abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50839979
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef boylovesgirl het volgende:
ik heb nog nooit kleding online gekocht, durf het risico niet te nemen dat het dan niet past...
Dat had ik ook. Maar terugbrengen of terugsturen is echt supersimpel.
Het is alleen een beetje verslavend, dat gekoop
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50841163
is toch geen risico? als het niet past stuur je het terug!
Nou ja.. enige risico wat je loopt is dat je 4,90 betaald voor niks...
Maar de (mijn..) ervaring leert dat als je maar genoeg besteld er altijd wel iets leuk is en past
pi_50841196
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat had ik ook. Maar terugbrengen of terugsturen is echt supersimpel.
Het is alleen een beetje verslavend, dat gekoop
ohja... de verslaving.. dat was ik even vergeten...
pi_50847895
Mn bestelling is gister dan toch in behandeling gegaan
pi_50847992
de mijne zijn ook gelukkig in behandeling genomen
nu staan er geen kleren meer in mijn lijstje van niet meer geleverd
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:30:34 #156
123170 alors
zlata1234
pi_50866955
Gesorteerd

Ik vind trouwens dat het echt tijd wordt voor een nieuwe collectie hoor, ik ben er echt helemaal op uitgekeken...
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:33:03 #157
184165 VBlover
"Bilicious"
pi_50867026
HM wordt steeds minder. Vroeger stonden ze bekend voor betaalbare kwaliteit maar nu sneu.
There's no limit baby boy, you can have what I got
Get what you want, take what you see, I'm giving what you need
Whatever you want, just don't disturb this groove
pi_50890944
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten
pi_50892044
HHAHAHAHA!!

Ik had gewoon voor de gein bij mijn kleine bestelling nog een truitje gekocht en daar nog een keer 7442 ingegeven, en hij is er gewoon af gegaan... 20 euro korting op een besteling van nog geen 40 euro er staat alleen wel een keer achter "rabatten gäller ej", en dat betekent - heb ik opgezocht - korting geldt niet.... Ben wel heel benieuwd of ik hem nu wel of niet ga krijgen
I had a signature once. It was awful.
pi_50892151
Bij mij staat ie er ook 2 keer bij znder dat ik de 40 euro haal, 1 keer idd dat rabatten (dus die krijg je niet) en 1x gewoon -10. Ben ook wel benieuwd
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50892275
Iemand had zelfs 80 euro korting Om de 2 dagen die code gebruiken, et voilla !!

Maar die heeft dus echt een probleem......en moet lekker alles gaan terugbetalen.
pi_50892299
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef zoeperzazke het volgende:
HHAHAHAHA!!

Ik had gewoon voor de gein bij mijn kleine bestelling nog een truitje gekocht en daar nog een keer 7442 ingegeven, en hij is er gewoon af gegaan... 20 euro korting op een besteling van nog geen 40 euro er staat alleen wel een keer achter "rabatten gäller ej", en dat betekent - heb ik opgezocht - korting geldt niet.... Ben wel heel benieuwd of ik hem nu wel of niet ga krijgen
Nee je krijgt die korting maar 1x...had het ook geprobeerd
pi_50892335
mij lukt het helemaal niet meer om korting te krijgen
krijg ook zo'n rabatten melding
pi_50892446
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Nee je krijgt die korting maar 1x...had het ook geprobeerd
Iemand in dit topic had toch laats 30 euro korting verzameld? En wilde toen zoveel terugsturen dat de waarde van haar artikelen die ze wild ehouden onder de 30 euro was? Hoe had zij dat dan gedaan??
pi_50892559
Als je die korting wel 2 keer wilt hebben of 1 keer: kan je 1 duur stuk meebestellen en dan inleveren in de winkel (jas van 40 euro ofzo). Zelf heb ik het zo nog niet uitgeprobeerd, maar ik neem aan dat het mogelijk is. Als je er geen ethische bezwaren tegen hebt.

Ik had laatst wel een bestelling van 80 euro met 2x10 euro korting en toen heb 3 kledingstukken terug gebracht naar de winkel (omdat ze niet pasten): was dus 30 euro terug en 20 euro korting op 50 euro betalen . Ik dacht eerst dat ze een keer 10 euro korting in de winkel dan wel terug wilden hebben: dat ze dus minder geld terug zouden geven, maar was dus niet zo.
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:48:33 #166
184048 ShenkieXL
in de koelkast
pi_50892791
ik kryg vandaag een of ander briefje met dat ik vorige maand nog niet heb betaald, en dus myn bestelling (nog) niet krijg
ik héb vorige maand alleen niks besteld..
Hi
pi_50894195
handig
zou ik dan maar ff achteraan gaan
Of wellicht de maand ervoor, of daarvoor...of...of
pi_50894526
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef __Kirstenn het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Dat zegt ie bij mij al 3 dagen
pi_50895125

Voor het vriendje!
pi_50895311
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef __Kirstenn het volgende:
Bij mij ook al vanaf de 21e inderdaad!
En de datum achter 'Bestelling is onderweg' is gisteren ineens 26.06.2007 geworden..? Terwijl hij al een week ofzo 'onderweg' is
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:06:40 #171
123170 alors
zlata1234
pi_50895740
die korting wil geloof ik sowieso niet bij dingen die afgeprijsd zijn, maar dat weet ik niet zeker. Wel kun je, als je je bestelling opsplitst, steeds weer die kortingen erbij doen
know'm sayin?
word? word.
pi_50896766
Om de 2 dagen kan de korting gebruikt worden.
Niet op outlet spullen thinksooo.
pi_50897020
Kan wel op spullen uit de outlet: ik had een mix van outlet en geen outlet (samen ongeveer 80 euro) en daarbij werkte die korting dus 2 maal.
pi_50897149
ah, handig
pi_50898221
Bleeh ik wil nieuwe dingen!
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:46:57 #176
123170 alors
zlata1234
pi_50899473
Oh ik zie de TNT bus al staan verderop in de straat
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:52:20 #177
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50899690
Oke nu ben iik dus echt zo verrekte pissig. Vanmorgen mn bestelling aangepast, riempje toegevoegd niks speciaals dus. Zijn nu 12 !!! artikelen uit mn bestelling gehaald!! Wtf. Noemen ze dit klantvriendelijk??

Net gebeld met die klantenservice. Snapt dat kind het weer niet en moest ze ergens voor bellen (?) Belt ze net terug en blijft ze ezelen over mijn overzicht van geleverde bestellingen. Mens dat interesseert me niet, ik wil weten waar mn spullen zijn gebleven en wanneer ik de zooi krijg! Oh nu snap ik geloof ik wat je bedoelt, zegt ze. Daar moet ik nog even over gaan bellen.

Ze belt dadelijk dus weer terug, hoop ik. Maar ze mogen met een verdomd goed excuus aankomen waarom die artikelen uit mn bestelling zijn gehaald, want dit is werkelijk waar niet te geloven. Ik wacht al zolang op die spullen en dan zouden ze nu gewoon niet meer geleverd worden. Ik dacht t niet, ze regelen maar wat.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50900102
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:52 schreef Roeji het volgende:
Zielig verhaal
Ben benieuwd hoe dat afloopt! Balen voor je als je die 12 dingen niet meer krijgen kunt...

Trouwens: wanneer komt er weer eens wat nieuws op de site? Ben dit wel weer zat.
pi_50900745
Nou heb ik iets verandred aan mijn bestellingen en nu staat er achter de eerste 7442 ook rabatten gälder ej oid.... Naja zeg... Afijn, we wachten af... We zullen wel zien.
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:25:48 #180
63411 Roeji
pi_50901014
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe dat afloopt! Balen voor je als je die 12 dingen niet meer krijgen kunt...

Trouwens: wanneer komt er weer eens wat nieuws op de site? Ben dit wel weer zat.
Nou ze hebben dus geen verklaring ervoor, waarom die artikelen verwijdert zijn. Uitverkocht waarschijnlijk zeggen ze. Ze gaat in elk geval alles opnieuw proberen te bestellen en dan is het dus afwachten.
Maar als er toch geen goedmakertje bij word gedaan als ze de artikelen niet meer kunnen leveren dan hang ik weer aan de telefoon. Ik accepteer veel, maar dit gaat me dus echt te ver. Hetzelfde als je in de winkel aan de kassa zou staan met je spullen en de kassiere haalt de helft eruit en zegt dat je het niet krijgt. Is toch belachelijk.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_50901211
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef Roeji het volgende:

[..]

Nou ze hebben dus geen verklaring ervoor, waarom die artikelen verwijdert zijn. Uitverkocht waarschijnlijk zeggen ze. Ze gaat in elk geval alles opnieuw proberen te bestellen en dan is het dus afwachten.
Maar als er toch geen goedmakertje bij word gedaan als ze de artikelen niet meer kunnen leveren dan hang ik weer aan de telefoon. Ik accepteer veel, maar dit gaat me dus echt te ver. Hetzelfde als je in de winkel aan de kassa zou staan met je spullen en de kassiere haalt de helft eruit en zegt dat je het niet krijgt. Is toch belachelijk.
Belachelijk! Het is dus echt uitverkocht? Jeutje, ik gelof nooit dat het dan lukt om alles er weer bij te krijgen. Werkelijk idioot zeg. Hiervoor moet je wel een heule dikke tegoedbon ofzo krijgen hoor, dit kan echt niet.
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:36:55 #182
63411 Roeji
pi_50901419
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Belachelijk! Het is dus echt uitverkocht? Jeutje, ik gelof nooit dat het dan lukt om alles er weer bij te krijgen. Werkelijk idioot zeg. Hiervoor moet je wel een heule dikke tegoedbon ofzo krijgen hoor, dit kan echt niet.
Belt ze net terug, 4 dingen zijn dus niet meer leverbaar. De rest is weer toegevoegd aan mn bestelling. Alternatieven zijn er niet voor die 4, ben benieuwd of ze dus een goedmakertje bij de bestelling gaan doen. Ik vind het dus werkelijk niet kunnen dat dit soort dingen gebeuren. Als ik toch iets bestel ga ik ervanuit dat ik het krijg, ook al wordt het pas over 2 maanden geleverd. En niet dat ze het uit mn bestelling halen omdat ik toevallig mn bestelling niet meteen krijg toegestuurd.

Ik zit nu dus mogelijk met een halve bikini, broekje heb ik al gekregen in mn laatste bestelling. Bovenstukje zou nu in 2 maten komen, waarvan 1 dus niet meer leverbaar is.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_50901550
Djees, gaat weer lekker daar dus. Zou iig zorgen dat je per ding dat ze eruit hebben gehaald een tegoedbon krijgt, dat hadden ze bij mij ook zo gedaan.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50901576
Lekker dan Dat is toch echt hun eigen schuld aangezien het systeem normaal gesproken moet aangeven of het leverbaar is of niet, of iemand heeft ontzettend geblunderd met de beschikbare aantallen. Ze mogen dus inderdaad een flinke tegoedbon opsturen zeg
pi_50901626
Trouwens echt absurd dat ze die andere 8 dingen er uit hadden gegooid terwijl die dus nog gewoon leverbaar waren
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:50:56 #186
63411 Roeji
pi_50901954
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef Addict89 het volgende:
Trouwens echt absurd dat ze die andere 8 dingen er uit hadden gegooid terwijl die dus nog gewoon leverbaar waren
Ik weet echt niet wat ze daar allemaal aan het doen zijn, maar echt geweldig doen ze het niet. Mn bestelling staat nu op in behandeling omdat dat meisje van de klantenservice natuurlijk ermee bezig is, maar ik wil toch graag wel even zien of er nu wel instaat wat ik haar heb doorgegeven.
Op zich is het niet zo'n mega ramp dat die 4 dingen (op die bikini top na dan) niet geleverd worden, ik kan het misschien nog in de winkel krijgen. Maar het is geen stijl. En klanten behoud je zo echt niet. En ik zal het ook niet meer aanraden aan iemand om via de site te winkelen.

Ik ga ervanuit dat ze uit eigen beweging met een goedmaker komen, anders bel ik ze wel nog om te zeggen dat ik het geen stijl vind. Maar goed, ik wacht mn bestelling af en kijk dan wat ik ermee ga doen.
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:51:54 #187
63411 Roeji
pi_50901986
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef Addict89 het volgende:
Djees, gaat weer lekker daar dus. Zou iig zorgen dat je per ding dat ze eruit hebben gehaald een tegoedbon krijgt, dat hadden ze bij mij ook zo gedaan.
Heb je daar zelf om moeten vragen? Of deden ze dat automatisch?
Ik ben zo blij, zo blij
pi_50902378
Ze stelde het zelf voor, maar wel na een paar keer bellen en beetje geirriteerd vermelden dat het al de 2e keer was blabla.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:09:32 #189
63411 Roeji
pi_50902721
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:01 schreef Addict89 het volgende:
Ze stelde het zelf voor, maar wel na een paar keer bellen en beetje geirriteerd vermelden dat het al de 2e keer was blabla.
Ah op die manier. Ik kijk even wat er straks in het overzicht staat en klopt het dan nog niet, dan bel ik ze wel weer.
Thanx
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:10:37 #190
123170 alors
zlata1234
pi_50904889
Nou, gepast, en het meeste gaat weer terug
Ik baal echt van die broek die er uitgegooid is. Die andere was te kort, en tien euro duurder
know'm sayin?
word? word.
pi_50906005
Te vroeg gezeurd
quote:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 27-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Hurray!
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:34:11 #192
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_50907722
Ik heb ook maar eens iets besteld bij ze Het jurkje wat ik verpest heb met wassen hadden ze weer op voorraad gelukkig. Was in de winkel niet meer te krijgen en hij was telkens niet op voorraad. Dus maar besteld. Had alleen te laag bedrag om te bestellen, dus maar 3 paar dikke Hello Kitty sokken erbij gedaan Alles wat leuk was hadden ze niet meer in mijn maat, dat was wel balen.
Heb nu net besteld en laat het thuis bezorgen. Alleen hoe lang duurt dat? Heb met accept-giro gedaan...hoop dat het deze week nog binnen komt, want nu ben ik nog thuis
To infinity…and beyond!
pi_50908116
Ik ben op zoek naar die beige tas met bruine nep-leren hengsels en randjes. Hij is er in het vierkant (groot) en in het rond (klein) en ik zoek de ronde! Gister stond ie nog op de site, maar was uitverkocht. Ik hoopte dat ie nog weer terug zou komen, maar hij staat nu al helemaal niet meer op de site

Weet iemand een filiaal waar ie nog te krijgen is??
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:21:28 #194
123170 alors
zlata1234
pi_50909271
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef BalLon het volgende:
Ik ben op zoek naar die beige tas met bruine nep-leren hengsels en randjes. Hij is er in het vierkant (groot) en in het rond (klein) en ik zoek de ronde! Gister stond ie nog op de site, maar was uitverkocht. Ik hoopte dat ie nog weer terug zou komen, maar hij staat nu al helemaal niet meer op de site

Weet iemand een filiaal waar ie nog te krijgen is??
moet je morgenvroeg rond 8.00 ff checken
know'm sayin?
word? word.
pi_50912089
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef ivetje het volgende:
Ik heb ook maar eens iets besteld bij ze Het jurkje wat ik verpest heb met wassen hadden ze weer op voorraad gelukkig. Was in de winkel niet meer te krijgen en hij was telkens niet op voorraad. Dus maar besteld. Had alleen te laag bedrag om te bestellen, dus maar 3 paar dikke Hello Kitty sokken erbij gedaan Alles wat leuk was hadden ze niet meer in mijn maat, dat was wel balen.
Heb nu net besteld en laat het thuis bezorgen. Alleen hoe lang duurt dat? Heb met accept-giro gedaan...hoop dat het deze week nog binnen komt, want nu ben ik nog thuis
reken maar op 2 weken, sneller dan een maand heb ik nog nooit wat gehad....
pi_50912639
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef alors het volgende:

[..]

moet je morgenvroeg rond 8.00 ff checken
kan dat ook al ie er nu helemaal niet meer bij staat? Gister stond ie er nog wel, maar als ik m in mijn mandje wilde leggen, kreeg ik 'helaas uitverkocht' oid.
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:37:07 #197
123170 alors
zlata1234
pi_50912786
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:33 schreef BalLon het volgende:

[..]

kan dat ook al ie er nu helemaal niet meer bij staat? Gister stond ie er nog wel, maar als ik m in mijn mandje wilde leggen, kreeg ik 'helaas uitverkocht' oid.
waarschijnlijk hebben ze wel wat nieuwe van binnengekomen retourzendingen of annuleringen.
know'm sayin?
word? word.
pi_50914083
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou heb ik iets verandred aan mijn bestellingen en nu staat er achter de eerste 7442 ook rabatten gälder ej oid.... Naja zeg... Afijn, we wachten af... We zullen wel zien.
Same here, en wel 2x alles eraf.. gaat lekker daar
Trouwens, als mensen nog iets zoeken om de verzendkosten te ontlopen, de wenkbrauwgel ( ) is pas begin okt. leverbaar.

[ Bericht 16% gewijzigd door Addict89 op 27-06-2007 21:18:04 ]
pi_50926928
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef LinLove het volgende:

[..]

Bij mij ook al vanaf de 21e inderdaad!
En de datum achter 'Bestelling is onderweg' is gisteren ineens 26.06.2007 geworden..? Terwijl hij al een week ofzo 'onderweg' is
Bij mij staat er nu 27 Ik wil mn pakje hebben
pi_50926986

En nu maar wachten... Het rokje is trouwens donkerbruin. Ik had de roze al en ze zitten écht heel erg lekker.... Was heel blij om te zien dat er vanochtend nog 1 in mijn maat was!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')