Lol, ik heb ook 3 nieuwe gekocht. Oude bikini's waren al zo oud dat de elastiek vergaan was of ze pasten totaal niet meer. Alles maar weggegooid. Eigenlijk heb ik 4 nieuwe, maar 1tje is alleen voor thuis. Die houd de bovenkant maar net bedekt en is dus ideaal om streeploos bij te bruinen. En aangezien die hele bikini samen maar 5 euro heeft gekost, tel ik die dus niet mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
eens kijken of ik dat met mijn oude bikini's kan doen
ookal heb ik nu al 3 nieuwe
ik moet ook nog ff bedenken of alle topjes wel bedekt genoeg zijn om echt buiten aan te hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:18 schreef Roeji het volgende:
[..]
Lol, ik heb ook 3 nieuwe gekocht. Oude bikini's waren al zo oud dat de elastiek vergaan was of ze pasten totaal niet meer. Alles maar weggegooid. Eigenlijk heb ik 4 nieuwe, maar 1tje is alleen voor thuis. Die houd de bovenkant maar net bedekt en is dus ideaal om streeploos bij te bruinen. En aangezien die hele bikini samen maar 5 euro heeft gekost, tel ik die dus niet mee.![]()
dankjewelquote:Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Super cute! De kleur staat je ook erg goed!![]()
dat is wel het figuur dat ik ook hebquote:Op zondag 17 juni 2007 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Zo'n Kylie jurkje zou met mijn figuur denk ik ook wel goed kunnen... Smalle taille en brede heupenDat jurkje verdoezeld mijn brede heupen dan denk ik
Alleen jammer van de zeer doorschijnende behaquote:Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Super cute! De kleur staat je ook erg goed!![]()
tja beter dan geen bhquote:Op zondag 17 juni 2007 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alleen jammer van de zeer doorschijnende beha..
creme kleurquote:Op zondag 17 juni 2007 22:20 schreef alors het volgende:
Had je er een witte bh onder? Want huidskleurige zie je als het goed is echt niet/nauwelijks.
Staat je verder erg leuk
Heb je niks roods waar je de bandjes af kan halenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
creme kleur
en je hebt waarschijnlijk gelijk over huidskleur maarja is nu te laat heb deze gekocht voor een paar andere jurkjes
rood? werkt dat...quote:Op zondag 17 juni 2007 22:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je niks roods waar je de bandjes af kan halen. Werkt ook perfect
.
Hej dat heb ik ook inderdaad...quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef alors het volgende:
Hmmm vaag, mn bestelling is in behandeling genomen, maar hij staat ook nog bij nog niet geleverde artikelen
Het schijntquote:
Zeg dat nou niet, want dan ga ik dalijk ook kijken..........quote:
Ja, ik wilde 'm namelijk ook. In het echt is hij veel felgroener dan hij lijkt op de site.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee he...zie ik net een leuk tasje, is ie weer uitverkocht!
Iemand hem in de échte winkel gezien?
[afbeelding]
Thanks, i'll keep an eye on it!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, ik wilde 'm namelijk ook. In het echt is hij veel felgroener dan hij lijkt op de site.
Verder een fijn, klein tasje. Ik heb de witte genomen, omdat ik de groene toch te fel vond. Een vriendin van me heeft de zwarte. Ze vullen 'm waarschijnlijk weer bij, hij staat al een tijd op de site.
Ik kan hem wel zien, maar zodra ik de groene in mijn mandje wil doen, zie ik de melding dat hij is uitverkocht!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:19 schreef Pearl22 het volgende:
Huh, dat tasje is er toch gewoon nog? In het wit en het groen.
Ah ik dacht al dat ik een of andere oude link te pakken had. Beetje vreemd om voor zoveel uur offline te gaanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:02 schreef Chanty87 het volgende:
Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet bereikbaar.
Wij zijn rond 05.05 uur weer bereikbaar.![]()
![]()
Wat ik wil ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:21 schreef Addict89 het volgende:
Hij doet het weer, maar alles wat ik wil is net uitverkocht.. en geen nieuwe dingen![]()
Bij mij een zware gok; ik heb nog nooit jeans besteld bij H&M.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[afbeelding]
die heb ik toch ook maar besteld. In maat 29 en 30, want deze mag geloof ik wel goed baggy zitten
.
In de OP staat alle info over het bestel en retour proces.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:54 schreef Jasmina5 het volgende:
Vraagje (misschien al vaker langsgeweest): als je een pakket wil retourneren door middel van afgeven bij de TNT, moet je hierover dan ook weer pakketkosten betalen bij TNT? En krijg je dit bedrag weer terugvergoed door H&M?
Ik heb inderdaad in vergelijking met taille ook bredere heupen en bovenbenen, denk dat 30 je wel moet passen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bij mij een zware gok; ik heb nog nooit jeans besteld bij H&M.
Mijn taille is 72 cm en dat zou overeenkomen met maat 28/29 inch, confectiemaat 38.
Maar ik heb nogal kont en heupen dus ik krijg die maat bij andere merken niet eens over mijn bovenbenen heen
Esprit jeans en broeken heb ik maat 40.
Ik heb nu maar maat 30 inch besteld, hoop dat die goed is....wilde 31 inch maar die is uitverkocht helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |