SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetin verdedigt Rusland en het Russische volk, overal wanneer dit aangevallen wordt.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vast, maar wat precies?
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Benieuwd of de Russen, Chinezen of beide daar achter zitten.quote:
Ik denk niet dat het de Xin Xin Tian 2 was, die was op het moment van de kabelbreuk, namelijk 12:26, al 40 kilometer verderop.quote:
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Nou ja, de kans is natuurlijk groot dat een betrokken schip dan net “toevallig” even de AIS uit heeft staanquote:Op woensdag 25 december 2024 22:55 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de Xin Xin Tian 2 was, die was op het moment van de kabelbreuk, namelijk 12:26, al 40 kilometer verderop.
Rond 10:00 was dat schip boven de Estlink 2.
Ik zie niet echt verdachten.
Dat valt te verwachten, maar dan moeten de tijden wel *ongeveer* kloppen.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:01 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nou ja, de kans is natuurlijk groot dat een betrokken schip dan net “toevallig” even de AIS uit heeft staan.
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)quote:Op woensdag 25 december 2024 23:32 schreef oheng het volgende:
De Eagle S was op het exacte moment, 10:26 GMT/UTC, boven de Estlink2.
Ik denk dat dat de boosdoener was.
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Hij kan morgen vrede hebben.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Interessant artikel van Russia Today genaamd 'Geen winnaars in een nucleaire oorlog'. Waarin Lavrov, minister van BuZa oproept tot vrede wederom, daar het alternatief wereldwijde vernietiging is.
Maar ik weet niet of ik RT mag citeren, daar het geblokkeerd is.
Ik was eigenlijk op zoek naar informatie over de vliegramp aan de Kaspische Zee.
Voor diegenen die het kunnen ontvangen:
https://www.rt.com/russia/609952-no-winners-nuclear-war-lavrov/
dat noemt ie dan een interessant artikelquote:Op donderdag 26 december 2024 01:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij kan morgen vrede hebben.
Wat heeft China te winnen om zo ruzie met 'ons' te zoeken? Zal wel net als vorige keer Russen op een Chinees schip zijn. Hopen wellicht dat 'wij' zo (ook) (meer) ruzie krijgen met China.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Benieuwd of de Russen, Chinezen of beide daar achter zitten.
De Yi Peng 3 had een volledig Chinese crew. Schip is hem nu gepeerd, en vaart nu nabij Normandië.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat heeft China te winnen om zo ruzie met 'ons' te zoeken? Zal wel net als vorige keer Russen op een Chinees schip zijn. Hopen wellicht dat 'wij' zo (ook) (meer) ruzie krijgen met China.
Voor genoeg poen doen Chinezen die niet per se door de staat China zijn geregeld ook wel wat waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 02:23 schreef oheng het volgende:
Die andere kabels loper, de Yi Peng 3, is hem trouwens gesmeerd. Vaart nu voor de kust van Frankrijk.
[..]
De Yi Peng 3 had een volledig Chinese crew. Schip is hem nu gepeerd, en vaart nu nabij Normandië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop