Middelkoop vechten om het andere finaleticket.
pi_63983810
Had het terplekke gezien..Heb Jesse nog nooit zo boos gezien, al in de 2e game 4 keer zijn racket op de grond gegooid
Maar ja, hij kwam ook 4-1 achter, maar hij kwam terug!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63985944
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:10 schreef Norrage het volgende:
Had het terplekke gezien..Heb Jesse nog nooit zo boos gezien, al in de 2e game 4 keer zijn racket op de grond gegooid
Maar ja, hij kwam ook 4-1 achter, maar hij kwam terug!
pi_63991641
Verloren 7-6 7-6
pi_63992881
Hij was ook niet echt gemotiveerd dit toernooi geloof ik. En Koning is in koningsvorm
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_64011109
Erg jammer, Thiemo heeft er dus ook niks van gebakken
pi_64011143
Thiemo speelde ook als een krant dit toernooi ja. Verdiend gewonnen door Koning.
pi_64635524
Kwalificatie Brisbane: Gregorc - Huta Galung, eerste set 6-4 verloren.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64636318
6-4 6-4 verloren, behoorlijk kansloos. Eerste BP had hij op 6-4 5-2.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 5 januari 2009 @ 01:35:29 #212
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_64673870
Zag hem spelen en heeft denk ik terecht verloren. Zijn service liep niet optimaal en had ook wat pech. Het was vast een tegenstander die hij zou moeten kunnen hebben, en het verschil was erg klein, maar vandaag zat het er niet in.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_64981973
Eerste ronde qualies AO: Ventura, Santiago - Huta
0-1 HTH
pi_65023492
Verloren :
quote:
Huta Galung moest zijn meerdere erkennen in de Spanjaard Santiago Ventura (6-7, 3-6)
pi_65480735
quote:
Huta Galung vervangt Haase in Rotterdam

Jesse Huta Galung zal de plaats innemen van Robin Haase tijdens het 36ste ABN AMRO World Tennis Tournament, dat van 9 tot en met 15 februari 2009 wordt gehouden in Rotterdam. Dat maakte de organisatie dinsdag middels een persbericht bekend. Huta Galung, nummer 175 op de ATP ranking, is na Haase de op één na hoogst geklasseerde Nederlander op de ATP World Tour.
pi_65615710
1e ronde qualies overleefd
Vandaag tegen Sancic

OOP
pi_65632077
quote:
Jesse Huta Galung heeft zich geplaatst voor de 3e en beslissende kwalificatieronde voor het ATP toernooi van Zagreb (Kro).
De 23-jarige Nederlander was in de 2e ronde met 6-4, 7-6 te sterk voor Antonio Sancic (Kro, 479). Dankzij deze overwinning is hij slechts één overwinning verwijderd van een plaats in het hoofdtoernooi.
Huta Galung moet in de 3e kwalificatieronde zien af te rekenen met Lukas Lacko (Slw, 325). Beide spelers stonden eenmaal eerder tegenover elkaar, in januari 2008 was Huta Galung nipt in 3 sets te sterk voor de Slowaak.
.

Jesse heeft weer mooi gewonnen. Hopelijk wint hij ook de 3de kwalificatiewedstrijd en dan kan hij zich alvast warm maken voor Rotterdam , om daar te stunten .
pi_65655466
Lacko wint in 3 sets van Huta Galung. Beetje jammer omdat hij de eerste set nog in een tie-break won, maar er vervolgens met 6-4 6-0 af ging.
sig verwijderd door FA
pi_65656588
Ja, zeer jammer had niet gemogen tegen iemand die iets in de 300 staat. maarja dan maar In Rotterdam vlammen.
pi_65825585
1e partij van Huta
quote:
(WC) HUTA GALUNG, Jesse NED v (7) TSONGA, Jo-Wilfried FRA
Nog effe zoeken welke dag
pi_65825711
Phoef.... Zal wel heel moeilijk worden om hem te verslaan. Hopelijk kan Jesse stunten voor een publiek wat van hem is
pi_65825796
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:05 schreef tennisboy het volgende:
Phoef.... Zal wel heel moeilijk worden om hem te verslaan. Hopelijk kan Jesse stunten voor een publiek wat van hem is
Ga je ?
pi_65825892
Goede loting voor Jesse! Tsonga zal of geblesseerd raken, of misschien wel niet eens spelen (dan moet jesse tegen een LL), of ongemotiveerd zijn, of vermoeid zijn van het vorige toernooi, of gewoonweg slecht spelen..Goede kans voor Jesse om de 2e ronde te halen!
pi_65826027
No way dat Tsonga dat geintje 2 jaar achter elkaar gaat flikken..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65826176
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:21 schreef Tim86 het volgende:
No way dat Tsonga dat geintje 2 jaar achter elkaar gaat flikken..
Wel kans dat die het niet erg vind om er vroeg uit te gaan. Volgende week alweer in Marseille voor eigen publiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')