abonnement Unibet Coolblue
pi_57093575
Topic for facts, speculations and general chat with our foreign friend(s), preferably in English and Dutch

Natalee Holloway (in the rebound)
Natalee Holloway (in the rebound) #1
Natalee Holloway (in the rebound)
Natalee Holloway (in the rebound) #3
Natalee Holloway (in the rebound) #4
Natalee Holloway (in the rebound) #5
Natalee Holloway (in the rebound) #6
Natalee Holloway (in the rebound) #7
Natalee Holloway (in the rebound) #8
Natalee Holloway (in the rebound) #9
Natalee Holloway (in the rebound) #10


Andere topics die interessant zijn:
Shango's raadsel
De man in de schaduw: Steve Gregory Croes
Peter's reactie op kritische reacties na uitzending
http://www.hollowaycase.com/
http://www.netwerk.tv/arc(...)aak_Holloway%22.html

Buitenland:
Scared Monkeys:: http://www.scaredmonkeys.net/index.
Arubadirtypolice blogspot

Schijnt ook een leuke site te zijn, er wordt in de voorgaande topics veel naar verwezen iig:
Refugees Unleashed

Natalee Holloway zaak in de archieven:
Riehlworldview
Scrux

[ Bericht 4% gewijzigd door johan555 op 02-03-2008 08:25:41 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57093656
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef observer777 het volgende:
I am very proud of Johan,Donnie and Kinkajoe for reading Beth's or Dave's book for your pursuit to learn the truth. There is so much more that is not in either book as this Family has truly been through hell the last 33 months.It isn't fair that some in Holland have pre-conceived ideas about Beth and Natalee and I hope you get a chance to read Beths book as it will most definetly tell you what type of people they really are. I commend you guys and others here at FOK for your efforts!

BTW:You guys are registered at SM,please stop by sometime and say hello
Congratulations to Johan, Donnie and Kinkajoe, hiep hiep hoeree. I actually did receive the book yesterday and started reading it. That's because we are seeking the truth. What strikes is that the dutch print has actual facts changed compared to the first print US issue. I sympathize wth the family of Natalee, but justice for all goes for all people, the poor, the old, the innocent and the guilty.
pi_57094037
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef nickhs het volgende:

[..]

Congratulations to Johan, Donnie and Kinkajoe, hiep hiep hoeree. I actually did receive the book yesterday and started reading it. That's because we are seeking the truth. What strikes is that the dutch print has actual facts changed compared to the first print US issue. I sympathize wth the family of Natalee, but justice for all goes for all people, the poor, the old, the innocent and the guilty.
I am very happy to see you reading it as the first few days are very telling why this case hasn't been solved. Do you know what was changed in the Dutch version as I find that interesting! Yes Natalee and her Family aren't the only victims but they have suffered far greater then anyone else. Beth left out quite a bit of the hell she went through as well as Dave in his book,but both tell the story and are very good reads. There has been a lot that has happened the last 33 months but the events that happened that first month are crucial.

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 01-03-2008 23:01:35 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_57094208
Ik kom even terug op een post van Rosite over gepaintshopte foto's

Als je met name naar deze foto kijkt:
klikkerdeklik

Let dan eens op de arm die Natalee om Ennis geslagen heeft (of althans dat stukje wat ervan te zien is...
Oftewel ... Natalee heeft een wel erge dikke arm, oftewel ...mmm...2 armen gezien de breedte daarvan.

Ook bij Ennis is iets vreemds aan de hand bij zijn rechterbeen onderaan, oftewel zijn broek had
2 pijpen van verschillende lengtes .... oftewel zijn rechterbeen is een stuk korter dan zijn linkerbeen,
waardoor zijn broekspijp goed zit bij zijn linkerbeen, maar de broekspijp aan de rechterkant helemaal
over zijn rechterschoen heen valt.

En ja, deze foto is persoonlijk door Beth Twitty aan CBS gegeven.
0101101011101011101011010101011101
pi_57094421
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef abcd-tje het volgende:
Ik kom even terug op een post van Rosite over gepaintshopte foto's

Als je met name naar deze foto kijkt:
klikkerdeklik

Let dan eens op de arm die Natalee om Ennis geslagen heeft (of althans dat stukje wat ervan te zien is...
Oftewel ... Natalee heeft een wel erge dikke arm, oftewel ...mmm...2 armen gezien de breedte daarvan.

Ook bij Ennis is iets vreemds aan de hand bij zijn rechterbeen onderaan, oftewel zijn broek had
2 pijpen van verschillende lengtes .... oftewel zijn rechterbeen is een stuk korter dan zijn linkerbeen,
waardoor zijn broekspijp goed zit bij zijn linkerbeen, maar de broekspijp aan de rechterkant helemaal
over zijn rechterschoen heen valt.

En ja, deze foto is persoonlijk door Beth Twitty aan CBS gegeven.
foto's worden natuurlijk vrijwel altijd door de media opgeleukt wat betreft kleur, contrast, en helderheid.
dus dan kunnen ze er fake uit gaan zien.
maar nu denk je dus ze op een achtergrond is geplakt of naast een persoon is gezet?

en broekspijpen. tja een prom gala o.i.d. gehuurd pak waarschijnlijk dus niet zo goed passend zou ik denken.
weet niet wat je hier achter zou moeten zoeken.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57094436
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:01 schreef kinkajoe het volgende:

Zonder paspoort was ze dan dus wel verplicht op Aruba te blijven.
Ze was 18, volwassen en dus niet verplicht terug te gaan naar huis.
quote:
Dacht jij dat ze haar paspoort nodig heeft als ze via vrienden met een boot naar Venezuela wordt gebracht. Het lijkt mij van niet!
Daarnaast is het niet echt handig om je eigen paspoort te gebruiken als de hele wereld naar je op zoek is. Niet dat ik geloof in de 'wegloop theorie', maar het feit dat ze haar paspoort niet heeft meegnomen is in elk geval geen bewijs dat ze NIET is weggelopen.
De hele wereld hoeft niet naar haar te zoeken omdat ze zich niet hoeft te verstoppen. Ze kan gaan en staan waar ze wil en gewoon zeggen ”ik ga daar of daar wonen en kom niet meer terug punt uit”. En ja, als je naar een ander land wilt, heb je een paspoort nodig.
Ik ga niet meer tegen jullie weglooptheorieen in.

Rosita, misschien wist je het niet maar smaad en laster mag ook in Nederland niet. Heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken.

Ik weet zeker dat ze niet is weggelopen en voor mij is het onderwerp weglooptheorie hiermee afgesloten.

Jullie kunnen natuurlijk schrijven wat jullie willen, veel succes ermee, je hebt je eigen
verantwoordelijkheid.
pi_57094868
Wat het telefoonverhaal betreft, haar mede-studenten hebben toen wel verklaard dat
Natalee met Beth had gebeld vanaf Aruba (zelfs meteen na aankomst), met wat voor
telefoon dat gebeurt is, verteld het verhaal niet (kan een openbare telefoon zijn geweest
of misschien wel met een telefoon van een van haar medestudenten)
Terwijl Beth verklaard heeft volgehouden nooit iets van Natalee te hebben vernomen vanaf
Aruba.

Helaas is er nooit onderzoek gedaan naar de telefoonlijst van de Twitty's, wat voor
inkomende telefoontjes er zijn geweest in de periode dat Natalee op Aruba zat.

Wat betreft het wegloopprofiel ... als ik echt wil verdwijnen, en ik zou de daarvoor kans
krijgen zou ik echt mijn paspoort NIET meenemen hoor (hoe dom ben je als je dat wel doet dan)

Tevens blijft het erg jammer dat haar mede-studenten, beste vrienden niet beter ondervraagd
zijn over Natalee hoe ze was op Aruba en wat voor meisje ze in de laatste 1 of 2 jaar was.

Ik zou best wel een aantal van haar mede-studenten willen spreken hoor, ik zou vragen hebben
over haar eindlijst van school o.a.
0101101011101011101011010101011101
pi_57094946
Claimt Beth in haar boek iets over de 1e poster waarop zijn afgebeeld staat met haar dochter: little hoodie, call big hoodie????
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
pi_57095163
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef observer777 het volgende:

[..]

And there are hate boards just for you where all they do is attack the victims and spread lies! For someone that claims to have been following this case you have brought crap to this forum!
Vraag me af waarom je hier blijft posten Observer, je hebt toch je eigen forum
Je hebt een hekel aan ons, onze theorieeen kloppen niet volgens jou, we zijn
leugenaars en trollen, we mogen geen andere mening of theorie erop na houden dan
die van jou.

Vertel mij eens Observer, waarom blijf je hier nog posten?
0101101011101011101011010101011101
pi_57095233
quote:
[
Let dan eens op de arm die Natalee om Ennis geslagen heeft (of althans dat stukje wat ervan te zien is...
Oftewel ... Natalee heeft een wel erge dikke arm, oftewel ...mmm...2 armen gezien de breedte daarvan.

En ja, deze foto is persoonlijk door Beth Twitty aan CBS gegeven.
Een dikke junk.
pi_57095239
Kennelijk heeft Patrick van Eem in een getuigenbeschermingsprogramma gezeten. Volgens mij doen ze dat niet zomaar.
http://misdaadjournalist.(...)patrick-van-d-1.html
--
pi_57095250
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef abcd-tje het volgende:
Wat het telefoonverhaal betreft, haar mede-studenten hebben toen wel verklaard dat
Natalee met Beth had gebeld vanaf Aruba (zelfs meteen na aankomst), met wat voor
telefoon dat gebeurt is, verteld het verhaal niet (kan een openbare telefoon zijn geweest
of misschien wel met een telefoon van een van haar medestudenten)
Terwijl Beth verklaard heeft volgehouden nooit iets van Natalee te hebben vernomen vanaf
Aruba.

Helaas is er nooit onderzoek gedaan naar de telefoonlijst van de Twitty's, wat voor
inkomende telefoontjes er zijn geweest in de periode dat Natalee op Aruba zat.

Wat betreft het wegloopprofiel ... als ik echt wil verdwijnen, en ik zou de daarvoor kans
krijgen zou ik echt mijn paspoort NIET meenemen hoor (hoe dom ben je als je dat wel doet dan)

Tevens blijft het erg jammer dat haar mede-studenten, beste vrienden niet beter ondervraagd
zijn over Natalee hoe ze was op Aruba en wat voor meisje ze in de laatste 1 of 2 jaar was.

Ik zou best wel een aantal van haar mede-studenten willen spreken hoor, ik zou vragen hebben
over haar eindlijst van school o.a.
Moest ze eerst naar de chapperones gaan: "geef even m'n paspoort, want ik wil hier weg (of nog een paar dagen blijven)" .
pi_57095269
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:07 schreef kinkajoe het volgende:

[..]


[..]

De hele wereld hoeft niet naar haar te zoeken omdat ze zich niet hoeft te verstoppen. Ze kan gaan en staan waar ze wil en gewoon zeggen ”ik ga daar of daar wonen en kom niet meer terug punt uit”. En ja, als je naar een ander land wilt, heb je een paspoort nodig.
Ik ga niet meer tegen jullie weglooptheorieen in.

Rosita, misschien wist je het niet maar smaad en laster mag ook in Nederland niet. Heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken.

Ik weet zeker dat ze niet is weggelopen en voor mij is het onderwerp weglooptheorie hiermee afgesloten.

Jullie kunnen natuurlijk schrijven wat jullie willen, veel succes ermee, je hebt je eigen
verantwoordelijkheid.
politie moet gewoon alle mogelijke scenario's onderzoeken.
hoe onwaarschijnlijk ze ook zijn. wegloopscenario is daar één van.
alleen al om bepaalde scenario's uit te kunnen sluiten.
gaat er niet om of iemand (familie) zegt zeker te weten dat dat niet zo is.

maar eigenlijk ga ik er wel van uit dat een wegloopscenario wel onderzocht is.
maar dat dat niet naar de media is gelekt bijvoorbeeld.
anders is die politie wel heel erg slecht bezig geweest dat ze de standaardprocedure niet gevolgd hebben.

en als je echt succesvol weg wilt lopen neem je je mobieltje, paspoort en andere zaken die je identiteit aangeven juist niet mee. dit weet ik uit ervaring overigens.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57095319
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:32 schreef Caesu het volgende:

en als je echt succesvol weg wilt lopen neem je je mobieltje, paspoort en andere zaken die je identiteit aangeven juist niet mee. dit weet ik uit ervaring overigens.
Ze hebben je nog niet gevonden begrijp ik
--
pi_57095370
Wat ik me ook blijf afvragen is dat er een aantal keer dacht 2 keer die nacht gebruik is gemaakt van die hotelkey card voor die kamer, er is echter nooit onderzocht wie dat was....
En ja ik weet dat er meerdere in die kamer konden met een key card.
It's called the past, cause I'm getting past and I ain't nothing like I was before. You ought to see me now.
pi_57095634
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:34 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Ze hebben je nog niet gevonden begrijp ik
nee ging niet over mezelf
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57095690
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef Super_Girl het volgende:
Claimt Beth in haar boek iets over de 1e poster waarop zijn afgebeeld staat met haar dochter: little hoodie, call big hoodie????
Deze poster is gemaakt op advies van Julia Renfro. Het zou niet verstandig zijn om het woord 'kidnapped' te gebruiken. Vandaar dat gekozen is voor de 'Hootie tekst'. Het telefoonnummer op die poster is het nummer van Julia.

Later heeft men de tekst gewijzigd en zijn de 'kidnapped' posters overal opgehangen. Op die poster stond ook een ander telefoonnummer.
--
pi_57097405
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:47 schreef mrBhimself het volgende:
Ik weet zeker dat er een aantal posters op SM worden betaald door de HMI. Ik denk niet dat O daartoe behoort. Hij heeft gewoon teveel tijd.....
Ik weet het niet, wie kiest er een naam als Observer? Dat strookt in het geheel niet met wat ie doet. Misschien is hij degene die "misinformatie" moet indammen. Ik lees nu net dat forum op NWO-INFO en daar lijkt het wel op een internationale manoeuvre om de controle over Aruba te krijgen, waarvoor dit soort verhalen en de corruptie dan de dekmantel moeten zijn. Aruba ligt natuurlijk wel lekker dicht bij Venezuela, waar ze een appeltje mee hebben te schillen.

[ Bericht 3% gewijzigd door nickhs op 02-03-2008 01:37:10 ]
pi_57097421
Voor de liefhebbers: Er schijnt op 2 maart een uitzending te zijn op Telearuba over de Holloway zaak. Er is een panel van een aantal bekende personen die vragen zullen beantwoorden. De uitzending van Telearuba is ook via het internet te volgen klikkerdeklik.

Het panel bestaat uit:

Mirna Jansen - Director Aruba Tourism Authority (ATA)
Rob Smith - AHATA

show of pre-recorded interview with Dr. Ryan Peterson of the University of Ariba and Mr. Ruben Croes of Aruba Search and Rescue.

Mr Bob Harms - His Topic will be Crisis Management.

Mr Hans Mos, Ministerio Pulbico (OM) --> Hans schijnt afgezegd te hebben

Show pre-recorded interview with Patric van de Eem / Joran van der Sloot

and a film that was never been shown to anyone made by the Investigators Team (ALE)
--
pi_57097447
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:29 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ik weet het niet, wie kiest er een naam als Observer? Dat strookt in het geheel niet met wat ie doet. Lijkt wel een naam die zich met geheime diensten bezig houdt. Misschien is hij degene die "misinformatie" moet indammen. Ik lees nu net dat forum op NWO-INFO en daar lijkt het wel op een internationale manoeuvre om de controle over Aruba te krijgen, waarvoor dit soort verhalen en de corruptie dan de dekmantel moeten zijn. Aruba ligt natuurlijk wel lekker dicht bij Venezuela, waar ze een appeltje mee hebben te schillen.
Ik weet het niet; het NWO-INFO forum heeft wel een hoog 'aluminium hoedjes gehalte' Controle over Aruba is misschien wat ver gezocht, maar vanuit de US hebben ze wel erg veel interessen in de olie handel van Valero.
--
pi_57097460
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:31 schreef mrBhimself het volgende:
Voor de liefhebbers: Er schijnt op 2 maart een uitzending te zijn op Telearuba over de Holloway zaak. Er is een panel van een aantal bekende personen die vragen zullen beantwoorden. De uitzending van Telearuba is ook via het internet te volgen klikkerdeklik.

Het panel bestaat uit:

Mirna Jansen - Director Aruba Tourism Authority (ATA)
Rob Smith - AHATA

show of pre-recorded interview with Dr. Ryan Peterson of the University of Ariba and Mr. Ruben Croes of Aruba Search and Rescue.

Mr Bob Harms - His Topic will be Crisis Management.

Mr Hans Mos, Ministerio Pulbico (OM) --> Hans schijnt afgezegd te hebben

Show pre-recorded interview with Patric van de Eem / Joran van der Sloot

and a film that was never been shown to anyone made by the Investigators Team (ALE)
interessant. 22:00 arubaanse tijd. dat is 03:00 hier maandagochtend.
hoop dat het op youtube wordt gezet.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57097513
Ja, ik was ook niet van plan om te gaan kijken; ik ga er van uit dfat het wel snel op UwBuis zal verschijnen.
--
pi_57097530
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:29 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ik weet het niet, wie kiest er een naam als Observer? Dat strookt in het geheel niet met wat ie doet. Misschien is hij degene die "misinformatie" moet indammen. Ik lees nu net dat forum op NWO-INFO en daar lijkt het wel op een internationale manoeuvre om de controle over Aruba te krijgen, waarvoor dit soort verhalen en de corruptie dan de dekmantel moeten zijn. Aruba ligt natuurlijk wel lekker dicht bij Venezuela, waar ze een appeltje mee hebben te schillen.
Haha...You are full of shit!!!!! People at SM do it all for love and for justice because of the Hell they put Natalees Family through,all to find the truth which is opposite of RU. The only people being payed are from the Aruban Govt to do is exactly what you are doing and Mr.B,Supergirl,Rosite and a couple more. They do it for blood money and nothing is sicker than lying about a young murdered girl and her Family. These people are far from the impartial average Dutch person who is trying to find the truth. Like Johan,Caesu,Donnie,Kinkajoe and others. You are very lost,take a look at every post I have ever made and you will not see any mis-information ever going back to June 2005. Now look at these new people here,that changed there name on this forum. It's obvious this forum is being taken over by people from RU and it was expected weeks ago.

[ Bericht 7% gewijzigd door observer777 op 02-03-2008 01:51:29 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_57097624
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:43 schreef observer777 het volgende:

[..]

Haha...You are full of shit!!!!! People at SM do it all for love and for justice because of the Hell they put Natalees Family through,all to find the truth which is opposite of RU. The only people being payed are from the Aruban Govt to do is exactly what you are doing and Mr.B,Supergirl,Rosite and a couple more. They do it for blood money and nothing is sicker than lying about a young murdered girl and her Family. These people are far from the impartial average Dutch person who is trying to find the truth. Like Johan,Caesu,Donnie,Kinkajoe and others. You are very lost,take a look at every post I have ever made and you will not see any mis-information ever going back to June 2005. Now look at these new people here,that changed there name on this forum. It's obvious this forum is being taken over by people from RU and it was expected weeks ago.
En weer geef ik hm gelijk, want nog steeds denken enkele hier dat het nuttig is om persoonlijke aanvallen te plaatsen.. Ow wat willen we graag de zaak oplossen.. Dus niet, inhoudelijk komt er werkelijk geen zak uit.. Ja witmuts.. uh wat voor briljante opmerkingen nog meer.. ben het vergeten, was ook van zo een hoog niveau.. Maar er zitten hier gelukkig ook mensen die wel normaal heen en weer kunnen lullen van alle kanten en zo hoort t ook.
pi_57097638
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:53 schreef observer777 het volgende:

[..]

It takes a very sick and evil person to say Natalee was pregnated by her father,drug addict,whore..etc..This is a missing girl for god sakes! Not all users there are like that but there are some very sick individuals at that site that should be locked up.
I forgive you, but this is how misinformation gets into this world. You made a mistake between father and step-father.

[ Bericht 1% gewijzigd door nickhs op 02-03-2008 02:01:13 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')