abonnement Unibet Coolblue
pi_53537128


Vervolg van Deeltje 17


sssssssssst

[ Bericht 16% gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 28-09-2007 10:38:06 ]
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53537150
Dus nogmaals:
Ik denk toch dat we sterker zijn met Bot en Schuurman op rechts.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:00:34 #3
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53537311
Tot eind oktober. Twee keer in in Kirchroa een halve week dus.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53537834
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:28:19 #5
24919 Quantor
allround game addict
pi_53537917
Heb even de banner van Quasar aangepast, altijd goed om aan het kampioenschap van afgelopen seizoen herinnerd te worden Misschien kan ie in de topicstartpost?

*NuT5*
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:30:55 #6
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53537971
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus nogmaals:
Ik denk toch dat we sterker zijn met Bot en Schuurman op rechts.
Jep, denk ik ook. Maar verwacht alleen niet dat De Jonge Meijer er al uit gaat halen. Volgens mij is dat toch een beetje zijn oogappeltje....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_53538013
Meijer speelde tegen Vitesse dan ook een ijzersterke wedstrijd. Laat Botje nog maar even op de bank...

Mooie TT (en ava) Karrel
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53538107
Ik wordt inderdaad een beetje moe van de incestueze verhouding tussen Meijer en De Jonge. Daar waar sommige spelers alles fout doen, (Bloemendaal, van Loenhout) kan Meijer niks fout doen. Oké hij doet het aardig, maar vorig seizoen heeft hij echt volkomen ruk westrijden gespeeld zonder gewisseld te worden.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:38:56 #9
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53538158
Ach, paar weekjes dan speelt Botje wel weer.

Je noemt trouwens Van Loenhout, waar is die eigenlijk gebleven???
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_53538224
Helaas voor ons bekeravontuur.....
Bloed, zweet en tranen!
pi_53538297
Bloemendaal speelt overigens niet bij Jong Heerenveen
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53538393
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:38 schreef assie het volgende:
Ach, paar weekjes dan speelt Botje wel weer.

Je noemt trouwens Van Loenhout, waar is die eigenlijk gebleven???
Nergens?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53547712
Roda wordt lastig
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:42:41 #14
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53547751
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef Roberto258 het volgende:
Roda wordt lastig
de Graafschap ook
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53547818
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wordt inderdaad een beetje moe van de incestueze verhouding tussen Meijer en De Jonge. Daar waar sommige spelers alles fout doen, (Bloemendaal, van Loenhout) kan Meijer niks fout doen. Oké hij doet het aardig, maar vorig seizoen heeft hij echt volkomen ruk westrijden gespeeld zonder gewisseld te worden.
Kan wel zijn maar de Jonge zou gek zijn om hem nu te wisselen.
pi_53593290
0-0, mooie uitslag tegen FC Twente .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_53595171
Netjes idd
pi_53595637
Hehe was weer gezellig
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 30 september 2007 @ 19:53:18 #19
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53598034
Nu nog hopen dan dat die lijer van een Denneboom 4 wedstrijden aan de broek krijgt...wat ben je toch een held.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_53598973
Nu twee leuke wedstrijden Nac en Sparta. Ik ben benieuwd wat dat wordt.

Verder goede pot vandaag, er zat nog bijna meer in dan een punt.
pi_53604541
Lekker hoor
AFC AJAX
pi_53605875
Vitesse - De Graafschap ,omdat ie nog bij de tt hoort
pi_53606178
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vitesse - De Graafschap ,omdat ie nog bij de tt hoort
Altijd leuk om nog eens terug te zien
pi_53609768
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:53 schreef xJapser het volgende:
Nu nog hopen dan dat die lijer van een Denneboom 4 wedstrijden aan de broek krijgt...wat ben je toch een held.
Het zal mij benieuwen. Tegenwoordig is schorsen op basis vna tv-beelden niet zo hip meer?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:25:01 #25
80382 manny
30 is best veel
pi_53627146
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Het zal mij benieuwen. Tegenwoordig is schorsen op basis vna tv-beelden niet zo hip meer?
Nou, tegenwoordig zenden ze steeds minder uit van dat soort overtredingen, worden er gewoon uitgeknipt. Nu zat ie wel in de samenvatting, dus hopelijk een schorsing voor die hond van een Dennebaum.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_53627704
Wat een negatief gezeik zeg in de media over de "wedstrijdinstelling" van de Graafschap. Spelen ze een keer geconcentreerd is het weer niet goed. Gelukkig dacht het publiek er ook zo over, 0-0 tegen twente is een prima resultaat.
pi_53628427
De media zien liever dat je vol op de aanval gaat en dan helemaal weggetikt gaat worden door Twente. Gelukkig werd het punt inderdaad gevierd als een overwinning. Komend weekend maar eens lekker luizig een puntje (of 3) meepikken uit Breda
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53628471
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:25 schreef manny het volgende:

[..]

Nou, tegenwoordig zenden ze steeds minder uit van dat soort overtredingen, worden er gewoon uitgeknipt. Nu zat ie wel in de samenvatting, dus hopelijk een schorsing voor die hond van een Dennebaum.
Eigenlijk moeten ze hem bij bijvoorbeeld 3 wedstrijden schorsing 2 wedstrijden direct schorsen en de 3e laten wachten tot de return in Enschede, als goedmakertje voor het falen van de scheids. Nu schieten we geen zak op als die knakker een schorsing krijgt...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53630659
Braamhaar was echt dramatisch
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_53635699
Nog niks van Zeist gehoord. Weer laten ze em lopen, net als met Mols... Ik zeg: Tegen Twente Bot in de basis met als enige taak Denneboom terug pakken.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53642266
Botje weet daar wel raad mee
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_53662327
Ze laten em gewoon lopen....
Waar gaat dit godverdomme over?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53669464
Kunnen we niet massaal mailen ofzo naar de knvb?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_53689734
quote:
VI: Teamgeest verbergt krassen De Graafschap.

Een artikel uit Voetbal International van morgen, niet een erg positief verhaal over de wedstrijd De Graafschap- FC Twente van afgelopen zondag.

De Graafschaptrainer Jan de Jonge vierde het bonuspunt tegen FC Twente met gebalde vuist en 11.000 fans dronken er na de irritante 0-0 een ferme pils op. In de Achterhoek houden ze meer van bier dan van voetbal, want dat werd hun afgelopen zondag 90 minuten lang onthouden door de thuisclub.

Verwonderlijk is dat niet, want De Graafschap treft vrijwel wekelijks een opponent met meer kwaliteit en spelintelligentie. De Jonge moet in de Eredivisie overleven met een schare gemankeerde voetballers. Doelman Jim van Fessem brak bij Willem II en Vitesse nooit echt door. Stephan Keller (ex- RKC Waalwijk) is een ervaren mandekker, maar aan de meeste spelers in Doetinchem mankeert wel een vlekje. Aanvoerder Joost Volmer redde het vroeg in zijn loopbaan niet bij FC Twente, Leon Hese overkwam hetzelfde bij PSV, Resit Schuurman en Arnar Vidarsson werden vorige seizoen overbodig in Enschede. Lasse Schone speelde nul eredivisieduels bij Heerenveen Niklas Tarvarjarvi redde het evenmin in Friesland. Cerezo Fung a Wing kwam tot zeven duels voor RKC, Berry Powel was nooit spits op het hoogste niveau en Donny de Groot was dat half bij FC Utrecht en RBC Roosendaal.

De Jonge probeert de krassen en de littekens van zijn selectie te verbloemen met teamgeest. Met een trainingsaanpak die met individuele behoefte verschilt, heeft de trainer een topfitte eenheid gesmeed. De spelers zijn niet behendig aan de bal, maar kunnen wel hard en lang lopen. Het maakt De Graafschap tot een zeer compact spelend elftal dat in 1e instantie de wedstrijd ingaat om de tegenstander het voetballen onmogelijk te maken, om later nog te kijken of er nog zelf wat te halen valt. Tegen Twente was dat zondag niets. De Enschedese speelhelft was lange tijd niemandsland voor de thuisploeg die de ballen lukraak richting de spitsen Powel en De Groot trapten en de enige creatieve speler – Lasse Schone – in de moeizame opbouw nauwelijks vond. De overige middenvelders – Hese, Vidarsson en Meijer – bleven angstvallig in de nabijheid van hun defensie om niet teveel ruimte weg te geven. De Jonge: “We vechten elke week voor wat we waard zijn. En tot nu toe zijn we 11 punten waard.”

Dat dat er geen 10 zijn was te wijten aan FC Twente. De gasten omsingelden het Doetinchemse strafschopgebied als ware het een middeleeuws fort, maar schoten nooit een pijl af. Twente was 65% van het zwakke duel in balbezit, maar het positiespel leek meer doel dan middel. Bij de middenvelders Engelaar en El Ahmadi ging de bal weer keurig van voet tot voet, maar nooit in de diepte. Spits N’Kufo slaagde er niet in de statische verdedigers Keller en Volmer uiteen te trekken en vanaf de vleugels kwam wederom geen dreiging. Vorig seizoen flitsten daar de Zweden Bakircioglu en Touma, samen goed voor 24 treffers en 15 assists. Zondag worstelde Denneboom (tot nu toe 1 goal) met het feit dat hij bij FC Twente ook defensieve arbeid moet verrichten, ontbak de geblesseerde Huysegems (nul goals), en viel Hersi (nul goals) opnieuw zwak in. De nummer vier van Nederland moet oppassen dat het geen tandenloze tijger wordt.
Voor het gemak vergeet die pipo maar dat de Graafschap 2x zoveel kans gehad heeft dan Twente en op grond van de tweede helft ook best had kunnen winnen.
pi_53690440
Lekker belangrijk. Als wij met anti-voetbal resultaten halen staat die Pipo waarschijnlijk als eerste vooraan te juichen, bovendien is het echt beroerd geschreven.
quote:
Verwonderlijk is dat niet, want De Graafschap treft vrijwel wekelijks een opponent met meer kwaliteit en spelintelligentie. De Jonge moet in de Eredivisie overleven met een schare gemankeerde voetballers. Doelman Jim van Fessem brak bij Willem II en Vitesse nooit echt door. Stephan Keller (ex- RKC Waalwijk) is een ervaren mandekker, maar aan de meeste spelers in Doetinchem mankeert wel een vlekje. Aanvoerder Joost Volmer redde het vroeg in zijn loopbaan niet bij FC Twente, Leon Hese overkwam hetzelfde bij PSV, Resit Schuurman en Arnar Vidarsson werden vorige seizoen overbodig in Enschede. Lasse Schone speelde nul eredivisieduels bij Heerenveen Niklas Tarvarjarvi redde het evenmin in Friesland. Cerezo Fung a Wing kwam tot zeven duels voor RKC, Berry Powel was nooit spits op het hoogste niveau en Donny de Groot was dat half bij FC Utrecht en RBC Roosendaal.
Is ronduit slecht geschreven hij noemt twee voorbeelden van spelers die het niet gered hebben, dan zegt hij, maar de meeste spelers van De Graafschap mankeren wel een vlekje.
Ten eerste is dat geen correct nederlands, ten tweede zijn alle spelers die hij opnoemt in zijn ogen gemankeerd. Hij had twee voorbeelden moeten noemen van spelers die wel goed zijn en dan de opsommong van vlekken.
Bovendien is het erg kortzichtig om het Schöne aan te rekenen dat hij geen wedstrijden op eredivisie niveau gespeeld heeft en Hese af te rekenen op het feit dat hij niet slaagde bij PSV.
Laat deze journalist eerst maar eens naar zijn eigen kwaliteiten kijken voordat hij zo'n azijn stukje schrijft.
Tenenkrommend slecht.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53691093
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lekker belangrijk. Als wij met anti-voetbal resultaten halen staat die Pipo waarschijnlijk als eerste vooraan te juichen, bovendien is het echt beroerd geschreven.
[..]

Is ronduit slecht geschreven hij noemt twee voorbeelden van spelers die het niet gered hebben, dan zegt hij, maar de meeste spelers van De Graafschap mankeren wel een vlekje.
Ten eerste is dat geen correct nederlands, ten tweede zijn alle spelers die hij opnoemt in zijn ogen gemankeerd. Hij had twee voorbeelden moeten noemen van spelers die wel goed zijn en dan de opsommong van vlekken.
Bovendien is het erg kortzichtig om het Schöne aan te rekenen dat hij geen wedstrijden op eredivisie niveau gespeeld heeft en Hese af te rekenen op het feit dat hij niet slaagde bij PSV.
Laat deze journalist eerst maar eens naar zijn eigen kwaliteiten kijken voordat hij zo'n azijn stukje schrijft.
Tenenkrommend slecht.
Zeker. Die pipo komt trouwens uit Lichtenvoorde het zou me niet verbazen als hij voor Twente is.
pi_53691156
Voetbal International Ik was 10 jaar abonnee. Heb het dit jaar maar opgezegd. Ik kon het niet meer aanzien.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53694318
Wat een waardeloos stukje. De Graafschap staat gewoon 6e !! Hoe of wat maakt niet uit, want we hebben in Nederland al 3 jaar een kampioen met waardeloos laf voetbal, maar daar lees ik geen artikelen over in dat blad of op die site.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_53698470
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:17 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Zeker. Die pipo komt trouwens uit Lichtenvoorde het zou me niet verbazen als hij voor Twente is.
Peter Wekking is een Twente-supporter, dat is algemeen bekend. Zijn stukjes en columns zijn altijd zo, pretentieus en vol onwaarheden. De enige keer dat ik toestemmend knikte bij het lezen van een stuk van zijn hand was vorige week, toen hij in VI Cruyff genadeloos aanpakte. Jammer genoeg komt hij dan nu weer met zo'n kutstukje aan.

Eerlijk gezegd boeit het me eigenlijk ook geen flikker wat in VI staat, voorlopig staan we boven al die door VI gehypete subtoppertjes
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53712899
Ik moet zeggen dat de VI juist in aanlopp van het seizoen een hoop positieve aandacht aan De Graafschap heeft gegeven.
Ik vind het overigens echt schandalig dat zo'n tekstueel zwak stuk in de VI stond. Wat was het voor een stuk? Column?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:28:45 #41
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_53729113
Zag ik dat nou goed net in het voorstukje rtl7? JP bij de 'superboeren'.
pi_53736102
Ja lol.

Morgen zo'n 200 man na Breda...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:31:08 #43
80382 manny
30 is best veel
pi_53738908
Gezellig naar Breda !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:35:56 #44
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_53738951
Zo maar eens richting breda
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:33:48 #45
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53741902
Wel lache stukje op RTL. Zal vanavond en morgen nog wel herhaald worden.
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_53745666
Hahahah lache met die Balkenende.. Kzou wel eens willen weten of die bal ook echt een plaats in het torentje krijgt.
pi_53747011
De Graafschap in Hart van Nederland.

Vanavond was er een reportage in Hart van Nederland over De Graafschap met als titel: Trots op de Superboeren. Men spreekt zelfs over Europees voetbal.

Morgen spelen ze tegen NAC in Breda: de Superboeren van De Graafschap. Op een flinke uitglijder tegen Ajax na, hebben ze tot nu toe een voorbeeldig seizoen achter de rug.

Net gepromoveerd staat de Achterhoekse club op de zesde plaats in de eredivisie vlak achter de grote jongens. De Graafschap wordt een club om trots op te zijn...

De reportage is nog te zien op:

http://www.hartvannederland.nl/item/1136/Trots_op_de_Superboeren

Bron: Hart van Nederland.

Edit: Votary gelijk mooi in beeld
pi_53753234
Punten onnodig laten liggen

EDIT: Leuk om te zien dat een programma zoals Hart van Nederland dus wel een mooi, grappig en positief filmpje kan maken over de Graafschap.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 7 oktober 2007 @ 09:16:54 #49
80382 manny
30 is best veel
pi_53757932
Jammer. Maar goed, uit 1-0 verliezen kan gebeuren..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_53760137
Gadverdamme, zat kansen om de score nog recht te trekken. NAC was dramatisch na de 1-0. Maarja, de volle mep tegen sparta pakken dan maar....
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 7 oktober 2007 @ 12:29:41 #51
97934 ASroma
Flamboyant
pi_53760448
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
De Graafschap in Hart van Nederland.

Vanavond was er een reportage in Hart van Nederland over De Graafschap met als titel: Trots op de Superboeren. Men spreekt zelfs over Europees voetbal.

Morgen spelen ze tegen NAC in Breda: de Superboeren van De Graafschap. Op een flinke uitglijder tegen Ajax na, hebben ze tot nu toe een voorbeeldig seizoen achter de rug.

Net gepromoveerd staat de Achterhoekse club op de zesde plaats in de eredivisie vlak achter de grote jongens. De Graafschap wordt een club om trots op te zijn...

De reportage is nog te zien op:

http://www.hartvannederland.nl/item/1136/Trots_op_de_Superboeren

Bron: Hart van Nederland.

Edit: Votary gelijk mooi in beeld


champions league
  zondag 7 oktober 2007 @ 15:22:52 #52
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_53765565
had toch op z'n minst een gelijkspel ingezeten.
pi_53769487
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:12 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Gadverdamme, zat kansen om de score nog recht te trekken. NAC was dramatisch na de 1-0. Maarja, de volle mep tegen sparta pakken dan maar....


Gaat lastig worden...
Jammer van het gemiste puntje.
pi_53771658
jammer gelijjkspel was dikverdiend geweest. Mja spel gaf hoop iig
pi_53772931
Die goal was trouwens echt slecht verdedigd, Volmer stond echt veels te ver te dekken.
pi_53784429
Powell: Die kans had er in gemoeten, maar ja kan gebeuren.
Chef kansen verprutsen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:46:40 #58
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53807478
Iemand trouwens een mp3tje van dat nummer van Bennie Jolink???
Kan hem nergens vinden....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_53816677
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Powell: Die kans had er in gemoeten, maar ja kan gebeuren.
Chef kansen verprutsen.
Maar ook chef doelpunten maken. Althans in de eerste divisie, al valt hij me niet tegen.
pi_53816740
Zo kennen we Powel weer inderdaad
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:13:49 #61
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_53817316
Blablabla....

Zonder hem waren we nu niet op het hoogste niveau terug (dat vergeten sommige nogal snel lijkt het). En hij speelt tot nu toe gewoon behoorlijk sterk. Hij heeft al redelijk wat assists op zijn naam staan en hij creert ontzettend goede kansen voor de Groot en andere spelers voorin. Gezeik op die gast elke keer
pi_53817992
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 17:13 schreef TheVotary het volgende:
Blablabla....

Zonder hem waren we nu niet op het hoogste niveau terug (dat vergeten sommige nogal snel lijkt het). En hij speelt tot nu toe gewoon behoorlijk sterk. Hij heeft al redelijk wat assists op zijn naam staan en hij creert ontzettend goede kansen voor de Groot en andere spelers voorin. Gezeik op die gast elke keer
Inderdaad, hij verrast me juist positief! Constant in beweging, jagen, meeverdedigen... Kansen missen deed hij vorig jaar ook, alleen kreeg hij er toen wat meer. Hij staat op het einde van het seizoen gewoon op minstens 10 goals en is gewoon heel erg nuttig. Als er een spits bij mij ter discussie komt te staan is het gewoon Donny hoor. Stond Schulp ook niet eens op 6 goals na 8 wedstrijden?
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53818475
Schone geblesseerd ofzo, na 24minuten naar de kant in Breda? Speelt hij zaterdag?
pi_53830754
Is Schulp niet gewoon verkeerd gebruikt bij De Graafschap?
Hij moest constant als rechtshalf spelen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53851715
Ik vond ook dat Schulp best een goede spits was. Kdenk alleen dat ons voetbal toen hem niet zo lag.
pi_53992965
Vrijdag weer een 6 puntenduel tegen Sparta, ik ben benieuwd
pi_54012495
Kan Schöne spelen?

Edit...
quote:
Vrijdag spelen we onze thuiswedstrijd tegen Sparta. Ook zij zullen geen gemakkelijke tegenstander voor ons zijn. Het is een goed voetballende ploeg en dat hebben ze tegen Ajax en AZ laten zien. Deze wedstrijden hadden ze moeten winnen.

Kijkend naar mijn eigen selectie kan ik zeggen dat we de afgelopen week veel hebben getraind en dat zowel Fung a Wing en Schöne weer fit zijn om te kunnen spelen.

De enige die de afgelopen week ontbrak vanwege interlandverplichtingen was Arnar Vidarsson. Hij heeft zich donderdagochtend weer bij de groep gevoegd, maar zal morgen ontbreken in de basiself.

Wel heb ik bewondering voor de instelling van Vidarsson een echte prof. Hij heeft een vlucht eerder teruggenomen om bij ons op de training te kunnen uitlopen. Maar omdat de vermoeidheid vaak pas een tweede dag merkbaar is, lijkt het me niet verstandig hem vanaf de aftrap te laten beginnen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_54030900
Vanavond weer d'ran! Het zal moeilijk worden, Sparta schat ik hoger in dan de ranglijst doet vermoeden, maar minimaal 1 punt is wederom noodzakelijk....
Bloed, zweet en tranen!
pi_54031966
quote:
Humor brengt Hese succes

Leon Hese van De Graafschap heeft het goed voor elkaar. Na jaren van hard werken heeft hij eindelijk een basisplaats in de eredivisie, terwijl hij bovendien de populairste Superboer van het moment is. ,,Iedereen hier is vergeten dat ik uit Arnhem kom.’’ (Door Ludo van Denderen in het Algemeen Dagblad)

Zijn presentatie bij De Graafschap, inmiddels ruim een jaar geleden, herinnert Leon Hese zich nog goed. ,,Die speaker maakte er een hele show van. ‘Hier is Leon Hese’, riep die man, terwijl het publiek juichte. ‘Hij heeft in het verleden zus en zo gedaan, dit en dat.’ Om af te sluiten met: ‘En hij komt uit Arnhem.’ Toen viel iedereen in het stadion direct helemaal stil. Een speler uit Arnhem, de stad van Vitesse, ligt hier nogal moeilijk. Maar door mijn spel en mijn gedrag is mijn Arnhemse afkomst inmiddels vergeten.’’

Sterker nog, Hese is op dit moment de populairste speler van De Graafschap, de promovendus die het zo verrassend goed doet. ,,Na elke overwinning bedank ik uitgebreid het publiek en vier met hun een feestje. Ik begin daar,’’ zegt Hese, terwijl hij wist naar de tribune van de harde kern. "" Om vervolgens al klappend een rondje te maken. Meestal kom ik pas in de kleedkamer terug als de meeste andere spelers al omgekleed zijn.’’

Leon Hese, die in de jeugd van Vitesse en later PSV en als prof bij Helmond Sport en FC Eindhoven speelde, is niet de sierlijke voetballer met de oogstrelende actie of de speler met de fluwelen traptechniek. Hese is een echte bikkelaar. ,,Ik ben een werker, iemand die simpel voetbalt. Dat willen de mensen hier graag zien. Ik voel me hier geweldig op mijn plaats. In en buiten het veld. Ja, ik ben wel een gangmaker in de groep. Ik houd van een dolletje en bij De Graafschap is daar plaats voor. Zoals ik me ook heb vermaakt bij die clubjes in Brabant.’’

Hese kan het zich daarom niet voorstellen broodvoetballer te zijn. ,,Natuurlijk is geld belangrijk. Maar zodra ik er geen plezier meer in heb, ga ik met pensioen. Plezier helpt bij het halen van succes. Dat De Graafschap het voorlopig zo goed doet heeft uiteraard voor een deel te maken met onze behoorlijke hoeveelheid kwaliteit. Maar het speelt ook mee dat de sfeer zo geweldig is. Neem AZ. Die ploeg loopt over van de kwaliteit, maar het elftal straalt niets uit. Dat zie je in de resultaten.’’

Bron: Het AD van 18 oktober
Ik weet het niet hoor maar hij kan een aardig balletje trappen..
pi_54035884
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor maar hij kan een aardig balletje trappen..
Zijn traptechniek is ook niet fluweel, eerder kiezelhard.
pi_54047578
Lekker hoor

Moest gisteren ineens terugdenken aan het doek van vorig jaar: OUDE TIJDEN HERLEVEN!

Een dikke voor de Spinnekop gisteren trouwens, goede sfeer
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_54048136
Ik heb nog nooit zoveel punten gezien in het begin van het seizoen
Bloed, zweet en tranen!
pi_54049426
Die goal van De Groot, haha. Zo'n gare omhaal van Johnson en dan staat hij daar weer om hem te verlengen hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54052273
Beste seizoensstart ooit las ik. Fantastische pot weer op naar Kerkrade!
pi_54053011
Hese schijnt ook wel een aardig centje te verdienen bij de Graafschap.
pi_54053367
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:13 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Beste seizoensstart ooit las ik. Fantastische pot weer op naar Kerkrade!
Ik kan me herinneren dat we 11 seizoenen geleden na 13 potjes 24 punten hadden en daarmee 3e stonden, dus we moeten er 10 uit de komende 5 halen om dat op z'n minst te evenaren

Ik hoorde trouwens net dat Derksen positief was en gezegd schijnt te hebben dat De Graafschap het goed deed als ze in het linkerrijtje zouden eindigen... Dat dat überhaupt al tot de mogelijkheden behoort volgens de kenners; ik durf daar niet eens aan te denken
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_54060322
Ik hoop dat De Graafschap bij de eerste 6 of desnoods 8 eindigt. Na Feyenoord is het de mooiste club van Nederland en tevens is de Vijverberg na de Kuip het stadion met de beste sfeer. Gisteren begon er na de 78e minuut een soort over en weer gezang/lawaai. Hay-die-hay-die-ho of iets dergelijks. Echt geniale sfeer. Dat is eigenlijk nog mooier dan constant lawaai; telkens van die korte schokken dat het contrast enorm groot is. Hopelijk kan ik een kaart bemachtigen voor De Graafschap - Feyenoord. In November zit ik wel bij Feyenoord - De Graafschap maar denk niet dat ik daar iets van De Graafschap zal horen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_54066110
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 22:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop dat De Graafschap bij de eerste 6 of desnoods 8 eindigt. Na Feyenoord is het de mooiste club van Nederland en tevens is de Vijverberg na de Kuip het stadion met de beste sfeer. Gisteren begon er na de 78e minuut een soort over en weer gezang/lawaai. Hay-die-hay-die-ho of iets dergelijks. Echt geniale sfeer. Dat is eigenlijk nog mooier dan constant lawaai; telkens van die korte schokken dat het contrast enorm groot is. Hopelijk kan ik een kaart bemachtigen voor De Graafschap - Feyenoord. In November zit ik wel bij Feyenoord - De Graafschap maar denk niet dat ik daar iets van De Graafschap zal horen.
Hehe, de Wilco show is dat

Ik geloof dat we paar jaar geleden het uitvak in Rotterdam toch bijna vol hadden, dus wie weet
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 21 oktober 2007 @ 10:38:04 #79
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_54067789
Ik vind het knap dat de Graafschap de wedstrijd zó naar zijn hand kan zetten. Doet me denken aan de uitwedstrijd tegen Vitesse: de tegenpartij het gevoel geven dat ze wat kunnen bereiken, en vervolgens zelf keihard toeslaan. Respect!!

Nu staan we 9 punten boven de rode streep. Mooi!
kloep kloep
pi_54070079
Precies, ik vind eigenlijk dat we dit jaar een heel erge duitse / engelse ploeg hebben. Leep counteren en veel kracht op het middenveld, af en toe word er zelfs powervoetbal naar voren gespeeld!
Bloed, zweet en tranen!
pi_54073636
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_54078815
VVV moet in ieder geval 11 punten halen om ons in te halen
pi_54084318
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:55 schreef methodmich het volgende:
Die goal van De Groot, haha. Zo'n gare omhaal van Johnson en dan staat hij daar weer om hem te verlengen hoor.
Wat was er gaar aan die omhaal? De Groot had er eigenlijk af moeten blijven, dan was ie er ook in gegaan..
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:55 schreef terrorrobbie het volgende:
Hese schijnt ook wel een aardig centje te verdienen bij de Graafschap.
En wat wil je daarmee zeggen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54088708
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Wat was er gaar aan die omhaal? De Groot had er eigenlijk af moeten blijven, dan was ie er ook in gegaan..
Dat betwijfel ik. Zo duidelijk was dat echt niet.

Dit vind ik persoonlijk wel jammer.
quote:
De Jonge: continuïteit waarborgen belangrijk

De Graafschap-trainer Jan de Jonge glunderde vrijdagavond laat na de 4-0 zege op Sparta.

Maar de Drentse oefenmeester keek ook al verder vooruit.

De Jonge geniet met volle teugen van de successen van De Graafschap, waaraan maar geen einde lijkt te komen. Eerst de titel in de eerste divisie en nu is zijn club dé sensatie op het hoogste niveau. Het liefst zou de trainer zien dat de contracten van technisch directeur Han Berger en van hem zo snel mogelijk verlengd worden.

"Ik vind het heel belangrijk dat de continuïteit gewaarborgd wordt bij De Graafschap. Daar horen de grondleggers van een paar jaar geleden bij. Zoals we nu werken met de hele technische staf en de spelers, dat moeten we doortrekken."

De Jonge weet echter ook dat de toekomst voorlopig nog niet uitgestippeld wordt. Berger, die De Jonge een half jaar geleden de 'Foppe de Haan van de Achterhoek' noemde, is een maand op vakantie en neemt nog geen beslissing over zijn aanblijven. De Jonge moet eerst daarop wachten, alvorens er over zijn persoon wordt gesproken. Dat kan wel januari worden.

De trainer had intens genoten van de winst op Sparta. "De wave ging door het stadion. Maar we moeten hard blijven werken. Na de wedstrijd vroegen de spelers of ze zaterdag vrij mochten hebben. Maar dat kan niet. Ik heb ook te maken met spelers als Dave Bus en Ard van Peppen (zaten op tribune). Die moeten ook hard trainen."

De Jonge: continuïteit waarborgen belangrijk

De Graafschap-trainer Jan de Jonge glunderde vrijdagavond laat na de 4-0 zege op Sparta.

Maar de Drentse oefenmeester keek ook al verder vooruit.

De Jonge geniet met volle teugen van de successen van De Graafschap, waaraan maar geen einde lijkt te komen. Eerst de titel in de eerste divisie en nu is zijn club dé sensatie op het hoogste niveau. Het liefst zou de trainer zien dat de contracten van technisch directeur Han Berger en van hem zo snel mogelijk verlengd worden.

"Ik vind het heel belangrijk dat de continuïteit gewaarborgd wordt bij De Graafschap. Daar horen de grondleggers van een paar jaar geleden bij. Zoals we nu werken met de hele technische staf en de spelers, dat moeten we doortrekken."

De Jonge weet echter ook dat de toekomst voorlopig nog niet uitgestippeld wordt. Berger, die De Jonge een half jaar geleden de 'Foppe de Haan van de Achterhoek' noemde, is een maand op vakantie en neemt nog geen beslissing over zijn aanblijven. De Jonge moet eerst daarop wachten, alvorens er over zijn persoon wordt gesproken. Dat kan wel januari worden.

De trainer had intens genoten van de winst op Sparta. "De wave ging door het stadion. Maar we moeten hard blijven werken. Na de wedstrijd vroegen de spelers of ze zaterdag vrij mochten hebben. Maar dat kan niet. Ik heb ook te maken met spelers als Dave Bus en Ard van Peppen (zaten op tribune). Die moeten ook hard trainen."
Ik hoop dat daar snel duidelijkheid komt, en dat erger en de Jonge verlengt, want als het zo blijft gaan moet de Graafschap proberen ook op lange termijn een gat te slaan met de onderste regionen. Dat kan als je een keer een goed resultaat neerzet in de eredivisie.
pi_54089986
Zoals het nu gaat worden de contracten echt wel verlengd hoor. Het is alleen de vraag of Han Berger idd wil verlengen en De Graafschap nu naar een hoger plan (strucurele middenmotor) wil tillen. Dat betekent dat de begroting naar 10-12 miljoen moet en uiteindelijk 14 miljoen, dat er een nieuw stadion moet komen en Guus contracten gaat binnenhalen. Berger's contract moet dan 4 jaar verlengd worden en die van Jan ook met minimaal 3 jaar.

Besluit Berger na dit seizoen ergens anders te beginnen, dan hangt het lot van Jan eraan vast ben ik bang.... Op zich zal hij best wel willen verlengen, maar er moet wel een lange-termijn visie zijn, en als die er niet is (zie boven) dan vraag ik me af of iedereen wel blijft. Laten we het hopen!
Bloed, zweet en tranen!
pi_54090464
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:00 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Zoals het nu gaat worden de contracten echt wel verlengd hoor. Het is alleen de vraag of Han Berger idd wil verlengen en De Graafschap nu naar een hoger plan (strucurele middenmotor) wil tillen. Dat betekent dat de begroting naar 10-12 miljoen moet en uiteindelijk 14 miljoen, dat er een nieuw stadion moet komen en Guus contracten gaat binnenhalen. Berger's contract moet dan 4 jaar verlengd worden en die van Jan ook met minimaal 3 jaar.

Besluit Berger na dit seizoen ergens anders te beginnen, dan hangt het lot van Jan eraan vast ben ik bang.... Op zich zal hij best wel willen verlengen, maar er moet wel een lange-termijn visie zijn, en als die er niet is (zie boven) dan vraag ik me af of iedereen wel blijft. Laten we het hopen!
Ja uiteraard wil de graafschap verlengen, maar toch zou het me niets verbazen als er intern het een en ander rommelt. Laten we hopen dat met name Berger nog een flink aantal jaartjes er aan vast knoopt. Die heeft zich wat mij betreft echt uitstekend bewezen met de beperkte mogelijkheden die hij had.
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:28:38 #87
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54090548
Zo blij ben ik niet met onze komende twee thuiswedstrijden...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54092060
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef DarkShine het volgende:
Zo blij ben ik niet met onze komende twee thuiswedstrijden...
Ik niet met de twee uitwedstrijden.. veels te ver weg en dan rijdt er ook nog geen supportersbus... moet ik op de fiets ofzo
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_54095040
Berger zegt te willen blijven als de club duidelijk kan aangeven dat er nog groeimogelijkheden zijn. Dat die er zijn lijkt me duidelijk. Overhalen die man dus, en over Jan de Jonge hoeven we niet eens te discussieren...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_54095110
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef DarkShine het volgende:
Zo blij ben ik niet met onze komende twee thuiswedstrijden...
Niet eens bij stilgestaan dat die 2 matchen nu al zijn, ik spreek je nog van de week.

Hoop dat je niet ADK bent geweest zaterdag
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:40:34 #91
80382 manny
30 is best veel
pi_54098577
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:02 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Ik niet met de twee uitwedstrijden.. veels te ver weg en dan rijdt er ook nog geen supportersbus... moet ik op de fiets ofzo
even goed rondvragen dr gaan er best veel eigen vervoer
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_54101273
ik ben er 2x niet bij, werk en tentamens, leek me opzich wel eens leuk om een keer naar Kerkrade te gaan.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:21:44 #93
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54103841
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 19:38 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Niet eens bij stilgestaan dat die 2 matchen nu al zijn, ik spreek je nog van de week.

Hoop dat je niet ADK bent geweest zaterdag
Ben niet geweest nee. We staan onderaan
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:33:52 #94
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54197761
Vanavond dan maar Planet Voetbal...
Kut griep, kut koorts
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54201319
Nou vanavond weer d'ran! Lekker inzakken en counteren
Bloed, zweet en tranen!
pi_54201989
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 14:26 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Nou vanavond weer d'ran! Lekker inzakken en counteren
En minimaal een puntje pakken
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:05:38 #97
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_54207096
Wedstrijd is nu bezig. Graafschap is beter, maar benut de kansen niet. De Groot heeft al wel (weer) kansen laten liggen...
kloep kloep
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:48:47 #98
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54209805
Tot dinsdag!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:37:38 #99
80382 manny
30 is best veel
pi_54212241
kut dit. nou ja,1-0 verliezen van Roda... dat kan. Jammer eerste helft wel de kansen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_54212561
Ik zag alleen de 2e helft net en op basis daarvan terechte overwinning roda. Fung a Wing en Keller liepen daar wel te schutteren zeg... Zuur dat je uiteindelijk door zo´n niet penalty verliest, maar goed dat kan gebeuren inderdaad.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:56:13 #101
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54212667
Welke kansen in de 1ste helft? Die 2 afstandsschoten?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:03:55 #102
80382 manny
30 is best veel
pi_54212858
nee. die kansen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:06:54 #103
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54212915
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef manny het volgende:
nee. die kansen.
Zoals ik vroeg, welke kansen?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:08:45 #104
80382 manny
30 is best veel
pi_54217974
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:06 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Zoals ik vroeg, welke kansen?
Pfffff...... ik knip en plak voor jouw gemoedsrust dan maar een stukje uit het wedstrijd verslag op nu.nl

http://www.nu.nl/news/129(...)ort_in_Kerkrade.html

---
Wanhoop

Het Achterhoekse 'catanaccio' dreef Roda JC tot wanhoop. Zeker toen achterin fouten werden gemaakt, door Jean-Paul Saeijs met name. De Graafschap kreeg door Rogier Meijer (8e minuut), Lasse Schöne (17e) en Donny de Groot (29e) dotten van kansen, zeker twee waren onmisbaar. Meijer kogelde naast. Bij de overige pogingen hield doelman Bram Castro Roda JC overeind.
---

Als je niet naar de wedstrijd hebt gekeken, post dan gewoon niet hier.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:15:28 #105
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54218032
Ik heb de hele wedstrijd op livestream gezien. Maar echte kansen heb ik in de 1ste helft voor geen van beide gezien. Wij hadden 0 schoten op goal, jullie 2 waarvan er 1 uit die vrije trap kwam.

In de 2de helft waren er kansen voor beide.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:22:48 #106
80382 manny
30 is best veel
pi_54218114
Dan had je je mijnwerkerslamp verkeerd om opgezet. Want die kansen waren er toch echt. Maar goed,het is 1-0 geworden. Gefeliciteerd en de groeten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:27:55 #107
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54218196


Of jij kijkt door een enorme Graafschap bril heen. De statistieken zeggen het al, 2 schoten op goal. En dan heb je al die vrije trap na enkele minuten recht op Castro.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54218855
Jammer maar geen man overboord
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:25:33 #109
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54218952
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:19 schreef pascalheister het volgende:
Jammer maar geen man overboord
Graafschap blijft, hopelijk, er zeker in!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54274554
Wat een kutzooi zeg dit. 0-2 voor en het dan zo weggeven. Erg teleurstellend. De Graafschap riep dit wel over zichzelf af en de Jonge mag zich dit ook best aanrekenen wat mij betreft.

Een aantal dingen die mij opvielen.
Robbemond speelt een enorm goede eerste helft maar een zeer matige 2e helft. Met als dieptepunt die ongelofelijk zwakke stift in de 90e minuut waar hij gewoon had af moeten spelen en de Graafschap gewoon de 1-3 had moeten scoren.
Meijer laat eens te meer zien dat hij echt op zijn tenen loopt. Ook verkloot hij net als zaterdag weer een enorm grote kans.
Tarvajarvi, goede wedstrijd gespeeld.
Schone was de beste man aan Graafschap zijde.
Bot is duidelijk minder dan Schuurman en staat er terecht naast.
Johnson komt gewoon te kort voor dit niveau. De Jonge had ook gewoon Powel moeten inbrengen in plaats van Johnson.

Verder gewoon een terechte nederlaag, opzich maakt die beker mij stukken minder uit dan de competitie maar de manier waarop is gewoon erg zuur.
pi_54274805
Wat vonden jullie van de vrije trap (op de helft van De Graafschap genomen, terwijl de overtreding waaruit deze vrije trap volgde op de Roda helft werd gemaakt) die de hoekschop van de 2-2 inleidde? Ik vind het vreemd dat niemand protesteerde, want tussen overtreding en vrije trap zat zo'n 20 meter "speling" .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54274841
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef cultheld het volgende:
Wat vonden jullie van de vrije trap (op de helft van De Graafschap genomen, terwijl de overtreding waaruit deze vrije trap volgde op de Roda helft werd gemaakt) die de hoekschop van de 2-2 inleidde? Ik vind het vreemd dat niemand protesteerde, want tussen overtreding en vrije trap zat zo'n 20 meter "speling" .
is me niet opgevallen moet ik zeggen.
pi_54274874
Dit doet me trouwens wel denken aan die "goede" oude tijd, lekker in de blessuretijd verliezen of de winst verspelen.

pi_54275105
Echt heel jammer. Hopelijk kunnen ze in de competitie nog het linkerrijtje behouden. (Alleen a.u.b. niet komend weekend tegen Feyenoord. )

Mijn favoriete einduitslag van de competitie:

1. Feyenoord
2. De Graafschap
3. FC Groningen
.
.
.
.
.
.
16. AZ
17. PSV
18. Ajax

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:36:47 #115
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54275403
Ik weet hoe zuur het is...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54278809
Waarom die 'handbal'-opstelling?
Waarom Tarvarjarvi?
Waarom speelt Robbemond niet meer?
Waarom speelt Meijer wel zoveel?
Wat maakt het uit? Beker is altijd kut.

Feit blijft dat ik dit echt een rare actie vond van De Jonge. Eerst zeggen dat je dezelfde opstelling speelt en dan een opstelling maken of je tegen AC MIlan speelt. De beker en De Graafschap is al jaren een slechte combi, ga dan verdomme gewoon vrij uit spelen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54279014
Wat zitten jullie allemaal te zeiken zeg. Dit is gewoon een terechte (maar heel zure) nederlaag. De Graafschap heeft puur naar haar mogelijkheden gespeeld. Als je zag hoe fel Roda was met opjagen in de eerste helft en Jimmy al een paar keer had moeten ingrijpen mag je niet klagen dat je op 0-2 komt door twee prima goals. En het was al bekend dat Jan de Jonge spelers rust ging geven omdat de vervangers net zo goed waren. En ik moet zeggen dat Tarvarjarvi een prima wedstrijd speelde en Robbemond ook. Als je dat niet doet zakt je basiself later in de competitie helemaal in elkaar door te veel wedstrijden. De competitie is toch belangrijker. Roda beukte 90 minuten lang op de goal, dan is het gewoon pech (of voorspelbaar) dat die 2 valt of kan vallen. Daarna was het wel te zien dat het gedaan was....
Bloed, zweet en tranen!
pi_54279298
Wat is er zeiken aan? De Graafschap heeft jaar op jaar bewezen dat ze niet kunnen verdedigen. Toch gaat de Jonge van start met een opstelling waarbij je alleen maar met de kont in de goal kan hangen.
Ik ben het met je eens dat je in de beker eens een keer aan de wisselspelers de kans kan geven, maar ik dacht dat de Jonge de eerste trainer was die door had dat verdedigen bij ons niet werkt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 11:43:56 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54281043
Als de Graafschap niet kon verdedigen was onze 2de goal veel eerder gevallen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54281533
Hij valt uiteindelijk toch
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:14:23 #121
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54281582
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 12:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij valt uiteindelijk toch
En hoe? Meer geluk dan wijsheid!

We hebben continu gebeukt op jullie verdediging.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54281666
Uiteindelijk trokken/trekken we altijd aan het kortste eind als we op de verdediging gaan spelen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54285553
Ben het niet met je eens Karrel. Natuurlijk heeft De Graafschap geen sterrenverdediging maar ze hebben tot nu toe met een verdedigende instelling wel resultaten geboekt. Maar goed, vooral jullie RB (Schuurman) is erg matig, de rest houdt gewoon nog plichtmatig ballen tegen. Meestal is dat gewoon de manier waarop De Graafschap werkt, een redelijk goede doelman met 8 waterdragers, een aardige spits en een leuke aanvallende middenvelder. Onder De Jonge toevallig een uitstekende Schöne en qua spitsen Powel/v. Beukering/De Groot. De rest is volkomen vervangbaar. Belangrijkste is echter altijd de drive die erachter zit maar dat zit dan niet zozeer in het aanvallende spel alswel in 't opjagen en de snelle tegenaanval. Thuis is dat makkelijker vanwege de geweldige ambiance in de Vijverberg vandaar dat ik het knap vind dat ze het nog zo lang hebben kunnen volhouden in Kerkrade.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_54286039
Hoeveel wedstrijden van De Graafschap heb jij afgelopen 5 jaar gezien? Elke keer als De Graafschap op voorsprong komt en ze gaan achteruit hangen gaat het verkeerd. Dus een opstelling als tegen Roda is gewoon zelfmoord.
Wat bedoel je nou over onze verdediging is Schuurman nou beter, of slechter dan de rest? De enige die er IMHO bovenuit steekt is Keller. Verder is het redelijk gelijkwaardig. Er is een verschil tussen een verdedigende instelling en met de punt naar achter hangen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54290211
Hehe, ik ben dan wel voor Feyenoord maar m'n vader is fervent Graafschapfan dus ik ben automatisch eigenlijk ook een beetje fan, hè. Ik vind Schuurman gewoon zwakker dan de rest van de verdediging. Peppen vond ik vorig seizoen wel goed ook qua aanvallende impulsen maar die viel verdedigend hopeloos door de mand tegen Ajax. Alleen vond ik Schuurman ook slecht en die is niet geslachtofferd. Fung a Wing doet het nu wel goed en anders kun je altijd nog Fränkel een plekje naar achteren schuiven. Maar het probleem Schuurman bestaat nog steeds. Nou zijn de backposities altijd lastig, zelfs bij Feyenoord staat er een notoire verkloter op de rechtsbackpositie, dus echt veel kan er denk ik niet aan gedaan worden.

Voor de rest is het denk ik voor De Graafschap een wat moeilijkere keus. Als je voor staat en je blijft aanvallend spelen, kun je ook tegendoelpunten krijgen. Denk dat dat wel eens verward wordt met elkaar. Het aanvallende spel en de steun van het thuispubliek. Natuurlijk speelt De Graafschap aanvallender thuis, maar dat ze beter spelen heeft zeker te maken met de ambiance in de Vijverberg. Uit zullen ze nooit zo kunnen als thuis. Dus het is logisch dat ze daar een verdedigender stelling innemen. Misschien was het tegen Roda JC ietwat over the top, maar zie het positief; ze kunnen zich nu volledig focussen op de competitie. Daarbij weten die jongens nu wat ze NIET moeten doen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_54296425
Schuurman slechter dan Koeloeyuk
Hij speelt de al jaren onbetwiste Bot met twee vingers in de neus uit de basis.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 1 november 2007 @ 12:37:28 #127
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54299554
quote:
Castro: "Ineens staat daar iemand die niet op het papertje stond."

Roda-keeper Bram Castro scoorde dinsdag in de laatste seconden van de blessuretijd de 2-2 in de bekerwedstrijd tegen de Graafschap. In Dagblad De Limburger vertelt hij over zijn opmerkelijke treffer. "Ineens staat daar iemand die niet op het papiertje stond."

„De afspraak was dat corners hard zouden worden ingedraaid, maar dat was tijdens de wedstrijd nog niet vaak gebeurd. Eigenlijk viel alles goed, want je moet natuurlijk ook een beetje geluk hebben.”

Castro verwonderde zich vooral over de vrijheid die hij kreeg. Hij mocht ongedekt door het hele strafschopgebied lopen en de bal binnentikken. „In het competitieduel van zaterdag tegen De Graafschap had ik al gezien dat daar veel ruimte lag. Niemand pakte me op, niemand blokte me. Ze lieten me echt lopen. Je ziet in zo’n situatie de desorganisatie bij de tegenstander. Van tevoren wordt afgesproken wie bij standaardsituaties welke tegenspeler moet dekken. En ineens staat daar iemand die je niet verwacht, iemand ook die niet op het papiertje was vermeld. Dan heb je slechts enkele seconden om te reageren.”

Na de wedstrijd bleven de reacties van het Belgische thuisfront niet uit. ,,Voornamelijk reacties van familie en vrienden die het gehoord of gelezen hadden. Of ik niet beter in de spits kon gaan spelen en dat soort opmerkingen.”


Bron: Rodajcfans
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54405129
Sow, lekker rustig hier

Maar meteen vooruitkijken naar Excelsior. Doelstelling eenvoudig: 3 punten. Wordt waarschijnlijk een zeer lastige wedstrijd met een counterend Excelsior en wij die het spel moeten maken dit keer. Maar het voetbal moet (ondanks de nederlagen) toch vertrouwen geven. D'ran !
Bloed, zweet en tranen!
pi_54405162
quote:
Lang binden De Jonge en Berger 'heidens karwei'

06/11/2007 09:16

De Graafschap wil trainer Jan de Jonge en directeur voetbalzaken Han Berger graag ook na dit seizoen op De Vijverberg houden.

De Graafschap is in gesprek met het tweetal om de in 2008 aflopende contracten te verlengen. 'We willen ze graag meerjarig bij De Graafschap houden, dit wordt echter een heidens karwei en kost tijd', zegt voorzitter Sietze Veen op de website van de Doetinchemse club.

'Maar we doen er alles aan en ik ben positief gestemd', vervolgt Veen. 'Op alle vlakken is er rust binnen de club en de manier waarop we nu bezig zijn willen we graag continueren. De gesprekken die ik met De Jonge voer, gaan overigens in overleg met Berger.'

De Jonge trad in november 2005 in dienst van De Graafschap. De 44-jarige trainer promoveerde afgelopen seizoen met de Superboeren naar de Eredivisie.
Han en Jan, verleng die contracten nou man!
Bloed, zweet en tranen!
pi_54409273
Idd, 2 belangrijke dingen, winnen van excelsior en het verlengen van die contracten.
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:35:08 #131
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_54479097
*Al zin heeft*
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54479959
* Ook al zin heeft
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 11 november 2007 @ 00:35:31 #133
80382 manny
30 is best veel
pi_54517106
sjammer.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_54518259
Echt dik onnodig zeg. En wat een ontzettend schlemielige tegengoal. Excelsior mag niet klagen bij vrouwe Fortuna (Sittard?).
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 11 november 2007 @ 02:27:45 #135
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_54519084
Idd, op basis van de wedstrijd weinig te klagen. Wat ik niet begrijp is dat de Graafschap de eerste 20 minuten werkelijk heer en meester was en toen al op 2-0 had moeten staan. Als ze dat hadden volgehouden waren we helemaal weggespeeld.
Echter het tempo vloog omlaag, zeker in de 2e helft, tsja en dat wij dat een keer gaan scoren uit een kutmomentje valt te verwachten. (zo scoren we namelijk vaak )
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54519350
quote:
Op zondag 11 november 2007 02:27 schreef Mindlight het volgende:
Idd, op basis van de wedstrijd weinig te klagen. Wat ik niet begrijp is dat de Graafschap de eerste 20 minuten werkelijk heer en meester was en toen al op 2-0 had moeten staan. Als ze dat hadden volgehouden waren we helemaal weggespeeld.
Echter het tempo vloog omlaag, zeker in de 2e helft, tsja en dat wij dat een keer gaan scoren uit een kutmomentje valt te verwachten. (zo scoren we namelijk vaak )
Je hebt helemaal gelijk wat mij betreft. De Graafschap levert hier in mijn ogen echt een wanprestatie door het verschil in kwaliteit dat er was niet uit te buiten. Erg zuur dat het vervolgens alsnog 1-1 wordt maar dat roep je over jezelf af als je niet naar de 2-0 op zoek gaat. Ik snap best dat je de laatste 10 minuten wat defensiever gaat spelen bij een 1-0 stand maar als je thuis speelt tegen excelsior moet je gewoon de rest van de wedstrijd op zoek naar de 2-0.

Erg dure punten dit die wij nu verspelen.
pi_54519458
Het is zeker jammer dat er punten verspeeld zijn dit weekend
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 11 november 2007 @ 11:38:55 #138
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_54522101
quote:
Op zondag 11 november 2007 02:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk wat mij betreft. De Graafschap levert hier in mijn ogen echt een wanprestatie door het verschil in kwaliteit dat er was niet uit te buiten. Erg zuur dat het vervolgens alsnog 1-1 wordt maar dat roep je over jezelf af als je niet naar de 2-0 op zoek gaat. Ik snap best dat je de laatste 10 minuten wat defensiever gaat spelen bij een 1-0 stand maar als je thuis speelt tegen excelsior moet je gewoon de rest van de wedstrijd op zoek naar de 2-0.

Erg dure punten dit die wij nu verspelen.
Tsja ik vond het ook opvallend, en zo'n gestolen puntje is altijd mooi natuurlijk
En dit geldt absoluut niet alleen voor de Graafschap, maar ploegen moeten toch gewaarschuwd zijn? Tegen Roda, NEC en Sparta (plus VVV en Cambuur in beker) pakten we punten in de slotminuten, als je dan gewoon een marge van 2 hebt opgebouwd is dat veel simpeler te verdedigen en blijft een slotoffensief van onze kant misschien wel geheel uit. (dit gold niet voor Roda maar dat was gewoon een gekke wedstrijd).
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zondag 11 november 2007 @ 11:45:18 #139
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54522211
Heerlijk gevoel he. Op zondag wakker worden en beseffen dat je niet van Excelsior verloren hebt...

Ik weet er alles van!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 11 november 2007 @ 14:50:58 #140
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_54526494
De gemiddelde Spartaan zou willen dat ze dat konden zeggen

Maar ik snap jullie gevoel wel
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54545624
Tsja, eigen schuld dikke bult. De Graafschap was in de eerste helft beter, in de tweede helft was het maar matig. Ik vond dat de verdedinging niet echt de wissels van Excelsior goed opving, je zag een paar keer paniek en desorientatie achterin. Dat komt mede ook doordat Volmer geblesseerd was en Hese voor de warmingup wegviel, daardoor was centraal bijna alle organisatie weg. Desondanks een goede eerste helft en de goal, tsja, die viel gelukkig maar ik zag hem wel enigzins aankomen....
Bloed, zweet en tranen!
pi_54545804
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Tsja, eigen schuld dikke bult. De Graafschap was in de eerste helft beter, in de tweede helft was het maar matig. Ik vond dat de verdedinging niet echt de wissels van Excelsior goed opving, je zag een paar keer paniek en desorientatie achterin. Dat komt mede ook doordat Volmer geblesseerd was en Hese voor de warmingup wegviel, daardoor was centraal bijna alle organisatie weg. Desondanks een goede eerste helft en de goal, tsja, die viel gelukkig maar ik zag hem wel enigzins aankomen....
Maar wat Lokhoff achteraf zei klopt wel. We creeren elke wedstrijd minimaal 4-5 goede kansen, en dat was nu niet aan de hand. Een geluksballetje wordt een goal, terwijl het al lang gespeeld had moeten zijn
Scheids vond ik maar matig trouwens, floot voor onbegrijpelijke dingen (beide kanten)
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54546262
Meijer moet sowieso niet meer in de as spelen. Ik moet tot mijn spijt teogeven dat hij het ebst aardig doet, maar centraal was het beroerd. Had dan Robbemond op die plek gezet, of Vidarsson, of Schuurman.
Verder eigen schuld. Ik vond de wissel eigenlijk niet eens zo heel gek. Powel loopt alweer te klagen dat hij als linksbuiten moet spelen, maar volgens mij spelen we gewoon 442, als hij als linksbuiten terechtkomt ligt dat aan zijn eigen inzicht IMHO.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54556543
Die Meijer, dat verbaast me nog steeds. Bij Bennekom viel ie van geen kanten op destijds in de duels met ons. En er was toch ook zo'n liedje dat ie alleen speelde vanwege zijn oma?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54557549
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:45 schreef DarkShine het volgende:
Heerlijk gevoel he. Op zondag wakker worden en beseffen dat je niet van Excelsior verloren hebt...

Ik weet er alles van!
Wat zou AZ ervan weten .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54568130
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
Die Meijer, dat verbaast me nog steeds. Bij Bennekom viel ie van geen kanten op destijds in de duels met ons. En er was toch ook zo'n liedje dat ie alleen speelde vanwege zijn oma?
Ja, maar dat zingen en zongen alleen ik en mijn vrienden. Vorig jaar was hij ook slechter dan dit jaar. Dit jaar doet hij het aardig. Hoewel ik me afvraag hoe Robbemond het op zijn plek zou doen....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54569815
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ja, maar dat zingen en zongen alleen ik en mijn vrienden. Vorig jaar was hij ook slechter dan dit jaar. Dit jaar doet hij het aardig. Hoewel ik me afvraag hoe Robbemond het op zijn plek zou doen....
Ik zie niet in waarom je een 36-jarige moet zetten op de plek van iemand die het redelijk doet en duidelijk progressie boekt en dus steeds beter wordt.

Verder snapte ik de wissel van Powel dus totaal niet. Hij is geweldig als counterspits terwijl Donny al veel te lang teert op die goals uit het begin van de competitie. Na zijn wissel werden de kansen echt gewoon dom verprutst.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_54569975
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom je een 36-jarige moet zetten op de plek van iemand die het redelijk doet en duidelijk progressie boekt en dus steeds beter wordt.

Verder snapte ik de wissel van Powel dus totaal niet. Hij is geweldig als counterspits terwijl Donny al veel te lang teert op die goals uit het begin van de competitie. Na zijn wissel werden de kansen echt gewoon dom verprutst.
Omdat Robbemond meer kan brengen in aanvallend opzicht. Meijer voert zijn taak uit, maar niet meer. Desalnietmin snap ik de keuze wel. Bovendien is Meijer ook niet de jongste meer.

Ik snap de wissel ansich wel. De Groot is veel kopsterker dan Powel. Ik vind Powel alles behalve een counterspits en dat vinden ze bij Millwal ook. Hij heeft een sterke spits voor zich nodig. als je dus De Groot had gewisseld had je voorin helemaal niks meer gehad aangezien Robbemond en Schone gewoon op het middenveld stonden.
Het is wel angsthazen voetbal en dat snap ik dan weer niet, want dat werkt nooit.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54571047
Ik vond Donny in de eerste helft een van de betere . Werkte continue hard en had veel slimme balletjes. Hij zette ook die aanval op waaruit de 1-0 kwam. Powel speelde gewoon belabberd de tweede helft (eerste helft ook matig). Vaak een kapbeweging te veel waardoor hij weer in de drukte kwam. Ik had Tarva erin gezet samen met Joepie in de 60e minuut en Powel en Johnson al gewisseld....
Bloed, zweet en tranen!
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:26:21 #150
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_54571181
Ik hoorde dat we volgend jaar waarschijnlijk weer staanplaatsen krijgen op de spinnekop, vak 15 en 16 zouden staanplaatsen worden en een hek tussen 16 en 17 om te voorkomen dat supporters van andere vakken niet zomaar naar 15/16 gaan. Ook hoorde ik iets van een minimale leeftijdsgrens
(18+) voor 15/16.

Is er hier iemand die dit kan bevestigen, of ontkennen.

Ik vind het een puik plan overigens.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_54572876
Ik hoor al jaren egruchten over staanplaatsen, maar ik geloof er neit in. Dat hek en die leeftijdsgrens
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54572954
Wat een bullshit zeg

Dit is hetzelfde verhaal als dat al jaren gaat maar elke keer heeft de club een smoesje waardoor het niet doorgaat. De laatste smoes was trouwens van 2005 (jeugd-WK, 'dus staanplaatsen mogen niet').

En al komen de staanplaatsen er, een leeftijdsgrens is natuurlijk onzin. Als je Vak15/16 18+ maakt blijft er bar weinig over
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_54598589
Laat ze maar eens beginnen met bier op de tribune.

Verder vond ik Powel ook minder dan de Groot de afgelopen wedstrijd en Robbemond kan aanvallend wel beter zijn dan Meijer ik vraag me af hoe die het verdedigend doet.
pi_54721054
Ze hebben toestemming van de KNVB, dus komt goed!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 25 november 2007 @ 10:05:42 #155
80382 manny
30 is best veel
pi_54819362
deze drie punten zijn wel heel belangrijk / lekker / mooi meegenomen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_54819790
quote:
Op zondag 25 november 2007 10:05 schreef manny het volgende:
deze drie punten zijn wel heel belangrijk / lekker / mooi meegenomen


Prima overwinning, onverwacht. Nu op naar PSV!
Bloed, zweet en tranen!
pi_54819906
Lijkt me duidelijk dat De Graafschap geen degradatiekandidaat is. Die gaan gewoon rond de 13/14e plaats eindigen. Lopen ook zeker leuke spelers rond met De Groot, Schöne, Frankel en Powel.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54824689
psv is de volgende! D'r is maar één club met boeren!!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_54824862
Netjes hoor, winnen bij Vitesse, Heerenveen en Groningen.
  zondag 25 november 2007 @ 18:33:28 #160
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_54830508
Feli mannen. Af en toe wat geluk met de arbitrage (die wederzijds veel fouten maakte), maar goed gespeeld, bijna iedere 2e bal gepakt en de eigen kansen wél benut (waar SC Heerenveen dat verzuimde). Wanneer er zo gespeeld blijft worden, moet handhaving geen enkel probleem zijn
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_54837674
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Feli mannen. Af en toe wat geluk met de arbitrage (die wederzijds veel fouten maakte), maar goed gespeeld, bijna iedere 2e bal gepakt en de eigen kansen wél benut (waar SC Heerenveen dat verzuimde). Wanneer er zo gespeeld blijft worden, moet handhaving geen enkel probleem zijn
Achja jullie kwamen ook wel een aantal keren goed weg in het strafschopgebied.
pi_54837938
Feli mannen, als ik het een clubje gun om erin te blijven dan is het de Graafschap wel.
  maandag 26 november 2007 @ 08:47:35 #163
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54841241
Anders winnen jullie ook ff bij Heerenveen. Niet veel ploegen gaan punten pakken waar jullie ze wel pakten. Winnen in Groningen en in Heerenveen gaan zeker niet veel ploegen jullie nadoen!

Congrats!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54841863
Zuiverloon had al veel eerder zijn tweede geel moeten krijgen. Wat een idioot en dan nog klagen ook...

Er
is
maar
één club met boeren!!!!!!!!!!!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54895146
Heracles volgende week een combi, zucht....
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_54905087
Goede wedstrijd tegen Heerenveen!
Mooi om te zien dat graafschap zo scherp en koel kan counteren.

Nu misschien een stuntje tegen PSV? Ik verwacht niks zaterdag, maar kan kan altijd gezellig gaan worden!
Op een dag drink je geen bier meer....
pi_54940124
quote:
De Jonge blijft langer bij De Graafschap

30/11/2007 09:53

De Graafschap heeft overeenstemming bereikt over een langere verbintenis met trainer Jan de Jonge. De Doetinchemse club is zeer te spreken over de trainer.

Onder De Jonge is het gepromoveerde De Graafschap doorgedrongen tot de middenmoot van de Eredivisie. Dat heeft nu geresulteerd in een verbintenis die doorloopt tot medio 2010.

De Jonge deze week in Voetbal International: 'Ik heb het uitstekend naar mijn zin bij deze club en denk dat hier nog veel mogelijk is. Een langer verblijf zie ik dus zeker zitten.'
Bloed, zweet en tranen!
pi_54941563
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:09 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]



Nu Han Berger nog
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:54:57 #169
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_54942425
Het wordt morgen 2-2

gok ik
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:15:40 #170
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54942839
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:54 schreef Heatseeker het volgende:
Het wordt morgen 2-2

gok ik
0-3
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54943044
Morgen al? hoevaak speelt Psv wel niet op zaterdag
AFC AJAX
pi_54943089
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:54 schreef Heatseeker het volgende:
Het wordt morgen 2-2

gok ik


2-1
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_54948054
Onze jan :



Net op tijd, nu Gert-Jan het waarschijnlijk voor gezien houd na dit seizoen bij Heerenveen.....
Bloed, zweet en tranen!
pi_54948102
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:48 schreef Roberto258 het volgende:
Heracles volgende week een combi, zucht....


Wel autocombi?
pi_54949537
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:52 schreef Blawh het volgende:

[..]



Wel autocombi?
50 auto's maar ofzo dus gezellig met de bus een avondje Almelo !
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_54949908
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:51 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

50 auto's maar ofzo dus gezellig met de bus een avondje Almelo !
Ja, we hebben een veel te kleine ruimte bij het uitvak om een heel uitvak te laten komen met de auto. Maar met de bus naar Almelo is ook wel te doen.
pi_54951073
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maar met de bus naar Almelo is ook wel te doen.

Echt niet, de enigste keer dat ik met de bus naar Almelo ging deden we er 3 uur over ofzo..
pi_54951146
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:15 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Echt niet, de enigste keer dat ik met de bus naar Almelo ging deden we er 3 uur over ofzo..
Serieus?

Paar jaar geleden voor de nacompetitie toen het uitvak al uitverkocht was zijn we maar in het thuisvak gaan zitten. Toen met de trein en bus naar Doetinchem, dat duurde zo'n 2,5 uur. Ik wist niet dat het met een buscombi nog erger kan.

Wat was toen de reden dat het 3 uur duurde dan? Druk op de weg? Gekut met de politiebegeleiding of iets anders?
pi_54951823
Ik heb maar kaartjes voor het thuisvak gehaald, aangezien ik niet van Enschede - Doetinchem - Almelo - Doetinchem - Enschede wil reizen
Bloed, zweet en tranen!
pi_54952077
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:19 schreef Blawh het volgende:

[..]

Serieus?

Paar jaar geleden voor de nacompetitie toen het uitvak al uitverkocht was zijn we maar in het thuisvak gaan zitten. Toen met de trein en bus naar Doetinchem, dat duurde zo'n 2,5 uur. Ik wist niet dat het met een buscombi nog erger kan.

Wat was toen de reden dat het 3 uur duurde dan? Druk op de weg? Gekut met de politiebegeleiding of iets anders?
Gedoe met politie inderdaad. We hebben een flinke omweg gereden, dat is zeker.
pi_54952557
Morgenavond maar 1x verliezen thuis
  vrijdag 30 november 2007 @ 19:27:09 #182
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54952693
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maar met de bus naar Almelo is ook wel te doen.
Bus naar Almelo is waardeloos!

Wouten laten die bussen gewoon op clusterpunt staan wachten en wacht en wachten. Resultaat bussen te laat.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54955138
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Bus naar Almelo is waardeloos!

Wouten laten die bussen gewoon op clusterpunt staan wachten en wacht en wachten. Resultaat bussen te laat.
Zwaar minpunt is dat dan, en het zicht vanuit ons uitvak is ook al dramatisch. Enige pluspunt zijn de broodjes en de koffie.
Buscombi's zijn sowieso bagger, naar Groningen en Waalwijk is het ook al bagger. Denk je er te zijn en dan moet je een uur rondjes rijden.

Ik hoop volgende week op een mooie pot (al zal het van onze zijde niet gebeuren zolang Brood trainer is). Succes tegen (ik dacht) PSV.
pi_54960233
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zwaar minpunt is dat dan, en het zicht vanuit ons uitvak is ook al dramatisch. Enige pluspunt zijn de broodjes en de koffie.
Buscombi's zijn sowieso bagger, naar Groningen en Waalwijk is het ook al bagger. Denk je er te zijn en dan moet je een uur rondjes rijden.

Ik hoop volgende week op een mooie pot (al zal het van onze zijde niet gebeuren zolang Brood trainer is). Succes tegen (ik dacht) PSV.
Combi's zijn altijd kut.

Morgen hopen op een puntje.
pi_54962386
Succes morgen hopelijk puntje voor jullie
AFC AJAX
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:19:35 #186
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54964785
Wie had er trouwens voor het seizoen verwacht dat een overwinning thuis tegen de Graafschap bonuspunten zouden zijn?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54981339
Met opgeheven hoofd verloren.
pi_54981407
Zoals ik al vaker heb geroepen, psv stelt weinig voor. Krijgen het uitvak niet vol, supporters met een hoog jostigehalte en spelen ook nog eens belabberd. Geweldig dat Lazovic rood kreeg, en Gomez verdient een kogel door z'n kop.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_54981412
Jammer mannen, ik kom net thuis en zie de uitslag en krijg een kots gevoel 0-1 weer zeker echt anti voetbal .
AFC AJAX
pi_54981520
Nou als ik naar de samenvatting keek had het ook 1-8 kunnen worden.
  zondag 2 december 2007 @ 00:46:26 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54981532
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:40 schreef Roberto258 het volgende:
Zoals ik al vaker heb geroepen, psv stelt weinig voor. Krijgen het uitvak niet vol, supporters met een hoog jostigehalte en spelen ook nog eens belabberd. Geweldig dat Lazovic rood kreeg, en Gomez verdient een kogel door z'n kop.
Ik proef frustratie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_54981612
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou als ik naar de samenvatting keek had het ook 1-8 kunnen worden.
Jij zou toch moeten weten dat samenvattingen geen rieel beeld geven...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_54981624
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik proef frustratie.
Waarover? Een 0-1 verlies tegen de kampioen van afgelopen jaren? Mogen we haast trots op zijn lijkt me, zeker met het vertoonde spel.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 2 december 2007 @ 00:53:21 #194
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54981686
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:50 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Waarover?
De (misschien onverdiende) nederlaag?

Alleen gefrustreerde supporters (van welke club dan ook) vallen over de dingen waar jij over valt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_54981715
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

De (misschien onverdiende) nederlaag?

Alleen gefrustreerde supporters (van welke club dan ook) vallen over de dingen waar jij over valt.
Tja, we hebben dit seizoen ook al wel eens te veel gekregen, en aan het eind van het seizoen sta je waar je staan moet, dus geen probleem.

En val er opzich niet over, ik zeg alleen dat mijn vooroordelen volledig waar werden gemaakt.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 2 december 2007 @ 00:57:14 #196
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54981762
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:54 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Tja, we hebben dit seizoen ook al wel eens te veel gekregen, en aan het eind van het seizoen sta je waar je staan moet, dus geen probleem.

En val er opzich niet over, ik zeg alleen dat mijn vooroordelen volledig waar werden gemaakt.
Ben het helemaal met je eens, soms krijg je wat, soms laat je wat.
Als De Graafschap een positief resultaat had gehaald tegen PSV was je zeer wsl niet "gevallen"over de zaken waarover je nu valt, dat is althans iets wat me opvalt aan supporters van verliezende clubs tegen PSV.

Het moet de laatste jaren heerlijk zijn om PSV supporter te zijn dunkt me.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_54981862
Heb je wel gelijk in, maar ach, het is menselijk... en af en toe best fijn!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 2 december 2007 @ 01:03:07 #198
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54981901
quote:
Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef Roberto258 het volgende:
Heb je wel gelijk in, maar ach, het is menselijk... en af en toe best fijn!
Klopt, elke (fanatieke) supporter maakt zich er weleens schuldig aan, ikzelf ook.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_54982428
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:50 schreef Roberto258 het volgende:
Jij zou toch moeten weten dat samenvattingen geen rieel beeld geven...
Klopt, maar de minstens 5 100 % kansen voor psv logen er toch niet om.
pi_54984667
Een puntje had erin gezeten, alleen over de gehele wedstrijd gezien is PSV wel de verdiende winnaar omdat ze een aantal grote kansen idd slecht afmaakte of Jimmy in de weg stond...
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 2 december 2007 @ 11:48:20 #201
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_54985847
Ze hebben goed gevoetbald gisteren en kwamen aardig mee met PSV. Toch denk ik wel dat PSV op basis van de kansen de overwinning verdient, maar een puntje had met wat geluk in gezeten. Maar met de drie punten van vorige week in de tas kunnen we dat wel hebben.

Veldspel was oké en ik ook wat strakke acties van Schone gezien. Vidarsson vond ik niet erg gelukkig in zijn acties. Grappig vond ik ook Gomez die heibel maakte omdat hij zijn handdoekje kwijt was

Aan de andere kant moet je ook concluderen dat de Graafschap aanvallend geen vuist kon maken tegen PSV. Als we willen doorgroeien moet dat echt verbeterd worden.

Op naar Heracles!
kloep kloep
pi_54986366
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:40 schreef BonJovi het volgende:
Jammer mannen, ik kom net thuis en zie de uitslag en krijg een kots gevoel 0-1 weer zeker echt anti voetbal .
krijgen we dat weer
pi_55019434
Kaarten voor Heracles binnen, naar schatting 3 á 4 bussen + autocombi, dus zit wel vol
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_55019535
Netjes, ik ben er weer niet bij. Willem II wordt de volgende uitwedstrijd voor mij, niet in het uitvak btw.
pi_55102285
Van den Bergh en Bridji geblesseerd en meespelen van Maes is nog niet zeker ship it!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_55105118
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:59 schreef Roberto258 het volgende:
Van den Bergh en Bridji geblesseerd en meespelen van Maes is nog niet zeker ship it!


all-inn
pi_55105234
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:59 schreef Roberto258 het volgende:
Van den Bergh en Bridji geblesseerd en meespelen van Maes is nog niet zeker ship it!
Ik zou er niet blij mee zijn dan Maas er niet bij is als Graafschap supporter. Ik vind Maas het laatste jaar al veel te traag, Remon de Vries is een klasse beter.
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:47:12 #208
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_55122658
Het wordt 1-3.

Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_55129716
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:04 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik zou er niet blij mee zijn dan Maas er niet bij is als Graafschap supporter. Ik vind Maas het laatste jaar al veel te traag, Remon de Vries is een klasse beter.
Natuurlijk is Maas traag, vindt je het gek op die leeftijd. Zijn kracht voor het team is juist zijn schat aan ervaring, rust, en coaching van de jonge spelers.
pi_55134154
Lekker dan 2-0 verliezen van hopelijk geen concurrent. Dikke kutzooi dit.
pi_55134762
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:24 schreef Sensation89 het volgende:

[..]
Zijn kracht voor het team is juist zijn schat aan ervaring, rust, en coaching van de jonge spelers.


Heb jij zijn beslissende fouten vorig seizoen niet gezien, en dan heb je ook niet gezien hoe vaak hij tot nu toe dit seizoen een man laat lopen. Met zijn coaching is hij inderdaad belangrijk, maar vorig seizoen heeft hij ons veel punten gekost.

Jammer trouwens jongens, de gelukkigste heeft vanavond gewonnen.
pi_55137139
Ja, winnen van clubs als Heerenveen is leuk.. Maar dit soort potjes kunnen aan het eind van de rit nog wel heel belangrijk blijken.
pi_55138690
Vorige week onze beste wedstrijd van t seizoen, en vanvond onze slechtste... jezus..

En wat ee mongool die kerel met die vlag.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 9 december 2007 @ 13:24:42 #214
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55143562
zwaar teleurstellend.
altijd als je denkt dat ze iets kunnen maken verliezen ze
en juist als je denkt ze zijn kansloos: pakken ze een punt of wint de graafschap
kloep kloep
pi_55266078
Ik ben niet present morgen, ga dat niet redden helaas.

Zijn jullie wel een beetje lief voor Beukie? Hij heeft zich altijd prima voor ons ingezet, ook toen hij al getekend had bij NEC dus een flink applaus voor de wedstrijd verdient hij wel.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55266193
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef vingerplant het volgende:
Ik ben niet present morgen, ga dat niet redden helaas.

Zijn jullie wel een beetje lief voor Beukie? Hij heeft zich altijd prima voor ons ingezet, ook toen hij al getekend had bij NEC dus een flink applaus voor de wedstrijd verdient hij wel.
Ik mag inderdaad hopen dat ze hem fatsoenlijk behandelen.
pi_55266207
Ik ga ervan uit dat dat ook wel gebeurt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_55268006
Dat komt volgens mij wel goed

Het is trouwens nog niet zeker of de wedstrijd wel doorgaat, als de politie staakt verbiedt de burgermeester de wedstrijd.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 16 december 2007 @ 10:05:17 #219
80382 manny
30 is best veel
pi_55308416
Oei oei... slechte pot en helaas nog die gelijkmaker. Stand ziet er nog goed uit, maar wel wat "verkeerde" uitslagen dit weeekend..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_55315568
Zure pot, wel een terechte uitslag btw. Toch zijn die samen met Excelsior vorige keer 4 punten die je onnodig weggeeft. Als je die er nu al bij zou hebben zou je ws niet meer naar beneden hoeven te kijken dit seizoen. Nu is het gat nog overbrugbaar. Willem 2 volgende week wordt lastig die gasten spelen de laatste tijd best aardig voetbal, zeker aanvallend. Bovendien heeft de Graafschap het altijd lastig tegen Willem 2. Met een puntje daar ben ik tevreden.
pi_55330057
Waarom wordt Meijer in hemelsnaam als verdedigende middenvelder neergezet terwijl hij daarvoor al een 'niet-zo-gelukkige' wedstrijd speelt?
Waarom mag hij vervolgens op die plek de wedstrijd uitspelen als De Graafschap vanaf dat moment er niet meer uitkomt?
Die vriendschap tussen De Jonge en Meijer neemt nu echt ridicule vormen aan.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:46:52 #222
51286 w00h00
Digital man!
pi_55357347
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit arnhem-zuid?

Leuke variant van de spinnekop over vitesse.


min. 1.20

De reactie van de nec supporters
pi_55358322
Die is al zo oud als de weg naar Rome...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:31:03 #224
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55445503
Nou, vanavond zo'n beetje voor t eerst Graafschap live
kloep kloep
pi_55451194
Nee, Sparta thuis was ook live. 1-2 voor inmiddels, weer eens 3 punten?
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:27:30 #226
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55451612
Ja, 3 punten.
Graafschap was in de tweede helft slecht, maar heeft over de hele wedstrijd het beste voetbal laten zien.
Hierbij doel ik op de 1e helft. Alleen weer jammer dat ze de kansen niet benutten; een1-3 had al in de eerste helft kunnen vallen.

kloep kloep
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:46:56 #227
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55452068
Congrats!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55452709
Feli mannen.
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:14:46 #229
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55452734
Knap zeg hoe sterk jullie zijn uit.
Kan Feyenoord nog wat van leren.
pi_55452985
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap zeg hoe sterk jullie zijn uit.
Kan Feyenoord nog wat van leren.
60 minuten met een man meer, dat moet je niet vergeten.
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:30:59 #231
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55453185
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:23 schreef Blawh het volgende:

[..]

60 minuten met een man meer, dat moet je niet vergeten.
Feyenoord 10 punten uit in 7 wedstrijden
Graafschap 13 punten uit in wedstrijden 9 wedstrijden
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:38:17 #232
24919 Quantor
allround game addict
pi_55453383
Moet zeggen dat de 2e helft echt bar slecht was, is het dan toch te koud om lekker te spelen?
*NuT5*
pi_55453796
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Feyenoord 10 punten uit in 7 wedstrijden
Graafschap 13 punten uit in wedstrijden 9 wedstrijden
Ik heb ook nergens gezegd dat het niet knap is, maar voor vandaag even die kanttekening dat ze lang met een man meer speelden.
pi_55454184
Ik zat in het stadion, demouge mogen we wel bedanken voor de 3 punten. Wat een belachelijke actie zeg. Verder was de eerste helft leuk en de 2e helft dramatisch. Op deze manier roep je het onheil echt over jezelf af. Tegen Excelsior en NEC kostte deze wedstrijdinstelling je in totaal 4 punten. Wel hadden we een 100% penalty moeten hebben bij die situatie in de 83e minuut van Powel. Wat een dramatische scheidsrechter zeg... Het wordt ook wel een beetje te gek, nog geen pingel gehad in 16 wedstrijden!

Nu hopen op een puntje tegen AZ en dan mogen we zeker tevreden zijn over de eerste seizoenshelft.
pi_55458773
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:51 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik heb ook nergens gezegd dat het niet knap is, maar voor vandaag even die kanttekening dat ze lang met een man meer speelden.
Gelukkig wonnen we ook in Arnhem, Groningen en Heerenveen dus dit kun je moeilijk een gelukje noemen

Lekker deze puntjes, zo met AZ en Twente voor de boeg. Wel klote dat het in de 2e helft bij een voorsprong wederom zo inzakte, we hadden die gasten echt kunnen vernederen. Met die 4 verloren punten tegen Excelsior en NEC hadden we dan gewoon 5e gestaan
Maar goed, slecht spelen en toch winnen, het kan niet anders of we gaan voor de titel

Scheids vond ik overigens best ok, alleen hij had Powel inderdaad een strafschop moeten geven.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55482932
Tering, dacht dat me ballen er afvroren
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_55516925
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 09:43 schreef vingerplant het volgende:

[..]
Scheids vond ik overigens best ok, alleen hij had Powel inderdaad een strafschop moeten geven.
Kuipers vind ik samen met Blom (nouja, zelfs die wordt nu beter...) de meest overgewaardeerde SR uit ons korps.... En net die twee promoveren....
Bloed, zweet en tranen!
  maandag 24 december 2007 @ 21:09:29 #238
80382 manny
30 is best veel
pi_55520753
Nou nou. Kunnen we terugkijken op een mooi jaar.

Onnietan !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_55521362
Nou... Misschien dat iemand er nog wat aan heeft. Net in elkaar geknutseld voor een verknochte La-La-La-La-Lasse Schöne-fan:

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 24 december 2007 @ 22:00:29 #240
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_55521969
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 00:02 schreef Opgezwollenlever het volgende:

Nu hopen op een puntje tegen AZ en dan mogen we zeker tevreden zijn over de eerste seizoenshelft.
Dat mag je sowieso wel, denk ik. Jullie komen uit de eerste divisie, je staat tegen de winterstop bovenaan het rechterrijtje, zeg nou zelf.
Ta mère bien.
pi_55525394
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:00 schreef De_Postbode het volgende:

[..]

Dat mag je sowieso wel, denk ik. Jullie komen uit de eerste divisie, je staat tegen de winterstop bovenaan het rechterrijtje, zeg nou zelf.
Zeker, daarom mag ik nog wel hopen op een puntje tegen AZ. Dat is onder deze omstandigheden echt niet onmogelijk.
  dinsdag 25 december 2007 @ 02:47:14 #242
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55527953
De Graafschap is op dit moment de Gelderse club die met veel entourage en gedrevenheid handhaving probeert te bewerkstelligen.

Iets met: Twee honden (Vitesse en NEC) vechten om één been en aan het einde gaat De Graafschap ermee vandoor.
  woensdag 26 december 2007 @ 12:19:46 #243
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55548149
Graafschap - AZ is afgelast helaas....

Van de website:
Scheidsrechter Ben Haverkort heeft zojuist beslist dat de grasmat op stadion De Vijverberg niet geschikt is om de Eredivisiewedstrijd tussen De Graafschap en AZ doorgang te laten vinden. Eén zijde van het veld is zacht terwijl de andere zijde beduidend harder is. Wanneer de wedstrijd ingehaald zal worden, is nog niet bekend maar dit zal uiteraard pas na de winterstop gebeuren.

[ Bericht 84% gewijzigd door Borizzz op 26-12-2007 12:26:42 ]
kloep kloep
pi_55549577
Jammer van die afgelasting. Juist op een bevroren veld had De Graafschap wel goede kansen gehad. Zeker tegen die breekbare AZ-spelers die het moeten hebben van techniek.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 26 december 2007 @ 15:02:46 #245
80382 manny
30 is best veel
pi_55552269
Slecht veld is altijd in voordeel Graafschap. Dat is al (tientallen) jaren zo.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_55556517
quote:
Op woensdag 26 december 2007 15:02 schreef manny het volgende:
Slecht veld is altijd in voordeel Graafschap. Dat is al (tientallen) jaren zo.
Hangt er wel vanaf tegen wie ze spelen. Als ze tegen een nog ergere beukersploeg staan dan zijn ze in 't nadeel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_55561810
quote:
Op woensdag 26 december 2007 15:02 schreef manny het volgende:
Slecht veld is altijd in voordeel Graafschap. Dat is al (tientallen) jaren zo.
ja behoorlijk klote dit, Az is niet in geweldige doen, ze hebben wat blessures en een slecht veld. Straks zal het vast niet beter worden ook als je nagaat dat straks wellicht Alves tegenover je staat (2x)
pi_55571392
quote:
De Graafschap niet blij meer met blaasmachine

Scheidsrechter Ben Haverkort heeft het eredivisieduel De Graafschap – AZ afgelast omdat de gezondheid van de spelers volgens de arbiter in het gedrang kwam. Mede door een falend blaassysteem dat de Doetinchemse club moet helpen de grasmat in goede staat te houden.

Haverkort voor de wedstrijd: "Het veld bestaat uit slechte en héél slechte stukken. Sommige delen zijn hard, andere weer erg glad. Ik vind het onverantwoord."

Dat er niet werd gevoetbald, had te maken met het feit dat de Achterhoekers niet over veldverwarming beschikken. De Doetinchemse club beschikt al wel jaren over een veldafdeksysteem (een tent waarin hete lucht wordt geblazen), maar dat werd niet opgezet. "Omdat het al anderhalve week vriest", aldus algemeen manager Jos Geerken van De Graafschap in het Brabants Dagblad.

Het veldafdeksysteem werd voor 230.000 euro aangeschaft, maar De Graafschap heeft er in al die tijd niet veel plezier van gehad. In het seizoen 2002/2003 stortte de tent al eens in en werd het duel tegen Feyenoord afgelast. Een veldverwarming (kosten circa 150.000 euro) zou een goede optie zijn. "Maar deze club is nog niet in alle opzichten groot", baalde De Graafschap-trainer Jan de Jonge zichtbaar.

bron: Goal.com
De mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn moeten zich echt kapot schamen.
pi_55572069
Die tent was destijds zo'n revolutionaire ontwikkeling, overgewaaid uit Engeland

Al met al gewoon klote dat het niet doorging want dit was hét moment AZ eens te pakken
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55579244
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

De mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn moeten zich echt kapot schamen.
Die wedstrijd tegen Feyenoord die toen werd afgelast. Daar was ik bij. Zit ik eerst verdorie 2,5 uur in de trein, kom ik daar aan... is het afgelast! Weer 2,5 uur terug met de trein.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_55596120
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Die wedstrijd tegen Feyenoord die toen werd afgelast. Daar was ik bij. Zit ik eerst verdorie 2,5 uur in de trein, kom ik daar aan... is het afgelast! Weer 2,5 uur terug met de trein.
En toen het werd ingehaald verloren jullie met 1-0 én Van Hooijdonk met rood. Gelukkig was daar een week later de UEFA-cup finale
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55597250
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:38 schreef vingerplant het volgende:

[..]

En toen het werd ingehaald verloren jullie met 1-0 én Van Hooijdonk met rood. Gelukkig was daar een week later de UEFA-cup finale
Dat kan ik me ook nog herinneren. Drie zeer belangrijke punten destijds.
Bloed, zweet en tranen!
pi_55597370
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:38 schreef vingerplant het volgende:

[..]

En toen het werd ingehaald verloren jullie met 1-0 én Van Hooijdonk met rood. Gelukkig was daar een week later de UEFA-cup finale
Was dat waarin van Hooijdonk toen een vrije trap keihard op de lat mikte? Of misschien was dat weer een ander jaar, nja.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_55597966
Ik las in de gelderlander dat de stadiongrond door de gemeente nu ook aan de Graafschap is gegeven. Goed nieuws dus
pi_55598124
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Was dat waarin van Hooijdonk toen een vrije trap keihard op de lat mikte? Of misschien was dat weer een ander jaar, nja.
Geen idee, het enige dat ik me nog herinner is dat het op donderdagavond was en dat Valeev de winnende maakte
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55598133
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:23 schreef pascalheister het volgende:
Ik las in de gelderlander dat de stadiongrond door de gemeente nu ook aan de Graafschap is gegeven. Goed nieuws dus
Iedereen lijkt te snappen dat het voor de club nu of nooit is
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55598539
Zou wel geweldig zijn als De Graafschap subtopper zou worden. Als er een club het qua ambiance verdient dan is het De Graafschap wel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_55599737
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zou wel geweldig zijn als De Graafschap subtopper zou worden. Als er een club het qua ambiance verdient dan is het De Graafschap wel.
Eerst maar eens zaken aanpakken zoals: een veldverwarming, de grond terugkopen (gebeurd), de catering verbeteren, kaartverkoop via de ticketbox, bier op de tribune, een nieuw stadion, contract van Han verlengen en natuurlijk de sportieve resultaten (zijn goed). Ik hoop dat ons cluppie in 3 jaar de meeste zaken heeft aangepakt, we staan er iig nu goed voor, dus het is inderdaad nu of nooit!
Bloed, zweet en tranen!
pi_55604265
Al Superboeren die een leuk kerstrapport willen maken in het speciaal daarvoor gemaakte topic?

Ben wel benieuwd wat Maradonny krijgt!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55605051
Zal straks eens kijken. Sowieso krijgen Schöne en Keller al een hoger cijfer dan Donny
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55605686
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:38 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Eerst maar eens zaken aanpakken zoals: een veldverwarming, de grond terugkopen (gebeurd), de catering verbeteren, kaartverkoop via de ticketbox, bier op de tribune, een nieuw stadion, contract van Han verlengen en natuurlijk de sportieve resultaten (zijn goed). Ik hoop dat ons cluppie in 3 jaar de meeste zaken heeft aangepakt, we staan er iig nu goed voor, dus het is inderdaad nu of nooit!
Waarom die triviale zaken? Belangrijkste is dat ze Schöne niet transfervrij laten gaan.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:07:19 #262
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_55607032
Schone heeft al vrij snel in het huidige seizoen bijgetekend
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_55607446
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:07 schreef assie het volgende:
Schone heeft al vrij snel in het huidige seizoen bijgetekend
Dus? Kan hij nog wel in 2010 transfervrij weglopen. En voor hetzelfde geld gaat hij voor maar een miljoen weg. Je moet nu echt big gaan vangen voor Schöne anders is het zonde.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_55618122
Zondag tegen Twente alle vakken compleet uitverkocht ! gezellig...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_55619765
quote:
Historisch moment Graafschap

27 dec 2007, 14:27 - DOETINCHEM - Een historisch moment, belangrijker nog dan een kampioenschap, zei voorzitter Sietze Veen van De Graafschap direct nadat hij donderdag zijn handtekening zette.

Ook wethouder Koos Kuiper van de gemeente Doetinchem tekende een stapel paperassen waarmee de verkoop van de grond onder het stadion aan De Graafschap nu een feit is. Het was een symbolisch bedrag waarmee De Graafschap de grond, drie hectare en acht are, in handen kreeg. Maar een deal die van levensbelang is voor het voortbestaan van de club. Want even later werd de net verkregen grond en het stadion verkocht aan een groep van dertien investeerders. Met het geld dat daarmee vrij komt, kan de club schulden aflossen en een financieel gezonde toekomst in.

Bron: De Gelderlander.
Toch wel opvallend, dat iedereen altijd op Vitesse loopt te zeiken, maar dat is volgens mij toch wel de laatste club die grond en/of een stadion van haar gemeente 'cadeau' krijgt. Veel plezier met jullie geld in ieder geval.
Don't think twice, it's all right.
pi_55621880
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 10:55 schreef JH87 het volgende:

[..]

Toch wel opvallend, dat iedereen altijd op Vitesse loopt te zeiken, maar dat is volgens mij toch wel de laatste club die grond en/of een stadion van haar gemeente 'cadeau' krijgt. Veel plezier met jullie geld in ieder geval.
Ach, wij hebben geen cent ontvangen van de provincie en hebben het stadion in eerste instantie helemaal zelf betaald. Ook loopt onze schuldenlast niet in de tientallen miljoenen en spreken we niet over een stadion van 100 miljoen. Tot de 13e.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55622537
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 03:20 schreef Roberto258 het volgende:
Zondag tegen Twente alle vakken compleet uitverkocht ! gezellig...
Ik hoorde dat de Graafschap het `kleine` uitvak besteld had, opzich wel weer jammer aangezien er anders misschien nog meer boeren mee zouden gaan. Maar goed ik ben al lang blij dat we een keer een acceptabel aantal uitsupporters meenemen.
pi_55624377
Verdorie, alleen het kleine uitvak en dat is dus uitverkocht met 300 man. Ik dacht dat er vrije verkoop was (oud bericht BT), dus heb van tevoren geen kaart gehaald. Plan B dan maar.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zondag 30 december 2007 @ 11:17:17 #269
80382 manny
30 is best veel
pi_55646981
Hopelijk nog wat punten in 2007....

ow ja: maandagnacht verzamelen we met wat Graafschap-boys rond Simonsplein.. dus wellicht tot dan...even een kroegje pakken en wat pilsen drinken op het nieuwe jaar..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_55653550
God god ik kijk ook voor het eerst voetbal via planet, na 2 minuten schiet huysegems de 1-0 binnen
pi_55656449
Bleh matige pot tegen Twente, De Graafschap dwong echt weinig af en ging ook niet echt fanatiek op zoek naar een aansluitingstreffer. Met een beetje geluk was die 2-1 gevallen en dan had het nog leuk kunnen zijn maar eerlijk is eerlijk Twente was gewoon een klasse beter, zeker in de eerste helft.
pi_55658381
Was toch wel gezellig middagje
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 31 december 2007 @ 09:56:55 #273
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55674172
Twee berichten van TV Gelderland:

ENSCHEDE - Han Berger laat zijn besluit om door te gaan bij De Graafschap afhangen van de groeimogelijkheden van de club.
De directeur voetbalzaken heeft nog altijd geen duidelijkheid verschaft of hij ook na de zomer van 2008 wil aanblijven. "Ik laat me niet onder druk zetten."
Berger: "Het gaat erom dat de begroting substantieel verhoogd kan worden richting elf miljoen euro. Als we onder de tien miljoen blijven, kun je geen grote stappen meer maken. Daar moet antwoord op komen, maar dat kost tijd en is een heel lastig proces."


ENSCHEDE - Jan de Jonge gaat komende week nadenken over zijn toekomst bij De Graafschap. De coach tekende onlangs bij tot 2010, maar twijfelt of de club haar ambities kan waarmaken.
"Ik maak me grote zorgen. De club moet niet te lichtzinnig denken en zaken op waarde schatten", zegt De Jonge. "Toen ik tekende had ik gehoopt en verwacht dat Berger dat ook zou doen. Hij heeft ongetwijfeld redenen om te wachten, maar als trainer ben ik afhankelijk."
De Jonge vindt dat de club risico loopt. "Het betekent nogal wat als iemand wegvalt als Han Berger. De situatie is even erg ingewikkeld."
kloep kloep
pi_55679941
Klinkt niet al te best.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 31 december 2007 @ 14:43:44 #275
80382 manny
30 is best veel
pi_55682529
inderdaad, geen lekkere afsluiting dit soort verhalen...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_55682634
Ik denk dat zowel De Jonge als Berger de boel even op scherp willen zetten met die verhalen en hopen dat het bedrijfsleven er echt in gaat stappen met grotere bedragen.

Jan de Jonge lijkt me een man van zijn woord, dus het zou me zeer teleurstellen mocht ik het mis hebben en hij bijvoorbeeld een baantje in Heerenveen ambieert...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55699610
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:56 schreef Roberto258 het volgende:
Was toch wel gezellig middagje
Zag er ook gezellig uit in het uitvak!
Complimenten voor de support de gehele wedstrijd
Alleen daarom al moet de Graafschap er inblijven
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:24:34 #278
80382 manny
30 is best veel
pi_55703622
Weer een mooi voetbaljaar voor de boeg. Handhaven zal moeten lukken met het aantal punten dat we al hebben.

Een gruwelijke overwinning op Vites over 2 weekjes zou het helemaal compleet maken
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_55705270
quote:
Jan de Jonge botst met Han Berger

Niet de - enigszins ingecalculeerde - 2-0-nederlaag tegen FC Twente verontrustte De Graafschap-trainer Jan de Jonge zondagmiddag in Enschede, maar meer nog het uitblijven van duidelijkheid over de nabije toekomst van de club uit Doetinchem.

„Ik vind dat de club te veel risico neemt” , doelde De Jonge op de ongewisse toekomst van directeur voetbalzaken Han Berger.
Want blijft die nu wel of niet? Al maanden is er onzekerheid. „Ik vind het wel heel lang duren en voel me er erg ongelukkig door”, vervolgde De Jonge. „Mijn angst is dat Han Berger dadelijk toch stopt en dat De Graafschap dan weer ver achter komt te liggen. Daar ga ik niet mee akkoord. In de korte vakantie zal ik goed nadenken over hoe het nu verder moet.”
Berger acht de uitspraken van De Jonge niet correct. „Ik vind het onzin. Jan moet zich niet met beleidszaken bemoeien. Dat is iets tussen mij en voorzitter Sietze Veen. Het zijn niet de zaken van Jan de Jonge en in mijn ogen heeft hij er ook geen last van. Jan moet zich bezighouden met de spelers, de trainingen en de wedstrijden.”
De wrevel komt aan het einde van een uitermate succesvol 2007. De Graafschap werd - onder leiding van De Jonge en Berger - kampioen van de eerste divisie en presteert op het hoogste niveau ook boven verwachting met 22 punten en een twaalfde plek.
Trainer De Jonge verlengde op 30 november al zijn contract met twee jaar en was er van uitgegaan dat Berger dat op diezelfde dag ook zou doen. Op het laatste moment kwam er echter een kink in de kabel. „Ik heb bij mijn aanstelling in 2005 al gezegd dat ik maximaal drie jaar deze functie zou uitoefenen” , aldus Berger. „Om dat standpunt te veranderen, moet ik het gevoel hebben dat we de volgende stap kunnen maken. Ja, het gaat om geld. Natuurlijk doen we het nu beter dan verwacht. NEC en Willem II hebben een twee keer zo groot spelersbudget als De Graafschap. Beschouw dat als een compliment voor Jan en mij. Maar structureel zullen we met een begroting van 8,5 miljoen euro altijd tot de degradatiekandidaten behoren. Ik ben nu met de voorzitter in gesprek daarover. Ik moet dus perspectief zien, wil ik doorgaan. Die duidelijkheid moet er eerst komen. Een termijn is er niet afgesproken. Volgens de letter van mijn contract hoeft er pas op 1 april 2008 een beslissing te worden genomen.”
Duidelijk is dat De Jonge en Berger een probleem hebben. „We zullen er intern over moeten spreken”, stelde Berger zondag.
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat de Jonge dit nu zegt met Heerenveen in zijn achterhoofd. Verder word ik ook wel erg moe van Berger bij hem heb ik het idee dat hij gewoon wacht op iets beters dan de Graafschap en als dat niet komt blijft. 2e keus zijn is niet relaxed..
pi_55720651
De Graafschap moet gewoon niet zo gehecht zijn aan De Vijverberg. Zet gewoon ergens anders in Doetinchem een stadion met een capaciteit van ongeveer 15.000 man. Het budget gaat dan omhoog en iedereen is blij.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_55722013
Was het maar zo makkelijk. In 1995 was het plan een stadion neer te zetten op Sportpark Zuid. Financieel was het voor de club niet te doen vanwege het ontbreken van overheidssteun (dat geld van de provincie ging allemaal naar Arnhem) zoals dat gewoon is bij de bouw van een nieuw stadion. Toen heeft men maar besloten zelf een nieuw stadion te bouwen op de huidige lokatie. Het liefst zou ik de lucht in gaan op de huidige lokatie maar dat mag nu eenmaal niet, dus ook wat mij betreft is een nieuw stadion op een andere plek een optie. Op deze manier kunnen we niet doorgroeien.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55723812
Tja, vind de Vijverberg wel erg mooi en sfeervol maar als De Graafschap met een nieuw stadion een sprong kan maken naar een stabiele middenmoter dan zou dat wel mooi zijn natuurlijk. Al hoop ik wel dat het nieuwe stadion weer Engels aandoet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_55725757
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef vingerplant het volgende:
Was het maar zo makkelijk. In 1995 was het plan een stadion neer te zetten op Sportpark Zuid. Financieel was het voor de club niet te doen vanwege het ontbreken van overheidssteun (dat geld van de provincie ging allemaal naar Arnhem) zoals dat gewoon is bij de bouw van een nieuw stadion. Toen heeft men maar besloten zelf een nieuw stadion te bouwen op de huidige lokatie. Het liefst zou ik de lucht in gaan op de huidige lokatie maar dat mag nu eenmaal niet, dus ook wat mij betreft is een nieuw stadion op een andere plek een optie. Op deze manier kunnen we niet doorgroeien.
Jij komt zeker niet met de auto
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:22:12 #284
80382 manny
30 is best veel
pi_55726559
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De Graafschap moet gewoon niet zo gehecht zijn aan De Vijverberg. Zet gewoon ergens anders in Doetinchem een stadion met een capaciteit van ongeveer 15.000 man. Het budget gaat dan omhoog en iedereen is blij.
frankel in je avatar hebben das 1, maar blijf van de vijverberg af. Dr is maar 1 plek voor voetbal in DTC en dat is de vijverberg, dus laat ze maar een nieuw stadion ernaast, erop of eronder bouwen. Ik zie ons al in zo'n blikken doos naast de A18 zitten, bah.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_55726863
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Jij komt zeker niet met de auto
Ik ben nooit anders geweest dan met de auto, dus ben het gewend. Bij dat probleem had ik verder niet eens stilgestaan

Manny, je komt er eigenlijk niet onderuit. Die seizoenen in de JL zijn ook best aardig hoor, maar dit middenmootvoetbal en het stiekem lonken naar de subtop smaakt ook naar meer
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55727477
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef manny het volgende:

[..]

frankel in je avatar hebben das 1, maar blijf van de vijverberg af. Dr is maar 1 plek voor voetbal in DTC en dat is de vijverberg, dus laat ze maar een nieuw stadion ernaast, erop of eronder bouwen. Ik zie ons al in zo'n blikken doos naast de A18 zitten, bah.
Veel plezier in de JL de komende 10 jaar
Bloed, zweet en tranen!
pi_55727759
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef manny het volgende:

[..]

frankel in je avatar hebben das 1, maar blijf van de vijverberg af. Dr is maar 1 plek voor voetbal in DTC en dat is de vijverberg, dus laat ze maar een nieuw stadion ernaast, erop of eronder bouwen. Ik zie ons al in zo'n blikken doos naast de A18 zitten, bah.
Helemaal eens.

Als ze dat nou eens als uitgangspunt nemen is er denk ik best een oplossing te vinden. Helaas lijkt het me alleen niet realistisch aangezien ze de grond niet voor niets al verkocht hebben..
pi_55736207
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef manny het volgende:

[..]

frankel in je avatar hebben das 1, maar blijf van de vijverberg af. Dr is maar 1 plek voor voetbal in DTC en dat is de vijverberg, dus laat ze maar een nieuw stadion ernaast, erop of eronder bouwen. Ik zie ons al in zo'n blikken doos naast de A18 zitten, bah.
he psst kom je nog ? De VBL - 5 jaar jubileum - meet! 12-1-08 Utrecht #3
pi_55741461
Al dat valse sentiment. Na het slopen van de oude spinnekop is het hek toch al van de dam. Als ik een keuze moet maken tussen Op de vijverberg blijven, maar in de JL en In een anders stadion in de eredivisie, dan weet ik het al.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_55742754
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al dat valse sentiment. Na het slopen van de oude spinnekop is het hek toch al van de dam. Als ik een keuze moet maken tussen Op de vijverberg blijven, maar in de JL en In een anders stadion in de eredivisie, dan weet ik het al.
Precies, langer eredivisievoetbal spelen op de Vijverberg is gewoonweg onmogelijk, ondanks dat iedere Graafschapsupporter dat wel zou willen....
Bloed, zweet en tranen!
pi_55743300
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al dat valse sentiment. Na het slopen van de oude spinnekop is het hek toch al van de dam. Als ik een keuze moet maken tussen Op de vijverberg blijven, maar in de JL en In een anders stadion in de eredivisie, dan weet ik het al.
Het is denk ik ook vooral de lokatie en naam die nog bepaalde gevoelens oproept.

Ik heb me zelf ook vanaf dag 1 in het nieuwe stadion thuisgevoeld, het enige moeilijke moment was toen die ene laatste wedstrijd toen we op de Roodbergen werden geplaatst (tegen Cambuur, wereldgoal Nok) en we een aanblik hadden van een gesloopte Spinnekop. Dat was sowieso een apart jaar zo met dat halve nieuwe stadion. Ik ga er vanuit dat een nieuw stadion in dezelfde stijl gebouwd wordt als het huidige, dus zie daar geen problemen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55774076
quote:
Louis Laros, de zaakwaarnemer van Jim van Fessem, is niet tevreden met de nieuwe aanbieding die De Graafschap de 32-jarige keeper heeft gedaan.

De Doetinchemse club wil het aflopende contract met de doelman volgens De Gelderlander voor één jaar verlengen, en die periode is in de ogen van Laros te kort. Ook over de financiële voorwaarden is hij niet te spreken.

'Wij hadden zo'n korte aanbieding niet verwacht' vervolgt Laros, 'want Jim is een van de pijlers van het succes van De Graafschap en bewaakt de balans in het team. Het aanbod viel ons dan ook rauw op het dak, er spreekt te weinig waardering uit.'

Laros verwacht een beter bod van De Graafschap als beide partijen weer met elkaar onderhandelen. 'Ik weet niet waar het op uitdraait. Jim heeft het goed naar zijn zin in Doetinchem en heeft ook de intentie bij te tekenen. Maar als het hierbij blijft van de kant van De Graafschap, voorzie ik een groot probleem.'
Jimmy moet blijven!
Bloed, zweet en tranen!
pi_55777452
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:16 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Jimmy moet blijven!
Zeker, ik vraag me af wie er nu belachelijk handelt. Opzich snap ik de Graafschap wel door hem een 1 jarige aanbieding te doen. De kans is met zijn capaciteiten en leeftijd zeer klein dat hij nog naar een andere club vertrekt. Maar financieel gezien ben ik wel nieuwsgierig.
pi_55782557
Een 32-jarige keeper een eenjarige aanbieding doen, dat doe je alleen als je een aanstormend talent van minstens 21 jaar in je selectie hebt

Geef die man gewoon een 3-jarig contract of laat hem gaan en haal Stefan Postma terug.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55784448
Opzich kan ik 1 jaar wel begrijpen. Jimmy is niet de jongste meer en wie geeft er zekerheid dat hij volgend seizoen ook nog fit is?
pi_55784493
Komop, 32 jaar en doelman. Die gaan sowieso tot 35 op een goed niveau mee.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55786892
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:58 schreef vingerplant het volgende:
Een 32-jarige keeper een eenjarige aanbieding doen, dat doe je alleen als je een aanstormend talent van minstens 21 jaar in je selectie hebt

Geef die man gewoon een 3-jarig contract of laat hem gaan en haal Stefan Postma terug.
Postma is al naar Engeland gegaan onlangs.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_55794745
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:28 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Postma is al naar Engeland gegaan onlangs.
Nee is nog niet zeker volgens vi.nl. Maar goed liever inderdaad van Fessem voor 2 of 3 jaar houden dan helemaal niet.
quote:
De Graafschap wil ook Rogier Meijer langer binden. De 26-jarige middenvelder kreeg een aanbieding om zijn in de zomer van 2008 aflopende contract met twee jaar te verlengen. Meijer: "Ik hoorde het net voor de laatste wedstrijd tegen FC Twente. Ik zit nu voor een korte vakantie in Barcelona, ik heb met mijn zaakwaarnemer (ook Laros, red.) afgesproken het aanbod volgende week door te nemen. Op zich is twee jaar wel mooi, bovendien speel ik graag bij De Graafschap."
Laros: "Rogier is een kind van de Achterhoek en wij hebben de intentie om eruit te komen. Contractbesprekingen zijn altijd een zaak van loven en bieden. Uit de eerste aanbieding blijkt waardering en vertrouwen voor Rogier en dat biedt ons voldoende aanknopingspunten om de onderhandelingen in te gaan."
Bron: De Gelderlander
Ik word een beetje misselijk van die Laros met zijn praatjes over waardering en vertrouwen, vitesse homo.
quote:
Dave Bus hoopt op nieuw avontuur in Schotland

Dave Bus (28) hoopt de komende week een contract te verdienen in Schotland. De speler van De Graafschap is vanaf maandag vijf dagen op proef bij Aberdeen.

Het is een droom, maar niet onmogelijk. In februari speelt Aberden voor de UEFA Cup tegen het Duitse Bayern Munchen en met een beetje geluk kan Bus daar bij zijn. “Het zou de wereld op zijn kop zijn”, lacht de Lichtevoordenaar. “Maar in het voetbal moet je niets uitsluiten heb ik geleerd”

Bus komt bij De Graafschap dit seizoen helemaal niet aan spelen toe. Sterker nog, vaak behoort de rossige verdediger niet eens tot de selectie van trainer Jan de Jonge en zit hij zich op de tribune te verbijten. Dat terwijl hij de eerste twee seizoenen in Doetinchem (Bus kwam in 2004 over van de amateurs van HSC ’21) een gewaardeerd basisspeler was. Onlangs gaf Bus, wiens contract na dit seizoen afloopt, al aan graag verhuurt of verkocht te willen worden. Nu doet de kans zich misschien voor in Schotland.

Bus kwam in contact met Scott Calderwood, oud-voetballer van Heracles en Babberich en zoon van Aberdeen-trainer Jimmy Calderwood. “Via Scot zijn de contacten gelopen”, aldus Bus. “Het lijkt me enorm leuk en ik heb er verschrikkelijk veel zin in.”

Komende maandag vliegt de Achterhoeker naar Schotland. “Daarna zal ik van dinsdag tot vrijdag bij Aberdeen meetrainen. In het weekend moet ik van Han Berger (directeur voetbalzaken van De Graafschap, red.) terug zijn, omdat we volgende week zondag weer tegen Vitesse spelen. De Graafschap heeft zich heel correct opgesteld en daar ben ik blij om”.

Bus speurde gisteren al op het internet om wat informatie over Aberdeen te verkrijgen. “Ik weet dat Jeffrey de Visscher (Oud collega van Bus) er speelt. “Ik ga nog contact met hem proberen te zoeken, zodat ik nog beter voorbereid ben als ik er maandag aankom”.

Bron: De Gelderlander
Wel leuk voor Bus dit.
pi_55801327
Ik wil een kaartje kopen voor een maat van me, zijn er kaarten voor vak 17 of 18 te koop of is dat allemaal seizoenkaart?

edit: al gevonden...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_55852572
quote:
De derby De Graafschap - Vitesse, die komende zondag op het programma staat, is VOLLEDIG UITVERKOCHT. Maandag gingen de laatste kaarten van de hand. De Vijverberg zal voor deze wedstrijd gevuld zijn met 12.600 toeschouwers. De wedstrijd begint zondag om 12.30 uur.
Jezus om 11 uur was ik er, waren er nog 6 kaarten te koop, lol....
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_55853357
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:35 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Jezus om 11 uur was ik er, waren er nog 6 kaarten te koop, lol....
NIEUW STADION!!!

Het begint al een beetje te kriebelen hier. Kijken of we ook weer eens in Doetinchem kunnen winnen van Vitesse.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')