abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:52:52 #1
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54322218
Zwanger... en dan gaat het mis (3)

Vervolg op deel 3, die ik gesloten heb.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil het niet in Z&G posten en vind ook niet dat ik bij de meiden in "Als zwanger worden..." hoor, nu. Mar ik dnek dat ik deze week best wel eens mijn gevoelens kwijt wil.
Ik hang een beetje tussen hoop en vrees, maar wil me niet te veel aan de hoop vasthouden. Tegelijkertijd zoek ik op internet en kom verhalen tegen over diapauze en denk "misschien toch...". Ik wil thuis rondhangen met de gordijnen gesloten en wachten tot het maandag is, maar tegelijkertijd wil ik weg en bezig zijn.
Gelukkig kunnen schaap en ik het wel samen doen, dat scheelt al zo veel!
Ik sloot het deel af met het volgende bericht.
quote:
Nou, voorlopig even een laatste berichtje totdat het maandag is, aangezien ik toch niks zinnigs meer kan zeggen over hoe en wat en waar.
Ik dacht gisteren veel bloed en dingen verloren te zijn... (wist ik veel, had het natuurlijk nog nooit meegemaakt), maar nu is het dus wel echt misgegaan.
Wat een ontzettende pijn, ik kan het bijna niet beschrijven. En dan heb ik het zowel over pijn in mijn buik als pijn in mijn hart.
Vandaag vanaf 2 uur, heb ik met korte tussenpauzes elke keer zo veel bloed verloren en weefsel en gekke dingen dat het ruim door/over m'n maandverband ging, ik kon niet eens meer staan, zo'n pijn had ik.
Op internet las ik dat het een miskraam moest voelen zoals weeën.. nou, ik hoop dat die toch wel wat minder zijn als dat wat ik nu voelde.. pfoe!
Het heeft tot een uur of 5 geduurd, ik hoop ontzettend dat het nu echt afgelopen is en dat dit het is, anders trek ik het niet meer


[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 02-11-2007 21:02:17 ]
pi_54322632
klonelin, wat ontzettend verdrietig
Kan weinig anders zeggen dan veel sterkte de komende dagen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:13:31 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54322647
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_54322937
klonelin: ik weet niet hoe het bij je verloskundige zit, maar te lang en heftig bloeden is echt wel een reden om langs te gaan hoor!

vorig jaar bij mij (toen ik eenmaal bij de gyn was geweest en besloten had iig even af te wachten op een 'natuurlijke' miskraam) kreeg ik een heel infoblaadje mee van het ziekenhuis. te lang en/of heftig bloeden moet je even melden.

maar heel veel sterkte!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_54323034
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:20 schreef Diesz het volgende:
miss_sly, hier gaat ie wel. Vloeien is nu eindelijk weg, alleen is HCG nog steeds geen 0 Moest gisteren na overleg toch weer bloed prikken. Vandaag krijg ik de officiële uitslag. Hij zit in elk geval wel onder de 1000.
En heb je de uitslag gehad? Hoop voor je dat het beter was!
quote:
Hoe voel jij je???
Tja, wewet je, ik las deze vraag vanmorgen al, maar ik kon er zo gauw niet op antwoorden.
Ik ben maandag weer begonnen met werken en heb gewoon de hele week gewerkt. Mijn collega's zijn lief, het werk leuk en er was genoeg te doen. Beetje business as usual, maar toch net niet. Op de een of andere manier voelt het allemaal anders, ook al is het hetzelfde. Heel vreemd.
Ik heb de hele week sigaretjes gebietst bij mijn collega's. Ik wil niet opnieuw beginnen met roken, maar heb besloten tot de volgende menstruatie ook niet al te streng te zijn. Ik geniet van mijn broodjes filet americain en mijn wijntjes; en toch denk ik nog vaak als ik dat eet of drink: ik zou willen dat ik het nog steeds niet mocht.
Kortom, ik probeer de voordelen maar te benutten, meer kan ik niet doen.

Morgen gaan we de stad in en wil ik op zoek gaan naar een mooi doosje voor de spulletjes van deze zwangerschap. Ben al op zoek geweest, maar het moet wel het goede doosje zijn. Weet niet eens wat het goede doosje is, maar dat zal ik wel weten als ik het zie, vermoed ik .

En verder wachten we af, tot er een menstruatie komt.
quote:
Wat betreft angst voor een eventuele volgende zwangerschap. Die heb ik niet, ik ben niet bang dat ik weer een miskraam krijg. Ik heb namelijk al 2 gezonde knullen lopen, 1 van ruim 11 en 1 van 9. Die zwangerschappen zijn volledig probleemloos geweest, dus ik weet dat het ook goed kan gaan. Ik kan me voorstellen dat die onzekerheid bij een eerste kindje er wel heel sterk is. Maar een miskraam zegt helemaal niks voor een volgende zwangerschap!! Een miskraam is volgens mij iets wat voornamelijk aan het kindje ligt, of dat gezond is. Het lichaam breekt de zwangerschap af bij ernstige afwijkingen. Een gezond mechanisme vind ik zelf.

Het enige wat ik wel 'spannend' vind is of het allemaal wel goed zal gaan ondanks mijn suiker. Of het niet weer buitenbaarmoederlijk wordt. Maar goed, ik sta nu al onder begeleiding en dat zal dan alleen maar aangescherpt worden!
Ik heb ook niet de angst dat het weer mis gaat. Ik geloof dat schaap dat veel meer heeft. De kans bestaat, dat weet ik ook, maar het kan ook goed gaan. Het gaat vaak goed, dus dat kan bij ons net zo goed. Ik denk dat ik ook wel weet waarom ik niet echt die angst heb: ik had me er eigenlijk al bij neergelegd dat ik geen kind zou krijgen. Ik heb nog steeds het gevoel dat mocht ik een kind krijgen, dit een niet meer verwacht maar enorm groot kado is. Kado's krijg je, of niet, daar kun je weinig aan doen. Dus ik wacht gewoon af of we dit kadootje op de valreep nog gaan ontvangen
Waarschijnijk als ik opnieuw zwanger word, dat ik erg zenuwachtig ga zijn voor de eerste echo en dat ik de eerste tijd misschien wel onzekerder ben, maar van de andere kant heb ik me al voorgenomen om bij een eventuele volgende zwangerschap vanaf het begin voluit te genieten!

[ Bericht 6% gewijzigd door miss_sly op 02-11-2007 19:33:46 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54323044
klonelin heel veel sterkte
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_54324177
klonelin, sterkte
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54324208
Veel sterkte.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54324525
klonelin, wat naar zeg. Heel veel sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:48:10 #10
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54325082
Klonelin, wat rot! Sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:03:44 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54325434
Klonelin, sterkte ermee...
***
pi_54333769
klonelin, zoals simmu al zegt, toch weer even bellen met de verloskundige en anders voor mijn part met de huisarts of het ziekenhuis. Het moet ook niet te heftig zijn. Je ijzer moet ook in de gaten gehouden worden als je zo veel vloeit. Je bent al eventjes bezig nu en ipv dat het afneemt neemt het toe, dus ik zou zeker even medische info inwinnen!!!

Heel veel sterkte.......
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_54333856
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 19:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En heb je de uitslag gehad? Hoop voor je dat het beter was!
HCG had al op 0 moeten zitten, maar was nog 70. Moet dus nog een keer bloed prikken als ik over een kleine 2 weken voor controle moet. Wel moet ik maandag voor een nieuw inwendig onderzoek. Het voelt allemaal nog niet jofel van binnen, nu buikpijn waar ik die bij de miskraam en buitenbaarmoederlijke zwangerschap niet had en zo nog wat afwijkende dingen. Het zou dus een ontsteking van het baarmoederslijmvlies kunnen zijn. Maandagmiddag lig ik dus weer in de beugels
quote:
[..]
Tja, wewet je, ik las deze vraag vanmorgen al, maar ik kon er zo gauw niet op antwoorden.
Ik ben maandag weer begonnen met werken en heb gewoon de hele week gewerkt. Mijn collega's zijn lief, het werk leuk en er was genoeg te doen. Beetje business as usual, maar toch net niet. Op de een of andere manier voelt het allemaal anders, ook al is het hetzelfde. Heel vreemd.
Ik heb de hele week sigaretjes gebietst bij mijn collega's. Ik wil niet opnieuw beginnen met roken, maar heb besloten tot de volgende menstruatie ook niet al te streng te zijn. Ik geniet van mijn broodjes filet americain en mijn wijntjes; en toch denk ik nog vaak als ik dat eet of drink: ik zou willen dat ik het nog steeds niet mocht.
Kortom, ik probeer de voordelen maar te benutten, meer kan ik niet doen.
De vraag is ook moeilijk te beantwoorden. Het verdriet zit er namelijk nog, maar je probeert wel de draad weer op te pakken. Alle gevoelens zijn dan ook dubbel, omdat je je best doet je goed te voelen en positief te denken, maar aan de andere kant zit je wel met een 'open wond'. Ik ken het gevoel, eet weer een broodje rosbief, een medium biefstukje en een tartaartje gaan er ook weer in, maar stiekem had ik dat ook liever laten staan. Het is best raar om te beseffen dat ik er over een maand of 7/8 2 ukkies bij had kunnen hebben. Gisteren zat ik mijn handtas uit te mesten, heb ik ineens 2 nog steeds zwaar positieve zwangerschapstesten in mijn handen. Janken dus. Ik heb ze nog steeds in mijn tas zitten, maar dan onder de voering, er zat een scheurtje in een zijvak. Weg doen kan ik ze dus niet
quote:
Morgen gaan we de stad in en wil ik op zoek gaan naar een mooi doosje voor de spulletjes van deze zwangerschap. Ben al op zoek geweest, maar het moet wel het goede doosje zijn. Weet niet eens wat het goede doosje is, maar dat zal ik wel weten als ik het zie, vermoed ik.
Ja, dat doosje vindt jou! Gewoon op je gemakkie rond kijken, al duurt het nog ff voor je wat vindt, je komt em vanzelf tegen!! Beter even geen doosje (en dan alles tijdelijk in een schoenendoos of la bewaren) dan dat je de doos uiteindelijk niet vindt 'passen'.
quote:
En verder wachten we af, tot er een menstruatie komt.
Dat heb ik ook, ben benieuwd wanneer dat weer op gang komt. Weet niet of ik uit moet gaan van de datum van de miskraam, 15 okt, of de datum van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap, 25 okt.
quote:
[..]

Ik heb ook niet de angst dat het weer mis gaat. Ik geloof dat schaap dat veel meer heeft. De kans bestaat, dat weet ik ook, maar het kan ook goed gaan. Het gaat vaak goed, dus dat kan bij ons net zo goed. Ik denk dat ik ook wel weet waarom ik niet echt die angst heb: ik had me er eigenlijk al bij neergelegd dat ik geen kind zou krijgen. Ik heb nog steeds het gevoel dat mocht ik een kind krijgen, dit een niet meer verwacht maar enorm groot kado is. Kado's krijg je, of niet, daar kun je weinig aan doen. Dus ik wacht gewoon af of we dit kadootje op de valreep nog gaan ontvangen
Waarschijnijk als ik opnieuw zwanger word, dat ik erg zenuwachtig ga zijn voor de eerste echo en dat ik de eerste tijd misschien wel onzekerder ben, maar van de andere kant heb ik me al voorgenomen om bij een eventuele volgende zwangerschap vanaf het begin voluit te genieten!
Ik ken je voorgeschiedenis niet, maar begrijp dat deze zwangerschap al een cadeautje was? Ik denk wel dat je de juiste instelling hebt, al is daar heel wat kracht voor nodig, omdat je voor je gevoel al naar het randje zit qua leeftijd. Ik hoop echt dat het jullie gegund is en dat jullie volgend jaar echt papa en mama mogen worden!!!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_54335476
het duurde vorig jaar een week of 6 eer mijn menstruatie weer op gang kwam na de curretage. de eerste 3 keer zat er wel veel oud bloed bij. vanaf deze maand gaan we trouwens weer proberen. (en het afstuderen is ook gelukt, met een 8, dus nu ben ik werkeloos, want als parttimer kan je alleen als telefoniste aan de slag )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_54354500
Alle meiden die een knuffel nodig hebben
pi_54357656
Miss_sly... ik wil je even gewoon laten weten dat ik aan je denk...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_54373585
Klonelin

Wat erg voor je!


Iemand vroeg hoe het zit met angst voor een volgende zwangerschap...tja. Ik ben eigenlijk meer bang dat ik nooit meer zwanger wordt. Mijn curretage is nu 5 maanden geleden. We zijn er meteen weer voor gegaan maar tot nu toe zonder resultaat. En elke maand komt die klap harder aan... En mocht het wel weer lukken, dan zullen de eerste 12 weken waarschijnlijk onnoemelijk lang gaan duren! Ik hoop alleen maar zo dat ik weer zwanger ben op de dag dat ik eigenlijk uitgerekend was...

Iedereen die het nodig heeft veel sterkte met alles!
pi_54373596
Ik werd trouwen 5 weken na de curretage weer ongesteld, ik geloof dat dat redelijk "standaard" is.
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 11:22:14 #19
5428 crew  miss_sly
pi_54375845
quote:
Op zondag 4 november 2007 15:56 schreef Jose81 het volgende:
Miss_sly... ik wil je even gewoon laten weten dat ik aan je denk...
Lief van je

Woensdag de echo. Hoop zo dat er niets meer te zien is. Ik vloei helemaal niet meer en heb er op zich best een goed gevoel over, maar toch...heb het voor mijn gevoel al redelijk een plaatsje kunnen geven, maar ben ook bang dat als er woensdag nog wel iets zit en er een curretage volgt, ik toch weer een behoorlijke stap terug zal moeten doen in de verwerking.

Helaas nog niet geslaagd voor een mooi doosje. De spulletjes liggen bij elkaar in de boekenkast waar ik ze eigenlijk niet zie, maar wil zo graag ze een eigen plaatsje geven om de afsluiting compleet te maken.

peterfan, lijkt me inderdaad erg naar dat het opnieuw zwanger worden zo lang duurt. Bij mijn vriendinnetje duurde het ook erg lang (9 maanden) terwijl ook zij hoopte dat het snel zou gebeuren. Ze heeft wel inmiddels een zoontje van ruim 1 jaar .
Op de uitgerekende datum zwanger zijn, lijkt me inderdaad ook wel erg fijn. Het is voor mij nog ver weg, maar ik hoop zelf ook dat het dan wel weer zover is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 november 2007 @ 11:53:10 #20
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54376578
Ik heb zojuist met de verloskundige gebeld of het nog zin had om langs te komen aangezien ik een miskraam heb gehad.. dat was niet nodig zei ze.
Nu moet ik dan toch maar naar de dokter, maar ik mag die man helemaal niet, hij bezorgt me kriebels.
Als het bloeden gewoon stopt over een tijdje, kan ik er dan niet gewoon vanuit gaan dat alles leeg is?
Vrijdag was de miskraam, en nu bloed ik nog wel, maar slechts een beetje. En als ik het zo lees kan het bij een zwangerschap tussen de 10 en 16 weken wel tot 2 weken duren, dus volgens mij kan ik nog wel even afwachten.
Zelf heb ik de hoop laten varen dat ik binnen nu en snel weer zwanger zal raken, dit omdat vriendlief nu voor 4 maanden in het buitenland zit.
  maandag 5 november 2007 @ 12:01:59 #21
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54376780
En nog 1 vraagje:
Zonder iets opgevangen te hebben is het toch niet mogelijk om te zien wat de reden is geweest van deze miskraam?
  maandag 5 november 2007 @ 12:04:27 #22
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54376845
Kun je niet naar de gyn in het ziekenhuis, Klonelin? Bij mijn weten kun je daar gewoon terecht voor een na-controle. Heel veel sterkte, wat ontzettend rot dat je vriend nu niet bij je is / kan zijn trouwens

En MissSly, ik hoop het zo voor je, ook jij veel sterkte gewenst
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 12:07:41 #23
5428 crew  miss_sly
pi_54376922
Er vanuit gaan dat alles weg is, is helaas niet zomaar mogelijk. Er kan een heel klein beetje weefsel achtergebleven zijn, en dan is de miskraam niet compleet. Onderzoek zal dus wel nodig zijn, vrees ik.

Als dit de eerste miskraam is, zouden ze waarschijnlijk toch geen onderzoek doen naar de oorzaak. Vaak is de oorzaak simpelweg, hoe verdrietig ook, dat er iets niet goed was met het vruchtje en het lichaam het dan dus niet verder laat groeien. het geeurt, veel vaker dan we in de gaten hebben. Het is ontzettend verdrietig als het je overkomt, maar daarmee houdt het eigenlijk een beetj op.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 november 2007 @ 12:25:59 #24
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54377361
Ik vind het wel een beetje raar dat je vk je bij dit onderdeel van je zwangerschap in de steek laat, Klonelin.

Toen ik een miskraam had en het bleef bloeden heb ik wel degelijk de vk gebeld en die is ook gekomen en heeft geregeld dat ik naar het ziekenhuis kon. Ik vond dat niet meer dan logisch dat dat ook nog bij het werk van de vk hoorde. Bij mijn ha ben ik helemaal niet geweest hiervoor.
Sterkte overigens! Het lijkt me ook heel naar om dit helemaal zonder je vriend te moeten doen.
Ik dacht trouwens dat ze pas na 3 miskramen op rij een onderzoek gaan doen, eerder in principe niet.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 5 november 2007 @ 12:41:12 #25
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54377697
Ik was er ook nog niet eerder geweest.
Toen ik positief testte, ben ik er nog nooit langsgeweest. En toen ik begon te bloeden, had ik afgelopen woensdag voor vandaag een eerste afspraak geplanned voor een echo.
En de rest van het verhaal is dus, dat ik vrijdag een miskraam kreeg en vanochtend met ze gebeld heb om te vragen of ik nu nog langs moest komen. Dat hoefde niet volgens de receptioniste.
  maandag 5 november 2007 @ 13:42:03 #26
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54379145
Ik heb zonet "gewoon" een andere verloskundige gebeld, die heeft direct een verwijsbrief gemaakt voor het ziekenhuis. Nu moet ik alleen nog even degene te pakken krijgen om een afspraak voor een echo te maken, maar dat zit goed.

Edit: Gelukt, nu heb ik aankomende woensdag een echo, ze gaan dan kijken of alles in orde is.

[ Bericht 19% gewijzigd door klonelin op 05-11-2007 14:41:58 ]
pi_54383597
klonelin: gewoon niet terug gaan naar die eerste vlk hoor!

en niet schrikken: het kan zijn (waarschijnlijk zelfs) dat ze een inwendige echo maken. er kan idd iets achtergebleven zijn, maar het hoeft niet. het is wel belangrijk dat alles eruit is, ivm ontstelingen dacht ik. iig sterkte allemaal!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 21:13:27 #28
5428 crew  miss_sly
pi_54389567
Goed van je dat je een andere gebeld hebt, klonelin. het is wel zo verstandig om er naar te laten kijken en in de gaten te houden.
Succes woensdag met de echo, ik hoop voor je dat alles in orde is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 november 2007 @ 23:03:19 #29
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54392923
Klonelin, ik ben blij dat je inmiddels doorverwezen bent. Heb je nog steeds pijn of valt het nu weer mee?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 5 november 2007 @ 23:16:54 #30
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54393396
Nou, ik weet niet zo goed hoe ik me voel.
Vanochtend dacht ik het allemaal een beetje achter de rug te hebben, ik verloor echt nog maar weinig bloed en ik had geen pijn. Maar vanmiddag kreeg ik weer wat krampen en kwam er weer iets meer.
Ik ben in iedergeval erg blij met de lieve reacties die ik van jullie krijg, dat is toch wat ik nu vooral nodig heb, dankjulliewel!
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:24:09 #31
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54398355
Morgen weet je gelukkig wat meer, dat is wel een 'prettig' idee!!!

Gisteren bij gyn geweest. Er zijn kweekjes gemaakt en maandag weer hele rij buizen bloed prikken. Dinsdag alle uitslagen.

Rare vraag misschien, maar hoe zit het met sex? Wij hebben de dag voor de miskraam voor het laatst echt sex gehad. Inmiddels rommelen we wel weer wat, alleen ik durf nog niet zo goed, maar mis het heel erg Had gisteren een andere gyn en toen ik wat vroeg kreeg ik meteen te horen dat ik al mijn vragen maar op moest schrijven en dinsdag aan mijn 'eigen' gyn moest stellen
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  Moderator dinsdag 6 november 2007 @ 09:31:09 #32
5428 crew  miss_sly
pi_54398468
Vond ik ook een lastige en ik miste het ook heel erg. Ik had gelzen dat je geen gemeenschap mag hebben tot het bloedverlies over is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:36:29 #33
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54398560
Mijn bloedverlies is al ff over, maar het voelt allemaal nog niet echt 'jofel'. Vandaar natuurlijk ook de onderzoeken.

Ik begrijp dus dat het inmiddels wel al weer mag. Misschien toch heeeeel voorzichtig weer gaan proberen dan Alleen wel condooms halen, nml geen idee wat wijsheid is qua de pil slikken. Wel of niet starten? Hoop nml in de loop van volgend jaar toch er voor te kunnen gaan, is het dan wel slim om weer te gaan slikken?

Hoe voel jij je?
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  Moderator dinsdag 6 november 2007 @ 09:57:54 #34
5428 crew  miss_sly
pi_54398927
Wij gaan er meteen weer voor, dus wij gebruiken niets. En de eerste keer was wel wat vreemd weer, maar het went gelukkig erg snel. Ik miste het ook, niet alleen fysiek, maar ook de intimiteit van de seks. We waren ook al een paar dagen wat snel geirriteerd enzo, en dat wsa meteen weer over. Heel raar, misschien

Ik voel me op zich prima. Bloedverlies is helemaal over, voel me helemaal niet meer zwanger. Heb goede hoop dat het morgen allemaal in orde is, maar zeker weten we dat natuurlijk ook pas morgen. Hoop het wel heel erg, ook omdat er dan tenminste echt een punt achter gezet kan worden.

Had het alleen gisteravond even moeilijk. Ben helemaal geen type dat snel huilt bij dingen die ik op tv zie ofzo, maar heb een stukje gekeken van de docu over vele te vroeg geboren kindjes en ik hield het niet droog. Zo klein en teer, zo verdrietig als ze de behandeling moeten stoppen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54398986
Ik vind het erg goed dat je nog eens hebt gebeld klonelin, voor een echo. Dan weet je tenminste zeker dat het allemaal weg is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:47:32 #36
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54399881
Ik hoop dat het snel raak is!!!! Hier kan en mag het gewoon nog even niet. Eerst mijn suikers laag en stabiel!!

Dat missen is inderdaad niet alleen lichamelijk, het knuffelen enzo ging wel gewoon door, maar het echte samen zijn mis ik ook heel erg!!! Dat geirriteerd zijn enzo is heel herkenbaar hoor, frequentie is hier normaal hoog en als je dan ineens niet kan......

Fijn om te lezen dat je je beter voelt. Hoop ook voor jullie dat het morgen allemaal okee is en je weer verder kan!

Ook dit is heel herkenbaar. Ik heb alleen heel even met de miskraam gehuild, maar daarna niet meer. Ook niet met de operatie. Was zondag jarig, zat ik 's ochtends ineens als een klein kind te janken! Toen een vriendin 's avonds belde of het goed was dat ze de dag erna met een andere vriendin kwam begon ik ook te huilen. Ze zijn beiden meteen in de auto gestapt, omdat dat niks voor mij is en ze echt zelf wilden zien dat alles wel okee met me was
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_54399951
Goed dat je weer gebeld hebt hoor Klonelin! Toch fijn om zeker te weten dat alles "schoon" is.

Ik ben trouwens heel goed opgevangen door onze VK. Heel raar, je hebt haar nog maar 1 keer gezien maar ze heeft me heel goed gesteund tussen de dagen van de echo, waarop we hoorden dat het mis was, en de curretage. Ook 2 weken daarna ofze belde ze nog hoe het ging. Heel lief allemaal.

Dat emotionele herken ik ook heel erg. Ik jank tegenwoordig om alles. En ik vind het heel moeilijk om te horen als er iemand in mijn omgeving zwanger is. Natuurlijk ben je blij voor ze maar toch...

Nogmaals iedereen:
pi_54400662
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Vond ik ook een lastige en ik miste het ook heel erg. Ik had gelzen dat je geen gemeenschap mag hebben tot het bloedverlies over is.
klopt. je baarmoederwand staat open, dus sexen kan dan gevaarlijk zijn vanwege infectiegevaar. er staat mij iets bij van 2 weken, maar ik weet het niet zeker.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator dinsdag 6 november 2007 @ 11:33:19 #39
5428 crew  miss_sly
pi_54400874
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef simmu het volgende:

[..]

klopt. je baarmoederwand staat open, dus sexen kan dan gevaarlijk zijn vanwege infectiegevaar. er staat mij iets bij van 2 weken, maar ik weet het niet zeker.
Lijkt me vreemd, want soms vloeien vrouwen langer dan 2 weken en soms korter. Lijkt me dus vreemd om er een termijn op te zetten. Ik meen dat de baarmoedermond weer gelsoten is als het bloedverlies is gestopt, dus dan i shet infectiegevaar ook voorbij, zou je zeggen.

Ik zal proberen eraan te denken het te vragen als ik er morgen ben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54402782
Bij mij was het advies wachten tot het vloeien gestopt was, dat duurde na de curretage een dag of 6 geloof ik.
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:04:22 #41
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54410941
Miss_Sly, hopelijk is morgen met jou ook alles goed!
Hoelaat heb je de afspraak voor de echo? En doen ze dan een inwendige echo of een uitwendige?
Ik moet morgen om kwart voor 5, ben erg zenuwachtig!
Het bloeden is op dit moment vrij minimaal (lees minder dan een "normale" menstruatie) en ik heb ook geen kramp gehad vandaag, dus het is even spannend. Helaas staat mijn seksleven helemaal op 0, aangezien vriendlief er pas eind februari weer is.
pi_54411921
Toen ik vorig jaar die miskraam kreeg heb ik tijdens de weeen en het vele bloedverlies de verloskundige gebeld. Zij wou wel komen maar ik zag het nut er niet zo van in. Ik wou alleen toen horen dat het normaal was wat ik voelde en of dat vele bloedverlies normaal was. Zij zei mij toen dat 1 volle maandverband per 2 uur normaal was. Meer bloedverlies was niet goed en moest ik ook gelijk bellen. Ik heb vanaf ongeveer 23.00 uur tot 07.00 de volgende dag heel veel buikpijn gehad en behoorlijk wat bloed verloren maar daarna was het normaal bloedverlies zoals bij een menstruatie. Sex mag pas als het bloeden is gestopt, niet eerder. Ik was overigens erg teleurgesteld in mijn eigen lichaam. Ik heb ook flink wat traantjes gelaten. Ik voelde mij de dagen erna ook behoorlijk flauw, beetje slapjes. Veel rood vlees eten schijnt te helpen daar tegen.

Dames heel veel sterkte met alles, het is gewoon vreselijk zo een miskraam.
  Moderator dinsdag 6 november 2007 @ 19:51:38 #43
5428 crew  miss_sly
pi_54412215
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:04 schreef klonelin het volgende:
Miss_Sly, hopelijk is morgen met jou ook alles goed!
Hoelaat heb je de afspraak voor de echo? En doen ze dan een inwendige echo of een uitwendige?
Ik moet morgen om kwart voor 5, ben erg zenuwachtig!
Het bloeden is op dit moment vrij minimaal (lees minder dan een "normale" menstruatie) en ik heb ook geen kramp gehad vandaag, dus het is even spannend. Helaas staat mijn seksleven helemaal op 0, aangezien vriendlief er pas eind februari weer is.
Ik heb een afspraak om kwart voor 11 en dan om kwart over 11 meteen met de gyn het te bespreken.
Ben een beetje zenuwachtig, maar voornamelijk voor de uitslag. Ze zullen zeker een inwendige echo doen, want met een uitwendige kunnen ze niet voldoende zien. Maak je over die inwendige echo geen zorgen, maar probeer je te ontspannen. Het valt allemaal best mee, hoewel het natuurlijk niet prettig is.

Ik heb ook een aantal dagen dan weer wel en dan weer niet krampen gehad en op dag 6 of 7 was dat over en was het bloedverlies inderdaad ook minimaal geworden.

Zo naar dat je vriend nu zo ver weg is en je dit helemaal alleen moet doen. Kun je wel met hem communiceren nu en is hij op de hoogte?

Ik ben niet teleurgesteld in mijn lichaam, trouwens. Ik ben trots op mijn lichaam dat het zwanger kon worden. Vind ik helemaal te gek, want ik dacht dat mijn lichaam dat niet eens kon. En hoewel te kort, heb ik er wel van genoten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 6 november 2007 @ 20:27:10 #44
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54413108
Mijn vriend is absoluut op de hoogte.
Hij is vorige week dinsdag weggegaan, toen ik mijn eerste drupjes bloed verloor.
Toen heb ik direct gezegd dat er iets niet goed zat, en verder hebben we constant contact gehouden.
Hij weet alleen nog niet dat de afspraak morgen inderdaad doorgaat, maar dat laat ik hem weten zodra ik morgen zelf ook meer weet.
Succes morgen!
pi_54424412
Miss_sly, ik vind het knap dat je zo positief bent!
pi_54426765
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:56 schreef peterfan het volgende:
Miss_sly, ik vind het knap dat je zo positief bent!
Thanks. Heb het al meer gehoord, maar het is niet dat ik er nou zo mee bezig ben dat ik positief moet zijn, of sterk ofzo. Het is denk ik gewoon wie ik ben.

In het ziekenhuis zag het er allemaal goed uit, niets achtergebleven. Lichte actie al op de eierstokken, maar nog niets heel veel, wat ook neit te verwachten was. 5-8 weken na de miskraam moet ik ongesteld worden, zo niet, even bellen voor een kuurtje duphaston om op te wekken. Als ik wel ongesteld word en nog geen oproep heb voor de IUI mag ik clomid slikken en proberen we het weer thuis

Ow ja, advies mbt seks: als er geen bloedverlies meer is, mag je weer seks hebben, want dan is de baarmoedermond weer gesloten en is er geen infectiegevaar meer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 7 november 2007 @ 17:34:51 #47
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54433916
Miss_Sly, goed te horen dat alles er goed uitzag! Dat is positief!
Ik ben ook helemaal opgelucht, want ik heb dus hetzelfde te horen gekregen.
Eerst een zien wanneer ik weer normaal ongesteld word en dan wachten tot vriendlief weer thuiskomt in februari.
pi_54434456
Fijn klonelin dat het met jou ook in orde is!
Wel vervelend dat je vriend pas in februari thuiskomt.
Het grote wachten gaat beginnen voor je dus. Sterkte ermee!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 7 november 2007 @ 19:50:55 #49
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54437346
Wat fijn MIss_Sly, dat het er goed uitzag vandaag!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 7 november 2007 @ 20:31:52 #50
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54438519
Klonelin en Miss_sly, fijn dat het allemaal schoon was. Toch nog een beetje goed nieuws na alle ellende.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54438607
wat fijn voor jullie dat het allemaal goed was...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_54454933
Hey meiden,

Fijn dat bij jullie alles okee was!! Moesten jullie nou ook nog jullie HCG laten prikken???

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_54459909
Nee hoor, Diesz, bij mij hoefde er niet geprikt. Volgens hen was de echo helemaal in orde. HCG zou nog niet helemaal 0 zijn, maar dat zou nu vanzelf moeten gebeuren nu alles weg is.

Hoe is het met jouw HCG en andere onderzoeken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:31:21 #54
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54474100
Bij mij was op de echo ook alles okee, maar moest toch prikken en zo kwamen ze achter de EUG. Is dus blijkbaar toch niet standaard dan.

Hier was ie maandag nog 70. Had al 0 moeten zijn. Maandag weer hele rij bloed prikken. Dinsdag de uitslagen, ook van de kweekjes die maandag zijn genomen.

Inmiddels een lekkere griep te pakken, gaat goed hier
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_54474371
Goed nieuws dat alles goed was!
Ik heb eigenlijk na mijn curretage nooit meer een controle ofzo gehad, weet iemand of dat raar is?
pi_54475505
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:50 schreef peterfan het volgende:
Goed nieuws dat alles goed was!
Ik heb eigenlijk na mijn curretage nooit meer een controle ofzo gehad, weet iemand of dat raar is?
ik heb 5 weken erna een controle gehad. maar geen bloed hoeven laten prikken ofzo.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_54475642
Echt waar? Maar wat voor controle dan?
pi_54475726
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:05 schreef peterfan het volgende:
Echt waar? Maar wat voor controle dan?
niks bijzonders hoor; gewoon een afspraak met de coassistent (de echte arts kwam zich alleen maar 2 minuten voorstellen voor de operatie, verder had ik steeds een andere coassistent, soms kwamen ze in een groepje, doen we volgende keer duidelijk anders!)

hoe gaat het nu met u, hoe voelt u zich, denkt u eraan om rustig aan te doen (nee, want mijn begeleider eist resultaat, en anders kan ik een half jaar lang afstuderen door de goot gooien dus 3 dagen na de op aan het werk gegaan, trillend en wel) bent u al ongesteld geworden.

naar ik begrepen heb is het belangrijk dat je na maximaal een week of 6 'normaal' ongesteld wordt. bij mij kwam er de eerste 3 x nog veel oud spul mee, maar dat was normaal zei ze.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator vrijdag 9 november 2007 @ 10:11:31 #59
5428 crew  miss_sly
pi_54475744
peterfan, aangezien je menstruatie netjes op gang is gekomen, denk ik dat alles in orde is. Ik hoef ook niet meer op controle, als ik geen klachten meer krijg. Zelfs als ik na 8 weken nog niet ongesteld ben, hoef ik niet op controle, maar kan ik gewoon bellen voor een duphaston-kuurtje om het op te wekken.

In geval van Diesz was er natuurlijk wel veel meer aan de hand, dus is de controle ook wat meer, lijkt me.

Diesz, ik hoop dat het maandag eindelijk weer een beetje goed is en het einde van deze narigheid in zicht is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:28:55 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54476094
Ik heb ook geen controle gehad, hoor Peterfan. Als je geen klachten meer hebt is er ook geen reden voor, denk ik. Ik was zelf overigens weer opnieuw zwanger voordat ik weer ongesteld was geworden. Ze geven wel aan dat je moet wachten, maar de reden voor het wachten heb ik nooit helemaal goed begrepen en ik heb me er ook niet aan gehouden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator vrijdag 9 november 2007 @ 10:31:52 #61
5428 crew  miss_sly
pi_54476174
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook geen controle gehad, hoor Peterfan. Als je geen klachten meer hebt is er ook geen reden voor, denk ik. Ik was zelf overigens weer opnieuw zwanger voordat ik weer ongesteld was geworden. Ze geven wel aan dat je moet wachten, maar de reden voor het wachten heb ik nooit helemaal goed begrepen en ik heb me er ook niet aan gehouden.
Ze hebben ons niet aangegeven te wachten. Ze zeiden zelfs dat dat fysiek gezien helemaal niet nodig is. Alleen als je er emotioneel wat meer tijd voor nodig hebt, wat helemaal niet raar is, dan is het verstandiger het even uit te stellen, zeiden ze tegen ons.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54477495
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ze hebben ons niet aangegeven te wachten. Ze zeiden zelfs dat dat fysiek gezien helemaal niet nodig is. Alleen als je er emotioneel wat meer tijd voor nodig hebt, wat helemaal niet raar is, dan is het verstandiger het even uit te stellen, zeiden ze tegen ons.
het is voor ons een jaar geleden nu (vanaf deze maand proberen we weer)
maar bij mij gebeurde alles tegelijk: afstuderen, zwanger, miskraam, lul van een begeleider zonder ook maar een snipper begrip (quote: "als ik mijn resultaat maar krijg") dus we hadden besloten om eerst maar eens eventjes de zomer lekker helemaal vrij te nemen van alles, wat een beetje uitliep
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator vrijdag 9 november 2007 @ 11:31:59 #63
5428 crew  miss_sly
pi_54477645
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:25 schreef simmu het volgende:

[..]

het is voor ons een jaar geleden nu (vanaf deze maand proberen we weer)
maar bij mij gebeurde alles tegelijk: afstuderen, zwanger, miskraam, lul van een begeleider zonder ook maar een snipper begrip (quote: "als ik mijn resultaat maar krijg") dus we hadden besloten om eerst maar eens eventjes de zomer lekker helemaal vrij te nemen van alles, wat een beetje uitliep
Ik word volgende maand 39 dus een jaartje wachten lijkt me niet echt een optie. Willen we ook niet, trouwens. Ik denk dat we het emotioneel en ik fysiek wel aan kunnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54477861
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik word volgende maand 39 dus een jaartje wachten lijkt me niet echt een optie. Willen we ook niet, trouwens. Ik denk dat we het emotioneel en ik fysiek wel aan kunnen.
ik ken het idee, ik ben zelf nu 35. ik was gewoon kapot toen ik in juli klaar was. in februari ging alles mis, en ik moest doorbikkelen. sowieso: zwanger zijn viel mij erg tegen, ik was alleen maar hondsmoe, en mijn partner was niet berekend op stemmingswisselingen enzo, dus het was ook nog eens doorlopend mot thuis, met werkweken van 60-70 uur. ik trap daar overigens niet nog eens in: ik ben nu aan het solliciteren op een parttime job; maximaal 3 dagen per week (overigens ook een ellende). ik ben trouwens ook met zwanger zijn 10 kilo aangekomen die er niet meer af willen, kent iemand dat?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:35:08 #65
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54480650
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:11 schreef miss_sly het volgende:


Diesz, ik hoop dat het maandag eindelijk weer een beetje goed is en het einde van deze narigheid in zicht is
Hoop het ook, het komt ook allemaal wel goed, maar de laatste maanden waren wel bizar hoor!! Nu eerst grieppie maar eens wegwerken en straks aan de antibiotica, blijk in elk geval ook een blaasontsteking te hebben.

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_54629038
Vanochtend bij de gyn geweest. Alle uitslagen waren binnen en alles is eindelijk weer okee. Mijn HCG was 4,4 Nog steeds aanwezig, maar wel goed genoeg gezakt en dus bijna weg

Zodra ik ongesteld word start ik weer met de pil. Voor een maandje of 6 denk ik. Eerst even rust in de tent. We hebben de afgelopen maanden in een op hol geslagen achtbaan gezeten en ik zit er inmiddels aardig doorheen. Nu dus eerst even op adem komen, in februari starten met verbouwen/klussen in het nieuwe huis en dan verhuizen.

Hoe is het met jullie???
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_54642634
Diesz, wat fijn dat het eindelijk allemaal weer in orde is!
Kan me voorstellen dat je nu eventjes rust en regelmaat wilt, en de pil is daar zeer geschikt voor Het wordt ook nog druk genoeg natuurlijk met klussen en verhuizen. Doe rustig aan en geniet er van.

Hier gaat het eigenlijk prima. Ik ben weer aan het temperaturen (hoewel ik dat dit weekend dan weer even niet ga doen, want we gaan een paar dagen naar Madrid) en ben eigenlijk wel klaar voor de volgende poging. Ik heb helaas nog steeds niet mijn mooie doosje gevonden, maar misschien kom ik dat in Madrid wel tegen. Gevoelsmatig heb ik het wel allemaal netjes opgeborgen, zodanig dat ik niet constant verdrietig ben, maar er wel bij kan als ik daar behoefte aan heb.

De afgelopen weken zijn we wel een beetje bezig geweest met allemaal leuke dingen doen om ook wat afleiding te hebben. Ook die behoefte is weer verdwenen, het gewone leven is ook weer prima

Enige is dat ik ook wat kilo's aangekomen was (ik zag jij ook, simmu) die maa rniet weg willen. Het gaat maar om een kilo of 3, maar het is net voldoende om mijn normale kleren niet meer lekker en mooi te laten zitten. Ik fiets de laatste tijd weer wat meer, en eet niet meer, maar toch willen de kilo's niet weg. Na madrid toch maar weer wat harder gaan proberen; die paar kilo's moet toch gemakkelijk lukken, zou je zeggen!

peterfan, hoe is het met jou?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54643677
Ik heb trouwens vannacht een geweldige droom gehad
Ik was zwanger, alles ging goed. Ik wist dat ik binnenkort moest bevallen, maar toen ik naar de wc ging, werd het kindje ineens geboren. Ik dacht nog: ow, zo''n bevalling valt best mee
Het was een heel mooi lief jongetje, met alles erop en eraan, en hij heette Lucas

Ik heb echt genoten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:33:28 #69
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54643893
Fijn dat je van die droom hebt kunnen genieten, Miss_sly. Verder klink je ook goed, gelukkig.

Diesz, ook fijn dat bij jou alles weer 'normaal' is. Nu maar even uitrusten en bijkomen van alle hectiek van afgelopen weken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54652863
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:09 schreef miss_sly het volgende:

peterfan, hoe is het met jou?
Lief dat je het vraagt!
Het zijn hier spannende dagen. Zondag is mijn NOD en ik heb zo maar een goed gevoel over deze maand. Maar ja, dat had ik vorige maand ook dus...maar ja, wie weet. Ga ook zondag meteen testen, mocht het negatief zijn heb ik de hele dag om uit te huilen voordat ik weer aan het werk moet...spannende tijden dus....

Fijn dat jij je zo goed voelt, jij bent al stukken verder dan ik terwijl het bij mij al veel langer geleden is..
pi_54654483
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef peterfan het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt!
Het zijn hier spannende dagen. Zondag is mijn NOD en ik heb zo maar een goed gevoel over deze maand. Maar ja, dat had ik vorige maand ook dus...maar ja, wie weet. Ga ook zondag meteen testen, mocht het negatief zijn heb ik de hele dag om uit te huilen voordat ik weer aan het werk moet...spannende tijden dus....
Spannend peterfan ik ga voor je duimen dat het raak is
quote:
Fijn dat jij je zo goed voelt, jij bent al stukken verder dan ik terwijl het bij mij al veel langer geleden is..

ach, verder...ieder mens zit anders in elkaar. Bovendien heb ik mijn moeilijke periode een aantal jaren geleden al gehad en zoals gezegd, sta ik er iets anders in. Het is en blijft voor mij een meer dan welkom maar toch valreepkadootje als het gebeurt, dus dan is het toch weer anders, misschien
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54689769


  zondag 18 november 2007 @ 11:07:00 #73
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54689843
dat betekend goed nieuws peterfan?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54689849
Echt? 2 stuks?



Of begrijp ik het verkeerd?
pi_54689868
Peterfan gefeliciteerd
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54689909
Peterfan gefeliciteerd.
pi_54690089
Bedankt!
Ik heb net positief getest inderdaad! We zijn zoooo blij, maar ook bang omdat het de vorige keer mis ging. Maar voorlopig gaan we gewoon even proberen te genieten van dit moment en proberen vertrouwen te hebben!!
Harstikke bedankt voor jullie steun!
pi_54690281
Gefeliciteerd Peterfan
  zondag 18 november 2007 @ 12:32:08 #79
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54691176
Peterfan, gefeliciteerd!!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54692848
wat een goed nieuws, peterfan, gefeliciteerd!!!!
pi_54693239


Gefeliciteerd Peterfan!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zondag 18 november 2007 @ 14:41:03 #82
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54693611
Super Peterfan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54693737
Wat leueueueueueuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54694843
Jemig, wat lief al die reacties!
Hartstikke bedankt!!
  zondag 18 november 2007 @ 15:46:27 #85
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54695033
Gefeliciteerd!
Super!
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  zondag 18 november 2007 @ 16:58:32 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54696857
Peterfan, gefeliciteerd!
Kom je gauw naar Z&G? Lekker meekleppen daar?
***
pi_54699159
Gefeliciteerd peterfan, vind je het vervelend als ik een kaarsje voor je opsteek? Gewoon dat alles goed moge gaan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_54699408
Nee dat vind ik helemaal niet vervelend, dat vind ik zo lief dat ik helemaal volschiet....zit vast wel goed met die hormonen!
pi_54699672
Peterfan gefeliciteerd

Miss Sly wat fijn dat je er zo positief tegenaan kijkt. Dat zal je vast heel erg helpen. Geniet van je weekendje in Madrid en ik hoop van harte dat het echt gaat lukken.
  zondag 18 november 2007 @ 19:22:53 #90
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54700326
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:09 schreef miss_sly het volgende:
Diesz, wat fijn dat het eindelijk allemaal weer in orde is!
Kan me voorstellen dat je nu eventjes rust en regelmaat wilt, en de pil is daar zeer geschikt voor Het wordt ook nog druk genoeg natuurlijk met klussen en verhuizen. Doe rustig aan en geniet er van.
Inderdaad!! Even alles op zijn tijd nu. De laatste maanden hebben er flink ingehakt en de komende maanden worden ook druk. Dus alles even op het gemakkie nu!!
quote:
Hier gaat het eigenlijk prima. Ik ben weer aan het temperaturen (hoewel ik dat dit weekend dan weer even niet ga doen, want we gaan een paar dagen naar Madrid) en ben eigenlijk wel klaar voor de volgende poging. Ik heb helaas nog steeds niet mijn mooie doosje gevonden, maar misschien kom ik dat in Madrid wel tegen. Gevoelsmatig heb ik het wel allemaal netjes opgeborgen, zodanig dat ik niet constant verdrietig ben, maar er wel bij kan als ik daar behoefte aan heb.

De afgelopen weken zijn we wel een beetje bezig geweest met allemaal leuke dingen doen om ook wat afleiding te hebben. Ook die behoefte is weer verdwenen, het gewone leven is ook weer prima
Fijn dat je je draai weer hebt gevonden! Ik hoop dat je in Madrid je doosje hebt gevonden én dat we je binnenkort mogen feliciteren!! Het is jullie echt gegund!!!
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb trouwens vannacht een geweldige droom gehad
Ik was zwanger, alles ging goed. Ik wist dat ik binnenkort moest bevallen, maar toen ik naar de wc ging, werd het kindje ineens geboren. Ik dacht nog: ow, zo''n bevalling valt best mee
Het was een heel mooi lief jongetje, met alles erop en eraan, en hij heette Lucas

Ik heb echt genoten
Heerlijk, zo'n positieve droom!!!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 18 november 2007 @ 19:25:11 #91
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54700381
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:33 schreef livelink het volgende:

Diesz, ook fijn dat bij jou alles weer 'normaal' is. Nu maar even uitrusten en bijkomen van alle hectiek van afgelopen weken.
Inderdaad, maar dat gaat helemaal goed komen!!! Eerst even terug naar het hier en nu. Mijn lief en kids zijn superlief voor me, dus dat is een warm bad. Onze tijd komt wel, straks in het nieuwe huis
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 18 november 2007 @ 19:27:07 #92
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54700440
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:26 schreef peterfan het volgende:
Bedankt!
Ik heb net positief getest inderdaad! We zijn zoooo blij, maar ook bang omdat het de vorige keer mis ging. Maar voorlopig gaan we gewoon even proberen te genieten van dit moment en proberen vertrouwen te hebben!!
Harstikke bedankt voor jullie steun!
Jaaaaaaaaaaaa, super nieuws!!!! Gefeliciteerd Probeer inderdaad gewoon te genieten van alles, hier duimen we in elk geval dat jullie over ruim 8 maanden jullie ukkie mogen verwelkomen!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 18 november 2007 @ 19:28:26 #93
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54700477
klonelin, hoe voel jij je??
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  Jubileum moderator zondag 18 november 2007 @ 19:29:14 #94
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54700491
Gefeliciteerd Peterfan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54700794
gefeliciteerd perterfan
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_54701057
Gefeliciteerd, Peterfan!!!
  zondag 18 november 2007 @ 19:51:41 #97
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54701134
Peterfan, gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  zondag 18 november 2007 @ 20:01:07 #98
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54701401
Peterfan, van harte gefeliciteerd, wat een mooi nieuws!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 18 november 2007 @ 20:22:57 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_54701994
peterfan, gefeliciteerd!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 21:57:19 #100
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_54704407
Peterfan, mooi nieuws! Ik hoop dat je toch al kunt beginnen met genieten.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 18 november 2007 @ 22:51:17 #101
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_54706071
Gefeliciteerd peterfan!
Hopelijk gaan de eerste 12 weken sneller voorbij dan je op de eerste pagina van dit topic schreef, en blijf je gewoon lekker zwanger, tot over 39 weken en dat er dan een prachtig kindje ter wereld komt

Diesz, lief dat je het vraagt.Zelf zit ik er soms wel even goed doorheen, helemaal omdat ik nog lang niet de kans krijg om weer zwanger te worden. Verder ben ik nog niet ongesteld geweest, maar dat klopt ook wel, het is nog maar 2 weken geleden. Toch hoop ik dat het snel komt, dan weet ik zeker dat ik nog vruchtbaar ben.
Ik ben ook blij te horen dat het goed gaat met je, dat je HCG ook zowat weer op normaal niveau zit.
Misschien ga ik ook wel even weer aan de pil, dat moet ik nog even bedenken, want het is natuurlijk ook mogelijk dat ik na het stoppen met de pil, weer een tijdje onregelmatig ongesteld ben enzo.

Miss_Sly, ben jij alweer ongesteld?
  maandag 19 november 2007 @ 09:27:24 #102
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54710682
Oh wow! Peterfan!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 19 november 2007 @ 09:30:59 #103
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54710726
Peterfan, gefeliciteerd!!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54722728
Ik wil even zeggen dat ik alle reacties zo ontzettend lief vind!!
Ik sta zelfs in het update-topic, terwijl ik hier helemaal geen bekende ben, echt ontzettend bedankt, dat doet een mens echt goed!

BE, ik denk niet dat ik kom meepraten in Z&G. Lijkt me ontzettend leuk maar ik heb er echt geen tijd voor en ik wil niet iemand zijn die alleen af en toe haar eigen verhaal post zonder echt mee te kunnen leven met anderen. Eigenlijk de reden waarom ik al jaaaaaren lurk op Fok, (als sinds Lois' topic In mijn buik.... ). Maar ik lurk wel lekker mee!

Nogmaals iedereen onwijs bedankt, en iedereen die het nodig heeft veel sterkte, ik hoop dat ook jullie binnenkort beter nieuws krijgen!
pi_54731693
Peterfan, van harte gefeliciteerd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 20 november 2007 @ 12:19:43 #106
5428 crew  miss_sly
pi_54735826
peterfan, wat een geweldig nieuws van harte gefeliciteerd! ik hoop dat je een beetje kunt genieten
Beetje laat, maar ik was dus even naar Madrid
Kom ik terug, gewoon twee nieuwe zwangeren, sombie en peterfan GEweldig

klonelin, nee, nog niet ongesteld hier. Tellend vanaf de miskraam zou ik ergens tussen volgende week en einde van het jaar ongesteld moeten worden, dus ik wacht nog gewoon even af
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:50:07 #107
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54737607
Ik kom hier normaal niet zo vaak omdat het toch een beetje "eng-ig" is maar ik wil je wel even feliciteren Peterfan!
pi_54757729
Nogmaals bedankt iedereen!
Het is hier nog erg onwerkelijk, kan het nog steeds bijna niet geloven!
  Moderator zondag 25 november 2007 @ 13:30:42 #109
5428 crew  miss_sly
pi_54823030
Ik heb het doosje gevonden
Vannacht toen we van een etentje naar een taxiplaats liepen, kwam ik langs een etalage, en daar lag het!
Vrees dat het vandaag niet open is, maar dat geeft niet, want ik weet nu waar ik het kan gaan halen. Ga ik volgend weekend zeker even doen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54823230
Fijn Miss Sly!
(Ik zou geloof ik niet durven wachten tot volgend weekend, stel dat het dan weg is.... Ik word daar nu plaatsvervangend zenuwachtig van.. Zou je ze niet even bellen maandag dat ze er in ieder geval eentje achterhouden voor je? Al is het alleen maar om mij gerust te stellen )
  Moderator zondag 25 november 2007 @ 14:12:15 #111
5428 crew  miss_sly
pi_54823630
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:44 schreef Madelieve het volgende:
Fijn Miss Sly!
(Ik zou geloof ik niet durven wachten tot volgend weekend, stel dat het dan weg is.... Ik word daar nu plaatsvervangend zenuwachtig van.. Zou je ze niet even bellen maandag dat ze er in ieder geval eentje achterhouden voor je? Al is het alleen maar om mij gerust te stellen )
Daar had ik nog niet aan gedacht, het was zo duidelijk het doosje voor mij Nu ben ik er ook zenuwachtig van! Hmm, misschien dadelijk toch maar even de stad in, voor de zekerheid...of vast even op internet kijken of ik iets over openingstijden kan vinden!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 25 november 2007 @ 16:44:15 #112
5428 crew  miss_sly
pi_54827476
Ik wist niet eens hoe de winkel heet, maar ik heb hem gevonden. Het lijkt erop dat ze voldoende van die doosjes hebben. Ze zijn trouwens van blik, las ik op hun site. Ik wilde eigenlijk een plaatje posten, maar xs.to werkt momenteel niet bij mij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54836546
Ok, mooi! Kan ik gerust gaan slapen vannacht Je post nog wel een fotootje toch?
  Moderator maandag 26 november 2007 @ 00:07:12 #114
5428 crew  miss_sly
pi_54839048
het is dus een blikje, 22,5x11,5x6cm, en met verschillende opdrukken en teksten
Ik ga de boite a bonheur (geluksdoos) halen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 26 november 2007 @ 08:06:23 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54840961
Wat een leuke blikjes miss_sly! Heel bijzonder idd.
***
pi_54889245
quote:
Op zondag 18 november 2007 22:51 schreef klonelin het volgende:
Diesz, lief dat je het vraagt.Zelf zit ik er soms wel even goed doorheen, helemaal omdat ik nog lang niet de kans krijg om weer zwanger te worden. Verder ben ik nog niet ongesteld geweest, maar dat klopt ook wel, het is nog maar 2 weken geleden. Toch hoop ik dat het snel komt, dan weet ik zeker dat ik nog vruchtbaar ben.
Ik ben ook blij te horen dat het goed gaat met je, dat je HCG ook zowat weer op normaal niveau zit.
Misschien ga ik ook wel even weer aan de pil, dat moet ik nog even bedenken, want het is natuurlijk ook mogelijk dat ik na het stoppen met de pil, weer een tijdje onregelmatig ongesteld ben enzo.
Ik kan me voorstellen dat dat een extra rotgevoel geeft, weten dat je voorlopig niet de 'kans' hebt om zwanger te raken. Probeer het in elk geval wel positief te benaderen. Je lichaam krijgt echt even rust en je koppie ook. Ik zou de pil laten liggen, daar het in jouw geval niet nodig is. Dan kan je straks meteen aan de slag als je lief weer terug is!!!!

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_54889283
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:07 schreef miss_sly het volgende:
het is dus een blikje, 22,5x11,5x6cm, en met verschillende opdrukken en teksten
Ik ga de boite a bonheur (geluksdoos) halen
[ afbeelding ]
Die zijn leuk!!!!
Fijn dat je je doosje blikje hebt gevonden!!!!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_54889326
Ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden. De eerste 2 dagen veel heftiger dan normaal, maar inmiddels is het weer 'gewoon'. Ook dat werkt dus weer zoals het hoort.
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_54889513
Dat is best netjes snel, Diesz. Fijn hoor!

Hier nog steeds niets. Vandaag is de miskraam 5 weken geleden. Theoretisch zou het dus ieder moment kunnen gebeuren, maar mijn temperatuur, voor zover bijgehouden, lijkt nog niet te wijzen op een eisprong, laat staan een menstruatie. Ik denk dus dat mijn lichaam het zonder clomid niet gaat doen. Had er stiekem wel een beetje op gehoopt.

Eignelijk hoop ik dat tijdens het wachten op de menstruatie eindleijk eens die brief van het VU binnenkomt dat we met de IUI kunnen starten. Voor ik zwanger werd, dus begin september ofzo, hebben we groen licht gekregen en zijn we met urgentie op de wachtlijst gezet...ik wil niet weten hoe lang het duurt als er geen urgentie is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54890231
Wat een mooi blikje miss_sly!
En wat fijn dat je menstruatie er weer is, Diesz!

Hier ben ik nu 5.5 week en heeeeel onzeker, heb bijna geen kwaaltjes dus ik ben heel bang dat het weer misgaat... moet nog 4 weken wachten tot de echo
pi_54906378
Miss Sly, wat een schattig doosje, goede keus! Ik hoop dat jullie snel met de IUI kunnen starten. Volgens mij kunnen de wachtlijsten per ziekenhuis nogal verschillen toch?

Peterfan, dat lijken me nog hele lange weken, hoop dat je toch ook een beetje kan genieten en dat alles goed gaat.
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 14:31:04 #122
5428 crew  miss_sly
pi_54989823
Het blikje is binnen

Ik heb er net de felicitatiekaartjes, de sterktekaartjes, de positieve testen, de eerste echo en een klein, wit schelpje dat ik op Texel tijdens een wandeling zomaar had opgepakt ingedaan. Het doosje staat nu in de boekenkast

Stukje afsluiting nog, voor mijn gevoel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 2 december 2007 @ 14:50:17 #123
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54990305
Mooie afsluiting

zo staat hier op de boekenkast nog steeds een paar babysokjes. Staan er al 5,5 jaar en gaan niet meer weg ook.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 2 december 2007 @ 16:17:09 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54992615
Klinkt idd als een mooie afsluiting zo miss_sly.
***
pi_54993297
Het lijkt me inderdaad fijn om zo'n doosje te hebben als herinnering.
  Jubileum moderator zondag 2 december 2007 @ 18:40:18 #126
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54995833
Mooi zo'n blikje vol herinneringen miss Sly, een hele mooie afsluiting inderdaad.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 2 december 2007 @ 19:38:27 #127
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54997120
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:29 schreef miss_sly het volgende:
Dat is best netjes snel, Diesz. Fijn hoor!

Hier nog steeds niets. Vandaag is de miskraam 5 weken geleden. Theoretisch zou het dus ieder moment kunnen gebeuren, maar mijn temperatuur, voor zover bijgehouden, lijkt nog niet te wijzen op een eisprong, laat staan een menstruatie. Ik denk dus dat mijn lichaam het zonder clomid niet gaat doen. Had er stiekem wel een beetje op gehoopt.

Eignelijk hoop ik dat tijdens het wachten op de menstruatie eindleijk eens die brief van het VU binnenkomt dat we met de IUI kunnen starten. Voor ik zwanger werd, dus begin september ofzo, hebben we groen licht gekregen en zijn we met urgentie op de wachtlijst gezet...ik wil niet weten hoe lang het duurt als er geen urgentie is
Geen idee wat eigenlijk normaal is. We hebben dat in elk geval weer gehad!

We gaan hier duimen dat jullie snel kunnen starten!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 2 december 2007 @ 19:42:11 #128
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54997209
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:00 schreef peterfan het volgende:
Wat een mooi blikje miss_sly!
En wat fijn dat je menstruatie er weer is, Diesz!

Hier ben ik nu 5.5 week en heeeeel onzeker, heb bijna geen kwaaltjes dus ik ben heel bang dat het weer misgaat... moet nog 4 weken wachten tot de echo
Het biedt geen garantie, maar kan je niet van de week al een echo laten maken en dan om de 2 weken? Misschien dat dat je wat meer rust kan geven. Bij dat programma van Caroline Tensen mocht die vrouw elke week.

Geen kwaaltjes hebben zegt echt niks!! Bij allebei mijn jongens geen kwaaltjes gehad, nu was ik misselijk en had pijnlijke borsten en dat ging mis. Probeer je daar dus niet druk om te maken!!!!

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 2 december 2007 @ 19:43:39 #129
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54997246
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Het blikje is binnen

Ik heb er net de felicitatiekaartjes, de sterktekaartjes, de positieve testen, de eerste echo en een klein, wit schelpje dat ik op Texel tijdens een wandeling zomaar had opgepakt ingedaan. Het doosje staat nu in de boekenkast

Stukje afsluiting nog, voor mijn gevoel.
Fijn dat dat stukje nu ook 'af' is!!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_55007764
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:42 schreef Diesz het volgende:

[..]

Het biedt geen garantie, maar kan je niet van de week al een echo laten maken en dan om de 2 weken? Misschien dat dat je wat meer rust kan geven. Bij dat programma van Caroline Tensen mocht die vrouw elke week.

Geen kwaaltjes hebben zegt echt niks!! Bij allebei mijn jongens geen kwaaltjes gehad, nu was ik misselijk en had pijnlijke borsten en dat ging mis. Probeer je daar dus niet druk om te maken!!!!

Dat verbaasde mij eerlijk gezegd al! Bij mijn vk zijn ze niet zo scheutig met echo's... Ik heb m nu expres gepland een paar dagen na het moment waarop het de volgende keer fout ging. Als het dan nu met de echo goed zit, zit het ook echt goed denk ik dan maar...
Verder nog steeds geen kwaaltjes, behalve wat extra puisten en wat duizeligheid...pffff vermoeiend hoor dit!
  maandag 3 december 2007 @ 09:57:40 #131
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55008358
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:14 schreef peterfan het volgende:

[..]

Dat verbaasde mij eerlijk gezegd al! Bij mijn vk zijn ze niet zo scheutig met echo's... Ik heb m nu expres gepland een paar dagen na het moment waarop het de volgende keer fout ging. Als het dan nu met de echo goed zit, zit het ook echt goed denk ik dan maar...
Verder nog steeds geen kwaaltjes, behalve wat extra puisten en wat duizeligheid...pffff vermoeiend hoor dit!
Ik vond het in haar situatie ronduit bezopen als ik eerlijk ben, beide keer in 1 keer zwanger, ondanks dat het niet op de natuurlijke manier gaat en de eerste zwangerschap geen problemen. Wat een camera al niet kan doen.

De echo net na de bewuste datum zal je ook wel wat meer vertrouwen geven, maar probeer sowieso op je lichaam te vertrouwen!! In elk geval rommelen je hormonen wel wat, leuk he, extra puisten Het hoort er even bij, net zoals die duizeligheid!! Neem gewoon lekker je rust op de momenten dat dat kan!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_55010095
Doe ik! Hoe gaat het met jou??
  maandag 3 december 2007 @ 11:52:59 #133
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55010169
Peterfan, waarom ga je niet meeposten in Zwangerschap & Geboorte? Ik krijg iedere keer de zenuwen als ik jou hier zie posten, omdat ik dan denk dat het mis is gegaan. Je hoeft echt niet heel veel tijd te steken in Z&G hoor
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 3 december 2007 @ 12:11:51 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55010503
* Brighteyes is het eig. wel een beetje met livelink eens...

Vooral ook omdat dit topic het topic is waar je je verdrietjes over het misgaan kwijt zou kunnen en dan is een prille zwangerschap er tussendoor mss juist wel niet wat mensen willen lezen.
Ik bedoel dit verder niet rot hoor, maar de angsten en twijfels van de eerste weken horen toch meer in Z&G.
Of anders mss een 'zwanger na een miskraam' topic openen? Daar zijn er wel al een paar van geweest, maar ik vind er niet eentje die echt actueel dan wel algemeen is.
***
pi_55014989
Ja, jullie hebben wel gelijk, zal hier niet meer posten! (tenminste niet over mijn zwangerschap )
pi_55022494
Wat ontzettend mooi zo miss_sly. Heb je de echo wel ingescand op gekopieerd? Vaak zijn ze geprint op van dat gladde papier. Die inkt gaat vervagen en dan kun je de echo niet meer zien. Dat zou zonde zijn, als dat zou gebeuren.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator dinsdag 4 december 2007 @ 07:48:13 #137
5428 crew  miss_sly
pi_55026993
ow YPPY, wat goed dat je het zegt! Ik had daar in het verleden wel eens van gehoord, maar nu niet bij stil gestaan! Ga vanavond eerst een kopietje en een scan maken. Thanks
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:33:12 #138
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55037596
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:48 schreef peterfan het volgende:
Doe ik! Hoe gaat het met jou??
Hier alles okee naar omstandigheden. Alleen moeite met ontspannen, maar dat komt vast wel weer.
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:35:02 #139
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55037644
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:25 schreef YPPY het volgende:
Wat ontzettend mooi zo miss_sly. Heb je de echo wel ingescand op gekopieerd? Vaak zijn ze geprint op van dat gladde papier. Die inkt gaat vervagen en dan kun je de echo niet meer zien. Dat zou zonde zijn, als dat zou gebeuren.
Is dat zo?? Die van mijn jongste spruitje zijn inmiddels bijna 10 jaar oud, maar zijn niet vervaagd. Zitten in een envelop in zijn babyalbum. Dat scheelt misschien?
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_55077087
hallo iedereen,

Ik heb gisteren een miskraam gehad was op dat moment 6 weken zwanger.
moet vrijdag nog naar het ziekenhuis voor te kijken of het allemaal goed verlopen is.
kan het nog steeds niet beseffen dat mij dit is overkomen.
hoop dat ik weer snel opnieuw zwanger mag worden.
pi_55077104
Sterkte sneeuwvlokje, wat erg voor je/jullie!
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:26:32 #142
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55104309
Sterkte sneeuwvlokje. Hoe ging het vandaag in het ziekenhuis?
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 9 december 2007 @ 13:23:31 #143
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55143535
Sneeuwvlokje hoe is het nu met je?

Bij de echo afgelopen week, was geen hartactiviteit meer te vinden, en het vruchtje zag er ook zeker niet echt goed uit, was even een klap in mijn gezicht, want je hoopt toch ergens dat het gewoon helemaal goed zit.

En toch aan de andere kant, liever nu dan veel later in de zwangerschap, dat had ik waarschijnlijk helemaal niet getrokken, terwijl ik er nu eigenlijk nuchter naar kijk, met een verdrietige ondertoon.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55143634
Met mij gaat het wel redelijk goed eigenlijk.
Vrijdag in het ziekenhuis geweest voor controle gelukkig is alles goed verlopen en door het lichaam zelf verstoten.

_Bar_ Weet precies hoe jij je voelt.
Hoeveel weken was jij?
  zondag 9 december 2007 @ 13:28:30 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55143647
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:28 schreef sneeuwvlokje het volgende:
Met mij gaat het wel redelijk goed eigenlijk.
Vrijdag in het ziekenhuis geweest voor controle gelukkig is alles goed verlopen en door het lichaam zelf verstoten.

_Bar_ Weet precies hoe jij je voelt.
Hoeveel weken was jij?
ik was 7,5 week zwanger

Gelukkig was alles weg
Als ze het zelf moeten doen lijkt me zo akelig..

Ik wacht nog steeds tot het eens doorzet, want krampen heb ik genoeg, en daarnet veel slijmverlies...
Als het woensdag nog niet zover is dan de gyn opnieuw bellen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55144055
Bar een hele dikke en knuffel voor jou
  zondag 9 december 2007 @ 15:36:23 #147
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55146833
sneeuwvlokje, 'fijn' dat je lichaam het allemaal zelf heeft 'geregeld'. Hoe voel je je verder?

_Bar_ Sterkte!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_55150534
Bar en sneeuwvlokje
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_55167560
Hoe ik mij voel, het gaat wel. Praten met mensen die het niet weten vind ik erg moeilijk, begin dan telkens te huilen.

_Bar_ die krampen heb ik idd ook gehad maar zijn vanzelf met een dag weg getrokken gelukkig.
Ik was ook erg blij dat die curettage niet nodig was.
veel sterkte en succes woensdag. Hoop dat het niet nodig is.
  maandag 10 december 2007 @ 14:06:56 #150
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55168019
Even een hele dikke knuffel voor Bar en Sneeuwvlokje

Het lijkt wel "in" te zijn die miskramen....
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:31:05 #151
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55186521
Nou volgens mij ben ik het vruchtje nu daadwerkelijk echt verloren, ineens gisternacht nog ergere krampen als die ik al had,
En vanmorgen vroeg naar het toilet en er kwam wat mee....

Straks even ermee langs de huisarts kan hij mooi even kijken of het "compleet"is, en of het ziekenhuis nog wel nodig is....

Voelt aan de ene kant als een opluchting en aan de andere kant voelt het heel zwaar, en leeg...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:36:07 #152
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55186620
Ach Bar.
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 10:49:19 #153
5428 crew  miss_sly
pi_55186869
Bar, ik zit al even naar het scherm te staren, maar er komt niets uit dat het ook maar een beetje gemakkelijker kan maken. Dikke
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:57:09 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55186991
Oh Bar...
***
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:03:19 #155
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55187105
Bar, wat rot.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:58:43 #156
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55192499
Wees maar ff lekker lief voor jezelf Bar
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:13:52 #157
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_55192860
Bar, sterkte
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_55192910
Ow bar wat erg

[ Bericht 24% gewijzigd door sneeuwvlokje op 11-12-2007 18:33:59 ]
pi_55192948
Bar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:20:06 #160
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55192999
Ahh Bar dus toch! Wat ontzettend jammer!
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:27:20 #161
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55193190
Bar Wat zei de huisarts?
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:32:24 #162
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55193311
Lieve Bar, ik kan me je opluchting wel voorstellen. Maar je verdriet desalniettemin zeker ook. Dikke dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55193946
Bar
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:57:40 #164
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55195357
Bar
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:07:37 #165
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55195601
Bar wat verdrietig
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:09:41 #166
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55195652
Bar
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55196088
Bar
Saartje
pi_55196564
Och Bar
Veel sterkte meis!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55197234
Bar heel veel sterkte!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55198921
Ach lieve Bar, wat naar. Aan de ene kant fijn als het voorbij is maar het is dan ook wel echt over, geen zwangerschap meer. Verdrietig he? Veel sterkte hoor!
Wat zei de huisarts?
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:17:47 #171
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55203844
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Sterkte
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:24:03 #172
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55205840
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef sombie het volgende:
Ach lieve Bar, wat naar. Aan de ene kant fijn als het voorbij is maar het is dan ook wel echt over, geen zwangerschap meer. Verdrietig he? Veel sterkte hoor!
Wat zei de huisarts?
Dat idd alles meegekomen is...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55233492
Sterkte _Bar_, zit er nu zelf ook middenin.
pi_55236039
Hoe gaat het met je, Bar? Loop je jezelf niet voorbij?

En met Sneeuwvlokje?

Mootie, wat rot. Jij ook, sterkte.
pi_55239438
Mootie, wat erg! Wat is er gebeurd?
Sterkte iedereen die het nodig heeft. Neem echt goed de tijd voor jezelf!
pi_55239476
quote:
Op donderdag 13 december 2007 07:12 schreef sombie het volgende:
Hoe gaat het met je, Bar? Loop je jezelf niet voorbij?
Ik loop mezelf nog niet voorbij..
Al ben ik eerlijk dat ik wel gewoon "druk"ben met het werk, maar goed straks als deze begin drukte en de drukte van december beetje minderd, hoop ik zelf ook beetje meer rust te nemen

gister was ik dan ook gewoon al om 22.15 uur op de bank ik slaap gevallen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55241524
Bar en Mootie dikke knuffel en ook de anderen die het nu moeilijk hebben veel sterkte.

Let goed op julliezelf en neem de rust.
pi_55257422
Nou, ik merk het aan mezelf, Bar. Mijn lijf, en mijn hoofd, hebben rust nodig. Ik kan me voorstellen dat je het nu niet kan, maar gun je zelf zodirect wel die tijd om bij te komen. Ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik het zeg. Ik bedoel het niet vervelend.
pi_55258154
daar sluit ik me bij aan. bar, kijk echt goed uit met jezelf he. dat je zondag moet werken, en nog wel voor 't eerst 'alleen' (met personeel weliswaar) lijkt me gewoon eigenlijk veel te gek op dit moment. zou je niet even een time-out voor jezelf in zetten? of in ieder geval even toch wat hulp er extra bij regelen? kus!

en sombie, hoe gaat 't met jou nu dan. moet je nog gecurretteerd worden? sterkte weer.
pi_55258765
Lief dat je het vraagt, bix. Ik hoef gelukkig niet gecuretteerd te worden. Het wachten is nu op mijn menstruatie. Die verwacht ik (en de art-assistent) binnen nu en een week.
Verder gaat het wel goed met me. De ene keer beter dan de andere keer. Ik dacht na een vrije dag afgelopen maandag dat het wel 'over' zou zijn. Maar ik merk dat dat niet zo is. Dat merk ik vooral doordat dingen die op mijn werk gebeuren (met of tussen kinderen of reacties van ouders) me meer raken. Ik ben soms nog wel een beetje 'wankel' maar aan de andere kant voel ik wel vertrouwen dat 'het' wel goed komt. Beetje dubbel dus.
Ik zal wel blij zijn als ik ongesteld word; dan kunnen we tenminste verder.
pi_55258849
dat zou best snel zijn, ik dacht dat er vaak wel 5 à 6 weken tussen miskraam en eerstvolgende menstruatie zaten? (bij mij althans wel). of ben ik de tel gewoon kwijt en is 't bij jou alweer zo'n tijd geleden. ik hoop met je mee dat je cyclus 'gewoon' snel weer de oude is, dan kun je inderdaad weer beter vooruitkijken.
pi_55259062
Nou, dat had te maken met de dikte van het baarmoederslijmvlies. En de eigenlijke miskraam was evengoed alweer vier weken geleden. Toen had ik de krampen en het bloedverlies. Doordat het zo lang heeft geduurd voor ik zeker wist dat het een miskraam was, lijkt het kort geleden.
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:05:50 #183
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55266385
quote:
Op donderdag 13 december 2007 23:28 schreef bixister het volgende:
daar sluit ik me bij aan. bar, kijk echt goed uit met jezelf he. dat je zondag moet werken, en nog wel voor 't eerst 'alleen' (met personeel weliswaar) lijkt me gewoon eigenlijk veel te gek op dit moment. zou je niet even een time-out voor jezelf in zetten? of in ieder geval even toch wat hulp er extra bij regelen? kus!

en sombie, hoe gaat 't met jou nu dan. moet je nog gecurretteerd worden? sterkte weer.
Bix er is gewoon nu nog geen tijd, tis best wel druk met recepties ed...
Maar maandag en dinsdag kan ik in elk geval rust nemen die ik nodig heb

as zondag zijn mijn uren wel veranderd, ipv openen, werk ik van begin de avond tot sluit, dus valt reuze mee en dan sta ik ook niet alleen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator vrijdag 14 december 2007 @ 14:01:18 #184
5428 crew  miss_sly
pi_55269284
Ik vond het op zich wel fijn weer te gaan werken, in het oude ritme te komen. Om toch wat rust en nodige verwerkingstijd te hebben, pland eik gewoon even wat minder, zodat ik 's avonds en in het weekend geen verplichtingen had en kon doen wat ikwilde (helemaal niets of juist van alles).

Gewoon nog even een voor de lieve dames hier!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:17:17 #185
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55356608
Bar, Mootie en Sombie, hoe gaat het met jullie?

En hoe is het met de rest?? Hier gaat ie wel, mijn HCG is eindelijk uit mijn bloed!! Dat stukje kunnen we nu ook afsluiten!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:18:21 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55356630
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:17 schreef Diesz het volgende:
Bar, Mootie en Sombie, hoe gaat het met jullie?
Lichamelijk wel okay, geestelijk is het momenteel een totaal ander verhaal
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator dinsdag 18 december 2007 @ 11:24:12 #187
5428 crew  miss_sly
pi_55356782
Fijn dat de HCG eindelijk uit je bloed is, Diesz!

Bar, neem de tijd, het is ook nogal wat hele dikke knuffel en sterke
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:25:48 #188
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55356816
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:24 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat de HCG eindelijk uit je bloed is, Diesz!

Bar, neem de tijd, het is ook nogal wat hele dikke knuffel en sterke
Het is veel meer dat alleen dit hoor... maar dat ga ik hier niet melden
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator dinsdag 18 december 2007 @ 11:26:41 #189
5428 crew  miss_sly
pi_55356846
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:25 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Het is veel meer dat alleen dit hoor... maar dat ga ik hier niet melden
Dat dacht ik al door wat je ergens anders had gepost. De dikke knuffel is ook gewoon voor alles en omdat je gewoon lief bent
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55357085
Ook van mij nogmaals sterkte voor iedereen die het nodig heeft!
Miss_Sly, hoe is het bij jou? En Diesz, geen HCG meer, in dit geval is dat iets positiefs!

Sterke maar weer iedereen!
pi_55367069
Ook bij mij is het lichamelijk prima, wel moe en ik wacht op mijn menstruatie. Maar bij mij is dit de druppel geweest in een emmer die al overvol zat waardoor het me nu allemaal even te veel wordt. Ik merk nu dat ik dus echt gas terug moet nemen. En dat doe ik ook (en daar probeer ik vrede mee te hebben).
  Moderator dinsdag 18 december 2007 @ 20:01:44 #192
5428 crew  miss_sly
pi_55369640
sombie, wat naar dat er meer bijkomt. Alsof alleen de miskraam al niet voldoende is. Heel veel sterkte, meid

Hier gaat het goed, nog steeds wachtend op de menstruatie, zu nu toch echt binnenkort moeten komen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55370188
Ik hoop dat die snel komt voor je, miss_sly!
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:21:01 #194
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55371704
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:25 schreef _Bar_ het volgende:

Het is veel meer dat alleen dit hoor... maar dat ga ik hier niet melden
Ik weet wat het is als er een heleboel tegelijk speelt/tegenzit. Hier was het ook niet alleen de miskraam en bbz. Sterkte dus en ik hoop dat je je tijd en rust neemt!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:24:38 #195
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55371814
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:24 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat de HCG eindelijk uit je bloed is, Diesz!
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:36 schreef peterfan het volgende:
En Diesz, geen HCG meer, in dit geval is dat iets positiefs!
Ja, was er ook erg blij mee, al klinkt dat misschien raar!!

Hoe gaat het met jou peterfan?? Ik weet niet of je ergens anders over je zwangerschap schrijft??
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:25:58 #196
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55371852
Sombie, ook voor jou hetzelfde.... zorg goed voor jezelf en zorg ervoor dat je hoe dan ook de tijd en de rust probeert te nemen die je nodig hebt!!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:28:22 #197
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55371917
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 20:01 schreef miss_sly het volgende:

Hier gaat het goed, nog steeds wachtend op de menstruatie, zu nu toch echt binnenkort moeten komen
Dat daar zo'n verschil in kan zitten he, bij mij is mijn menstruatie al weer onderweg. Zou het zaterdag moeten worden maar heb het idee dat het elk moment kan doorzetten. Hoop dat het bij jou ook snel op gang komt!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  Moderator dinsdag 18 december 2007 @ 21:38:01 #198
5428 crew  miss_sly
pi_55372217
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:28 schreef Diesz het volgende:

[..]

Dat daar zo'n verschil in kan zitten he, bij mij is mijn menstruatie al weer onderweg. Zou het zaterdag moeten worden maar heb het idee dat het elk moment kan doorzetten. Hoop dat het bij jou ook snel op gang komt!!
Nou ja, door mijn PCO zou het niet eens raar zijn als ik niet ongesteld zou worden, maar volgens mijn temperatuurcurve heb ik wel iets gehad dat op een eisprong leek, dus dan zou daar ook een deze dagen een menstruatie bij horen, zou je zeggen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:41:16 #199
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55372307
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:21 schreef Diesz het volgende:

[..]

Ik weet wat het is als er een heleboel tegelijk speelt/tegenzit. Hier was het ook niet alleen de miskraam en bbz. Sterkte dus en ik hoop dat je je tijd en rust neemt!!
ik hoop ergens in het nieuwe jaar meer rust te krijgen...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55374864
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, door mijn PCO zou het niet eens raar zijn als ik niet ongesteld zou worden, maar volgens mijn temperatuurcurve heb ik wel iets gehad dat op een eisprong leek, dus dan zou daar ook een deze dagen een menstruatie bij horen, zou je zeggen
of niet... (sprak zij hoopvol). is er een mogelijkheid deze maand denk je?

bar, sterkte meid. en ook voor sombie!
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:27:51 #201
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_55375813
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik denk ik kom even langswippen, zijn er ineens weer meerdere miskramen gebeurd hier in het topic..
dat was niet de bedoeling!
Sterke dames met het verlies..

2 November was het mis, nu heb ik vorige week wel iets gehad wat op een menstruatie leek.. alhoewel, ik ben geen drupje nieuw bloed verloren, alleen maar oud bloed. En dat zegmaar een kleine week lang.

Hoe is het bij jullie? Hebben jullie "gewoon" gemenstrueerd na de miskraam? Of ook oud bloed?
Gatver, ik heb het idee dat mijn hele lichaam me in de steek heeft gelaten!
pi_55382312
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef bixister het volgende:

[..]

of niet... (sprak zij hoopvol). is er een mogelijkheid deze maand denk je?
Er was natuurlijk een klein kansje, maar aangezien mijn temp vanochtend ineens een halve graad was gedaald, denk ik dat het niet raak is. Ik dnek niet dat ik ineens een halve graad minder heb, alleen omdat ik alleen in bed heb gelegen de hele nacht
Het zou ook wel heel erg mooi zijn geweest, maar stiekem heb ik het uiteraard wel gehoopt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55383139
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:27 schreef klonelin het volgende:
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik denk ik kom even langswippen, zijn er ineens weer meerdere miskramen gebeurd hier in het topic..
dat was niet de bedoeling!
Sterke dames met het verlies..

2 November was het mis, nu heb ik vorige week wel iets gehad wat op een menstruatie leek.. alhoewel, ik ben geen drupje nieuw bloed verloren, alleen maar oud bloed. En dat zegmaar een kleine week lang.

Hoe is het bij jullie? Hebben jullie "gewoon" gemenstrueerd na de miskraam? Of ook oud bloed?
Gatver, ik heb het idee dat mijn hele lichaam me in de steek heeft gelaten!
ik had de eerste 2 of 3 keer ook heel veel oud bloed erbij. had toch wel nog een curretage gehad.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_55383639
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef Diesz het volgende:

[..]


[..]

Ja, was er ook erg blij mee, al klinkt dat misschien raar!!

Hoe gaat het met jou peterfan?? Ik weet niet of je ergens anders over je zwangerschap schrijft??
Nee, eigenlijk niet en dit is er ook niet de plek voor maar...so far, so good. Volgende week echo....
pi_55387171
jammer miss_sly! toch heb ik ook 2x een rare temp-dip gehad waardoor ik dacht dat ik die cyclus wel weer 'op m'n buik kon schrijven' terwijl 't vlak daarna weer omhoog ging. je weet maar nooit...
pi_55387821
ow bix, wat doe je
Nou ja, als ik vandaag niet ongesteld word, stop ik morgen die thermometer er gewoon weer in hoor. is toch een beetje routinekwestie geworden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55397945
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:38 schreef miss_sly het volgende:

Nou ja, door mijn PCO zou het niet eens raar zijn als ik niet ongesteld zou worden, maar volgens mijn temperatuurcurve heb ik wel iets gehad dat op een eisprong leek, dus dan zou daar ook een deze dagen een menstruatie bij horen, zou je zeggen
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef miss_sly het volgende:
ow bix, wat doe je
Nou ja, als ik vandaag niet ongesteld word, stop ik morgen die thermometer er gewoon weer in hoor. is toch een beetje routinekwestie geworden
Vind je het goed dat ik duim voor niet ongesteld worden door een mooie verrassing??
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_55397983
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:41 schreef _Bar_ het volgende:

ik hoop ergens in het nieuwe jaar meer rust te krijgen...
Ik hoop met je mee!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_55398073
klonelin, bij mij was er geen oud bloed. Ben alleen iets langer ongesteld geweest en wat heviger.

peterfan, ik weet het, maar was erg nieuwsgierig! Laat je volgende week anders even middels een pb weten hoe de echo was???

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_55428522
8 weken en 1 dag na de miskraam ben ik ook ongesteld geworden, eindelijk!
Op dag vijf begin ik met clomid, dus volgende cyclus weer een echte poging
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55436260
Doe ik Diesz!

Gelukkig Miss_sly, nu kun je overnieuw beginnen, spannend!
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:30:58 #212
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55439293
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:34 schreef miss_sly het volgende:
8 weken en 1 dag na de miskraam ben ik ook ongesteld geworden, eindelijk!
Op dag vijf begin ik met clomid, dus volgende cyclus weer een echte poging
Spannend!!! We gaan duimen voor jullie!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:31:21 #213
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55439298
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:22 schreef peterfan het volgende:
Doe ik Diesz!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_55443603
Fijn, miss_sly! Ik ben vandaag ook ongesteld geworden. Had ik niet zwanger geweest, dan zou ik gisteren ongesteld zijn geworden. Netjes he? Ik ben er erg blij mee.
  Moderator vrijdag 21 december 2007 @ 21:57:21 #215
5428 crew  miss_sly
pi_55450877
Wat netjes op tijd, sombie! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent. En nu hoop ik dat je snel weer zwanger bent en dat het dan helemaal goed gaat
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 26 december 2007 @ 00:58:30 #216
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_55542569
Ook hier een kerstcadeautje gekregen, ben ongesteld geworden.
Nu hopen dat ik over een dag of 28 weer "gewoon" ongesteld word, en dan wachten tot vriendlief weer terug is. En dan natuurlijk vol goede moed er weer tegenaan!

Ik wens jullie allemaal nog heel fijne kerstdagen
pi_55564231
Ondanks dat het goed gaat met me, had ik het toch even moeilijk vandaag.
In de auto onderweg naar kerst met de schoonfamilie zat ik me te bedenken dat het zo onwerkelijk lijkt dat ik zwanger ben geweest. Ik weet dat het zo is, maar het voelt zo vrremd ver weg en lang geleden, dat ik me bijna gig afvragen of het wel echt zo was geweest. En dat ik deze kerst dus al in mijn 20e week zou zitten als alles goed was gegaan. Moment voor mezelf, misschien ook al wel een beetje wankel door de clomid die ik nu slik.
De dag was verder heel gezellig, verder niet meer aan gedacht. Tot we bijna weg zouden gaan en mijn zwager nog een mededeling deed: in juli verwachten ze hun 2e kindje.
Ik was echt heel erg blij voor ze! Maar tegelijkertijd deed het even heel erg pijn dat ik niet meer zwanger ben. Had niets met hun te maken, maar alles met ons eigen verlies. Zo confronterend. Eigenlijk had ik daar gelukkig zwanger moeten zitten zijn.

Intussen gaat het wel weer, we zijn immers bezig voor een volgende poging. Die nare clomid waar ik emotioneel wat wankel van wordt, is wel een hulpmiddel om weer zwanger te worden.

Moest het gewoon even kwijt, en daar is dit topic toch voor...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55566614
Miss Sly
  donderdag 27 december 2007 @ 09:01:27 #219
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55566661
Lieve Miss_Sly, even een hele dikke knuffel van mij
pi_55566694
Rot he, miss_sly... Herkenbaar ook. Wij werden niet geconfronteerd met zwangeren, maar ik heb wel hetzelfde gemis gevoeld. Toen ik zwanger was, had ik mezelf al zwanger en al tijdens de feestdagen gefantaseerd. Dat was een erg leuk plaatje dus dat deed nu wel even zeer.
Ik hoop dat het bij jullie snel weer raak is, miss_sly.
pi_55569964
Thanks

sombie, ik had zelf niet gefantaseerd over de feestdagen enzo, ik was nog steeds eigenlijk te overdonderd door de zwangerschap. Kan me echter wel voorstellen dat je dat wel gedaan had. En ja, dan is het toch wel even heel pijnlijk met die dagen. Bij mij kwam het onverwacht, de realisatie dat ik zwanger had moeten zijn. Ik zei gisteren nog tegen schaap: we hadden inmiddels ons kindje moeten voelen, moeten zien op een echo, misschien zelfs wel geweten of het een jongetje of meisje was...

Ik heb er vanochtend maar weer een clomid ingegooid. Nu ik me weer bewust ben van de bijwerkingen daarvan, kan ik denk ik ook weer wat beter omgaan met mijn wankele gemoedstoestand.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 27 december 2007 @ 13:07:42 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55570428
Begrijpelijk hoor miss_sly, je blijdschap voor hen had een extra'tje kunnen hebben, 'dan schelen onze kindjes niet zo heel veel' bijvoorbeeld.

Jeetje, dat je nu al weer 20 weken had kunnen zijn, wat gaat dat dan ongelofelijk snel zeg.
***
pi_55571092
Ja, precies, dat extraatje
Kan nog steeds, natuurlijk, alleen ben ik dan na haar uitgerekend. Dus daar ga ik maar gewoon even voor
Mijn zusje gaat misschien in maart voor de 3e en mijn vriendinnetje gaat binnenkort voor de 2e en het lijkt me ook wel leuk om zo heerlijk met z'n allen zwanger te zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55577207
Hallo Dames,

Is er iemand die weet hoelang het HCG Hormoon na een miskraam in je lichaam blijft.
Heb in de week van 1 tot 7 December bloed verloren en helaas ook het vruchtje.
Was 6 weken zwanger op dat moment.
Heb ook een onderzoek gehad in het ziekenhuis gelukkig is alles goed verlopen.
pi_55577302
quote:
Op donderdag 13 december 2007 07:12 schreef sombie het volgende:
Hoe gaat het met je, Bar? Loop je jezelf niet voorbij?

En met Sneeuwvlokje?

Mootie, wat rot. Jij ook, sterkte.



Met mij gaat het wel goed.
Ik ben wel erg stil de laatste tijd meer dan voorheen.
Heb ook geen zin in de feestdagen.
pi_55620019
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:47 schreef sneeuwvlokje het volgende:
Hallo Dames,

Is er iemand die weet hoelang het HCG Hormoon na een miskraam in je lichaam blijft.
Heb in de week van 1 tot 7 December bloed verloren en helaas ook het vruchtje.
Was 6 weken zwanger op dat moment.
Heb ook een onderzoek gehad in het ziekenhuis gelukkig is alles goed verlopen.
Hoe lang de HCG in je lichaam blijft, weet ik niet, maar de gyn zei tegen mij dat ik ongeveer 5-8 weken na de miskraam weer ongesteld zou moeten worden. En dat gebeurde inderdaad na 8 weken.

Heb je geen echo gehad ofzo om te kijken of je baarmoeder helemaal schoon was?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55621356
Ik heb een inwendige echo gehad, de baarmoeder was helemaal schoon.
Alleen verlies ik veel slijm.
Heeft iemand dat ook gehad na een miskraam?
pi_55621450
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:32 schreef sneeuwvlokje het volgende:
Ik heb een inwendige echo gehad, de baarmoeder was helemaal schoon.
Alleen verlies ik veel slijm.
Heeft iemand dat ook gehad na een miskraam?
Als de baarmoeder helemaal schoon was, zal de HCG ook vrijwel verdwenen zijn.
Veel slijm kun je ook hebben tijdens je vruchtbare periode. Ik heb zelf nooit gehoord van een link tussen een miskraam en veel slijm.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55626576
Tja ik ook niet maar dat slijm verlies heb ik toch al een een week of twee, als het niet al 3 weken zijn.
pi_55626622
Is het misschien een schimmelinfectie ofzo?
Ik heb er geen ervaring mee, heb zelf alleen wat slijm tijdens mijn vruchtbare dagen en ook nog nooit een schimmelinfectie gehad, dus ik kan je helaas hier niet mee helpen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55649864
Ik heb ook nog nooit zoiets gehad maar het zou natuurlijk kunnen.
Heb het eens in de gaten gehouden maar is niet altijd evenveel gelukkig.
Heb er gisteren avond en vandaag geen last meer van gehad gelukkig.
Heb ook verder geen klachten die bij een schimmelinfectie horen.
pi_55692934
Als het blijft zou ik gewoon even contact opnemen met je huisarts.
pi_55756526
Helaas is het hier ook mis gegaan. Vorige week op de 12 weken echo bleek dat het hartje al niet meer klopte, maar vandaag kwam de uiteindelijke miskraam. Dat alles gevolgd door een rit naar het ziekenhuis en uiteindelijk ook nog een currettage.
Wat een vreselijke ellende is dit allemaal, maar aan de ene kant zijn we nu toch wel blij dat deze mislukt zwangerschap acher de rug is en dat we al een heel klein beetje kunnen gaan denken aan de volgende poging.

Aan iedereen die dit ook achter de rug heeft.... sterkte.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_55756951
oh dalamar, wat naar. bij 12 weken pas ontdekken dat 't niet goed is, dat is zuur. sterkte, neem de tijd voor je herstel en veel succes met de volgende poging!
pi_55756953
Och Dalamar, wat erg voor jullie! Hoe voel je je nu? Was dit je eerste zwangerschap?

(Zoals je misschien hebt gelezen heb ik precies hetzelfde gehad afgelopen zomer. Ik herken het dat je snel weer wilt en kunt denken aan een volgende poging; misschien heb je er iets aan als ik vertel dat ik na 5 maanden nu alweer 10,5 weken zwanger ben en vorige week een goede echo heb gehad. Er is dus echt hoop!_

Maar neem eerst de tijd om dit te verwerken, zowel lichamelijk (de curretage viel mij op zich mee maar die hormonen...) maar vooral ook geestelijk.
Heel veel sterkte!!
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 22:48:55 #236
5428 crew  miss_sly
pi_55757784
Dalamar, wat verdrietig! Vreselijk, een echo waarbij het niet goed blijkt.
Sterkte met verwerken en succes met de volgende poging als je daaraan toe bent
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55759927
Ik moest even slikken toen ik me van de week bedacht dat ik nu ongeveer uitgerekend had moeten zijn..
De laatste loodjes had moeten meeslepen tot het eind..
Bijna de kleine vingertjes en teentjes kon tellen.. Bijna kon zien op wie het nou zou lijken..

Maar ja.. Het had niet zo mogen zijn..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_55818308
Ik ken dat gevoel Tally. Ik was op dezelfde dag uitgerekend als BE, 21 dec. De geboorte van haar Sasha vond ik dus ook wel even slikken.... Gelukkig kan ik nu vooruit kijken naar een nieuwe uitgerekende datum maar het is toch raar en verdrietig!
Sterkte!
pi_55819310
Het is voor mij vandaag 2 jaar geleden dan ik eigenlijk uitgeteld was. Maar ook 2 jaar geleden dat ik de eerste echo kreeg waarop ik Mikael zag. Dus is beetje rare dag vandaag.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55840551
Pfff, op zich gaat het allemaal wel op dit moment, het scheelt ook erg veel dat we al een dochtertje van 3 rond hebben lopen
Maar wat een heftige ervaring is dit zeg.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_56047155
toch ook hier even een linkje: niet ongesteld, ook niet zwanger. wat nu

ik weet niet meer wat ik ermee moet namelijk. tis niet zo lang. samengevat: in novemeber het laatst ongesteld geweest, maar volgens de test vandaag niet zwanger. de dokter zegt dat ik nog minstens tot half februari "rustig maar moet afwachten"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator dinsdag 15 januari 2008 @ 13:51:57 #242
5428 crew  miss_sly
pi_56047584
Ik denk dat de huisarts gelijk heeft. Het is natuurlijk heel vervelend, maar het gebeurt wel eens, helaas. Hoeft niets te betekenen, is alleen wel lastig en zeker als je probeert zwanger te worden.

De miskraam is al langer geleden, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56047693
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat de huisarts gelijk heeft. Het is natuurlijk heel vervelend, maar het gebeurt wel eens, helaas. Hoeft niets te betekenen, is alleen wel lastig en zeker als je probeert zwanger te worden.

De miskraam is al langer geleden, toch?
dat was februari vorig jaar.

ik ben het alleen goed en grondig beu. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
het is gewoon idioot. ik stop braaf met roken, ik drink niet (en verzin de idiootste smoezen om uit te leggen dat ik n iet drink, maar ook niet zwanger ben.... anders krijgen we *dat* gesodemieter weer) ik mag niet naar de sauna (jammer weer van de gespaarde zegels), ik mag geen koffie, ik mag niet mag niet mag niet. maar het dient allemaal nergens toe.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_56047703
ik had dus al expres het doen van de test uitgesteld, zodat ik dan vlot erna een echo kon laten doen, zodat ik niet weer eerst wekenlang blij zou zijn om niks.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator dinsdag 15 januari 2008 @ 13:58:37 #245
5428 crew  miss_sly
pi_56047734
simmu, kan me goed voorstellen dat je het beu bent, maar een arts kan hier ook zo weinig aan doen en dat willen ze ook niet onnodig. dus afwachten is helaas het enige dat kan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56047871
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:58 schreef miss_sly het volgende:
simmu, kan me goed voorstellen dat je het beu bent, maar een arts kan hier ook zo weinig aan doen en dat willen ze ook niet onnodig. dus afwachten is helaas het enige dat kan.
ja, dat begrijp ik dus niet. ik had onderhand beter kunnen zeggen dat de test wel positief was, dan had ik volgende week ofzo een echo gehad, en wist ik waar ik aan toe was.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:05:10 #247
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56047899
Simmu, waarom mag je niet af en toe een borrel drinken en niet naar de sauna, geen koffie en weetikveelwat?

Tegen de tijd dat je een positieve test in je handen hebt is het vroeg genoeg om strikte regels voor jezelf op te leggen hoor.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator dinsdag 15 januari 2008 @ 14:06:06 #248
5428 crew  miss_sly
pi_56047911
Het menselijk lichaam is niet controleerbaar en geen exacte wetenschap. Heel vervelend, maar misschien dat je dat toch zult moeten leren accepteren.

En ik denk als je zou liegen over zoiets als een test en dan een echo krijgt waarop niets te zien is, je jezelf in je vingers snijdt, want de volgende keer nemen ze je niet meer serieus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 15 januari 2008 @ 14:08:46 #249
5428 crew  miss_sly
pi_56047965
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:05 schreef E.T. het volgende:
Simmu, waarom mag je niet af en toe een borrel drinken en niet naar de sauna, geen koffie en weetikveelwat?

Tegen de tijd dat je een positieve test in je handen hebt is het vroeg genoeg om strikte regels voor jezelf op te leggen hoor.
Op zich heb je gelijk, zeker als het over langere tijd gaat.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook al die dingen niet doe, tenminste, vanaf de vruchtbare dagen tot ik weet dat ik neit zwanger ben. Gewoon, geen risico willen lopen dat niet nodig is denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:09:20 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56047982
In 2 topics posten is een beetje veel van het goede niet?
Wil je hier verder? Doe ik die andere op slot...
***
pi_56048004
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:05 schreef E.T. het volgende:
Simmu, waarom mag je niet af en toe een borrel drinken en niet naar de sauna, geen koffie en weetikveelwat?

Tegen de tijd dat je een positieve test in je handen hebt is het vroeg genoeg om strikte regels voor jezelf op te leggen hoor.
als ik wel zwanger zou zijn, dan zou ik nu al in week 12 ofzo zitten.

en artsen enzo claimen dat je om te beginnen beter vanaf je eisprong geen drank tot je mag nemen. 1 glaasje wijn is al heel erg, mijn schoonmoeder liet me daar de vorige keer al plaatjes van zien (jaja: reuze aardig was dat)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_56048037
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
In 2 topics posten is een beetje veel van het goede niet?
Wil je hier verder? Doe ik die andere op slot...
tsja: als ik zou weten wat het nu allemaal is, dan zou ik wel een van de twee kiezen. ik realiseerde me na het openen van de andere alleen dat mensen hier wellicht meer zouden kunnen weten. dus kies maar.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator dinsdag 15 januari 2008 @ 14:15:36 #253
5428 crew  miss_sly
pi_56048102
simmu, als je nu 12 weken zwanger bent, is je test positief. Dus je bent zeker geen 12 weken zwanger. Als je maar 1 test gedaan hebt en die vertrouw je niet, dan doe je er nog een.

Als je korter zwanger bent kan de test nog negatief zijn en kunnen ze in het ziekenhuis ook helemaal niets zien. Dus probeer je over 10 dagen inderdaad zoals de huisarts zei nog een test en dan zie je wel verder.

Je zit jezelf helemaal gek te maken met mogelijke miskramen, terwijl je waarschijnlijk niet zwanger bent, maar 'gewoon' een tijdelijke ontregelde cyclus hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:16:30 #254
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56048118
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk, zeker als het over langere tijd gaat.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook al die dingen niet doe, tenminste, vanaf de vruchtbare dagen tot ik weet dat ik neit zwanger ben. Gewoon, geen risico willen lopen dat niet nodig is denk ik.
ik kreeg hier in de IVFkliniek altijd te horen dat dat absoluut niet nodig was. Een beetje oppassen met alcohol omdat te veel alcohol invloed op de innesteling kan hebben, maar af en toe een borrel is niks mis mee. (na 6 weken zw.schap is er bloedcontact met de baby en dan is wel elk glas eentje te veel enheeft de baby last van elke druppel alcohol die binnenkomt)
Koffie is helemaal niets verkeerds aan volgens mij en ook van sauna is mij niets bekend.

Dat je er een beetje rekening mee houdt en oppast is alleen maar prima natuurlijk, maar om nou jaren (als het tegenzit) allerlei leuke dingen te gaan ontzeggen want 'stel dat' is nergens voor nodig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator dinsdag 15 januari 2008 @ 14:20:38 #255
5428 crew  miss_sly
pi_56048196
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:16 schreef E.T. het volgende:

[..]

ik kreeg hier in de IVFkliniek altijd te horen dat dat absoluut niet nodig was. Een beetje oppassen met alcohol omdat te veel alcohol invloed op de innesteling kan hebben, maar af en toe een borrel is niks mis mee. (na 6 weken zw.schap is er bloedcontact met de baby en dan is wel elk glas eentje te veel enheeft de baby last van elke druppel alcohol die binnenkomt)
Koffie is helemaal niets verkeerds aan volgens mij en ook van sauna is mij niets bekend.

Dat je er een beetje rekening mee houdt en oppast is alleen maar prima natuurlijk, maar om nou jaren (als het tegenzit) allerlei leuke dingen te gaan ontzeggen want 'stel dat' is nergens voor nodig
Sauna is niet goed de eerste 14 weken, en daarna alleen als je sowieso al op regelmatige basis naar de sauna gaat, is mij verteld. Dus die sla ik ook over zolang ik mogelijk zwanger kan zijn.

Verder ben ik het grotendeels met je eens, maar dat had ik ook al gezegd, geloof ik Nu ik weet dat deze cyclus niets wordt, heb ik ook alweer een drankje en een sigaretje gehad, hoor. Het moet wel leuk blijven
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56048212
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:15 schreef miss_sly het volgende:
simmu, als je nu 12 weken zwanger bent, is je test positief. Dus je bent zeker geen 12 weken zwanger. Als je maar 1 test gedaan hebt en die vertrouw je niet, dan doe je er nog een.

Als je korter zwanger bent kan de test nog negatief zijn en kunnen ze in het ziekenhuis ook helemaal niets zien. Dus probeer je over 10 dagen inderdaad zoals de huisarts zei nog een test en dan zie je wel verder.

Je zit jezelf helemaal gek te maken met mogelijke miskramen, terwijl je waarschijnlijk niet zwanger bent, maar 'gewoon' een tijdelijke ontregelde cyclus hebt.
korter zwanger zijn kan niet, daar kan ik vrij simpel over zijn. waarom zou de test dan nu positief moeten zijn?
nja, morgen test van ander merk. we zien het allemaal wel. ik zou het liefst een maand in coma liggen en wakker worden als het allemaal voorbij is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator dinsdag 15 januari 2008 @ 14:24:48 #257
5428 crew  miss_sly
pi_56048272
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:21 schreef simmu het volgende:

[..]

korter zwanger zijn kan niet, daar kan ik vrij simpel over zijn. waarom zou de test dan nu positief moeten zijn?
nja, morgen test van ander merk. we zien het allemaal wel. ik zou het liefst een maand in coma liggen en wakker worden als het allemaal voorbij is.
Als je 12 weken zwanger bent, zit er dusdanig veel HCG in je urine dat de test positief moet zijn, tenzij je hem verkeerd hebt gedaan. Dus een controletest ertegenaan gooien kan geen kwaad. Als die ook negatief is, kun je er vanuit gaan dat je niet zwanger bent, en daar zou ik als ik jou was dan ook vanuit gaan dan, want volgens mij zit je jezelf druk te maken om van alles en dat is sowieso niet goed voor je. Wellicht zelfs is dat druk maken, de stress ervan, een oorzaak van het uitblijven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56112117
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat komt omdat je nooit een valse positieve test kan hebben. Die test kan alleen maar positief zijn als er hcg in je urine zit en dat heb je alleen als je zwanger bent.

Vals negatief kan daarentegen wel, dan heb je gewoon niet genoeg van dat hcg in je urine om de test te laten uitslaan naar positief.
En dat komt wel vaker voor. Er zijn hier ook een aantal meiden die pas na 2 maanden een positieve test kregen.

Dus... je zou zwanger kunnen zijn, maar goed, dat hoeft ook niet. Een menstruatie kan om allerlei redenen uitblijven hoewel het wel vreemd is als je zolang al regelmatig bent.

Er valt verder echt niks zinnigs over te zeggen. Gewoon even de huisarts afwachten dus maar.
Ho wacht ff... je kan wel degelijk een valse positieve thuistest hebben!!! Spreek hier uit ervaring.
Ik was twee jaar terug een week overtijd en toen ben ik naar de huisarts gegaan en die heeft toen zo'n plastest uitgevoerd. Twee keer.... en twee keer bleek ik toch echt zwanger... de eerste test was nogal vaag streepje dus een tweede test gedaan met ook nieuwe plas.

toen ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo want ik wilde en kon ( financieel heb al twee kids en een stiefkind) het kind niet houden maar mijn baarmoeder bleek gelukkig leeg te zijn ook de bloedtest wees niets uit dus alles was gewoon normaal en nog een week later werd ik alsnog ongesteld.
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:27:03 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_56112256
dat zegt dan eerder dat je een vroege miskraam hebt gehad angel
stormy waters...
sailin'
pi_56112918
nee want de bloedtest die ze meteen gedaan hebben en waar ik een dag later de uitslag van kreeg bleek dat ik niet zwanger was. Alles was normaal alle bloedwaarden.
Dus er kan wel degelijk een fout zitten in die thuistesten.
pi_56113516
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 21:00 schreef Angel22 het volgende:
nee want de bloedtest die ze meteen gedaan hebben en waar ik een dag later de uitslag van kreeg bleek dat ik niet zwanger was. Alles was normaal alle bloedwaarden.
Dus er kan wel degelijk een fout zitten in die thuistesten.
Op basis van dit ene verhaal ga ik er toch echt niet vanuit dat vals positieve testen een regelmatig voorkomend iets is. Ik zou eerder gaan twijfelen of de arts in kwestie misschien oude testen heeft gebruikt die niet meer helemaal goed waren, ofzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56116752
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 21:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op basis van dit ene verhaal ga ik er toch echt niet vanuit dat vals positieve testen een regelmatig voorkomend iets is. Ik zou eerder gaan twijfelen of de arts in kwestie misschien oude testen heeft gebruikt die niet meer helemaal goed waren, ofzo.
ik wacht rustig even af (en ga morgen *winkelen* dank u zeer) en dan zien we wel. toch blijf ik het vreemd vinden. als je artsen en onderzoekers hoort weten ze wel precies hoe je dient te leven, maar het vrouwelijk lichaam blijft een raadsel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator vrijdag 18 januari 2008 @ 10:09:20 #263
5428 crew  miss_sly
pi_56122893
Ik vind het helemaal niet vreemd. Het menselijk lichaam is een ongelofelijk ingenieus maar lastig organisme waarin zoveel gebeurt en zoveel zaken met elkaar te maken hebben, dat het met logisch lijkt dat er nog veel onduidelijkheden en vragen zijn. En niet alleen het vrouwelijk lichaam is een raadsel, het menselijk lichaam is dat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56586091
goed, 2 negatieve testen en eentje positief.....

ik neem afscheid van dit topic, ik wil iedereen heel veel sterkte en succes wensen, de echo voor de zekerheid gaf uitsluitsel 10 augustus ben ik uitgerekend. ik wilde even iedereen laten weten he het afgelopen was.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_57150380
en dan heb ik toch nog wel een vraag, en een heel vervelende ook

ik kreeg namelijk bericht van mijn verzekering dat ik geen no claim terug krijg. ik ben echter in 2007 *alleen* bij dokter, verloskundige en in het ziekenhuis bij de gyneacoloog geweest, ivm die eerste zwangerschap. ben ik nou gek? dat valt dan toch onder verloskundige hulp? weet iemand hier iets meer van?

edit: ik vergat de tube exceemzalf, maar dat zal geen 255 pleuri zijn geweest.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator dinsdag 4 maart 2008 @ 15:47:16 #266
5428 crew  miss_sly
pi_57151336
Geen idee. Ik denk dat je meer kans maakt in W&G op een antwoord.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57151400
gynaecoloog valt niet onder verloskundige hulp, maar onder specialistische hulp in het ziekenhuis, en gaat dus van je no-claim/eigen risico af.
pi_57151431
Ik ben ook bij de vsk en in het ziekenhuis geweest voor een curretage, en volgens mijn ziekenfonds (IZA) krijg ik mijn gehele no claim terug...
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:57:44 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57151546
Maar ligt dat niet ook een beetje aan de dekking per verzekering?
Iig is dit meer een vraag voor WGR idd.
***
pi_57151587
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:51 schreef peterfan het volgende:
Ik ben ook bij de vsk en in het ziekenhuis geweest voor een curretage, en volgens mijn ziekenfonds (IZA) krijg ik mijn gehele no claim terug...
ben druk aan het bellen, maar ik eindig bij de afdeling debiteuren van het ziekenhuis dat alleen tussen 9 en 12 bereikbaar is. wat ik tot nu toe vind is dat *alle* zorg, dus huiosarts, verloskundige en ook gyn valt onder verloskunde als de zorg plaatsvindt ten behoeve van een zwangerschap. bloedtesten enzo dus niet, maar de operatie, de echo's enzo allemaal wel. ik kan wel janken met dit.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_57151801
dit subforum kende ik, vandaar dat ik in eerste instantie hier postte, wellicht zijn meer mensen hier tegenaan gelopen.
ik ben al naar GWR: no claim en verloskundige zorg

igg wel bedankt!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_57428123
Tja, ik weet niet of ik hier goed ben, maar heb wel een vraag.
Ik heb 2 weken terug een positieve test gedaan en een week later kreeg ik licht bloedverlies (nog niet ernstig). Afgelopen weekend is op best pijnlijke manier (buikkrampen) mijn menstruatie weer begonnen.
Of dit echt een miskraam is weet ik niet, tis nog zo pril.

Maar moet ik nu eigenlijk weer een cyclus wachten met proberen? Of kan ik gewoon doorgaan?
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 11:08:23 #273
5428 crew  miss_sly
pi_57428253
Ik vind het zo verdrietig voor je, Koningin.
Je kunt in principe zo doorgaan, maar het kan best zijn dat het even duurt voor je weer ongesteld wordt. 5-8 weken na de miskraam is een tijd die je aan kunt houden. Op zich kan het ook dat je gewoon weer meteen in je cyclus zit, hoor. Ik hoop het voor je!
Sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57428326
Ik ben duidelijk nu ongesteld.
Tis alleen even afwachten dus hoe mijn cyclus nu loopt. Weer precies 28 zoals altijd of duurt het nu langer/korter?
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 11:18:00 #275
5428 crew  miss_sly
pi_57428433
Nu kan het dus 5-8 weken duren. Het gebeurt echter ook best vaak dat die volgende menstruatie er niet komt omdat iemand meteen weer zwanger is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 17 maart 2008 @ 11:19:35 #276
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57428465
Hou even in de gaten hoe lang je nu vloeit, neem anders even contact op met een VK/HA, hoe lang het mag duren.
Omdat je positief getest hebt is het toch echt een miskraam, en dat moet je even anders in de gaten houden dan een gewone menstruatie.
Na mijn miskramen had ik direct weer een normale cyclus, maar dat is voor iedereen anders.

Sterkte joh!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_57428824
Dank je wel voor de reacties.
Tis op zich een vrij normale menstruatie, alleen wat heftiger...misschien even de HA weer op de hoogte brengen.
  maandag 17 maart 2008 @ 11:39:29 #278
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_57428878
Wat jammer, Koningin. Je kunt gewoon doorgaan en hoeft niet eerst een nieuwe cyclus af te wachten. Dat wordt wel eens geadviseerd na een miskraam, maar mijn gynaecoloog zei dat dat alleen maar was omdat anders de zwangerschapsduur moeilijk te bepalen is. Ik heb indertijd niet gewacht en ben voor mijn volgende cyclus weer opnieuw zwanger geworden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 11:51:22 #279
5428 crew  miss_sly
pi_57429127
Mijn gyn zei dat het soms emotioneel gezien voor mensen prettiger was om te wachten zodat de miskraam verwerkt is, maar er geen lichamelijke redenen zijn om te wachten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 17 maart 2008 @ 12:10:29 #280
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57429483
Wat jammer, Koningin, sterkte - ook al was het nog zo pril, het is gewoon erg rot
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Mijn gyn zei dat het soms emotioneel gezien voor mensen prettiger was om te wachten zodat de miskraam verwerkt is, maar er geen lichamelijke redenen zijn om te wachten.
Dat zei mijn gyn ook
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_57430120
Ook al was het inderdaad pril, het was al schokkend om te zien wat dit met ons heeft gedaan...qua verdriet.
We willen graag zo snel mogelijk weer verder gaan met proberen.
  maandag 17 maart 2008 @ 21:36:42 #282
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57440227
Och Koningin, sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 17 maart 2008 @ 21:45:42 #283
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_57440442
Koningin heel veel sterkte en succes met het verwerken van deze teleurstelling en verlies. Ik heb in dezelfde positie gezeten... ik werd meteen zwanger aansluitend zonder dat ik het wist. pas op het moment dat ik bijna 12 weken zwanger was Voor mij was het weer zwanger zijn juist een troost en heb ik het als erg prettig ervaren om weer snel zwanger te zijn.
pi_57454143
Koningin heel veel sterkte met het verwerken van de miskraam. Het is iets wat je niet in de koude kleren gaat zitten. Ik zelf vond het behoorlijk heftig maar wij waren dan ook al ruim 2 jaar bezig en toen het eindelijk binnen bereik leek ging het mis. Mijn menstruatie was volgens mij wel weer redelijk snel "normaal" in zo verre het normaal kan zijn bij mij.
pi_57496698
Dank jullie wel voor het medeleven.
We gaan weer met goede moed verder.
  Moderator dinsdag 20 mei 2008 @ 13:59:57 #286
5428 crew  miss_sly
pi_58780561
Morgen zou de uitgerekende datum zijn. En ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten. De hele dag spookt "21 mei" door mijn hoofd. Ik hoopte zo dat ik zwanger zou worden voor deze gevreesde datum aanbrak. Leek me dan toch wat beter te handelen, maar helaas...

Ik vind het ergens zo stom van mezelf, had niet verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:05:16 #287
640 snoopy
peanuts
pi_58780644
miss-sly
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:05:21 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58780647
Tsja, ik kan er niet over meepraten, maar het lijkt mij juist helemaal niet zo stom.
Iets wat je zo lang, zo graag wilde, eindelijk was het daar en helaas ging het mis.
En morgen zou de dag zijn dat jullie kindje geboren zou kunnen worden. Het lijkt mij ook een hele beladen datum.

Was je idd al maar weer zwanger geweest, dan heb je iig iets om naar uit te kijken, dan weet je dat dat verlangen toch in vervulling zal gaan, lijkt mij...

Ik weet niet goed wat te zeggen, anders dan een hele dikke knuffel.
***
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:14:48 #289
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58780821
miss_sly even een hele dikke knuffel en heel veel sterkte morgen!!!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:22:24 #290
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58780963
och miss_sly ik vind het helemaal niet raar of stom dat je ermee bezig bent hoor, ik kan het me juist heel goed voorstellen dat zo'n datum als een soort zwarte wolk boven je hangt - veel sterkte
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  Moderator dinsdag 20 mei 2008 @ 14:44:08 #291
5428 crew  miss_sly
pi_58781327
MIsschien is het op zich niet stom, maar ik had het gewoon niet van mezelf verwacht. Ik had me wel voorgenomen om de dag niet ongemerkt voorbij te laten gaan, maar ik had niet gedacht dat ik er al lang van tevoren zo mee bezig zou zijn. Ik dacht dat ik daarvoor te nuchter en rationeel was. Niks is minder waar; ik moet nu al moeite doen om mijn tranen te bedwingen, laat staan wat dat morgen gaat worden

Vraag me af of ik nou juist wel (als afleiding) moet gaan werken morgen of niet...iig gaan schaap en ik morgenavond samen uit eten ofzo, iig iets om de dag niet ongemerkt voorbij te laten gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:19:19 #292
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_58781900
Ach miss_sly, ik moest nog aan je denken, juist omdat ik wist dat je rond deze tijd uitgerekend was. Heel veel sterkte
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:34:37 #293
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58782132
Ik zou zelf wel gaan werken, inderdaad als afleiding.

En over nuchter en rationeel gesproken - 1 augustus is het 2 jaar geleden dat ik een curettage moest ondergaan en sindsdien ben ik nooit meer de oude koele kikker geweest die ik ooit was. Het zal best overdreven en emo klinken volgens sommigen, maar de impact van die miskraam heeft mij echt overdonderd en zelfs als mens veranderd. Ik vind het dus niet zo raar dat je je zo voelt en ook niet dat je er zelf door verrast bent.. heel herkenbaar juist
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:39:05 #294
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58782212
Miss_sly weet niet zo goed wat te zeggen want ik heb er zelf geen ervaring mee en kan dus ook niet zeggen dat ik weet hoe je je voelt. Maar wel een dikke vanaf hier. Fijn dat je morgenavond met Schaap wel iets bijzonders gaat doen.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:46:50 #295
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58788254
Miss_sly. Het is helemaal niet stom, hoor. Kan het me heel goed voorstellen, ook al heb ik er (gelukkig) geen ervaring mee. Ik vind het heel naar voor je dat je het hebt moeten meemaken en dat het zo door je hoofd blijft rondspoken. Maak er morgen een mooie dag van..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Moderator dinsdag 20 mei 2008 @ 21:36:33 #296
5428 crew  miss_sly
pi_58789437
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:34 schreef jellyrose het volgende:
Ik zou zelf wel gaan werken, inderdaad als afleiding.

En over nuchter en rationeel gesproken - 1 augustus is het 2 jaar geleden dat ik een curettage moest ondergaan en sindsdien ben ik nooit meer de oude koele kikker geweest die ik ooit was. Het zal best overdreven en emo klinken volgens sommigen, maar de impact van die miskraam heeft mij echt overdonderd en zelfs als mens veranderd. Ik vind het dus niet zo raar dat je je zo voelt en ook niet dat je er zelf door verrast bent.. heel herkenbaar juist
Overdonderd, dat is wel het juiste woord. Ik had echt het idee dat ik de hele miskraam toen het gebeurde en de tijd erna goed had verwerkt. Ik had de tijd genomen, niets weggestopt en mijn tranen gewoon de vrije loop gelaten als ik die behoefte had. En ik kon toch met een heel fijn gevoel terugkijken op mijn zwangerschap als een kostbare en fijne ervaring die ik niet had willen missen.

Inderdaad, overdreven en emo, dat dacht ik zelf ook, maar het is wel zo. Zo voelt het en ik ben zeker ook veranderd. Toch 'fijn' dat het herkenbaar is.

Van morgen gaan we echt wel een mooie dag maken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:54:12 #297
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58796778
miss_sly hoe gaat het vandaag met je? In ieder geval een hele dikke knuffel van mij en ik denk aan je!!!
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:03:33 #298
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58796997
miss_sly veel sterkte vandaag!
  Moderator woensdag 21 mei 2008 @ 10:09:11 #299
5428 crew  miss_sly
pi_58797117
Thanks lieve meiden

Het gaat, niet al te best, zeker niet nu mijn temperatuur vanochtend laag bleek. Stiekem had ik toch gehoopt dat het deze keer gelukt was, maar dat is ook niet. Beetje dubbel verdrietig vandaag dus. De dag dan ook begonnen met een huilbui en de tranen zitten nog hoog.

Ik ben wel gaan werken, maar vanmiddag als Schaap ook klaar is, hebben we vrij en gaan we iets doen samen. Misschien naar Scheveningen, even wandelen langs zee en ergens lekker eten. In ieder geval lekker samen zijn, daar heb ik wel behoefte aan nu.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:13:07 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58797206
Ach miss_sly. Wat zou ik graag willen dat het anders was. Ik denk aan jou en ook aan Schaap. Sterkte vandaag!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:16:19 #301
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58797280
Ik las het in het andere topic.... balen zeg.... ik kan me het zo goed voorstellen. Fijn dat jullie voor vanmiddag toch wat leuks gepland hebben. Even lekker genieten van elkaar. En ik denk natuurlijk ook aan Schaap.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')