Bus naar Almelo is waardeloos!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar met de bus naar Almelo is ook wel te doen.
Zwaar minpunt is dat dan, en het zicht vanuit ons uitvak is ook al dramatisch. Enige pluspunt zijn de broodjes en de koffie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bus naar Almelo is waardeloos!
Wouten laten die bussen gewoon op clusterpunt staan wachten en wacht en wachten. Resultaat bussen te laat.
Combi's zijn altijd kut.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zwaar minpunt is dat dan, en het zicht vanuit ons uitvak is ook al dramatisch. Enige pluspunt zijn de broodjes en de koffie.
Buscombi's zijn sowieso bagger, naar Groningen en Waalwijk is het ook al bagger. Denk je er te zijn en dan moet je een uur rondjes rijden.![]()
Ik hoop volgende week op een mooie pot (al zal het van onze zijde niet gebeuren zolang Brood trainer is). Succes tegen (ik dacht) PSV.
Ik proef frustratie.quote:Op zondag 2 december 2007 00:40 schreef Roberto258 het volgende:
Zoals ik al vaker heb geroepen, psv stelt weinig voor. Krijgen het uitvak niet vol, supporters met een hoog jostigehalte en spelen ook nog eens belabberd. Geweldig dat Lazovic rood kreeg, en Gomez verdient een kogel door z'n kop.
Jij zou toch moeten weten dat samenvattingen geen rieel beeld geven...quote:Op zondag 2 december 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou als ik naar de samenvatting keek had het ook 1-8 kunnen worden.
Waarover? Een 0-1 verlies tegen de kampioen van afgelopen jaren? Mogen we haast trots op zijn lijkt me, zeker met het vertoonde spel.quote:
De (misschien onverdiende) nederlaag?quote:
Tja, we hebben dit seizoen ook al wel eens te veel gekregen, en aan het eind van het seizoen sta je waar je staan moet, dus geen probleem.quote:Op zondag 2 december 2007 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De (misschien onverdiende) nederlaag?
Alleen gefrustreerde supporters (van welke club dan ook) vallen over de dingen waar jij over valt.
Ben het helemaal met je eens, soms krijg je wat, soms laat je wat.quote:Op zondag 2 december 2007 00:54 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Tja, we hebben dit seizoen ook al wel eens te veel gekregen, en aan het eind van het seizoen sta je waar je staan moet, dus geen probleem.
En val er opzich niet over, ik zeg alleen dat mijn vooroordelen volledig waar werden gemaakt.
Klopt, elke (fanatieke) supporter maakt zich er weleens schuldig aan, ikzelf ook.quote:Op zondag 2 december 2007 01:02 schreef Roberto258 het volgende:
Heb je wel gelijk in, maar ach, het is menselijk... en af en toe best fijn!
Klopt, maar de minstens 5 100 % kansen voor psv logen er toch niet om.quote:Op zondag 2 december 2007 00:50 schreef Roberto258 het volgende:
Jij zou toch moeten weten dat samenvattingen geen rieel beeld geven...
krijgen we dat weerquote:Op zondag 2 december 2007 00:40 schreef BonJovi het volgende:
Jammer mannen, ik kom net thuis en zie de uitslag en krijg een kots gevoel 0-1 weer zeker echt anti voetbal.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:59 schreef Roberto258 het volgende:
Van den Bergh en Bridji geblesseerd en meespelen van Maes is nog niet zekership it!
Ik zou er niet blij mee zijn dan Maas er niet bij is als Graafschap supporter. Ik vind Maas het laatste jaar al veel te traag, Remon de Vries is een klasse beter.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:59 schreef Roberto258 het volgende:
Van den Bergh en Bridji geblesseerd en meespelen van Maes is nog niet zekership it!
Natuurlijk is Maas traag, vindt je het gek op die leeftijd. Zijn kracht voor het team is juist zijn schat aan ervaring, rust, en coaching van de jonge spelers.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zou er niet blij mee zijn dan Maas er niet bij is als Graafschap supporter. Ik vind Maas het laatste jaar al veel te traag, Remon de Vries is een klasse beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |