60 minuten met een man meer, dat moet je niet vergeten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap zeg hoe sterk jullie zijn uit.
Kan Feyenoord nog wat van leren.
Feyenoord 10 punten uit in 7 wedstrijdenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
60 minuten met een man meer, dat moet je niet vergeten.
Ik heb ook nergens gezegd dat het niet knap is, maar voor vandaag even die kanttekening dat ze lang met een man meer speelden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord 10 punten uit in 7 wedstrijden
Graafschap 13 punten uit in wedstrijden 9 wedstrijden
Gelukkig wonnen we ook in Arnhem, Groningen en Heerenveen dus dit kun je moeilijk een gelukje noemenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat het niet knap is, maar voor vandaag even die kanttekening dat ze lang met een man meer speelden.
Kuipers vind ik samen met Blom (nouja, zelfs die wordt nu beter...) de meest overgewaardeerde SR uit ons korps.... En net die twee promoveren....quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:43 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Scheids vond ik overigens best ok, alleen hij had Powel inderdaad een strafschop moeten geven.
Dat mag je sowieso wel, denk ik. Jullie komen uit de eerste divisie, je staat tegen de winterstop bovenaan het rechterrijtje, zeg nou zelf.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:02 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nu hopen op een puntje tegen AZ en dan mogen we zeker tevreden zijn over de eerste seizoenshelft.
Zeker, daarom mag ik nog wel hopen op een puntje tegen AZ. Dat is onder deze omstandigheden echt niet onmogelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 22:00 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Dat mag je sowieso wel, denk ik. Jullie komen uit de eerste divisie, je staat tegen de winterstop bovenaan het rechterrijtje, zeg nou zelf.
Hangt er wel vanaf tegen wie ze spelen. Als ze tegen een nog ergere beukersploeg staan dan zijn ze in 't nadeel.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:02 schreef manny het volgende:
Slecht veld is altijd in voordeel Graafschap. Dat is al (tientallen) jaren zo.
ja behoorlijk klote dit, Az is niet in geweldige doen, ze hebben wat blessures en een slecht veld. Straks zal het vast niet beter worden ook als je nagaat dat straks wellicht Alves tegenover je staat (2x)quote:Op woensdag 26 december 2007 15:02 schreef manny het volgende:
Slecht veld is altijd in voordeel Graafschap. Dat is al (tientallen) jaren zo.
De mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn moeten zich echt kapot schamen.quote:De Graafschap niet blij meer met blaasmachine
Scheidsrechter Ben Haverkort heeft het eredivisieduel De Graafschap – AZ afgelast omdat de gezondheid van de spelers volgens de arbiter in het gedrang kwam. Mede door een falend blaassysteem dat de Doetinchemse club moet helpen de grasmat in goede staat te houden.
Haverkort voor de wedstrijd: "Het veld bestaat uit slechte en héél slechte stukken. Sommige delen zijn hard, andere weer erg glad. Ik vind het onverantwoord."
Dat er niet werd gevoetbald, had te maken met het feit dat de Achterhoekers niet over veldverwarming beschikken. De Doetinchemse club beschikt al wel jaren over een veldafdeksysteem (een tent waarin hete lucht wordt geblazen), maar dat werd niet opgezet. "Omdat het al anderhalve week vriest", aldus algemeen manager Jos Geerken van De Graafschap in het Brabants Dagblad.
Het veldafdeksysteem werd voor 230.000 euro aangeschaft, maar De Graafschap heeft er in al die tijd niet veel plezier van gehad. In het seizoen 2002/2003 stortte de tent al eens in en werd het duel tegen Feyenoord afgelast. Een veldverwarming (kosten circa 150.000 euro) zou een goede optie zijn. "Maar deze club is nog niet in alle opzichten groot", baalde De Graafschap-trainer Jan de Jonge zichtbaar.
bron: Goal.com
Die wedstrijd tegen Feyenoord die toen werd afgelast. Daar was ik bij.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
De mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn moeten zich echt kapot schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |