Hoe valt die broek?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef loehoes het volgende:
Pakket binnen!
Ga heel veel dingen terug doen. Slechte kwaliteit of staat me gewoonweg niet. Plus ben ik blut, dus moet kritisch zijn naar wat ik wel / niet hou.
Iemand enig idee hoe dat zit met de kortingscodes? Had een bestelling van 90,- dus 2x 10,- korting. Maar stuur wel voor 40,- terug. Verrekenen ze dat op je maandfactuur?
Mijn nieuwe kleren!
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]![]()
Ik heb normaal gesproken maat 36/38 van broeken ong. Dit is een 36 en past prima. Wel te lang, maar dat heb ik altijdquote:
Altijd naar beneden...quote:
Niet eens naar het plafond???quote:
Ik ben 1.68 en hij is mij dus ook al iets te lang. Maar het kan nog wel, of 1 keer naar binnen omslaan. Maar in jou geval zou hij echt een stuk korter moeten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Niet eens naar het plafond???![]()
Nee even ersieus, dankjewel voor de info. Hij zal bij mij dan ook wel te lang zijn, ik ben 1m60 en ál mijn broeken hebben een zoom of zijn omgeslagen
Ik had een keer een broek gekocht waar geen kaartje meer aan hing, en toen had ze op de bon gezet dat er geen kaartje meer aan hing voor het geval ik hem nog wilde ruilen.quote:Vraagje: doen ze moeilijk als je een in de echte winkel gekocht kledingstuk wilt ruilen maar het prijskaartje er niet meer aanzit?
Hier hetzelfde, vorige bestelling werd er weer iets uitgegooid. Nu was mn korting er weer uitgehaald. En hij staat nog steeds op eind juni als leverdatum, wat natuurlijk vandaag of morgen weer verandert in: helaas te laat!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:13 schreef alors het volgende:
Nou, ze hebben er voor het gemak maar even een broek uit gekickt. En hij staat nog steeds op in behandeling. Al sinds zondag.
Laat 'ns een plaatje zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging vandaag een deel van mijn bestelling retourneren in de winkel. Met "oogkleppen" op meteen richting kassa gelopen vanwege de vele verleidingen, maar ik kon niet ontkomen aan een superleuke paarse tas die vlak bij de kassa hing. Op de site staat hij alleen in zwart en wit, maar paars is echt veel leuker.
Zoals 'ie er zo uitziet is 't net een boodschappentas.. maar sowieso vertekenen die plaatjes wel een beetjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja nou........ ik heb nog niet kunnen uitvogelen hoe je plaatjes vanaf de H&M site hier naartoe krijgt. Hellup!
Edit: eens kijken of het zo lukt:
[afbeelding]
Volgens mij is het vanwege de datum van vandaag alles naar begin julie verschoven. Soms heb je het nog in juni hoor, ik heb het ook eens gehad dat het op het begin van de volgende maand stond maar datik het toch de 28e nog had ofzo....quote:Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef Miss_S het volgende:
bestelling verzet naar begin juli
vraag me af of ik het heb voordat ik de 15e op vakantie ga
Hier dus ook al....quote:Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef Miss_S het volgende:
bestelling verzet naar begin juli
vraag me af of ik het heb voordat ik de 15e op vakantie ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |