abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53537128

Vervolg van Deeltje 17

sssssssssst

[ Bericht 16% gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 28-09-2007 10:38:06 ]
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53537150
Dus nogmaals:
Ik denk toch dat we sterker zijn met Bot en Schuurman op rechts.
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:00:34 #3
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53537311
Tot eind oktober. Twee keer in in Kirchroa een halve week dus.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53537834
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:28:19 #5
24919 Quantor
allround game addict
pi_53537917
Heb even de banner van Quasar aangepast, altijd goed om aan het kampioenschap van afgelopen seizoen herinnerd te worden Misschien kan ie in de topicstartpost?

*NuT5*
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:30:55 #6
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53537971
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus nogmaals:
Ik denk toch dat we sterker zijn met Bot en Schuurman op rechts.
Jep, denk ik ook. Maar verwacht alleen niet dat De Jonge Meijer er al uit gaat halen. Volgens mij is dat toch een beetje zijn oogappeltje....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_53538013
Meijer speelde tegen Vitesse dan ook een ijzersterke wedstrijd. Laat Botje nog maar even op de bank...

Mooie TT (en ava) Karrel
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53538107
Ik wordt inderdaad een beetje moe van de incestueze verhouding tussen Meijer en De Jonge. Daar waar sommige spelers alles fout doen, (Bloemendaal, van Loenhout) kan Meijer niks fout doen. Oké hij doet het aardig, maar vorig seizoen heeft hij echt volkomen ruk westrijden gespeeld zonder gewisseld te worden.
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:38:56 #9
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53538158
Ach, paar weekjes dan speelt Botje wel weer.

Je noemt trouwens Van Loenhout, waar is die eigenlijk gebleven???
pi_53538224
Helaas voor ons bekeravontuur.....
Bloed, zweet en tranen!
pi_53538297
Bloemendaal speelt overigens niet bij Jong Heerenveen
pi_53538393
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:38 schreef assie het volgende:
Ach, paar weekjes dan speelt Botje wel weer.

Je noemt trouwens Van Loenhout, waar is die eigenlijk gebleven???
Nergens?
pi_53547712
Roda wordt lastig
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:42:41 #14
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53547751
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef Roberto258 het volgende:
Roda wordt lastig
de Graafschap ook
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53547818
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wordt inderdaad een beetje moe van de incestueze verhouding tussen Meijer en De Jonge. Daar waar sommige spelers alles fout doen, (Bloemendaal, van Loenhout) kan Meijer niks fout doen. Oké hij doet het aardig, maar vorig seizoen heeft hij echt volkomen ruk westrijden gespeeld zonder gewisseld te worden.
Kan wel zijn maar de Jonge zou gek zijn om hem nu te wisselen.
pi_53593290
0-0, mooie uitslag tegen FC Twente .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_53595171
Netjes idd
pi_53595637
Hehe was weer gezellig
  zondag 30 september 2007 @ 19:53:18 #19
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53598034
Nu nog hopen dan dat die lijer van een Denneboom 4 wedstrijden aan de broek krijgt...wat ben je toch een held.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_53598973
Nu twee leuke wedstrijden Nac en Sparta. Ik ben benieuwd wat dat wordt.

Verder goede pot vandaag, er zat nog bijna meer in dan een punt.
pi_53604541
Lekker hoor
AFC AJAX
pi_53605875
Vitesse - De Graafschap ,omdat ie nog bij de tt hoort
pi_53606178
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vitesse - De Graafschap ,omdat ie nog bij de tt hoort
Altijd leuk om nog eens terug te zien
pi_53609768
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:53 schreef xJapser het volgende:
Nu nog hopen dan dat die lijer van een Denneboom 4 wedstrijden aan de broek krijgt...wat ben je toch een held.
Het zal mij benieuwen. Tegenwoordig is schorsen op basis vna tv-beelden niet zo hip meer?
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:25:01 #25
80382 manny
30 is best veel
pi_53627146
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Het zal mij benieuwen. Tegenwoordig is schorsen op basis vna tv-beelden niet zo hip meer?
Nou, tegenwoordig zenden ze steeds minder uit van dat soort overtredingen, worden er gewoon uitgeknipt. Nu zat ie wel in de samenvatting, dus hopelijk een schorsing voor die hond van een Dennebaum.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_53627704
Wat een negatief gezeik zeg in de media over de "wedstrijdinstelling" van de Graafschap. Spelen ze een keer geconcentreerd is het weer niet goed. Gelukkig dacht het publiek er ook zo over, 0-0 tegen twente is een prima resultaat.
pi_53628427
De media zien liever dat je vol op de aanval gaat en dan helemaal weggetikt gaat worden door Twente. Gelukkig werd het punt inderdaad gevierd als een overwinning. Komend weekend maar eens lekker luizig een puntje (of 3) meepikken uit Breda
pi_53628471
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:25 schreef manny het volgende:

[..]

Nou, tegenwoordig zenden ze steeds minder uit van dat soort overtredingen, worden er gewoon uitgeknipt. Nu zat ie wel in de samenvatting, dus hopelijk een schorsing voor die hond van een Dennebaum.
Eigenlijk moeten ze hem bij bijvoorbeeld 3 wedstrijden schorsing 2 wedstrijden direct schorsen en de 3e laten wachten tot de return in Enschede, als goedmakertje voor het falen van de scheids. Nu schieten we geen zak op als die knakker een schorsing krijgt...
pi_53630659
Braamhaar was echt dramatisch
pi_53635699
Nog niks van Zeist gehoord. Weer laten ze em lopen, net als met Mols... Ik zeg: Tegen Twente Bot in de basis met als enige taak Denneboom terug pakken.
pi_53642266
Botje weet daar wel raad mee
pi_53662327
Ze laten em gewoon lopen....
Waar gaat dit godverdomme over?
pi_53669464
Kunnen we niet massaal mailen ofzo naar de knvb?
pi_53689734
quote:
VI: Teamgeest verbergt krassen De Graafschap.

Een artikel uit Voetbal International van morgen, niet een erg positief verhaal over de wedstrijd De Graafschap- FC Twente van afgelopen zondag.

De Graafschaptrainer Jan de Jonge vierde het bonuspunt tegen FC Twente met gebalde vuist en 11.000 fans dronken er na de irritante 0-0 een ferme pils op. In de Achterhoek houden ze meer van bier dan van voetbal, want dat werd hun afgelopen zondag 90 minuten lang onthouden door de thuisclub.

Verwonderlijk is dat niet, want De Graafschap treft vrijwel wekelijks een opponent met meer kwaliteit en spelintelligentie. De Jonge moet in de Eredivisie overleven met een schare gemankeerde voetballers. Doelman Jim van Fessem brak bij Willem II en Vitesse nooit echt door. Stephan Keller (ex- RKC Waalwijk) is een ervaren mandekker, maar aan de meeste spelers in Doetinchem mankeert wel een vlekje. Aanvoerder Joost Volmer redde het vroeg in zijn loopbaan niet bij FC Twente, Leon Hese overkwam hetzelfde bij PSV, Resit Schuurman en Arnar Vidarsson werden vorige seizoen overbodig in Enschede. Lasse Schone speelde nul eredivisieduels bij Heerenveen Niklas Tarvarjarvi redde het evenmin in Friesland. Cerezo Fung a Wing kwam tot zeven duels voor RKC, Berry Powel was nooit spits op het hoogste niveau en Donny de Groot was dat half bij FC Utrecht en RBC Roosendaal.

De Jonge probeert de krassen en de littekens van zijn selectie te verbloemen met teamgeest. Met een trainingsaanpak die met individuele behoefte verschilt, heeft de trainer een topfitte eenheid gesmeed. De spelers zijn niet behendig aan de bal, maar kunnen wel hard en lang lopen. Het maakt De Graafschap tot een zeer compact spelend elftal dat in 1e instantie de wedstrijd ingaat om de tegenstander het voetballen onmogelijk te maken, om later nog te kijken of er nog zelf wat te halen valt. Tegen Twente was dat zondag niets. De Enschedese speelhelft was lange tijd niemandsland voor de thuisploeg die de ballen lukraak richting de spitsen Powel en De Groot trapten en de enige creatieve speler – Lasse Schone – in de moeizame opbouw nauwelijks vond. De overige middenvelders – Hese, Vidarsson en Meijer – bleven angstvallig in de nabijheid van hun defensie om niet teveel ruimte weg te geven. De Jonge: “We vechten elke week voor wat we waard zijn. En tot nu toe zijn we 11 punten waard.”

Dat dat er geen 10 zijn was te wijten aan FC Twente. De gasten omsingelden het Doetinchemse strafschopgebied als ware het een middeleeuws fort, maar schoten nooit een pijl af. Twente was 65% van het zwakke duel in balbezit, maar het positiespel leek meer doel dan middel. Bij de middenvelders Engelaar en El Ahmadi ging de bal weer keurig van voet tot voet, maar nooit in de diepte. Spits N’Kufo slaagde er niet in de statische verdedigers Keller en Volmer uiteen te trekken en vanaf de vleugels kwam wederom geen dreiging. Vorig seizoen flitsten daar de Zweden Bakircioglu en Touma, samen goed voor 24 treffers en 15 assists. Zondag worstelde Denneboom (tot nu toe 1 goal) met het feit dat hij bij FC Twente ook defensieve arbeid moet verrichten, ontbak de geblesseerde Huysegems (nul goals), en viel Hersi (nul goals) opnieuw zwak in. De nummer vier van Nederland moet oppassen dat het geen tandenloze tijger wordt.
Voor het gemak vergeet die pipo maar dat de Graafschap 2x zoveel kans gehad heeft dan Twente en op grond van de tweede helft ook best had kunnen winnen.
pi_53690440
Lekker belangrijk. Als wij met anti-voetbal resultaten halen staat die Pipo waarschijnlijk als eerste vooraan te juichen, bovendien is het echt beroerd geschreven.
quote:
Verwonderlijk is dat niet, want De Graafschap treft vrijwel wekelijks een opponent met meer kwaliteit en spelintelligentie. De Jonge moet in de Eredivisie overleven met een schare gemankeerde voetballers. Doelman Jim van Fessem brak bij Willem II en Vitesse nooit echt door. Stephan Keller (ex- RKC Waalwijk) is een ervaren mandekker, maar aan de meeste spelers in Doetinchem mankeert wel een vlekje. Aanvoerder Joost Volmer redde het vroeg in zijn loopbaan niet bij FC Twente, Leon Hese overkwam hetzelfde bij PSV, Resit Schuurman en Arnar Vidarsson werden vorige seizoen overbodig in Enschede. Lasse Schone speelde nul eredivisieduels bij Heerenveen Niklas Tarvarjarvi redde het evenmin in Friesland. Cerezo Fung a Wing kwam tot zeven duels voor RKC, Berry Powel was nooit spits op het hoogste niveau en Donny de Groot was dat half bij FC Utrecht en RBC Roosendaal.
Is ronduit slecht geschreven hij noemt twee voorbeelden van spelers die het niet gered hebben, dan zegt hij, maar de meeste spelers van De Graafschap mankeren wel een vlekje.
Ten eerste is dat geen correct nederlands, ten tweede zijn alle spelers die hij opnoemt in zijn ogen gemankeerd. Hij had twee voorbeelden moeten noemen van spelers die wel goed zijn en dan de opsommong van vlekken.
Bovendien is het erg kortzichtig om het Schöne aan te rekenen dat hij geen wedstrijden op eredivisie niveau gespeeld heeft en Hese af te rekenen op het feit dat hij niet slaagde bij PSV.
Laat deze journalist eerst maar eens naar zijn eigen kwaliteiten kijken voordat hij zo'n azijn stukje schrijft.
Tenenkrommend slecht.
pi_53691093
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lekker belangrijk. Als wij met anti-voetbal resultaten halen staat die Pipo waarschijnlijk als eerste vooraan te juichen, bovendien is het echt beroerd geschreven.
[..]

Is ronduit slecht geschreven hij noemt twee voorbeelden van spelers die het niet gered hebben, dan zegt hij, maar de meeste spelers van De Graafschap mankeren wel een vlekje.
Ten eerste is dat geen correct nederlands, ten tweede zijn alle spelers die hij opnoemt in zijn ogen gemankeerd. Hij had twee voorbeelden moeten noemen van spelers die wel goed zijn en dan de opsommong van vlekken.
Bovendien is het erg kortzichtig om het Schöne aan te rekenen dat hij geen wedstrijden op eredivisie niveau gespeeld heeft en Hese af te rekenen op het feit dat hij niet slaagde bij PSV.
Laat deze journalist eerst maar eens naar zijn eigen kwaliteiten kijken voordat hij zo'n azijn stukje schrijft.
Tenenkrommend slecht.
Zeker. Die pipo komt trouwens uit Lichtenvoorde het zou me niet verbazen als hij voor Twente is.
pi_53691156
Voetbal International Ik was 10 jaar abonnee. Heb het dit jaar maar opgezegd. Ik kon het niet meer aanzien.
pi_53694318
Wat een waardeloos stukje. De Graafschap staat gewoon 6e !! Hoe of wat maakt niet uit, want we hebben in Nederland al 3 jaar een kampioen met waardeloos laf voetbal, maar daar lees ik geen artikelen over in dat blad of op die site.
pi_53698470
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:17 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Zeker. Die pipo komt trouwens uit Lichtenvoorde het zou me niet verbazen als hij voor Twente is.
Peter Wekking is een Twente-supporter, dat is algemeen bekend. Zijn stukjes en columns zijn altijd zo, pretentieus en vol onwaarheden. De enige keer dat ik toestemmend knikte bij het lezen van een stuk van zijn hand was vorige week, toen hij in VI Cruyff genadeloos aanpakte. Jammer genoeg komt hij dan nu weer met zo'n kutstukje aan.

Eerlijk gezegd boeit het me eigenlijk ook geen flikker wat in VI staat, voorlopig staan we boven al die door VI gehypete subtoppertjes
pi_53712899
Ik moet zeggen dat de VI juist in aanlopp van het seizoen een hoop positieve aandacht aan De Graafschap heeft gegeven.
Ik vind het overigens echt schandalig dat zo'n tekstueel zwak stuk in de VI stond. Wat was het voor een stuk? Column?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:28:45 #41
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_53729113
Zag ik dat nou goed net in het voorstukje rtl7? JP bij de 'superboeren'.
pi_53736102
Ja lol.

Morgen zo'n 200 man na Breda...
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:31:08 #43
80382 manny
30 is best veel
pi_53738908
Gezellig naar Breda !
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:35:56 #44
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_53738951
Zo maar eens richting breda
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:33:48 #45
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53741902
Wel lache stukje op RTL. Zal vanavond en morgen nog wel herhaald worden.
pi_53745666
Hahahah lache met die Balkenende.. Kzou wel eens willen weten of die bal ook echt een plaats in het torentje krijgt.
pi_53747011
De Graafschap in Hart van Nederland.

Vanavond was er een reportage in Hart van Nederland over De Graafschap met als titel: Trots op de Superboeren. Men spreekt zelfs over Europees voetbal.

Morgen spelen ze tegen NAC in Breda: de Superboeren van De Graafschap. Op een flinke uitglijder tegen Ajax na, hebben ze tot nu toe een voorbeeldig seizoen achter de rug.

Net gepromoveerd staat de Achterhoekse club op de zesde plaats in de eredivisie vlak achter de grote jongens. De Graafschap wordt een club om trots op te zijn...

De reportage is nog te zien op:

http://www.hartvannederland.nl/item/1136/Trots_op_de_Superboeren

Bron: Hart van Nederland.

Edit: Votary gelijk mooi in beeld
pi_53753234
Punten onnodig laten liggen

EDIT: Leuk om te zien dat een programma zoals Hart van Nederland dus wel een mooi, grappig en positief filmpje kan maken over de Graafschap.
  zondag 7 oktober 2007 @ 09:16:54 #49
80382 manny
30 is best veel
pi_53757932
Jammer. Maar goed, uit 1-0 verliezen kan gebeuren..
pi_53760137
Gadverdamme, zat kansen om de score nog recht te trekken. NAC was dramatisch na de 1-0. Maarja, de volle mep tegen sparta pakken dan maar....
Bloed, zweet en tranen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')