abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50618876
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:15 schreef Syrena het volgende:
Hier ook eentje met 38 en 30 in spijkerbroeken Ook in die van de H&M. Alleen niet in de stretch die ik heb, daar heb ik 29 in.

En nu wil ik die spijkerbroek ook maar ik ga heel verstandig afwachten tot jullie 'm binnenhebben. Knap he!
Oeps, ik heb echt maat 40 met broeken, we zullen zien.

je hebt hem stiekem toch besteld he! Want hij is ineens uitverkocht

[ Bericht 2% gewijzigd door cinnamongirl op 19-06-2007 16:35:57 ]
pi_50619959
Nee echt niet! Nu moet ik sowieso wachten als ie uitverkocht is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50621379
Ik heb die spijkerbroek, heb normaal maat 38/40 van broeken en bij die broek maat 31, en hij zakt dus echt af als ik geen riem om doe
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_50626962
Is de postbode langs geweest met (eindelijk!) mijn pakket. Was ik niet thuis. Nou komen ze morgen weer langs, hopelijk als ik wél thuis ben. Zal je zien dat ik ze weer mis loop.

Oh, en trouwens nog een simpel wit strapless shirtje in de winkel gekocht
pi_50631982
Staat dat strapless shirtje ook op de site??
pi_50632647
Nee, kon ze niet vinden iig. Ik heb ze in de winkel in zwart/wit/grijs gezien. Zit ook een soort 'band' voor onder je borsten. Zodat het allemaal wat steviger zit.
pi_50636133
Die tubetop heb ik ook, in het zwart. Maar 5 euro!
pi_50642103
Kun je bij de H&M afgeprijsde kleren terugbrengen?
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:28:53 #109
16715 Mylene
*schatje*
pi_50642469
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef Femke. het volgende:
Die tubetop heb ik ook, in het zwart. Maar 5 euro!
Ja, en ze zitten ideaal!
pi_50643478
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:14 schreef Erotica_ het volgende:
Kun je bij de H&M afgeprijsde kleren terugbrengen?
Ja hoor! geen probleem!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50654714
Pakket binnen!

Ga heel veel dingen terug doen. Slechte kwaliteit of staat me gewoonweg niet. Plus ben ik blut, dus moet kritisch zijn naar wat ik wel / niet hou.
Iemand enig idee hoe dat zit met de kortingscodes? Had een bestelling van 90,- dus 2x 10,- korting. Maar stuur wel voor 40,- terug. Verrekenen ze dat op je maandfactuur?

Mijn nieuwe kleren!

pi_50655467
Ik wil dat vest
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 18:08:11 #114
148247 taxibabe
pi_50660391
Nou ik bestel nooit meer wat online bij H&M...
Begin mei een broek besteld, week later krijg ik een mailtje dat mijn adres niet zou kloppen of ik even het goede adres wou doorgeven. (Het adres klopte gewoon).

Begin juni krijg ik een mailtje van Kiala, mijn pakket is binnen. Dus ik blij .. eindelijk mn broek. Is het de verkeerde broek......
Ik weer bellen: Ik heb de verkeerde broek ontvangen .
H&M: Owow, welke broek had u besteld, dan kijken we even mee.
Ik: Die broek .. met die steekzakken en ceintuurbandjes. De broek die ik nu hier heb heeft dat niet.
H&M: Hmm ja idd, nou stuur die broek maar terug dan krijgt u binnen 6-8 dagen de goede broek.

Vandaag mailtje van Kiala, uw pakket is binnen.
Ik blij pakket ophalen ...... hebben ze exact dezelfde (en dus verkeerde broek) gestuurd

Ga ik kijken op internet, is de broek die ik wil hebben (en begin mei al had besteld) uitverkocht!
Dus ik weer bellen. heel verhaal, maar ze hebben dus zonder overleg een alternatief opgestuurd omdat die broek is uitverkocht.....

Ze heeft haar excuses aangeboden en gaat het intern doorsturen, en misschien dat ik een goedmaker krijg.
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:56:59 #115
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_50661855
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef loehoes het volgende:
Pakket binnen!

Ga heel veel dingen terug doen. Slechte kwaliteit of staat me gewoonweg niet. Plus ben ik blut, dus moet kritisch zijn naar wat ik wel / niet hou.
Iemand enig idee hoe dat zit met de kortingscodes? Had een bestelling van 90,- dus 2x 10,- korting. Maar stuur wel voor 40,- terug. Verrekenen ze dat op je maandfactuur?
Als je het terug brengt in de winkel kan je de kortingen sowieso houden. Dus desnoods (bij geldgebrek) eerst terug brengen, geld op rekening zetten en dan factuur helemaal betalen.
Of niet soms?
pi_50665523
Zo doe ik het ook altijd: maar je moet wel met je ogen dicht de winkel doorlopen, anders zie je weer veels te veel leuke dingen waar je niet aan voorbij kan lopen .

taxibabe: Wat een gekluns, wel weer aardig als je een vergoeding krijgt.
pi_50678238
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:29 schreef Addict89 het volgende:
Ik wil dat vest
Hij is echt super fijn
pi_50680828
Mijn pakketje is binnen

Jurk, trui en blouse.

wel in het grijs.

Heb alleen nog geen tijd gehad om alles te passen.
Dus dat gaan we vanavond na het werk doen!
pi_50683737
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:19 schreef Koningin het volgende:
Mijn pakketje is binnen

Jurk, trui en blouse.
[afbeelding]
Die jurk stond mij heul raar, ik had wel de goede maat maar de tailelussen zaten veel te hoog!

Vraagje: doen ze moeilijk als je een in de echte winkel gekocht kledingstuk wilt ruilen maar het prijskaartje er niet meer aanzit?
pi_50683964
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Die jurk stond mij heul raar, ik had wel de goede maat maar de tailelussen zaten veel te hoog!

Vraagje: doen ze moeilijk als je een in de echte winkel gekocht kledingstuk wilt ruilen maar het prijskaartje er niet meer aanzit?
Wil je het omruilen of terugbrengen? Als je de bon nog hebt, en het artikel ziet er nog netjes uit is er vast wel een oplossing te vinden, ik zou gewoon even naar de winkel gaan.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_50684352
Zeg anders gewoon dat er geen kaartje meer aanhing toen je hem kocht.
pi_50684389
Ik heb trouwens ook weleens meegemaakt dat iemand haar geld terugkreeg terwijl ze géén bon en géén kaartje eraan had!
pi_50684542
En dan hopen dat je lieve mensen achter de kassa hebt, ik had van de week dat ze begonnen te zeuren dat ik een artikel van de online shop niet weer in dat plastic tasje had gedaan? En daarna dat ik het artikel al gedragen zou hebben terwijl het de avond ervoor binnen was gekomen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:09:23 #124
123170 alors
zlata1234
pi_50684814
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef Jurk het volgende:

[..]

Wil je het omruilen of terugbrengen? Als je de bon nog hebt, en het artikel ziet er nog netjes uit is er vast wel een oplossing te vinden, ik zou gewoon even naar de winkel gaan.
Bij mij gingen ze toen een keer vet moeilijk doen, terwijl het kaartje er gewoon al nauwelijks meer omheen zat toen ik het kocht, was iets uit de sale..
know'm sayin?
word? word.
pi_50685306
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:55 schreef Femke. het volgende:
Zeg anders gewoon dat er geen kaartje meer aanhing toen je hem kocht.
We kunnen aan de omschrijving op de bon zien of het artikel handmatig is ingegeven ( als er dus geen kaartje aan hing toen je het kocht) of dat de streepjescode van het kledingstuk gescand ( als er dus wel een kaartje aanhing) is.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_50685694
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef loehoes het volgende:
Pakket binnen!

Mijn nieuwe kleren!
[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Hoe valt die broek?
I had a signature once. It was awful.
pi_50686404
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hoe valt die broek?
Ik heb normaal gesproken maat 36/38 van broeken ong. Dit is een 36 en past prima. Wel te lang, maar dat heb ik altijd
pi_50698075
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hoe valt die broek?
Altijd naar beneden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50698209
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Altijd naar beneden...
Niet eens naar het plafond???

Nee even ersieus, dankjewel voor de info. Hij zal bij mij dan ook wel te lang zijn, ik ben 1m60 en ál mijn broeken hebben een zoom of zijn omgeslagen
pi_50700317
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:39 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Niet eens naar het plafond???

Nee even ersieus, dankjewel voor de info. Hij zal bij mij dan ook wel te lang zijn, ik ben 1m60 en ál mijn broeken hebben een zoom of zijn omgeslagen
Ik ben 1.68 en hij is mij dus ook al iets te lang. Maar het kan nog wel, of 1 keer naar binnen omslaan. Maar in jou geval zou hij echt een stuk korter moeten.
pi_50703878
quote:
Ik had een keer een broek gekocht waar geen kaartje meer aan hing, en toen had ze op de bon gezet dat er geen kaartje meer aan hing voor het geval ik hem nog wilde ruilen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:13:16 #132
123170 alors
zlata1234
pi_50710268
Nou, ze hebben er voor het gemak maar even een broek uit gekickt. En hij staat nog steeds op in behandeling. Al sinds zondag.
know'm sayin?
word? word.
pi_50717272
Dammit, nu wilde ik net die jeans in een grotere maat bijbestellen, is ie compleet uitverkocht
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:28:25 #134
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50720292
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:13 schreef alors het volgende:
Nou, ze hebben er voor het gemak maar even een broek uit gekickt. En hij staat nog steeds op in behandeling. Al sinds zondag.
Hier hetzelfde, vorige bestelling werd er weer iets uitgegooid. Nu was mn korting er weer uitgehaald. En hij staat nog steeds op eind juni als leverdatum, wat natuurlijk vandaag of morgen weer verandert in: helaas te laat!
En ik ben niet over mn limiet en de rekeningen zijn betaald. Het is echt verschrikkelijk met de service tegenwoordig.
In die bestelling zit een bikini top die ik in maart of april heb besteld. De rest van mn bestelling is van mei en begin juni. Ik verrek het om weer te gaan bellen, dan gaan ze weer liggen leuteren over mn korting dat ik die te vaak heb gebruikt of iets van die onzin. En word er weer een hoop ge-ezeld over limieten, waar ik dus onder zit.

Wat ik ook zeer klantonvriendelijk vind is het gejojo met de prijzen in de online shop. Vandaag bestel je iets voor 15 euro en morgen is het 10 euro en de dag erna is het weer 15 euro etc. Ik ben meer tijd kwijt aan het controleren van mn bestelling en of de prijzen gelijk zijn/blijven aan de shop. En zo niet, dan dus steeds weer datgene toevoegen en verwijderen uit mn bestelling. Ik ben nl niet van plan om me te laten bedonderen.

Ik heb het nu echt helemaal gehad ermee. Ik haal mn spullen weer fijn in de winkel en kan ze dan meteen aan als ik ze gekocht heb ipv 2 maanden te wachten erop.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50722873
Ik kan niet eens inloggen nu Die sale ben ik trouwens aardig zat, alles is uitverkocht.

Over die prijzen; Ik merkte laatst dat een zonnebril was afgeprijsd van ¤7,90 naar ¤5,90, maar die wás al ¤5,90... Dat weet ik zeker omdat ik die zelf in de winkel had gekocht (en kapot was...) en m'n zus precies dezelfde heeft.
pi_50723148
Ik ben sowieso deze hele collectie nu wel zat
pi_50723862
Error unknown? Hopelijk zijn ze m'n bestelling aan het uitleveren
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50724232
Heb nu twee keer iets toegestuurd gekregen als brief: en dan is het echt veel sneller geleverd: een week wachttijd en nadat het verzonden was had ik het binnen 2 dagen.
Ik zou het eigenlijk eind juni binnenkrijgen, maar ze leverden dus veel sneller .
pi_50739742
Ik ben ook echt dik tevreden over de H&M online shop!
Geen klagen...
pi_50740349
Ik ging vandaag een deel van mijn bestelling retourneren in de winkel. Met "oogkleppen" op meteen richting kassa gelopen vanwege de vele verleidingen, maar ik kon niet ontkomen aan een superleuke paarse tas die vlak bij de kassa hing. Op de site staat hij alleen in zwart en wit, maar paars is echt veel leuker.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:16:54 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50740710
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging vandaag een deel van mijn bestelling retourneren in de winkel. Met "oogkleppen" op meteen richting kassa gelopen vanwege de vele verleidingen, maar ik kon niet ontkomen aan een superleuke paarse tas die vlak bij de kassa hing. Op de site staat hij alleen in zwart en wit, maar paars is echt veel leuker.
Laat 'ns een plaatje zien ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:21:40 #142
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50740876
die wil ik zoooooo graag . Maar hij is ALTIJD uitverkocht!
pi_50741373
Ja nou........ ik heb nog niet kunnen uitvogelen hoe je plaatjes vanaf de H&M site hier naartoe krijgt. Hellup!
Edit: eens kijken of het zo lukt:
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:51:13 #144
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50741815
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja nou........ ik heb nog niet kunnen uitvogelen hoe je plaatjes vanaf de H&M site hier naartoe krijgt. Hellup!
Edit: eens kijken of het zo lukt:
[afbeelding]
Zoals 'ie er zo uitziet is 't net een boodschappentas.. maar sowieso vertekenen die plaatjes wel een beetje . Heb ik met een portomonnee die ik online besteld had, dacht dat 'ie de helft kleiner was al ben ik er nu erg gelukkig mee
pi_50809899
Toch maar weer een bestellinkje gedaan... ik vond die hello kitty slipjes zo lief
pi_50810082
bestelling verzet naar begin juli
vraag me af of ik het heb voordat ik de 15e op vakantie ga
pi_50810117
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef Miss_S het volgende:
Volgens mij is het vanwege de datum van vandaag alles naar begin julie verschoven. Soms heb je het nog in juni hoor, ik heb het ook eens gehad dat het op het begin van de volgende maand stond maar datik het toch de 28e nog had ofzo....
pi_50810843
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef Miss_S het volgende:
Hier dus ook al....
Erg jammer.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:17:58 #149
184048 ShenkieXL
in de koelkast
pi_50830573
Hier nog 1
hij zou eind juni komen, nu staat er begin juli. ..
Hi
pi_50839688
ik heb nog nooit kleding online gekocht, durf het risico niet te nemen dat het dan niet past...
pi_50839979
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef boylovesgirl het volgende:
ik heb nog nooit kleding online gekocht, durf het risico niet te nemen dat het dan niet past...
Dat had ik ook. Maar terugbrengen of terugsturen is echt supersimpel.
Het is alleen een beetje verslavend, dat gekoop
pi_50841163
is toch geen risico? als het niet past stuur je het terug!
Nou ja.. enige risico wat je loopt is dat je 4,90 betaald voor niks...
Maar de (mijn..) ervaring leert dat als je maar genoeg besteld er altijd wel iets leuk is en past
pi_50841196
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat had ik ook. Maar terugbrengen of terugsturen is echt supersimpel.
Het is alleen een beetje verslavend, dat gekoop
ohja... de verslaving.. dat was ik even vergeten...
pi_50847895
Mn bestelling is gister dan toch in behandeling gegaan
pi_50847992
de mijne zijn ook gelukkig in behandeling genomen
nu staan er geen kleren meer in mijn lijstje van niet meer geleverd
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:30:34 #156
123170 alors
zlata1234
pi_50866955
Gesorteerd

Ik vind trouwens dat het echt tijd wordt voor een nieuwe collectie hoor, ik ben er echt helemaal op uitgekeken...
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:33:03 #157
184165 VBlover
"Bilicious"
pi_50867026
HM wordt steeds minder. Vroeger stonden ze bekend voor betaalbare kwaliteit maar nu sneu.
There's no limit baby boy, you can have what I got
Get what you want, take what you see, I'm giving what you need
Whatever you want, just don't disturb this groove
pi_50890944
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten
pi_50892044
HHAHAHAHA!!

Ik had gewoon voor de gein bij mijn kleine bestelling nog een truitje gekocht en daar nog een keer 7442 ingegeven, en hij is er gewoon af gegaan... 20 euro korting op een besteling van nog geen 40 euro er staat alleen wel een keer achter "rabatten gäller ej", en dat betekent - heb ik opgezocht - korting geldt niet.... Ben wel heel benieuwd of ik hem nu wel of niet ga krijgen
pi_50892151
Bij mij staat ie er ook 2 keer bij znder dat ik de 40 euro haal, 1 keer idd dat rabatten (dus die krijg je niet) en 1x gewoon -10. Ben ook wel benieuwd
pi_50892275
Iemand had zelfs 80 euro korting Om de 2 dagen die code gebruiken, et voilla !!

Maar die heeft dus echt een probleem......en moet lekker alles gaan terugbetalen.
pi_50892299
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef zoeperzazke het volgende:
HHAHAHAHA!!

Ik had gewoon voor de gein bij mijn kleine bestelling nog een truitje gekocht en daar nog een keer 7442 ingegeven, en hij is er gewoon af gegaan... 20 euro korting op een besteling van nog geen 40 euro er staat alleen wel een keer achter "rabatten gäller ej", en dat betekent - heb ik opgezocht - korting geldt niet.... Ben wel heel benieuwd of ik hem nu wel of niet ga krijgen
Nee je krijgt die korting maar 1x...had het ook geprobeerd
pi_50892335
mij lukt het helemaal niet meer om korting te krijgen
krijg ook zo'n rabatten melding
pi_50892446
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Nee je krijgt die korting maar 1x...had het ook geprobeerd
Iemand in dit topic had toch laats 30 euro korting verzameld? En wilde toen zoveel terugsturen dat de waarde van haar artikelen die ze wild ehouden onder de 30 euro was? Hoe had zij dat dan gedaan??
pi_50892559
Als je die korting wel 2 keer wilt hebben of 1 keer: kan je 1 duur stuk meebestellen en dan inleveren in de winkel (jas van 40 euro ofzo). Zelf heb ik het zo nog niet uitgeprobeerd, maar ik neem aan dat het mogelijk is. Als je er geen ethische bezwaren tegen hebt.

Ik had laatst wel een bestelling van 80 euro met 2x10 euro korting en toen heb 3 kledingstukken terug gebracht naar de winkel (omdat ze niet pasten): was dus 30 euro terug en 20 euro korting op 50 euro betalen . Ik dacht eerst dat ze een keer 10 euro korting in de winkel dan wel terug wilden hebben: dat ze dus minder geld terug zouden geven, maar was dus niet zo.
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:48:33 #166
184048 ShenkieXL
in de koelkast
pi_50892791
ik kryg vandaag een of ander briefje met dat ik vorige maand nog niet heb betaald, en dus myn bestelling (nog) niet krijg
ik héb vorige maand alleen niks besteld..
Hi
pi_50894195
handig
zou ik dan maar ff achteraan gaan
Of wellicht de maand ervoor, of daarvoor...of...of
pi_50894526
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef __Kirstenn het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Dat zegt ie bij mij al 3 dagen
pi_50895125

Voor het vriendje!
pi_50895311
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef __Kirstenn het volgende:
Bij mij ook al vanaf de 21e inderdaad!
En de datum achter 'Bestelling is onderweg' is gisteren ineens 26.06.2007 geworden..? Terwijl hij al een week ofzo 'onderweg' is
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:06:40 #171
123170 alors
zlata1234
pi_50895740
die korting wil geloof ik sowieso niet bij dingen die afgeprijsd zijn, maar dat weet ik niet zeker. Wel kun je, als je je bestelling opsplitst, steeds weer die kortingen erbij doen
know'm sayin?
word? word.
pi_50896766
Om de 2 dagen kan de korting gebruikt worden.
Niet op outlet spullen thinksooo.
pi_50897020
Kan wel op spullen uit de outlet: ik had een mix van outlet en geen outlet (samen ongeveer 80 euro) en daarbij werkte die korting dus 2 maal.
pi_50897149
ah, handig
pi_50898221
Bleeh ik wil nieuwe dingen!
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:46:57 #176
123170 alors
zlata1234
pi_50899473
Oh ik zie de TNT bus al staan verderop in de straat
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:52:20 #177
63411 Roeji
pi_50899690
Oke nu ben iik dus echt zo verrekte pissig. Vanmorgen mn bestelling aangepast, riempje toegevoegd niks speciaals dus. Zijn nu 12 !!! artikelen uit mn bestelling gehaald!! Wtf. Noemen ze dit klantvriendelijk??

Net gebeld met die klantenservice. Snapt dat kind het weer niet en moest ze ergens voor bellen (?) Belt ze net terug en blijft ze ezelen over mijn overzicht van geleverde bestellingen. Mens dat interesseert me niet, ik wil weten waar mn spullen zijn gebleven en wanneer ik de zooi krijg! Oh nu snap ik geloof ik wat je bedoelt, zegt ze. Daar moet ik nog even over gaan bellen.

Ze belt dadelijk dus weer terug, hoop ik. Maar ze mogen met een verdomd goed excuus aankomen waarom die artikelen uit mn bestelling zijn gehaald, want dit is werkelijk waar niet te geloven. Ik wacht al zolang op die spullen en dan zouden ze nu gewoon niet meer geleverd worden. Ik dacht t niet, ze regelen maar wat.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_50900102
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:52 schreef Roeji het volgende:
Zielig verhaal
Ben benieuwd hoe dat afloopt! Balen voor je als je die 12 dingen niet meer krijgen kunt...

Trouwens: wanneer komt er weer eens wat nieuws op de site? Ben dit wel weer zat.
pi_50900745
Nou heb ik iets verandred aan mijn bestellingen en nu staat er achter de eerste 7442 ook rabatten gälder ej oid.... Naja zeg... Afijn, we wachten af... We zullen wel zien.
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:25:48 #180
63411 Roeji
pi_50901014
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe dat afloopt! Balen voor je als je die 12 dingen niet meer krijgen kunt...

Trouwens: wanneer komt er weer eens wat nieuws op de site? Ben dit wel weer zat.
Nou ze hebben dus geen verklaring ervoor, waarom die artikelen verwijdert zijn. Uitverkocht waarschijnlijk zeggen ze. Ze gaat in elk geval alles opnieuw proberen te bestellen en dan is het dus afwachten.
Maar als er toch geen goedmakertje bij word gedaan als ze de artikelen niet meer kunnen leveren dan hang ik weer aan de telefoon. Ik accepteer veel, maar dit gaat me dus echt te ver. Hetzelfde als je in de winkel aan de kassa zou staan met je spullen en de kassiere haalt de helft eruit en zegt dat je het niet krijgt. Is toch belachelijk.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_50901211
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef Roeji het volgende:

[..]

Nou ze hebben dus geen verklaring ervoor, waarom die artikelen verwijdert zijn. Uitverkocht waarschijnlijk zeggen ze. Ze gaat in elk geval alles opnieuw proberen te bestellen en dan is het dus afwachten.
Maar als er toch geen goedmakertje bij word gedaan als ze de artikelen niet meer kunnen leveren dan hang ik weer aan de telefoon. Ik accepteer veel, maar dit gaat me dus echt te ver. Hetzelfde als je in de winkel aan de kassa zou staan met je spullen en de kassiere haalt de helft eruit en zegt dat je het niet krijgt. Is toch belachelijk.
Belachelijk! Het is dus echt uitverkocht? Jeutje, ik gelof nooit dat het dan lukt om alles er weer bij te krijgen. Werkelijk idioot zeg. Hiervoor moet je wel een heule dikke tegoedbon ofzo krijgen hoor, dit kan echt niet.
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:36:55 #182
63411 Roeji
pi_50901419
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Belachelijk! Het is dus echt uitverkocht? Jeutje, ik gelof nooit dat het dan lukt om alles er weer bij te krijgen. Werkelijk idioot zeg. Hiervoor moet je wel een heule dikke tegoedbon ofzo krijgen hoor, dit kan echt niet.
Belt ze net terug, 4 dingen zijn dus niet meer leverbaar. De rest is weer toegevoegd aan mn bestelling. Alternatieven zijn er niet voor die 4, ben benieuwd of ze dus een goedmakertje bij de bestelling gaan doen. Ik vind het dus werkelijk niet kunnen dat dit soort dingen gebeuren. Als ik toch iets bestel ga ik ervanuit dat ik het krijg, ook al wordt het pas over 2 maanden geleverd. En niet dat ze het uit mn bestelling halen omdat ik toevallig mn bestelling niet meteen krijg toegestuurd.

Ik zit nu dus mogelijk met een halve bikini, broekje heb ik al gekregen in mn laatste bestelling. Bovenstukje zou nu in 2 maten komen, waarvan 1 dus niet meer leverbaar is.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_50901550
Djees, gaat weer lekker daar dus. Zou iig zorgen dat je per ding dat ze eruit hebben gehaald een tegoedbon krijgt, dat hadden ze bij mij ook zo gedaan.
pi_50901576
Lekker dan Dat is toch echt hun eigen schuld aangezien het systeem normaal gesproken moet aangeven of het leverbaar is of niet, of iemand heeft ontzettend geblunderd met de beschikbare aantallen. Ze mogen dus inderdaad een flinke tegoedbon opsturen zeg
pi_50901626
Trouwens echt absurd dat ze die andere 8 dingen er uit hadden gegooid terwijl die dus nog gewoon leverbaar waren
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:50:56 #186
63411 Roeji
pi_50901954
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef Addict89 het volgende:
Trouwens echt absurd dat ze die andere 8 dingen er uit hadden gegooid terwijl die dus nog gewoon leverbaar waren
Ik weet echt niet wat ze daar allemaal aan het doen zijn, maar echt geweldig doen ze het niet. Mn bestelling staat nu op in behandeling omdat dat meisje van de klantenservice natuurlijk ermee bezig is, maar ik wil toch graag wel even zien of er nu wel instaat wat ik haar heb doorgegeven.
Op zich is het niet zo'n mega ramp dat die 4 dingen (op die bikini top na dan) niet geleverd worden, ik kan het misschien nog in de winkel krijgen. Maar het is geen stijl. En klanten behoud je zo echt niet. En ik zal het ook niet meer aanraden aan iemand om via de site te winkelen.

Ik ga ervanuit dat ze uit eigen beweging met een goedmaker komen, anders bel ik ze wel nog om te zeggen dat ik het geen stijl vind. Maar goed, ik wacht mn bestelling af en kijk dan wat ik ermee ga doen.
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:51:54 #187
63411 Roeji
pi_50901986
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef Addict89 het volgende:
Djees, gaat weer lekker daar dus. Zou iig zorgen dat je per ding dat ze eruit hebben gehaald een tegoedbon krijgt, dat hadden ze bij mij ook zo gedaan.
Heb je daar zelf om moeten vragen? Of deden ze dat automatisch?
Ik ben zo blij, zo blij
pi_50902378
Ze stelde het zelf voor, maar wel na een paar keer bellen en beetje geirriteerd vermelden dat het al de 2e keer was blabla.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:09:32 #189
63411 Roeji
pi_50902721
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:01 schreef Addict89 het volgende:
Ze stelde het zelf voor, maar wel na een paar keer bellen en beetje geirriteerd vermelden dat het al de 2e keer was blabla.
Ah op die manier. Ik kijk even wat er straks in het overzicht staat en klopt het dan nog niet, dan bel ik ze wel weer.
Thanx
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:10:37 #190
123170 alors
zlata1234
pi_50904889
Nou, gepast, en het meeste gaat weer terug
Ik baal echt van die broek die er uitgegooid is. Die andere was te kort, en tien euro duurder
know'm sayin?
word? word.
pi_50906005
Te vroeg gezeurd
quote:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 27-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Hurray!
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:34:11 #192
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_50907722
Ik heb ook maar eens iets besteld bij ze Het jurkje wat ik verpest heb met wassen hadden ze weer op voorraad gelukkig. Was in de winkel niet meer te krijgen en hij was telkens niet op voorraad. Dus maar besteld. Had alleen te laag bedrag om te bestellen, dus maar 3 paar dikke Hello Kitty sokken erbij gedaan Alles wat leuk was hadden ze niet meer in mijn maat, dat was wel balen.
Heb nu net besteld en laat het thuis bezorgen. Alleen hoe lang duurt dat? Heb met accept-giro gedaan...hoop dat het deze week nog binnen komt, want nu ben ik nog thuis
To infinity…and beyond!
pi_50908116
Ik ben op zoek naar die beige tas met bruine nep-leren hengsels en randjes. Hij is er in het vierkant (groot) en in het rond (klein) en ik zoek de ronde! Gister stond ie nog op de site, maar was uitverkocht. Ik hoopte dat ie nog weer terug zou komen, maar hij staat nu al helemaal niet meer op de site

Weet iemand een filiaal waar ie nog te krijgen is??
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:21:28 #194
123170 alors
zlata1234
pi_50909271
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef BalLon het volgende:
Ik ben op zoek naar die beige tas met bruine nep-leren hengsels en randjes. Hij is er in het vierkant (groot) en in het rond (klein) en ik zoek de ronde! Gister stond ie nog op de site, maar was uitverkocht. Ik hoopte dat ie nog weer terug zou komen, maar hij staat nu al helemaal niet meer op de site

Weet iemand een filiaal waar ie nog te krijgen is??
moet je morgenvroeg rond 8.00 ff checken
know'm sayin?
word? word.
pi_50912089
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef ivetje het volgende:
Ik heb ook maar eens iets besteld bij ze Het jurkje wat ik verpest heb met wassen hadden ze weer op voorraad gelukkig. Was in de winkel niet meer te krijgen en hij was telkens niet op voorraad. Dus maar besteld. Had alleen te laag bedrag om te bestellen, dus maar 3 paar dikke Hello Kitty sokken erbij gedaan Alles wat leuk was hadden ze niet meer in mijn maat, dat was wel balen.
Heb nu net besteld en laat het thuis bezorgen. Alleen hoe lang duurt dat? Heb met accept-giro gedaan...hoop dat het deze week nog binnen komt, want nu ben ik nog thuis
reken maar op 2 weken, sneller dan een maand heb ik nog nooit wat gehad....
pi_50912639
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef alors het volgende:

[..]

moet je morgenvroeg rond 8.00 ff checken
kan dat ook al ie er nu helemaal niet meer bij staat? Gister stond ie er nog wel, maar als ik m in mijn mandje wilde leggen, kreeg ik 'helaas uitverkocht' oid.
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:37:07 #197
123170 alors
zlata1234
pi_50912786
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:33 schreef BalLon het volgende:

[..]

kan dat ook al ie er nu helemaal niet meer bij staat? Gister stond ie er nog wel, maar als ik m in mijn mandje wilde leggen, kreeg ik 'helaas uitverkocht' oid.
waarschijnlijk hebben ze wel wat nieuwe van binnengekomen retourzendingen of annuleringen.
know'm sayin?
word? word.
pi_50914083
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou heb ik iets verandred aan mijn bestellingen en nu staat er achter de eerste 7442 ook rabatten gälder ej oid.... Naja zeg... Afijn, we wachten af... We zullen wel zien.
Same here, en wel 2x alles eraf.. gaat lekker daar
Trouwens, als mensen nog iets zoeken om de verzendkosten te ontlopen, de wenkbrauwgel ( ) is pas begin okt. leverbaar.

[ Bericht 16% gewijzigd door Addict89 op 27-06-2007 21:18:04 ]
pi_50926928
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef LinLove het volgende:

[..]

Bij mij ook al vanaf de 21e inderdaad!
En de datum achter 'Bestelling is onderweg' is gisteren ineens 26.06.2007 geworden..? Terwijl hij al een week ofzo 'onderweg' is
Bij mij staat er nu 27 Ik wil mn pakje hebben
pi_50926986

En nu maar wachten... Het rokje is trouwens donkerbruin. Ik had de roze al en ze zitten écht heel erg lekker.... Was heel blij om te zien dat er vanochtend nog 1 in mijn maat was!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')