Stefan en Lisette staat sowieso hoog bij mij. En ik baalde verschrikkelijk van Wasting My Young Years op 502. Die moet er volgend jaar echt inquote:Op donderdag 31 december 2020 01:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zag dit jaar echt een schuimbekkend mooi rijtje nummers tussen 580 en 571 met o.a. John Wayne Gacy Jr. en Stefan en Lisette. Die mogen wel 2 stemmen extra hebben
Stuk of wat.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, ik ben voor de limoncello gegaan, omdat ik dat ken en vertrouw.
Heb wel een shotje Amarulo genomen, maar mehh.
Wat is de stand qua shotjes?
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eerst op de laptop, maar toen deed ik mijn lenzen uit en toen kon ik de laptop niet meer lezen. Dus nu met telefoon tegen mijn neus
Naja het is niet de shift, het is gewoon dat er jaarlijks altijd één mislukker tussenzit. Voorheen jarenlang Rick, Evelien de Bruijn hadden veel mensen ook kritiek op, enzovoort.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Voorgaande jaren was de shift van 0-2 vaak de leukste shift.
Dan ben je geen alcoholist. Want een alcoholist zorgt dat er altijd drank is.quote:
Kan morgen wel even terugzoeken waar ie stond.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat impliceert dus dat ie daar al niet tussen staat dan? Volgend jaar maar proberen met Meat Loaf, dat die er niet in staat vind ik ook raar in een lijst met zoveel kitsch.
Vind ik ook de mooiste ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben fan van Springsteen, maar Streets of Philadelphia vind ik ook niets. Thunder Road mag mij betreft wel veel hoger.
Hmmm dat is wel ernstig.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Jaik loop nu 2 shots achter denk ik
Trustequote:Op donderdag 31 december 2020 01:36 schreef Berkery het volgende:
Gute Nacht Freunde
Es wird Zeit für mich zu gehen
![]()
Ik kijk morgen nog ff hier en dan aan de eindejaarszuip
Ik heb een koelkast voor.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan ben je geen alcoholist. Want een alcoholist zorgt dat er altijd drank is.
Rick was prima. Dat was echt de perfecte gast voor die uurtjes.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Naja het is niet de shift, het is gewoon dat er jaarlijks altijd één mislukker tussenzit. Voorheen jarenlang Rick, Evelien de Bruijn hadden veel mensen ook kritiek op, enzovoort.
vond seizoen 7 verder wel tegenvallen.1 t/m 5 blijven toch de beste.quote:
Mijn leven is sinds maart ook vrij einzelgangerig helaas. Thuiswerken werd alleen een beetje minder in juli/augustus, maar toen mochten we enkel 1 of 2 dagen op kantoor gaan zitten. Ik kan me niet herinneren dat er eerder een jaar was waarin ik zoveel binnen heb gezeten. In april weer op mezelf gaan wonen (na een korte periode terug thuisthuis), was op zich niet verkeerd. Maar het komt natuurlijk wel voor dat ik soms het gezelschap van huisgenoten/familie mis.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn god, ik wil jouw leven.
Ik merkte tijdens deze lockdowns dat ik écht een einzelgangerig bestaan hebHeel veel weten en hebben gezien aan oude TV is wel leuk, maar het zorgt wel dat je veel binnen zit. Echt veel concerten, nah.
Dat wil ik nu wel.
Dat zijn mooie plannenquote:Op donderdag 31 december 2020 01:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als we het trouwens over toekomstplannen gaan hebben.
Ik wil komend jaar wanneer het kan serieus moeite gaan steken in daten. Ik heb heel lang moeite gehad met het idee alleen al omdat ik mentaal gewoon niet lekker zat.
Sinds ik dit jaar een best aardige baan heb voel ik me een stuk zelfverzekerder, en heb ik ook gewoon eindelijk het gevoel dat ik er 'klaar voor ben'. Het ontbreekt alleen aan ervaring![]()
En daarnaast hopelijk veel live muziek, en weer al mijn vrienden zien in Zweden, maar dat is nog betwijfelbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |