abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61428603
Navarro wint van Koning, maar wel pas 7-6 derde set...ben benieuwd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61432032
Jesse verliest helaas van Navarro, ook in 3 sets. 3-6 6-4 2-6.
pi_61490417
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:01 schreef tennisboy het volgende:
Jesse verliest helaas van Navarro, ook in 3 sets. 3-6 6-4 2-6.
Jammer, weer een update wanneer hij mag ?

Edit: gevonden: Jesse Huta Galung: De nummer 2 van Nederland
Klopt dit nog ?

[ Bericht 19% gewijzigd door kleinzusje op 09-09-2008 06:55:54 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_61490991
Jesse is nog steeds de nummer 2 van de ranglijst. Er gaan wel 31 punten vanaf omdat hij in de halfe finale is uitgeschakeld en vorig jaar het toernooi won. Vandaag speelt Jesse in Sevilla . Hij speelt tegen I. Cervantes. Jesse is als 6de geplaatst.
pi_61507301
Balen:
Jesse geeft op:
Voor Jesse Huta Galung is zijn optreden tijdens de challenger van Sevilla uitgelopen op een deceptie. Onze 23-jarige landgenoot moest in de derde set bij een stand van 2-3 in het voordeel van Inigo Cervantes(Spa, 450) de strijd staken. De eerste set was nog met 6-2 naar Huta Galung gegaan. De tweede set ging in exact dezelfde cijfers naar de 19-jarige Cervantes. De blessure van Huta Galung valt mee, hij heeft een grote bloeduitstorting op zijn knie, vanwege een mislukte backhand. '' Het komt goed, ik wilde geen risico nemen'' aldus de Nederlander.
pi_61508230
Hij sloeg dus met zijn racket op zijn knie..lekker dan..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61776707
quote:
Davis Cup - Huta Galung: ‘Ik ben niet uitbundig’

Hij hield het rustig, na zijn overwinning in vier sets op de Zuid-Koreaan Kyu-Tae Im. Maar dat was normaal vond Jesse Huta Galung , de man die Nederland aan het einde van de eerste dag langszij bracht in de promotiewedstrijd voor een plek in de wereldgroep van de Davis Cup. “Ik kan wel uit mijn dak gaan, maar zo ben ik niet. Ik ben nu eenmaal niet zo’n uitbundige persoon. Morgen wordt het dubbel een sleutelwedstrijd, het is in elk geval belangrijk dat ik 1-1 heb gemaakt.”

Held !

[ Bericht 6% gewijzigd door kleinzusje op 20-09-2008 11:11:00 ]
pi_61778224
Was een mooie overwinning van Jesse, hierdoor kunnen we nog winnen.
pi_61781407
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:37 schreef tennisboy het volgende:
Was een mooie overwinning van Jesse, hierdoor kunnen we nog winnen.
Wel een volle batterij meenemen morgen
pi_61798719
pi_61843196
quote:
Huta Galung en De Bakker nemen rust na Davis Cup

Jesse Huta Galung en Thiemo de Bakker zijn nog niet helemaal bijgekomen van hun enerverende Davis Cup-weekend. Beide tennissers hebben zich maandag afgemeld voor het challengertoernooi dat ze deze week zouden spelen. Huta Galung stond ingeschreven in Napels en De Bakker zou in actie komen in Trnava.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:53:45 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61844389
En terecht.
Ik denk dat er wel een aardig feestje is geweest zondagavond

Ik snap trouwens niet waarom ze in de week na de Davis Cup inschrijven in een Challenger. Je ziet spelers altijd afmelden in de week nadat ze Davis Cup gespeeld hebben. Kun je net zo goed niet inschrijven...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61849706
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Komakie het volgende:
En terecht.
Ik denk dat er wel een aardig feestje is geweest zondagavond

Ik snap trouwens niet waarom ze in de week na de Davis Cup inschrijven in een Challenger. Je ziet spelers altijd afmelden in de week nadat ze Davis Cup gespeeld hebben. Kun je net zo goed niet inschrijven...
Als het na 2 dagen 3-0 of 0-3 had gestaan had hij waarschijnlijk wel gespeeld. Als je dan nergens ingeschreven staat gaat dat natuurlijk niet.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:05:23 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61851051
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als het na 2 dagen 3-0 of 0-3 had gestaan had hij waarschijnlijk wel gespeeld. Als je dan nergens ingeschreven staat gaat dat natuurlijk niet.
Je kunt natuurlijk een wildcard aanvragen bij een wat kleiner toernooi.
Maar goed, dat is misschien wel zo. Dan nog zou ik dat weekje rust pakken om je te concentreren op de rest van het jaar.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_62323033
Jesse Huta Galung komt komende week in actie bij het challengertoernooi in het Deense Kolding.
De 23-jarige Huta Galung staat in de eerste ronde tegenover Dawid Olejniczak (Pol, 198). Ik hoop dat Jesse tijdens dit toernooi hoge gooien gaat doen, aangezien hij behoorijk is gezakt, hij staat nu 188ste.
pi_62324456
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 10:21 schreef tennisboy het volgende:
Jesse Huta Galung komt komende week in actie bij het challengertoernooi in het Deense Kolding.
De 23-jarige Huta Galung staat in de eerste ronde tegenover Dawid Olejniczak (Pol, 198). Ik hoop dat Jesse tijdens dit toernooi hoge gooien gaat doen, aangezien hij behoorijk is gezakt, hij staat nu 188ste.

Cool

[ Bericht 10% gewijzigd door kleinzusje op 12-10-2008 23:59:35 ]
pi_62382991
Jesse heeft gewonnen .
quote:
Jesse Huta Galung heeft zich op nipte wijze weten te plaatsen voor de tweede ronde van het challengertoernooi in Kolding (Den).
In de eerste ronde was de 23-jarige Hillegommer in 3 sets te sterk voor Dawil Olejniczak(Pol, 198). De beide spelers waren zeer aan elkaar gewaagd maar Huta Galung wist aan het langste eind te trekken. De eerste set kaapte de 25-jarige Pool nog weg, maar daarna vocht de Nederlander zich terug, het werd 6-7, 7-6, 7-5.
In de volgende ronde treft Huta Galung de winnaar van het duel tussen de als 3e geplaatste Joseph Sirianni (Aus, 142) en qualifier Filip Prpic (Zwe, 323).
Matwe Middelkoop komt als volgende op de baan voor zijn partij in de eerste ronde.
pi_62410318
Helaas, Sirianni was beter. 6-3 3-6 3-6
Middelkoop wint overigens wel knap, van Kevin Anderson, 6-4 6-4.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_62501684
Verloren in Basel
pi_62719203
Morgen in Aachen
pi_62757691
En hij wint met 6-3, 6-1 van de Pakistani Aisam Qureshi. Volgende ronde waarschijnlijk tegen Middelkoop.
pi_62765677
Erg knappe overwinning hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_62804521
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:51 schreef TheArt het volgende:
En hij wint met 6-3, 6-1 van de Pakistani Aisam Qureshi. Volgende ronde waarschijnlijk tegen Middelkoop.
quote:
Challenger Aken: Middelkoop tegen Huta Galung
Matwé Middelkoop kan zich opmaken voor een partij tegen Jesse Huta Galung in de tweede ronde van het challengertoernooi in Aken. De Nederlandse tennisser versloeg woensdag in de eerste ronde de Duitser Alexander Flock: 6-4, 6-7(4), 6-1.

Middelkoop zou in de eerste ronde eigenlijk tegen de als achtste geplaatste Duitser Benjamin Becker spelen, maar die meldde zich af.
14.30

Stream
pi_62810116
wat spelen die nederlanders best vaak tegen elkaar in die toernooien zeg...Vooral Middelkoop :/ Zoveel challenger spelers hebben we ook weer niet
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_62811567
Jesse wint de 1ste set met 6-2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')