abonnement Unibet Coolblue
pi_50444367


vervolg van:
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


M by Madonna for H&M

andere topics:
Roberto Cavalli voor H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.



Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


Karl Lagerfeld for H&M

Het e-mail adres waar je je mee hebt aangemeld voor de nieuwsbrief kun je herhaaldelijk gebruiken voor een kortingscode.
quote:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7384 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 18-07-2007.
Verder geeft 7442 10 euro korting.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 01-07-2007 12:36:19 ]
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:05:40 #2
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_50444509
tvp, ik wacht met smart op mijn pakketje dat nog steeds op manco staat
pi_50444554
Laatste reply, mijn vraag met al een antwoord:
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:29 schreef Koningin het volgende:
Vraagje:
Ik heb dit net ook al in het Esprit topic gevraagd:
Kan ik ook ergens aangeven dat ze de pakketjes niet afgeven bij de buren, maar bijvoorbeeld achter de poort neerzetten of bij de poort neerzetten voor ons huis??
Ik vind het zo vervelend dat ik telkens mijn buurvrouw moet belasten met mijn pakketjes aannemen...
Antwoord:
Ik denk dat je dan het beste naar de DHL (daarmee wordt t bezorgd toch, anders TNT of whatever) bellen en daar doorgeven dat ze een boodschap voor de chauffeur achter moeten laten. Anders weet ik t ook niet, misschien kan de buuv zeggen dat ze t achter de poort neer kunnen zetten, dan hoeft ze in ieder geval maar 1 keer open te doen voor jouw post.

edit: o jeej topic vol, en ik weet niet hoe ik de openingspost in de nieuwe krijg wil iemand anders dit voor me doen
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:07:13 #4
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_50444559
Dank je wel koningin
Of niet soms?
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:12:39 #5
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_50444750
jeeeeeeeeeej vandaag eindelijk m'n pakketje binnen gehad!!!

Dit had ik op internet besteld, ik had daarvoor via de post besteld omdat sommige dingen uitverkocht waren en ik hoop had dat ik het toch zou krijgen als ik het gewoon via de post zou bestellen Maar dat heb ik dus nog steeds niet ontvangen, nu staat er op m'n h&m pagina dat m'n bestelling in behandeling is twv 14,80...Ik had alleen voor 55 euro ofzo besteld, dus ik kan zeker aannemen dat ze alleen sturen wat er nog was en dat ik de rest nooit meer krijg???
Oh yes i did!
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:18:37 #6
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_50444968
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:12 schreef izzypizzy het volgende:
jeeeeeeeeeej vandaag eindelijk m'n pakketje binnen gehad!!!

Dit had ik op internet besteld, ik had daarvoor via de post besteld omdat sommige dingen uitverkocht waren en ik hoop had dat ik het toch zou krijgen als ik het gewoon via de post zou bestellen Maar dat heb ik dus nog steeds niet ontvangen, nu staat er op m'n h&m pagina dat m'n bestelling in behandeling is twv 14,80...Ik had alleen voor 55 euro ofzo besteld, dus ik kan zeker aannemen dat ze alleen sturen wat er nog was en dat ik de rest nooit meer krijg???
Nee dan zitten de uitverkochte dingen er niet bij. Die waren dus toen jouw bestelbriefje binnenkwam ook nog steeds uitverkocht. Wel kan je geregeld even op de site kijken, soms hebben ze er weer een paar binnengehad
Of niet soms?
pi_50445413
Ik wacht nog steeds geduldig..

Ik vind dat saldo trouwens zo vaag he.. Paar maanden geleden kreeg ik een brief en daar stond in dat mijn saldo 400 euro was. En op dat saldo bij mijn pagina wordt het heel vaag berekend met retourzendingen enzo. Daar is het nu 149 euro
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50445455
De quote met de 25% kortingscode is trouwens weggevallen in de OP.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50445533
Maandje geleden geshopt bij de H&M in Madrid. Zoo ontzettend gaaf! Vijf verdiepingen hoog dus echt een paradijsje
Noot noot.
pi_50445725
@ Koningin: Ik heb laatst gewoon een briefje aan de deur gehangen, of ze het pakje achter het huis wilden leggen en daar lag ie dan ook toen ik thuis kwam!
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:00:19 #11
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_50446351
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:42 schreef BalLon het volgende:
@ Koningin: Ik heb laatst gewoon een briefje aan de deur gehangen, of ze het pakje achter het huis wilden leggen en daar lag ie dan ook toen ik thuis kwam!
Lijkt me wel diefstal gevoelig Of je moet op t briefje erbij zetten dat zodra hij het pakje er neerlegt hij ook het briefje weghaalt, dan is t wel een stuk beperkt.
Of niet soms?
pi_50446907
Net voor het eerst iets retour gestuurd met een nieuw bestelbriefje erbij.
Ben benieuwd hoe dat gaat.
Karma is a fucking bitch.
pi_50446951
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:00 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

Lijkt me wel diefstal gevoelig Of je moet op t briefje erbij zetten dat zodra hij het pakje er neerlegt hij ook het briefje weghaalt, dan is t wel een stuk beperkt.
Hmm, ja, ligt eraan waar je woont. Ik laat de pakketjes altijd bij mijn moeder bezorgen en zij woont in een klein dorpje waar je je deur nog niet eens op slot hoeft te doen als je even weggaat.
Maar ik vind het een beetje ver gaan om TNT te bellen om te vragen of ze 'm bij je poort willen leggen of erachter. Ten eerste moet je dan met een algemeen nummer van TNT bellen (als ik het goed heb zijn de telefoonnummers van de postkantoren zelf niet beschikbaar voor ons), dus jouw vraag zou dan vanuit het hoofdkantoor naar de vestiging gestuurd moeten worden, waar jouw pakket terecht komt en volgens mij doen ze dat niet. En ten tweede is het niet de zorg van TNT dat jij niet thuis bent op het moment dat dat pakket bezorgd wordt. Zij hebben daar goede oplossingen voor en als jij liever niet hebt dat het pakketje bij je buurvrouw komt, dan kun je daarvoor ook een briefje achterlaten (ook al horen de bezorgers het sowieso niet bij je buren achter te laten, maar da's een ander verhaal...)
Laat het pakket dan bezorgen bij een Kiala-punt. Dat doe ik ook wel es, bevalt prima.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 14-06-2007 13:29:42 (quote gefixt) ]
pi_50447440
Ik heb er een Kialapunt van gemaakt, kan mijn broer het gaan ophalen.
pi_50447540
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef Koningin het volgende:
Ik heb er een Kialapunt van gemaakt, kan mijn broer het gaan ophalen.
Of je geeft eens een bloemetje aan je buuf, voor de moeite, hoef jij ook niet heul moeilijk te gaan doen.

Mijn bestelling staat al dagen op manco, grrr.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_50448134
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:28 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Of je geeft eens een bloemetje aan je buuf, voor de moeite, hoef jij ook niet heul moeilijk te gaan doen.

Mijn bestelling staat al dagen op manco, grrr.
Nou, nu is het voor mij niet moeilijk meer, want mijn broer levert het netjes bij mij af....
maar dat moet ik hem alleen nog even mededelen
pi_50448416
haha, vindt ie vast niet erg:)
pi_50455857
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef Koningin het volgende:

[..]

Kun je toch bewaren.
Zo heb ik eind maart voor mijn man in de uitverkoop een winterjas kunnen vinden. Die blijft gewoon in de kast hangen tot dat hij gebruikt kan worden. Scheelde me toen wel ¤ 80,-
Ja maar... ja maar... als ik nieuwe kleren 'krijg' dan wil ik ze ook gelijk aan kunnen... en een trui is een beetje warm nu...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50456433
Voor 's ochtends is dat best lekker hoor En net toen het begon te stortregenen was ik ook wel blij dat ik een trui bij me had.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50457010
1,5 bikini is binnen
morgen maar eens aanpassen
pi_50457664
Pakje is binnen: en ik ben zoo blij met mn rok:


Mooie kleur, zit perfect, goede vorm, fijne stof .
pi_50465690
Er is weer sale in de winkels
Vandaag witte skinny van madonna gescored voor 11 euro Was eerst 50
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:40:22 #23
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_50465760
gelukkig ga ik zaterdag naar maastricht, eens even kijken wat ik kan scoren
hopelijk zijn er daar ook wat madonna items in de sale, want er zaten wel mooie dingen tussen
en ik vind dat mn bestelling nu wel eens van manco af mag gaan
staat een bestelling over het algemeen lang op manco trouwens?
pi_50465774
Bestelling eindelijk gesorteerd, hopelijk morgen binnen!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_50466020
Kleren zijn binnen
Deze gaat sowieso terug:

En van deze twijfel ik nog:


Maar de rest blijft, allemaal leuk en het past echt goed deze keer!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50470143
Vind het eigenlijk best wel weer lang geleden dat ze weer iets nieuws hebben toegevoegd.
Hoewel, misschien ook maar beter. Liep vanavond in een "gewone" H&M, zo chaotisch als wat, en was zo blij dat je ook online kan bestellen. Hoezo verslavend. .
Karma is a fucking bitch.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 07:24:50 #27
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50475631
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef sproetjes het volgende:
gelukkig ga ik zaterdag naar maastricht, eens even kijken wat ik kan scoren
hopelijk zijn er daar ook wat madonna items in de sale, want er zaten wel mooie dingen tussen
en ik vind dat mn bestelling nu wel eens van manco af mag gaan
staat een bestelling over het algemeen lang op manco trouwens?
Jep, woensdag was alles nog steeds 50% van de madonna collectie (overigens niet alles, wel de skinny en de kimono's en zijden topjes)
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50477126
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 23:22 schreef MissLuna het volgende:
Liep vanavond in een "gewone" H&M, zo chaotisch als wat, en was zo blij dat je ook online kan bestellen. Hoezo verslavend. .
Precies, ik vind het een geweldige oplossing zo, ik haat winkelen en passen, dit is veel relaxter.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_50477176
Ik wacht op de najaarscollectie, dan ga ik weer genadeloos veel bestellen.
pi_50477608
Wil ik net bestelllen, alles is nog op voorraad Werkt die kortingscode niet Nu is alles in mijn maat weer uitverkocht

7442 = standaard 10 euro korting
7384 = 25% korting op duurste artikel?

Toen ik 7384 invoerde stond er dat de waarde van mijn artikelen te laag was...de totale waarde was 57 euro, duurste artikel was 25 euro..
pi_50478379
Welk artikel heeft een lange levertijd? Iemand een idee?

Ik heb de b h geprobeerd uit het vorige topic, maar die is gewoon leverbaar... zucht...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:27:43 #32
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50478542
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:22 schreef Bartjebart het volgende:
Welk artikel heeft een lange levertijd? Iemand een idee?

Ik heb de b h geprobeerd uit het vorige topic, maar die is gewoon leverbaar... zucht...
bij mij geeft ie bij die bh half augustus aan. Artikelnummer 59-5561 maat 80b kleur zwart. En anders een poederkwast, die is pas in september leverbaar.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50482183
Huh



Deze jurk was gister ofzo nog afgeprijsd naar 19,90, staat ie nu weer op 29,90 Gelukkig staat ie bij mijn bestelling nog wel gewoon op 19,90...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:26:04 #34
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_50482361
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef Addict89 het volgende:
Kleren zijn binnen
Deze gaat sowieso terug:
[afbeelding]
En van deze twijfel ik nog:
[afbeelding]

Maar de rest blijft, allemaal leuk en het past echt goed deze keer!
De onderste heb ik ook! Maar ja, dat kan al snel met H&M kleding natuurlijk....heb met mijn collega een afspraak; ik op de even dagen en zij op de oneven, anders bestaat de kans dat we wel eens hetzelfde aan hebben!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:50:22 #35
123170 alors
zlata1234
pi_50483141
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef Chanty87 het volgende:
Huh

[afbeelding]

Deze jurk was gister ofzo nog afgeprijsd naar 19,90, staat ie nu weer op 29,90 Gelukkig staat ie bij mijn bestelling nog wel gewoon op 19,90...
Ja dat heb ik wel bij meer artikelen gezien, een divided jurk was een paar dagen 9,90, later weer 19,90 en een shirt eerst 5,00 toen opeens 7,90
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50485077
Dat het opeens weer duurder is, was mij ook al opgevallen.
Ik heb deze voor 12,45 (een maand geleden):
En nu istie weer voor 22,90.

En die poederkwast die pas eind september geleverd kan worden: welke is dat? Ik heb even gekeken bij kwasten, maar ik kan hem niet vinden. Hoe ziet die er uit?
pi_50485255

Ik heb hem al ontdekt: deze is pas eind september leverbaar.
pi_50492339
Nog steeds manco!
pi_50494307
Binnen!
sorry, loehoes

Rokje is precies goed, hemdjes en kinderdingen ook, huize shmoop is weer tevree.

En shmoop neigt alweer te gaan bestellen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_50494482
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:58 schreef loehoes het volgende:
Nog steeds manco!
Nog steeds niet in behandeling
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:06 schreef shmoopy het volgende:
En shmoop neigt alweer te gaan bestellen.
Heb ik ook altijd ja... Heb ik net alles binnen, ga ik weer bestellen Ik hoop verwacht trouwens dat volgende week ofzo nieuwe dingen komen of anders de week erop... Eerst de sale natuurlijk.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:24:49 #41
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50500901
Klote dat die standaard effen polo's in maatje S altijd zijn uitverkocht, zowel in de winkel als online.. Nog net eentje int zwart kunnen wegslepen.
pi_50500998
Ik ben ook aan het azen op nieuwe dingen vond de sale een beetje tegenvallen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:52:16 #43
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50501972
Morgen m'n pakket ophalen woehoe .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50502627
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:27 schreef Roeji het volgende:

[..]

bij mij geeft ie bij die bh half augustus aan. Artikelnummer 59-5561 maat 80b kleur zwart. En anders een poederkwast, die is pas in september leverbaar.
Jaaah

Dank je wel... ik was al bij de bh's aan het kijken en dacht, omdat de foto bh roze was, dat het om de roze ging... Maar ik ben toch maar voor de poederkwast gegaan... die duurt nog iets langer...

dank je wel
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:28:59 #45
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50503290
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jaaah

Dank je wel... ik was al bij de bh's aan het kijken en dacht, omdat de foto bh roze was, dat het om de roze ging... Maar ik ben toch maar voor de poederkwast gegaan... die duurt nog iets langer...

dank je wel
Maar die zal gegarandeerd geannuleerd worden aangezien het bedrag te laag is. Ik zou de bh er nog bijzetten. Tenzij je natuurlijk je bestelling dan pas helemaal wilt laten komen

Overigens vanmorgen online de zwarte madonna tas voor nog geen 25 eurootjes weten te bemachtigen en vanmiddag de creme kleurige in de winkel. Wel nog even bedenken of ik de zwarte toch niet nog annuleer. Alhoewel het wel een heerlijk ruime en stevige tas is (in tegenstelling tot die wat ik afgelopen jaar had gekocht en inmiddels m alweer kan terugbrengen voor het 2e nieuwe exemplaar als vervanging ervan, geen h&m overigens).
Ik ben dus dolgelukkig met mn creme-kleurige tas.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50521137
ik heb mijn blauwe stippen bikini
misschien herinneren jullie nog wel dat ik er na vroeg omdat ze hem niet in mijn cup maat hebben
maar heb nu gewoon maar een andere cup maat gepakt en hij past wel kans dat hij na een jaar echt te wijd is maar goed

ook nog een fel roze met steentjes alleen daarvan komt het broekje pas eind juni
pi_50521770
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:07 schreef Miss_S het volgende:
ik heb mijn blauwe stippen bikini
misschien herinneren jullie nog wel dat ik er na vroeg omdat ze hem niet in mijn cup maat hebben
maar heb nu gewoon maar een andere cup maat gepakt en hij past wel kans dat hij na een jaar echt te wijd is maar goed

ook nog een fel roze met steentjes alleen daarvan komt het broekje pas eind juni

Deze?

Die heb ik ook
pi_50521996
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:39 schreef loehoes het volgende:

[..]

[afbeelding]
Deze?

Die heb ik ook
ja maar dan met beugel bikinitop
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:12:29 #49
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50524162
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:07 schreef Miss_S het volgende:
ik heb mijn blauwe stippen bikini
misschien herinneren jullie nog wel dat ik er na vroeg omdat ze hem niet in mijn cup maat hebben
maar heb nu gewoon maar een andere cup maat gepakt en hij past wel kans dat hij na een jaar echt te wijd is maar goed

ook nog een fel roze met steentjes alleen daarvan komt het broekje pas eind juni
Fijn te horen!! De omvang smaller maken is toch simpel te doen, als de cups tenminste nog passen, mocht ie volgend jaar te ruim zijn.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50524205
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:12 schreef Roeji het volgende:

[..]

Fijn te horen!! De omvang smaller maken is toch simpel te doen, als de cups tenminste nog passen, mocht ie volgend jaar te ruim zijn.
daar heb je gelijk in
eens kijken of ik dat met mijn oude bikini's kan doen
ookal heb ik nu al 3 nieuwe
pi_50524222
Ik heb net mijn moeder blij gemaakt met mijn singlets die me toch te groot waren

Wil ik ze in de goeie maat opnieuw bestellen is alles natuurlijk op/uitverkocht Morgenavond kan ik pas opnieuw kijken verdorie.... (of morgen heeeeel vroeg).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:18:19 #52
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50524319
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in
eens kijken of ik dat met mijn oude bikini's kan doen
ookal heb ik nu al 3 nieuwe
Lol, ik heb ook 3 nieuwe gekocht. Oude bikini's waren al zo oud dat de elastiek vergaan was of ze pasten totaal niet meer. Alles maar weggegooid. Eigenlijk heb ik 4 nieuwe, maar 1tje is alleen voor thuis. Die houd de bovenkant maar net bedekt en is dus ideaal om streeploos bij te bruinen. En aangezien die hele bikini samen maar 5 euro heeft gekost, tel ik die dus niet mee.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50524350
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:18 schreef Roeji het volgende:

[..]

Lol, ik heb ook 3 nieuwe gekocht. Oude bikini's waren al zo oud dat de elastiek vergaan was of ze pasten totaal niet meer. Alles maar weggegooid. Eigenlijk heb ik 4 nieuwe, maar 1tje is alleen voor thuis. Die houd de bovenkant maar net bedekt en is dus ideaal om streeploos bij te bruinen. En aangezien die hele bikini samen maar 5 euro heeft gekost, tel ik die dus niet mee.
ik moet ook nog ff bedenken of alle topjes wel bedekt genoeg zijn om echt buiten aan te hebben
maar volgens mij moet dat goed kunnen
pi_50524395
Ik heb dit jaar geen bikini gekocht, knap toch! Vorig jaar maar twee (H&M uiteraard)

Eigenlijk wil ik wel een badpak, ik ben van plan om door de week een dag te gaan zwemmen. Kijken of dat misschien een sport is die bij me past (ik betwijfel het, ik heb lenzen en zonder zie ik niks dus dat wordt een duikbril haha)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:19:37 #55
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_50526154
vandaag bestelling binnen
2 skinny's besteld jeans en zwart, in 2 maten, pas ik gewoon de zwarte broek in 170 wél (heb dezelfde broek in een in het witoverigens in 164 ) en van de andere gewoon écht NIET
stomme maten ook

verder wezen winkelen in maastricht dus ook even de h&m ín geweest
bikini gekocht van diveded in zilver met knal roze, 2 delen voor 7.90
pi_50538773
mijn kylie jurkje
pi_50538880
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:
mijn kylie jurkje
[afbeelding]
Staat je erg leuk!
pi_50555058
Dit is ook raar:

Dit shirt staat voor 7,90 bij de outlet en bij dames - tops - korte mouw voor 9,90 .
En op beide plaatsen staan dan ook nog precies dezelfde maten beschikbaar.
pi_50555080
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:
mijn kylie jurkje
[afbeelding]
Super cute! De kleur staat je ook erg goed!
Noot noot.
pi_50555208
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Super cute! De kleur staat je ook erg goed!
dankjewel
pi_50555748
Zo'n Kylie jurkje zou met mijn figuur denk ik ook wel goed kunnen... Smalle taille en brede heupen Dat jurkje verdoezeld mijn brede heupen dan denk ik
Noot noot.
pi_50556306
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Zo'n Kylie jurkje zou met mijn figuur denk ik ook wel goed kunnen... Smalle taille en brede heupen Dat jurkje verdoezeld mijn brede heupen dan denk ik
dat is wel het figuur dat ik ook heb
  zondag 17 juni 2007 @ 22:07:16 #63
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50558332
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Super cute! De kleur staat je ook erg goed!
Alleen jammer van de zeer doorschijnende beha ..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50558387
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Alleen jammer van de zeer doorschijnende beha ..
tja beter dan geen bh
en mijn hipster scheen ook nog door dus moet daar wel opletten

maar denk dat ik vooral mijn bikini er onder aan ga hebben
  zondag 17 juni 2007 @ 22:20:18 #65
123170 alors
zlata1234
pi_50558869
Had je er een witte bh onder? Want huidskleurige zie je als het goed is echt niet/nauwelijks.

Staat je verder erg leuk
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50558978
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:20 schreef alors het volgende:
Had je er een witte bh onder? Want huidskleurige zie je als het goed is echt niet/nauwelijks.

Staat je verder erg leuk
creme kleur
en je hebt waarschijnlijk gelijk over huidskleur maarja is nu te laat heb deze gekocht voor een paar andere jurkjes
  zondag 17 juni 2007 @ 22:30:43 #67
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50559442
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

creme kleur
en je hebt waarschijnlijk gelijk over huidskleur maarja is nu te laat heb deze gekocht voor een paar andere jurkjes
Heb je niks roods waar je de bandjes af kan halen . Werkt ook perfect .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50559507
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Heb je niks roods waar je de bandjes af kan halen . Werkt ook perfect .
rood? werkt dat...
  zondag 17 juni 2007 @ 22:49:37 #69
123170 alors
zlata1234
pi_50560417
Hmmm vaag, mn bestelling is in behandeling genomen, maar hij staat ook nog bij nog niet geleverde artikelen
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50563271
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef alors het volgende:
Hmmm vaag, mn bestelling is in behandeling genomen, maar hij staat ook nog bij nog niet geleverde artikelen
Hej dat heb ik ook inderdaad...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 18 juni 2007 @ 09:19:48 #71
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50567985
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

rood? werkt dat...
Het schijnt . Heb zelf geen rode beha dus nog nooit uitgeprobeerd, maar heb al heeeeeel vaak gehoord dat rood niet te zien is bij doorschijnende kleren.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50568773
De shop is bijgevuld

80 euro schade....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50569385
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:58 schreef Syrena het volgende:
De shop is bijgevuld

80 euro schade....
Zeg dat nou niet, want dan ga ik dalijk ook kijken..........

edit: mjin bestelling is onderweg, dus kan er niets meer aan toevoegen
Eigenlijk maar beter ook.

[ Bericht 16% gewijzigd door Koningin op 18-06-2007 10:50:47 ]
pi_50570672
Ik heb idd wel eerst gekeken of m'n bestelling eraan kwam (nee) en toen ging ik los

Wie was dat die dat rokje aanraadde?! (ik heb 't ook besteld )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50570745
Nog steeds mancoooooo
pi_50570893

Ik heb deze bloes besteld en nog een shirt.
Bloes voor 9,95 en 100 procent zijde: het uitproberen waard.
Geen extra verzendkosten maakt het makkelijk om snel iets te bestellen.
pi_50570917
té makkelijk ja, haha.
pi_50572669
Heb ook weer besteld Jeans en dat ene rokje dat bij iedereen supergroot viel.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50573650
Nee he...zie ik net een leuk tasje, is ie weer uitverkocht!
Iemand hem in de échte winkel gezien?

pi_50573731
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee he...zie ik net een leuk tasje, is ie weer uitverkocht!
Iemand hem in de échte winkel gezien?

[afbeelding]
Ja, ik wilde 'm namelijk ook. In het echt is hij veel felgroener dan hij lijkt op de site.
Verder een fijn, klein tasje. Ik heb de witte genomen, omdat ik de groene toch te fel vond. Een vriendin van me heeft de zwarte. Ze vullen 'm waarschijnlijk weer bij, hij staat al een tijd op de site.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50574779
Huh, dat tasje is er toch gewoon nog? In het wit en het groen.
pi_50575149
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, ik wilde 'm namelijk ook. In het echt is hij veel felgroener dan hij lijkt op de site.
Verder een fijn, klein tasje. Ik heb de witte genomen, omdat ik de groene toch te fel vond. Een vriendin van me heeft de zwarte. Ze vullen 'm waarschijnlijk weer bij, hij staat al een tijd op de site.
Thanks, i'll keep an eye on it!
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:19 schreef Pearl22 het volgende:
Huh, dat tasje is er toch gewoon nog? In het wit en het groen.
Ik kan hem wel zien, maar zodra ik de groene in mijn mandje wil doen, zie ik de melding dat hij is uitverkocht!
pi_50594276
Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet bereikbaar.

Wij zijn rond 05.05 uur weer bereikbaar.


  maandag 18 juni 2007 @ 22:46:26 #84
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50596345
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:02 schreef Chanty87 het volgende:
Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet bereikbaar.

Wij zijn rond 05.05 uur weer bereikbaar.


Ah ik dacht al dat ik een of andere oude link te pakken had. Beetje vreemd om voor zoveel uur offline te gaan
Of komen er morgen ineens spectaculair veel nieuwe dingen op de site??
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50596426
Ik hoop op nieuwe dingen: zin om kleding te kijken enzo.
  maandag 18 juni 2007 @ 23:04:38 #86
123170 alors
zlata1234
pi_50597197
Ik wilde mn bestelling even checken, en toen zag ik het ook.

Ik hoop zooo dat er een nieuwe lading kleren bijkomt straks en ook weer niet
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:35:31 #87
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_50606201
Ik heb vandaag voor het eerst besteld, eind juni krijg ik het pakje als het goed is!
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_50606673
Ik kon het gewoon weer niet laten!







Joepie ze hebben 'm weer!

pi_50606822
Nou, geslaagd onderhoud, de site ligt er hier weer uit
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50607637
Hij doet het weer, maar alles wat ik wil is net uitverkocht.. en geen nieuwe dingen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50608006
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:21 schreef Addict89 het volgende:
Hij doet het weer, maar alles wat ik wil is net uitverkocht.. en geen nieuwe dingen
Wat ik wil ook.
Ik aas al zo lang op die zwarte ballerina's. Ik heb de zilveren en ze zitten heerlijk. Maar elke keer zijn ze uitverkocht verdorie. Behalve de mini maatjes.
pi_50608831
Vraagje (misschien al vaker langsgeweest): als je een pakket wil retourneren door middel van afgeven bij de TNT, moet je hierover dan ook weer pakketkosten betalen bij TNT? En krijg je dit bedrag weer terugvergoed door H&M?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:58:27 #94
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50608984


die heb ik toch ook maar besteld . In maat 29 en 30, want deze mag geloof ik wel goed baggy zitten .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50609285
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[afbeelding]

die heb ik toch ook maar besteld . In maat 29 en 30, want deze mag geloof ik wel goed baggy zitten .
Bij mij een zware gok; ik heb nog nooit jeans besteld bij H&M.
Mijn taille is 72 cm en dat zou overeenkomen met maat 28/29 inch, confectiemaat 38.
Maar ik heb nogal kont en heupen dus ik krijg die maat bij andere merken niet eens over mijn bovenbenen heen
Esprit jeans en broeken heb ik maat 40.
Ik heb nu maar maat 30 inch besteld, hoop dat die goed is....wilde 31 inch maar die is uitverkocht helaas.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:29:42 #96
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50610084
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:54 schreef Jasmina5 het volgende:
Vraagje (misschien al vaker langsgeweest): als je een pakket wil retourneren door middel van afgeven bij de TNT, moet je hierover dan ook weer pakketkosten betalen bij TNT? En krijg je dit bedrag weer terugvergoed door H&M?
In de OP staat alle info over het bestel en retour proces.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50612173
Ik retourneer vaak delen van mijn pakketjes bij een Kialapunt (waar ik het ook laat bezorgen), maar dan betaal ik ook nooit verzendkosten; altijd maar 1 euro!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:03:33 #98
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50615595
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:06 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Bij mij een zware gok; ik heb nog nooit jeans besteld bij H&M.
Mijn taille is 72 cm en dat zou overeenkomen met maat 28/29 inch, confectiemaat 38.
Maar ik heb nogal kont en heupen dus ik krijg die maat bij andere merken niet eens over mijn bovenbenen heen
Esprit jeans en broeken heb ik maat 40.
Ik heb nu maar maat 30 inch besteld, hoop dat die goed is....wilde 31 inch maar die is uitverkocht helaas.
Ik heb inderdaad in vergelijking met taille ook bredere heupen en bovenbenen, denk dat 30 je wel moet passen hoor .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50616737
Ik heb ook maat 38 met een beetje bredere heupen: en maat 30 voor spijkerbroeken past me prima, 28 is te krap.
pi_50618385
Hier ook eentje met 38 en 30 in spijkerbroeken Ook in die van de H&M. Alleen niet in de stretch die ik heb, daar heb ik 29 in.

En nu wil ik die spijkerbroek ook maar ik ga heel verstandig afwachten tot jullie 'm binnenhebben. Knap he!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50618876
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:15 schreef Syrena het volgende:
Hier ook eentje met 38 en 30 in spijkerbroeken Ook in die van de H&M. Alleen niet in de stretch die ik heb, daar heb ik 29 in.

En nu wil ik die spijkerbroek ook maar ik ga heel verstandig afwachten tot jullie 'm binnenhebben. Knap he!
Oeps, ik heb echt maat 40 met broeken, we zullen zien.

je hebt hem stiekem toch besteld he! Want hij is ineens uitverkocht



[ Bericht 2% gewijzigd door cinnamongirl op 19-06-2007 16:35:57 ]
pi_50619959
Nee echt niet! Nu moet ik sowieso wachten als ie uitverkocht is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50621379
Ik heb die spijkerbroek, heb normaal maat 38/40 van broeken en bij die broek maat 31, en hij zakt dus echt af als ik geen riem om doe
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_50626962
Is de postbode langs geweest met (eindelijk!) mijn pakket. Was ik niet thuis. Nou komen ze morgen weer langs, hopelijk als ik wél thuis ben. Zal je zien dat ik ze weer mis loop.

Oh, en trouwens nog een simpel wit strapless shirtje in de winkel gekocht
pi_50631982
Staat dat strapless shirtje ook op de site??
pi_50632647
Nee, kon ze niet vinden iig. Ik heb ze in de winkel in zwart/wit/grijs gezien. Zit ook een soort 'band' voor onder je borsten. Zodat het allemaal wat steviger zit.
pi_50636133
Die tubetop heb ik ook, in het zwart. Maar 5 euro!
pi_50642103
Kun je bij de H&M afgeprijsde kleren terugbrengen?
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:28:53 #109
16715 Mylene
*schatje*
pi_50642469
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef Femke. het volgende:
Die tubetop heb ik ook, in het zwart. Maar 5 euro!
Ja, en ze zitten ideaal!
pi_50643478
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:14 schreef Erotica_ het volgende:
Kun je bij de H&M afgeprijsde kleren terugbrengen?
Ja hoor! geen probleem!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50654714
Pakket binnen!

Ga heel veel dingen terug doen. Slechte kwaliteit of staat me gewoonweg niet. Plus ben ik blut, dus moet kritisch zijn naar wat ik wel / niet hou.
Iemand enig idee hoe dat zit met de kortingscodes? Had een bestelling van 90,- dus 2x 10,- korting. Maar stuur wel voor 40,- terug. Verrekenen ze dat op je maandfactuur?

Mijn nieuwe kleren!




pi_50655467
Ik wil dat vest
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 18:08:11 #114
148247 taxibabe
pi_50660391
Nou ik bestel nooit meer wat online bij H&M...
Begin mei een broek besteld, week later krijg ik een mailtje dat mijn adres niet zou kloppen of ik even het goede adres wou doorgeven. (Het adres klopte gewoon).

Begin juni krijg ik een mailtje van Kiala, mijn pakket is binnen. Dus ik blij .. eindelijk mn broek. Is het de verkeerde broek......
Ik weer bellen: Ik heb de verkeerde broek ontvangen .
H&M: Owow, welke broek had u besteld, dan kijken we even mee.
Ik: Die broek .. met die steekzakken en ceintuurbandjes. De broek die ik nu hier heb heeft dat niet.
H&M: Hmm ja idd, nou stuur die broek maar terug dan krijgt u binnen 6-8 dagen de goede broek.

Vandaag mailtje van Kiala, uw pakket is binnen.
Ik blij pakket ophalen ...... hebben ze exact dezelfde (en dus verkeerde broek) gestuurd

Ga ik kijken op internet, is de broek die ik wil hebben (en begin mei al had besteld) uitverkocht!
Dus ik weer bellen. heel verhaal, maar ze hebben dus zonder overleg een alternatief opgestuurd omdat die broek is uitverkocht.....

Ze heeft haar excuses aangeboden en gaat het intern doorsturen, en misschien dat ik een goedmaker krijg.
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:56:59 #115
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_50661855
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef loehoes het volgende:
Pakket binnen!

Ga heel veel dingen terug doen. Slechte kwaliteit of staat me gewoonweg niet. Plus ben ik blut, dus moet kritisch zijn naar wat ik wel / niet hou.
Iemand enig idee hoe dat zit met de kortingscodes? Had een bestelling van 90,- dus 2x 10,- korting. Maar stuur wel voor 40,- terug. Verrekenen ze dat op je maandfactuur?
Als je het terug brengt in de winkel kan je de kortingen sowieso houden. Dus desnoods (bij geldgebrek) eerst terug brengen, geld op rekening zetten en dan factuur helemaal betalen.
Of niet soms?
pi_50665523
Zo doe ik het ook altijd: maar je moet wel met je ogen dicht de winkel doorlopen, anders zie je weer veels te veel leuke dingen waar je niet aan voorbij kan lopen .


taxibabe: Wat een gekluns, wel weer aardig als je een vergoeding krijgt.
pi_50678238
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:29 schreef Addict89 het volgende:
Ik wil dat vest
Hij is echt super fijn
pi_50680828
Mijn pakketje is binnen

Jurk, trui en blouse.


wel in het grijs.


Heb alleen nog geen tijd gehad om alles te passen.
Dus dat gaan we vanavond na het werk doen!
pi_50683737
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:19 schreef Koningin het volgende:
Mijn pakketje is binnen

Jurk, trui en blouse.
[afbeelding]
Die jurk stond mij heul raar, ik had wel de goede maat maar de tailelussen zaten veel te hoog!

Vraagje: doen ze moeilijk als je een in de echte winkel gekocht kledingstuk wilt ruilen maar het prijskaartje er niet meer aanzit?
pi_50683964
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Die jurk stond mij heul raar, ik had wel de goede maat maar de tailelussen zaten veel te hoog!

Vraagje: doen ze moeilijk als je een in de echte winkel gekocht kledingstuk wilt ruilen maar het prijskaartje er niet meer aanzit?
Wil je het omruilen of terugbrengen? Als je de bon nog hebt, en het artikel ziet er nog netjes uit is er vast wel een oplossing te vinden, ik zou gewoon even naar de winkel gaan.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_50684352
Zeg anders gewoon dat er geen kaartje meer aanhing toen je hem kocht.
pi_50684389
Ik heb trouwens ook weleens meegemaakt dat iemand haar geld terugkreeg terwijl ze géén bon en géén kaartje eraan had!
pi_50684542
En dan hopen dat je lieve mensen achter de kassa hebt, ik had van de week dat ze begonnen te zeuren dat ik een artikel van de online shop niet weer in dat plastic tasje had gedaan? En daarna dat ik het artikel al gedragen zou hebben terwijl het de avond ervoor binnen was gekomen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:09:23 #124
123170 alors
zlata1234
pi_50684814
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef Jurk het volgende:

[..]

Wil je het omruilen of terugbrengen? Als je de bon nog hebt, en het artikel ziet er nog netjes uit is er vast wel een oplossing te vinden, ik zou gewoon even naar de winkel gaan.
Bij mij gingen ze toen een keer vet moeilijk doen, terwijl het kaartje er gewoon al nauwelijks meer omheen zat toen ik het kocht, was iets uit de sale..
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50685306
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:55 schreef Femke. het volgende:
Zeg anders gewoon dat er geen kaartje meer aanhing toen je hem kocht.
We kunnen aan de omschrijving op de bon zien of het artikel handmatig is ingegeven ( als er dus geen kaartje aan hing toen je het kocht) of dat de streepjescode van het kledingstuk gescand ( als er dus wel een kaartje aanhing) is.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_50685694
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef loehoes het volgende:
Pakket binnen!

Ga heel veel dingen terug doen. Slechte kwaliteit of staat me gewoonweg niet. Plus ben ik blut, dus moet kritisch zijn naar wat ik wel / niet hou.
Iemand enig idee hoe dat zit met de kortingscodes? Had een bestelling van 90,- dus 2x 10,- korting. Maar stuur wel voor 40,- terug. Verrekenen ze dat op je maandfactuur?

Mijn nieuwe kleren!
[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Hoe valt die broek?
I had a signature once. It was awful.
pi_50686404
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hoe valt die broek?
Ik heb normaal gesproken maat 36/38 van broeken ong. Dit is een 36 en past prima. Wel te lang, maar dat heb ik altijd
pi_50698075
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hoe valt die broek?
Altijd naar beneden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50698209
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Altijd naar beneden...
Niet eens naar het plafond???

Nee even ersieus, dankjewel voor de info. Hij zal bij mij dan ook wel te lang zijn, ik ben 1m60 en ál mijn broeken hebben een zoom of zijn omgeslagen
I had a signature once. It was awful.
pi_50700317
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:39 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Niet eens naar het plafond???

Nee even ersieus, dankjewel voor de info. Hij zal bij mij dan ook wel te lang zijn, ik ben 1m60 en ál mijn broeken hebben een zoom of zijn omgeslagen
Ik ben 1.68 en hij is mij dus ook al iets te lang. Maar het kan nog wel, of 1 keer naar binnen omslaan. Maar in jou geval zou hij echt een stuk korter moeten.
pi_50703878
quote:
Vraagje: doen ze moeilijk als je een in de echte winkel gekocht kledingstuk wilt ruilen maar het prijskaartje er niet meer aanzit?
Ik had een keer een broek gekocht waar geen kaartje meer aan hing, en toen had ze op de bon gezet dat er geen kaartje meer aan hing voor het geval ik hem nog wilde ruilen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:13:16 #132
123170 alors
zlata1234
pi_50710268
Nou, ze hebben er voor het gemak maar even een broek uit gekickt. En hij staat nog steeds op in behandeling. Al sinds zondag.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50717272
Dammit, nu wilde ik net die jeans in een grotere maat bijbestellen, is ie compleet uitverkocht
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:28:25 #134
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50720292
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:13 schreef alors het volgende:
Nou, ze hebben er voor het gemak maar even een broek uit gekickt. En hij staat nog steeds op in behandeling. Al sinds zondag.
Hier hetzelfde, vorige bestelling werd er weer iets uitgegooid. Nu was mn korting er weer uitgehaald. En hij staat nog steeds op eind juni als leverdatum, wat natuurlijk vandaag of morgen weer verandert in: helaas te laat!
En ik ben niet over mn limiet en de rekeningen zijn betaald. Het is echt verschrikkelijk met de service tegenwoordig.
In die bestelling zit een bikini top die ik in maart of april heb besteld. De rest van mn bestelling is van mei en begin juni. Ik verrek het om weer te gaan bellen, dan gaan ze weer liggen leuteren over mn korting dat ik die te vaak heb gebruikt of iets van die onzin. En word er weer een hoop ge-ezeld over limieten, waar ik dus onder zit.

Wat ik ook zeer klantonvriendelijk vind is het gejojo met de prijzen in de online shop. Vandaag bestel je iets voor 15 euro en morgen is het 10 euro en de dag erna is het weer 15 euro etc. Ik ben meer tijd kwijt aan het controleren van mn bestelling en of de prijzen gelijk zijn/blijven aan de shop. En zo niet, dan dus steeds weer datgene toevoegen en verwijderen uit mn bestelling. Ik ben nl niet van plan om me te laten bedonderen.

Ik heb het nu echt helemaal gehad ermee. Ik haal mn spullen weer fijn in de winkel en kan ze dan meteen aan als ik ze gekocht heb ipv 2 maanden te wachten erop.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50722873
Ik kan niet eens inloggen nu Die sale ben ik trouwens aardig zat, alles is uitverkocht.

Over die prijzen; Ik merkte laatst dat een zonnebril was afgeprijsd van ¤7,90 naar ¤5,90, maar die wás al ¤5,90... Dat weet ik zeker omdat ik die zelf in de winkel had gekocht (en kapot was...) en m'n zus precies dezelfde heeft.
pi_50723148
Ik ben sowieso deze hele collectie nu wel zat
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50723862
Error unknown? Hopelijk zijn ze m'n bestelling aan het uitleveren
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50724232
Heb nu twee keer iets toegestuurd gekregen als brief: en dan is het echt veel sneller geleverd: een week wachttijd en nadat het verzonden was had ik het binnen 2 dagen.
Ik zou het eigenlijk eind juni binnenkrijgen, maar ze leverden dus veel sneller .
pi_50739742
Ik ben ook echt dik tevreden over de H&M online shop!
Geen klagen...
pi_50740349
Ik ging vandaag een deel van mijn bestelling retourneren in de winkel. Met "oogkleppen" op meteen richting kassa gelopen vanwege de vele verleidingen, maar ik kon niet ontkomen aan een superleuke paarse tas die vlak bij de kassa hing. Op de site staat hij alleen in zwart en wit, maar paars is echt veel leuker.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:16:54 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50740710
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging vandaag een deel van mijn bestelling retourneren in de winkel. Met "oogkleppen" op meteen richting kassa gelopen vanwege de vele verleidingen, maar ik kon niet ontkomen aan een superleuke paarse tas die vlak bij de kassa hing. Op de site staat hij alleen in zwart en wit, maar paars is echt veel leuker.
Laat 'ns een plaatje zien ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:21:40 #142
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50740876
die wil ik zoooooo graag . Maar hij is ALTIJD uitverkocht!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50741373
Ja nou........ ik heb nog niet kunnen uitvogelen hoe je plaatjes vanaf de H&M site hier naartoe krijgt. Hellup!
Edit: eens kijken of het zo lukt:
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:51:13 #144
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50741815
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja nou........ ik heb nog niet kunnen uitvogelen hoe je plaatjes vanaf de H&M site hier naartoe krijgt. Hellup!
Edit: eens kijken of het zo lukt:
[afbeelding]
Zoals 'ie er zo uitziet is 't net een boodschappentas.. maar sowieso vertekenen die plaatjes wel een beetje . Heb ik met een portomonnee die ik online besteld had, dacht dat 'ie de helft kleiner was al ben ik er nu erg gelukkig mee
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50809899
Toch maar weer een bestellinkje gedaan... ik vond die hello kitty slipjes zo lief
I had a signature once. It was awful.
pi_50810082
bestelling verzet naar begin juli
vraag me af of ik het heb voordat ik de 15e op vakantie ga
pi_50810117
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef Miss_S het volgende:
bestelling verzet naar begin juli
vraag me af of ik het heb voordat ik de 15e op vakantie ga
Volgens mij is het vanwege de datum van vandaag alles naar begin julie verschoven. Soms heb je het nog in juni hoor, ik heb het ook eens gehad dat het op het begin van de volgende maand stond maar datik het toch de 28e nog had ofzo....
I had a signature once. It was awful.
pi_50810843
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef Miss_S het volgende:
bestelling verzet naar begin juli
vraag me af of ik het heb voordat ik de 15e op vakantie ga
Hier dus ook al....
Erg jammer.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:17:58 #149
184048 ShenkieXL
in de koelkast
pi_50830573
Hier nog 1
hij zou eind juni komen, nu staat er begin juli. ..
Hi
pi_50839688
ik heb nog nooit kleding online gekocht, durf het risico niet te nemen dat het dan niet past...
pi_50839979
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef boylovesgirl het volgende:
ik heb nog nooit kleding online gekocht, durf het risico niet te nemen dat het dan niet past...
Dat had ik ook. Maar terugbrengen of terugsturen is echt supersimpel.
Het is alleen een beetje verslavend, dat gekoop
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50841163
is toch geen risico? als het niet past stuur je het terug!
Nou ja.. enige risico wat je loopt is dat je 4,90 betaald voor niks...
Maar de (mijn..) ervaring leert dat als je maar genoeg besteld er altijd wel iets leuk is en past
pi_50841196
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat had ik ook. Maar terugbrengen of terugsturen is echt supersimpel.
Het is alleen een beetje verslavend, dat gekoop
ohja... de verslaving.. dat was ik even vergeten...
pi_50847895
Mn bestelling is gister dan toch in behandeling gegaan
pi_50847992
de mijne zijn ook gelukkig in behandeling genomen
nu staan er geen kleren meer in mijn lijstje van niet meer geleverd
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:30:34 #156
123170 alors
zlata1234
pi_50866955
Gesorteerd

Ik vind trouwens dat het echt tijd wordt voor een nieuwe collectie hoor, ik ben er echt helemaal op uitgekeken...
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:33:03 #157
184165 VBlover
"Bilicious"
pi_50867026
HM wordt steeds minder. Vroeger stonden ze bekend voor betaalbare kwaliteit maar nu sneu.
There's no limit baby boy, you can have what I got
Get what you want, take what you see, I'm giving what you need
Whatever you want, just don't disturb this groove
pi_50890944
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten
pi_50892044
HHAHAHAHA!!

Ik had gewoon voor de gein bij mijn kleine bestelling nog een truitje gekocht en daar nog een keer 7442 ingegeven, en hij is er gewoon af gegaan... 20 euro korting op een besteling van nog geen 40 euro er staat alleen wel een keer achter "rabatten gäller ej", en dat betekent - heb ik opgezocht - korting geldt niet.... Ben wel heel benieuwd of ik hem nu wel of niet ga krijgen
I had a signature once. It was awful.
pi_50892151
Bij mij staat ie er ook 2 keer bij znder dat ik de 40 euro haal, 1 keer idd dat rabatten (dus die krijg je niet) en 1x gewoon -10. Ben ook wel benieuwd
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50892275
Iemand had zelfs 80 euro korting Om de 2 dagen die code gebruiken, et voilla !!

Maar die heeft dus echt een probleem......en moet lekker alles gaan terugbetalen.
pi_50892299
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef zoeperzazke het volgende:
HHAHAHAHA!!

Ik had gewoon voor de gein bij mijn kleine bestelling nog een truitje gekocht en daar nog een keer 7442 ingegeven, en hij is er gewoon af gegaan... 20 euro korting op een besteling van nog geen 40 euro er staat alleen wel een keer achter "rabatten gäller ej", en dat betekent - heb ik opgezocht - korting geldt niet.... Ben wel heel benieuwd of ik hem nu wel of niet ga krijgen
Nee je krijgt die korting maar 1x...had het ook geprobeerd
pi_50892335
mij lukt het helemaal niet meer om korting te krijgen
krijg ook zo'n rabatten melding
pi_50892446
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Nee je krijgt die korting maar 1x...had het ook geprobeerd
Iemand in dit topic had toch laats 30 euro korting verzameld? En wilde toen zoveel terugsturen dat de waarde van haar artikelen die ze wild ehouden onder de 30 euro was? Hoe had zij dat dan gedaan??
I had a signature once. It was awful.
pi_50892559
Als je die korting wel 2 keer wilt hebben of 1 keer: kan je 1 duur stuk meebestellen en dan inleveren in de winkel (jas van 40 euro ofzo). Zelf heb ik het zo nog niet uitgeprobeerd, maar ik neem aan dat het mogelijk is. Als je er geen ethische bezwaren tegen hebt.

Ik had laatst wel een bestelling van 80 euro met 2x10 euro korting en toen heb 3 kledingstukken terug gebracht naar de winkel (omdat ze niet pasten): was dus 30 euro terug en 20 euro korting op 50 euro betalen . Ik dacht eerst dat ze een keer 10 euro korting in de winkel dan wel terug wilden hebben: dat ze dus minder geld terug zouden geven, maar was dus niet zo.
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:48:33 #166
184048 ShenkieXL
in de koelkast
pi_50892791
ik kryg vandaag een of ander briefje met dat ik vorige maand nog niet heb betaald, en dus myn bestelling (nog) niet krijg
ik héb vorige maand alleen niks besteld..
Hi
pi_50894195
handig
zou ik dan maar ff achteraan gaan
Of wellicht de maand ervoor, of daarvoor...of...of
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:31:58 #168
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_50894526
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef __Kirstenn het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Dat zegt ie bij mij al 3 dagen
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_50895125


Voor het vriendje!
pi_50895311
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef __Kirstenn het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Bij mij ook al vanaf de 21e inderdaad!
En de datum achter 'Bestelling is onderweg' is gisteren ineens 26.06.2007 geworden..? Terwijl hij al een week ofzo 'onderweg' is
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:06:40 #171
123170 alors
zlata1234
pi_50895740
die korting wil geloof ik sowieso niet bij dingen die afgeprijsd zijn, maar dat weet ik niet zeker. Wel kun je, als je je bestelling opsplitst, steeds weer die kortingen erbij doen
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50896766
Om de 2 dagen kan de korting gebruikt worden.
Niet op outlet spullen thinksooo.
pi_50897020
Kan wel op spullen uit de outlet: ik had een mix van outlet en geen outlet (samen ongeveer 80 euro) en daarbij werkte die korting dus 2 maal.
pi_50897149
ah, handig
pi_50898221
Bleeh ik wil nieuwe dingen!
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:46:57 #176
123170 alors
zlata1234
pi_50899473
Oh ik zie de TNT bus al staan verderop in de straat
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:52:20 #177
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50899690
Oke nu ben iik dus echt zo verrekte pissig. Vanmorgen mn bestelling aangepast, riempje toegevoegd niks speciaals dus. Zijn nu 12 !!! artikelen uit mn bestelling gehaald!! Wtf. Noemen ze dit klantvriendelijk??

Net gebeld met die klantenservice. Snapt dat kind het weer niet en moest ze ergens voor bellen (?) Belt ze net terug en blijft ze ezelen over mijn overzicht van geleverde bestellingen. Mens dat interesseert me niet, ik wil weten waar mn spullen zijn gebleven en wanneer ik de zooi krijg! Oh nu snap ik geloof ik wat je bedoelt, zegt ze. Daar moet ik nog even over gaan bellen.

Ze belt dadelijk dus weer terug, hoop ik. Maar ze mogen met een verdomd goed excuus aankomen waarom die artikelen uit mn bestelling zijn gehaald, want dit is werkelijk waar niet te geloven. Ik wacht al zolang op die spullen en dan zouden ze nu gewoon niet meer geleverd worden. Ik dacht t niet, ze regelen maar wat.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50900102
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:52 schreef Roeji het volgende:
Zielig verhaal
Ben benieuwd hoe dat afloopt! Balen voor je als je die 12 dingen niet meer krijgen kunt...

Trouwens: wanneer komt er weer eens wat nieuws op de site? Ben dit wel weer zat.
pi_50900745
Nou heb ik iets verandred aan mijn bestellingen en nu staat er achter de eerste 7442 ook rabatten gälder ej oid.... Naja zeg... Afijn, we wachten af... We zullen wel zien.
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:25:48 #180
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50901014
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe dat afloopt! Balen voor je als je die 12 dingen niet meer krijgen kunt...

Trouwens: wanneer komt er weer eens wat nieuws op de site? Ben dit wel weer zat.
Nou ze hebben dus geen verklaring ervoor, waarom die artikelen verwijdert zijn. Uitverkocht waarschijnlijk zeggen ze. Ze gaat in elk geval alles opnieuw proberen te bestellen en dan is het dus afwachten.
Maar als er toch geen goedmakertje bij word gedaan als ze de artikelen niet meer kunnen leveren dan hang ik weer aan de telefoon. Ik accepteer veel, maar dit gaat me dus echt te ver. Hetzelfde als je in de winkel aan de kassa zou staan met je spullen en de kassiere haalt de helft eruit en zegt dat je het niet krijgt. Is toch belachelijk.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50901211
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef Roeji het volgende:

[..]

Nou ze hebben dus geen verklaring ervoor, waarom die artikelen verwijdert zijn. Uitverkocht waarschijnlijk zeggen ze. Ze gaat in elk geval alles opnieuw proberen te bestellen en dan is het dus afwachten.
Maar als er toch geen goedmakertje bij word gedaan als ze de artikelen niet meer kunnen leveren dan hang ik weer aan de telefoon. Ik accepteer veel, maar dit gaat me dus echt te ver. Hetzelfde als je in de winkel aan de kassa zou staan met je spullen en de kassiere haalt de helft eruit en zegt dat je het niet krijgt. Is toch belachelijk.
Belachelijk! Het is dus echt uitverkocht? Jeutje, ik gelof nooit dat het dan lukt om alles er weer bij te krijgen. Werkelijk idioot zeg. Hiervoor moet je wel een heule dikke tegoedbon ofzo krijgen hoor, dit kan echt niet.
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:36:55 #182
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50901419
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Belachelijk! Het is dus echt uitverkocht? Jeutje, ik gelof nooit dat het dan lukt om alles er weer bij te krijgen. Werkelijk idioot zeg. Hiervoor moet je wel een heule dikke tegoedbon ofzo krijgen hoor, dit kan echt niet.
Belt ze net terug, 4 dingen zijn dus niet meer leverbaar. De rest is weer toegevoegd aan mn bestelling. Alternatieven zijn er niet voor die 4, ben benieuwd of ze dus een goedmakertje bij de bestelling gaan doen. Ik vind het dus werkelijk niet kunnen dat dit soort dingen gebeuren. Als ik toch iets bestel ga ik ervanuit dat ik het krijg, ook al wordt het pas over 2 maanden geleverd. En niet dat ze het uit mn bestelling halen omdat ik toevallig mn bestelling niet meteen krijg toegestuurd.

Ik zit nu dus mogelijk met een halve bikini, broekje heb ik al gekregen in mn laatste bestelling. Bovenstukje zou nu in 2 maten komen, waarvan 1 dus niet meer leverbaar is.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50901550
Djees, gaat weer lekker daar dus. Zou iig zorgen dat je per ding dat ze eruit hebben gehaald een tegoedbon krijgt, dat hadden ze bij mij ook zo gedaan.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50901576
Lekker dan Dat is toch echt hun eigen schuld aangezien het systeem normaal gesproken moet aangeven of het leverbaar is of niet, of iemand heeft ontzettend geblunderd met de beschikbare aantallen. Ze mogen dus inderdaad een flinke tegoedbon opsturen zeg
pi_50901626
Trouwens echt absurd dat ze die andere 8 dingen er uit hadden gegooid terwijl die dus nog gewoon leverbaar waren
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:50:56 #186
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50901954
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef Addict89 het volgende:
Trouwens echt absurd dat ze die andere 8 dingen er uit hadden gegooid terwijl die dus nog gewoon leverbaar waren
Ik weet echt niet wat ze daar allemaal aan het doen zijn, maar echt geweldig doen ze het niet. Mn bestelling staat nu op in behandeling omdat dat meisje van de klantenservice natuurlijk ermee bezig is, maar ik wil toch graag wel even zien of er nu wel instaat wat ik haar heb doorgegeven.
Op zich is het niet zo'n mega ramp dat die 4 dingen (op die bikini top na dan) niet geleverd worden, ik kan het misschien nog in de winkel krijgen. Maar het is geen stijl. En klanten behoud je zo echt niet. En ik zal het ook niet meer aanraden aan iemand om via de site te winkelen.

Ik ga ervanuit dat ze uit eigen beweging met een goedmaker komen, anders bel ik ze wel nog om te zeggen dat ik het geen stijl vind. Maar goed, ik wacht mn bestelling af en kijk dan wat ik ermee ga doen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:51:54 #187
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50901986
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef Addict89 het volgende:
Djees, gaat weer lekker daar dus. Zou iig zorgen dat je per ding dat ze eruit hebben gehaald een tegoedbon krijgt, dat hadden ze bij mij ook zo gedaan.
Heb je daar zelf om moeten vragen? Of deden ze dat automatisch?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50902378
Ze stelde het zelf voor, maar wel na een paar keer bellen en beetje geirriteerd vermelden dat het al de 2e keer was blabla.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:09:32 #189
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50902721
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:01 schreef Addict89 het volgende:
Ze stelde het zelf voor, maar wel na een paar keer bellen en beetje geirriteerd vermelden dat het al de 2e keer was blabla.
Ah op die manier. Ik kijk even wat er straks in het overzicht staat en klopt het dan nog niet, dan bel ik ze wel weer.
Thanx
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:10:37 #190
123170 alors
zlata1234
pi_50904889
Nou, gepast, en het meeste gaat weer terug
Ik baal echt van die broek die er uitgegooid is. Die andere was te kort, en tien euro duurder
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50906005
Te vroeg gezeurd
quote:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 27-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Hurray!
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:34:11 #192
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_50907722
Ik heb ook maar eens iets besteld bij ze Het jurkje wat ik verpest heb met wassen hadden ze weer op voorraad gelukkig. Was in de winkel niet meer te krijgen en hij was telkens niet op voorraad. Dus maar besteld. Had alleen te laag bedrag om te bestellen, dus maar 3 paar dikke Hello Kitty sokken erbij gedaan Alles wat leuk was hadden ze niet meer in mijn maat, dat was wel balen.
Heb nu net besteld en laat het thuis bezorgen. Alleen hoe lang duurt dat? Heb met accept-giro gedaan...hoop dat het deze week nog binnen komt, want nu ben ik nog thuis
To infinity…and beyond!
pi_50908116
Ik ben op zoek naar die beige tas met bruine nep-leren hengsels en randjes. Hij is er in het vierkant (groot) en in het rond (klein) en ik zoek de ronde! Gister stond ie nog op de site, maar was uitverkocht. Ik hoopte dat ie nog weer terug zou komen, maar hij staat nu al helemaal niet meer op de site

Weet iemand een filiaal waar ie nog te krijgen is??
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:21:28 #194
123170 alors
zlata1234
pi_50909271
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef BalLon het volgende:
Ik ben op zoek naar die beige tas met bruine nep-leren hengsels en randjes. Hij is er in het vierkant (groot) en in het rond (klein) en ik zoek de ronde! Gister stond ie nog op de site, maar was uitverkocht. Ik hoopte dat ie nog weer terug zou komen, maar hij staat nu al helemaal niet meer op de site

Weet iemand een filiaal waar ie nog te krijgen is??
moet je morgenvroeg rond 8.00 ff checken
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50912089
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef ivetje het volgende:
Ik heb ook maar eens iets besteld bij ze Het jurkje wat ik verpest heb met wassen hadden ze weer op voorraad gelukkig. Was in de winkel niet meer te krijgen en hij was telkens niet op voorraad. Dus maar besteld. Had alleen te laag bedrag om te bestellen, dus maar 3 paar dikke Hello Kitty sokken erbij gedaan Alles wat leuk was hadden ze niet meer in mijn maat, dat was wel balen.
Heb nu net besteld en laat het thuis bezorgen. Alleen hoe lang duurt dat? Heb met accept-giro gedaan...hoop dat het deze week nog binnen komt, want nu ben ik nog thuis
reken maar op 2 weken, sneller dan een maand heb ik nog nooit wat gehad....
I had a signature once. It was awful.
pi_50912639
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef alors het volgende:

[..]

moet je morgenvroeg rond 8.00 ff checken
kan dat ook al ie er nu helemaal niet meer bij staat? Gister stond ie er nog wel, maar als ik m in mijn mandje wilde leggen, kreeg ik 'helaas uitverkocht' oid.
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:37:07 #197
123170 alors
zlata1234
pi_50912786
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:33 schreef BalLon het volgende:

[..]

kan dat ook al ie er nu helemaal niet meer bij staat? Gister stond ie er nog wel, maar als ik m in mijn mandje wilde leggen, kreeg ik 'helaas uitverkocht' oid.
waarschijnlijk hebben ze wel wat nieuwe van binnengekomen retourzendingen of annuleringen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50914083
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou heb ik iets verandred aan mijn bestellingen en nu staat er achter de eerste 7442 ook rabatten gälder ej oid.... Naja zeg... Afijn, we wachten af... We zullen wel zien.
Same here, en wel 2x alles eraf.. gaat lekker daar
Trouwens, als mensen nog iets zoeken om de verzendkosten te ontlopen, de wenkbrauwgel ( ) is pas begin okt. leverbaar.

[ Bericht 16% gewijzigd door Addict89 op 27-06-2007 21:18:04 ]
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50926928
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef LinLove het volgende:

[..]

Bij mij ook al vanaf de 21e inderdaad!
En de datum achter 'Bestelling is onderweg' is gisteren ineens 26.06.2007 geworden..? Terwijl hij al een week ofzo 'onderweg' is
Bij mij staat er nu 27 Ik wil mn pakje hebben
pi_50926986


En nu maar wachten... Het rokje is trouwens donkerbruin. Ik had de roze al en ze zitten écht heel erg lekker.... Was heel blij om te zien dat er vanochtend nog 1 in mijn maat was!
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 28 juni 2007 @ 08:23:48 #201
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50927232
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:33 schreef BalLon het volgende:

[..]

kan dat ook al ie er nu helemaal niet meer bij staat? Gister stond ie er nog wel, maar als ik m in mijn mandje wilde leggen, kreeg ik 'helaas uitverkocht' oid.
hij staat er nu weer!!
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50928926
ik krijg m'n spullen dus pas maandag, of dinsdag.
staat nog op mancooo grrrr
  donderdag 28 juni 2007 @ 10:06:39 #203
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_50928964
Hmm, had gehoopt dat hij sneller zou zijn Maar goed, kan het jurkje toch nog niet aan met dit weer.
To infinity…and beyond!
pi_50929491
Ik ging om 9.30 checken, en toen waren alle dingen de ik wou alweer uitverkocht

Om hoelaat wordt het bijgevuld, 8.00 uur ofzo?
pi_50929525
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:23 schreef AJ187 het volgende:
Ik ging om 9.30 checken, en toen waren alle dingen de ik wou alweer uitverkocht

Om hoelaat wordt het bijgevuld, 8.00 uur ofzo?
meestal rond 2, 3 uur 's nachts toch?
I had a signature once. It was awful.
pi_50929643
En volgens mij ook echt niet elke nacht hoor....
pi_50930987
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

meestal rond 2, 3 uur 's nachts toch?
In de nacht van zondag op maandag meestal rond een uur of 3 idd, verder 4 à 5 uur, soms later.
pi_50931624
JA zeg hou eens op met steeds dat vest te laten zien dat jullie besteld hebben
Mijn bestelling is nog steeds helaas te laat, nieuwe levering begin juli.

Ze willen gewoon dat ik er zo'n vest bij doe Vast....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:31:55 #209
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_50931665
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef ivetje het volgende:
Ik heb ook maar eens iets besteld bij ze Het jurkje wat ik verpest heb met wassen hadden ze weer op voorraad gelukkig. Was in de winkel niet meer te krijgen en hij was telkens niet op voorraad. Dus maar besteld. Had alleen te laag bedrag om te bestellen, dus maar 3 paar dikke Hello Kitty sokken erbij gedaan Alles wat leuk was hadden ze niet meer in mijn maat, dat was wel balen.
Heb nu net besteld en laat het thuis bezorgen. Alleen hoe lang duurt dat? Heb met accept-giro gedaan...hoop dat het deze week nog binnen komt, want nu ben ik nog thuis
Het kan zijn dat je omdat je alleen een jurkje en sokken besteld hebt dat ze t als een postpakketje sturen (dan heb je geen Collonummer bij je bestelling) meestal gaat dat een stuk sneller, en is t misschien nog net op tijd (al zal t er dan ook om hangen )
Of niet soms?
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:40:12 #210
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_50931959
Wat een gedoe zeg
O ja, niet dan toch zeker
pi_50934057
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:30 schreef Syrena het volgende:
JA zeg hou eens op met steeds dat vest te laten zien dat jullie besteld hebben
Mijn bestelling is nog steeds helaas te laat, nieuwe levering begin juli.

Ze willen gewoon dat ik er zo'n vest bij doe Vast....
Denk het ook, want hij zit echt heerlijk! Al was wit niet echt een slimme keuze:')
pi_50944335
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 08:23 schreef Roeji het volgende:

[..]

hij staat er nu weer!!
Ja, ja, ja!! Ik zag het... en nu twijfel ik weer of ik 'm wel moet bestellen... niet te geloven toch...:S

Ach.. ik doe het gewoon!
pi_50944369
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 07:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]

En nu maar wachten... Het rokje is trouwens donkerbruin. Ik had de roze al en ze zitten écht heel erg lekker.... Was heel blij om te zien dat er vanochtend nog 1 in mijn maat was!
Wat is dat voor leuk setje linksonder? Waar kan ik die vinden? .
Karma is a fucking bitch.
pi_50944889
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:44 schreef BalLon het volgende:

[..]

Ja, ja, ja!! Ik zag het... en nu twijfel ik weer of ik 'm wel moet bestellen... niet te geloven toch...:S

Ach.. ik doe het gewoon!
Zo... hij is onderweg!!
En ik vond het zo stom om maar 1 dingetje te bestellen en toen heb ik die zwart/witte bandeau-bikini er nog bij gegooid. Heeft iemand deze toevallig al (gehad)? Hoe valt ie?
pi_50945589
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:45 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Wat is dat voor leuk setje linksonder? Waar kan ik die vinden? .
Die heb ik ook, was al eeuwen in de Outlet te vinden maar was wel meestal uitverkocht... Zijn er dus nog héél weinig van aangezien hij haast nooit meer in de Outlet staat.
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:33:20 #216
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50949618
Nou, pakketje gesorteerd, zou 'ie morgen dan af te halen zijn bij 't Kialapunt ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50949793
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:28 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Die heb ik ook, was al eeuwen in de Outlet te vinden maar was wel meestal uitverkocht... Zijn er dus nog héél weinig van aangezien hij haast nooit meer in de Outlet staat.
Ik heb zelf ook eerljk gezegd geen idee meer... Ik zag hem staan en ik moest nog iets bij mn bestelling doen (ik had toen alleen nog maar 1 paar slipjes) en vond die wel leuk. Nu staat ie er nooit meer tussen en ik kan dus niet eens meer opzoeken wat voor materiaal het is ed... Even afwachten tot het hier is dus, ben wel benieuwd... Als hij er is laat ik het weten
I had a signature once. It was awful.
pi_50952862
14 Juni had ik een pakketje teruggebracht bij Kiala. 19 Juni is ie van het Kiala sorteercentrum naar H&M verstuurd. Waar krijg je dan te zien of het helemaal afgehandeld is?

Het duurt nu al 2 weken
pi_50960288
quote:
Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet bereikbaar.

Wij zijn rond 07.45 uur weer bereikbaar.
Jaja, kwart voor 8... kom nou maar weer!!

Edit 8 uur, nog steeds niets... mopper....

[ Bericht 9% gewijzigd door zoeperzazke op 29-06-2007 07:59:45 ]
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:08:49 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50960372
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 07:54 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Jaja, kwart voor 8... kom nou maar weer!!

Edit 8 uur, nog steeds niets... mopper....
Nee, gewoon de tijd aanpassen wanneer ze weer bereikbaar zijn .. klotesite!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50960381
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:08 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee, gewoon de tijd aanpassen wanneer ze weer bereikbaar zijn .. klotesite!
Nogal ja, haha... Ik had net gezien dat dat rokje er in het zwart in mijn maat was dus ik wil hem bestellen voor iemand anders dat doet! Zucht, mopper!
I had a signature once. It was awful.
pi_50960474
Ja, verdulleme, is mn bestelling in behandeling genomen Tis ook nooit goed!
I had a signature once. It was awful.
pi_50960552
quote:
Nog niet geleverde artikelen
Hier kun je het tijdstip van levering, het aantal, de betalingswijze en het bezorgadres wijzigen van de artikelen die nog niet zijn geleverd.
Op het moment technische fout, probeer het later nog een keer a.u.b.
Ik mag hopen dat mijn bestelling *eindelijk* eens in behandeling wordt genomen... Had net nog vlug een rood blousje erbij besteld

[ Bericht 15% gewijzigd door Chanty87 op 29-06-2007 13:35:15 ]
pi_50960580
Jahoeoeoeoe niet voor niks vroeg opgestaan op mijn vrije dag
Heb het zwarte leren jackje van de Madonna collectie kunnen scoren voor maar 49,95 (ipv 149,95!)
Hopelijk is de maat goed (heb gewoon mijn gebruikelijke maat genomen, weet iemand hoe dit jasje valt??

enne, keek ik paar minuten later weer, was ie gewoon al weer uitverkocht

Wil eigenlijk ook de witte, maar die is er niet meer in mijn maat.. maar ik blijf volhouden
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_50960682
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Trouwens, als mensen nog iets zoeken om de verzendkosten te ontlopen, de wenkbrauwgel ( ) is pas begin okt. leverbaar.
Waar staat deze...?
Kan m niet vinden namelijk!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_50960780
Haaaaaaaaaaaaaahhhh hij's in behandeling
En meteen ook alles, dus als ik weer ga bestellen moet ik weer eens verzendkosten betalen

Mijn kjoetie jurkjes zitten in de sale zag ik....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 29 juni 2007 @ 10:39:03 #227
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_50962729
Als ik inlog en bij Mijn pagina kijk, zie ik bij bestellingen helemaal niets staan. Ook bij "nog niet geleverde artikelen" staat dat ik geen artikelen heb die nog geleverd moeten worden
Bij "geleverde artikelen/retourneren" staat mijn bestelling wel en staat dat hij in behandeling is. Daar staat ook een collonnummer bij wat je kan aanklikken. Dan kom je op de track&trace pagina van tnt. Daar staat dan weer bij status "Voorgemelde zending niet aangetroffen : manco" en bij locatie staat "Zwolle, intern transport paketten". Vind het een beetje vreemd allemaal...hoop maar niet dat ze hem kwijt zijn ofzo
Hij is dus aangemeld bij tnt om te bezorgen, maar daar niet binnen gekomen om hem te verzenden...
To infinity…and beyond!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 10:41:23 #228
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50962782
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:39 schreef ivetje het volgende:
Als ik inlog en bij Mijn pagina kijk, zie ik bij bestellingen helemaal niets staan. Ook bij "nog niet geleverde artikelen" staat dat ik geen artikelen heb die nog geleverd moeten worden
Bij "geleverde artikelen/retourneren" staat mijn bestelling wel en staat dat hij in behandeling is. Daar staat ook een collonnummer bij wat je kan aanklikken. Dan kom je op de track&trace pagina van tnt. Daar staat dan weer bij status "Voorgemelde zending niet aangetroffen : manco" en bij locatie staat "Zwolle, intern transport paketten". Vind het een beetje vreemd allemaal...hoop maar niet dat ze hem kwijt zijn ofzo
Hij is dus aangemeld bij tnt om te bezorgen, maar daar niet binnen gekomen om hem te verzenden...
Voor uitleg over die meldingen lees even de OP.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  vrijdag 29 juni 2007 @ 10:43:27 #229
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_50962829
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:41 schreef Roeji het volgende:

[..]

Voor uitleg over die meldingen lees even de OP.
sorry...wist niet dat het uit zweden moet komen btw. Dacht gewoon in Nederland
To infinity…and beyond!
pi_50963223
In behandeling
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:11:46 #231
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50963623
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:43 schreef ivetje het volgende:

[..]

sorry...wist niet dat het uit zweden moet komen btw. Dacht gewoon in Nederland
geeft niet. Maar doordat het dus uit zweden komt, duurt t veel langer dan wanneer t vanuit nl verstuurd zou worden. Geduld is dus een schone zaak en wordt aardig op de proef gesteld als je bij h&m besteld
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:14:25 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50963711
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:11 schreef Roeji het volgende:

[..]

geeft niet. Maar doordat het dus uit zweden komt, duurt t veel langer dan wanneer t vanuit nl verstuurd zou worden. Geduld is dus een schone zaak en wordt aardig op de proef gesteld als je bij h&m besteld
Gister was m'n pakketje oooook al in het sorteercentrum.. ik wil het verdomme vandaag ophalen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50964619
In België gaat H&M een distributiecentrum bouwen. Ik hoop dat dat betekent dat onze online bestelde verslavingen dan ook daar vandaan komen. Dat zal wel een hoop schelen in tijd.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:56:41 #234
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_50965144
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:11 schreef Roeji het volgende:

[..]

geeft niet. Maar doordat het dus uit zweden komt, duurt t veel langer dan wanneer t vanuit nl verstuurd zou worden. Geduld is dus een schone zaak en wordt aardig op de proef gesteld als je bij h&m besteld
Nu snap ik idd waarom het soms lang kan duren. Maar geeft niet, het is nog steeds geen jurkjes-weer dus heb em nog niet nodig Hoewel...heb ook 3 paar dikke hello-kitty sokken erbij zitten en die komen nu wel van pas
To infinity…and beyond!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:41:58 #235
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50966862
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:42 schreef Syrena het volgende:
In België gaat H&M een distributiecentrum bouwen. Ik hoop dat dat betekent dat onze online bestelde verslavingen dan ook daar vandaan komen. Dat zal wel een hoop schelen in tijd.
Laten we het hopen dat het dan idd sneller gaat. Want zoals t nu gaat, is het 3 keer niks.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50967266
Dat zou echt super zijn ja, levertijden van 1 week ofzo
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50968593
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:29 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat mijn bestelling *eindelijk* eens in behandeling wordt genomen... Had net nog vlug een rood blousje erbij besteld
Godver, niet dus Die bestelling staat er al bijna een maand
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:58:22 #238
184048 ShenkieXL
in de koelkast
pi_50969325
pff, wachten tot begin juli is veeel te lang, ik wil die kleren NU!
Hi
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:23:13 #239
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50970071
Zo, ik ga NU naar de supermarkt om m'n pakketje af te halen . Hehehehehe .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:12:24 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50971692
Nou, de buit valt tegen.. enige 2 mogelijke keepers zijn:

broek

achterkant broek


shirtje (ja, die met 't gat)


totaalplaatje
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50971834
Is dat de broek die niet meer te krijgen is?! IK WIL 'M!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50971870
Heuj dat shirtje heb ik ook!
Noot noot.
pi_50971969
gat?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:21:01 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50972091
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:14 schreef Syrena het volgende:
Is dat de broek die niet meer te krijgen is?! IK WIL 'M!
Dat is 'm ja.. in welke maat zou je 'm willen hebben? Want de 30 hou ik waarschijnlijk, maar heb 'm ook in 29 besteld..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:21:35 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50972111
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:18 schreef ChilllayD het volgende:
gat?
Aan de achterkant.. heb er geen foto van (die mislukte nogal )
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50972145
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:
mijn kylie jurkje
[afbeelding]
lol
errrrrrrrrr.....?
pi_50972301
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is 'm ja.. in welke maat zou je 'm willen hebben? Want de 30 hou ik waarschijnlijk, maar heb 'm ook in 29 besteld..
Valt ie krapjes of gewoon?
Ik heb normaal ook 30. De 29 is nog te koop op de site.

Het gaat me om de zakken achterop, ik heb nu zo'n broek met zo'n zakken, alleen donkerder (van de V&D) en iedereen zegt dat mijn kont daar mooi in is dus nu wil ik weer zo'n broek. Die wat ik nu heb begint uit elkaar te vallen.

Anders moet ik maar eens naar de Men At Work ofzo Wel duur, maar een mooie kont is ook wel tof
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:29:38 #248
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50972407
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Valt ie krapjes of gewoon?
Ik heb normaal ook 30. De 29 is nog te koop op de site.

Het gaat me om de zakken achterop, ik heb nu zo'n broek met zo'n zakken, alleen donkerder (van de V&D) en iedereen zegt dat mijn kont daar mooi in is dus nu wil ik weer zo'n broek. Die wat ik nu heb begint uit elkaar te vallen.

Anders moet ik maar eens naar de Men At Work ofzo Wel duur, maar een mooie kont is ook wel tof
Als je normaal 30 hebt ben ik bang dat 't niks gaat worden . Heb zelf soms 29 soms 30, en hij is wel behoorlijk stretch, maar het is vooral die verhouding been wijdte/band wijdte.. kan anders wel de maten precies opmeten voor je van die 29, dat je 't vergelijkt met een andere broek!

edit: voor de duidelijkheid, ik heb nu dus de 30, de 29 kan eventueel naar iemand anders over .

[ Bericht 8% gewijzigd door Debsterr op 29-06-2007 15:36:09 ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50972475
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als je normaal 30 hebt ben ik bang dat 't niks gaat worden . Heb zelf soms 29 soms 30, en hij is wel behoorlijk stretch, maar het is vooral die verhouding been wijdte/band wijdte.. kan anders wel de maten precies opmeten voor je van die 29, dat je 't vergelijkt met een andere broek!
Welke broek is dat dan?

*maat 29 heeft*
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:34:53 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50972587
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:31 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Welke broek is dat dan?

*maat 29 heeft*
Die ik op de foto's aan heb ..

deze dus:
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50972743
Hij staat je wel heel mooi Kan m alleen zo vlug niet vinden in de webshop....
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:40:20 #252
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50972771
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij staat je wel heel mooi Kan m alleen zo vlug niet vinden in de webshop....
Thanks! En hij staat gewoon bij de jeans..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:41:16 #253
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_50972806
Ik vind de broek eerlijk gezegt niet zo...kontzakken zitten op je bovenbeen Het shirtje is wel leuk!! Zowiezo draag ik geen spijkerbroeken van H&M, die hebben altijd een gapend gat net boven je billen als je zit. Tenminste bij mij
To infinity…and beyond!
pi_50972916
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:41 schreef ivetje het volgende:
Zowiezo draag ik geen spijkerbroeken van H&M, die hebben altijd een gapend gat net boven je billen als je zit. Tenminste bij mij
Bij mij ook, heb namelijk best veel heup en kont en niet zo veel taille Ook vind ik de lengte van H&M broeken altijd veel te kort. De enige broeken die én leuk staan en goed zitten zijn die van ONLY...
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:45:30 #255
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50972942
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:41 schreef ivetje het volgende:
Ik vind de broek eerlijk gezegt niet zo...kontzakken zitten op je bovenbeen Het shirtje is wel leuk!! Zowiezo draag ik geen spijkerbroeken van H&M, die hebben altijd een gapend gat net boven je billen als je zit. Tenminste bij mij
Thanks wbh shirtje . En de kontzakken zitten inderdaad laag, maar daardoor krijgt je kont een optische lift dus dat is weer het voordeel ervan .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50973085
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Thanks wbh shirtje . En de kontzakken zitten inderdaad laag, maar daardoor krijgt je kont een optische lift dus dat is weer het voordeel ervan .
Ik ben een vrouw en hetero, dus hopelijk mag ik het zeggen zonder dat het met bijbedoelingen wordt opgevat , maar je hebt zeker een mooie kont in die broek

maar ik durf ook niet goed broeken via internet te kopen. Ik heb hele ronde billen en korte beneb, en bijna alle broeken die ik in de winkel pas staan 10 cm open van achter, spannen strak rond mijn buik en komen ver over mijn tenen... ik ben niet echt dik, maar heb een lastig broekenfiguur....
I had a signature once. It was awful.
pi_50973314
Ik zal thuis mijn V&D broek eens opmeten

Mja broeken via internet is idd moeilijk. In een gewone winkel vind ik het ook al moeilijk (en deprimerend....zeker met die skinny-jeans trend nu). Heb ook veel Only en ook wel Cars, maar bij die laatste moet je echt goed zoeken naar leuke modellen.

Mijn vriend koopt spijkerbroeken van 120 euro...dat vind ik toch echt wel te gortig eigenlijk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:57:25 #258
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50973328
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:50 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw en hetero, dus hopelijk mag ik het zeggen zonder dat het met bijbedoelingen wordt opgevat , maar je hebt zeker een mooie kont in die broek

maar ik durf ook niet goed broeken via internet te kopen. Ik heb hele ronde billen en korte beneb, en bijna alle broeken die ik in de winkel pas staan 10 cm open van achter, spannen strak rond mijn buik en komen ver over mijn tenen... ik ben niet echt dik, maar heb een lastig broekenfiguur....
haha, thanks! Van wie dan ook, een vrouw hoort graag dat ze een goeie kont heeft toch .

Mijn broeken hebben ook altijd wel wat ruimte hoor.. maar ben zo verslaafd aan m'n zwarte riem met studs, die draag ik altijd bij alles .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:58:10 #259
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50973360
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:57 schreef Syrena het volgende:
Ik zal thuis mijn V&D broek eens opmeten

Mja broeken via internet is idd moeilijk. In een gewone winkel vind ik het ook al moeilijk (en deprimerend....zeker met die skinny-jeans trend nu). Heb ook veel Only en ook wel Cars, maar bij die laatste moet je echt goed zoeken naar leuke modellen.

Mijn vriend koopt spijkerbroeken van 120 euro...dat vind ik toch echt wel te gortig eigenlijk.
PM de gegevens die eruit komen maar, maar wel voor morgenmiddag dan gaat 't pakketje weer terug namelijk.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50978973
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:57 schreef Syrena het volgende:
Ik zal thuis mijn V&D broek eens opmeten

Mja broeken via internet is idd moeilijk. In een gewone winkel vind ik het ook al moeilijk (en deprimerend....zeker met die skinny-jeans trend nu). Heb ook veel Only en ook wel Cars, maar bij die laatste moet je echt goed zoeken naar leuke modellen.

Mijn vriend koopt spijkerbroeken van 120 euro...dat vind ik toch echt wel te gortig eigenlijk.
Ik koop in Bataviastad regelmatig wat in de Garcia-outlet. Garcia broeken zijn sowieso niet duur, rond de 50 euro, maar ik vind dat wel teveel. In de outlet heb je rond de 20 euro hele leuke broeken die meestal goed zitten
I had a signature once. It was awful.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 juni 2007 @ 22:28:54 #261
163650 Greys
pi_50985768
Ik heb even jullie hulp nodig...
Gister online bestelling geplaatst en nu staat er bij Bestellingen al geen bestelling meer, tenminste, hij staat al in behandeling! Kan dat wel zo snel??? Na 1 dag al?

Verder staan er bij de 'Geleverde artikelen en retouren', dus onder mijn in behandeling zijnde nieuwe bestelling, twee eerdere bestellingen. Waarmee alles goed was, niets terug gestuurd, acceptgiro's al een maand geleden betaald. Maar daar staat bij Transactie: 'Bestelling is onderweg'.
Foutje?????? Hoop ik??? Want ik heb al die spullen al lang! Staat dat er bij jullie ook als het al binnen is, zeker een maand?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50985981
Bij mij staat er zelfs bij bestelling van maart nog bestelling onderweg, dat blijft daar gewoon staan En volgens mij is er vanmorgne een hele hoop in behandeling genomen, dus het kan best dat je toevallig op het juiste moment bestelde.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 juni 2007 @ 22:40:09 #263
163650 Greys
pi_50986172
Oh, pfieuw, gelukkig, dank voor je snelle reactie joh
Nu ben ik gerustgesteld, ik was even bang dat er van alles mis ging
Ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld dat ie al in behandeling was, wilde er nog wat bij stoppen. Tis ook nooit goed he

Maar 'fijn' dat er bij jou ook nog Onderweg staat, dan zal het wel gewoon een bugje bij H&M zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 juni 2007 @ 22:42:23 #264
163650 Greys
pi_50986249
Overigens vind ik het jammer dat sommige bikini's geen striksluiting op de rug hebben (wel in de nek) maar een sluiting met zo'n klipje. Want dan moet het maar net je omvang zijn dus, dat kan je niet verstellen toch? Qua cup heb ik maar maat 44 genomen, maar ik ben bang dat hij nou veel te wijd gaat zitten Broekje heb ik wel kleiner genomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50987055
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef Greys het volgende:
Overigens vind ik het jammer dat sommige bikini's geen striksluiting op de rug hebben (wel in de nek) maar een sluiting met zo'n klipje. Want dan moet het maar net je omvang zijn dus, dat kan je niet verstellen toch? Qua cup heb ik maar maat 44 genomen, maar ik ben bang dat hij nou veel te wijd gaat zitten Broekje heb ik wel kleiner genomen.
Ja dat is erg jammer. Ik heb vorig jaar een zwarte bikini gekocht en moest het bovenstuk maat 40 nemen omdat de omvang anders niet paste. Zelfs in 40 was het nog krap, terwijl de cups van 38 precies goed waren en van 40 dus een pietsie te groot

Broekje 38 was ook krapjes, dus ook 40 genomen. Ga ik de eerste keer zwemmen, vliegt ie in het water bijna van m'n kont
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50989579
Die internetretouren die in de winkel terug worden gebracht worden ook steeds vervelender .
Echt serieus mensen, kom niet met 300 euro aan spullen in de winkel, dat is echt NIET chill. En al helemaal niet als je het op koopavond gaat doen. Een paar dingetjes even terugbrengen is niet zo'n big deal, maar als je een loeigrote bestelling hebt die tegenvalt stuur 'm dan alsjeblieft gewoon terug.
Ben je gewoon 20 minuten met 1 klant bezig bij de kassa

En over die bikini's: nog irritanter is als het dus echt een setje is. Dus dat je het broekje en het topje in dezelfde maat MOET kopen. Vrij weinig dames die maat 36 om de heupen en om de borsten hebben.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 08:38:58 #267
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_50993760
Ik heb mijn pakje!
Een bh is veel te klein, eentje goed en dat terwijl het dezelfde maat is. Slippers hebben ze de verkeerde maat gestuurd.
Maar mijn tuniek en pantoffels passen!!
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_50998956
Ze hebben toch weleens van die leuke regenjasjes gehad, met pluutjes erop?
Hebben ze die nog? Ik kan niks vinden, maar misschiek zoek ik niet goed?
pi_50999049
Heeft iemand deze jeans? Op de foto met het model ziet ie er zo anders uit dan op dit plaatje?! In de omschrijving staat dat het een baggy model is...



pi_50999305
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Valt ie krapjes of gewoon?
Ik heb normaal ook 30. De 29 is nog te koop op de site.

Het gaat me om de zakken achterop, ik heb nu zo'n broek met zo'n zakken, alleen donkerder (van de V&D) en iedereen zegt dat mijn kont daar mooi in is dus nu wil ik weer zo'n broek. Die wat ik nu heb begint uit elkaar te vallen.

Anders moet ik maar eens naar de Men At Work ofzo Wel duur, maar een mooie kont is ook wel tof
NU bestellen; ik zie ze in maat 30 en 31.
Ik heb maat 20 binnen en die zit net iets te krap
pi_51000467
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

NU bestellen; ik zie ze in maat 30 en 31.
Ik heb maat 20 binnen en die zit net iets te krap
maat 20?? is dat niet wat klein? of ben jij ook heel klein

[ Bericht 11% gewijzigd door cinnamongirl op 30-06-2007 14:49:41 ]
pi_51000797
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:36 schreef BalLon het volgende:

[..]

maat 20?? is dat niet wat klein? of ben jij ook heel klein
Oeps, maat 30. Nee, ik ben niet echt een heul klein meisje
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:30:57 #273
123170 alors
zlata1234
pi_51001825
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hebben toch weleens van die leuke regenjasjes gehad, met pluutjes erop?
Hebben ze die nog? Ik kan niks vinden, maar misschiek zoek ik niet goed?
Die zijn van Divided, moet je dus wel in een filiaal kijken waar ze dat hebben
know'm sayin?
×
word? word.
pi_51008332
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft iemand deze jeans? Op de foto met het model ziet ie er zo anders uit dan op dit plaatje?! In de omschrijving staat dat het een baggy model is...

[afbeelding]

[afbeelding]
Die heb ik!

Is idd niet baggy. Het is stretch en de pijpen zijn iets langer dan gemiddeld. Hij zit vrij hoog bij je middel.
Dat model heeft 1 geen kont en 2 waarschijnlijk een te grote maat aan

Ik zal morgen een foto maken hoe ie mij zit. Op zich is het een fijne broek, maar hij is me net iets te lang voor op gympen aan te kunnen doen. Tenzij ik hem dus tot onder mijn oksels optrek maar dat vind ik niet zo charmant.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_51008357
Overigens heb ik daar ook maat 30 in.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2007 @ 22:38:18 #276
163650 Greys
pi_51013998
Er stond toch eerst altijd een kopje "Nieuw binnengekomen" op de site, of iets dergelijks? Ligt het nou aan mij, of kan ik dat niet meer vinden? Ik vond het altijd wel handig, kon je mooi op een rijtje zien wat de laatste nieuwe dingen waren. Nu moet je dus gewoon alles door gaan zitten spitten?

Heeft iemand dit jurkje? Zit het een beetje?


En deze zonnebril?


Verder heb ik deze rode bikini besteld (nu dus maar hopen dat het past)


En deze tas:


De rode flipflops had ik al
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51014389
Ik heb dat jurkje wel gehad, maar hij stond me niet. De maten kloppen wel, hij valt niet groot of klein.
Mij stond ie helaas niet mooi, heb 'm ook in het zwart gehad, maar lijk in beide zwanger. Zie 'm regelmatig 'lopen' en bij die mensen stond ie altijd leuk!
Dusss... gewoon proberen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2007 @ 23:46:16 #278
163650 Greys
pi_51015851
Pfffffffffff elke linnen broek die ik uitkies (ja, ik ben nog meer aan het bestellen ) is helemaal aan het einde bij de kassa uitverkocht. Irritant zeg, zet hem dan ook als uitverkocht op de site! Niet eentje, nee, alle soorten en kleuren die ik wil! Er is wel HEEL veul uitverkocht nu zeg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51016233
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef Greys het volgende:


Heeft iemand dit jurkje? Zit het een beetje?
[afbeelding]
Ik heb hem in het groen, hij zit perfect en staat leuk!
  zondag 1 juli 2007 @ 00:00:15 #280
123170 alors
zlata1234
pi_51016246
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Er stond toch eerst altijd een kopje "Nieuw binnengekomen" op de site, of iets dergelijks? Ligt het nou aan mij, of kan ik dat niet meer vinden? Ik vond het altijd wel handig, kon je mooi op een rijtje zien wat de laatste nieuwe dingen waren. Nu moet je dus gewoon alles door gaan zitten spitten?
Ja maar er is al maanden niks nieuws meer bijgekomen

Dat jurkje vind ik trouwens wel groot vallen. Ik paste wel in een 34 terwijl ik normaal 36/38 heb. 36 was er niet meer, maar 38 zat niet mooi onderaan dat strakke gedeelte, veel te wijd.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 1 juli 2007 @ 00:02:03 #281
123170 alors
zlata1234
pi_51016300
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 23:46 schreef Greys het volgende:
Pfffffffffff elke linnen broek die ik uitkies (ja, ik ben nog meer aan het bestellen ) is helemaal aan het einde bij de kassa uitverkocht. Irritant zeg, zet hem dan ook als uitverkocht op de site! Niet eentje, nee, alle soorten en kleuren die ik wil! Er is wel HEEL veul uitverkocht nu zeg
Moet je maandagmorgen (of een andere werkdag) even weer proberen. Dan is alles weer aangevuld
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2007 @ 00:05:27 #282
163650 Greys
pi_51016394
Thanks! Dan kan ik de bestelling van nu beter annuleren, want ik heb dus nu 2e en 3e keus dingen besteld. Kan ik beter even alles wissen toch (alles op aantal 0 zetten?) en dan opnieuw alles bestellen maandag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51016583
Of gewoon laten staan en er een artikel met lange levertijd bijgooien, anders heb je straks misschien de pech dat ook je 2e en 3e keus weg zijn
Mijn zusje heeft die zonnebril trouwens. En ik wil nu toch echt wel nieuwe dingen (alhoewel dit ook wel goed is voor mijn bankrekening)
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2007 @ 00:15:30 #284
163650 Greys
pi_51016631
Ik heb net 1 ding uit mijn bestelling gegooid en toen op UITVOEREN geklikt, maar ik krijg er maar geen bevestiging van in mijn mail. Oh oh... Nou misschien ben ik gewoon te ongeduldig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juli 2007 @ 00:22:07 #285
123170 alors
zlata1234
pi_51016787
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb net 1 ding uit mijn bestelling gegooid en toen op UITVOEREN geklikt, maar ik krijg er maar geen bevestiging van in mijn mail. Oh oh... Nou misschien ben ik gewoon te ongeduldig
Ja met die wijzigingsmails zijn ze altijd heel traag, als je iets erbij doet krijg je wel meteen mail.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 1 juli 2007 @ 00:27:27 #286
123170 alors
zlata1234
pi_51016947
En toen ben ik zelf maar naar de nieuwe collectie gaan zoeken
Dit is fall/winter 07/08:
http://style.popcrunch.com/hm-fallwinter-collection-2007-2007/
http://rocketrend.wordpre(...)-collection-preview/ (bijna hetzelfde)
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2007 @ 00:27:27 #287
163650 Greys
pi_51016948
Te ongeduldig dus, nu is hij er wel.
Heeft iemand dit broekje toevallig, is het een beetje stevige kwaliteit? Ik heb ooit een driekwart broekje in het wit besteld en dat was echt SUPERdun.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2007 @ 00:28:39 #288
163650 Greys
pi_51016984
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:27 schreef alors het volgende:
En toen ben ik zelf maar naar de nieuwe collectie gaan zoeken
Dit is fall/winter 07/08:
http://style.popcrunch.com/hm-fallwinter-collection-2007-2007/
http://rocketrend.wordpre(...)-collection-preview/ (bijna hetzelfde)
Die rode schoentjes

Verder vind ik het bijna allemaal afschuwelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51016985
Even een vraagje voor de dikkerdjes onder de h&m shoppers: zijn er h&m spijkerbroeken die jullie goed staan?

Ik wil voor het eerst sinds jaren weer eens een spijkerbroek kopen, maar geen idee waar ik een leuke spijkerbroek voor dikkerds kan kopen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 1 juli 2007 @ 00:39:50 #290
123170 alors
zlata1234
pi_51017233
hier zitten ook nog wat dingen bij van de july/august collectie

http://www.nitrolicious.c(...)fallwinter-07-items/

zitten leuke dingetjes tussen

en nog wat andere foto's van fall/winter collection
http://www.nitrolicious.c(...)mnwinter-2007-contd/
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2007 @ 00:42:51 #291
163650 Greys
pi_51017317


IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51017515

Leuk vest!


Leuke jas (leuke kerel ook...)


Ik zie mezelf al zo op men stageschool verschijnen


ow irritant... alle foto's zijn opeens kruisjes:S

[ Bericht 14% gewijzigd door Bartjebart op 01-07-2007 00:57:07 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 1 juli 2007 @ 00:51:25 #293
123170 alors
zlata1234
pi_51017537
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:42 schreef Greys het volgende:


[afbeelding]
plaatje doet het niet, maar ze zijn idd geweldig, die accesoires van de lijn bevallen me bijna allemaal wel erg goed
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 1 juli 2007 @ 00:57:29 #294
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_51017688
Oei, die bruine mannenschoentjes uit de FW-collectie !

En ik zie in dezelfde collectie eigenlijk wel wat artikelen die wij al een tijdje in de winkel hebben, zoals die oranje leren tas (echt een prachtig ding trouwens, vooral in het zwart...), dat zwarte tuniekje en dat oversized sort of mantelpakje.

Die bruine leren jas voor de heren
pi_51017766
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:57 schreef parselmouth het volgende:
Oei, die bruine mannenschoentjes uit de FW-collectie !

En ik zie in dezelfde collectie eigenlijk wel wat artikelen die wij al een tijdje in de winkel hebben, zoals die oranje leren tas (echt een prachtig ding trouwens, vooral in het zwart...), dat zwarte tuniekje en dat oversized sort of mantelpakje.

Die bruine leren jas voor de heren
Ja het leren jasje is wel onwijs leuk inderdaad...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51020933
Die broek van cinnamongirl heb ik ook. Hij zit best goed, alleen de zakken vind ik niet ultiem geplaatst en hij is vrij hoog aan de bovenkant. Heb maat 29 ervan en door de stretch is hij nog vrij losjes.Gisteren zag ik een prachtige dieppaarse ribbroek, maar de maat 38 was nogal zakkerig aan de voorkant... Op de site kan ik 'm niet vinden. Heeft iemand nog een redelijk ruime voorraad gevonden van die broek maat 36?
Het mooi kotsende meisje.
pi_51021069
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand dit jurkje? Zit het een beetje?
[afbeelding]
Jaaa, jurkje is erg leuk!! Maar wel een bikinitopje of strapless BH eronder, want er hoeft maar 1 lolbroek te zijn die 'm naar benedne trekt...



I had a signature once. It was awful.
  zondag 1 juli 2007 @ 09:14:03 #298
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51021148
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:27 schreef alors het volgende:
En toen ben ik zelf maar naar de nieuwe collectie gaan zoeken
Dit is fall/winter 07/08:
http://style.popcrunch.com/hm-fallwinter-collection-2007-2007/
http://rocketrend.wordpre(...)-collection-preview/ (bijna hetzelfde)
wat een verschrikkelijke collectie, weer die tentmode. 3 of 4 dingen staan erbij die ik mooi vind (in het echt moet dat nog blijken). die prachtige donkerblauwe jeans en 2 grijze tuniekjes/jurkjes met die dunne schouderbandjes. En die leren jurk/tuniek. Zal mij niet staan maar ik vind m wel leuk.
Het zal een goedkope winter worden (gelukkig)
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51021847
Oeh help, wat een vreeeeeeeeeselijke collectie zeg. Grijs is echt niks,om het maar niet over de pasvorm en draagbaarheid te hebben.Gelukkig wel al wat fraaie accessoires gespot, zoals die armband en ring met barnsteen en die oranje tas.
pi_51021963
Oei. Die herfst/winter collectie voor mannen is toch best wel heel verschrikkelijk....

aargh!
slik..
Sorry Bartjebart, maar zo wil je toch niet gezien worden

Deze trui gaat er nog mee door, maar zou 'em zelf nooit van m'n leven kopen:
klik

Hopen dat er nog wat beters bijkomt, want anders loop ik de H&M echt never niet in in de herfst en winter...
pi_51022316
Piccies van de broek Bij nader inzien issie toch wel een beetje baggy.
Voorkant

Zijkant:

Achterkant:
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')