Zoals ik vroeg, welke kansen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef manny het volgende:
nee. die kansen.
Pfffff...... ik knip en plak voor jouw gemoedsrust dan maar een stukje uit het wedstrijd verslag op nu.nlquote:
Graafschap blijft, hopelijk, er zeker in!quote:
is me niet opgevallen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef cultheld het volgende:
Wat vonden jullie van de vrije trap (op de helft van De Graafschap genomen, terwijl de overtreding waaruit deze vrije trap volgde op de Roda helft werd gemaakt) die de hoekschop van de 2-2 inleidde? Ik vind het vreemd dat niemand protesteerde, want tussen overtreding en vrije trap zat zo'n 20 meter "speling".
En hoe? Meer geluk dan wijsheid!quote:
quote:Castro: "Ineens staat daar iemand die niet op het papertje stond."
Roda-keeper Bram Castro scoorde dinsdag in de laatste seconden van de blessuretijd de 2-2 in de bekerwedstrijd tegen de Graafschap. In Dagblad De Limburger vertelt hij over zijn opmerkelijke treffer. "Ineens staat daar iemand die niet op het papiertje stond."
„De afspraak was dat corners hard zouden worden ingedraaid, maar dat was tijdens de wedstrijd nog niet vaak gebeurd. Eigenlijk viel alles goed, want je moet natuurlijk ook een beetje geluk hebben.”
Castro verwonderde zich vooral over de vrijheid die hij kreeg. Hij mocht ongedekt door het hele strafschopgebied lopen en de bal binnentikken. „In het competitieduel van zaterdag tegen De Graafschap had ik al gezien dat daar veel ruimte lag. Niemand pakte me op, niemand blokte me. Ze lieten me echt lopen. Je ziet in zo’n situatie de desorganisatie bij de tegenstander. Van tevoren wordt afgesproken wie bij standaardsituaties welke tegenspeler moet dekken. En ineens staat daar iemand die je niet verwacht, iemand ook die niet op het papiertje was vermeld. Dan heb je slechts enkele seconden om te reageren.”
Na de wedstrijd bleven de reacties van het Belgische thuisfront niet uit. ,,Voornamelijk reacties van familie en vrienden die het gehoord of gelezen hadden. Of ik niet beter in de spits kon gaan spelen en dat soort opmerkingen.”
Bron: Rodajcfans
quote:Lang binden De Jonge en Berger 'heidens karwei'
06/11/2007 09:16
De Graafschap wil trainer Jan de Jonge en directeur voetbalzaken Han Berger graag ook na dit seizoen op De Vijverberg houden.
De Graafschap is in gesprek met het tweetal om de in 2008 aflopende contracten te verlengen. 'We willen ze graag meerjarig bij De Graafschap houden, dit wordt echter een heidens karwei en kost tijd', zegt voorzitter Sietze Veen op de website van de Doetinchemse club.
'Maar we doen er alles aan en ik ben positief gestemd', vervolgt Veen. 'Op alle vlakken is er rust binnen de club en de manier waarop we nu bezig zijn willen we graag continueren. De gesprekken die ik met De Jonge voer, gaan overigens in overleg met Berger.'
De Jonge trad in november 2005 in dienst van De Graafschap. De 44-jarige trainer promoveerde afgelopen seizoen met de Superboeren naar de Eredivisie.
Je hebt helemaal gelijk wat mij betreft. De Graafschap levert hier in mijn ogen echt een wanprestatie door het verschil in kwaliteit dat er was niet uit te buiten. Erg zuur dat het vervolgens alsnog 1-1 wordt maar dat roep je over jezelf af als je niet naar de 2-0 op zoek gaat. Ik snap best dat je de laatste 10 minuten wat defensiever gaat spelen bij een 1-0 stand maar als je thuis speelt tegen excelsior moet je gewoon de rest van de wedstrijd op zoek naar de 2-0.quote:Op zondag 11 november 2007 02:27 schreef Mindlight het volgende:
Idd, op basis van de wedstrijd weinig te klagen. Wat ik niet begrijp is dat de Graafschap de eerste 20 minuten werkelijk heer en meester was en toen al op 2-0 had moeten staan. Als ze dat hadden volgehouden waren we helemaal weggespeeld.
Echter het tempo vloog omlaag, zeker in de 2e helft, tsja en dat wij dat een keer gaan scoren uit een kutmomentje valt te verwachten. (zo scoren we namelijk vaak)
Tsja ik vond het ook opvallend, en zo'n gestolen puntje is altijd mooi natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2007 02:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk wat mij betreft. De Graafschap levert hier in mijn ogen echt een wanprestatie door het verschil in kwaliteit dat er was niet uit te buiten. Erg zuur dat het vervolgens alsnog 1-1 wordt maar dat roep je over jezelf af als je niet naar de 2-0 op zoek gaat. Ik snap best dat je de laatste 10 minuten wat defensiever gaat spelen bij een 1-0 stand maar als je thuis speelt tegen excelsior moet je gewoon de rest van de wedstrijd op zoek naar de 2-0.
Erg dure punten dit die wij nu verspelen.
Maar wat Lokhoff achteraf zei klopt wel. We creeren elke wedstrijd minimaal 4-5 goede kansen, en dat was nu niet aan de hand. Een geluksballetje wordt een goal, terwijl het al lang gespeeld had moeten zijnquote:Op maandag 12 november 2007 10:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Tsja, eigen schuld dikke bult. De Graafschap was in de eerste helft beter, in de tweede helft was het maar matig. Ik vond dat de verdedinging niet echt de wissels van Excelsior goed opving, je zag een paar keer paniek en desorientatie achterin. Dat komt mede ook doordat Volmer geblesseerd was en Hese voor de warmingup wegviel, daardoor was centraal bijna alle organisatie weg. Desondanks een goede eerste helft en de goal, tsja, die viel gelukkig maar ik zag hem wel enigzins aankomen....
Wat zou AZ ervan wetenquote:Op zondag 11 november 2007 11:45 schreef DarkShine het volgende:
Heerlijk gevoel he. Op zondag wakker worden en beseffen dat je niet van Excelsior verloren hebt...
Ik weet er alles van!
Ja, maar dat zingen en zongen alleen ik en mijn vrienden. Vorig jaar was hij ook slechter dan dit jaar. Dit jaar doet hij het aardig. Hoewel ik me afvraag hoe Robbemond het op zijn plek zou doen....quote:Op maandag 12 november 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
Die Meijer, dat verbaast me nog steeds. Bij Bennekom viel ie van geen kanten op destijds in de duels met ons. En er was toch ook zo'n liedje dat ie alleen speelde vanwege zijn oma?
Ik zie niet in waarom je een 36-jarige moet zetten op de plek van iemand die het redelijk doet en duidelijk progressie boekt en dus steeds beter wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja, maar dat zingen en zongen alleen ik en mijn vrienden. Vorig jaar was hij ook slechter dan dit jaar. Dit jaar doet hij het aardig. Hoewel ik me afvraag hoe Robbemond het op zijn plek zou doen....
Omdat Robbemond meer kan brengen in aanvallend opzicht. Meijer voert zijn taak uit, maar niet meer. Desalnietmin snap ik de keuze wel. Bovendien is Meijer ook niet de jongste meer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je een 36-jarige moet zetten op de plek van iemand die het redelijk doet en duidelijk progressie boekt en dus steeds beter wordt.
Verder snapte ik de wissel van Powel dus totaal niet. Hij is geweldig als counterspits terwijl Donny al veel te lang teert op die goals uit het begin van de competitie. Na zijn wissel werden de kansen echt gewoon dom verprutst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |