abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50685694
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef loehoes het volgende:
Pakket binnen!

Ga heel veel dingen terug doen. Slechte kwaliteit of staat me gewoonweg niet. Plus ben ik blut, dus moet kritisch zijn naar wat ik wel / niet hou.
Iemand enig idee hoe dat zit met de kortingscodes? Had een bestelling van 90,- dus 2x 10,- korting. Maar stuur wel voor 40,- terug. Verrekenen ze dat op je maandfactuur?

Mijn nieuwe kleren!
[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Hoe valt die broek?
I had a signature once. It was awful.
pi_50686404
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hoe valt die broek?
Ik heb normaal gesproken maat 36/38 van broeken ong. Dit is een 36 en past prima. Wel te lang, maar dat heb ik altijd
pi_50698075
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hoe valt die broek?
Altijd naar beneden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50698209
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Altijd naar beneden...
Niet eens naar het plafond???

Nee even ersieus, dankjewel voor de info. Hij zal bij mij dan ook wel te lang zijn, ik ben 1m60 en ál mijn broeken hebben een zoom of zijn omgeslagen
pi_50700317
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:39 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Niet eens naar het plafond???

Nee even ersieus, dankjewel voor de info. Hij zal bij mij dan ook wel te lang zijn, ik ben 1m60 en ál mijn broeken hebben een zoom of zijn omgeslagen
Ik ben 1.68 en hij is mij dus ook al iets te lang. Maar het kan nog wel, of 1 keer naar binnen omslaan. Maar in jou geval zou hij echt een stuk korter moeten.
pi_50703878
quote:
Vraagje: doen ze moeilijk als je een in de echte winkel gekocht kledingstuk wilt ruilen maar het prijskaartje er niet meer aanzit?
Ik had een keer een broek gekocht waar geen kaartje meer aan hing, en toen had ze op de bon gezet dat er geen kaartje meer aan hing voor het geval ik hem nog wilde ruilen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:13:16 #132
123170 alors
zlata1234
pi_50710268
Nou, ze hebben er voor het gemak maar even een broek uit gekickt. En hij staat nog steeds op in behandeling. Al sinds zondag.
know'm sayin?
word? word.
pi_50717272
Dammit, nu wilde ik net die jeans in een grotere maat bijbestellen, is ie compleet uitverkocht
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:28:25 #134
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50720292
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:13 schreef alors het volgende:
Nou, ze hebben er voor het gemak maar even een broek uit gekickt. En hij staat nog steeds op in behandeling. Al sinds zondag.
Hier hetzelfde, vorige bestelling werd er weer iets uitgegooid. Nu was mn korting er weer uitgehaald. En hij staat nog steeds op eind juni als leverdatum, wat natuurlijk vandaag of morgen weer verandert in: helaas te laat!
En ik ben niet over mn limiet en de rekeningen zijn betaald. Het is echt verschrikkelijk met de service tegenwoordig.
In die bestelling zit een bikini top die ik in maart of april heb besteld. De rest van mn bestelling is van mei en begin juni. Ik verrek het om weer te gaan bellen, dan gaan ze weer liggen leuteren over mn korting dat ik die te vaak heb gebruikt of iets van die onzin. En word er weer een hoop ge-ezeld over limieten, waar ik dus onder zit.

Wat ik ook zeer klantonvriendelijk vind is het gejojo met de prijzen in de online shop. Vandaag bestel je iets voor 15 euro en morgen is het 10 euro en de dag erna is het weer 15 euro etc. Ik ben meer tijd kwijt aan het controleren van mn bestelling en of de prijzen gelijk zijn/blijven aan de shop. En zo niet, dan dus steeds weer datgene toevoegen en verwijderen uit mn bestelling. Ik ben nl niet van plan om me te laten bedonderen.

Ik heb het nu echt helemaal gehad ermee. Ik haal mn spullen weer fijn in de winkel en kan ze dan meteen aan als ik ze gekocht heb ipv 2 maanden te wachten erop.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50722873
Ik kan niet eens inloggen nu Die sale ben ik trouwens aardig zat, alles is uitverkocht.

Over die prijzen; Ik merkte laatst dat een zonnebril was afgeprijsd van ¤7,90 naar ¤5,90, maar die wás al ¤5,90... Dat weet ik zeker omdat ik die zelf in de winkel had gekocht (en kapot was...) en m'n zus precies dezelfde heeft.
pi_50723148
Ik ben sowieso deze hele collectie nu wel zat
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50723862
Error unknown? Hopelijk zijn ze m'n bestelling aan het uitleveren
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50724232
Heb nu twee keer iets toegestuurd gekregen als brief: en dan is het echt veel sneller geleverd: een week wachttijd en nadat het verzonden was had ik het binnen 2 dagen.
Ik zou het eigenlijk eind juni binnenkrijgen, maar ze leverden dus veel sneller .
pi_50739742
Ik ben ook echt dik tevreden over de H&M online shop!
Geen klagen...
pi_50740349
Ik ging vandaag een deel van mijn bestelling retourneren in de winkel. Met "oogkleppen" op meteen richting kassa gelopen vanwege de vele verleidingen, maar ik kon niet ontkomen aan een superleuke paarse tas die vlak bij de kassa hing. Op de site staat hij alleen in zwart en wit, maar paars is echt veel leuker.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:16:54 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50740710
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging vandaag een deel van mijn bestelling retourneren in de winkel. Met "oogkleppen" op meteen richting kassa gelopen vanwege de vele verleidingen, maar ik kon niet ontkomen aan een superleuke paarse tas die vlak bij de kassa hing. Op de site staat hij alleen in zwart en wit, maar paars is echt veel leuker.
Laat 'ns een plaatje zien ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:21:40 #142
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50740876
die wil ik zoooooo graag . Maar hij is ALTIJD uitverkocht!
pi_50741373
Ja nou........ ik heb nog niet kunnen uitvogelen hoe je plaatjes vanaf de H&M site hier naartoe krijgt. Hellup!
Edit: eens kijken of het zo lukt:
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:51:13 #144
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50741815
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja nou........ ik heb nog niet kunnen uitvogelen hoe je plaatjes vanaf de H&M site hier naartoe krijgt. Hellup!
Edit: eens kijken of het zo lukt:
[afbeelding]
Zoals 'ie er zo uitziet is 't net een boodschappentas.. maar sowieso vertekenen die plaatjes wel een beetje . Heb ik met een portomonnee die ik online besteld had, dacht dat 'ie de helft kleiner was al ben ik er nu erg gelukkig mee
pi_50809899
Toch maar weer een bestellinkje gedaan... ik vond die hello kitty slipjes zo lief
pi_50810082
bestelling verzet naar begin juli
vraag me af of ik het heb voordat ik de 15e op vakantie ga
pi_50810117
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef Miss_S het volgende:
Volgens mij is het vanwege de datum van vandaag alles naar begin julie verschoven. Soms heb je het nog in juni hoor, ik heb het ook eens gehad dat het op het begin van de volgende maand stond maar datik het toch de 28e nog had ofzo....
pi_50810843
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef Miss_S het volgende:
Hier dus ook al....
Erg jammer.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:17:58 #149
184048 ShenkieXL
in de koelkast
pi_50830573
Hier nog 1
hij zou eind juni komen, nu staat er begin juli. ..
Hi
pi_50839688
ik heb nog nooit kleding online gekocht, durf het risico niet te nemen dat het dan niet past...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')