abonnement Unibet Coolblue
pi_59257644
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen - 25 procent korting bij Easyjet
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #2
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #3
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #4

Voor algemene vragen over vliegen => [Centraal] Vragen over vliegen #2
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen


Handige links voor vliegtickets:


  • www.vliegtarieven.nl
  • www.vluchtzoeker.nl
  • http://www.nl.lastminute.com
  • http://www.atp.nl
  • Opodo
  • http://www.wegolo.nl
  • http://www.cheaptickets.com

    www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

    www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

    Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....


    voor de trein kijk je op:

  • http://www.ns.nl
  • http://bahn.hafas.de
  • http://www.treinreiswinkel.nl


    En al je overige vragen kun je dus hier posten
  • pi_59257841
    Ik ben op zoek naar een goedkope vliegticket voor de 28e/29e/30e van Amsterdam, Eindhoven of Brussel naar Lissabon of Faro (portugal) met een retour op 6/7/8 augustus. Liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk Met extra tussenstop, maar wel met dezelfde airliner iv.m. surfspullen.

    Iemand suggesties?
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      dinsdag 10 juni 2008 @ 07:27:18 #3
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_59268663
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 20:57 schreef henkSX het volgende:
    Ik ben op zoek naar een goedkope vliegticket voor de 28e/29e/30e van Amsterdam, Eindhoven of Brussel naar Lissabon of Faro (portugal) met een retour op 6/7/8 augustus. Liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk Met extra tussenstop, maar wel met dezelfde airliner iv.m. surfspullen.

    Iemand suggesties?
    28e/29e/30e wat juni of juli?????
    pi_59278590
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 07:27 schreef vats het volgende:

    [..]

    28e/29e/30e wat juni of juli?????
    Haha, stom! Moest juli zijn, maar is inmiddels opgelost, heb iets gevonden
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_59282819
    Beste Fokkers,

    Ik ben op zoek naar een retour vliegreis naar Izmir (Turkije). Ik wil graag vertrekken vanuit Eindhoven of Maastricht.

    Dus of ik dan via Dusseldorf moet (lijkt mij aannemelijk aangezien kostenbesparing), maar hoe kom ik daar dan het beste? Trein?

    De vertrekdatum is 13 of 14 juni, bij voorkeur 13 juni.
    De retourdatum is 28 juli (dag eerder of later is geen probleem!

    Graag zo goedkoop mogelijk, overstappen liever niet, maar als het veel scheelt dan maakt het niet uit.

    Ik ben al wat sites door aan het nemen, maar ik weet niet precies wat handig is en goedkoop, Ik hoop dat iemand me tips kan geven of concreet voorbeeld kan geven!

    Alvast hartelijk bedankt!
    pi_59350767
    Goedkoopste dat ik zo'n beetje kon vinden is 470 euro... Zijn er mensen die nog iets alternatief hebben? (Bij transavia dit keer vanaf amsterdam naar izmir)

    Ik kan mijn vorige bericht niet meer wijizgen, maar ik heb een typo gemaakt. Het is van 13 t/m 27 juli (ongeveer)
      vrijdag 13 juni 2008 @ 06:45:26 #7
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_59354391
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 23:12 schreef ER_Online het volgende:
    Goedkoopste dat ik zo'n beetje kon vinden is 470 euro... Zijn er mensen die nog iets alternatief hebben? (Bij transavia dit keer vanaf amsterdam naar izmir)

    Ik kan mijn vorige bericht niet meer wijizgen, maar ik heb een typo gemaakt. Het is van 13 t/m 27 juli (ongeveer)
    check ff op je complete reis met hotel kan boeken voor weinig die kant op. Dan laat je dat hotel gewoon zitten en ga je waar je heen wil.
    pi_59355523
    Ik ga misschien naar India, het hangt nu alleen af van de prijs dus als jullie mij zouden kunnen helpen heel graag

    1. waarvandaan je wilt reizen: "omgeving" eindhoven, dus: Amsterdam, Brussel, Dusseldorf, Frankfurt, Maastricht enz Ik heb een eigen auto dus een stukje rijden is geen probleem.


    2. wanneer je wilt reizen: ergens tussen 2 en 9 augustus, terug een week later.

    3. waarnaartoe je wilt reizen: Shimla, India.

    4. hoe je wilt reizen: maakt niet uit (hoewel het eerste deel naar india toe met het vliegtuig wel handig en snel zou zijn ), zolang het maar goede vervoerders zijn.

    5. op welke manier je wilt reizen: ik wil best wel even onderweg zijn en een overstap is niet zo'n probleem (op het eerste deel naar india toe), alleen ik ga maar voor een week dus dan liever niet 3 dagen onderweg Dus eventueel een beetje tussen goedkoop en snel in

    Alvast bedankt!
    pi_59393754
    Nadat ik gisteren in Bern ben geweest bij het Nederland Elftal wil ik meer!
    Om alvast op de zaken vooruit te lopen: De halve finale wordt gespeeld in Wenen.

    Daarom wil ik op woensdagavond 25 juni naar Wenen. (met het vliegtuig of met de trein)
    En ik wil retour op maandag 30 juni. (ook vliegtuig of trein)

    Wat is de goedkoopste manier? Liefst vanaf Schiphol.

    Verder vraag ik me af wat de mogelijkheden zijn om zo'n geboekte reis te annuleren. De kans bestaat dat Nederland de halve finale verliest, dan wil ik niet op 30 juni terug, maar op 27 juni.

    Ik hoop dat jullie een goedkope manier hebben om dit mee te maken.
    wie zaait zal oogsten.....
    pi_59408877
    Ik ben op zoek naar een goedkope vlucht van nederland naar parijs in september.
    Weet iemand of er nog leuke aanbiedingen zijn?
    Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
    Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
    Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
    pi_59409006
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 20:40 schreef cohen het volgende:
    Nadat ik gisteren in Bern ben geweest bij het Nederland Elftal wil ik meer!
    Om alvast op de zaken vooruit te lopen: De halve finale wordt gespeeld in Wenen.

    Daarom wil ik op woensdagavond 25 juni naar Wenen. (met het vliegtuig of met de trein)
    En ik wil retour op maandag 30 juni. (ook vliegtuig of trein)

    Wat is de goedkoopste manier? Liefst vanaf Schiphol.

    Verder vraag ik me af wat de mogelijkheden zijn om zo'n geboekte reis te annuleren. De kans bestaat dat Nederland de halve finale verliest, dan wil ik niet op 30 juni terug, maar op 27 juni.

    Ik hoop dat jullie een goedkope manier hebben om dit mee te maken.
    Koop een Interrail kaart voor 5 dagen binnen 10 dagen = > www.interrail.nl

    Het zal wel druk zijn in de trein, maar als je in je eentje reist en je een beetje de tijd neemt en wat alternatieve routes bedenkt, moet het wel lukken
    pi_59409075
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 17:16 schreef theemuts1982 het volgende:
    Ik ben op zoek naar een goedkope vlucht van nederland naar parijs in september.
    Weet iemand of er nog leuke aanbiedingen zijn?
    Transavia vliegt naar Orly. Met de trein is sneller en makkelijker en nu al vanaf 50 euro retour => http://www.tgv-europe.nl/nl/home/

    Wel pas vanaf drie maanden voor vertrek te boeken (dus vandaag kun je reizen t/m 15 september boeken)
    pi_59421145
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 17:16 schreef theemuts1982 het volgende:
    Ik ben op zoek naar een goedkope vlucht van nederland naar parijs in september.
    Weet iemand of er nog leuke aanbiedingen zijn?
    Je kan beter met de trein gaan, is sneller want je hoeft niet in te checken ed. Vanaf Amsterdam Centraal duurt een reisje richting Parijs ongeveer 4 uur. Ook arriveer je midden in Parijs.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 19:10:45 #14
    69066 cohen
    immer 2.
    pi_59467701
    Ik wil komende vrijdag (avond/nacht) naar Basel, zodat ik zaterdag in Basel het Nederlands Elftal feest kan vieren.

    Wat is het goedkoopste vliegtuig, of rechtstreekse trein? Liever niet 100x overstappen.
    wie zaait zal oogsten.....
    pi_59477401
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 19:10 schreef cohen het volgende:
    Ik wil komende vrijdag (avond/nacht) naar Basel, zodat ik zaterdag in Basel het Nederlands Elftal feest kan vieren.

    Wat is het goedkoopste vliegtuig, of rechtstreekse trein? Liever niet 100x overstappen.
    Zoals eerder gezegd: koop een interrail kaart. Is op dat moment het goedkoopste, alleen zul je het grootste deel van de reis moeten staan in de trein waarschijnlijk of een hoop stoptreinen moeten nemen (en als je met meerderen gaat, kan dan het SchöneWochenendeTicket een leuk alternatief zijn). Kijk op www.interrail.nl of www.bahn.de
    pi_59478984
    Ik snap dat interrail niet helemaal

    Zo'n One Country Pass bv. Geldt die alleen voor treinreizen binnen het beoogde land? Dus is het exclusief de reis er naar toe en weer terug?
    pi_59479526
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 03:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
    Ik snap dat interrail niet helemaal

    Zo'n One Country Pass bv. Geldt die alleen voor treinreizen binnen het beoogde land? Dus is het exclusief de reis er naar toe en weer terug?
    => Met de trein door Europa (Interrail enzo) #2

    Je moet om naar Zwitserland te komen dan ook de Global Pass hebben. Je kan ook een Duitsland en een EK pas nemen.
    In een ander topic hier in TRV worden overigens nog plaatsen in een busje aangeboden.
    pi_59480005
    Ik wil 26 juni naar TOKYO!
    Met het vliegtuig, doh! 6 juli ongeveer terug, maar mag ook dagje eerder of later.
    Ik heb geen creditcard (althans, moet 'm nog activeren en ben de code kwijt) dus ik wil graag met iDeal betalen.

    Zo goedkoop mogelijk plz!

    (Ik kom veelal uit op Aeroflot... Damn, overleef ik dat? )

    [ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2008 08:44:18 ]
      woensdag 18 juni 2008 @ 09:58:47 #19
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_59481449
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 08:40 schreef Toeps het volgende:
    Ik wil 26 juni naar TOKYO!
    Met het vliegtuig, doh! 6 juli ongeveer terug, maar mag ook dagje eerder of later.
    Ik heb geen creditcard (althans, moet 'm nog activeren en ben de code kwijt) dus ik wil graag met iDeal betalen.

    Zo goedkoop mogelijk plz!

    (Ik kom veelal uit op Aeroflot... Damn, overleef ik dat? )
    Credit Card regelen zou ik zeggen... Internationale sites kennen Ideal niet en die zijn vaak goedkoper als Nederlandse sites. Anyway Areoflot is niets mis mee, behalve de stopover op moscow (vliegveld schijnt kut te zijn) Anyway goedkoopste optie:

    $1296 = 850 euro (ongeveer)

    Als je gaat laat ff weten hoe het was, ik ben er in september


    closeemail print save
    One or more segments of this flight is a codeshare with another airline.
    Depart – Thu 26 Jun 2008
    This flight leaves on Thursday and arrives on Friday.
    Aeroflot
    Flight 418
    Operated by KLM Royal Dutch Departs: 12:00p
    Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 5:15p
    Sheremetyevo (SVO)
    Coach | Fare code: QPX | Aircraft: Boeing 737 | 3h 15m
    [ Layover in Moscow, Russia (SVO) for 2h 05m ]
    Aeroflot
    Flight 575 Departs: 7:20p
    Sheremetyevo (SVO) Arrives: 10:00a
    Narita (NRT)
    Coach | Fare code: QPX | Aircraft: Boeing 767-300 | 9h 40m

    Return – Sun 6 Jul 2008
    Aeroflot
    Flight 576 Departs: 12:00p
    Narita (NRT) Arrives: 5:25p
    Sheremetyevo (SVO)
    Coach | Fare code: QPX | Aircraft: Boeing 767-300 | 10h 25m
    [ Layover in Moscow, Russia (SVO) for 3h 25m ]
    Aeroflot
    Flight 227 Departs: 8:50p
    Sheremetyevo (SVO) Arrives: 10:25p
    Amsterdam- Schiphol (AMS)
    Coach | Fare code: QPX | Aircraft: Airbus A319 | 3h 35m
    Airfare Taxes & Fees Total Cost
    Aeroflot $1003.09 $293.37 $1296.46 select
    pi_59493636
    Is net zo duur op een NL site met iDeal dus
    pi_59512699
    Hallo allemaal!

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik ben drastisch op zoek naar een ticket naar Mexico...!

    Waarvandaan:
    maakt me vrij wienig uit, ams/dusseldorf/brussel is natuurlijk ideaal, maar eventueel mogen verderweg gelegen luchthavens ook, mits goed bereikbaar met bijv. trein of ryanair, als het echt veel goedkoper is

    Waarnaartoe:
    Mexico City Airport

    Wanneer:
    Aankomst: 2, 3 of 4 augustus
    Terugreisdata: na 20 december (liefst met mogelijkheid tot wisselen van datum)

    Hoe:
    vliegtuig

    Overig:
    Goedkoopste ticket wat ik nu heb is 1200 euro, erg veel geld. Comfortabel maakt me niet zoveel uit, ik wil best overstappen etc. Wel balngrijk dat ik niet na 4 augustus aankom. Ivm werk kan ik pas rond de 29e juli vertrekken.

    Dank jullie wel!
      Moderator donderdag 19 juni 2008 @ 11:16:47 #22
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_59512956
    Is het niet goedkoper om naar Cancun te vliegen en daarvandaan dan maar verder reizen?
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_59513028
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
    Is het niet goedkoper om naar Cancun te vliegen en daarvandaan dan maar verder reizen?
    dat is misschien ook wel een idee

    hoe kan je verder reizen vanuit cancun? bus? trein? vliegen?

    ik ben echt nog nooit daar geweest...!!
      Moderator donderdag 19 juni 2008 @ 11:40:40 #24
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_59513630
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 11:18 schreef Perruche het volgende:
    dat is misschien ook wel een idee

    hoe kan je verder reizen vanuit cancun? bus? trein? vliegen?

    ik ben echt nog nooit daar geweest...!!
    Vanuit Cancun kun je gewoon een binnenlandse vlucht nemen naar Mexico-stad. Voor de bus is het nogal een afstand. Ga je alleen naar Mexico-stad voor een langere periode? Of maak je een rondreis?
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_59516084
    Ik ga voor 6 maanden studeren in Puebla. Daarna naar Ierland. Vandaar dat ik ook niet weet of een retourvlucht naar NL wel zo handig is, omdat ik misschien helemaal niet daar terugkom...?

    Dus jij zou aanraden bru/ams - cancun - mexico stad? enig idee welke maatschappijen op die trajecten vliegen en welke binnenlandse maatschappijen dat doen?

    ik weet trouwens ook wel dat je natuurlijk alle info op google op kan zoeken (gaap), maar ervaringsdeskundigen zijn natuurlijk altijd een stuk leuker en handiger!
      Moderator donderdag 19 juni 2008 @ 13:39:27 #26
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_59517026
    Tja, je bent vrij laat met boeken en je wilt een ticket dat aanpasbaar is op de retourdatum met een verblijfperiode van bijna 5 maanden. Ik vrees dat het niet veel goedkoper gaat worden dan die ¤ 1200 die je al gevonden hebt.

    Zelfs Martinair vraagt ¤ 1263 voor een retourtje Cancun. Daar komt dan nog zo'n ¤ 250 bij voor de tickets van Cancun naar Mexico-stad. Dat schiet dus ook niet op.
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_59534006
    Als ik jou was zou ik gewoon een enkele reis boeken naar MEX. Vanaf daar weer enkel kiezen voor Ierland of Nederland (en dan eerder van tevoren boeken). Enkel naar Cancun heb je voor ¤500,op 29 juli (via jetairfly.be). dan de 30e via Mexicana naar MEX voor 46 dollar op 30 juli. Totaal kom je dan om ongeveer ¤530,00. Dat zal het goedkoopste voor je zijn denk ik.

    Succes
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      vrijdag 20 juni 2008 @ 03:54:41 #28
    183699 Nairua
    Professioneel autist
    pi_59540363
    Wil volgende maand het kanaal over. Dacht aan Calais/Dover of Folkstone. Liever Dover eigenlijk.
    Hoe doe ik dat het goedkoopste? Het is voor 1 persoon + motor. Retourdatum weet ik niet.

    Alvast bedankt.
    pi_59547444
    Hoe het goedkoopst van Zeeland naar Basel? Ik wil er volgende week donderdag zijn.
      vrijdag 20 juni 2008 @ 16:23:54 #30
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_59553542
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Wokkel1982 het volgende:
    Hoe het goedkoopst van Zeeland naar Basel? Ik wil er volgende week donderdag zijn.
    nu boeken is goedkoper als morgen (mits we winnen) verliezen we dan is het beter om maandag ofzo te boeken, gok alleen dat je dan geen zin meer hebt

    Je schrijft niet hoelang je wilt, maar echt duur vind ik het niet...


    email print save
    Depart – Wed 25 Jun 2008
    Swiss
    Flight 707 Departs: 1:10p
    Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 2:40p
    EuroAirport (BSL)
    Coach | Aircraft: Avro RJ100 Avroliner | 1h 30m

    Return – Sun 29 Jun 2008
    Swiss
    Flight 706 Departs: 3:40p
    EuroAirport (BSL) Arrives: 5:15p
    Amsterdam- Schiphol (AMS)
    Coach | Aircraft: Avro RJ100 Avroliner | 1h 35m
    Airfare Taxes & Fees Total Cost
    CheapTickets.com $128.00 $69.49 $197.49 select

    nog geen $ 200 dus das ongeveer 130 euro! vind het erg meevallen!
    pi_59555324
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Wokkel1982 het volgende:
    Hoe het goedkoopst van Zeeland naar Basel? Ik wil er volgende week donderdag zijn.
    Als je naar Basel wilt om de eventuele halve finale van Nederland te zien, dan ga je naar de verkeerde plek. De halve finale wordt namelijk in Wenen gespeeld.
    pi_59572616
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 03:54 schreef Nairua het volgende:
    Wil volgende maand het kanaal over. Dacht aan Calais/Dover of Folkstone. Liever Dover eigenlijk.
    Hoe doe ik dat het goedkoopste? Het is voor 1 persoon + motor. Retourdatum weet ik niet.

    Alvast bedankt.
    Met de kanaaltunnel ( http://www.eurotunnel1.com ) kan dat vanaf 34 euro voor een enkele reis van Calais naar Folkestone.
    Met Stena ( http://www.stenaline.nl ) kan je voor 72 euro enkele reis met de dagboot van Hoek van Holland naar Harwich.
    pi_59580255
    Heb uiteindelijk de volgende vlucht gevonden:

    09:50 van AMS - Houston (arrival 13:30)
    15:50 Houston - MEX (arrival 18:09)

    Vertek en aankomst op 4 augustus, perfect, want alleen op die dag komt de landlord me halen van het vliegveld. Al met al was het 1100 euro (inclusoef annuleringsverzekering, administratiekosten etc).

    Terugvlucht staat nu op 17 december, ruim op tijd voor Kerstmis dus! Ik vloeg dan via New York.

    Ben helemaal blij! Ik laat nog wteen in het daarvoor bestemde topic hoe Continental Airlines was
      zondag 22 juni 2008 @ 12:17:21 #34
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59600253
    Van Jakarta naar Bali voor 2 personen.

    Bij voorkeur met het vliegtuig, goedkoopste wat ik kon vinden is Air Asia voor ongeveer 880.000 Rph. Bij voorkeur vliegen op 20 en 23 februari 2009. (Ik moet wel voor 14.30 terug zijn op de 23ste in Jakarta in verband met internationale verbinding).
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_59602128
    Sriwijaya Air heeft vluchten vanaf 188.000. Het is volgens mij alleen onmogelijk online te reserveren

    http://www.sriwijayaair-online.com/
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      maandag 23 juni 2008 @ 03:30:45 #36
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_59618166
    Aangezien mijn kennis zich beperkt tot het boeken van een retourticket Amsterdam - Thessaloniki, zie ik nu door de bomen het bos niet meer met al die sites.
    Ik wil het weekend van 4 juli een weekje/10 dagen naar Stockholm. Maar de prijzen verschillen echt heel erg.

    Ik wil rond het weekend van de 4de tot de 13de. Zowel heen en terug kan wel redelijk flexibel (1 a 2 dagen)
    Met het vliegtuig, overstappen is geen probleem.
    Aangezien dit wsl een vaak voorkomend iets gaat worden wil ik weten wat het goedkoopst is. De goedkoopste tickets vanaf Schiphol kan ik prima vinden, maar ik hoorde dat het via Duitsland/Belgie/ander Nederlandse luchthaven een stuk goedkoper is.
    Nu vind ik het deze keer niet erg om iets meer kwijt te zijn als dat betekent dat ik niet helemaal naar Timbuktu moet, maar als dat een 2 a 3 wekelijks iets gaat worden... Dan denk ik dat de financiele besparing een ritje naar Duitsland wel waard zijn.
    Dus als iemand mij kan helpen, graag .
    -
    pi_59618325
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 03:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Aangezien mijn kennis zich beperkt tot het boeken van een retourticket Amsterdam - Thessaloniki, zie ik nu door de bomen het bos niet meer met al die sites.
    Ik wil het weekend van 4 juli een weekje/10 dagen naar Stockholm. Maar de prijzen verschillen echt heel erg.

    Ik wil rond het weekend van de 4de tot de 13de. Zowel heen en terug kan wel redelijk flexibel (1 a 2 dagen)
    Met het vliegtuig, overstappen is geen probleem.
    Aangezien dit wsl een vaak voorkomend iets gaat worden wil ik weten wat het goedkoopst is. De goedkoopste tickets vanaf Schiphol kan ik prima vinden, maar ik hoorde dat het via Duitsland/Belgie/ander Nederlandse luchthaven een stuk goedkoper is.
    Nu vind ik het deze keer niet erg om iets meer kwijt te zijn als dat betekent dat ik niet helemaal naar Timbuktu moet, maar als dat een 2 a 3 wekelijks iets gaat worden... Dan denk ik dat de financiele besparing een ritje naar Duitsland wel waard zijn.
    Dus als iemand mij kan helpen, graag .
    kijk even op de site van ryanair. En dan vanaf dusseldorf (weeze). Dat ligt net over de grens bij nijmegen

    8 juli heen, 15 juli terug: ong 100 euro retour incl 1 stukk bagage
    pi_59618344
    Ik ben zelf ook aan het uitzoeken waar ik in september naartoe wil.

    Bestemming: Honolulu
    Vanaf: Vancouver of Seattle
    Vertrek: 9 of 10 september.
    Terug: 25 of 26 september

    Komt iemand onder de 557$? En dat is van Seattle via SF, dus met 1 stop

    -edit-

    Hawaiien airlines vliegt voor 614$ non-stop vanaf Seattle, dat lijkt me een betere optie dan maar 1u overstap tijd
    pi_59618599
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 03:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Aangezien mijn kennis zich beperkt tot het boeken van een retourticket Amsterdam - Thessaloniki, zie ik nu door de bomen het bos niet meer met al die sites.
    Ik wil het weekend van 4 juli een weekje/10 dagen naar Stockholm. Maar de prijzen verschillen echt heel erg.

    Vanaf Schiphol vlieg je naar Arlanda (de grote luchthaven) met www.sterlingticket.com. Komt nu uit op zo'n 200 euro.
    Vanaf Eindhoven vlieg je naar Nykoping (1,5 uur van Stockholm met de bus) voor zo'n 150 euro.
    En vanaf Weeze vlieg je naar Nykoping voor ongeveer 110 euro met ryanair.com
    pi_59618711
    ik geloof trouwens wel dat het vervoer vanaf nykoping naar centrum 18 euro per enkeltje ofzo kost?
      maandag 23 juni 2008 @ 08:47:33 #41
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_59618885
    Dank allen.
    Maar anderhalf uur met de bus om 50e te besparen is ook niet echt mijn ding. Vanaf Weeze is wel heel interessant en niet eens zo heel ver. .
    Thanks!
    -
      maandag 23 juni 2008 @ 20:58:00 #42
    51513 Foo_niks
    'Weg weezze ! '
    pi_59635480
    Een enkeltje Amsterdam- Nieuw-zeeland .
    Liefst deze week nog
    Overstappen geen bezwaar,prijs is belangrijker.
    Klaar?
    Ik niet!
    pi_59636927
    Amsterdam Frankfurt LH 4677 27/06 14:35 15:45
    Frankfurt Seoul,Incheon Intl KE 906 27/06 19:45 13:10 (28/06)
    Seoul,Incheon Intl Auckland KE 131 28/06 19:05 09:25 (29/06)

    Met Korean Air voor 985 euro

    Vanaf Brussel net iets goedkoper, maar veeeeel langer wachten op Frankfurt

    Brussel Frankfurt SN 2607 27/06 06:25 07:35
    Frankfurt Seoul,Incheon Intl KE 906 27/06 19:45 13:10 (28/06)
    Seoul,Incheon Intl Auckland KE 131 28/06 19:05 09:25 (29/06)

    ¤911,00
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_59637220
    Of naar Londen vliegen (Gatwick) en vanaf daar voor 770 euro met Emirates (topmaatschappij!) via Dubai naar Auckland

    Londen,Gatwick Dubai EK 10 27/06 21:15 07:10 (28/06)
    Dubai Auckland EK 418 28/06 08:50 14:15 (29/06)

    Ok, nu ga ik weer studeren
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_59654099
    Ik vraag me af of iemand me kan helpen aan prijzen van Noord-India naar Uganda (Oeganda) of evt. Kenia? Reistijd: maart 2009. Hoeft niet direct te zijn en zo goedkoop mogelijk.
    pi_59654604
    Ik ben op zoek naar tickets naar Mexico vertrek tussen 20 en 25 december en retour ergens eerste week januari. We zijn dus flexibel wat betreft de date, evenals de plaats van vertrek. De meeste tickets die ik vind zijn boven de 1000 euro, iemand tips hoe we goedkoper kunnen vliegen?
    pi_59655178
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 16:25 schreef kewari het volgende:
    Ik ben op zoek naar tickets naar Mexico vertrek tussen 20 en 25 december en retour ergens eerste week januari. We zijn dus flexibel wat betreft de date, evenals de plaats van vertrek. De meeste tickets die ik vind zijn boven de 1000 euro, iemand tips hoe we goedkoper kunnen vliegen?
    Kijk eens op jetairfly.be. Die hebben meestal wel goedkopere terieven. Je vliegt wel in een ontzettend dure periode, dus goed zoeken
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_59680470
    Ik wil vrijdag 25 juli vanuit Nederland of het dichtbije buitenland (West-Duitsland ofzo) naar Wenen of Bratislava of naar daar vlakbij. Hoe kan dit het goedkoopst?
      woensdag 25 juni 2008 @ 17:02:53 #49
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_59680604
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Dank allen.
    Maar anderhalf uur met de bus om 50e te besparen is ook niet echt mijn ding. Vanaf Weeze is wel heel interessant en niet eens zo heel ver. .
    Thanks!
    Hmm, uiteindelijk voor 187 euro een retourtje met KLM gevonden. .
    Vanaf Stockholm naar Amsterdam aangezien de plannen iets gewijzigd zijn .
    -
      Moderator woensdag 25 juni 2008 @ 17:06:30 #50
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_59680701
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 16:02 schreef WRDA6 het volgende:
    Ik vraag me af of iemand me kan helpen aan prijzen van Noord-India naar Uganda (Oeganda) of evt. Kenia? Reistijd: maart 2009. Hoeft niet direct te zijn en zo goedkoop mogelijk.
    Dat zijn erg veel variabelen. Ik denk wel dat Kenia makkelijker bereikbaar is dan Oeganda. En gaat het om een enkeltje? En waarvandaan in Noord India?
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_59699579
    Het maakt me niet veel uit van waar in Noord-India, het midden van dit land mag ook. Mumbai en Delhi zullen waarschijnlijk wel de grootste vliegvelden hebben denk ik? Evt. vanaf Calcutta.

    Kenia zal inderdaad beter te bereiken zijn en dat is dan ook een goede optie.

    Ik zoek een enkeltje.

    Dutchtrain: bedankt in ieder geval!!
    pi_59706389
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 09:58 schreef vats het volgende:

    behalve de stopover op moscow (vliegveld schijnt kut te zijn) Anyway goedkoopste optie:
    Zit er nu. Gratis wifi, stopcontacten voorhanden, alleen geen airco met plat dak en zon... Maar ik klaag niet hoor!
    pi_59736400
    Als je in de luchtvaart werkt kan je IPB boeken. 95% discount, dus voor zo'n 200 euro retourtje Bangkok.
    pi_59753371
    Hoe kom ik komende zaterdagnacht het goedkoopste op Dusseldorf Airport? Vanaf Leiden.
    wie zaait zal oogsten.....
    pi_59753526
    Ik zit er met huisgenoten over te denken om een weekendje naar Praag te gaan. Nou ben ik daar eerder een keer met skyeurope naar toe gevlogen, maar wat vliegt er nog meer goedkoop die kant op?
    Too much is never enough!
      zaterdag 28 juni 2008 @ 14:53:17 #56
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59753614
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 14:48 schreef The6thgate het volgende:
    Ik zit er met huisgenoten over te denken om een weekendje naar Praag te gaan. Nou ben ik daar eerder een keer met skyeurope naar toe gevlogen, maar wat vliegt er nog meer goedkoop die kant op?
    Vanaf Amsterdam vliegt alleen Sky Europe daar goedkoop op. Althans, als je een beetje bijtijds boekt, vlak voor vertrek kan je beter met KLM gaan omdat deze over het algemeen dan goedkoper zal zijn voor een retourticket. Verder zitten KLM en CZECH in dezelfde alliantie, vandaar dat de prijzen relatief hoog liggen,

    Vanaf de grensstreek zijn er wel wat meer mogelijkheden, bijvoorbeeld vanaf Dusseldorf met Air Berlin!
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_59755934
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 14:37 schreef cohen het volgende:
    Hoe kom ik komende zaterdagnacht het goedkoopste op Dusseldorf Airport? Vanaf Leiden.
    Dusseldorf International of Dusseldorf Weeze ?

    Denk dat als je vandaag nog boekt (7 dagen van tevoren) op bahn.de het goedkoopst zal zijn met de trein. Anders wordt het www.eurolines.nl

    Naar Weeze rijdt een bus vanaf Amsterdam en Utrecht.
    pi_59756023
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 14:37 schreef cohen het volgende:
    Hoe kom ik komende zaterdagnacht het goedkoopste op Dusseldorf Airport? Vanaf Leiden.
    NShispeed heeft aanbiedingen; een enkeltje naar Dusseldorf is 19 euro, als je de goeie trein pakt..
    Check hun site maar..
    pi_59784814
    Ik wil in de periode 12-26 juli langs bij bekenden in spanje, in de buurt van gerona..
    hoe kom ik daar het goedkoopst?
    JZZ
    pi_59785247
    Dutchtrain:

    Je vroeg of ik wat meer informatie wilde geven. Dat heb ik gedaan. Misschien dat je mijn reactie (niet zo ver hierboven) niet gezien hebt. Vandaar dat ik nog even reageer.
    pi_59785412
    -NL naar Kuala Lumpur (Maleisie)
    -Kuala Lumpur (Maleisie) naar Langkwai (Maleisie)
    -Langkwai (Maleisie) naar Bali (Indonesie)
    -Bali (Indonesie) naar NL
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      maandag 30 juni 2008 @ 05:43:24 #62
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_59785979
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 01:47 schreef mrcool het volgende:
    -NL naar Kuala Lumpur (Maleisie)
    -Kuala Lumpur (Maleisie) naar Langkwai (Maleisie)
    -Langkwai (Maleisie) naar Bali (Indonesie)
    -Bali (Indonesie) naar NL
    Waarneer
      maandag 30 juni 2008 @ 05:47:34 #63
    269 vats
    Live life to the max!
    pi_59785983
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 00:41 schreef Timmahz het volgende:
    Ik wil in de periode 12-26 juli langs bij bekenden in spanje, in de buurt van gerona..
    hoe kom ik daar het goedkoopst?
    closeemail print save
    Depart – Sat 12 Jul 2008
    Clickair
    Flight 1048 Departs: 9:05p
    Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 11:10p
    Barcelona (BCN)
    Coach | Airbus A320-100/200 (Narrow-body Jet) | 2h 05m

    Return – Sat 26 Jul 2008
    Transavia Airlines
    Flight 5136 Departs: 3:20p
    Barcelona (BCN) Arrives: 5:40p
    Amsterdam- Schiphol (AMS)
    Coach | Boeing 737-700 (Narrow-body Jet) | 2h 20m
    Airfare Taxes & Fees Total Cost
    Wegolo $281.06 $128.02 $409.08 select

    $410 = 270 euro.

    Je zou met de bus kunnen gaan dat zal best wel goedkoper zijn, maar als je de tijd dat je in de bus hangt gaat werken, dan kan je je ticket voor het vliegtuig betalen
    pi_59786621
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 01:19 schreef WRDA6 het volgende:
    Dutchtrain:

    Je vroeg of ik wat meer informatie wilde geven. Dat heb ik gedaan. Misschien dat je mijn reactie (niet zo ver hierboven) niet gezien hebt. Vandaar dat ik nog even reageer.
    Dat was UIO
    pi_59786648
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 00:41 schreef Timmahz het volgende:
    Ik wil in de periode 12-26 juli langs bij bekenden in spanje, in de buurt van gerona..
    hoe kom ik daar het goedkoopst?
    Van 10 - 19 juli vlieg je met Ryanair vanaf Maastricht voor 200 euro naar Girona. Je vliegt precies in de duurste periode van het jaar. In het laagseizoen kun je al voor zo'n 40 euro retour vliegen vanaf Eindhoven.
    pi_59799240
    Hoi allen,

    Ook ik zie door de bomen het bos niet echt meer..
    Wil graag naar Sardinie (welk vliegveld maakt niet uit, Olbia of Cagliari) vertrek mag 25/26/27 juli en terug 7/8/9 aug.
    Kan vertrekken vanaf Amsterdam, Eindhoven, Brussel of Antwerpen.
    Wil liever niet overstappen, maar denk dat we daar niet onderuit komen. het enige wat ik tot nu toe heb gevonden zijn tickets van 350 euro retour.
    Alvast onwijs bedankt..!

    Lousy
    pi_59800583
    Vanaf Keulen is het een stuk goedkoper en rechtstreeks. Moet je wel op de heenreis een nachtje doorgaan. Reis tot aan de grens is maximaal 15 euro en dan nog Venlo (of Heerlen) naar Keulen Bonn Airport is maximaal 18,30 euro pp

    27 juli 34,98 ¤ voor TUIfly 535, 05:35-07:45, CGN-OLB
    7 aug. 148,75 ¤ voor TUIfly 1605, 16:05-18:10, OLB-CGN

    of voor de terugweg met overstap
    8 aug. 46,12 ¤ voor Ryanair 1243, 10:20-11:45, OLB-BHX + bagagekosten
    8 aug. 53,11 ¤ voor bmibaby 1013, 15:10-17:25, BHX-AMS + bagagekosten
    pi_59806615
    Ik zoek een goedkope treinreis voor deze week (retour)naar Parijs. Via NS ¤50, maar moet goedkoper kunnen toch?

    [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2008 23:37:59 ]
    pi_59806719
    Uit het niet reageren op mijn 2 posts kan ik dus opmaken dat niemand me verder kan helpen aan mogelijkheiden van vluchten tussen deze 2 gebieden Helaas. Ik zoek verder.
    pi_59807105
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 22:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
    Ik zoek een goedkope treinreis voor deze week (retour). Via NS ¤50, maar moet goedkoper kunnen toch?
    Klik een hier: http://www.marktplaats.nl(...)l/html/ns/index.html

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_59808023
    foutje

    [ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2008 23:38:24 ]
    pi_59808038
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef henkSX het volgende:

    [..]

    Klik een hier: http://www.marktplaats.nl(...)l/html/ns/index.html


    Ooooops. Naar Parijs dus
    pi_59808146
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 23:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:

    [..]

    Ooooops. Naar Parijs dus
    Ha, dan zou ik voor de ¤ 50 gaan, das niet duur!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_59808171
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 23:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:

    [..]

    Ooooops. Naar Parijs dus
    Goedkoper dan 50 euro met de trein krijg je niet op dit moment. Met de bus is het misschien nog iets goedkoper... ( www.eurolines.nl )
      dinsdag 1 juli 2008 @ 11:18:14 #75
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_59814574
    Ik was eigenlijk benieuwd hoe ik zo goedkoop mogelijk naar Kiev kan komen. Ik zat zelf te denken om een interrailkaart te gebruiken tot en met Polen, en dan vanaf Przemysl (Polen) een kaartje naar Kiev te kopen. Maar weet iemand waar ik ergens een globale prijs kan krijgen van een kaartje Przemysl-Kiev? Het gaat dan om 11 september en de trein van 19:24 uit Przemysl.
    pi_59814823
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 11:18 schreef Hankster het volgende:
    Ik was eigenlijk benieuwd hoe ik zo goedkoop mogelijk naar Kiev kan komen. Ik zat zelf te denken om een interrailkaart te gebruiken tot en met Polen, en dan vanaf Przemysl (Polen) een kaartje naar Kiev te kopen. Maar weet iemand waar ik ergens een globale prijs kan krijgen van een kaartje Przemysl-Kiev? Het gaat dan om 11 september en de trein van 19:24 uit Przemysl.
    Dat kun je misschien navragen bij de treinreiswinkel. (www.treinreiswinkel.nl)

    De engelse versie van de Oekraiense spoorwegen, blijkt echter gewoon Russisch => http://www.uz.gov.ua/index.php?Ing=uk&lng=uk

    Erg informatief is wel => http://www.seat61.com/Ukraine2.htm
      dinsdag 1 juli 2008 @ 11:32:48 #77
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_59814945
    Oké, thanks
      zaterdag 5 juli 2008 @ 13:27:19 #78
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_59907513
    Hoi .

    Ik wil eind deze maand graag een paar dagen naar Madrid toe. Vliegen is erg duur, met de auto is geen optie (weinig rijervaring), dus dan blijven bus en trein over. Ik kan op internet alleen niks vinden over busreizen / treinreizen naar Madrid? Wie o wie kan mij verder helpen?
    Niet meer actief op Fok!
    pi_59911473
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 13:27 schreef Viking84 het volgende:
    Hoi .

    Ik wil eind deze maand graag een paar dagen naar Madrid toe. Vliegen is erg duur, met de auto is geen optie (weinig rijervaring), dus dan blijven bus en trein over. Ik kan op internet alleen niks vinden over busreizen / treinreizen naar Madrid? Wie o wie kan mij verder helpen?
    Nou, als je rond de 130 euro duur vind kan je beter niet gaan. ( vergeten, zo komt het wel heef agressief over )
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      zaterdag 5 juli 2008 @ 21:08:21 #80
    183699 Nairua
    Professioneel autist
    pi_59914597
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 03:54 schreef Nairua het volgende:
    Wil volgende maand het kanaal over. Dacht aan Calais/Dover of Folkstone. Liever Dover eigenlijk.
    Hoe doe ik dat het goedkoopste? Het is voor 1 persoon + motor. Retourdatum weet ik niet.
    Gezien het weer ga ik mijn vraag even wijzigen.
    Van Antwerpen (BE) naar Newton Abbot. (UK)

    Bus, trein, vliegding, alles mag. Maar wel zo goedkoop mogelijk. ;-)
      zaterdag 5 juli 2008 @ 21:15:28 #81
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_59914705
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 17:57 schreef henkSX het volgende:

    [..]

    Nou, als je rond de 130 euro duur vind kan je beter niet gaan. ( vergeten, zo komt het wel heef agressief over )
    Waar vind je die 130 euro dan?
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 5 juli 2008 @ 23:10:47 #82
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59916865
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 21:15 schreef Viking84 het volgende:

    [..]

    Waar vind je die 130 euro dan?
    130 euro heb ik niet gevonden, 140 euro + 10 euro credit card kosten met Ryanair (zonder bagage) is wel te vinden.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_59923538
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 23:10 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    130 euro heb ik niet gevonden, 140 euro + 10 euro credit card kosten met Ryanair (zonder bagage) is wel te vinden.
    Idd via Ryanair van Eindhoven naar Madrid. Weet de data niet precies meer, maar gewoon even zoeken.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_59924385
    Hoi, ik heb een snel vraagje, wij rijden vrijdag met 10 mensen naar italie en willen een tussenstop maken in Milaan (jep origineel). Ik ben aan het zoeken naar een goedkoop hotelletje of b&b, weet iemand iets goeds?
    -
    -
    pi_59928144
    Die lui van Aeroflot hadden zowel op de heen als terugweg niet doorgekregen dat ik vegetarisch eten wilde. Had daar 36 uur voor vertrek nog voor moeten bellen of zo? Had het gewoon doorgegeven bij boeking, kan uberhaupt niet bellen in Japan... Maar goed, na veel gesteggel op de terugweg toch nog een vega meal gehad, uit de 1e klas of zo?
    pi_59951176
    Ik wil rond half augustus een paar dagen naar Londen (2 personen). Bij voorkeur vanaf schiphol (we wonen in het noorden) en dan naar een Londense airport met goede verbindingen naar het centrum (Gatwick heb ik gelezen schijnt wel goed te doen te zijn met de trein).

    Met Easyjet kost het zo'n 50 euro p.p. per enkele vlucht incl. alle taxes en met VLM lijkt het 30 euro, maar daar komt nog 2x zoveel taxes e.d. overheen, waardoor het duurder is dan Easyjet...

    Iemand nog andere tips? Mag wel goedkoper dan Easyjet, maar hoeft niet perse het allercheapste te zijn. Het gaat me er vnl. om wat de meeste ideale/kortste manier is om in Londen te komen tegen een redelijke prijs
      maandag 7 juli 2008 @ 18:57:37 #87
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59953959
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 16:51 schreef Palomar het volgende:
    Ik wil rond half augustus een paar dagen naar Londen (2 personen). Bij voorkeur vanaf schiphol (we wonen in het noorden) en dan naar een Londense airport met goede verbindingen naar het centrum (Gatwick heb ik gelezen schijnt wel goed te doen te zijn met de trein).

    Met Easyjet kost het zo'n 50 euro p.p. per enkele vlucht incl. alle taxes en met VLM lijkt het 30 euro, maar daar komt nog 2x zoveel taxes e.d. overheen, waardoor het duurder is dan Easyjet...

    Iemand nog andere tips? Mag wel goedkoper dan Easyjet, maar hoeft niet perse het allercheapste te zijn. Het gaat me er vnl. om wat de meeste ideale/kortste manier is om in Londen te komen tegen een redelijke prijs
    Vanaf Amsterdam is het vrij simpel. Easyjet naar Gatwick. Vanaf Gatwick is het ook het goedkoopst naar Victoria Station in het centrum.
    KLM, BA zullen zeker duurder zijn.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_59962870
    Ik ben op zoek naar tickets naar Mexico vertrek tussen 20 en 25 december en retour ergens eerste week januari. We zijn dus flexibel wat betreft de datum, evenals de plaats van vertrek. De meeste tickets die ik vind zijn boven de 1000 euro, iemand tips hoe we goedkoper kunnen vliegen? Alternatief is Cuba overigens maar dat is zo mogelijk nog duurder (hoogseizoen, ik weet t)
    pi_59969253
    Is iemand wel eens vanaf vliegveld Frankfurt vertrokken? En weet iemand hoe je daar goedkoop kan komen? (vanuit Rotterdam) tnx!
      dinsdag 8 juli 2008 @ 19:50:25 #90
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59979974
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 12:37 schreef Dynia het volgende:
    Is iemand wel eens vanaf vliegveld Frankfurt vertrokken? En weet iemand hoe je daar goedkoop kan komen? (vanuit Rotterdam) tnx!
    Als je binnen 3 maanden weggaat kan je op NS kijken wat zij vragen, vanaf Amsterdam is dat iets van 93 euro voor een retour.
    Wat ook kan, en is iets van 98 euro is vanaf Amsterdam Schiphol naar Frankfurt en retour met Lufthansa. Dit is wel het vanaf tarief, en op korte termijn vertrek is deze vaak niet beschikbaar.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_60074338
    Weet iemand wat het goedkoopste is om van het vliegveld van Dublin naar het centrum te komen? Neem aan per bus, maar zit er nog veel verschil in prijs tussen de verschillende busmaatschappijen?

    *edit: laat ook maar, zie al dat we vlakbij central bus station zitten

    [ Bericht 31% gewijzigd door The6thgate op 13-07-2008 13:58:39 ]
    Too much is never enough!
    pi_60074424
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 13:51 schreef The6thgate het volgende:
    Weet iemand wat het goedkoopste is om van het vliegveld van Dublin naar het centrum te komen? Neem aan per bus, maar zit er nog veel verschil in prijs tussen de verschillende busmaatschappijen?
    De gewone (dubbeldekker) stadsbus is het goedkoopst. Wel gepast betalen.
    pi_60089956
    Ik wil in de periode van 5 december t/m 22 december vier dagen naar Istanbul (2 personen). Met het vliegtuig uiteraard. Vliegen vanuit Nederland of het grensgebied in Duitsland. Heeft iemand hier goedkope suggesties?
      maandag 14 juli 2008 @ 21:56:38 #94
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_60107462
    tvp.Ik wil graag Vrijdag naar London woont vriend daar buiten London dan,Maar welke kan ik beste nemen.en Waarom heeft Easyjet alleen creditcard betalling
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_60107910
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 21:56 schreef Slappy het volgende:
    tvp.Ik wil graag Vrijdag naar London woont vriend daar buiten London dan,Maar welke kan ik beste nemen.en Waarom heeft Easyjet alleen creditcard betalling
    Aanstaande vrijdag voor 63 euro met http://www.stenaline.nl/ferry/londen/ van elk station in Nederland naar London Liverpool Street of vele andere Engelse station ; kun je waarschijnlijk ook wel bij een reisbureau bij je in de buurt boeken en met contant geld betalen.
      dinsdag 15 juli 2008 @ 12:22:23 #96
    58125 KamikazeKoe
    Hetzelfde maar dan kaal
    pi_60117609
    Hopelijk kan iemand me helpen hierzo.

    Van NL (of Duitsland/Engeland als dat goedkoper is)
    Naar Nieuw Zeeland.
    Jaarticket, liefst met tussenstop van een maand of 2 in Azie.
    Vertrek eind november, begin december dit jaar. En terug ergens om en nabij een jaar later.

    Bvd!
    De kleurtjes afdeling: www.davidsmit.com
      dinsdag 15 juli 2008 @ 13:56:45 #97
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_60119833
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 12:22 schreef KamikazeKoe het volgende:
    Hopelijk kan iemand me helpen hierzo.

    Van NL (of Duitsland/Engeland als dat goedkoper is)
    Naar Nieuw Zeeland.
    Jaarticket, liefst met tussenstop van een maand of 2 in Azie.
    Vertrek eind november, begin december dit jaar. En terug ergens om en nabij een jaar later.

    Bvd!
    Ik denk dat je dan al snel naar een Kilroy travel moet gaan ofzoiets dergelijks. op internet kun je vaak maar 1 jaar vooruit kijken, op iedere site kom ik data t/m juli 2009 tegen. Ik zag wel op de site van kilroy staan dat tickets voor september naar Auckland te koop zijn vanaf 1215 euro (maximaal verblijf is 1 jaar). Dat is een mooie richtprijs
      maandag 21 juli 2008 @ 17:03:42 #98
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_60247984
    Ik wil in eind september/begin oktober 3.5 a 4 weken naar Guatemala. Ben al op een aantal sites geweest en het goedkoopste wat ik kan vinden vanaf AMS is ongeveer $1300 retour (ongeveer ¤820) p.p. Vanaf DUS is het goedkoopste ongeveer $1250 (790 euro). Vanaf BRU kan het ook wel, maar zijn de overstaptijden te kort.

    Vanaf AMS is met één airline het hele traject (American Airlines), vanaf DUS vlieg ik echter met 3 airlines namelijk BMI (DUS - London), Virgin (London - Miami) en American Airlines (Miami - Guatemala). het traject is verder hetzelfde (AMS, London, Miami, Guatemala). Maken die 3 verschillende maatschappijen erg veel verschil voor je bagage en dergelijke, of maakt het niet veel uit omdat ze samenwerken?

    En er is natuurlijk altijd de vraag of het goedkoper kan. Ik wil niet vliegen op Cancun of Mexico City en vanaf daar verder reizen (of het moet heel erg goedkoop zijn). Dus als iemand dat uit kan zoeken

    pi_60248151
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 17:03 schreef Blik het volgende:
    Ik wil in eind september/begin oktober 3.5 a 4 weken naar Guatemala. Ben al op een aantal sites geweest en het goedkoopste wat ik kan vinden vanaf AMS is ongeveer $1300 retour (ongeveer ¤820) p.p. Vanaf DUS is het goedkoopste ongeveer $1250 (790 euro). Vanaf BRU kan het ook wel, maar zijn de overstaptijden te kort.

    Vanaf AMS is met één airline het hele traject (American Airlines), vanaf DUS vlieg ik echter met 3 airlines namelijk BMI (DUS - London), Virgin (London - Miami) en American Airlines (Miami - Guatemala). het traject is verder hetzelfde (AMS, London, Miami, Guatemala). Maken die 3 verschillende maatschappijen erg veel verschil voor je bagage en dergelijke, of maakt het niet veel uit omdat ze samenwerken?

    En er is natuurlijk altijd de vraag of het goedkoper kan. Ik wil niet vliegen op Cancun of Mexico City en vanaf daar verder reizen (of het moet heel erg goedkoop zijn). Dus als iemand dat uit kan zoeken


    BMI en American Airlines behoren beide tot de Star Alliance, dus die hebben dezelfde regels. Weet niet of Virgin hier ook toe behoord. Maar zodra het ingecheckt is, is het denk ik wel best en zullen hier geen problemen mee zijn.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_60248222
    Dit zal ongetwijfeld voor de doorgewinterde 'zoeker' een makkie zijn, maar ik kom er niet aan uit (de onervarenheid speelt mij hier parten). Ik wil op maandag 1 september met de trein vanuit Heerlen, via Aken naar Berlijn. Donderdag de 4e ga ik weer terug. Mijn drie vragen zijn:

    A) Kan dit?
    B) Wat kost dit?
    C) Hoe ziet mijn reisschema er dan uit (met overstappen, duur treinreis, tijd van aankomst, etc.)
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')