abonnement Unibet Coolblue
pi_50094574


Dit is de Dance Track ID Contest! Deeltje 35 alweer!

Welkom, mede dance-liefhebbers!
34 edities van het gratis kennis en raadspelletje gingen vooraf en maakten deze #35 mogelijk.
Bekende en minder bekende artiesten en vele klassiekers of nieuwe floorfillers waren (aan) te raden.

[ Contest #01 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #02 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #03 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #04 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #05 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #06 ] < Organisator: Laevid > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #07 ] < Organisator: timbob > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #08 ] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #09 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #10 ] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Laevid/Flamebringer >
[ Contest #11 ] < Organisator: Laevid/Flamebringer > < Winnaar: Captain_Redbeard/Trancelocator >
[ Contest #12 ] < Organisator: MissLuna > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #13 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #14 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #15 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #16 ] < Organisator: warezguy05 > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #17 ] < Organisator: Flamebringer> < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #18 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #19 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #20 ] < Organisator: warezguy05 > < Winnaar: Laevid >
[ Contest #21 ] < Organisator: Laevid > < Winnaar: Curchulain >
[ Contest #22 ] < Organisator: Curchulain > < Winnaar: rosstek >
[ Contest #23 ] < Organisator: rosstek > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #24 ] < Organisator: Curchulain > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #25 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #26 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #27 ] < Organisator: Tokamak > < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #28 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #29 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Laevid >
[ Contest #30 ] < Organisator: Laevid > < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #31 ] < Organisator: Tokamak > < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #32 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Sink >
[ Contest #33 ] < Organisator: Tokamak > < Winnaar: Trancelocator/Flamebringer >
[ Contest #34 ] < Organisator: Flamebringer >< Winnaar: Gitanki >

Of kijk op FOK! Wiki voor de eerdere tracklists. Ook kun je er een OP voor deze contests terugvinden!

Wat is de bedoeling?:
Je kunt hier een RAR-bestand downloaden met daarin 26 fragmenten van 20 a 25 seconden uit diverse dance-tracks. Diegene die binnen de gegeven tijd (anderhalve week) de meeste nummers juist weet te benoemen, mag zich dé dancekenner van het moment noemen en krijgt de eer om contest #36 te mogen organiseren.

Puntensysteem:
Voor elke goed geraden artiest verdien je 1 punt. Het correct benoemen van een tracktitel is eveneens 1 punt waard. Naast de 52 punten die op deze wijze zijn te behalen, bevinden zich in deze contest ook nog eens 5 remixen ( dat zijn de nummers 02, 03, 07, 14 en 16). Indien je weet om welke remixen het gaat (waarbij gelet moet worden op de remixer en/of de titel van de remix), dan zijn er nog eens 5 extra punten te verdienen. Een allesweter kan dus in totaal 57 punten behalen!
Indien je de producer raadt, maar je daarbij vergist in de alias waaronder de plaat is uitgebracht, dan is dit een half punt waard. Dit geldt ook voor het verwisselen van producer en remixer, of het slechts gedeeltelijk correct benoemen van een remix.

Tracklist inzenden:
Oplossingen kunnen per PM naar de topicstarter worden verstuurd. (Je dient daarvoor wel het PM-systeem voor je FOK!-account te hebben geactiveerd!) Aan het eind van iedere dag zal ik proberen een tussenstand te geven. Iedere deelnemer die een tracklist instuurt krijgt aanwijzingen over het wel, gedeeltelijk of niet correct zijn van de door hem of haar ingevulde tracks. Je kunt dan ook je tracklist telkens weer aanpassen en opnieuw insturen om zo je score te verbeteren!

Verdere regels:
Het sturen van onzinberichten en/of het vragen om hulp in andere topics is niet toegestaan. Wie zich hier niet aan houdt, zal worden gediskwalificeerd.

De contest zal over plusminus anderhalve week weer sluiten, om precies te zijn op Donderdag 14 juni, 20:59. Zorg dan ook dat je je oplossing vóór dit tijdstip hebt ingestuurd, anders kan ik hem helaas niet meer meenemen voor de eindstand.

Iedereen alweer veel plezier en succes toegewenst!

[ Bericht 1% gewijzigd door Gitanki op 06-06-2007 14:35:18 ]
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_50099984
we zijn ondertussen weer enkele contests verder, dus een kleine update van de algemene statistieken..
er zijn enkele verschuivingen, en ik heb er de mensen met slechts 1 deelname onderaan gezet, zodat het wat realistischer oogt..


(clickable)
  maandag 4 juni 2007 @ 19:17:20 #3
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_50100821
7
11 ga ik gegarandeerd mn hoofd over breken!
14

Maar over t algemeen herken ik weinig. Desondanks hoop ik weer meer tijd te vinden om mijn laatste score te overtreffen . Deze contest bevat ook enkele geniale tracks btw!
  maandag 4 juni 2007 @ 20:24:31 #4
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_50103712
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:55 schreef sink het volgende:
we zijn ondertussen weer enkele contests verder, dus een kleine update van de algemene statistieken..
er zijn enkele verschuivingen, en ik heb er de mensen met slechts 1 deelname onderaan gezet, zodat het wat realistischer oogt..

[[url=http://img45.imagevenue.com/loc791/th_76130_Fok0_34_Stats_122_791lo.jpg]afbeelding][/URL]
(clickable)
Wow. Ik vind die statistieken wel leuk denk ik.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:19:04 #5
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_50106033
terugvind 'ik probeer het toch maar weer' post
pi_50122617
Wederom maar downloaden, misschien vergeet ik het nu echt niet .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_50122911
Oei wat ken ik weinig zeg !.

Track 3 is trouwens , maar ik heb geen idee hoe die heet .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:49:14 #8
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_50124104
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Wow. Ik vind die statistieken wel leuk denk ik.
Nu moeten we nog een manier bedenken om ze op een betekenisvolle wijze te sorteren...
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_50139673
De eerste inzending is verstuurd.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:35:27 #10
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_50139829
Dit is helemaaaaal niet mijn ding dus een inzending zit er deze keer niet in

8 is trouens wel een heeele vette plaat!
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
pi_50140884
Eerste tussenstand, twee inzendingen waarmee de eerste contouren van een strijd zich aftekenen.


DJ_Robbie: 24
Rosstek : 18


Opmerkingen:
DJ_robbie: 19 incorrect evenals de titel van 12
Rosstek: Artiestennaam bij #7 is niet helemaal goed en denk ook aan de remixes
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_50145085
Binnenkort maar eens aan de download.....
  woensdag 6 juni 2007 @ 01:12:20 #13
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_50150469
Tijd dat Gitanki terug naar de basisschool gaat trouwens...
quote:
Naast de 52 punten die op deze wijze zijn te behalen, bevinden zich in deze contest ook nog eens 10 remixen ( dat zijn de nummers 02, 03, 07, 14 en 16).
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_50163757
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 01:12 schreef Curchulain het volgende:
Tijd dat Gitanki terug naar de basisschool gaat trouwens...
[..]
ik dacht alles goed aangepast te hebben, toch niet dus
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:58:29 #15
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_50169440
lekker dan...alles eens geluisterd en ik weet een groot deel op gehoor Binnenkort pm ik mijn lijstje (v1) ^^
  woensdag 6 juni 2007 @ 18:26:45 #16
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_50171775
Mn geluid heeft problemen, het werkt met horten en stoten en kom slechts tot enkele samples, waarna het afspelen stopt en de pc zelfs na verloop van een beetje tijd in een flits opnieuw opstart... Dus ver kom ik niet meer...
pi_50174012
Een nieuwe tussenstand waarin het aantal deelnemers zich vermenigvuldigde.
Tokamak laatste, maar dat is niet slecht, gezien z'n pc half dood lijkt te zijn.

01. DJ_Robbie: 24
02. Curchulain: 20
03. Rosstek : 18
04. Tokamak: 5



Enkele opmerkingen:

Curchulain: De artiest van 14 niet goed en de titel van 26 is niet helemaal juist.
Tokamak: Ook de artiest van #14 verkeerd
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:04:38 #18
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_50180968
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:32 schreef Gitanki het volgende:
[..]

Enkele opmerkingen:

Curchulain: De artiest van 14 niet goed en de titel van 26 is niet helemaal juist.
Tokamak: Ook de artiest van #14 verkeerd
Met die opmerkingen kom ik zelf aan 22,5 punten...
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:05:24 #19
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_50183799
Goed, me pc doet t weer min of meer, thans, ik kan mn muziek afspelen zonder dat hij raar gaat doen, en heb dus een wat noemenswaardiger lijst ingestuurd!
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:27:42 #20
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_50198786
Okee, ik zie al wat er hoogstwaarschijnlijk mis is met mn pc, ik moet heel nodig mn C-schijf defragmenteren!
pi_50203814
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:04 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Met die opmerkingen kom ik zelf aan 22,5 punten...
Nope:
quote:
Indien je de producer raadt, maar je daarbij vergist in de alias waaronder de plaat is uitgebracht, dan is dit een half punt waard. Dit geldt ook voor het verwisselen van producer en remixer, of het slechts gedeeltelijk correct benoemen van een remix.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_50204832
Sinds de vorige tussenstand is er veel veranderd.


Drie koplopers!

DJ_Robbie 27
Tokamak: 27

en
Sink: 27

Daarachter volgen:

Curchulain: 20
Rosstek: 20
Sequencial: 10



De opmerkingen over de inzendingen:

Tokamak:
De artiest van #16 en de gokjes (?) 6,17, 18, 20 en 23 fout.

Sink:
Ook de foutieve artiest van #16, wat wel de originele artiest is, ook niet correct: de artiest + titel van 22 en de remixes bij 02 en 07.

De overige drie inzenders (Sequencial, Rosstek en DJ_Robbie) hadden alles dat ze inzonden goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gitanki op 07-06-2007 18:46:19 ]
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:44:49 #23
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_50206485
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:03 schreef Gitanki het volgende:

Tokamak:
De artiest van #16 en de gokjes (?) 6,17, 18, 20 en 23 fout.
Mja ik was allang blij dat mn pc t hield
pi_50209119
Ik heb 10 artiesten + titel geraden (toch?), dus dan zou ik op 20 punten komen.
pi_50211804
Ik ben nu aan het proberen te downloaden..........hij houdt bij mij steeds vroegtijdig op, de ene keer na 200kb de andere keer na 4mb enz. Ben ik de enige met dat probleem?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')