abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52763186

Regelmatig zijn er wel nieuwe drink en etenswaren te koop. Vertel hier wat je ervaringen zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:20:07 #2
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_52763816
Ik heb pas de hamburgers van Rustlers ontdekt. Dit zijn kant en klare broodjes hamburger die je in de magnetron opwarmt in 70 seconden. Er zijn verschillende varianten en ik koop ze bij de Jumbo waar ze in het koelvak liggen. Normaal zijn magnetronbroodjes niet te pruimen maar deze dan weer wel.
Binnie noe helemoale van god los
pi_52768474
Ik weet niet of het al is gepost (te lui, so sue me) maar ik heb gisteren een doosje Pickwick Minty Morocco geprobeerd. Pickwicktechnisch is deze thee best goed te doen! Er staat op 'Kruidenmelange' dus ik neem aan dat het kruidenthee is en niet zwarte thee (minder caffeïne) en er zit verder nog kaneel, munt en zoethout in... wel lekker ontspannend.

...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_52771757

Conimex Kroepoek met sate smaak

Apart maar niet echt geweldig. Vooralsnog alleen bij C1000 verkrijgbaar..
pi_52771856
Sungrown Lays chips... euro 1.19 (in de bonus) ze zouden wat dikker zijn en met zeezout besrpeneklt en in zonnebloemolie gebakken..
ik proef er niks van... alleen dat ze wat dikker zijn
pi_52772414
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 07:27 schreef tinny het volgende:
Sungrown Lays chips... euro 1.19 (in de bonus) ze zouden wat dikker zijn en met zeezout besrpeneklt en in zonnebloemolie gebakken..
ik proef er niks van... alleen dat ze wat dikker zijn [afbeelding]
tried them, vind ze een beetje smakeloos, weinig aardappelsmaak.
too much is not enough....
pi_52819186
[quote]Op woensdag 29 augustus 2007 07:27 schreef tinny het volgende:

Welke zouten zijn er dan nog meer als zeezout, ruimtezout of zo
ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:05:09 #8
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_52819942
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:52 schreef Doodkapje het volgende:
Ik weet niet of het al is gepost (te lui, so sue me) maar ik heb gisteren een doosje Pickwick Minty Morocco geprobeerd. Pickwicktechnisch is deze thee best goed te doen! Er staat op 'Kruidenmelange' dus ik neem aan dat het kruidenthee is en niet zwarte thee (minder caffeïne) en er zit verder nog kaneel, munt en zoethout in... wel lekker ontspannend.

[afbeelding]
denk eerlijk gezegd niet dat hij tippen kan aan die van lipton....
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_52820519
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef verzameldirk het volgende:

Ik denk eerlijk gezegd dat ze bedoelen dat er wat grove zoutkorrels op zitten... maar ik kan het mis hebben.
pi_52820563
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:52 schreef Doodkapje het volgende:

[afbeelding]
Hier komen binnekort nog 2 varianten van uit: Turkish Fresh Apple en Indian Spices (de namen kloppen niet helemaal)
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:39:18 #11
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_52857170
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:20 schreef Lubbert het volgende:
Ik heb pas de hamburgers van Rustlers ontdekt. Dit zijn kant en klare broodjes hamburger die je in de magnetron opwarmt in 70 seconden. Er zijn verschillende varianten en ik koop ze bij de Jumbo waar ze in het koelvak liggen. Normaal zijn magnetronbroodjes niet te pruimen maar deze dan weer wel.
Die ga ik binnenkort ook maar eens proberen Net de folder ontvangen van de Plus supermarkt waar het in stond als "nieuw in het assortiment". Zag er wel goed uit, vooral de BBQ Rib variant. Morgen of begin volgende week maar eens halen.
pi_52872220
Heb vandaag Fanta Mango geproefd. Kon er geen mango in herkennen en het smaakte naar... Fanta
  zaterdag 1 september 2007 @ 19:29:10 #13
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_52873151
niet zo heel nieuw, wel heel lekker vond ik
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_52897520
In de stad waren ze dit aan het uitdelen vanmiddag:

Ik kon er de bbq niet in herkennen. Ik ben sowieso niet zo'n chipseter, dus het blijft eenmalig.
pi_52902944
Cappuccino Schuim. Kun je thuis cappuccino maken. Je gooit het zakje in je kopje, koffie erbij, roeren, cappuccino.
Ik vond het niet lekker. Te zoet.
Doe mij maar de melkopschuimer.
pi_52906414
De Jumbo verkoopt nu ook Turkse pizza's (lahmacun) met stukjes döner erin. Ik ben even vergeten welk merk het was, maar ik weet wel dat het in een gele doos zit. Het is best lekker. Eens wat anders dan een hamburger ofzo.

Tip: Doe er wat sla en citroensap in, rol het op en eet smakelijk!

pi_52912804
TS begint?

Gister Lay's mexican salsa geprobeerd, vond het niet bijzonder
pi_52924211
Laatst deelden ze in de koopgoot autodrop uit een nieuwe smaak Stoofperen ...

Klinkt vies maar het is me toch lekker

*Ben 3 keer langs gelopen voor een proefzakje
pi_52927111
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef verzameldirk het volgende:

Das de marketingtruc die ik in de supermarkt het vaakst zie, met zeezout als synoniem voor gezond.... Slaat natuurlijk nergens op, zeezout is net zo gezond als ordinair keukenzout. Net als alllemaal van die light-vleeswaren: met zeezout, olijfolie en omega-3 en 6. Jay

Hoewel ik moet zeggen dat ik van die grove korrels zeezout op bijvoorbeeld focaccia wel erg lekker vind. Dat is dan weer wel een pluspunt van zeezout: grove korrels = lekkere bite
pi_52927671
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Das de marketingtruc die ik in de supermarkt het vaakst zie, met zeezout als synoniem voor gezond.... Slaat natuurlijk nergens op, zeezout is net zo gezond als ordinair keukenzout. Net als alllemaal van die light-vleeswaren: met zeezout, olijfolie en omega-3 en 6. Jay

Hoewel ik moet zeggen dat ik van die grove korrels zeezout op bijvoorbeeld focaccia wel erg lekker vind. Dat is dan weer wel een pluspunt van zeezout: grove korrels = lekkere bite
Je moet echt de boeken van Jeffrey Steingarten lezen. Hij is de culinair recensist voor Vogue en schrijft echt heel leuk over eten. Over zout heeft hij ook een heel stuk geschreven.
Boeken heten: The man who ate everything en The man who still ate everything.
Leuk en leerzaam!
Voorproefje
pi_52927855
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:48 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je moet echt de boeken van Jeffrey Steingarten lezen. Hij is de culinair recensist voor Vogue en schrijft echt heel leuk over eten. Over zout heeft hij ook een heel stuk geschreven.
Boeken heten: The man who ate everything en The man who still ate everything.
Leuk en leerzaam!
Voorproefje
Dat zei Isa ook al Had ze dat soms van jou?
pi_52928054
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat zei Isa ook al Had ze dat soms van jou?
Ja.
pi_53039620

Chips bij de koffie! Hele dunne koekjes met een beetje chocolade er op.
Het lukt mij niet om er maar 1 te eten, maar ze zijn minder schadelijk dan een bus pringles.
Lekker!!!

Gebakken lucht!
Ik verwachtte een soort maltezers, maar dit is nog beter! Een bolletje koek met daaromheen chocolade en dus lucht aan de binnenkant.
Ik ben fan!
pi_53045930
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef verzameldirk het volgende:Welke zouten zijn er dan nog meer als zeezout, ruimtezout of zo
Zeezout wordt gewonnen uit de zee (door zeewater op te dampen). Keukenzout wordt op land gewonnen door het uit de bodem te halen in kristalvorm. Daarnaast zit er ook een smaakverschil in beide door de samenstelling: Keukenzout is voornamelijk natriumchloride, zeezout bestaat uit natriumchloride, magnesiumchloride, natriumsulfaat en nog wat spul...

Die BBQ-Wokkels smaken trouwens echt naar niets, die komen hier het huis niet meer in

TUC Hot & Spicy is volgens mij ook nieuw? Heb hem nog niet in de supermarkt gezien maar ze stonden hem van de week hier in eindhoven te promoten.

[ Bericht 9% gewijzigd door knirfie op 09-09-2007 11:46:11 ]
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:06:02 #25
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_53361925
Net pannekoekenpudding met stroopsaus gegeten van Mona.

Is nieuwe toetje van de maand, vond er niet zo veel aan, ergens in de verte proef je iets van pannekoek.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_53365206
De AH heeft nieuwe chocolate chip cookies
melk wit puur
pi_53386386
Chicken Tika uit een plastic zak

Ja bij de dirk kan je die kopen komt uit de uk vaag merk?

Is best te doen heb er roerbak mix met extra uien eerst aangefruit dan die zooi erover.

Vervolgens als het bijna klaar is VEEL cashewnoten erover

Serveren met in dit geval zilvervliesrijst

Snel klaar goed te eten voedzaam (Burbs )
pi_53400660
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:04 schreef allsystemshalt het volgende:
Chicken Tika uit een plastic zak

Ja bij de dirk kan je die kopen komt uit de uk vaag merk?

Is best te doen heb er roerbak mix met extra uien eerst aangefruit dan die zooi erover.

Vervolgens als het bijna klaar is VEEL cashewnoten erover

Serveren met in dit geval zilvervliesrijst

Snel klaar goed te eten voedzaam (Burbs )
Ye Olde Oak...
Komt van Struik af
pi_53400858
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:05 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

denk eerlijk gezegd niet dat hij tippen kan aan die van lipton....
Lipton Morocco is inderdaad wel lekker. Weet iemand of het daarop lijkt?

Niet zelf geprobeerd maar wel benieuwd naar: onze AH XL heeft tegenwoordig kaaskroketten van een merk dat ik niet ken, in een zwart doosje. Weet iemand of die lekker zijn?
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 23 september 2007 @ 14:35:34 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_53405624
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:41 schreef knirfie het volgende:

[..]

Zeezout wordt gewonnen uit de zee (door zeewater op te dampen). Keukenzout wordt op land gewonnen door het uit de bodem te halen in kristalvorm. Daarnaast zit er ook een smaakverschil in beide door de samenstelling: Keukenzout is voornamelijk natriumchloride, zeezout bestaat uit natriumchloride, magnesiumchloride, natriumsulfaat en nog wat spul...
Alle zout is uiteindelijk zeezout
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_53409913

Een nieuwe maaltijdsalade in het assortiment van de AH!

Met Italiaans gekruide kip (waar ik niet heel enthousiast over ben, vind de gerookte kip in andere salades lekkerder) pecorinokaas en pestodressing.
Verder nog wokkelpasta ( ) heel veel rode ui , gele paprika, courgette, eikenbladsla en rucola.

Ik vond het een succes, deze mag nog een keer mee.
En slechts 450 kcal (dus vanavond heb ik waarschijnlijk weer honger )
pi_53409939
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:06 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]

Met Italiaans gekruide kip (waar ik niet heel enthousiast over ben, vind de gerookte kip in andere salades lekkerder) pecorinokaas en pestodressing.
Verder nog wokkelpasta ( ) heel veel rode ui , gele paprika, courgette, eikenbladsla en rucola.

Klinkt goed, ga ik maandag na het sporten eens proberen
  zondag 23 september 2007 @ 17:38:37 #33
139677 Curiosity
pi_53410606
quote:
[afbeelding]

Die is inderdaad erg lekker.
pi_53413512
quote:

Klinkt goed inderdaad!

Maareh, aantal calorieën zegt niet zo veel over hoe snel je weer honger krijgt. In een Bic Mac zitten twee keer zo veel calorieën en daarbij heb je na een half uur alweer honger.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_53523075
vandaag gekocht; Mona luchtige yoghurt pudding

man wat zoét! Niet echt vies ofzo maar wel heel erg zoet.

Ze hebben ook een peer versie en een citroenkwarktaart versie.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53526292
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Klinkt goed, ga ik maandag na het sporten eens proberen
Ik vond hem niet zo bijzonder, de dressing vond ik te overheersend. Kan natuurlijk een andere dressing over. De kaas-bacon salade blijft favoriet.
pi_53528473
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
De AH heeft nieuwe chocolate chip cookies
melk wit puur
die zijn
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_53528701
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:41 schreef knirfie het volgende:

[..]

Zeezout wordt gewonnen uit de zee (door zeewater op te dampen). Keukenzout wordt op land gewonnen door het uit de bodem te halen in kristalvorm.
Was laatst bij de keuringsdienst van waarde over zout. Geen enkele zeezout uit de winkel kwam uit zee maar zowel keukenzout als grof zeezout etc komen allemaal uit 'mijnen' waar ooit (miljoenen jaren geleden) zee heeft gestaan. Zoals ze toen ook zeiden: uiteindelijk komt elk zout uit de zee.... Ze gingen ook de fabrikanten bellen van die likstenen voor koeien enzo, wat het verschil is met gewoon zout omdat er op staat niet geschikt voor consumptie. Bleek ook dat dat gewoon keukenzout is en gewoon eetbaar...zeezout is gewoon een hype op het moment.

"Het komt uit de zee. Ook als het niet uit de zee komt. En het smaak naar wat het is. Zout. In de gezondheidsweken van de Keuringsdienst van Waarde een aflevering over zout in al zijn vormen en gedaanten, voor elk geld en in alle hoeveelheden. Met de onnozel vraag. Wat is het verschil? Het antwoord is verbijsterend van eenvoud. Al het zout is oud maar oud zout is goud"
pi_53548292
Pickwick heeft twee nieuwe theesmaken:

Turkish Apple
Pickwick Turkish Apple is een zoete appelthee naar Turks gebruik. In deze melange is appelthee gecombineerd met een vleugje vanille voor een rijke smaak.

Indian Spices
Pickwick Indian Spices is een zachtzoete thee naar Indiaas gebruik. In deze melange zijn delicate specerijen zoals kaneel en kruidnagel verrijkt met een vleugje sinaasappel.

Hier kun je gratis een sample aanvragen van Turkish Apple en Indian Spices.
  zondag 30 september 2007 @ 15:27:48 #40
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_53591177
Eergisteren gegeten met Laura 2000:

Mona luchtige pannenkoekpudding met stroopsaus.

Was prima te doen al hadden er wat meer rozijnen (hier is Laura 2000 het niet mee eens) en appel doorheen gemogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Plasterk op 01-10-2007 09:44:36 ]
pi_53610397
ze hebben tegenwoordig twister fries bij AH ( maybe al heel lan, maar nog nooit gezien )
van we week eens proberen..

http://www.albert.nl/main/products/informatie.jsp?catacode=AH&itemno=141487
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:36:17 #42
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_53623415
huuuuu!
ik had dubbelvlaflip van campina, getverdemme zeg
Ik had de framboos/vanille variant met aardbeiensaus, misschien dat de chocoladevariant lekkerder is?

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_53626044
quote:
Op zondag 30 september 2007 15:27 schreef Plasterk het volgende:
Eergisteren gegeten met Laura 2000:

Mona luchtige pannenkoekpudding met stroopsaus.

Was prima te doen al hadden er wat meer rozijnen (hier is Laura 2000 het niet mee eens) en appel doorheen gemogen.
Hmm ik ben het wel met haar eens... vind die rozijnen en appel ook niet zo...
had van mij wel iets meer stroopsaus bij gemogen... en wellicht echte stukjes pannekoek erin...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53641799
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bla bla rozijnen en appel ook niet zo...
bla bla stukjes pannekoek erin...
Rozijnen Ik heb echt een trauma overgehouden aan die verschrompelde zooi in die rode doosjes van vroeger. Nogmaals .
Verder hadden ze er inderdaad echte stukjes pannekoek in moeten doen (met spek )

Ohjaa ik heb laatst een nieuwe variant van Coolbest gekocht, in een donkerblauw pak. Was een combinatie van passievrucht met Açaí-bes, een vrucht die volgens de fabrikant uit de Braziliaanse amazone komt en zéééééér rijk is aan antioxidanten.
Nou het was lekker Foto volgt nog
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:56:01 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53649241
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:01 schreef realbase het volgende:
ze hebben tegenwoordig twister fries bij AH ( maybe al heel lan, maar nog nooit gezien )

oeh lekker met zelfgemaakte mayo denk ik.

ik vind die koekjes met theesmaak erg ok.

[ Bericht 18% gewijzigd door zoalshetis op 02-10-2007 20:01:47 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:08:51 #46
139677 Curiosity
pi_53651564
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:01 schreef realbase het volgende:

Ik vond ze erg lekker, ik zou als het kan ze wel in de oven bereiden, dan zijn ze niet zo vet.
pi_53654053
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:36 schreef Muck het volgende:
huuuuu!
ik had dubbelvlaflip van campina, getverdemme zeg
Ik had de framboos/vanille variant met aardbeiensaus, misschien dat de chocoladevariant lekkerder is?

[afbeelding]
Ik heb de chocoladevariant geproefd. Geen aanrader; de caramelsaus proef je niet eens en dus smaakt het gewoon naar chocolade/vanille dubbelvla. Kan je beter dat kopen, goedkoper en lekkerder.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 00:24:15 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53657981
quote:
[afbeelding]

Even off topic maar ik zag laatst dat dit doort salades 12 gr. vet per 100 gr. bevatten. Ter vergelijking,de fusilli in champignonsaus (die ik uiteindelijk meenam) bevat 6 gram vet per ons. Oops...

On topic: Ik had vandaag een nieuwe pizza van Dr. Oetker geprobeerd, Pizza Di Mama. Je moet 'm met een schijf bakpaier (meegeleverd) in de oven doen en op 225 afbakken. Ik vond de pizza zeer goed te doen! Lekkere krokante en toch nog enigszins zachte bodem.

pi_53662948
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
De Jumbo verkoopt nu ook Turkse pizza's (lahmacun) met stukjes döner erin. Ik ben even vergeten welk merk het was, maar ik weet wel dat het in een gele doos zit. Het is best lekker. Eens wat anders dan een hamburger ofzo.

Tip: Doe er wat sla en citroensap in, rol het op en eet smakelijk!

Ja, dat is goeie shit dat spul. Mijn super de boer heeft een vriezer vol van
pi_53663254
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 00:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

On topic: Ik had vandaag een nieuwe pizza van Dr. Oetker geprobeerd, Pizza Di Mama. Je moet 'm met een schijf bakpaier (meegeleverd) in de oven doen en op 225 afbakken. Ik vond de pizza zeer goed te doen! Lekkere krokante en toch nog enigszins zachte bodem.

[afbeelding]
Wat is precies het verschil met de normale Ristorante pizza's...? En wat is het nut van dat speciale bakpapier..?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 17:22:14 #51
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_53671656
quote:
Ohjaa ik heb laatst een nieuwe variant van Coolbest gekocht, in een donkerblauw pak. Was een combinatie van passievrucht met Açaí-bes, een vrucht die volgens de fabrikant uit de Braziliaanse amazone komt en zéééééér rijk is aan antioxidanten.
Nou het was lekker Foto volgt nog
Bij deze voor Laura 2000 (spatie!)

woensdag 3 oktober 2007 @ 17:36:07 #52
112545 Muck
pi_53671881
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik heb de chocoladevariant geproefd. Geen aanrader; de caramelsaus proef je niet eens en dus smaakt het gewoon naar chocolade/vanille dubbelvla. Kan je beter dat kopen, goedkoper en lekkerder.
dan zal die 3e variant ook wel geen succes zijn vrees ik....

ik ga gewoon weer zelf vlaflip maken voortaan
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:47:07 #53
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_53683741
Lays mexican salsa
Ik kreeg laatst een zakje van deze chips in de stad.
Het is best lekker, heeft wel een mexicaans tintje.. leuk voor een keer een andere smaak chips.
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_53739546
Gisteren gehaald bij de plus... een nieuw broodje van Johma... van die broodjes met die gegrilde ribbeltjes er op (kan even niet op de naam komen) ze zijn er in 2 varianten (kip en pesto/ham rode pesto) ik vond ze zeer geslaagd en dan de prijs... 1,69... geen geld
pi_53741202
Leuk topic.
pi_54018993

Ik heb het nog niet op, maar het wordt morgenvroeg mijn ontbijt. Er zit speculaas in
pi_54020050
Ik zag bij mijn Jumbo vorige week Kaas-uien brood liggen. Geen bolletjes ofzo, maar gewoon een heel brood in sneetjes, met de smaak van uien en kaas bovenop. Weet niet of het nieuw is, maar ik kom dit voor het eerst tegen.

Het was echt vet lekker Met een beetje Philadelphia bieslook erop
pi_54020105
Ik ga die ook kopen, lijkt me lekker .
  Moderator vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:04:48 #59
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_54021954
god al die goore spaanse koekjes hierzo smaken net naar karton
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_54023819
Spaanse koekjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen (behalve karton) ?
  Moderator vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:38:22 #61
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_54024011
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 01:28 schreef Laura 2000 het volgende:
Spaanse koekjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen (behalve karton) ?
goore goedkope troep

thats it
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 03:12:34 #62
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54025105
Spaanse koeken, da's toch in plastic folie verpakte anijs-troep?
Confidence through competence
pi_54025127
Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
last.fm
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:15:00 #64
269 vats
Live life to the max!
pi_54025610
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 11:25 schreef tinny het volgende:
Gisteren gehaald bij de plus... een nieuw broodje van Johma... van die broodjes met die gegrilde ribbeltjes er op (kan even niet op de naam komen) ze zijn er in 2 varianten (kip en pesto/ham rode pesto) ik vond ze zeer geslaagd en dan de prijs... 1,69... geen geld
1.69 = 3,70 in guldens voor een broodje uit de super... kom op he dat is gewoon tering duur.
pi_54025668

allebei lekker , vind ik dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54025823
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:46 schreef DarkElf het volgende:
vandaag gekocht; Mona luchtige yoghurt pudding

man wat zoét! Niet echt vies ofzo maar wel heel erg zoet.

Ze hebben ook een peer versie en een citroenkwarktaart versie.
Ik heb de peersmaak gehad. Lekker! Het is qua structuur net bavarois, maar dan minder calorierijk (hoop ik).
pi_54026684
Pas had ik bij iemand iets van spa ice tea of pickwick ice tea framboos gedronken. Goudkleurig pak. Ben dat nog niet in een supermarkt tegengekomen.

Weet iemand welk merk het precies is?
pi_54026757
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb het nog niet op, maar het wordt morgenvroeg mijn ontbijt. Er zit speculaas in
Die lijkt me erg lekker .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54026787
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Die lijkt me erg lekker .
Er zitten speculaasschuddebuikjes in. En amandelschaafsel, en volgens mij cranberries.
pi_54026867
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:32 schreef _Arual_ het volgende:
Er zitten speculaasschuddebuikjes in. En amandelschaafsel, en volgens mij cranberries.
Laat nog even weten hoe het smaakte .
pi_54027088
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Laat nog even weten hoe het smaakte .
Het is nu in ieder geval op.

Ik ben een echte cruesli-eter, deze komt voor mij op de tweede plaats, na de multifruitcruesli.

pi_54027205
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:47 schreef _Arual_ het volgende:
Het is nu in ieder geval op.

Ik ben een echte cruesli-eter, deze komt voor mij op de tweede plaats, na de multifruitcruesli.

Oh hij is al op! . Die multifruit is lekker hè? Dat is ook mijn favoriet.
Maareh, back ontopic enzeau.
pi_54027357
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oh hij is al op! . Die multifruit is lekker hè? Dat is ook mijn favoriet.
Maareh, back ontopic enzeau.
Eén schaaltje dan he.

Zeg, weet iemand hoe het zit met buitenlandse producten die je graag in de Nederlandse supermarkten tegen zou komen? Ik was pas in Japan, en ze hadden daar de meest idiote kitkatvarianten. Kitkat met sinaasappel, appel, caramel, kiwi, 62 procent cacao, vanille, kastanje, pompoen.... De Nederlandse varianten eet ik nooit....

pi_54028171
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:02 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Eén schaaltje dan he.

Zeg, weet iemand hoe het zit met buitenlandse producten die je graag in de Nederlandse supermarkten tegen zou komen? Ik was pas in Japan, en ze hadden daar de meest idiote kitkatvarianten. Kitkat met sinaasappel, appel, caramel, kiwi, 62 procent cacao, vanille, kastanje, pompoen.... De Nederlandse varianten eet ik nooit....

[ afbeelding ]
Gisteren zag ik Kitkat in de smaak yoghurt en aardbei bij het Kruidvat!

vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:07:02 #75
139677 Curiosity
pi_54033043
Ik had gisteren zo'n Mora broodje voor in de magnetron in de variant:

broodje bal met pindasaus en uitjes

Ik vond deze best lekker voor zo tussendoor, in ieder geval lekkerder als de Carrero.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:20:15 #76
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_54040111
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:07 schreef Curiosity het volgende:
Ik had gisteren zo'n Mora broodje voor in de magnetron in de variant:

broodje bal met pindasaus en uitjes

Ik vond deze best lekker voor zo tussendoor, in ieder geval lekkerder als de Carrero.
Oeh ! Klinkt lekker

Mag ik vragen waar je dit hebt gekocht? Op de site van Mora staat er namelijk niets over.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:42:36 #77
139677 Curiosity
pi_54042084
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Oeh ! Klinkt lekker

Mag ik vragen waar je dit hebt gekocht? Op de site van Mora staat er namelijk niets over.
Nee, dat had ik ook gezien, ik wilde er een plaatje bij zetten, maar kon het niet vinden, denk ook dat het nog heel erg nieuw is.
Maar ik het het weg bij AH.
pi_54242470
Ik weet niet of het nieuw is, maar op internet kon ik er in ieder geval geen plaatje van vinden. Sultana met banaan en chocolade. Ze hadden ook nog andere varianten met chocolade, maar ik ben vergeten welke. Erg zoet, maar ik ben ook idolaat van die chemische bananenschuimpjes.
pi_54243095
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:50 schreef _Arual_ het volgende:
Ik weet niet of het nieuw is, maar op internet kon ik er in ieder geval geen plaatje van vinden. Sultana met banaan en chocolade. Ze hadden ook nog andere varianten met chocolade, maar ik ben vergeten welke. Erg zoet, maar ik ben ook idolaat van die chemische bananenschuimpjes.
Oh zitten daar geen rozijnen in?
pi_54243115
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:44 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Gisteren zag ik Kitkat in de smaak yoghurt en aardbei bij het Kruidvat!

[ afbeelding ]
Ik haal weleens de peanutbutter-variant bij de engelse winkel voor Mr. ColdFeet. Echt walgelijk, vind ik

Mijn nieuwe product voor deze maand: de mentos-varianten Juice Blast Green Apple- Raspberry en de sugarfree zure variant.

Allebei

De Juice Blast kauwgom heeft een smerige overdreven appelsmaak en zo'n vieze vloeibare kern (het ejaculatiegevoel, jeweetwel). Is ook snel de smaak vanaf.

De sugarfree smaakt naar papier, althans, het harde laagje, wat normaalgesproken natuurlijk van suiker is gemaakt. En de kern is veel te zuur, echt tandenverschroeiend. Bah.

Van die Turkish-Applethee heb ik een monster liggen, maar de ervaring heeft mij geleerd dat ik meestal pickwickthee niet zo lekker vind.

Wat ik wel erg lekker vond, was Pim's koekjes in de passievruchtensmaak. Maar ja, ik vind eigenlijk alle Pim's lekker
pi_54243237
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat ik wel erg lekker vond, was Pim's koekjes in de passievruchtensmaak. Maar ja, ik vind eigenlijk alle Pim's lekker
Gotta try!! Ik hou over het algemeen niet van koekjes maar van Pim's kan ik volgensmij zo 5 dozen naar binnen werken (achter elkaar). Vroeg ook daadwerkelijk eens gedaan met de engelse variant, Jaffa-cakes

pi_54262571
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:23 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Oh zitten daar geen rozijnen in?
Jawel, drie of zo

Nadat ik het laatste koekje had gegeten, zag ik op de verpakking dat je ze ook tien seconden in de magnetron had kunnen doen. Beetje jammerlijke timing...
  donderdag 8 november 2007 @ 12:04:25 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54452352
quote:
[ afbeelding ]

Die is heerlijk, ik heb hem net vanmorgen geprobeerd. Lekker...
pi_54452922
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Die is heerlijk, ik heb hem net vanmorgen geprobeerd. Lekker...
Ik heb 'm ook net geprobeerd . Echt lekker idd, vult ook wel goed .
  donderdag 8 november 2007 @ 13:33:47 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54454304
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:28 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook net geprobeerd . Echt lekker idd, vult ook wel goed .
En bij Appie krijg je nu 2 pakken voor de prijs van 1!
pi_54454711
quote:
[ afbeelding ]

Ik vond hem niet zo....van de speculaas krijg je maar weinig mee. Kan je beter wat schuddebuikjes door naturel cruesli doen
pi_54466281
pi_54466716
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
En, was t wat? Niet van die waterige troep?

Helaas kan ik t niet meer testen, heb mn senseo de deur uit gegooid.
pi_54467182
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:46 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

En, was t wat? Niet van die waterige troep?

Helaas kan ik t niet meer testen, heb mn senseo de deur uit gegooid.
Ik vond em lekker!
  donderdag 8 november 2007 @ 22:46:12 #90
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_54468579

Omdat ik bijna alle toetjes van de maand vond tegenvallen besloten wij toch maar weer eens een poging te wagen. Hij heeft een lichte speculaassmaak en bovendien smaakte hij chemisch. Wederom een tegenvaller.
pi_54474540
Niet nieuw, maar bij mijn weten werd dit eigenlijk niet meer geproduceerd. Dus terug van enkele maanden weggeweest:

pi_54488989
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:03 schreef _Arual_ het volgende:
Niet nieuw, maar bij mijn weten werd dit eigenlijk niet meer geproduceerd. Dus terug van enkele maanden weggeweest:

[ afbeelding ]
Vroeger hadden ze ook deze Originals, maar dan kleine vlokjes, in pure chocolade / advocaat smaak... Die waren zó lekker!

'Lieve meneer de Ruyter, kun u niet even over uw hart strijken en bovenstaande smaak tijdelijk terug in het assortiment gooien...?'
  maandag 12 november 2007 @ 21:21:08 #93
112545 Muck
pi_54559402
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:24 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Vroeger hadden ze ook deze Originals, maar dan kleine vlokjes, in pure chocolade / advocaat smaak... Die waren zó lekker!

'Lieve meneer de Ruyter, kun u niet even over uw hart strijken en bovenstaande smaak tijdelijk terug in het assortiment gooien...?'
die hebben ze toch altijd rond Pasen?
  maandag 12 november 2007 @ 21:50:12 #94
135452 spanishgirl
pi_54560348
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Wat is precies het verschil met de normale Ristorante pizza's...? En wat is het nut van dat speciale bakpapier..?
Ik heb gisteren die tonijn variant geproeft. Volgens mij is dat bakpapier om de onderkant extra knapperig te krijgen.. Vind deze pizza lekkerder dan de normale ristorante pizza..
Het randje komt meer omhoog, hij is echt heel knapperig..
  maandag 12 november 2007 @ 21:54:59 #95
135452 spanishgirl
pi_54560521
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:23 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Jawel, drie of zo

Nadat ik het laatste koekje had gegeten, zag ik op de verpakking dat je ze ook tien seconden in de magnetron had kunnen doen. Beetje jammerlijke timing...
Sultana Chocolade banaan.
chocolade en Peer
En chocolade en framboos geloof ik..
Heb alleen de banaan geprobeerd.. wel ok.. maar niet geweldig..
pi_54580048
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:21 schreef Muck het volgende:

[..]

die hebben ze toch altijd rond Pasen?
Nee das de hagelslag

Ik wil de vlokjes
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:08:30 #97
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_54741458
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef Plasterk het volgende:
[ afbeelding ]

Omdat ik bijna alle toetjes van de maand vond tegenvallen besloten wij toch maar weer eens een poging te wagen. Hij heeft een lichte speculaassmaak en bovendien smaakte hij chemisch. Wederom een tegenvaller.
Ik heb deze pudding vandaag ook maar eens geproefd en ben het met je eens. Het enige lekkere eraan was de amandelroomsaus die erop zat.
The Police 08-06-2008
  zondag 25 november 2007 @ 12:53:01 #98
139677 Curiosity
pi_54822307
Gisteren een zak van de vernieuwde Bros gekocht en uiteraard direct getest.
Conclusie = ik vind de oude lekkerder, er zit nu een laagje chocolade over waardoor de gaatjes structuur niet te zien is, maar het lekkere aan de Bros was dat het direct op je tong smelte, en dat doet het nu dus niet meer, jammer.
  zondag 25 november 2007 @ 14:34:51 #99
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54824189
Misschien niet helemaal nieuw, wel ietswat ik zelf pas ontdekt heb: een stuk pure chocolade aan een stokje. Roeren in kokende melk en: chocomel. Ik vind het echt heel lekker!
pi_54825755
Ik heb pas de pizza calzone van Dr Oetker gegeten, erg lekker. Volgens mij ook een nieuw product.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')