Dat je in staat bent woorden achter elkaar te zetten in een bepaalde volgorde wil nog niet zeggen dat er enige inhoud in zit ..quote:Op woensdag 25 december 2024 18:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Russische economie gaat als een trein, een hogesnelheidstrein, niet een boemeltrein van Leeuwarden naar Groningen trein.
Rusland heeft heel veel vrienden. China, sowieso in koopkrachtpariteit de eerste economie ter wereld, tweede leger ter wereld, eerste land met beste technologie ter wereld en hele goede matties met Rusland. Zo'n beetje de hele wereld is bevriend met Rusland behalve dan de Angelsaksische wereld en een paar landjes in Europa.
De wereld is groter dan wat half failliete landjes in Europa - zoals Duitsland dat gewoon ineenstort nu - en de Angelsaksen met hun grote mond. Veel geschreeuw, heel weinig wol.
Wanneer ga je je aanmelden voor het Orkleger?quote:Op woensdag 25 december 2024 18:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Russische economie gaat als een trein, een hogesnelheidstrein, niet een boemeltrein van Leeuwarden naar Groningen trein.
Rusland heeft heel veel vrienden. China, sowieso in koopkrachtpariteit de eerste economie ter wereld, tweede leger ter wereld, eerste land met beste technologie ter wereld en hele goede matties met Rusland. Zo'n beetje de hele wereld is bevriend met Rusland behalve dan de Angelsaksische wereld en een paar landjes in Europa.
De wereld is groter dan wat half failliete landjes in Europa - zoals Duitsland dat gewoon ineenstort nu - en de Angelsaksen met hun grote mond. Veel geschreeuw, heel weinig wol.
Ik ben voor vrede tegen elke vorm van oorlog. Altijd al geweest.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Wanneer ga je je aanmelden voor het Orkleger?
Was het maar waar.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Het westen poogt al decennia Rusland kapot te maken.
Ik weet niet of je de gebeurtenissen gevolgd hebt, maar Poetin heeft in 2014 de Krim en het oosten van Oekraïne aangevallen. En in 2022 is hij heel Oekraïne aan gaan vallen. Dus hoezo Poetin verdedigt?quote:Op woensdag 25 december 2024 18:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben voor vrede tegen elke vorm van oorlog. Altijd al geweest.
Helaas is links nu voor oorlog en wapens en de defensieindustrie ten koste van pensioenen en goede arbeidsvoorwaarden, ten koste van zorg en onderwijs. Ooit echt linkse onderwerpen. Nu wil links alleen maar wapens en destructie. Helaas.
Marianne Thieme is een mooie uitzondering. Ab Gietelink ook. En Sarah Wagenknecht.
Poetin verdedigt.
Nog even en de Russische economie staat er slechter voor dan onder Jeltsin.quote:Hij wil niet dat Rusland uiteindelijk weer zo eindigt als tijdens de chaotische tijden onder Jeltsin. Het westen poogt al decennia Rusland kapot te maken.
Volgens mij is dikgedrukte een leugen, maar je zal het vast met een bron kunnen onderbouwen.quote:Iets meer dan een decennium geleden heeft Rusland zelfs lidmaatschap aangevraagd bij de EU - Berlusconi was daar groot voorstander van - en van de NAVO. Maar nee, dit werd afgewimpeld want me moesten en zouden een vijand behouden.
Dat is zo maar het is ook een kleine afstand en wordt uitgevoerd met dieseltreintjes.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:59 schreef Idisrom het volgende:
De duur van de treinreis van Leeuwarden naar Groningen is trouwens maar 35 minuten.
Lang geleden ergens gelezen en gehoord. Volgens mij nog op Rai Uno geweest destijds. Ik weet echt niet meer precies waar en hoe.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de gebeurtenissen gevolgd hebt, maar Poetin heeft in 2014 de Krim en het oosten van Oekraïne aangevallen. En in 2022 is hij heel Oekraïne aan gaan vallen. Dus hoezo Poetin verdedigt?
[..]
Nog even en de Russische economie staat er slechter voor dan onder Jeltsin.
[..]
Volgens mij is dikgedrukte een leugen, maar je zal het vast met een bron kunnen onderbouwen.
Regelrechte leugens 🥱quote:Op woensdag 25 december 2024 18:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Poetin verdedigt. Hij wil niet dat Rusland uiteindelijk weer zo eindigt als tijdens de chaotische tijden onder Jeltsin.
Als Rusland een verzoek tot toetreding van de EU en de NAVO gedaan had, was dat groot nieuws geweest en zou je dat echt wel ergens terug kunnen vinden.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Lang geleden ergens gelezen en gehoord. Volgens mij nog op Rai Uno geweest destijds. Ik weet echt niet meer precies waar en hoe.
Sommige dingen blijven je gewoon bij. Ik ben geen Biden met een geheugen als een Rutte.
Blijkbaar wel, je bent zelfs vergeten dat Rusland tien jaar geleden Oekraïne binnenviel.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Sommige dingen blijven je gewoon bij. Ik ben geen Biden met een geheugen als een Rutte.
Er was een referendum en in tegenstelling tot wat onze regering met referenda doet (namelijk alles terzijde leggen en de wens van het volk compleet te negeren en exact het tegenovergestelde doet) was het de overweldigende wens van de bevolking van de Krim om weer terug te keren tot het Moederland.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, je bent zelfs vergeten dat Rusland tien jaar geleden Oekraïne binnenviel.
Het is moeilijk reageren op zoveel onzin, even een paar correcties:quote:Op woensdag 25 december 2024 19:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Er was een referendum en in tegenstelling tot wat onze regering met referenda doet (namelijk alles terzijde leggen en de wens van het volk compleet te negeren en exact het tegenovergestelde doet) was het de overweldigende wens van de bevolking van de Krim om weer terug te keren tot het Moederland.
Krim was voorheen Russisch en is tijdens de USSR-tijd door Kruchev cadeau gedaan aan Oekraine.
Nadat het brute regime van Zelensky begon met het systematisch vervolgen, treiteren en uit te roeien van de Russisch-taligen in Donetsk, Luhansk, en Krim wilde Poetin en zijn team de Russisch-taligen op hun uitdrukkelijke verzoek, eerder smeekbede, verdedigen tegen de genocide gepleegd door het regime Zelensky.
Bevrijden dus.
Net zoals de Russen ons bevrijd hadden in 1945 van de nazi's en nu weer optreden tegen de nazi's, dit keer het Bandera-gespuis. Stefan Bandera, een grote held in Oekraine, verantwoordelijk voor genocide van diverse minderheden en dermate bruut dat zelfs de Duitsers zoiets hadden van dit kan wel een tandje minder.
Het Anschlussreferendum was volgens jou vast ook netjes en eerlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 19:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Er was een referendum en in tegenstelling tot wat onze regering met referenda doet (namelijk alles terzijde leggen en de wens van het volk compleet te negeren en exact het tegenovergestelde doet) was het de overweldigende wens van de bevolking van de Krim om weer terug te keren tot het Moederland.
Krim was voorheen Russisch en is tijdens de USSR-tijd door Kruchev cadeau gedaan aan Oekraine.
Nadat het brute regime van Zelensky begon met het systematisch vervolgen, treiteren en uit te roeien van de Russisch-taligen in Donetsk, Luhansk, en Krim wilde Poetin en zijn team de Russisch-taligen op hun uitdrukkelijke verzoek, eerder smeekbede, verdedigen tegen de genocide gepleegd door het regime Zelensky.
Bevrijden dus.
Net zoals de Russen ons bevrijd hadden in 1945 van de nazi's en nu weer optreden tegen de nazi's, dit keer het Bandera-gespuis. Stefan Bandera, een grote held in Oekraine, verantwoordelijk voor genocide van diverse minderheden en dermate bruut dat zelfs de Duitsers zoiets hadden van dit kan wel een tandje minder.
Kun je uitleggen waarom jij je als oorloghitser opstelt, terwijl je beweert tegen oorlog te zijn?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lang geleden ergens gelezen en gehoord. Volgens mij nog op Rai Uno geweest destijds. Ik weet echt niet meer precies waar en hoe.
Vast, maar wat precies?quote:
Oekraïne tegen het kwade westen.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vast, maar wat precies?
Of zijn eigen portemonnee tegen vervolging.quote:
Hij kan ook een paar maanden naar het front gaan.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
Die Nederlander in Rusland heeft 3 jaar cel gekregen, dat voorwaardelijk was foutief gemeld zegt men nu. Hopelijk kraait er verder geen haan naar, hij was dronken een verkeersbord aan het mollen en sloeg toen een agent die er wat van zei (als dat verhaal klopt).
Denk dat hij liever drie jaar het holletje voor Bubbaev isquote:Op woensdag 25 december 2024 21:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij kan ook een paar maanden naar het front gaan.
Anyway, Poetin heeft weer wat om te ruilen.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat hij liever drie jaar het holletje voor Bubbaev is
Als men er niet een keer gedegen op reageert blijven ze doorgaan met dat spelletjequote:Op woensdag 25 december 2024 21:44 schreef oheng het volgende:
En weer een kabel geraakt in de Baltische zee. Dit keer een elektriciteitskabel tussen Finland en Estonia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |