abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:08:36 #1
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_47729320




De site van A&F: abercrombie.com


De site van Abercrombie kids: abercrombiekids.com

De A&F Size Chart

Soms in Nederland te koop bij o.a. (Maar dan wel hele oude collecties.):

  • Bijenkorf (tot nu toe alleen in Den Haag gezien)
  • Front Runner (Amsterdam, Rotterdam, Amersfoort, Utrecht)
  • Tribute Clothing (Arnhem, Nijmegen)
  • America Today (Almere, Amsterdam, Antwerpen, Arnhem, Bergen Op Zoom, Bussum, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Haarlem, Leiden, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Uden, Utrecht)

    Sinds 22 maart 2007 is er ook een A&F Flagship store van 3 verdiepingen groot geopend in Londen.





    vervolg van:
    Abercrombie & Fitch #13
    Abercrombie & Fitch #12
    Abercrombie & Fitch #11
    Abercrombie & Fitch #10
    Abercrombie & Fitch #9
    Abercrombie & Fitch #8
    Abercrombie & Fitch #7
    Abercrombie & Fitch #6
    Abercrombie & Fitch #5
    Abercrombie & Fitch #4
    Abercrombie & Fitch #3
    Abercrombie & Fitch #2
    Abercrombie & Fitch


    archief:
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie versie 3:natte nazomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie zomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie lente 2006
    Abercrombie & Fitch Winteractie
    Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 3
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 2
    Abercrombie & Fitch inkoopactie -zomer
    Abercrombie & Fitch doet Europa
    Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#4) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie #2
    Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie
    Waar Abercrombie & Fitch kleding te koop?



    Voor hen die de surfer-lifestyle adoreren!
    Hollister Co., officiele website + online shop


    [ Bericht 2% gewijzigd door SatanicWarrior op 28-03-2007 14:06:25 ]
  • The truth is relative, pick one that works!
      dinsdag 27 maart 2007 @ 22:09:55 #2
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47729375
    in afwachting van m'n hollister bestelling: tvp
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_47729458
    Gaat binnenkort ook maar weer eens wat mooi spul bestellen
    pi_47729680
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 22:09 schreef Adelante het volgende:
    in afwachting van m'n hollister AF bestelling: tvp
    pi_47731210
    tvp

    die filmpjes in het vorig topic werkte bij mij trouwens niet
    pi_47731900
    Er staan ook weer nieuwe overhemden op de site: Lower Wolf Jaw.
    oa.:
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 22:47 schreef ryan_atwood het volgende:
    tvp

    die filmpjes in het vorig topic werkte bij mij trouwens niet
    ze werken wel, je moet alleen wel even de cijfers mee kopieren, want als je er op klikt werkt hij inderdaad niet.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 23:19:17 #7
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47732657
    Hieronder nog even de filmpjes van de A&F in Londen gemaakt door CrookedEye:
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef CrookedEye het volgende:
    Zoals ik al eerder gepost had in dit topic ben ik voor een kort weekend donderdag tot gister naar Londen geweest hier mijn verslag en flimpjes van de eerste Europese A&F winkel.

    Hier zijn de filmpjes ik zal ook even vertellen over hoe het er uit ziet en wat je niet op de filmpje ziet. De A&F winkel zit dus sinds 22 maart in londen overal in londen zie je op de dubbeldeks bussen reclame van de winkel. De winkel zelf ligt vlak bij oxford street wat een leuke winkel straat is, heb ik ook nog wat kleding gekocht der zitten ondermeer daar in de buurt een zeer grote lacoste winkel een zeer grote apple winkel ralph lauren ga zo maar door.

    De A&F winkel ligt dus aan saville row een zeer dure winkel straat waar je van die coole op maat gesneden pakken kunt kopen de winkel ligt wel vrijwel aan het einde van de straat maar ligt op loop afstand van oxford circus het metro station in de buurt (hoog uit 5 minuten). De winkel is groot 3 verdiepingen, al ben ik alleen op de beneden verdieping geweest 1 omdat het vies druk was en 2 ik niet echt super veel tijd was.

    Als je binnen komt en dit kun je niet goed op de filmpjes zien staan er twee kerels met alleen een broek en schoenen aan eerst dacht ik dus wtf is dit dan weer, maar kennelijk kun je er als meisje en als homo een polaroid foto kan laten nemen. Ik als zelfverzekerde hetro liet dit vanzelfsprekend naast me staan. Eenmaal de winkel binnen gekomen is het ten eerste DRUK ten tweede loopt er heel veel personeel rond wat ik in iedergeval van het vrouwelijk personeel kan zeggen is dat ze bij de selectie procedure veel naar het uiterlijk hebben gekeken. Ook zie je het personeel gewoon naar de kleding lopen en even een andere polo aan doen, waar naar je ze naar 5 minuten weer in een hoodie ziet lopen. Maar ja druk zoals ik al eerder had opgemerkt de rij naar de pas hokjes was zo ver dat ik de pashokjes niet zag. de kassa was 25m of iets dergelijks en een kwartier a twintig minuten wachten. ook het luchtje wordt flink in de winkel rond gespoten maar nu verder naar de filmpjes want ik betwijfel of veel mensen dit lezen.


    flmpje 1
    http://www.vimeo.com/clip:160379

    filmpje 2
    http://www.vimeo.com/clip:160382

    filmpje 3
    http://www.vimeo.com/clip:160383

    filmpje 4
    http://www.vimeo.com/clip:160386
    The truth is relative, pick one that works!
      woensdag 28 maart 2007 @ 01:36:23 #8
    167941 hmmmz
    Verlicht Despoot
    pi_47736146
    tvp
    Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
    Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
      woensdag 28 maart 2007 @ 02:19:16 #9
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_47736617
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 01:36 schreef hmmmz het volgende:
    tvp
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_47737550
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 01:36 schreef hmmmz het volgende:
    tvp
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_47737678
    Komt er binnenkort nog een inkoopactie van een lieve Fok!ker?
      woensdag 28 maart 2007 @ 09:08:38 #12
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_47738273
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 08:28 schreef PAA-053 het volgende:
    Komt er binnenkort nog een inkoopactie van een lieve Fok!ker?
    Dan ben ik ook wel geïntresseerd. Maar wordt vast afgewacht tot in juli? Als A&F weer normaal gaat leveren?
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
    pi_47739386
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef CrookedEye het volgende:
    Zoals ik al eerder gepost had in dit topic ben ik voor een kort weekend donderdag tot gister naar Londen geweest hier mijn verslag en flimpjes van de eerste Europese A&F winkel.

    Hier zijn de filmpjes ik zal ook even vertellen over hoe het er uit ziet en wat je niet op de filmpje ziet. De A&F winkel zit dus sinds 22 maart in londen overal in londen zie je op de dubbeldeks bussen reclame van de winkel. De winkel zelf ligt vlak bij oxford street wat een leuke winkel straat is, heb ik ook nog wat kleding gekocht der zitten ondermeer daar in de buurt een zeer grote lacoste winkel een zeer grote apple winkel ralph lauren ga zo maar door.

    De A&F winkel ligt dus aan saville row een zeer dure winkel straat waar je van die coole op maat gesneden pakken kunt kopen de winkel ligt wel vrijwel aan het einde van de straat maar ligt op loop afstand van oxford circus het metro station in de buurt (hoog uit 5 minuten). De winkel is groot 3 verdiepingen, al ben ik alleen op de beneden verdieping geweest 1 omdat het vies druk was en 2 ik niet echt super veel tijd was.

    Als je binnen komt en dit kun je niet goed op de filmpjes zien staan er twee kerels met alleen een broek en schoenen aan eerst dacht ik dus wtf is dit dan weer, maar kennelijk kun je er als meisje en als homo een polaroid foto kan laten nemen. Ik als zelfverzekerde hetro liet dit vanzelfsprekend naast me staan. Eenmaal de winkel binnen gekomen is het ten eerste DRUK ten tweede loopt er heel veel personeel rond wat ik in iedergeval van het vrouwelijk personeel kan zeggen is dat ze bij de selectie procedure veel naar het uiterlijk hebben gekeken. Ook zie je het personeel gewoon naar de kleding lopen en even een andere polo aan doen, waar naar je ze naar 5 minuten weer in een hoodie ziet lopen. Maar ja druk zoals ik al eerder had opgemerkt de rij naar de pas hokjes was zo ver dat ik de pashokjes niet zag. de kassa was 25m of iets dergelijks en een kwartier a twintig minuten wachten. ook het luchtje wordt flink in de winkel rond gespoten maar nu verder naar de filmpjes want ik betwijfel of veel mensen dit lezen.


    flmpje 1
    http://www.vimeo.com/clip:160379

    filmpje 2
    http://www.vimeo.com/clip:160382

    filmpje 3
    http://www.vimeo.com/clip:160383#

    filmpje 4
    http://www.vimeo.com/clip:160386


    OK ik zie dat je ze niet meteen kan aanklikken maar knippen en plakken werkt.
    Ik heb het gelezen! Maar het klinkt allemaal heel bekend, gewoon precies zoals in amerika zelf(was te verwachten natuurlijk). Het is idd wel loeidruk op die foto's zeg! maar ook dat is te verwachten aangezien het met een hoop bombarie gelanceerd is daar(met al die reclame). Zal over paar weken ook wel wat teruggelopen zijn.

    Ben er toch wel heel benieuwd naar, maar denk dat het bijna goedkoper is om via Ellen te bestellen dan het in londen te kopen(als die prijzen echt zo hoog zijn)
    Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
    28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
      woensdag 28 maart 2007 @ 10:12:03 #14
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47740016
    Mijn besTelling Van 3 Polo's is besteld
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
    pi_47740384
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 10:12 schreef DoimeN het volgende:
    Mijn besTelling Van 3 Polo's is besteld
    Welke 3 heb je besteld?
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
      woensdag 28 maart 2007 @ 12:29:12 #16
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_47744410
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 09:49 schreef Proper_fucked het volgende:

    [..]

    Ik heb het gelezen! Maar het klinkt allemaal heel bekend, gewoon precies zoals in amerika zelf(was te verwachten natuurlijk). Het is idd wel loeidruk op die foto's zeg! maar ook dat is te verwachten aangezien het met een hoop bombarie gelanceerd is daar(met al die reclame). Zal over paar weken ook wel wat teruggelopen zijn.

    Ben er toch wel heel benieuwd naar, maar denk dat het bijna goedkoper is om via Ellen te bestellen dan het in londen te kopen(als die prijzen echt zo hoog zijn)
    bestellen via ellen is goedkoper met de dollar koers van dit moment maar als die zakt en je toch een keer naar londen gaat raad ik het je aan ik heb in ieder geval wat dingen ingekocht daar. Druk is denk ik ook tijdelijk ik was daar zaterdag en toen was die net 2 dagen of zo open dus was het inderdaad nog veel openings drukte.
    "Veni, vidi, vici."
      woensdag 28 maart 2007 @ 12:54:42 #17
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_47745412
    Trouwens moet de Bijenkorf ook niet even in de OP? Daar hebben ze iig redelijke collecties kleding van A&F hangen?
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
    pi_47746031
    Alle winkels? Heb daar nog nooit wat gezien....
    pi_47746164
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef PAA-053 het volgende:
    Alle winkels? Heb daar nog nooit wat gezien....
    k ook niet
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
      woensdag 28 maart 2007 @ 13:48:45 #20
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_47747597
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 13:13 schreef Roycoooooo het volgende:

    [..]

    k ook niet
    Oh, in DH laatst zag ik redelijk wat liggen. Kom ook weleens in die van R'dam maar er niet opgelet.
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
    pi_47747849
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 13:13 schreef Roycoooooo het volgende:

    [..]

    k ook niet
      woensdag 28 maart 2007 @ 14:07:11 #22
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47748285
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef Bolter het volgende:
    Trouwens moet de Bijenkorf ook niet even in de OP? Daar hebben ze iig redelijke collecties kleding van A&F hangen?
    Weet je het wel zeker dat het A&F was? En niet Scotch & Soda, want de kleding van dat merk lijkt wel heel erg op A&F. Ik heb het in ieder geval alvast in de OP gezet.
    The truth is relative, pick one that works!
      woensdag 28 maart 2007 @ 14:38:57 #23
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_47749449
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 14:07 schreef SatanicWarrior het volgende:

    [..]

    Weet je het wel zeker dat het A&F was? En niet Scotch & Soda, want de kleding van dat merk lijkt wel heel erg op A&F. Ik heb het in ieder geval alvast in de OP gezet.
    Ook een hoop S&S, maar logo's zijn toch anders . Voor wie mij niet gelooft, check het in Den Haag! (Ben eigelijk ook wel benieuwd hoe "nieuw" de collecties zijn. Qua prijzen ook niet echt zitten letten toen)
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
    pi_47749615
    Jeee, ik heb weer wat besteld
    ik ben het mannetje in de chinese kamer
    pi_47749668
    Haha, mooi, uit het topic "Waar is A&F te koop?":
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2004 00:40 schreef Steijn het volgende:
    A&F opent na de zomer een aantal zaken in Nederland.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')