Oeps, ik heb echt maat 40 met broeken, we zullen zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:15 schreef Syrena het volgende:
Hier ook eentje met 38 en 30 in spijkerbroekenOok in die van de H&M. Alleen niet in de stretch die ik heb, daar heb ik 29 in.
En nu wil ik die spijkerbroek ookmaar ik ga heel verstandig afwachten tot jullie 'm binnenhebben. Knap he!
Ja, en ze zitten ideaal!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef Femke. het volgende:
Die tubetop heb ik ook, in het zwart. Maar 5 euro!
Ja hoor! geen probleem!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:14 schreef Erotica_ het volgende:
Kun je bij de H&M afgeprijsde kleren terugbrengen?
Als je het terug brengt in de winkel kan je de kortingen sowieso houden. Dus desnoods (bij geldgebrek) eerst terug brengen, geld op rekening zetten en dan factuur helemaal betalen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef loehoes het volgende:
Pakket binnen!
Ga heel veel dingen terug doen. Slechte kwaliteit of staat me gewoonweg niet. Plus ben ik blut, dus moet kritisch zijn naar wat ik wel / niet hou.
Iemand enig idee hoe dat zit met de kortingscodes? Had een bestelling van 90,- dus 2x 10,- korting. Maar stuur wel voor 40,- terug. Verrekenen ze dat op je maandfactuur?
Die jurk stond mij heul raar, ik had wel de goede maat maar de tailelussen zaten veel te hoog!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:19 schreef Koningin het volgende:
Mijn pakketje is binnen![]()
Jurk, trui en blouse.
[afbeelding]
Wil je het omruilen of terugbrengen? Als je de bon nog hebt, en het artikel ziet er nog netjes uit is er vast wel een oplossing te vinden, ik zou gewoon even naar de winkel gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die jurk stond mij heul raar, ik had wel de goede maat maar de tailelussen zaten veel te hoog!
Vraagje: doen ze moeilijk als je een in de echte winkel gekocht kledingstuk wilt ruilen maar het prijskaartje er niet meer aanzit?
Bij mij gingen ze toen een keer vet moeilijk doen, terwijl het kaartje er gewoon al nauwelijks meer omheen zat toen ik het kocht, was iets uit de sale..quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef Jurk het volgende:
[..]
Wil je het omruilen of terugbrengen? Als je de bon nog hebt, en het artikel ziet er nog netjes uit is er vast wel een oplossing te vinden, ik zou gewoon even naar de winkel gaan.
We kunnen aan de omschrijving op de bon zien of het artikel handmatig is ingegeven ( als er dus geen kaartje aan hing toen je het kocht) of dat de streepjescode van het kledingstuk gescand ( als er dus wel een kaartje aanhing) is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:55 schreef Femke. het volgende:
Zeg anders gewoon dat er geen kaartje meer aanhing toen je hem kocht.![]()
Hoe valt die broek?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef loehoes het volgende:
Pakket binnen!
Ga heel veel dingen terug doen. Slechte kwaliteit of staat me gewoonweg niet. Plus ben ik blut, dus moet kritisch zijn naar wat ik wel / niet hou.
Iemand enig idee hoe dat zit met de kortingscodes? Had een bestelling van 90,- dus 2x 10,- korting. Maar stuur wel voor 40,- terug. Verrekenen ze dat op je maandfactuur?
Mijn nieuwe kleren!
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]![]()
Ik heb normaal gesproken maat 36/38 van broeken ong. Dit is een 36 en past prima. Wel te lang, maar dat heb ik altijdquote:
Altijd naar beneden...quote:
Niet eens naar het plafond???quote:
Ik ben 1.68 en hij is mij dus ook al iets te lang. Maar het kan nog wel, of 1 keer naar binnen omslaan. Maar in jou geval zou hij echt een stuk korter moeten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Niet eens naar het plafond???![]()
Nee even ersieus, dankjewel voor de info. Hij zal bij mij dan ook wel te lang zijn, ik ben 1m60 en ál mijn broeken hebben een zoom of zijn omgeslagen
Ik had een keer een broek gekocht waar geen kaartje meer aan hing, en toen had ze op de bon gezet dat er geen kaartje meer aan hing voor het geval ik hem nog wilde ruilen.quote:Vraagje: doen ze moeilijk als je een in de echte winkel gekocht kledingstuk wilt ruilen maar het prijskaartje er niet meer aanzit?
Hier hetzelfde, vorige bestelling werd er weer iets uitgegooid. Nu was mn korting er weer uitgehaald. En hij staat nog steeds op eind juni als leverdatum, wat natuurlijk vandaag of morgen weer verandert in: helaas te laat!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:13 schreef alors het volgende:
Nou, ze hebben er voor het gemak maar even een broek uit gekickt. En hij staat nog steeds op in behandeling. Al sinds zondag.
Laat 'ns een plaatje zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging vandaag een deel van mijn bestelling retourneren in de winkel. Met "oogkleppen" op meteen richting kassa gelopen vanwege de vele verleidingen, maar ik kon niet ontkomen aan een superleuke paarse tas die vlak bij de kassa hing. Op de site staat hij alleen in zwart en wit, maar paars is echt veel leuker.
Zoals 'ie er zo uitziet is 't net een boodschappentas.. maar sowieso vertekenen die plaatjes wel een beetjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja nou........ ik heb nog niet kunnen uitvogelen hoe je plaatjes vanaf de H&M site hier naartoe krijgt. Hellup!
Edit: eens kijken of het zo lukt:
[afbeelding]
Volgens mij is het vanwege de datum van vandaag alles naar begin julie verschoven. Soms heb je het nog in juni hoor, ik heb het ook eens gehad dat het op het begin van de volgende maand stond maar datik het toch de 28e nog had ofzo....quote:Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef Miss_S het volgende:
bestelling verzet naar begin juli
vraag me af of ik het heb voordat ik de 15e op vakantie ga
Hier dus ook al....quote:Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef Miss_S het volgende:
bestelling verzet naar begin juli
vraag me af of ik het heb voordat ik de 15e op vakantie ga
Dat had ik ook. Maar terugbrengen of terugsturen is echt supersimpel.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef boylovesgirl het volgende:
ik heb nog nooit kleding online gekocht, durf het risico niet te nemen dat het dan niet past...
ohja... de verslaving.. dat was ik even vergeten...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Maar terugbrengen of terugsturen is echt supersimpel.
Het is alleen een beetje verslavend, dat gekoop
Nee je krijgt die korting maar 1x...had het ook geprobeerdquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef zoeperzazke het volgende:
HHAHAHAHA!!
Ik had gewoon voor de gein bij mijn kleine bestelling nog een truitje gekocht en daar nog een keer 7442 ingegeven, en hij is er gewoon af gegaan... 20 euro korting op een besteling van nog geen 40 euroer staat alleen wel een keer achter "rabatten gäller ej", en dat betekent - heb ik opgezocht - korting geldt niet.... Ben wel heel benieuwd of ik hem nu wel of niet ga krijgen
Iemand in dit topic had toch laats 30 euro korting verzameld? En wilde toen zoveel terugsturen dat de waarde van haar artikelen die ze wild ehouden onder de 30 euro was? Hoe had zij dat dan gedaan??quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Nee je krijgt die korting maar 1x...had het ook geprobeerd![]()
Dat zegt ie bij mij al 3 dagenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef __Kirstenn het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten![]()
Bij mij ook al vanaf de 21e inderdaad!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef __Kirstenn het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:52 schreef Roeji het volgende:
Zielig verhaal
Nou ze hebben dus geen verklaring ervoor, waarom die artikelen verwijdert zijn. Uitverkocht waarschijnlijk zeggen ze. Ze gaat in elk geval alles opnieuw proberen te bestellen en dan is het dus afwachten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat afloopt! Balen voor je als je die 12 dingen niet meer krijgen kunt...
![]()
Trouwens: wanneer komt er weer eens wat nieuws op de site? Ben dit wel weer zat.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef Roeji het volgende:
[..]
Nou ze hebben dus geen verklaring ervoor, waarom die artikelen verwijdert zijn. Uitverkocht waarschijnlijk zeggen ze. Ze gaat in elk geval alles opnieuw proberen te bestellen en dan is het dus afwachten.
Maar als er toch geen goedmakertje bij word gedaan als ze de artikelen niet meer kunnen leveren dan hang ik weer aan de telefoon. Ik accepteer veel, maar dit gaat me dus echt te ver. Hetzelfde als je in de winkel aan de kassa zou staan met je spullen en de kassiere haalt de helft eruit en zegt dat je het niet krijgt. Is toch belachelijk.![]()
Belt ze net terug, 4 dingen zijn dus niet meer leverbaar. De rest is weer toegevoegd aan mn bestelling. Alternatieven zijn er niet voor die 4, ben benieuwd of ze dus een goedmakertje bij de bestelling gaan doen. Ik vind het dus werkelijk niet kunnen dat dit soort dingen gebeuren. Als ik toch iets bestel ga ik ervanuit dat ik het krijg, ook al wordt het pas over 2 maanden geleverd. En niet dat ze het uit mn bestelling halen omdat ik toevallig mn bestelling niet meteen krijg toegestuurd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Belachelijk! Het is dus echt uitverkocht? Jeutje, ik gelof nooit dat het dan lukt om alles er weer bij te krijgen. Werkelijk idioot zeg. Hiervoor moet je wel een heule dikke tegoedbon ofzo krijgen hoor, dit kan echt niet.
Ik weet echt niet wat ze daar allemaal aan het doen zijn, maar echt geweldig doen ze het niet. Mn bestelling staat nu op in behandeling omdat dat meisje van de klantenservice natuurlijk ermee bezig is, maar ik wil toch graag wel even zien of er nu wel instaat wat ik haar heb doorgegeven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef Addict89 het volgende:
Trouwens echt absurd dat ze die andere 8 dingen er uit hadden gegooid terwijl die dus nog gewoon leverbaar waren![]()
Heb je daar zelf om moeten vragen? Of deden ze dat automatisch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef Addict89 het volgende:
Djees, gaat weer lekker daar dus. Zou iig zorgen dat je per ding dat ze eruit hebben gehaald een tegoedbon krijgt, dat hadden ze bij mij ook zo gedaan.
Ah op die manier. Ik kijk even wat er straks in het overzicht staat en klopt het dan nog niet, dan bel ik ze wel weer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:01 schreef Addict89 het volgende:
Ze stelde het zelf voor, maar wel na een paar keer bellen en beetje geirriteerd vermelden dat het al de 2e keer was blabla.
Hurray!quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 27-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten
moet je morgenvroeg rond 8.00 ff checkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef BalLon het volgende:
Ik ben op zoek naar die beige tas met bruine nep-leren hengsels en randjes. Hij is er in het vierkant (groot) en in het rond (klein) en ik zoek de ronde! Gister stond ie nog op de site, maar was uitverkocht. Ik hoopte dat ie nog weer terug zou komen, maar hij staat nu al helemaal niet meer op de site
Weet iemand een filiaal waar ie nog te krijgen is??
reken maar op 2 weken, sneller dan een maand heb ik nog nooit wat gehad....quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef ivetje het volgende:
Ik heb ook maar eens iets besteld bij zeHet jurkje wat ik verpest heb met wassen hadden ze weer op voorraad gelukkig. Was in de winkel niet meer te krijgen en hij was telkens niet op voorraad. Dus maar besteld. Had alleen te laag bedrag om te bestellen, dus maar 3 paar dikke Hello Kitty sokken erbij gedaan
Alles wat leuk was hadden ze niet meer in mijn maat, dat was wel balen.
Heb nu net besteld en laat het thuis bezorgen. Alleen hoe lang duurt dat? Heb met accept-giro gedaan...hoop dat het deze week nog binnen komt, want nu ben ik nog thuis
kan dat ook al ie er nu helemaal niet meer bij staat? Gister stond ie er nog wel, maar als ik m in mijn mandje wilde leggen, kreeg ik 'helaas uitverkocht' oid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
moet je morgenvroeg rond 8.00 ff checken
waarschijnlijk hebben ze wel wat nieuwe van binnengekomen retourzendingen of annuleringen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:33 schreef BalLon het volgende:
[..]
kan dat ook al ie er nu helemaal niet meer bij staat? Gister stond ie er nog wel, maar als ik m in mijn mandje wilde leggen, kreeg ik 'helaas uitverkocht' oid.
Same here, en wel 2x alles eraf.. gaat lekker daarquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou heb ik iets verandred aan mijn bestellingen en nu staat er achter de eerste 7442 ook rabatten gälder ej oid.... Naja zeg... Afijn, we wachten af... We zullen wel zien.
Bij mij staat er nu 27quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef LinLove het volgende:
[..]
Bij mij ook al vanaf de 21e inderdaad!
En de datum achter 'Bestelling is onderweg' is gisteren ineens 26.06.2007 geworden..? Terwijl hij al een week ofzo 'onderweg' is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |