oh leuk!quote:Op zondag 25 november 2007 14:34 schreef Aventura het volgende:
Misschien niet helemaal nieuw, wel ietswat ik zelf pas ontdekt heb: een stuk pure chocolade aan een stokje. Roeren in kokende melk en: chocomel. Ik vind het echt heel lekker!
[ afbeelding ]
Dit weekend heb ik de Aldi-variant daarvan geproefd. Wel lekker, hoewel het niet heel anders smaakt dan chocomelpoeder.quote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef Aventura het volgende:
Schijnt ook bij de V&Dte liggen. Ik ga daar binnenkort eens kijken. Het heet Choc-o-lait
Waar bij de V&D ligt dat dan?quote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef Aventura het volgende:
Schijnt ook bij de V&Dte liggen. Ik ga daar binnenkort eens kijken. Het heet Choc-o-lait
En bij de Bijenkorf, en Simon Levelt.quote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef Aventura het volgende:
Toch niet helemaal. Die is er al maandenquote:Op zondag 25 november 2007 15:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb pas de pizza calzone van Dr Oetker gegeten, erg lekker. Volgens mij ook een nieuw product.
Al jįren! Zeker al zo'n 7 jaar.quote:Op maandag 26 november 2007 09:42 schreef detoardin het volgende:
[..]
Toch niet helemaal. Die is er al maanden
Ik vind die jam niet te pruimenquote:Op maandag 26 november 2007 17:06 schreef krioro het volgende:
hero d'light aardbei-guave jam. de guavesmaak is subtiel, maar lekker.![]()
[ afbeelding ]
Dat meen je nietquote:Op woensdag 28 november 2007 09:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Al jįren! Zeker al zo'n 7 jaar.
Mij maak je daar echt niet blij mee... namaak milka dingquote:Op maandag 26 november 2007 09:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leuk topic![]()
Moest laatst de vernieuwde Bros uitdelen in de supermarkt, leuk werk: mensen blij maken
Dat dusquote:Op zondag 25 november 2007 12:53 schreef Curiosity het volgende:
Gisteren een zak van de vernieuwde Bros gekocht en uiteraard direct getest.
Conclusie = ik vind de oude lekkerder, er zit nu een laagje chocolade over waardoor de gaatjes structuur niet te zien is, maar het lekkere aan de Bros was dat het direct op je tong smelte, en dat doet het nu dus niet meer, jammer.
Dat was hier ook een succes!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:24 schreef Trusten het volgende:
Knorr Eet Kleur - Italiaanse Pasta-Ovenschotel met verse courgette, tomaat, rode ui en een kaaskorstje
[ afbeelding ]
Was erg lekker
Hij is dan ook erg lekkerquote:
Een soort italiaanse boemboe was het, ja.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:56 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hij is dan ook erg lekkerIk hou normaal niet echt van zakjes e.d. om saus te maken maar hierbij voeg je dus alleen dat bakje kruidenpasta toe en voor de rest is alles vers
Oeh, sounds nicequote:Op woensdag 5 december 2007 20:24 schreef Trusten het volgende:
Knorr Eet Kleur - Italiaanse Pasta-Ovenschotel met verse courgette, tomaat, rode ui en een kaaskorstje
[ afbeelding ]
Was erg lekker
Nee 3-4 personen, bij ons betekent dat 3quote:Op donderdag 6 december 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh, sounds nice. Vanavond maar eens scoren bij de boodschappen. Is het voor één persoon?
Foutje van mij...het is voor 2-3 personen geloof ik...bij ons is dat dus ook 2quote:Op donderdag 6 december 2007 15:34 schreef Sylvana het volgende:
Die kipschotel was dus ook erg lekker, maar ik eet daar in mn eentje 2 dagen van. En met mn vriend samen komt het in 1 dag op. Dus als je grote eters hebt, dan is het maar voor 2 personen dus.
Op de verpakking staat wel 3-4 personen, net nog even gekeken. Maar dan moet je dus wel erg kleine eters hebben, met kinderen eten ofzo.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef Trusten het volgende:
[..]
Foutje van mij...het is voor 2-3 personen geloof ik...bij ons is dat dus ook 2
3 tot 4? Dan zijn mijn man en ik grote eters, want wij eten zo'n schaal schoon leeg.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb er net even naar gekeken in de winkel, en er stond inderdaad 3-4 op. Maar als dat in het echt wel meevalt ga ik het toch een keer meenemen. En dan die pastavariant.
Maar door de kleinere bubbels is er meer chocolade over voor een nóg intensere chocoladesensatiequote:Op donderdag 6 december 2007 14:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mij maak je daar echt niet blij mee... namaak milka dingIk wil de oude bros terug!
Ja, wij voegen zelf altijd nog extra groenten toe en hebben vaak meer vlees dan aangegeven, terwijl wij ook maar met zn 2en zijn en het makkelijk opkrijgen dus.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
3 tot 4? Dan zijn mijn man en ik grote eters, want wij eten zo'n schaal schoon leeg.
Bij de wereldgerechten voegen wij ook altijd een schepje extra rijst toe, en daar staat ook op dat het voor 4 personen is.
Ja, fijn... maar nu is het dus geen Bros meer, maar een veredelde milka luflee... Het fijne van Bros was nu juist dat je meteen in de bubbels zatquote:Op donderdag 6 december 2007 22:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Maar door de kleinere bubbels is er meer chocolade over voor een nóg intensere chocoladesensatie
Over twee weken ga ik een nieuw product van Unox uitdelen, stappot met de stukjes rookworst er al in ofzo... ben benieuwd
Die vond ik juist wel lekkerquote:Op zondag 9 december 2007 12:11 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er heel erg lekker uit en ruikt ook erg lekker (zoet, kerrieachtig met kokos) maar smaakt echt nergens naar...blegh
Oeh, die is lekker, die gaat bij ons vanavond in de herhaling!quote:Op zondag 9 december 2007 12:11 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er heel erg lekker uit en ruikt ook erg lekker (zoet, kerrieachtig met kokos) maar smaakt echt nergens naar...blegh
En ook deze Knorr Mixx was erg lekkerquote:Op zondag 9 december 2007 12:07 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond gaan we de Knorr Mix Mediterraanse Spaghettischotel proberen, lijkt me ook wel erg lekkerIs met paprika, ui en tomaat
quote:Op maandag 10 december 2007 10:40 schreef _Arual_ het volgende:
Oeh, die is lekker, die gaat bij ons vanavond in de herhaling!
Misschien heeft mijn vader dan iets fout gedaan ofzo (maar ja, wat kan je in hemelsnaam fout doen?quote:
Die had ik ook gegeten vorige week maar ik vond het echt niet lekker.... zo zuurquote:Op maandag 17 december 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Nou, wij hadden van Knorr Eet Kleur de provencaalse Kipschotel. Érg lekker![]()
.
Van de week nog maar eens een andere variant scoren bij de AH.
Die wil ik wel s proberen!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:39 schreef arj1o1 het volgende:
Lays Sensations Asia secrets
In twee smaken:
[ afbeelding ]
Sensations Asian Secrets Chicken Pasanda 80g
[ afbeelding ]
Sensations Asian Secrets Exotic Spices&Lime 80g
Het is een speciale nieuwe receptuur met 70% aardappelen en 30% kekererwten, waardoor het minder vet is.
Nou heb ik de bovenste smaak op en het smaakt een beetje naar kroepoek met kippensmaak, vreemd maar wel lekker!
ik heb nu de Italiaanse pasta en indiase curry geprobeerd en allebei naar volle tevredenheidquote:Op woensdag 5 december 2007 21:48 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb ook een nieuwe maaltijdmix van Knorr gegeten vanavond
Knorr eet kleur- Provencaalse Kipschotel, met verse champignons, cherrytomaatjes, sperzieboontjes en krieltjes
[ afbeelding ]
Vond hem erg lekker
Die vond ik echt niet lekker....quote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef DarkElf het volgende:
Ik had vandaag een "eet kleur" soepje, de gele: mais met paprika en kerrie en koriander...
[ afbeelding ]
eigenlijk best lekker voor kant en klare meuk
die vonden wij wel "aardigjes" ... niets zo veranderlijk als smaak blijkbaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef Trusten het volgende:
[..]
Die vond ik echt niet lekker....die oranje was iets beter vond ik
Die bestaan al een behoorlijke tijd! De verpakking is wel recentelijk vernieuwd. Wij eten ze vrij regelmatig, ik vind zequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:45 schreef Trusten het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe nieuw of oud het is maar vandaag voor het eerst gezien en gegeten:
Pofaardappel in de schil met yoghurt-knoflooksaus
[ afbeelding ]
Lekker...vooral het sausje
Die heb ik net op...heel lekker vond ik 'm. Maareh...er zat echt geen vlees in hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:32 schreef Laura 2000 het volgende:
De nieuwe maaltijdsalade van AH met blauwaderkaas, druif en (ik geloof) gerookte kip... Neem het niet!!! Ik heb de helft weggeflikkerd.
Kan er niet echt de vinger opleggen waar het aan lag...
Inderdaad, goed te doen. D'r is ook nog een nieuwe 'caesar'-salade, en die is wel met vlees. Vind ik iets minder.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die heb ik net op...heel lekker vond ik 'm. Maareh...er zat echt geen vlees in hoor
En ook deze was erg lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:21 schreef Sylvana het volgende:
vanavond de Texaanse barbequeschotel van Knorr Mix proberen
De groene (doperwten en spinazie?) is heel saai.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef Trusten het volgende:
[..]
Die vond ik echt niet lekker....die oranje was iets beter vond ik
Ik vond hem ook best lekker. Heel veel kaas, en de dressing is mij te zoet. Ik gooi de pasta altijd weg trouwensquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die heb ik net op...heel lekker vond ik 'm. Maareh...er zat echt geen vlees in hoor
Waldorf saladequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Inderdaad, goed te doen. D'r is ook nog een nieuwe 'caesar'-salade, en die is wel met vlees. Vind ik iets minder.
Overigens, bij de appie zijn ze wel lekker bezig met hun 'exclusief kerstspul-gedoe'; ze hebben bij mij een tijd die kerst-salades met geitenkaas en camembert voor 3 euro aangeboden; dit weekend heb ik ze weer zien liggen voor 5 euro ('van 6 euro')
Ik ben een aardappelhater, maar dit vond ik zeker wel lekker!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:45 schreef Trusten het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe nieuw of oud het is maar vandaag voor het eerst gezien en gegeten:
Pofaardappel in de schil met yoghurt-knoflooksaus
[ afbeelding ]
Lekker...vooral het sausje
Ik heb ze 2 week terug allebei gekocht : allereerst de Chicken Pasande geproeft, verassend lekker.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:39 schreef arj1o1 het volgende:
Lays Sensations Asia secrets
In twee smaken:
[ afbeelding ]
Sensations Asian Secrets Chicken Pasanda 80g
[ afbeelding ]
Sensations Asian Secrets Exotic Spices&Lime 80g
Het is een speciale nieuwe receptuur met 70% aardappelen en 30% kekererwten, waardoor het minder vet is.
Nou heb ik de bovenste smaak op en het smaakt een beetje naar kroepoek met kippensmaak, vreemd maar wel lekker!
Die vind ik dus echt superquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:23 schreef Aventura het volgende:
Die andere nieuwe Lays: Baked, vind ik echt verschrikkelijk vies.
Ja oke, die is echt goor. Maar de Tai Sweet Chilli is my favoritequote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor chips geldt bij mij: hoe fancier de smaakjes, hoe minder lekker ik het vind.
De Lays Sensations vind ik zo vies, vooral de Oven Roasted Chicken & Thyme.
Dat smaakt echt naar chips, omgeschud in een zakje Knorr drinkbouillon met kipsmaak.
datvond ik nou ook, bahquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor chips geldt bij mij: hoe fancier de smaakjes, hoe minder lekker ik het vind.
Dat smaakt echt naar chips, omgeschud in een zakje Knorr drinkbouillon met kipsmaak.
echt vies vind ik ze niet, maar lekker in ieder geval ook niet nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:23 schreef Aventura het volgende:
Die andere nieuwe Lays: Baked, vind ik echt verschrikkelijk vies.
die vind ik ook écht lekker!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:04 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Ja oke, die is echt goor. Maar de Tai Sweet Chilli is my favorite
net opquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
klinkt wel lekker, waldorf
hier niet zien liggen nog
ik zag ze. Maar ik kon ze weerstaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vandaag bij AH meegenomen: Oreo chocolate creme![]()
![]()
Nog niet eerder gezien daar
Jah. D'r zijn wel meer van die saladedingen waar een overdosis aardappelen in zit. Tip voor AH: d'r-uit kwakken, en vervangen door iets pasta-achtigs. Of die aardappelen beter pruimbaar maken. Stukjes casave, ofzo.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
net op
hij is best te doen, alleen die stukjes aardappel hadden w.m.b. echt niet gehoeven.
Belgische smaak. Wordt daar net zoveel gegeten als bij ons de naturelquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:54 schreef YPrue het volgende:
Net bij de AH Lays Superchips Perfect Pickles gezien en een zak meegenomen.Geen idee of ze nieuw zijn, maar ik heb ze nog nooit in de winkel zien liggen.
begrijp echt niet dat zoveel mensen die lekker vindenquote:Op zondag 27 januari 2008 11:01 schreef arj1o1 het volgende:
Belgische smaak. Wordt daar net zoveel gegeten als bij ons de naturel
Kijk eens in koffiewinkels, Kaldi enzo. Overigens vind ik het wat weinig chocolade voor een lekkere bak chocolademelk. Aanrader: pure chocolade in stukjes hakken (of chocoladedruppels kopen bij de Makro/chocoladewinkel) en door gekookte melk heen roeren. Goedkoper en lekkerder vind ik.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb me moe gezocht naar die chocomelk op een stokje dingetjesC1000 niet
V&D ook niet
AH
Denk ik; hey de snoepwinkel moet het hebben, nee hoor
De sligro verkoopt het.. misschien dat het daardoor te vinden is in aangesloten formules als Em-Te of Golff (hoewel ik bij de laatste niet eens verwacht dat ze iets hebben wat geintroduceerd is na 1990..)quote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb me moe gezocht naar die chocomelk op een stokje dingetjesC1000 niet
V&D ook niet
AH
Denk ik; hey de snoepwinkel moet het hebben, nee hoor
Onderhondquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:38 schreef Underdoggy het volgende:
Nieuw product wat ik tegenkwam en meteen ingeslagen heb.
Lassie Wokklaar rijst
Voorgekookte rijst wat je direct in de wok kan gooien als je (bijv) Nasi maakt.
Gemak dient de mens wederom. Als student zeker makkelijk als je niet teveel pannen wilt gebruiken/moeite doen en TOCH iets lekkers op tafel wilt zetten.
Dat is toch geen nw concept?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
voorgekookte rijst.
Nou eigenlijk is het voor nasi best handig. Aangezien je het beste koude rijst kan toevoegen. Dat wokt beter. Maar om maar even in Stereometry's lifestyle te blijven hangen, het was in de supertoeter (soort bonus) van de Superdeboer, moest het toch eens proberen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
voorgekookte rijst.
echt, het moet niet gekker worden hoor.
krijgen we straks ook voorgekauwd eten in de super?
kom nou, hoe lang duurt het nou om rijst te koken
Dat vind ik nou ook. Weet iemand of de CheeseOnion van Lays verandert is? Vroeger vond ik die super lekekr laatst een zak gekocht en ik vond het niet meer te vreten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
voorgekookte rijst.
echt, het moet niet gekker worden hoor.
krijgen we straks ook voorgekauwd eten in de super?
kom nou, hoe lang duurt het nou om rijst te koken
Hoe kan dat nieuw zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef tinny het volgende:
iemand dit nieuwe bier al ergens gezien/geproefd?
[ afbeelding ]
is van bavaria.
Op zich wel een goede marketingtechnische benadering..
- het flesjes uiterlijk van grolsch (en dat is/was een hit)
- nadruk op versheid (wellness is hip)
Ben benieuwd of het wat is...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe kan dat nieuw zijn?
Er staat: since 1680
Wij vonden ze erg lekker! Die met mozzarella ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb die Kombino's van Iglo op. Soort visstirck met Spinazie. Beetje tegenvaller. Laffe smaak en op de verpakking stond 8 a 10 minuten bakken op laag voor terwijl ik toch echt het dubbele heb moeten doen.
Het potje is al weg maar volgens mij was het op lichte siroop..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:52 schreef Underdoggy het volgende:
Trusten, wat zijn de ingrediėnten daarvan als ik vragen mag? Puur fruit of veel chemische toevoegingen?
Ik vind vifit light lekkerder eigenlijk...maar heb pas 1 smaak geproeft van bovenstaande (met perzik geloof ik)quote:Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef computergirl het volgende:
Dit is nieuw en vind ik heel lekker:
[ afbeelding ]
Een zuiveldrank met smaakje, maar niet zoet
Die met perzik vond ik ook niet zo bijzonder.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:33 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik vind vifit light lekkerder eigenlijk...maar heb pas 1 smaak geproeft van bovenstaande (met perzik geloof ik)
De variant met bosvruchten vind ik wel lekkerquote:Op maandag 18 februari 2008 11:45 schreef oceanpony het volgende:
Sultana met choco........die met banaan is niet zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |