ja, ok.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:00 schreef jslavenburg het volgende:
Er zijn ook periodes dat je amper/bijna niet ongesteld wordt. Dit heeft mijn vriendin ook een paar keer gehad. Wij schrokken wel op eerste moment, maar gelukkig was ze niet zwanger
volgens de huisarts anders wel. vorig jaar hoefde ik na de thuistest geen extra tests te laten doen "omdat de thuistest net zo betrouwbaar is als de bloedtest in het ziekenhuis"quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:08 schreef DoctorB het volgende:
TOCH zwanger. De thuistest is niet altijd betrouwbaar.
Mijn vriendin heeft ook nog nooit de pil gesliktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:02 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, ok.
ter info: ik slik al 5 jaar geen pil en ben anders altijd erg regelmatig.
naar ik begrepen heb kan de uitslag van de test negatief zijn terwijl je wel zwanger bent als je de test te vroeg uitvoert. dat is hier niet het geval.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:37 schreef Curri het volgende:
Een zwangerschapstest is alleen betrouwbaar als de uitkomst POSITIEF is..
de test is niet erg betrouwbaar als de test negatief is
Dus ik zou een tweede test halen, als daar weer negatief uitkomt in ieder geval even advies vragen bij apotheek/huisarts
Dat komt omdat je nooit een valse positieve test kan hebben. Die test kan alleen maar positief zijn als er hcg in je urine zit en dat heb je alleen als je zwanger bent.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:09 schreef simmu het volgende:
[..]
volgens de huisarts anders wel. vorig jaar hoefde ik na de thuistest geen extra tests te laten doen "omdat de thuistest net zo betrouwbaar is als de bloedtest in het ziekenhuis"
is het nu zo vreemd dat ik wil weten waar ik aan toe ben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |