NSFW in de Zoom:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOKkers in beeldSPOILER: NSFW!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PippenScottie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aoibhin2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: ArnieAlberts2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16 plaatsen ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is een paar plaatsjes gezakt volgens mijn.
Je had ook beter Thick as a Brick kunnen stemmen!quote:Op donderdag 31 december 2020 01:38 schreef MTheBassman het volgende:
helaas wel stemlijstgenot Goodbye Yellow Brick Road gemist
Ze zouden het toch verknippen naar een versie van 3 minuten.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je had ook beter Thick as a Brick kunnen stemmen!
het was al een tijdje mn favoriete elton nummer en toen die eindelijk de lijst in kwam probeerde ik het ook een keertjequote:Op donderdag 31 december 2020 01:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ook op Goodbye Yellow Brick Road gestemd mede door de impact die de film het nummer gaf. Zo vet.
Ik vind Emmely ook niet leuk om naar te luisteren.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Evelien deed wel haar best. Ik vind alleen DJ's die hun hele tekst vooraf uittypen niet zo leuk. Dit jaar is Emmely diegene.
Eigenlijk heb je dat hele visuele aspect van die DJ's die draaien en dat café niet nodig, maar ja: het is marketingtechnisch blijkbaar nodigquote:Op donderdag 31 december 2020 01:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Emmely wil ook de hele tijd leuk doen om te showen 'dat ze wel echt leuk is', en dat werkt niet goed.
Nee geeft niet, ik was ook wel erg snel deze keer, sorry.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:41 schreef Cee het volgende:
Sorry mensen, had het weer te laat door dat ik LaPo had.
Ff opgezocht. Deze zou je toch allevier 100 plekken hoger wensen in de V500quote:Op donderdag 31 december 2020 01:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stefan en Lisette staat sowieso hoog bij mij. En ik baalde verschrikkelijk van Wasting My Young Years op 502. Die moet er volgend jaar echt in
Ja extreem kut om nu vrijgezel te zijn geworden. Maar ja als je m al een tijdje niet meer voelt, en dat was t van haar kant, dan moet er op gegeven moment een knoop worden doorgehakt. En ik jank er nog geregeld over, wat dat betreft is t lastig dat je echt nul punten aan de horizon kan leggen voor volgend jaar qua leuke dingen want zo ongeveer niks is zeker mogelijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel heel blij dat ik nu gesettled benZeker in deze tijd is dat toch wel heel belangrijk, omdat je die anderen ook minder ziet helaas
Ja, en ik zou nog naar de studio met pannen en dingen.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ze zouden het toch verknippen naar een versie van 3 minuten.
...Goeie tip, die onthou ik evenquote:Op donderdag 31 december 2020 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
over raketijsjes gesproken, die zijn met xtc op echt het lekkerste ooit
Wat abrupt ineens....quote:Op donderdag 31 december 2020 01:42 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga m'n glas niet bijvullen, maar slapen. Ga je mee @:miss_sly
Erg matigquote:Op donderdag 31 december 2020 01:42 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga m'n glas niet bijvullen, maar slapen. Ga je mee @:miss_sly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop