Mmm, ik vond m wel oké, maar niet echt bijzonder, wat ik wel had verwacht van die smaakcombi. Vond eigenlijk het verschil in smaak niet echt heel opvallend. Dan heb ik liever een zakje Klene steekpenningen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:19 schreef dutchdevil het volgende:
nieuwe drop van Venco met steranijs (tenminste, nog niet eerder gezien)
[ afbeelding ]
Vandaag maar eens uitgeprobeerd. Erg lekker!
Heinz Tomato Ketchup Chips.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:30 schreef Nietzz het volgende:
[..]
Mmm, ik vond m wel oké, maar niet echt bijzonder, wat ik wel had verwacht van die smaakcombi. Vond eigenlijk het verschil in smaak niet echt heel opvallend. Dan heb ik liever een zakje Klene steekpenningen!
Heb pas ook sultana fruit&fit geproefd, de cranberry-pruim variant, en die vond ik eigenlijk best lekker! De koekjes smaken lekker volkoren, en daar hou ik dus erg van.
Overigens vind ik al die nieuwe smaakjes chips super, maar ik was ook al enorm fan van de ketchup chips en de pickles chips toen die voor het eerst kwam. Eigenlijk vind ik alles lekker, behálve naturel
Bij mij waren de slierten echt afwezig, op een paar verdwaalde op de bodem na dan. Ik heb er met mijn neus opgehangen en nog nauwelijks iets te vinden. Of te proeven.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef Laura 2000 het volgende:
Ja, ik heb gisteren ook de 'Baked Alaska' geprobeerd
1. De marsmallow slierten. Die kun je slecht zien idd omdat het vanille-ijs ook behoorlijk licht van kleur is. Maar ze zijn er wel.
2. De ijsbeertjes waren klein, check. Maar er zaten er bij mij zoveel in dat ik er bij bijne elke hap wel één te pakken had! Yum!
Al met al erg lekker, deze Baked Alaska. Maar zelf ben ik niet zo'n fan van vanille-ijs (saai ofzo). Doe mij maar een chocolade variant, of Socialize.
Ohja, de sorbet smaken durf ik niet te proberen, bang voor een teleurstelling
Die vind ik juist wel lekker, heb hem toevallig net nog eens gemaaktquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb die turkish apple van pickwick uitgeprobeerd, die valt me een partij tegen zeg.
en die vanille smaak vind ik nou ook niet zo
nou heb ik er nog een heel doosje van
hebben?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:22 schreef Santjuh het volgende:
[..]
Die vind ik juist wel lekker, heb hem toevallig net nog eens gemaakt
Jammer, Turkse appelthee is heerlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:42 schreef Nietzz het volgende:
Ik vond die turkish apple ook tegenvallen, lijkt in de verste verte niet op de echte turkse appelthee. An sich issie niet vies, maar wel een teleurstelling als je iets verwacht dat lijkt op turkse appelthee
Heeft iemand die lays baked geproefd (ik ben ff te lui om terug te bladeren, sorrieeee)? Leek mij wel lekker eigenlijk!
Zomerzin heet'ie. Heerlijk!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:40 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben de precieze naam kwijt, maar ik zit hier aan de zomervariant van Cruesli. Kan iemand mij vertellen wat er lekker is aan die rode gedroogde vruchten? Ik heb ze ook al gespot in een conrflakesvariant en in een dieetijsje, en ze zijn ZO zuur... Die dingen zitten hier helaas ook doorheen. Pompoenpitten vind ik wel een lekkere toevoeging,
haha zeurmiepquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Na het zorgvuldig verwijderen van die rode dingetjes wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |