Jammer, weer een update wanneer hij mag ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:01 schreef tennisboy het volgende:
Jesse verliest helaas van Navarro, ook in 3 sets. 3-6 6-4 2-6.
quote:Davis Cup - Huta Galung: ‘Ik ben niet uitbundig’![]()
Hij hield het rustig, na zijn overwinning in vier sets op de Zuid-Koreaan Kyu-Tae Im. Maar dat was normaal vond Jesse Huta Galung , de man die Nederland aan het einde van de eerste dag langszij bracht in de promotiewedstrijd voor een plek in de wereldgroep van de Davis Cup. “Ik kan wel uit mijn dak gaan, maar zo ben ik niet. Ik ben nu eenmaal niet zo’n uitbundige persoon. Morgen wordt het dubbel een sleutelwedstrijd, het is in elk geval belangrijk dat ik 1-1 heb gemaakt.”
Wel een volle batterij meenemen morgenquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:37 schreef tennisboy het volgende:
Was een mooie overwinning van Jesse, hierdoor kunnen we nog winnen.
quote:Huta Galung en De Bakker nemen rust na Davis Cup
Jesse Huta Galung en Thiemo de Bakker zijn nog niet helemaal bijgekomen van hun enerverende Davis Cup-weekend. Beide tennissers hebben zich maandag afgemeld voor het challengertoernooi dat ze deze week zouden spelen. Huta Galung stond ingeschreven in Napels en De Bakker zou in actie komen in Trnava.
Als het na 2 dagen 3-0 of 0-3 had gestaan had hij waarschijnlijk wel gespeeld. Als je dan nergens ingeschreven staat gaat dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Komakie het volgende:
En terecht.
Ik denk dat er wel een aardig feestje is geweest zondagavond
Ik snap trouwens niet waarom ze in de week na de Davis Cup inschrijven in een Challenger. Je ziet spelers altijd afmelden in de week nadat ze Davis Cup gespeeld hebben. Kun je net zo goed niet inschrijven...
Je kunt natuurlijk een wildcard aanvragen bij een wat kleiner toernooi.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het na 2 dagen 3-0 of 0-3 had gestaan had hij waarschijnlijk wel gespeeld. Als je dan nergens ingeschreven staat gaat dat natuurlijk niet.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:21 schreef tennisboy het volgende:
Jesse Huta Galung komt komende week in actie bij het challengertoernooi in het Deense Kolding.
De 23-jarige Huta Galung staat in de eerste ronde tegenover Dawid Olejniczak (Pol, 198). Ik hoop dat Jesse tijdens dit toernooi hoge gooien gaat doen, aangezien hij behoorijk is gezakt, hij staat nu 188ste.
quote:Jesse Huta Galung heeft zich op nipte wijze weten te plaatsen voor de tweede ronde van het challengertoernooi in Kolding (Den).
In de eerste ronde was de 23-jarige Hillegommer in 3 sets te sterk voor Dawil Olejniczak(Pol, 198). De beide spelers waren zeer aan elkaar gewaagd maar Huta Galung wist aan het langste eind te trekken. De eerste set kaapte de 25-jarige Pool nog weg, maar daarna vocht de Nederlander zich terug, het werd 6-7, 7-6, 7-5.
In de volgende ronde treft Huta Galung de winnaar van het duel tussen de als 3e geplaatste Joseph Sirianni (Aus, 142) en qualifier Filip Prpic (Zwe, 323).
Matwe Middelkoop komt als volgende op de baan voor zijn partij in de eerste ronde.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:51 schreef TheArt het volgende:
En hij wint met 6-3, 6-1 van de Pakistani Aisam Qureshi. Volgende ronde waarschijnlijk tegen Middelkoop.
14.30quote:Challenger Aken: Middelkoop tegen Huta Galung
Matwé Middelkoop kan zich opmaken voor een partij tegen Jesse Huta Galung in de tweede ronde van het challengertoernooi in Aken. De Nederlandse tennisser versloeg woensdag in de eerste ronde de Duitser Alexander Flock: 6-4, 6-7(4), 6-1.
Middelkoop zou in de eerste ronde eigenlijk tegen de als achtste geplaatste Duitser Benjamin Becker spelen, maar die meldde zich af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |