quote:Misschien in een laatje ofzo, maar ik ga ervan uit dat over een paar maanden deze weer actueel zijn.
Het was een hele klap omdat ze niet eens wist dat ze zwanger was. Ze kreeg vreselijke buikpijn en de arts dacht dat ze een miskraam had hoezo? ben ik zwanger dan? Savonds werd de pijn nog erger en ze zijn toen gewoon naar het ziekenhuis gegaan, daar hebben ze een zw. test moeten doen en tot hun grote verbazing was die positief maar uit de echo bleek dus dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was en werd ze ook meteen geopereerd. Zij heeft toch een tijdje gevoel gehad dat ze nooit meer zwanger zou worden... maar het tegendeel is gebleken dus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:04 schreef Diesz het volgende:
Hey Diaan73,
Dat is wel fijn om te lezen!! Hoe heeft zij het destijds ervaren? Ik merk dat ik me toch wel erg wazig voel, het is best onwerkelijk allemaal. Ik dacht eigenlijk 'klaar' te zijn na de miskraam en dan dit ineens. Heb inmiddels gelukkig wel mijn nachtrust in gehaald, bij elkaar 7 uur geslapen vanochtend en vanmiddag.
het kan ook innestelingsbloed zijn, maar jeetje, ga gewoon naar de dokter en ;aat je uit die onzekerheid helpen.. Sterkte (en ik hoop dat ik gelijk heb)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:19 schreef klonelin het volgende:
Lieve miss_sly, lieve Diesz, wat een rotverhalen, sterkte beiden!
Ik ben bang dat ik in hetzelfde schuitje ben beland, misschien dat iemand van jullie mij wat meer hierover kan vertellen?
1,5 week geleden heb ik positief getest en ben dus zwanger (waarschijnlijk een week of 6 a 7 al).
Echter 3 dagen geleden, begon ik ineens te bloeden, en dat is tot nu toe nog niet opgehouden.
Sorry nu komt een smerig stukje dus wie niet wil lezen moet hier stoppen.
Ik verloor 3 dagen geleden alleen oud bloed, maar gisteren zat er ook wat nieuw bloed bij. Verder verlies ik nu vooral oud bloed met wat " bloederige slijmdraadjes". Ik heb aan 1 maandverbandje per dag meer dan genoeg, want eigenlijk komt het er niet echt uit maar veeg ik het uit me nadat ik geplast heb.
Zijn dit nou dé tekenen voor een miskraam? Ik ben zo bang!
En ja, ik ga morgen de verloskundige bellen, maar ik wil eerder gerust gesteld worden!
Bij de eerste, wist ik nog helemaal niet dat ik zwanger was.... Moest ongesteld worden en werd dat ook gewoon.... Nou ja gewoon... Het leek wel of ik in 1 "Plons" leegliep.... Daarna was het eigenlijk gelijk over.... Vond ik nogal vreemd, maar ja, ik zat op Aruba, werm weer ander leven.... Zou daar wel mee te maken hebben, dacht ik...quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:09 schreef klonelin het volgende:
Ik heb over de dag van gisteren een énorme hoop bloed verloren.. nieuw bloed met een lange sliert aan rood slijm (sorry voor de details). Dit was stukken erger dan dat het woensdag was.
Mijn hoop om zwanger te zijn is nu toch wel echt vervlogen![]()
En maandag kan ik helaas pas terecht, omdat dat de dag is dat ze nieuwe mensen ontvangen. Dat is de eerstvolgende dag wanneer ze iemand in huis hebben die de echo kan doen.
Heeft het trouwens nog zin om deze te doen?
Miss_Sly, Peterfan en Diesz, hoe gaat het nu eigenlijk met jullie, hoe voelen jullie je?
Voelen jullie je nou ook onzeker voor wat als je weer zwanger bent?
Ik ben zo bang dat eens een miskraam altijd een miskraam is ofzo, maar dat zal vast niet zo zijn.
Weten ze bij jullie misschien de reden van een miskraam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |