abonnement Unibet Coolblue
pi_52763186


Regelmatig zijn er wel nieuwe drink en etenswaren te koop. Vertel hier wat je ervaringen zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:20:07 #2
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_52763816
Ik heb pas de hamburgers van Rustlers ontdekt. Dit zijn kant en klare broodjes hamburger die je in de magnetron opwarmt in 70 seconden. Er zijn verschillende varianten en ik koop ze bij de Jumbo waar ze in het koelvak liggen. Normaal zijn magnetronbroodjes niet te pruimen maar deze dan weer wel.
Binnie noe helemoale van god los
pi_52768474
Ik weet niet of het al is gepost (te lui, so sue me) maar ik heb gisteren een doosje Pickwick Minty Morocco geprobeerd. Pickwicktechnisch is deze thee best goed te doen! Er staat op 'Kruidenmelange' dus ik neem aan dat het kruidenthee is en niet zwarte thee (minder caffeïne) en er zit verder nog kaneel, munt en zoethout in... wel lekker ontspannend.

...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_52771757

Conimex Kroepoek met sate smaak

Apart maar niet echt geweldig. Vooralsnog alleen bij C1000 verkrijgbaar..
pi_52771856
Sungrown Lays chips... euro 1.19 (in de bonus) ze zouden wat dikker zijn en met zeezout besrpeneklt en in zonnebloemolie gebakken..
ik proef er niks van... alleen dat ze wat dikker zijn
pi_52772414
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 07:27 schreef tinny het volgende:
Sungrown Lays chips... euro 1.19 (in de bonus) ze zouden wat dikker zijn en met zeezout besrpeneklt en in zonnebloemolie gebakken..
ik proef er niks van... alleen dat ze wat dikker zijn [afbeelding]
tried them, vind ze een beetje smakeloos, weinig aardappelsmaak.
too much is not enough....
pi_52819186
[quote]Op woensdag 29 augustus 2007 07:27 schreef tinny het volgende:
Sungrown Lays chips... euro 1.19 (in de bonus) ze zouden wat dikker zijn en met zeezout besrpeneklt en in zonnebloemolie gebakken..


Welke zouten zijn er dan nog meer als zeezout, ruimtezout of zo
ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:05:09 #8
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_52819942
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:52 schreef Doodkapje het volgende:
Ik weet niet of het al is gepost (te lui, so sue me) maar ik heb gisteren een doosje Pickwick Minty Morocco geprobeerd. Pickwicktechnisch is deze thee best goed te doen! Er staat op 'Kruidenmelange' dus ik neem aan dat het kruidenthee is en niet zwarte thee (minder caffeïne) en er zit verder nog kaneel, munt en zoethout in... wel lekker ontspannend.

[afbeelding]
denk eerlijk gezegd niet dat hij tippen kan aan die van lipton....
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_52820519
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef verzameldirk het volgende:
[quote]Op woensdag 29 augustus 2007 07:27 schreef tinny het volgende:
Sungrown Lays chips... euro 1.19 (in de bonus) ze zouden wat dikker zijn en met zeezout besrpeneklt en in zonnebloemolie gebakken..


Welke zouten zijn er dan nog meer als zeezout, ruimtezout of zo
Ik denk eerlijk gezegd dat ze bedoelen dat er wat grove zoutkorrels op zitten... maar ik kan het mis hebben.
pi_52820563
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:52 schreef Doodkapje het volgende:
Ik weet niet of het al is gepost (te lui, so sue me) maar ik heb gisteren een doosje Pickwick Minty Morocco geprobeerd. Pickwicktechnisch is deze thee best goed te doen! Er staat op 'Kruidenmelange' dus ik neem aan dat het kruidenthee is en niet zwarte thee (minder caffeïne) en er zit verder nog kaneel, munt en zoethout in... wel lekker ontspannend.

[afbeelding]
Hier komen binnekort nog 2 varianten van uit: Turkish Fresh Apple en Indian Spices (de namen kloppen niet helemaal)
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:39:18 #11
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_52857170
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:20 schreef Lubbert het volgende:
Ik heb pas de hamburgers van Rustlers ontdekt. Dit zijn kant en klare broodjes hamburger die je in de magnetron opwarmt in 70 seconden. Er zijn verschillende varianten en ik koop ze bij de Jumbo waar ze in het koelvak liggen. Normaal zijn magnetronbroodjes niet te pruimen maar deze dan weer wel.
Die ga ik binnenkort ook maar eens proberen Net de folder ontvangen van de Plus supermarkt waar het in stond als "nieuw in het assortiment". Zag er wel goed uit, vooral de BBQ Rib variant. Morgen of begin volgende week maar eens halen.
pi_52872220
Heb vandaag Fanta Mango geproefd. Kon er geen mango in herkennen en het smaakte naar... Fanta
  zaterdag 1 september 2007 @ 19:29:10 #13
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_52873151
niet zo heel nieuw, wel heel lekker vond ik
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_52897520
In de stad waren ze dit aan het uitdelen vanmiddag:



Ik kon er de bbq niet in herkennen. Ik ben sowieso niet zo'n chipseter, dus het blijft eenmalig.
pi_52902944
Cappuccino Schuim. Kun je thuis cappuccino maken. Je gooit het zakje in je kopje, koffie erbij, roeren, cappuccino.
Ik vond het niet lekker. Te zoet.
Doe mij maar de melkopschuimer.
pi_52906414
De Jumbo verkoopt nu ook Turkse pizza's (lahmacun) met stukjes döner erin. Ik ben even vergeten welk merk het was, maar ik weet wel dat het in een gele doos zit. Het is best lekker. Eens wat anders dan een hamburger ofzo.

Tip: Doe er wat sla en citroensap in, rol het op en eet smakelijk!

pi_52912804
TS begint?

Gister Lay's mexican salsa geprobeerd, vond het niet bijzonder
pi_52924211
Laatst deelden ze in de koopgoot autodrop uit een nieuwe smaak Stoofperen ...

Klinkt vies maar het is me toch lekker

*Ben 3 keer langs gelopen voor een proefzakje
pi_52927111
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef verzameldirk het volgende:
[quote]Op woensdag 29 augustus 2007 07:27 schreef tinny het volgende:
Sungrown Lays chips... euro 1.19 (in de bonus) ze zouden wat dikker zijn en met zeezout besrpeneklt en in zonnebloemolie gebakken..


Welke zouten zijn er dan nog meer als zeezout, ruimtezout of zo
Das de marketingtruc die ik in de supermarkt het vaakst zie, met zeezout als synoniem voor gezond.... Slaat natuurlijk nergens op, zeezout is net zo gezond als ordinair keukenzout. Net als alllemaal van die light-vleeswaren: met zeezout, olijfolie en omega-3 en 6. Jay

Hoewel ik moet zeggen dat ik van die grove korrels zeezout op bijvoorbeeld focaccia wel erg lekker vind. Dat is dan weer wel een pluspunt van zeezout: grove korrels = lekkere bite
pi_52927671
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Das de marketingtruc die ik in de supermarkt het vaakst zie, met zeezout als synoniem voor gezond.... Slaat natuurlijk nergens op, zeezout is net zo gezond als ordinair keukenzout. Net als alllemaal van die light-vleeswaren: met zeezout, olijfolie en omega-3 en 6. Jay

Hoewel ik moet zeggen dat ik van die grove korrels zeezout op bijvoorbeeld focaccia wel erg lekker vind. Dat is dan weer wel een pluspunt van zeezout: grove korrels = lekkere bite
Je moet echt de boeken van Jeffrey Steingarten lezen. Hij is de culinair recensist voor Vogue en schrijft echt heel leuk over eten. Over zout heeft hij ook een heel stuk geschreven.
Boeken heten: The man who ate everything en The man who still ate everything.
Leuk en leerzaam!
Voorproefje
pi_52927855
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:48 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je moet echt de boeken van Jeffrey Steingarten lezen. Hij is de culinair recensist voor Vogue en schrijft echt heel leuk over eten. Over zout heeft hij ook een heel stuk geschreven.
Boeken heten: The man who ate everything en The man who still ate everything.
Leuk en leerzaam!
Voorproefje
Dat zei Isa ook al Had ze dat soms van jou?
pi_52928054
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat zei Isa ook al Had ze dat soms van jou?
Ja.
pi_53039620

Chips bij de koffie! Hele dunne koekjes met een beetje chocolade er op.
Het lukt mij niet om er maar 1 te eten, maar ze zijn minder schadelijk dan een bus pringles.
Lekker!!!


Gebakken lucht!
Ik verwachtte een soort maltezers, maar dit is nog beter! Een bolletje koek met daaromheen chocolade en dus lucht aan de binnenkant.
Ik ben fan!
pi_53045930
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef verzameldirk het volgende:Welke zouten zijn er dan nog meer als zeezout, ruimtezout of zo
Zeezout wordt gewonnen uit de zee (door zeewater op te dampen). Keukenzout wordt op land gewonnen door het uit de bodem te halen in kristalvorm. Daarnaast zit er ook een smaakverschil in beide door de samenstelling: Keukenzout is voornamelijk natriumchloride, zeezout bestaat uit natriumchloride, magnesiumchloride, natriumsulfaat en nog wat spul...

Die BBQ-Wokkels smaken trouwens echt naar niets, die komen hier het huis niet meer in


TUC Hot & Spicy is volgens mij ook nieuw? Heb hem nog niet in de supermarkt gezien maar ze stonden hem van de week hier in eindhoven te promoten.

[ Bericht 9% gewijzigd door knirfie op 09-09-2007 11:46:11 ]
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:06:02 #25
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_53361925
Net pannekoekenpudding met stroopsaus gegeten van Mona.

Is nieuwe toetje van de maand, vond er niet zo veel aan, ergens in de verte proef je iets van pannekoek.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_53365206
De AH heeft nieuwe chocolate chip cookies
melk wit puur
pi_53386386
Chicken Tika uit een plastic zak

Ja bij de dirk kan je die kopen komt uit de uk vaag merk?

Is best te doen heb er roerbak mix met extra uien eerst aangefruit dan die zooi erover.

Vervolgens als het bijna klaar is VEEL cashewnoten erover

Serveren met in dit geval zilvervliesrijst

Snel klaar goed te eten voedzaam (Burbs )
pi_53400660
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:04 schreef allsystemshalt het volgende:
Chicken Tika uit een plastic zak

Ja bij de dirk kan je die kopen komt uit de uk vaag merk?

Is best te doen heb er roerbak mix met extra uien eerst aangefruit dan die zooi erover.

Vervolgens als het bijna klaar is VEEL cashewnoten erover

Serveren met in dit geval zilvervliesrijst

Snel klaar goed te eten voedzaam (Burbs )
Ye Olde Oak...
Komt van Struik af
pi_53400858
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:05 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

denk eerlijk gezegd niet dat hij tippen kan aan die van lipton....
Lipton Morocco is inderdaad wel lekker. Weet iemand of het daarop lijkt?

Niet zelf geprobeerd maar wel benieuwd naar: onze AH XL heeft tegenwoordig kaaskroketten van een merk dat ik niet ken, in een zwart doosje. Weet iemand of die lekker zijn?
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 23 september 2007 @ 14:35:34 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_53405624
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:41 schreef knirfie het volgende:

[..]

Zeezout wordt gewonnen uit de zee (door zeewater op te dampen). Keukenzout wordt op land gewonnen door het uit de bodem te halen in kristalvorm. Daarnaast zit er ook een smaakverschil in beide door de samenstelling: Keukenzout is voornamelijk natriumchloride, zeezout bestaat uit natriumchloride, magnesiumchloride, natriumsulfaat en nog wat spul...
Alle zout is uiteindelijk zeezout
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_53409913


Een nieuwe maaltijdsalade in het assortiment van de AH!

Met Italiaans gekruide kip (waar ik niet heel enthousiast over ben, vind de gerookte kip in andere salades lekkerder) pecorinokaas en pestodressing.
Verder nog wokkelpasta ( ) heel veel rode ui , gele paprika, courgette, eikenbladsla en rucola.

Ik vond het een succes, deze mag nog een keer mee.
En slechts 450 kcal (dus vanavond heb ik waarschijnlijk weer honger )
pi_53409939
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:06 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]

Een nieuwe maaltijdsalade in het assortiment van de AH!

Met Italiaans gekruide kip (waar ik niet heel enthousiast over ben, vind de gerookte kip in andere salades lekkerder) pecorinokaas en pestodressing.
Verder nog wokkelpasta ( ) heel veel rode ui , gele paprika, courgette, eikenbladsla en rucola.

Ik vond het een succes, deze mag nog een keer mee.
En slechts 450 kcal (dus vanavond heb ik waarschijnlijk weer honger )
Klinkt goed, ga ik maandag na het sporten eens proberen
  zondag 23 september 2007 @ 17:38:37 #33
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_53410606
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:06 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]

Een nieuwe maaltijdsalade in het assortiment van de AH!

Met Italiaans gekruide kip (waar ik niet heel enthousiast over ben, vind de gerookte kip in andere salades lekkerder) pecorinokaas en pestodressing.
Verder nog wokkelpasta ( ) heel veel rode ui , gele paprika, courgette, eikenbladsla en rucola.

Ik vond het een succes, deze mag nog een keer mee.
En slechts 450 kcal (dus vanavond heb ik waarschijnlijk weer honger )
Die is inderdaad erg lekker.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_53413512
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:06 schreef Laura 2000 het volgende:

Ik vond het een succes, deze mag nog een keer mee.
En slechts 450 kcal (dus vanavond heb ik waarschijnlijk weer honger )
Klinkt goed inderdaad!

Maareh, aantal calorieën zegt niet zo veel over hoe snel je weer honger krijgt. In een Bic Mac zitten twee keer zo veel calorieën en daarbij heb je na een half uur alweer honger.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_53523075
vandaag gekocht; Mona luchtige yoghurt pudding

man wat zoét! Niet echt vies ofzo maar wel heel erg zoet.

Ze hebben ook een peer versie en een citroenkwarktaart versie.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53526292
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Klinkt goed, ga ik maandag na het sporten eens proberen
Ik vond hem niet zo bijzonder, de dressing vond ik te overheersend. Kan natuurlijk een andere dressing over. De kaas-bacon salade blijft favoriet.
pi_53528473
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
De AH heeft nieuwe chocolate chip cookies
melk wit puur
die zijn
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_53528701
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:41 schreef knirfie het volgende:

[..]

Zeezout wordt gewonnen uit de zee (door zeewater op te dampen). Keukenzout wordt op land gewonnen door het uit de bodem te halen in kristalvorm.
Was laatst bij de keuringsdienst van waarde over zout. Geen enkele zeezout uit de winkel kwam uit zee maar zowel keukenzout als grof zeezout etc komen allemaal uit 'mijnen' waar ooit (miljoenen jaren geleden) zee heeft gestaan. Zoals ze toen ook zeiden: uiteindelijk komt elk zout uit de zee.... Ze gingen ook de fabrikanten bellen van die likstenen voor koeien enzo, wat het verschil is met gewoon zout omdat er op staat niet geschikt voor consumptie. Bleek ook dat dat gewoon keukenzout is en gewoon eetbaar...zeezout is gewoon een hype op het moment.

"Het komt uit de zee. Ook als het niet uit de zee komt. En het smaak naar wat het is. Zout. In de gezondheidsweken van de Keuringsdienst van Waarde een aflevering over zout in al zijn vormen en gedaanten, voor elk geld en in alle hoeveelheden. Met de onnozel vraag. Wat is het verschil? Het antwoord is verbijsterend van eenvoud. Al het zout is oud maar oud zout is goud"
pi_53548292
Pickwick heeft twee nieuwe theesmaken:

Turkish Apple
Pickwick Turkish Apple is een zoete appelthee naar Turks gebruik. In deze melange is appelthee gecombineerd met een vleugje vanille voor een rijke smaak.


Indian Spices
Pickwick Indian Spices is een zachtzoete thee naar Indiaas gebruik. In deze melange zijn delicate specerijen zoals kaneel en kruidnagel verrijkt met een vleugje sinaasappel.


Hier kun je gratis een sample aanvragen van Turkish Apple en Indian Spices.
  zondag 30 september 2007 @ 15:27:48 #40
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_53591177
Eergisteren gegeten met Laura 2000:



Mona luchtige pannenkoekpudding met stroopsaus.

Was prima te doen al hadden er wat meer rozijnen (hier is Laura 2000 het niet mee eens) en appel doorheen gemogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Plasterk op 01-10-2007 09:44:36 ]
pi_53610397
ze hebben tegenwoordig twister fries bij AH ( maybe al heel lan, maar nog nooit gezien )
van we week eens proberen..

http://www.albert.nl/main/products/informatie.jsp?catacode=AH&itemno=141487
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:36:17 #42
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_53623415
huuuuu!
ik had dubbelvlaflip van campina, getverdemme zeg
Ik had de framboos/vanille variant met aardbeiensaus, misschien dat de chocoladevariant lekkerder is?

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_53626044
quote:
Op zondag 30 september 2007 15:27 schreef Plasterk het volgende:
Eergisteren gegeten met Laura 2000:



Mona luchtige pannenkoekpudding met stroopsaus.

Was prima te doen al hadden er wat meer rozijnen (hier is Laura 2000 het niet mee eens) en appel doorheen gemogen.
Hmm ik ben het wel met haar eens... vind die rozijnen en appel ook niet zo...
had van mij wel iets meer stroopsaus bij gemogen... en wellicht echte stukjes pannekoek erin...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53641799
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bla bla rozijnen en appel ook niet zo...
bla bla stukjes pannekoek erin...
Rozijnen Ik heb echt een trauma overgehouden aan die verschrompelde zooi in die rode doosjes van vroeger. Nogmaals .
Verder hadden ze er inderdaad echte stukjes pannekoek in moeten doen (met spek )


Ohjaa ik heb laatst een nieuwe variant van Coolbest gekocht, in een donkerblauw pak. Was een combinatie van passievrucht met Açaí-bes, een vrucht die volgens de fabrikant uit de Braziliaanse amazone komt en zéééééér rijk is aan antioxidanten.
Nou het was lekker Foto volgt nog
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:56:01 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53649241
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:01 schreef realbase het volgende:
ze hebben tegenwoordig twister fries bij AH ( maybe al heel lan, maar nog nooit gezien )
van we week eens proberen..

http://www.albert.nl/main/products/informatie.jsp?catacode=AH&itemno=141487
oeh lekker met zelfgemaakte mayo denk ik.

ik vind die koekjes met theesmaak erg ok.

[ Bericht 18% gewijzigd door zoalshetis op 02-10-2007 20:01:47 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:08:51 #46
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_53651564
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:01 schreef realbase het volgende:
ze hebben tegenwoordig twister fries bij AH ( maybe al heel lan, maar nog nooit gezien )
van we week eens proberen..

http://www.albert.nl/main/products/informatie.jsp?catacode=AH&itemno=141487
Ik vond ze erg lekker, ik zou als het kan ze wel in de oven bereiden, dan zijn ze niet zo vet.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_53654053
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:36 schreef Muck het volgende:
huuuuu!
ik had dubbelvlaflip van campina, getverdemme zeg
Ik had de framboos/vanille variant met aardbeiensaus, misschien dat de chocoladevariant lekkerder is?

[afbeelding]
Ik heb de chocoladevariant geproefd. Geen aanrader; de caramelsaus proef je niet eens en dus smaakt het gewoon naar chocolade/vanille dubbelvla. Kan je beter dat kopen, goedkoper en lekkerder.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 00:24:15 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53657981
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:06 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]

Een nieuwe maaltijdsalade in het assortiment van de AH!

Met Italiaans gekruide kip (waar ik niet heel enthousiast over ben, vind de gerookte kip in andere salades lekkerder) pecorinokaas en pestodressing.
Verder nog wokkelpasta ( ) heel veel rode ui , gele paprika, courgette, eikenbladsla en rucola.

Ik vond het een succes, deze mag nog een keer mee.
En slechts 450 kcal (dus vanavond heb ik waarschijnlijk weer honger )
Even off topic maar ik zag laatst dat dit doort salades 12 gr. vet per 100 gr. bevatten. Ter vergelijking,de fusilli in champignonsaus (die ik uiteindelijk meenam) bevat 6 gram vet per ons. Oops...

On topic: Ik had vandaag een nieuwe pizza van Dr. Oetker geprobeerd, Pizza Di Mama. Je moet 'm met een schijf bakpaier (meegeleverd) in de oven doen en op 225 afbakken. Ik vond de pizza zeer goed te doen! Lekkere krokante en toch nog enigszins zachte bodem.

pi_53662948
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
De Jumbo verkoopt nu ook Turkse pizza's (lahmacun) met stukjes döner erin. Ik ben even vergeten welk merk het was, maar ik weet wel dat het in een gele doos zit. Het is best lekker. Eens wat anders dan een hamburger ofzo.

Tip: Doe er wat sla en citroensap in, rol het op en eet smakelijk!

Ja, dat is goeie shit dat spul. Mijn super de boer heeft een vriezer vol van
pi_53663254
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 00:24 schreef Aventura het volgende:

[..]


On topic: Ik had vandaag een nieuwe pizza van Dr. Oetker geprobeerd, Pizza Di Mama. Je moet 'm met een schijf bakpaier (meegeleverd) in de oven doen en op 225 afbakken. Ik vond de pizza zeer goed te doen! Lekkere krokante en toch nog enigszins zachte bodem.

[afbeelding]
Wat is precies het verschil met de normale Ristorante pizza's...? En wat is het nut van dat speciale bakpapier..?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 17:22:14 #51
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_53671656
quote:
Ohjaa ik heb laatst een nieuwe variant van Coolbest gekocht, in een donkerblauw pak. Was een combinatie van passievrucht met Açaí-bes, een vrucht die volgens de fabrikant uit de Braziliaanse amazone komt en zéééééér rijk is aan antioxidanten.
Nou het was lekker Foto volgt nog
Bij deze voor Laura 2000 (spatie!)

  woensdag 3 oktober 2007 @ 17:36:07 #52
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_53671881
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik heb de chocoladevariant geproefd. Geen aanrader; de caramelsaus proef je niet eens en dus smaakt het gewoon naar chocolade/vanille dubbelvla. Kan je beter dat kopen, goedkoper en lekkerder.
dan zal die 3e variant ook wel geen succes zijn vrees ik....

ik ga gewoon weer zelf vlaflip maken voortaan
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:47:07 #53
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_53683741
Lays mexican salsa
Ik kreeg laatst een zakje van deze chips in de stad.
Het is best lekker, heeft wel een mexicaans tintje.. leuk voor een keer een andere smaak chips.
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_53739546
Gisteren gehaald bij de plus... een nieuw broodje van Johma... van die broodjes met die gegrilde ribbeltjes er op (kan even niet op de naam komen) ze zijn er in 2 varianten (kip en pesto/ham rode pesto) ik vond ze zeer geslaagd en dan de prijs... 1,69... geen geld
pi_53741202
Leuk topic.
pi_54018993


Ik heb het nog niet op, maar het wordt morgenvroeg mijn ontbijt. Er zit speculaas in
pi_54020050
Ik zag bij mijn Jumbo vorige week Kaas-uien brood liggen. Geen bolletjes ofzo, maar gewoon een heel brood in sneetjes, met de smaak van uien en kaas bovenop. Weet niet of het nieuw is, maar ik kom dit voor het eerst tegen.

Het was echt vet lekker Met een beetje Philadelphia bieslook erop
pi_54020105
Ik ga die ook kopen, lijkt me lekker .
  Moderator vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:04:48 #59
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_54021954
god al die goore spaanse koekjes hierzo smaken net naar karton
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_54023819
Spaanse koekjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen (behalve karton) ?
  Moderator vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:38:22 #61
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_54024011
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 01:28 schreef Laura 2000 het volgende:
Spaanse koekjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen (behalve karton) ?
goore goedkope troep

thats it
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 03:12:34 #62
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54025105
Spaanse koeken, da's toch in plastic folie verpakte anijs-troep?
Confidence through competence
pi_54025127
Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
last.fm
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:15:00 #64
269 vats
Live life to the max!
pi_54025610
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 11:25 schreef tinny het volgende:
Gisteren gehaald bij de plus... een nieuw broodje van Johma... van die broodjes met die gegrilde ribbeltjes er op (kan even niet op de naam komen) ze zijn er in 2 varianten (kip en pesto/ham rode pesto) ik vond ze zeer geslaagd en dan de prijs... 1,69... geen geld
1.69 = 3,70 in guldens voor een broodje uit de super... kom op he dat is gewoon tering duur.
pi_54025668




allebei lekker , vind ik dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54025823
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:46 schreef DarkElf het volgende:
vandaag gekocht; Mona luchtige yoghurt pudding

man wat zoét! Niet echt vies ofzo maar wel heel erg zoet.

Ze hebben ook een peer versie en een citroenkwarktaart versie.
Ik heb de peersmaak gehad. Lekker! Het is qua structuur net bavarois, maar dan minder calorierijk (hoop ik).
pi_54026684
Pas had ik bij iemand iets van spa ice tea of pickwick ice tea framboos gedronken. Goudkleurig pak. Ben dat nog niet in een supermarkt tegengekomen.

Weet iemand welk merk het precies is?
pi_54026757
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb het nog niet op, maar het wordt morgenvroeg mijn ontbijt. Er zit speculaas in
Die lijkt me erg lekker .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54026787
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Die lijkt me erg lekker .
Er zitten speculaasschuddebuikjes in. En amandelschaafsel, en volgens mij cranberries.
pi_54026867
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:32 schreef _Arual_ het volgende:
Er zitten speculaasschuddebuikjes in. En amandelschaafsel, en volgens mij cranberries.
Laat nog even weten hoe het smaakte .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54027088
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Laat nog even weten hoe het smaakte .
Het is nu in ieder geval op.

Ik ben een echte cruesli-eter, deze komt voor mij op de tweede plaats, na de multifruitcruesli.

pi_54027205
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:47 schreef _Arual_ het volgende:
Het is nu in ieder geval op.

Ik ben een echte cruesli-eter, deze komt voor mij op de tweede plaats, na de multifruitcruesli.

Oh hij is al op! . Die multifruit is lekker hè? Dat is ook mijn favoriet.
Maareh, back ontopic enzeau.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54027357
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oh hij is al op! . Die multifruit is lekker hè? Dat is ook mijn favoriet.
Maareh, back ontopic enzeau.
Eén schaaltje dan he.

Zeg, weet iemand hoe het zit met buitenlandse producten die je graag in de Nederlandse supermarkten tegen zou komen? Ik was pas in Japan, en ze hadden daar de meest idiote kitkatvarianten. Kitkat met sinaasappel, appel, caramel, kiwi, 62 procent cacao, vanille, kastanje, pompoen.... De Nederlandse varianten eet ik nooit....

pi_54028171
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:02 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Eén schaaltje dan he.

Zeg, weet iemand hoe het zit met buitenlandse producten die je graag in de Nederlandse supermarkten tegen zou komen? Ik was pas in Japan, en ze hadden daar de meest idiote kitkatvarianten. Kitkat met sinaasappel, appel, caramel, kiwi, 62 procent cacao, vanille, kastanje, pompoen.... De Nederlandse varianten eet ik nooit....

[ afbeelding ]
Gisteren zag ik Kitkat in de smaak yoghurt en aardbei bij het Kruidvat!

  vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:07:02 #75
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_54033043
Ik had gisteren zo'n Mora broodje voor in de magnetron in de variant:

broodje bal met pindasaus en uitjes

Ik vond deze best lekker voor zo tussendoor, in ieder geval lekkerder als de Carrero.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:20:15 #76
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_54040111
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:07 schreef Curiosity het volgende:
Ik had gisteren zo'n Mora broodje voor in de magnetron in de variant:

broodje bal met pindasaus en uitjes

Ik vond deze best lekker voor zo tussendoor, in ieder geval lekkerder als de Carrero.
Oeh ! Klinkt lekker

Mag ik vragen waar je dit hebt gekocht? Op de site van Mora staat er namelijk niets over.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:42:36 #77
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_54042084
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Oeh ! Klinkt lekker

Mag ik vragen waar je dit hebt gekocht? Op de site van Mora staat er namelijk niets over.
Nee, dat had ik ook gezien, ik wilde er een plaatje bij zetten, maar kon het niet vinden, denk ook dat het nog heel erg nieuw is.
Maar ik het het weg bij AH.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_54242470
Ik weet niet of het nieuw is, maar op internet kon ik er in ieder geval geen plaatje van vinden. Sultana met banaan en chocolade. Ze hadden ook nog andere varianten met chocolade, maar ik ben vergeten welke. Erg zoet, maar ik ben ook idolaat van die chemische bananenschuimpjes.
pi_54243095
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:50 schreef _Arual_ het volgende:
Ik weet niet of het nieuw is, maar op internet kon ik er in ieder geval geen plaatje van vinden. Sultana met banaan en chocolade. Ze hadden ook nog andere varianten met chocolade, maar ik ben vergeten welke. Erg zoet, maar ik ben ook idolaat van die chemische bananenschuimpjes.
Oh zitten daar geen rozijnen in?
pi_54243115
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:44 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Gisteren zag ik Kitkat in de smaak yoghurt en aardbei bij het Kruidvat!

[ afbeelding ]
Ik haal weleens de peanutbutter-variant bij de engelse winkel voor Mr. ColdFeet. Echt walgelijk, vind ik

Mijn nieuwe product voor deze maand: de mentos-varianten Juice Blast Green Apple- Raspberry en de sugarfree zure variant.

Allebei

De Juice Blast kauwgom heeft een smerige overdreven appelsmaak en zo'n vieze vloeibare kern (het ejaculatiegevoel, jeweetwel). Is ook snel de smaak vanaf.

De sugarfree smaakt naar papier, althans, het harde laagje, wat normaalgesproken natuurlijk van suiker is gemaakt. En de kern is veel te zuur, echt tandenverschroeiend. Bah.

Van die Turkish-Applethee heb ik een monster liggen, maar de ervaring heeft mij geleerd dat ik meestal pickwickthee niet zo lekker vind.

Wat ik wel erg lekker vond, was Pim's koekjes in de passievruchtensmaak. Maar ja, ik vind eigenlijk alle Pim's lekker
pi_54243237
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]


Wat ik wel erg lekker vond, was Pim's koekjes in de passievruchtensmaak. Maar ja, ik vind eigenlijk alle Pim's lekker
Gotta try!! Ik hou over het algemeen niet van koekjes maar van Pim's kan ik volgensmij zo 5 dozen naar binnen werken (achter elkaar). Vroeg ook daadwerkelijk eens gedaan met de engelse variant, Jaffa-cakes

pi_54262571
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:23 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Oh zitten daar geen rozijnen in?
Jawel, drie of zo

Nadat ik het laatste koekje had gegeten, zag ik op de verpakking dat je ze ook tien seconden in de magnetron had kunnen doen. Beetje jammerlijke timing...
  donderdag 8 november 2007 @ 12:04:25 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54452352
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb het nog niet op, maar het wordt morgenvroeg mijn ontbijt. Er zit speculaas in
Die is heerlijk, ik heb hem net vanmorgen geprobeerd. Lekker...
pi_54452922
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Die is heerlijk, ik heb hem net vanmorgen geprobeerd. Lekker...
Ik heb 'm ook net geprobeerd . Echt lekker idd, vult ook wel goed .
  donderdag 8 november 2007 @ 13:33:47 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54454304
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:28 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook net geprobeerd . Echt lekker idd, vult ook wel goed .
En bij Appie krijg je nu 2 pakken voor de prijs van 1!
pi_54454711
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb het nog niet op, maar het wordt morgenvroeg mijn ontbijt. Er zit speculaas in
Ik vond hem niet zo....van de speculaas krijg je maar weinig mee. Kan je beter wat schuddebuikjes door naturel cruesli doen
pi_54466281
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_54466716
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
En, was t wat? Niet van die waterige troep?

Helaas kan ik t niet meer testen, heb mn senseo de deur uit gegooid.
pi_54467182
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:46 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

En, was t wat? Niet van die waterige troep?

Helaas kan ik t niet meer testen, heb mn senseo de deur uit gegooid.
Ik vond em lekker!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 november 2007 @ 22:46:12 #90
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_54468579


Omdat ik bijna alle toetjes van de maand vond tegenvallen besloten wij toch maar weer eens een poging te wagen. Hij heeft een lichte speculaassmaak en bovendien smaakte hij chemisch. Wederom een tegenvaller.
pi_54474540
Niet nieuw, maar bij mijn weten werd dit eigenlijk niet meer geproduceerd. Dus terug van enkele maanden weggeweest:

pi_54488989
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:03 schreef _Arual_ het volgende:
Niet nieuw, maar bij mijn weten werd dit eigenlijk niet meer geproduceerd. Dus terug van enkele maanden weggeweest:

[ afbeelding ]
Vroeger hadden ze ook deze Originals, maar dan kleine vlokjes, in pure chocolade / advocaat smaak... Die waren zó lekker!

'Lieve meneer de Ruyter, kun u niet even over uw hart strijken en bovenstaande smaak tijdelijk terug in het assortiment gooien...?'
  maandag 12 november 2007 @ 21:21:08 #93
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54559402
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:24 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Vroeger hadden ze ook deze Originals, maar dan kleine vlokjes, in pure chocolade / advocaat smaak... Die waren zó lekker!

'Lieve meneer de Ruyter, kun u niet even over uw hart strijken en bovenstaande smaak tijdelijk terug in het assortiment gooien...?'
die hebben ze toch altijd rond Pasen?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 12 november 2007 @ 21:50:12 #94
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_54560348
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Wat is precies het verschil met de normale Ristorante pizza's...? En wat is het nut van dat speciale bakpapier..?
Ik heb gisteren die tonijn variant geproeft. Volgens mij is dat bakpapier om de onderkant extra knapperig te krijgen.. Vind deze pizza lekkerder dan de normale ristorante pizza..
Het randje komt meer omhoog, hij is echt heel knapperig..
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
  maandag 12 november 2007 @ 21:54:59 #95
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_54560521
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:23 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Jawel, drie of zo

Nadat ik het laatste koekje had gegeten, zag ik op de verpakking dat je ze ook tien seconden in de magnetron had kunnen doen. Beetje jammerlijke timing...
Sultana Chocolade banaan.
chocolade en Peer
En chocolade en framboos geloof ik..
Heb alleen de banaan geprobeerd.. wel ok.. maar niet geweldig..
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_54580048
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:21 schreef Muck het volgende:

[..]

die hebben ze toch altijd rond Pasen?
Nee das de hagelslag

Ik wil de vlokjes
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:08:30 #97
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_54741458
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef Plasterk het volgende:
[ afbeelding ]

Omdat ik bijna alle toetjes van de maand vond tegenvallen besloten wij toch maar weer eens een poging te wagen. Hij heeft een lichte speculaassmaak en bovendien smaakte hij chemisch. Wederom een tegenvaller.
Ik heb deze pudding vandaag ook maar eens geproefd en ben het met je eens. Het enige lekkere eraan was de amandelroomsaus die erop zat.
The Police 08-06-2008
  zondag 25 november 2007 @ 12:53:01 #98
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_54822307
Gisteren een zak van de vernieuwde Bros gekocht en uiteraard direct getest.
Conclusie = ik vind de oude lekkerder, er zit nu een laagje chocolade over waardoor de gaatjes structuur niet te zien is, maar het lekkere aan de Bros was dat het direct op je tong smelte, en dat doet het nu dus niet meer, jammer.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 25 november 2007 @ 14:34:51 #99
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54824189
Misschien niet helemaal nieuw, wel ietswat ik zelf pas ontdekt heb: een stuk pure chocolade aan een stokje. Roeren in kokende melk en: chocomel. Ik vind het echt heel lekker!
pi_54825755
Ik heb pas de pizza calzone van Dr Oetker gegeten, erg lekker. Volgens mij ook een nieuw product.
  zondag 25 november 2007 @ 15:45:39 #101
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54825854
bah! frigovakpizza's van dr oetker.. ik heb er ook wel eens trek in en als ik em dan op heb, heb ik er een slecht gevoel over..
pi_54828149
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:34 schreef Aventura het volgende:
Misschien niet helemaal nieuw, wel ietswat ik zelf pas ontdekt heb: een stuk pure chocolade aan een stokje. Roeren in kokende melk en: chocomel. Ik vind het echt heel lekker!
[ afbeelding ]
oh leuk!

waar haal je dat?

edit: Kaldi
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 25 november 2007 @ 17:25:16 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54828660
Schijnt ook bij de V&Dte liggen. Ik ga daar binnenkort eens kijken. Het heet Choc-o-lait
pi_54833280
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef Aventura het volgende:
Schijnt ook bij de V&Dte liggen. Ik ga daar binnenkort eens kijken. Het heet Choc-o-lait
Dit weekend heb ik de Aldi-variant daarvan geproefd. Wel lekker, hoewel het niet heel anders smaakt dan chocomelpoeder.
Die van V&D schijnt ook lekker te zijn, zelf nog nooit gehad.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_54833328
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef Aventura het volgende:
Schijnt ook bij de V&Dte liggen. Ik ga daar binnenkort eens kijken. Het heet Choc-o-lait
Waar bij de V&D ligt dat dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_54833725
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef Aventura het volgende:
Schijnt ook bij de V&Dte liggen. Ik ga daar binnenkort eens kijken. Het heet Choc-o-lait
En bij de Bijenkorf, en Simon Levelt.
pi_54841998
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb pas de pizza calzone van Dr Oetker gegeten, erg lekker. Volgens mij ook een nieuw product.
Toch niet helemaal. Die is er al maanden
pi_54842179
Leuk topic

Moest laatst de vernieuwde Bros uitdelen in de supermarkt, leuk werk: mensen blij maken
pi_54849992
hero d'light aardbei-guave jam. de guavesmaak is subtiel, maar lekker.

full stops and exclamation marks
pi_54885114
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:42 schreef detoardin het volgende:

[..]

Toch niet helemaal. Die is er al maanden
Al járen! Zeker al zo'n 7 jaar.
pi_54886662
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:06 schreef krioro het volgende:
hero d'light aardbei-guave jam. de guavesmaak is subtiel, maar lekker.

[ afbeelding ]
Ik vind die jam niet te pruimen .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54988404
Campina Seizoensvla: chocoladevla met stukjes kers. Nu ben ik gek op kers en chocola, dus dan is het al snel goed. Maar de stukjes kers beperken zich tot de velletjes van de kers, dat vind ik jammer.
pi_55042290
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Al járen! Zeker al zo'n 7 jaar.
Dat meen je niet . Had het serieus pas voor het eerst gezien.
pi_55064288
Knorr Eet Kleur - Italiaanse Pasta-Ovenschotel met verse courgette, tomaat, rode ui en een kaaskorstje



Was erg lekker
pi_55066380
Ik heb ook een nieuwe maaltijdmix van Knorr gegeten vanavond

Knorr eet kleur- Provencaalse Kipschotel, met verse champignons, cherrytomaatjes, sperzieboontjes en krieltjes



Vond hem erg lekker
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 december 2007 @ 14:34:50 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55078521
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leuk topic

Moest laatst de vernieuwde Bros uitdelen in de supermarkt, leuk werk: mensen blij maken
Mij maak je daar echt niet blij mee... namaak milka ding Ik wil de oude bros terug!
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:53 schreef Curiosity het volgende:
Gisteren een zak van de vernieuwde Bros gekocht en uiteraard direct getest.
Conclusie = ik vind de oude lekkerder, er zit nu een laagje chocolade over waardoor de gaatjes structuur niet te zien is, maar het lekkere aan de Bros was dat het direct op je tong smelte, en dat doet het nu dus niet meer, jammer.
Dat dus
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_55078620
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:24 schreef Trusten het volgende:
Knorr Eet Kleur - Italiaanse Pasta-Ovenschotel met verse courgette, tomaat, rode ui en een kaaskorstje

[ afbeelding ]

Was erg lekker
Dat was hier ook een succes!
pi_55078909
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:42 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dat was hier ook een succes!
Hij is dan ook erg lekker Ik hou normaal niet echt van zakjes e.d. om saus te maken maar hierbij voeg je dus alleen dat bakje kruidenpasta toe en voor de rest is alles vers
pi_55078932
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:56 schreef Trusten het volgende:

[..]

Hij is dan ook erg lekker Ik hou normaal niet echt van zakjes e.d. om saus te maken maar hierbij voeg je dus alleen dat bakje kruidenpasta toe en voor de rest is alles vers
Een soort italiaanse boemboe was het, ja.
pi_55079413
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:24 schreef Trusten het volgende:
Knorr Eet Kleur - Italiaanse Pasta-Ovenschotel met verse courgette, tomaat, rode ui en een kaaskorstje

[ afbeelding ]

Was erg lekker
Oeh, sounds nice . Vanavond maar eens scoren bij de boodschappen. Is het voor één persoon?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_55079525
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oeh, sounds nice . Vanavond maar eens scoren bij de boodschappen. Is het voor één persoon?
Nee 3-4 personen, bij ons betekent dat 3 Er moet 250 gram pasta in, een hele courgette in, 2 rode uien en 4 tomaten geloof ik...
pi_55079787
Die kipschotel was dus ook erg lekker, maar ik eet daar in mn eentje 2 dagen van. En met mn vriend samen komt het in 1 dag op. Dus als je grote eters hebt, dan is het maar voor 2 personen dus.
pi_55080075
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:34 schreef Sylvana het volgende:
Die kipschotel was dus ook erg lekker, maar ik eet daar in mn eentje 2 dagen van. En met mn vriend samen komt het in 1 dag op. Dus als je grote eters hebt, dan is het maar voor 2 personen dus.
Foutje van mij...het is voor 2-3 personen geloof ik...bij ons is dat dus ook 2
pi_55080424
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef Trusten het volgende:

[..]

Foutje van mij...het is voor 2-3 personen geloof ik...bij ons is dat dus ook 2
Op de verpakking staat wel 3-4 personen, net nog even gekeken. Maar dan moet je dus wel erg kleine eters hebben, met kinderen eten ofzo.
pi_55084241
Ik heb er net even naar gekeken in de winkel, en er stond inderdaad 3-4 op. Maar als dat in het echt wel meevalt ga ik het toch een keer meenemen. En dan die pastavariant .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_55088667
quote:
Op donderdag 6 december 2007 19:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb er net even naar gekeken in de winkel, en er stond inderdaad 3-4 op. Maar als dat in het echt wel meevalt ga ik het toch een keer meenemen. En dan die pastavariant .
3 tot 4? Dan zijn mijn man en ik grote eters, want wij eten zo'n schaal schoon leeg.

Bij de wereldgerechten voegen wij ook altijd een schepje extra rijst toe, en daar staat ook op dat het voor 4 personen is.
pi_55089334
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mij maak je daar echt niet blij mee... namaak milka ding Ik wil de oude bros terug!
Maar door de kleinere bubbels is er meer chocolade over voor een nóg intensere chocoladesensatie

Over twee weken ga ik een nieuw product van Unox uitdelen, stappot met de stukjes rookworst er al in ofzo... ben benieuwd
pi_55093361
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:12 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

3 tot 4? Dan zijn mijn man en ik grote eters, want wij eten zo'n schaal schoon leeg.

Bij de wereldgerechten voegen wij ook altijd een schepje extra rijst toe, en daar staat ook op dat het voor 4 personen is.
Ja, wij voegen zelf altijd nog extra groenten toe en hebben vaak meer vlees dan aangegeven, terwijl wij ook maar met zn 2en zijn en het makkelijk opkrijgen dus.
pi_55093885
Wij houden bij de wereldgerechten altijd rijst over. Ik gebruik meer groenten dan vlees en de rijst bijvoorbeeld.
Maar zo heeft ieder zijn manier van doen bij pakket-gerechten. Zoals ik ze altijd maar noem .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 december 2007 @ 09:27:27 #130
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55094800
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:34 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Maar door de kleinere bubbels is er meer chocolade over voor een nóg intensere chocoladesensatie

Over twee weken ga ik een nieuw product van Unox uitdelen, stappot met de stukjes rookworst er al in ofzo... ben benieuwd
Ja, fijn... maar nu is het dus geen Bros meer, maar een veredelde milka luflee... Het fijne van Bros was nu juist dat je meteen in de bubbels zat
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_55142039
Vanavond gaan we de Knorr Mix Mediterraanse Spaghettischotel proberen, lijkt me ook wel erg lekker Is met paprika, ui en tomaat
pi_55142123


Ziet er heel erg lekker uit en ruikt ook erg lekker (zoet, kerrieachtig met kokos) maar smaakt echt nergens naar...blegh
pi_55163264
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:11 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]

Ziet er heel erg lekker uit en ruikt ook erg lekker (zoet, kerrieachtig met kokos) maar smaakt echt nergens naar...blegh
Die vond ik juist wel lekker
pi_55164132
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:11 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]

Ziet er heel erg lekker uit en ruikt ook erg lekker (zoet, kerrieachtig met kokos) maar smaakt echt nergens naar...blegh
Oeh, die is lekker, die gaat bij ons vanavond in de herhaling!
pi_55170160
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:07 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond gaan we de Knorr Mix Mediterraanse Spaghettischotel proberen, lijkt me ook wel erg lekker Is met paprika, ui en tomaat
En ook deze Knorr Mixx was erg lekker
pi_55171636
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:40 schreef _Arual_ het volgende:
Oeh, die is lekker, die gaat bij ons vanavond in de herhaling!
quote:
Op maandag 10 december 2007 09:55 schreef Esraa het volgende:
Die vond ik juist wel lekker
Misschien heeft mijn vader dan iets fout gedaan ofzo (maar ja, wat kan je in hemelsnaam fout doen? )
want ik hou wel van dit soort dingen maar dit was totaal smaakloos
pi_55213075
Vandaag gezien bij C1000:

Spoonful of Chocolate heet het, het is een rip-off van die choc-o-lait dingen.
Schreeuwend duur trouwens: verpakking met 3 stokjes kost 2,95 euro!

pi_55222112
van de C1000; bagels met honing en rozijnen:



ze smaakten me goed.
of het nieuw is weet ik niet, voor mij iig wel.
full stops and exclamation marks
pi_55329119


Campina Wintervla, kers/chocolade


Hm, hm, hm... Best lekker. Ik heb vanmorgen al een half pak op. Maar niet echt gewéldig.
Het was misschien nog lekkerder geweest als de vla meer de wat bittere smaak van pure chocolade had gehad.
En zitten overigens maar heel weinig echte stukken kers in, het is vooral piepklein kersengruis.
pi_55329133
Nou, wij hadden van Knorr Eet Kleur de provencaalse Kipschotel. Érg lekker .
Van de week nog maar eens een andere variant scoren bij de AH.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_55396097
Lays Sensations Asia secrets

In twee smaken:


Sensations Asian Secrets Chicken Pasanda 80g

Sensations Asian Secrets Exotic Spices&Lime 80g

Het is een speciale nieuwe receptuur met 70% aardappelen en 30% kekererwten, waardoor het minder vet is.
Nou heb ik de bovenste smaak op en het smaakt een beetje naar kroepoek met kippensmaak, vreemd maar wel lekker!
  woensdag 19 december 2007 @ 19:43:38 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55396265
quote:
Op maandag 17 december 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Nou, wij hadden van Knorr Eet Kleur de provencaalse Kipschotel. Érg lekker .
Van de week nog maar eens een andere variant scoren bij de AH.
Die had ik ook gegeten vorige week maar ik vond het echt niet lekker.... zo zuur
Ik hou sowieso niet zo van tomatensaussmaak.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_55396714
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:39 schreef arj1o1 het volgende:
Lays Sensations Asia secrets

In twee smaken:

[ afbeelding ]
Sensations Asian Secrets Chicken Pasanda 80g
[ afbeelding ]
Sensations Asian Secrets Exotic Spices&Lime 80g

Het is een speciale nieuwe receptuur met 70% aardappelen en 30% kekererwten, waardoor het minder vet is.
Nou heb ik de bovenste smaak op en het smaakt een beetje naar kroepoek met kippensmaak, vreemd maar wel lekker!
Die wil ik wel s proberen!

* ColdFeet is dol op alles met kikkererwten
pi_55396905
Ik had vandaag een "eet kleur" soepje, de gele: mais met paprika en kerrie en koriander...



eigenlijk best lekker voor kant en klare meuk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55397286
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:48 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb ook een nieuwe maaltijdmix van Knorr gegeten vanavond

Knorr eet kleur- Provencaalse Kipschotel, met verse champignons, cherrytomaatjes, sperzieboontjes en krieltjes

[ afbeelding ]

Vond hem erg lekker
ik heb nu de Italiaanse pasta en indiase curry geprobeerd en allebei naar volle tevredenheid
dat zoveel smaak uit zo klein pakje kan komen...
pi_55440802
De nieuwe maaltijdsalade van AH met blauwaderkaas, druif en (ik geloof) gerookte kip... Neem het niet!!! Ik heb de helft weggeflikkerd.
Kan er niet echt de vinger opleggen waar het aan lag...
pi_55443161
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef DarkElf het volgende:
Ik had vandaag een "eet kleur" soepje, de gele: mais met paprika en kerrie en koriander...

[ afbeelding ]

eigenlijk best lekker voor kant en klare meuk
Die vond ik echt niet lekker.... die oranje was iets beter vond ik
pi_55443244
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef Trusten het volgende:

[..]

Die vond ik echt niet lekker.... die oranje was iets beter vond ik
die vonden wij wel "aardigjes" ... niets zo veranderlijk als smaak blijkbaar
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55448210
Ik weet eigenlijk niet hoe nieuw of oud het is maar vandaag voor het eerst gezien en gegeten:

Pofaardappel in de schil met yoghurt-knoflooksaus



Lekker...vooral het sausje
  vrijdag 21 december 2007 @ 19:49:35 #150
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_55448302
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:45 schreef Trusten het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe nieuw of oud het is maar vandaag voor het eerst gezien en gegeten:

Pofaardappel in de schil met yoghurt-knoflooksaus

[ afbeelding ]

Lekker...vooral het sausje
Die bestaan al een behoorlijke tijd! De verpakking is wel recentelijk vernieuwd. Wij eten ze vrij regelmatig, ik vind ze

[ Bericht 0% gewijzigd door Arizona op 21-12-2007 21:55:46 ]
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 21 december 2007 @ 21:30:05 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55450252
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:32 schreef Laura 2000 het volgende:
De nieuwe maaltijdsalade van AH met blauwaderkaas, druif en (ik geloof) gerookte kip... Neem het niet!!! Ik heb de helft weggeflikkerd.
Kan er niet echt de vinger opleggen waar het aan lag...
Die heb ik net op...heel lekker vond ik 'm. Maareh...er zat echt geen vlees in hoor
pi_55464132
vanavond de Texaanse barbequeschotel van Knorr Mix proberen
  zaterdag 22 december 2007 @ 17:31:31 #153
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55466655
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Die heb ik net op...heel lekker vond ik 'm. Maareh...er zat echt geen vlees in hoor
Inderdaad, goed te doen. D'r is ook nog een nieuwe 'caesar'-salade, en die is wel met vlees. Vind ik iets minder.

Overigens, bij de appie zijn ze wel lekker bezig met hun 'exclusief kerstspul-gedoe'; ze hebben bij mij een tijd die kerst-salades met geitenkaas en camembert voor 3 euro aangeboden; dit weekend heb ik ze weer zien liggen voor 5 euro ('van 6 euro')

I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_55469040
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:21 schreef Sylvana het volgende:
vanavond de Texaanse barbequeschotel van Knorr Mix proberen
En ook deze was erg lekker
pi_55474039
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef Trusten het volgende:

[..]

Die vond ik echt niet lekker.... die oranje was iets beter vond ik
De groene (doperwten en spinazie?) is heel saai.
pi_55474098
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Die heb ik net op...heel lekker vond ik 'm. Maareh...er zat echt geen vlees in hoor
Ik vond hem ook best lekker. Heel veel kaas, en de dressing is mij te zoet. Ik gooi de pasta altijd weg trouwens
pi_55476308
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:31 schreef gronk het volgende:

[..]

Inderdaad, goed te doen. D'r is ook nog een nieuwe 'caesar'-salade, en die is wel met vlees. Vind ik iets minder.

Overigens, bij de appie zijn ze wel lekker bezig met hun 'exclusief kerstspul-gedoe'; ze hebben bij mij een tijd die kerst-salades met geitenkaas en camembert voor 3 euro aangeboden; dit weekend heb ik ze weer zien liggen voor 5 euro ('van 6 euro')

Waldorf salade

Met gerookte kip, aardappelblokjes, walnoten en stukjes appel. Met een yogurtdressing.
Ik vond em niet zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 22 december 2007 @ 23:18:24 #158
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55476761
Klopt. Ook dat van dat 'niet zo'.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_55480161
klinkt wel lekker, waldorf
hier niet zien liggen nog
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_55665796
Vandaag Kip Tikka Masala gegeten

Is met kip, gele rijst, ananas, currysaus (met creme fraiche), was erg lekker
pi_55666033
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:45 schreef Trusten het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe nieuw of oud het is maar vandaag voor het eerst gezien en gegeten:

Pofaardappel in de schil met yoghurt-knoflooksaus

[ afbeelding ]

Lekker...vooral het sausje
Ik ben een aardappelhater, maar dit vond ik zeker wel lekker!
pi_55702938
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:39 schreef arj1o1 het volgende:
Lays Sensations Asia secrets

In twee smaken:

[ afbeelding ]
Sensations Asian Secrets Chicken Pasanda 80g
[ afbeelding ]
Sensations Asian Secrets Exotic Spices&Lime 80g

Het is een speciale nieuwe receptuur met 70% aardappelen en 30% kekererwten, waardoor het minder vet is.
Nou heb ik de bovenste smaak op en het smaakt een beetje naar kroepoek met kippensmaak, vreemd maar wel lekker!
Ik heb ze 2 week terug allebei gekocht : allereerst de Chicken Pasande geproeft, verassend lekker.
Maar toen ik die eronder open maakte...... heel apart en zéér lekker! Die laaste ga ik zeker nog eens kopen.
Geswitched van Heidi- naar Marjooow.
Ik heette nl. helemaal geen Heidi.
Doh.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:23:01 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55704720
Die andere nieuwe Lays: Baked, vind ik echt verschrikkelijk vies.
pi_55705025
Voor chips geldt bij mij: hoe fancier de smaakjes, hoe minder lekker ik het vind.
De Lays Sensations vind ik zo vies, vooral de Oven Roasted Chicken & Thyme.
Dat smaakt echt naar chips, omgeschud in een zakje Knorr drinkbouillon met kipsmaak.
pi_55705231
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:23 schreef Aventura het volgende:
Die andere nieuwe Lays: Baked, vind ik echt verschrikkelijk vies.
Die vind ik dus echt super
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_55706716
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor chips geldt bij mij: hoe fancier de smaakjes, hoe minder lekker ik het vind.
De Lays Sensations vind ik zo vies, vooral de Oven Roasted Chicken & Thyme.
Dat smaakt echt naar chips, omgeschud in een zakje Knorr drinkbouillon met kipsmaak.
Ja oke, die is echt goor. Maar de Tai Sweet Chilli is my favorite
Geswitched van Heidi- naar Marjooow.
Ik heette nl. helemaal geen Heidi.
Doh.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:50:21 #167
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_55710676
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor chips geldt bij mij: hoe fancier de smaakjes, hoe minder lekker ik het vind.
De Lays Sensations vind ik zo vies, vooral de Oven Roasted Chicken & Thyme.
Dat smaakt echt naar chips, omgeschud in een zakje Knorr drinkbouillon met kipsmaak.
datvond ik nou ook, bah
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_55714180
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:23 schreef Aventura het volgende:
Die andere nieuwe Lays: Baked, vind ik echt verschrikkelijk vies.
echt vies vind ik ze niet, maar lekker in ieder geval ook niet nee.
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:04 schreef Marjooow het volgende:

[..]

Ja oke, die is echt goor. Maar de Tai Sweet Chilli is my favorite
die vind ik ook écht lekker!

hm ik eet eigenlijk bijna nooit chips, maar goed.
full stops and exclamation marks
pi_55746406
quote:
Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
klinkt wel lekker, waldorf
hier niet zien liggen nog
net op
hij is best te doen, alleen die stukjes aardappel hadden w.m.b. echt niet gehoeven.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56233006
Vandaag bij AH meegenomen: Oreo chocolate creme Nog niet eerder gezien daar
pi_56236400
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vandaag bij AH meegenomen: Oreo chocolate creme Nog niet eerder gezien daar
ik zag ze. Maar ik kon ze weerstaan.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:26:05 #172
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56236784
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:09 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

net op
hij is best te doen, alleen die stukjes aardappel hadden w.m.b. echt niet gehoeven.
Jah. D'r zijn wel meer van die saladedingen waar een overdosis aardappelen in zit. Tip voor AH: d'r-uit kwakken, en vervangen door iets pasta-achtigs. Of die aardappelen beter pruimbaar maken. Stukjes casave, ofzo.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:54:12 #173
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_56318579
Net bij de AH Lays Superchips Perfect Pickles gezien en een zak meegenomen. Geen idee of ze nieuw zijn, maar ik heb ze nog nooit in de winkel zien liggen.
The Police 08-06-2008
pi_56335721
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:54 schreef YPrue het volgende:
Net bij de AH Lays Superchips Perfect Pickles gezien en een zak meegenomen. Geen idee of ze nieuw zijn, maar ik heb ze nog nooit in de winkel zien liggen.
Belgische smaak. Wordt daar net zoveel gegeten als bij ons de naturel
pi_56336141
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:01 schreef arj1o1 het volgende:
Belgische smaak. Wordt daar net zoveel gegeten als bij ons de naturel
begrijp echt niet dat zoveel mensen die lekker vinden
  zondag 27 januari 2008 @ 20:52:57 #176
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56348024
Appie heeft nieuwe 'Choco's crunch': luchtige chocoladeballetjes. Oftewel nepmaltesers. En zo smaken ze ook
pi_56349920
Ik heb me moe gezocht naar die chocomelk op een stokje dingetjes C1000 niet V&D ook niet AH Denk ik; hey de snoepwinkel moet het hebben, nee hoor
  zondag 27 januari 2008 @ 22:56:56 #178
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_56351486
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb me moe gezocht naar die chocomelk op een stokje dingetjes C1000 niet V&D ook niet AH Denk ik; hey de snoepwinkel moet het hebben, nee hoor
Kijk eens in koffiewinkels, Kaldi enzo. Overigens vind ik het wat weinig chocolade voor een lekkere bak chocolademelk. Aanrader: pure chocolade in stukjes hakken (of chocoladedruppels kopen bij de Makro/chocoladewinkel) en door gekookte melk heen roeren. Goedkoper en lekkerder vind ik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_56371837
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb me moe gezocht naar die chocomelk op een stokje dingetjes C1000 niet V&D ook niet AH Denk ik; hey de snoepwinkel moet het hebben, nee hoor
De sligro verkoopt het.. misschien dat het daardoor te vinden is in aangesloten formules als Em-Te of Golff (hoewel ik bij de laatste niet eens verwacht dat ze iets hebben wat geintroduceerd is na 1990..)
pi_56413620
Nieuw product wat ik tegenkwam en meteen ingeslagen heb.

Lassie Wokklaar rijst
Voorgekookte rijst wat je direct in de wok kan gooien als je (bijv) Nasi maakt.
Gemak dient de mens wederom. Als student zeker makkelijk als je niet teveel pannen wilt gebruiken/moeite doen en TOCH iets lekkers op tafel wilt zetten.
  woensdag 30 januari 2008 @ 17:50:26 #181
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56413826
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 17:38 schreef Underdoggy het volgende:
Nieuw product wat ik tegenkwam en meteen ingeslagen heb.

Lassie Wokklaar rijst
Voorgekookte rijst wat je direct in de wok kan gooien als je (bijv) Nasi maakt.
Gemak dient de mens wederom. Als student zeker makkelijk als je niet teveel pannen wilt gebruiken/moeite doen en TOCH iets lekkers op tafel wilt zetten.
Onderhond En dan snobistisch doen tegen mensen die Starbucks wel goede koffie vinden hebben.
Confidence through competence
pi_56422279
voorgekookte rijst.
echt, het moet niet gekker worden hoor.
krijgen we straks ook voorgekauwd eten in de super?

kom nou, hoe lang duurt het nou om rijst te koken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56423114
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
voorgekookte rijst.
Dat is toch geen nw concept?
Rijst koken duurt best lang trouwens.....water moet aan de kook, dan rijst minstens 8 minuten koken, dan nog x minuten uitstomen.
Je hebt ook voorgekookte doperwten, mais en sperziebonen in de supermarkt
pi_56426292
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
voorgekookte rijst.
echt, het moet niet gekker worden hoor.
krijgen we straks ook voorgekauwd eten in de super?

kom nou, hoe lang duurt het nou om rijst te koken
Nou eigenlijk is het voor nasi best handig. Aangezien je het beste koude rijst kan toevoegen. Dat wokt beter. Maar om maar even in Stereometry's lifestyle te blijven hangen, het was in de supertoeter (soort bonus) van de Superdeboer, moest het toch eens proberen.
pi_56429356
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor chips geldt bij mij: hoe fancier de smaakjes, hoe minder lekker ik het vind.
De Lays Sensations vind ik zo vies, vooral de Oven Roasted Chicken & Thyme.
Dat smaakt echt naar chips, omgeschud in een zakje Knorr drinkbouillon met kipsmaak.
Dat vind ik nou ook. Weet iemand of de CheeseOnion van Lays verandert is? Vroeger vond ik die super lekekr laatst een zak gekocht en ik vond het niet meer te vreten.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56431491
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
voorgekookte rijst.
echt, het moet niet gekker worden hoor.
krijgen we straks ook voorgekauwd eten in de super?

kom nou, hoe lang duurt het nou om rijst te koken
pi_56749059
iemand dit nieuwe bier al ergens gezien/geproefd?


is van bavaria.
Op zich wel een goede marketingtechnische benadering..
- het flesjes uiterlijk van grolsch (en dat is/was een hit)
- nadruk op versheid (wellness is hip)

Ben benieuwd of het wat is...
pi_56760108
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef tinny het volgende:
iemand dit nieuwe bier al ergens gezien/geproefd?
[ afbeelding ]

is van bavaria.
Op zich wel een goede marketingtechnische benadering..
- het flesjes uiterlijk van grolsch (en dat is/was een hit)
- nadruk op versheid (wellness is hip)

Ben benieuwd of het wat is...
Hoe kan dat nieuw zijn?
Er staat: since 1680
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56762389
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoe kan dat nieuw zijn?
Er staat: since 1680
pi_56766662
Ik heb die Kombino's van Iglo op. Soort visstirck met Spinazie. Beetje tegenvaller. Laffe smaak en op de verpakking stond 8 a 10 minuten bakken op laag voor terwijl ik toch echt het dubbele heb moeten doen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56781725
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb die Kombino's van Iglo op. Soort visstirck met Spinazie. Beetje tegenvaller. Laffe smaak en op de verpakking stond 8 a 10 minuten bakken op laag voor terwijl ik toch echt het dubbele heb moeten doen.
Wij vonden ze erg lekker! Die met mozzarella ook en ook gewoon binnen die tijd klaar...

Vandaag bij het toetje gegeten (klein stukje cheesecake):

Hak Rood fruit frambozen



In de volgende smaken te krijgen: bosvruchten, kersen, frambozen, bosbessen en bramen
pi_56782710
Trusten, wat zijn de ingrediënten daarvan als ik vragen mag? Puur fruit of veel chemische toevoegingen?
pi_56787659
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:52 schreef Underdoggy het volgende:
Trusten, wat zijn de ingrediënten daarvan als ik vragen mag? Puur fruit of veel chemische toevoegingen?
Het potje is al weg maar volgens mij was het op lichte siroop..
pi_56800183
Dit is nieuw en vind ik heel lekker:



Een zuiveldrank met smaakje, maar niet zoet
pi_56801166
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef computergirl het volgende:
Dit is nieuw en vind ik heel lekker:

[ afbeelding ]

Een zuiveldrank met smaakje, maar niet zoet
Ik vind vifit light lekkerder eigenlijk...maar heb pas 1 smaak geproeft van bovenstaande (met perzik geloof ik)
pi_56801576
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:33 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik vind vifit light lekkerder eigenlijk...maar heb pas 1 smaak geproeft van bovenstaande (met perzik geloof ik)
Die met perzik vond ik ook niet zo bijzonder.
Deze met zwarte bessen heeft een heel klein beetje een wrang nasmaakje, vind ik erg lekker maar daar ben ik vast de enige in
pi_56811315
Sultana met choco........die met banaan is niet zo lekker
pi_56819729
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:45 schreef oceanpony het volgende:
Sultana met choco........die met banaan is niet zo lekker
De variant met bosvruchten vind ik wel lekker
  woensdag 27 februari 2008 @ 20:59:05 #199
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57019658
Ik heb vandaag het nieuwe Toetje van de Maand van Mona gehad: Luchtige pudding met Butterscotch-Koffiesmaak en stukjes chocolade met chocoladesaus. Hij was erg lekker!

De Luchtige Yoghurtpudding Kwarktaart-Citroen van de Mona blijft toch mijn absolute favoriet: degene die deze pudding heeft uitgevonden verdient een lintje.
The Police 08-06-2008
pi_57033350
Ik weet niet of het nieuw nieuw is, maar voor mij wel:



tis iets te zoet voor mij maar ijskoud met ijs erin is het eigenlijk best lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57033743
vanavond het nieuwe wereldgerecht van Knorr eten: Turkse Dürüm

pi_57034413
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef Sylvana het volgende:
vanavond het nieuwe wereldgerecht van Knorr eten: Turkse Dürüm

[ afbeelding ]
Ik vond die chapatti zo tegenvallen, dat ik dit waarschijnlijk ook maar beter aan me voorbij kan laten gaan.

* _Arual_ eet tegenwoordig nog maar nauwelijks wereldgerechten.
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:59:25 #203
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57034530
Ik vind die 'wereldgerechten' sowieso niks. Je betaalt 3 euro veel voor een pakje, en dan moet je er zelf nog vlees, groenten en weet-ik-veel wat nog meer aan toevoegen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57061262
Tja, ik was van plan om wat minder van die Knorr/Conimex/Honig pakketten te gaan eten, had al 2 keer wat uit het Fok! kookboek gemaakt. Maar heb van de week mn enkel zwaar gekneusd en nou kookt mn vriend dus. En die houdt van lekker makkelijk, heeft geen zin om zelf met verse dingen en kruiden enzo aan de slag te gaan. Maar vanaf volgende week hoop ik zelf weer lekker te kunnen koken De Turks Dürüm was prima te eten, alleen werd wel een beetje een smeerboel met die yoghurtsaus
pi_57071196
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef YPrue het volgende:
De Luchtige Yoghurtpudding Kwarktaart-Citroen van de Mona blijft toch mijn absolute favoriet: degene die deze pudding heeft uitgevonden verdient een lintje.
Ik heb hem vandaag gekocht en vind hem niet zo
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:00:09 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57071359
Ik had die roze variant. Ik weet uit mijn hoofd niet hoe die heet Beetje flauw van smaak, niet heel bijzonder.
pi_57088485
Dit:



ligt in mijn koelkast. Ga het morgen aan een uitgebreide test onderwerpen ;-)

Oh en All-bran choco (vooralsnog nog steeds niet verkrijgbaar bij alle Ah's in mijn buurt, maar wel bij de Jumbo) is een aanrader!


Gewone All-bran smaakt alsof je een lepel drassig karton naar binnen werkt. Maar de chocola geeft het een smaakje! Echt goed te doen. En natuurlijk lekker gezond, al die vezels. (de chocola dan weer niet, maar ja )
pi_57091326
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:16 schreef Laura 2000 het volgende:
Gewone All-bran smaakt alsof je een lepel drassig karton naar binnen werkt.
Smaken verschillen gelukkig maar ben wel benieuwd naar deze
pi_57092267
Er is een verschil tussen All-bran choco en All-bran choco flakes he! De choco flakes zijn net als de gewone all-bran maar dan met wat vlokken die omhuld zijn met chocola. De All-bran choco zijn granenkussentjes met een chocoladevulling. Laatstgenoemde is niet zo denderend.

Overigens gaat de choco-flakes eruit bij C1000 =(
Sanity is (not) statistical
pi_57101835
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Overigens gaat de choco-flakes eruit bij C1000 =(
Het verkocht ook heel erg slecht.
pi_57108533
Ja, ik vermoed dat dat meer te maken heeft met de prijs dan met de kwaliteit. Ik koop het ook niet zo vaak omdat het zo achterlijk duur is, maar het is wel heel lekker. En als ik het koop is het vaak bij AH, omdat die het vrij regelmatig in de aanbieding hebben. Nou ja, en daarnaast mag ik geen melk en voor de rijstemelk moet ik sowieso naar AH. Maar goed, ik dwaal af.
Sanity is (not) statistical
pi_57111839


Lays Sensations: Asian Secret Chicken Pasanda

Wel ok, beetje kroepoekachtig, alleen duur voor een zak van 80 gram!
pi_57114442
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:09 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]

Lays Sensations: Asian Secret Chicken Pasanda

Wel ok, beetje kroepoekachtig, alleen duur voor een zak van 80 gram!
Er zit volgensmij evenveel in als een normale zak Sensations. Al is deze chips wat lichter dan gewone chips.
pi_57114607
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:05 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Er zit volgensmij evenveel in als een normale zak Sensations. Al is deze chips wat lichter dan gewone chips.
Nee in gewone zit 150 gram het dubbele dus bijna terwijl die van 80 gram duurder is
pi_57120130
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:13 schreef Trusten het volgende:

[..]

Nee in gewone zit 150 gram het dubbele dus bijna terwijl die van 80 gram duurder is
Dat snap ik. Maar ik bedoel dat er qua volume ongeveer evenveel in zit, omdat de chips luchtiger en dus minder zwaar zijn.
pi_57129689
quote:
Op maandag 3 maart 2008 08:48 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar ik bedoel dat er qua volume ongeveer evenveel in zit, omdat de chips luchtiger en dus minder zwaar zijn.
Oooooo...oke

OT:
"Het succes van de volvette Goudkuipjes leidde in 1993 tot de introductie van magere smeerkaas, toepasselijk genaamd ZilverKuipje. ZilverKuipje werd omgedoopt tot SlimKuipje en is inmiddels vervangen door ERU Balans: een smeerkaas bereid met magere yoghurt en toch slechts 5% vet."



Slimkuipje was echt veel lekkerder...
  maandag 3 maart 2008 @ 17:09:30 #217
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_57130143
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:09 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]

Lays Sensations: Asian Secret Chicken Pasanda

Wel ok, beetje kroepoekachtig, alleen duur voor een zak van 80 gram!
Ik kreeg laatst deze en de andere nieuwe smaak in mijn handen gedrukt door iemand in de stad (met zo'nuitdeel actie).

Ik heb deze geprobeerd maar vond hem niet lekker , de andere met lime ( ) heb ik nog niet durven proberen.
Noise is all relative to the silence preceding it
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:22:04 #218
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57186951
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:21 schreef Kersje86 het volgende:
tvp
je hebt helemaal niks toe te voegen..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57187921
nee nu ff niet morgen ga ik boodschappen doen en al die lekkere dingen halen die ik hier gezien heb en misschien nog niet nieuws, dan postik wel
pi_57190210
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:45 schreef Trusten het volgende:

[..]

Slimkuipje was echt veel lekkerder...
Oo, dat vond ik juist niet . De structuur van Slimkuipje vond ik écht vreselijk, totaal niet smeuïg, het kwam echt in bonken op je brood terecht. Dan vind ik deze toch een stuk prettiger en zachter.
Al haalt het niks het qua light-smeerkaas bij Happy-20+-smeerkaas (ook een ERU-product) van twintig cent.

Gisteren zelf uitgeprobeerd:



Appelsientje Superfruit.
Eerlijk gezegd: niks bijzonders. Het smaakt niet beduidend anders of beter dan het gros van de mutivitaminesapjes die er zijn, en ik herkende er al helemaal geen gele kiwi in.
De andere, rode variant probeer ik maar niet, want ik vind granaatappel niet zo lekker.
pi_57191183
Ik heb de nieuwe smaken Ben & Jerry's aangeschaft.
Jamaican me crazy
Baked Alaska.
Verslag volgt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_57191828
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 08:05 schreef minilotje het volgende:
Oo, dat vond ik juist niet . De structuur van Slimkuipje vond ik écht vreselijk, totaal niet smeuïg, het kwam echt in bonken op je brood terecht.
Ik doe het op geroosterd brood dan heb je daar geen last van Ik vind de smaak van deze beduidend minder...misschien maar weer overstappen op Slankie dan
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:19:03 #223
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_57202017
nieuwe drop van Venco met steranijs (tenminste, nog niet eerder gezien)

Vandaag maar eens uitgeprobeerd. Erg lekker!
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:46:09 #224
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57202537
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:59 schreef YPrue het volgende:
Ik heb vandaag het nieuwe Toetje van de Maand van Mona gehad: Luchtige pudding met Butterscotch-Koffiesmaak en stukjes chocolade met chocoladesaus. Hij was erg lekker!
wij hebben hem gisteren ook op
erg lekker
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:19 schreef dutchdevil het volgende:
nieuwe drop van Venco met steranijs (tenminste, nog niet eerder gezien)
[ afbeelding ]
Vandaag maar eens uitgeprobeerd. Erg lekker!
de variant met zoethout vond ik echt ongelofelijk smerig
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57225248
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
De AH heeft nieuwe chocolate chip cookies
melk wit puur
Fok die. Die met witte chocolade en cranberry, DIE is lekker!
pi_57226632


Heerlijke smoothies, ook in literpak. Jammer dat de Plus ze niet zo vaak heeft. Geen AH in de buurt dus het was een fijn alternatief.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:27:22 #227
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_57229361
de nieuwe vitalinea met granaat appel en perzik smakeloze rotzooi
drop met een twist totaal niet wat.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_57230592
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:34 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]

Heerlijke smoothies, ook in literpak. Jammer dat de Plus ze niet zo vaak heeft. Geen AH in de buurt dus het was een fijn alternatief.
AH heeft ze ook niet.. Of bedoel je dat je niet in de mogelijkheid was een AH Smoothie te kopen.
pi_57232262
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:34 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]

Heerlijke smoothies, ook in literpak. Jammer dat de Plus ze niet zo vaak heeft. Geen AH in de buurt dus het was een fijn alternatief.
Die dingen zijn echt be-la-che-lijk duur.
pi_57233135
Bedoelde dat we geen AH smoothies kunnen kopen. De liter pakken vallen best mee qua prijs. Ook eens een flesje van chiquita gehad. Die was ook ontzettend duur.
pi_57238578
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:06 schreef n0a het volgende:
Bedoelde dat we geen AH smoothies kunnen kopen. De liter pakken vallen best mee qua prijs. Ook eens een flesje van chiquita gehad. Die was ook ontzettend duur.
Terwijl ze hun recept letterlijk opdissen in hun reclame.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:20:34 #232
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57239724
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:23 schreef Haijo het volgende:

[..]

Fok die. Die met witte chocolade en cranberry, DIE is lekker!
brrrr, nee, cranberries

die met 3 soorten chocola daarentegen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57244270
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:45 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Terwijl ze hun recept letterlijk opdissen in hun reclame.
Inderdaad. Al betwijfel ik of dat alles is wat er in zit. Mocht dat wel het geval zijn, kun je het net zo goed zelf maken dunkt me.
full stops and exclamation marks
pi_57244665
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:20 schreef Muck het volgende:

[..]

brrrr, nee, cranberries

die met 3 soorten chocola daarentegen
Nee man, echt een lekkere combinatie. Jammer dat ik nergens cranberries kan vinden een-twee-drie.Ook niet in de toko, nou ja, maar eens een keer op de markt proberen...
pi_57250414
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:01 schreef Haijo het volgende:

[..]

Nee man, echt een lekkere combinatie. Jammer dat ik nergens cranberries kan vinden een-twee-drie.Ook niet in de toko, nou ja, maar eens een keer op de markt proberen...
Heb je AH al geprobeerd? Die heeft regelmatig Cranberries liggen. Vers, maar ook in het 'niet-vers' vak
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57250706
DE - Black Koffiepads en gewone koffie
pi_57250827
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef Sylvana het volgende:
vanavond het nieuwe wereldgerecht van Knorr eten: Turkse Dürüm

[ afbeelding ]
Wij vonden em lekker!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 10 maart 2008 @ 09:25:47 #238
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_57278672
Ik was er al bang voor...
Vrijdag heb ik Ben 7 Jerry's 'Jamaican me crazy' geproeft.
Ben & Jerry's moet zich niet op het fruitgebied van ijssmaken gaan focussen. Daar zijn ze niet goed in. Daar waar andere smaken echt een traktatie zijn en innovatief is dit een standaard smaakje zionder ziel en beleving.
er staat nog chunky op de verpakking. Ik heb hetb door drie gedeedl en heb wel geteld 1 stukje gehad. Wat een teleurstelling. Gelukkig heb ik 'Baked Alaska' nog.
Recentie volgt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_57281972
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:01 schreef Haijo het volgende:

[..]

Nee man, echt een lekkere combinatie. Jammer dat ik nergens cranberries kan vinden een-twee-drie.Ook niet in de toko, nou ja, maar eens een keer op de markt proberen...
Volgens mij moet je gedroogde cranberries gebruiken voor cookies, anders wordt het een smeerzooi. Natuurwinkel is your friend, of de Turk op de markt.
  maandag 10 maart 2008 @ 12:28:48 #240
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57282099
gedroogde cranberries zijn gewoon bij de tuinen te krijgen ook
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57282490
C1000 heeft ook gedroogde cranberries in het schap met rozijnen. Van het merk royalty
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:40:43 #242
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_57300745
Gisteren de "Baked Alaska"
Hij was lekker. Twee maartjes:
1. De marshmellow slierten? Heeft iemand ze gezien?
2. De ijbeertjes waren echt tjes. Ik ben gewend aan groet brokken, maar dit was echt klein.
Al me al zeker lekker, maar niet een Ben & Jerry topper.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_57301778
Ja, ik heb gisteren ook de 'Baked Alaska' geprobeerd

1. De marsmallow slierten. Die kun je slecht zien idd omdat het vanille-ijs ook behoorlijk licht van kleur is. Maar ze zijn er wel.
2. De ijsbeertjes waren klein, check. Maar er zaten er bij mij zoveel in dat ik er bij bijne elke hap wel één te pakken had! Yum!

Al met al erg lekker, deze Baked Alaska. Maar zelf ben ik niet zo'n fan van vanille-ijs (saai ofzo). Doe mij maar een chocolade variant, of Socialize.
Ohja, de sorbet smaken durf ik niet te proberen, bang voor een teleurstelling
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:53:21 #244
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_57302126
Sorbet stelt inderdaad teleur. Ik had ook echt weinig ijsbeertejs, denk ongeveer 8 beertjes en het is door 3 gedeeld. Intotaal dus maar 24 beertjes. Die sliertjes, ik proefde ze ook niet hoor...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_57385966
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:19 schreef dutchdevil het volgende:
nieuwe drop van Venco met steranijs (tenminste, nog niet eerder gezien)
[ afbeelding ]
Vandaag maar eens uitgeprobeerd. Erg lekker!
Mmm, ik vond m wel oké, maar niet echt bijzonder, wat ik wel had verwacht van die smaakcombi. Vond eigenlijk het verschil in smaak niet echt heel opvallend. Dan heb ik liever een zakje Klene steekpenningen!

Heb pas ook sultana fruit&fit geproefd, de cranberry-pruim variant, en die vond ik eigenlijk best lekker! De koekjes smaken lekker volkoren, en daar hou ik dus erg van.

Overigens vind ik al die nieuwe smaakjes chips super, maar ik was ook al enorm fan van de ketchup chips en de pickles chips toen die voor het eerst kwam. Eigenlijk vind ik alles lekker, behálve naturel
pi_57387765
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:30 schreef Nietzz het volgende:

[..]

Mmm, ik vond m wel oké, maar niet echt bijzonder, wat ik wel had verwacht van die smaakcombi. Vond eigenlijk het verschil in smaak niet echt heel opvallend. Dan heb ik liever een zakje Klene steekpenningen!

Heb pas ook sultana fruit&fit geproefd, de cranberry-pruim variant, en die vond ik eigenlijk best lekker! De koekjes smaken lekker volkoren, en daar hou ik dus erg van.

Overigens vind ik al die nieuwe smaakjes chips super, maar ik was ook al enorm fan van de ketchup chips en de pickles chips toen die voor het eerst kwam. Eigenlijk vind ik alles lekker, behálve naturel
Heinz Tomato Ketchup Chips.
pi_57431788
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef Laura 2000 het volgende:
Ja, ik heb gisteren ook de 'Baked Alaska' geprobeerd

1. De marsmallow slierten. Die kun je slecht zien idd omdat het vanille-ijs ook behoorlijk licht van kleur is. Maar ze zijn er wel.
2. De ijsbeertjes waren klein, check. Maar er zaten er bij mij zoveel in dat ik er bij bijne elke hap wel één te pakken had! Yum!

Al met al erg lekker, deze Baked Alaska. Maar zelf ben ik niet zo'n fan van vanille-ijs (saai ofzo). Doe mij maar een chocolade variant, of Socialize.
Ohja, de sorbet smaken durf ik niet te proberen, bang voor een teleurstelling
Bij mij waren de slierten echt afwezig, op een paar verdwaalde op de bodem na dan. Ik heb er met mijn neus opgehangen en nog nauwelijks iets te vinden. Of te proeven.
Het vanille-ijs was lekker, maar wel een beetje saai inderdaad. De ijsberen waren prima te doen. Deze gaat niet bij mijn vaste aankopen behoren, maar elke nieuwe B&J smaak verdient het om uitgeprobeerd te worden.

Mijn klacht heb ik gisteren gemeld bij de klantenservice, vandaag al een mail terug (met een standaard verhaal over zweepslagen bij de produktieafdeling ) en ik krijg een tegoedbon voor de moeite. Da's nog eens goeie klantenservice! Nu nog kijken welke smaak ijs ik ervoor ga halen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_57447576
Ik ben de precieze naam kwijt, maar ik zit hier aan de zomervariant van Cruesli. Kan iemand mij vertellen wat er lekker is aan die rode gedroogde vruchten? Ik heb ze ook al gespot in een conrflakesvariant en in een dieetijsje, en ze zijn ZO zuur... Die dingen zitten hier helaas ook doorheen. Pompoenpitten vind ik wel een lekkere toevoeging,
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:09:04 #249
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57448029
ik hou er ook niet van
vooral cranberries vind ik echt zó ontzettend vies he
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57503372
ik heb die turkish apple van pickwick uitgeprobeerd, die valt me een partij tegen zeg.
en die vanille smaak vind ik nou ook niet zo
nou heb ik er nog een heel doosje van
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:22:53 #251
99959 Santjuh
een beetje raar
pi_57507486
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb die turkish apple van pickwick uitgeprobeerd, die valt me een partij tegen zeg.
en die vanille smaak vind ik nou ook niet zo
nou heb ik er nog een heel doosje van
Die vind ik juist wel lekker, heb hem toevallig net nog eens gemaakt
Wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was...
pi_57507716
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:22 schreef Santjuh het volgende:

[..]

Die vind ik juist wel lekker, heb hem toevallig net nog eens gemaakt
hebben?

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57612444
Ik vond die turkish apple ook tegenvallen, lijkt in de verste verte niet op de echte turkse appelthee. An sich issie niet vies, maar wel een teleurstelling als je iets verwacht dat lijkt op turkse appelthee

Heeft iemand die lays baked geproefd (ik ben ff te lui om terug te bladeren, sorrieeee )? Leek mij wel lekker eigenlijk!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 23:43:16 #254
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57612472
ik had vandag een maaltijdslade italiaanse kip van de AH, maar die was niet lekker.
boer 'm ook al de hele avond op, gatver..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57612662
De AH had hier vandaag bijna helemaal geen maaltijdsalades meer... Alleen die 'speciaal voor de feestdagen' die tot vandaag houdbaar waren...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57612735
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:42 schreef Nietzz het volgende:
Ik vond die turkish apple ook tegenvallen, lijkt in de verste verte niet op de echte turkse appelthee. An sich issie niet vies, maar wel een teleurstelling als je iets verwacht dat lijkt op turkse appelthee

Heeft iemand die lays baked geproefd (ik ben ff te lui om terug te bladeren, sorrieeee )? Leek mij wel lekker eigenlijk!
Jammer, Turkse appelthee is heerlijk.

Lays baked: Ja, en is niet lekker.
full stops and exclamation marks
  woensdag 26 maart 2008 @ 17:51:42 #257
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_57626744
Vandaag pide döner kebab gekocht van AH eigen merk (is er in 2 varianten: döner kebab en tomaat/gehakt). Is voor in de oven (5 minuten). Vond hem zwaar tegenvallen. Er zat een te dikke laag knoflooksaus overheen wat niet eens goed smolt in de oven waardaar het een beetje een papperig/plakkerig zooitje werd. Voor mij dus absoluut niet voor herhaling vatbaar
pi_57627033
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:40 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben de precieze naam kwijt, maar ik zit hier aan de zomervariant van Cruesli. Kan iemand mij vertellen wat er lekker is aan die rode gedroogde vruchten? Ik heb ze ook al gespot in een conrflakesvariant en in een dieetijsje, en ze zijn ZO zuur... Die dingen zitten hier helaas ook doorheen. Pompoenpitten vind ik wel een lekkere toevoeging,
Zomerzin heet'ie. Heerlijk!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_57629900
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Zomerzin heet'ie. Heerlijk!
Na het zorgvuldig verwijderen van die rode dingetjes wel ja.
pi_57646976
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Na het zorgvuldig verwijderen van die rode dingetjes wel ja.
haha zeurmiep
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57647230
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:03 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

haha zeurmiep
Nou, ik sta bekend als vuilnisbak, ik eet werkelijk alles, maar die dingen Ik eet ze wel hoor, maar zorg dat ik er niet al te veel op kauw.
pi_57648670
Ik heb laatst Lays Hot Wok Chili superchips gekocht. Meesterlijke chips . Redelijk subtiele smaak, die je lang blijft proeven en dus niet alleen bij de eerste twee chips .

  donderdag 27 maart 2008 @ 15:37:51 #263
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57648925
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Nou, ik sta bekend als vuilnisbak, ik eet werkelijk alles, maar die dingen Ik eet ze wel hoor, maar zorg dat ik er niet al te veel op kauw.
gewoon aan die pinguin geven
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57649273
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef Lexie het volgende:
Ik heb laatst Lays Hot Wok Chili superchips gekocht. Meesterlijke chips . Redelijk subtiele smaak, die je lang blijft proeven en dus niet alleen bij de eerste twee chips .

[ afbeelding ]
Dat is een van de lekkerste chips!!
pi_57650201
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Dat vind ik nou ook. Weet iemand of de CheeseOnion van Lays verandert is? Vroeger vond ik die super lekekr laatst een zak gekocht en ik vond het niet meer te vreten.
Van de week heb ik na lange tijd weer eens Cheese & Onion chips gekocht. Ik had ook het idee dat ze veranderd zijn, en niet ten goede . Veel te scherp en overdonderend.
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:56:38 #266
207042 MzFox
let's go underground...
pi_57650591


Laatst de nieuwe vissticks van Iglo met mozzarella en tomaat gehad. Ze zijn echt lekkerrrr!
  donderdag 27 maart 2008 @ 17:27:18 #267
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57651239
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:34 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]

Heerlijke smoothies, ook in literpak. Jammer dat de Plus ze niet zo vaak heeft. Geen AH in de buurt dus het was een fijn alternatief.
Innocent drankjes bestaan al langer hoor; ik leef er zo'n beetje op
Mijn favo is de bosbessen ( powerfruit! )
Ik drink er elke ochtend 1 en als ik soms geen tijd heb om te eten nog 1
Het is puur fruit, no shit.

En er staat iets grappigs op 'schudden voor gebruik, niet tijdens'
Wat ik met mijn gevoel voor humor dan weer hilarisch vind.
pi_57651311
hehe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57651391
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Innocent drankjes bestaan al langer hoor; ik leef er zo'n beetje op
Mijn favo is de bosbessen ( powerfruit! )
Ik drink er elke ochtend 1 en als ik soms geen tijd heb om te eten nog 1
Het is puur fruit, no shit.

En er staat iets grappigs op 'schudden voor gebruik, niet tijdens'
Wat ik met mijn gevoel voor humor dan weer hilarisch vind.
Staan geloof ik nog meer gekke dingen op. Is al weer een tijd geleden dat ik er 1 op heb, de plus heeft ze hier niet meer.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:13:04 #270
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_57667000
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Innocent drankjes bestaan al langer hoor; ik leef er zo'n beetje op
Mijn favo is de bosbessen ( powerfruit! )
Ik drink er elke ochtend 1 en als ik soms geen tijd heb om te eten nog 1
Het is puur fruit, no shit.

En er staat iets grappigs op 'schudden voor gebruik, niet tijdens'
Wat ik met mijn gevoel voor humor dan weer hilarisch vind.
Als je dan maar niet moet lachen tijdens het drinken...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_57667043
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:56 schreef MzFox het volgende:
[ afbeelding ]

Laatst de nieuwe vissticks van Iglo met mozzarella en tomaat gehad. Ze zijn echt lekkerrrr!
Ik vind ze zo duur, maar ik wil ze ook wel een keer proberen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_57667371
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind ze zo duur, maar ik wil ze ook wel een keer proberen.
Bij 1 p.p valt de prijs best mee
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:18:27 #273
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57671631
Gisteren het nieuwe Toetje van de Maand van Mona gehad: Luchtige pudding met tompouce-smaak en roze saus.
Erg lekker! De pudding smaakt echt naar die roomlaag die je tussen een tompouce vindt (alleen is die pudding iets steviger, anders dondert 'ie natuurlijk uit elkaar ).
The Police 08-06-2008
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:29:40 #274
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57674419
De Lipton Pyramids Andalousia is erg lekker. Hij smaakt erg sterk naar citroenkruid (begter bekend als verveine), wat ik persoonlijk erg lekker en fris vind.
Die ga ik nog veel vaker drinken, zeker in de zomer, hmmmm.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:28:40 #275
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_57675754
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:18 schreef YPrue het volgende:
Gisteren het nieuwe Toetje van de Maand van Mona gehad: Luchtige pudding met tompouce-smaak en roze saus.
Erg lekker! De pudding smaakt echt naar die roomlaag die je tussen een tompouce vindt (alleen is die pudding iets steviger, anders dondert 'ie natuurlijk uit elkaar ).
Lekker, die moet ik echt proberen
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_57675834
oeh, dat klinkt fout!

Het vorige toetje van de maand heb ik in mijn eentje opgeschrokt, terwijl ik niet eens een toetjesmens ben.
pi_57675838
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef Lexie het volgende:
Ik heb laatst Lays Hot Wok Chili superchips gekocht. Meesterlijke chips . Redelijk subtiele smaak, die je lang blijft proeven en dus niet alleen bij de eerste twee chips .

[ afbeelding ]
Zo nieuw is die niet toch? maar die is idd ook hier in huis erg favoriet
pi_57685832
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:18 schreef YPrue het volgende:
Gisteren het nieuwe Toetje van de Maand van Mona gehad: Luchtige pudding met tompouce-smaak en roze saus.
Erg lekker! De pudding smaakt echt naar die roomlaag die je tussen een tompouce vindt (alleen is die pudding iets steviger, anders dondert 'ie natuurlijk uit elkaar ).
Ooooh... die moet ik ook proberen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57694284
tvp
  zaterdag 29 maart 2008 @ 15:19:50 #280
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_57696407
Hier inmiddels 2 toetjes van de maand in de koelkast, morgen lekker smullen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_57732045
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Zo nieuw is die niet toch? maar die is idd ook hier in huis erg favoriet
Voor mij was hij wel nog nieuw .
  maandag 31 maart 2008 @ 20:45:40 #282
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57745192
Die tompoucepudding is dus echt superlekker!
N.a.v. dit topic gehaald en van mij zou 'ie standaard in het assortiment mogen komen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 31 maart 2008 @ 20:52:12 #283
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57745410
de nieuwe dubbelfrisss ananas & mango is ook érg lekker
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 31 maart 2008 @ 21:24:02 #284
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_57746308
vandaag turkse durum en het toetje van de maand geprobeerd.

Durum was erg lekker, we hebben ze met ui en tomaat gemaakt ipv met paprika (lusten we beiden niet) en is goed gelukt. Het sausje erbij was ook wel ok, het geheel had wat pittiger gemogen, maar volgende keer gooien we er wat extra chili en knoflook.

Toetje vond ik weinig speciaals, misschien zou ik hem lekkerder vinden met meer roze saus (sowieso het lekkerste van tompouce, het roze laagje )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57747310
Ik vond het toetje van de maand juist errug lekker. En het lekkerste van de tompouce is juist de room!
pi_57752863
De room en de saus zijn heerlijk, de koekjes mogen ze wel weglaten. Ideaal toetje dus
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57767588
Oh néé, was het het toetje van de maand maart?!
Ik wil het zo graag proberen!!!
pi_57769137
Die tompoucepudding is van de maand april volgens de site. Ik ga hem morgen ook kopen!
E.
pi_57779974
Ik zit hem nu te eten, ook nav deze topic!
Ik hou helemaal niet van toetjes en eet al helemaal nooit pudding, maar deze is erg lekker!
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_57829689
t zal wel niet nieuw zijn:

maareuh das wel erg lekker zeg, zeker met een ijsblokje erin ... lekker verfrissend en ik zie niets vermeld staan van aspartaam en veel suiker ofzo?? lijkt net of het nog goed voor je is ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:09:43 #291
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57830086
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:51 schreef DarkElf het volgende:
t zal wel niet nieuw zijn: [ afbeelding ]

maareuh das wel erg lekker zeg, zeker met een ijsblokje erin ... lekker verfrissend en ik zie niets vermeld staan van aspartaam en veel suiker ofzo?? lijkt net of het nog goed voor je is ook
Die is niet echt nieuw. Ik vind 'm ook echt heerlijk!
pi_57830254
Toetje van de maand is inderdaad heeeeeeeerlijk
pi_57830295
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:09 schreef Aventura het volgende:

[..]

Die is niet echt nieuw. Ik vind 'm ook echt heerlijk!
weet jij of je genept wordt? want het komt best gezond over als je dat pak zo bekijkt...

maar ja dat zal allemaal wel weer mooier voorgespiegeld worden dan t is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57839615
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:51 schreef DarkElf het volgende:
t zal wel niet nieuw zijn: [ afbeelding ]

maareuh das wel erg lekker zeg, zeker met een ijsblokje erin ... lekker verfrissend en ik zie niets vermeld staan van aspartaam en veel suiker ofzo?? lijkt net of het nog goed voor je is ook
hoeveel calorieen dan ?
pi_57847592
net naar binnen gewerkt:

Optimel Smoothie Framboos Aardbei


mij echt te zoet. Snap niet waarom er uberhaubt nog zoetstoffen door moeten als er al 50 % fruit in zit
pi_57850470
Vanavond toetje van de maand uitproberen.
pi_57855784
ja hier ook
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 6 april 2008 @ 19:08:40 #298
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_57874438

Vandaag voor het eerst Appelsientje mild - Mandarijn gehad. Op het pak staat Nieuw en ik kende het zelf ook nog niet.
Het is een lekker fris sapje, je proeft er inderdaad mandarijn in. Deze gaat er bij ons vaker komen!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_57875249
Nieuw van Appelsientje: FrisFruit Frambozen, Druiven en lichtzure Limoen.

Erg lekker fris, de frambozen overheersen nogal maar dat vind ik niet erg. Het is van de minder zoet-lijn en het bevat geen toegevoegde suiker en geen zoetstoffen. Fijn dus.
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:51 schreef DarkElf het volgende:
t zal wel niet nieuw zijn: [ afbeelding ]

maareuh das wel erg lekker zeg, zeker met een ijsblokje erin ... lekker verfrissend en ik zie niets vermeld staan van aspartaam en veel suiker ofzo?? lijkt net of het nog goed voor je is ook
Nou, tegenwoordig zit er wel zoetstof in in plaats van suiker. Helaas, want ik vond het altijd erg lekker.
Sanity is (not) statistical
  maandag 7 april 2008 @ 09:26:54 #300
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_57883590
Mona zal wel blij zijn met Fok!, want ik heb ookhet toetje van de maand gekocht.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_57885263
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mona zal wel blij zijn met Fok!, want ik heb ookhet toetje van de maand gekocht.
, heb ze ook een berichtje gestuurd via hun site. Hoop dat ie vast in het assortiment komt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')