abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55596120
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Die wedstrijd tegen Feyenoord die toen werd afgelast. Daar was ik bij. Zit ik eerst verdorie 2,5 uur in de trein, kom ik daar aan... is het afgelast! Weer 2,5 uur terug met de trein.
En toen het werd ingehaald verloren jullie met 1-0 én Van Hooijdonk met rood. Gelukkig was daar een week later de UEFA-cup finale
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55597250
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:38 schreef vingerplant het volgende:

[..]

En toen het werd ingehaald verloren jullie met 1-0 én Van Hooijdonk met rood. Gelukkig was daar een week later de UEFA-cup finale
Dat kan ik me ook nog herinneren. Drie zeer belangrijke punten destijds.
Bloed, zweet en tranen!
pi_55597370
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:38 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Was dat waarin van Hooijdonk toen een vrije trap keihard op de lat mikte? Of misschien was dat weer een ander jaar, nja.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_55597966
Ik las in de gelderlander dat de stadiongrond door de gemeente nu ook aan de Graafschap is gegeven. Goed nieuws dus
pi_55598124
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Was dat waarin van Hooijdonk toen een vrije trap keihard op de lat mikte? Of misschien was dat weer een ander jaar, nja.
Geen idee, het enige dat ik me nog herinner is dat het op donderdagavond was en dat Valeev de winnende maakte
pi_55598133
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:23 schreef pascalheister het volgende:
Ik las in de gelderlander dat de stadiongrond door de gemeente nu ook aan de Graafschap is gegeven. Goed nieuws dus
Iedereen lijkt te snappen dat het voor de club nu of nooit is
pi_55598539
Zou wel geweldig zijn als De Graafschap subtopper zou worden. Als er een club het qua ambiance verdient dan is het De Graafschap wel.
pi_55599737
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zou wel geweldig zijn als De Graafschap subtopper zou worden. Als er een club het qua ambiance verdient dan is het De Graafschap wel.
Eerst maar eens zaken aanpakken zoals: een veldverwarming, de grond terugkopen (gebeurd), de catering verbeteren, kaartverkoop via de ticketbox, bier op de tribune, een nieuw stadion, contract van Han verlengen en natuurlijk de sportieve resultaten (zijn goed). Ik hoop dat ons cluppie in 3 jaar de meeste zaken heeft aangepakt, we staan er iig nu goed voor, dus het is inderdaad nu of nooit!
Bloed, zweet en tranen!
pi_55604265
Al Superboeren die een leuk kerstrapport willen maken in het speciaal daarvoor gemaakte topic?

Ben wel benieuwd wat Maradonny krijgt!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55605051
Zal straks eens kijken. Sowieso krijgen Schöne en Keller al een hoger cijfer dan Donny
pi_55605686
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:38 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Eerst maar eens zaken aanpakken zoals: een veldverwarming, de grond terugkopen (gebeurd), de catering verbeteren, kaartverkoop via de ticketbox, bier op de tribune, een nieuw stadion, contract van Han verlengen en natuurlijk de sportieve resultaten (zijn goed). Ik hoop dat ons cluppie in 3 jaar de meeste zaken heeft aangepakt, we staan er iig nu goed voor, dus het is inderdaad nu of nooit!
Waarom die triviale zaken? Belangrijkste is dat ze Schöne niet transfervrij laten gaan.
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:07:19 #262
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_55607032
Schone heeft al vrij snel in het huidige seizoen bijgetekend
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_55607446
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:07 schreef assie het volgende:
Schone heeft al vrij snel in het huidige seizoen bijgetekend
Dus? Kan hij nog wel in 2010 transfervrij weglopen. En voor hetzelfde geld gaat hij voor maar een miljoen weg. Je moet nu echt big gaan vangen voor Schöne anders is het zonde.
pi_55618122
Zondag tegen Twente alle vakken compleet uitverkocht ! gezellig...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_55619765
quote:
Historisch moment Graafschap

27 dec 2007, 14:27 - DOETINCHEM - Een historisch moment, belangrijker nog dan een kampioenschap, zei voorzitter Sietze Veen van De Graafschap direct nadat hij donderdag zijn handtekening zette.

Ook wethouder Koos Kuiper van de gemeente Doetinchem tekende een stapel paperassen waarmee de verkoop van de grond onder het stadion aan De Graafschap nu een feit is. Het was een symbolisch bedrag waarmee De Graafschap de grond, drie hectare en acht are, in handen kreeg. Maar een deal die van levensbelang is voor het voortbestaan van de club. Want even later werd de net verkregen grond en het stadion verkocht aan een groep van dertien investeerders. Met het geld dat daarmee vrij komt, kan de club schulden aflossen en een financieel gezonde toekomst in.

Bron: De Gelderlander.
Toch wel opvallend, dat iedereen altijd op Vitesse loopt te zeiken, maar dat is volgens mij toch wel de laatste club die grond en/of een stadion van haar gemeente 'cadeau' krijgt. Veel plezier met jullie geld in ieder geval.
Don't think twice, it's all right.
pi_55621880
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 10:55 schreef JH87 het volgende:

[..]

Toch wel opvallend, dat iedereen altijd op Vitesse loopt te zeiken, maar dat is volgens mij toch wel de laatste club die grond en/of een stadion van haar gemeente 'cadeau' krijgt. Veel plezier met jullie geld in ieder geval.
Ach, wij hebben geen cent ontvangen van de provincie en hebben het stadion in eerste instantie helemaal zelf betaald. Ook loopt onze schuldenlast niet in de tientallen miljoenen en spreken we niet over een stadion van 100 miljoen. Tot de 13e.
pi_55622537
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 03:20 schreef Roberto258 het volgende:
Zondag tegen Twente alle vakken compleet uitverkocht ! gezellig...
Ik hoorde dat de Graafschap het `kleine` uitvak besteld had, opzich wel weer jammer aangezien er anders misschien nog meer boeren mee zouden gaan. Maar goed ik ben al lang blij dat we een keer een acceptabel aantal uitsupporters meenemen.
pi_55624377
Verdorie, alleen het kleine uitvak en dat is dus uitverkocht met 300 man. Ik dacht dat er vrije verkoop was (oud bericht BT), dus heb van tevoren geen kaart gehaald. Plan B dan maar.
  zondag 30 december 2007 @ 11:17:17 #269
80382 manny
30 is best veel
pi_55646981
Hopelijk nog wat punten in 2007....

ow ja: maandagnacht verzamelen we met wat Graafschap-boys rond Simonsplein.. dus wellicht tot dan...even een kroegje pakken en wat pilsen drinken op het nieuwe jaar..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_55653550
God god ik kijk ook voor het eerst voetbal via planet, na 2 minuten schiet huysegems de 1-0 binnen
pi_55656449
Bleh matige pot tegen Twente, De Graafschap dwong echt weinig af en ging ook niet echt fanatiek op zoek naar een aansluitingstreffer. Met een beetje geluk was die 2-1 gevallen en dan had het nog leuk kunnen zijn maar eerlijk is eerlijk Twente was gewoon een klasse beter, zeker in de eerste helft.
pi_55658381
Was toch wel gezellig middagje
  maandag 31 december 2007 @ 09:56:55 #273
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55674172
Twee berichten van TV Gelderland:

ENSCHEDE - Han Berger laat zijn besluit om door te gaan bij De Graafschap afhangen van de groeimogelijkheden van de club.
De directeur voetbalzaken heeft nog altijd geen duidelijkheid verschaft of hij ook na de zomer van 2008 wil aanblijven. "Ik laat me niet onder druk zetten."
Berger: "Het gaat erom dat de begroting substantieel verhoogd kan worden richting elf miljoen euro. Als we onder de tien miljoen blijven, kun je geen grote stappen meer maken. Daar moet antwoord op komen, maar dat kost tijd en is een heel lastig proces."

ENSCHEDE - Jan de Jonge gaat komende week nadenken over zijn toekomst bij De Graafschap. De coach tekende onlangs bij tot 2010, maar twijfelt of de club haar ambities kan waarmaken.
"Ik maak me grote zorgen. De club moet niet te lichtzinnig denken en zaken op waarde schatten", zegt De Jonge. "Toen ik tekende had ik gehoopt en verwacht dat Berger dat ook zou doen. Hij heeft ongetwijfeld redenen om te wachten, maar als trainer ben ik afhankelijk."
De Jonge vindt dat de club risico loopt. "Het betekent nogal wat als iemand wegvalt als Han Berger. De situatie is even erg ingewikkeld."
kloep kloep
pi_55679941
Klinkt niet al te best.
  maandag 31 december 2007 @ 14:43:44 #275
80382 manny
30 is best veel
pi_55682529
inderdaad, geen lekkere afsluiting dit soort verhalen...
pi_55682634
Ik denk dat zowel De Jonge als Berger de boel even op scherp willen zetten met die verhalen en hopen dat het bedrijfsleven er echt in gaat stappen met grotere bedragen.

Jan de Jonge lijkt me een man van zijn woord, dus het zou me zeer teleurstellen mocht ik het mis hebben en hij bijvoorbeeld een baantje in Heerenveen ambieert...
pi_55699610
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:56 schreef Roberto258 het volgende:
Was toch wel gezellig middagje
Zag er ook gezellig uit in het uitvak!
Complimenten voor de support de gehele wedstrijd
Alleen daarom al moet de Graafschap er inblijven
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:24:34 #278
80382 manny
30 is best veel
pi_55703622
Weer een mooi voetbaljaar voor de boeg. Handhaven zal moeten lukken met het aantal punten dat we al hebben.

Een gruwelijke overwinning op Vites over 2 weekjes zou het helemaal compleet maken
pi_55705270
quote:
Jan de Jonge botst met Han Berger

Niet de - enigszins ingecalculeerde - 2-0-nederlaag tegen FC Twente verontrustte De Graafschap-trainer Jan de Jonge zondagmiddag in Enschede, maar meer nog het uitblijven van duidelijkheid over de nabije toekomst van de club uit Doetinchem.

„Ik vind dat de club te veel risico neemt” , doelde De Jonge op de ongewisse toekomst van directeur voetbalzaken Han Berger.
Want blijft die nu wel of niet? Al maanden is er onzekerheid. „Ik vind het wel heel lang duren en voel me er erg ongelukkig door”, vervolgde De Jonge. „Mijn angst is dat Han Berger dadelijk toch stopt en dat De Graafschap dan weer ver achter komt te liggen. Daar ga ik niet mee akkoord. In de korte vakantie zal ik goed nadenken over hoe het nu verder moet.”
Berger acht de uitspraken van De Jonge niet correct. „Ik vind het onzin. Jan moet zich niet met beleidszaken bemoeien. Dat is iets tussen mij en voorzitter Sietze Veen. Het zijn niet de zaken van Jan de Jonge en in mijn ogen heeft hij er ook geen last van. Jan moet zich bezighouden met de spelers, de trainingen en de wedstrijden.”
De wrevel komt aan het einde van een uitermate succesvol 2007. De Graafschap werd - onder leiding van De Jonge en Berger - kampioen van de eerste divisie en presteert op het hoogste niveau ook boven verwachting met 22 punten en een twaalfde plek.
Trainer De Jonge verlengde op 30 november al zijn contract met twee jaar en was er van uitgegaan dat Berger dat op diezelfde dag ook zou doen. Op het laatste moment kwam er echter een kink in de kabel. „Ik heb bij mijn aanstelling in 2005 al gezegd dat ik maximaal drie jaar deze functie zou uitoefenen” , aldus Berger. „Om dat standpunt te veranderen, moet ik het gevoel hebben dat we de volgende stap kunnen maken. Ja, het gaat om geld. Natuurlijk doen we het nu beter dan verwacht. NEC en Willem II hebben een twee keer zo groot spelersbudget als De Graafschap. Beschouw dat als een compliment voor Jan en mij. Maar structureel zullen we met een begroting van 8,5 miljoen euro altijd tot de degradatiekandidaten behoren. Ik ben nu met de voorzitter in gesprek daarover. Ik moet dus perspectief zien, wil ik doorgaan. Die duidelijkheid moet er eerst komen. Een termijn is er niet afgesproken. Volgens de letter van mijn contract hoeft er pas op 1 april 2008 een beslissing te worden genomen.”
Duidelijk is dat De Jonge en Berger een probleem hebben. „We zullen er intern over moeten spreken”, stelde Berger zondag.
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat de Jonge dit nu zegt met Heerenveen in zijn achterhoofd. Verder word ik ook wel erg moe van Berger bij hem heb ik het idee dat hij gewoon wacht op iets beters dan de Graafschap en als dat niet komt blijft. 2e keus zijn is niet relaxed..
pi_55720651
De Graafschap moet gewoon niet zo gehecht zijn aan De Vijverberg. Zet gewoon ergens anders in Doetinchem een stadion met een capaciteit van ongeveer 15.000 man. Het budget gaat dan omhoog en iedereen is blij.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_55722013
Was het maar zo makkelijk. In 1995 was het plan een stadion neer te zetten op Sportpark Zuid. Financieel was het voor de club niet te doen vanwege het ontbreken van overheidssteun (dat geld van de provincie ging allemaal naar Arnhem) zoals dat gewoon is bij de bouw van een nieuw stadion. Toen heeft men maar besloten zelf een nieuw stadion te bouwen op de huidige lokatie. Het liefst zou ik de lucht in gaan op de huidige lokatie maar dat mag nu eenmaal niet, dus ook wat mij betreft is een nieuw stadion op een andere plek een optie. Op deze manier kunnen we niet doorgroeien.
pi_55723812
Tja, vind de Vijverberg wel erg mooi en sfeervol maar als De Graafschap met een nieuw stadion een sprong kan maken naar een stabiele middenmoter dan zou dat wel mooi zijn natuurlijk. Al hoop ik wel dat het nieuwe stadion weer Engels aandoet.
pi_55725757
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef vingerplant het volgende:
Was het maar zo makkelijk. In 1995 was het plan een stadion neer te zetten op Sportpark Zuid. Financieel was het voor de club niet te doen vanwege het ontbreken van overheidssteun (dat geld van de provincie ging allemaal naar Arnhem) zoals dat gewoon is bij de bouw van een nieuw stadion. Toen heeft men maar besloten zelf een nieuw stadion te bouwen op de huidige lokatie. Het liefst zou ik de lucht in gaan op de huidige lokatie maar dat mag nu eenmaal niet, dus ook wat mij betreft is een nieuw stadion op een andere plek een optie. Op deze manier kunnen we niet doorgroeien.
Jij komt zeker niet met de auto
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:22:12 #284
80382 manny
30 is best veel
pi_55726559
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De Graafschap moet gewoon niet zo gehecht zijn aan De Vijverberg. Zet gewoon ergens anders in Doetinchem een stadion met een capaciteit van ongeveer 15.000 man. Het budget gaat dan omhoog en iedereen is blij.
frankel in je avatar hebben das 1, maar blijf van de vijverberg af. Dr is maar 1 plek voor voetbal in DTC en dat is de vijverberg, dus laat ze maar een nieuw stadion ernaast, erop of eronder bouwen. Ik zie ons al in zo'n blikken doos naast de A18 zitten, bah.
pi_55726863
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Jij komt zeker niet met de auto
Ik ben nooit anders geweest dan met de auto, dus ben het gewend. Bij dat probleem had ik verder niet eens stilgestaan

Manny, je komt er eigenlijk niet onderuit. Die seizoenen in de JL zijn ook best aardig hoor, maar dit middenmootvoetbal en het stiekem lonken naar de subtop smaakt ook naar meer
pi_55727477
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef manny het volgende:

[..]

frankel in je avatar hebben das 1, maar blijf van de vijverberg af. Dr is maar 1 plek voor voetbal in DTC en dat is de vijverberg, dus laat ze maar een nieuw stadion ernaast, erop of eronder bouwen. Ik zie ons al in zo'n blikken doos naast de A18 zitten, bah.
Veel plezier in de JL de komende 10 jaar
Bloed, zweet en tranen!
pi_55727759
quote:

[..]

Helemaal eens.

Als ze dat nou eens als uitgangspunt nemen is er denk ik best een oplossing te vinden. Helaas lijkt het me alleen niet realistisch aangezien ze de grond niet voor niets al verkocht hebben..
pi_55736207
quote:

[..]

he psst kom je nog ? De VBL - 5 jaar jubileum - meet! 12-1-08 Utrecht #3
pi_55741461
Al dat valse sentiment. Na het slopen van de oude spinnekop is het hek toch al van de dam. Als ik een keuze moet maken tussen Op de vijverberg blijven, maar in de JL en In een anders stadion in de eredivisie, dan weet ik het al.
pi_55742754
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al dat valse sentiment. Na het slopen van de oude spinnekop is het hek toch al van de dam. Als ik een keuze moet maken tussen Op de vijverberg blijven, maar in de JL en In een anders stadion in de eredivisie, dan weet ik het al.
Precies, langer eredivisievoetbal spelen op de Vijverberg is gewoonweg onmogelijk, ondanks dat iedere Graafschapsupporter dat wel zou willen....
Bloed, zweet en tranen!
pi_55743300
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is denk ik ook vooral de lokatie en naam die nog bepaalde gevoelens oproept.

Ik heb me zelf ook vanaf dag 1 in het nieuwe stadion thuisgevoeld, het enige moeilijke moment was toen die ene laatste wedstrijd toen we op de Roodbergen werden geplaatst (tegen Cambuur, wereldgoal Nok) en we een aanblik hadden van een gesloopte Spinnekop. Dat was sowieso een apart jaar zo met dat halve nieuwe stadion. Ik ga er vanuit dat een nieuw stadion in dezelfde stijl gebouwd wordt als het huidige, dus zie daar geen problemen.
pi_55774076
quote:
Louis Laros, de zaakwaarnemer van Jim van Fessem, is niet tevreden met de nieuwe aanbieding die De Graafschap de 32-jarige keeper heeft gedaan.

De Doetinchemse club wil het aflopende contract met de doelman volgens De Gelderlander voor één jaar verlengen, en die periode is in de ogen van Laros te kort. Ook over de financiële voorwaarden is hij niet te spreken.

'Wij hadden zo'n korte aanbieding niet verwacht' vervolgt Laros, 'want Jim is een van de pijlers van het succes van De Graafschap en bewaakt de balans in het team. Het aanbod viel ons dan ook rauw op het dak, er spreekt te weinig waardering uit.'

Laros verwacht een beter bod van De Graafschap als beide partijen weer met elkaar onderhandelen. 'Ik weet niet waar het op uitdraait. Jim heeft het goed naar zijn zin in Doetinchem en heeft ook de intentie bij te tekenen. Maar als het hierbij blijft van de kant van De Graafschap, voorzie ik een groot probleem.'
Jimmy moet blijven!
Bloed, zweet en tranen!
pi_55777452
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:16 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Jimmy moet blijven!
Zeker, ik vraag me af wie er nu belachelijk handelt. Opzich snap ik de Graafschap wel door hem een 1 jarige aanbieding te doen. De kans is met zijn capaciteiten en leeftijd zeer klein dat hij nog naar een andere club vertrekt. Maar financieel gezien ben ik wel nieuwsgierig.
pi_55782557
Een 32-jarige keeper een eenjarige aanbieding doen, dat doe je alleen als je een aanstormend talent van minstens 21 jaar in je selectie hebt

Geef die man gewoon een 3-jarig contract of laat hem gaan en haal Stefan Postma terug.
pi_55784448
Opzich kan ik 1 jaar wel begrijpen. Jimmy is niet de jongste meer en wie geeft er zekerheid dat hij volgend seizoen ook nog fit is?
pi_55784493
Komop, 32 jaar en doelman. Die gaan sowieso tot 35 op een goed niveau mee.
pi_55786892
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:58 schreef vingerplant het volgende:
Een 32-jarige keeper een eenjarige aanbieding doen, dat doe je alleen als je een aanstormend talent van minstens 21 jaar in je selectie hebt

Geef die man gewoon een 3-jarig contract of laat hem gaan en haal Stefan Postma terug.
Postma is al naar Engeland gegaan onlangs.
pi_55794745
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:28 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Postma is al naar Engeland gegaan onlangs.
Nee is nog niet zeker volgens vi.nl. Maar goed liever inderdaad van Fessem voor 2 of 3 jaar houden dan helemaal niet.
quote:
De Graafschap wil ook Rogier Meijer langer binden. De 26-jarige middenvelder kreeg een aanbieding om zijn in de zomer van 2008 aflopende contract met twee jaar te verlengen. Meijer: "Ik hoorde het net voor de laatste wedstrijd tegen FC Twente. Ik zit nu voor een korte vakantie in Barcelona, ik heb met mijn zaakwaarnemer (ook Laros, red.) afgesproken het aanbod volgende week door te nemen. Op zich is twee jaar wel mooi, bovendien speel ik graag bij De Graafschap."
Laros: "Rogier is een kind van de Achterhoek en wij hebben de intentie om eruit te komen. Contractbesprekingen zijn altijd een zaak van loven en bieden. Uit de eerste aanbieding blijkt waardering en vertrouwen voor Rogier en dat biedt ons voldoende aanknopingspunten om de onderhandelingen in te gaan."
Bron: De Gelderlander
Ik word een beetje misselijk van die Laros met zijn praatjes over waardering en vertrouwen, vitesse homo.
quote:
Dave Bus hoopt op nieuw avontuur in Schotland

Dave Bus (28) hoopt de komende week een contract te verdienen in Schotland. De speler van De Graafschap is vanaf maandag vijf dagen op proef bij Aberdeen.

Het is een droom, maar niet onmogelijk. In februari speelt Aberden voor de UEFA Cup tegen het Duitse Bayern Munchen en met een beetje geluk kan Bus daar bij zijn. “Het zou de wereld op zijn kop zijn”, lacht de Lichtevoordenaar. “Maar in het voetbal moet je niets uitsluiten heb ik geleerd”

Bus komt bij De Graafschap dit seizoen helemaal niet aan spelen toe. Sterker nog, vaak behoort de rossige verdediger niet eens tot de selectie van trainer Jan de Jonge en zit hij zich op de tribune te verbijten. Dat terwijl hij de eerste twee seizoenen in Doetinchem (Bus kwam in 2004 over van de amateurs van HSC ’21) een gewaardeerd basisspeler was. Onlangs gaf Bus, wiens contract na dit seizoen afloopt, al aan graag verhuurt of verkocht te willen worden. Nu doet de kans zich misschien voor in Schotland.

Bus kwam in contact met Scott Calderwood, oud-voetballer van Heracles en Babberich en zoon van Aberdeen-trainer Jimmy Calderwood. “Via Scot zijn de contacten gelopen”, aldus Bus. “Het lijkt me enorm leuk en ik heb er verschrikkelijk veel zin in.”

Komende maandag vliegt de Achterhoeker naar Schotland. “Daarna zal ik van dinsdag tot vrijdag bij Aberdeen meetrainen. In het weekend moet ik van Han Berger (directeur voetbalzaken van De Graafschap, red.) terug zijn, omdat we volgende week zondag weer tegen Vitesse spelen. De Graafschap heeft zich heel correct opgesteld en daar ben ik blij om”.

Bus speurde gisteren al op het internet om wat informatie over Aberdeen te verkrijgen. “Ik weet dat Jeffrey de Visscher (Oud collega van Bus) er speelt. “Ik ga nog contact met hem proberen te zoeken, zodat ik nog beter voorbereid ben als ik er maandag aankom”.

Bron: De Gelderlander
Wel leuk voor Bus dit.
pi_55801327
Ik wil een kaartje kopen voor een maat van me, zijn er kaarten voor vak 17 of 18 te koop of is dat allemaal seizoenkaart?

edit: al gevonden...
pi_55852572
quote:
De derby De Graafschap - Vitesse, die komende zondag op het programma staat, is VOLLEDIG UITVERKOCHT. Maandag gingen de laatste kaarten van de hand. De Vijverberg zal voor deze wedstrijd gevuld zijn met 12.600 toeschouwers. De wedstrijd begint zondag om 12.30 uur.
Jezus om 11 uur was ik er, waren er nog 6 kaarten te koop, lol....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')