Zie de OP!quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik.mag weer niet zien hoe je eruit ziet?![]()
Heb ik op gestemd maar ik moet er om 8 uur uitquote:Op donderdag 31 december 2020 01:30 schreef ok01 het volgende:
Wie blijft er nog meer op voor Everlong?
Het is ook moeilijk. Het zal je verbazen hoeveel mensen tegen dezelfde problemen (min of meer) aanlopen. In ieder geval goed dat je iemand hebt om mee te praten en dat het lijkt te helpen.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben in het dagelijks leven geen makkelijke prater dus dan stop je het snel weg. Eerste jaar ICT gedaan, daarna vier jaar bedrijfseconomie waar ik me de eerste twee jaar voor de gek hield, dan ga je steeds meer missen en uiteindelijk in september is het toch uit me getrokken. Regelmatig gesproken met een familielid over mijn problemen en nu moet het goed komen denk ik.
Op middelbare school in de sectie van die richting altijd wel goed gescoord op examens.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet een prater zijn kan wel een ding zijn als je journalistiek wil doen. Maar als daar je hart ligt, vooral voor gaan. T is geen gemakkelijke business maar met passie kom je een heel eind (en dan houd ik op met walgelijke cliches uitkramen)
die vervelende oom die denk cool te zijn en altijd een borrel te veel op heeft.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Van Inkel is net zo'n ouwe rocking-dad die niemand leuk vind.
Ik wil hem wel!quote:Op donderdag 31 december 2020 01:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb nog Straffe Hendrik bier in de koelkast, maar die vind ik helemaal niet zo lekker eigenlijk
geen fijne planning van mijn spastische darm.. al zal de afgelopen week zijn rol spelen.quote:
Goede vraagquote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar waarom de fuck gaat hij een stuk van Van Halen spelen op dit moment?
Nederland... Nou ja je kent hetquote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat dit onder Dancing in the Dark ja?
Is wel een stemplaatquote:Op donderdag 31 december 2020 01:30 schreef ok01 het volgende:
Wie blijft er nog meer op voor Everlong?
The Mother We Share is denk ik veruit hun bekendste nummer. Staat op #1158 in de Snob 2000, als enige CHVRCHES.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
CHVRCHES![]()
![]()
Volgend jaar ga ik (voor de kat zijn viooil waarschijnlijk) stemmen op The Mother We Share... Graves vind ik nog een tandje toffer maar die maakt al helemaal geen kans denk ik
Wel typisch ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat dit onder Dancing in the Dark ja?
is altijd zo op de laatste nacht.quote:
Ah dat is dan niet het beste idee inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Heb ik op gestemd maar ik moet er om 8 uur uit
Ja, dat blijkt.quote:
T probleem is dat de regio 500-800 echt volstaat met platen die er prima in kunnen. En elk jaar dezelfden. Sommigen hebben maar 1 of 2 extra stemmen nodig om t gewoon te halen.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel tegenvallend eigenlijk, vind dat wel een plaat die in zo'n soort lijst hoort.
Maar het is ook wel zo'n plaat die bij maar weinig mensen echt hoog staat.
dat mag volgens de regels...quote:Op donderdag 31 december 2020 01:33 schreef Diaan73 het volgende:
Alweer Broes...Als Zoom geen reden was om een shotje te nemen, was het Broes wel.
Yep, festivaldag =1quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik zat in 2018 en 2019 ook gemiddeld op minimaal 2 concerten per week (elke festivaldag tel ik dan als 1 concert, anders zouden het er veel meer zijn).
Mijn god, ik wil jouw leven.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik zat in 2018 en 2019 ook gemiddeld op minimaal 2 concerten per week (elke festivaldag tel ik dan als 1 concert, anders zouden het er veel meer zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |