Ik vind internet echt zo leuk!!!! Echt, hoe saai waren de nineties!!quote:
Vrees ook met grote vrezen dat Amy Macdonald er over 5 jaar of zoiets ook uit isquote:Op donderdag 31 december 2020 01:29 schreef Gretzl het volgende:
Over Schotten gesproken, beter komen Belle & Sebastian, Frightened Rabbit, CHVRCHES eens in de keuzelijst te staan (maar dat zal een onrealistische droom zijn voor de komende 5 jaar)
En ook wel gek dat KT Tunstall er helemaal niet meer in staat(al sinds 2011 niet meer)
jaquote:Op donderdag 31 december 2020 01:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komt KJ Huntelaar ook vandaan toch?
Jammer genoeg niet voldoende 3fm-stemmers voor Franz Ferdinand dit jaarquote:
Ik zou er niet te veel om wakker liggen, het idee dat iedereen maar op dezelfde manier op hetzelfde punt uit moet komen is zo stupide. En bij een toekomstige werkgever prikt een goede medewerker daar er echt wel doorheenquote:Op donderdag 31 december 2020 01:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er wel om gejankt heb wat ik de afgelopen vijf jaar heb gedaan maar goed (lol).
dat wordt na een aantal slokken wel lastiger...quote:Op donderdag 31 december 2020 01:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je houdt je toch wel aan de shotjesregels?
Ik gewoon door iedere kans die ik kreeg de TT te gebruiken en hem helemaal af te fikken.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:27 schreef Felagund het volgende:
Man man, hoe hebben het jullie zo lang met Van Inkel kunnen uithouden.
Volgend jaar kun je voorzichtig meedraaienquote:Op donderdag 31 december 2020 01:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn grenzen :’)
Ik ben na tien minuten in deze reeks helemaal gestrest 😅
Nee, dat is Voor-Drempt. Of Achter-Drempt.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komt KJ Huntelaar ook vandaan toch?
Ik hoop dat zijn schoonouders onvruchtbaar zijn.quote:
Tsja, 2-3 hoge spots in nieuwe lijstjes kunnen daar natuurlijk al het verschil maken. V500 had dit jaar een kleine 250 stemlijsten?quote:Op donderdag 31 december 2020 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel lollig toen ie vorig jaar uit het niets in de V500 stond.
Ik ben in het dagelijks leven geen makkelijke prater dus dan stop je het snel weg. Eerste jaar ICT gedaan, daarna vier jaar bedrijfseconomie waar ik me de eerste twee jaar voor de gek hield, dan ga je steeds meer missen en uiteindelijk in september is het toch uit me getrokken. Regelmatig gesproken met een familielid over mijn problemen en nu moet het goed komen denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, hoort er allemaal bij. Iedereen heeft z'n eigen route he. Als je er uiteindelijk maar komt, ofzo.
Die staan er echt best wel ver vandaan nog, weet ik uit de onderliggende database.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet voldoende 3fm-stemmers voor Franz Ferdinand dit jaar
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn grenzen :’)
Ik ben na tien minuten in deze reeks helemaal gestrest 😅
The second half of that show was dairy. Rotten dairy.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
And i hope you're not lactose intolerant cuz the 2nd half of that word is dairy
LEGENDARY
Wel de bestequote:
Wat een strafquote:Op donderdag 31 december 2020 01:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb nog Straffe Hendrik bier in de koelkast, maar die vind ik helemaal niet zo lekker eigenlijk
Frightened Rabbit! Ja, graag. The Modern Leper of anders Keep Yourself Warm zou echt niet misstaan, maar volgens mij halen ze zelfs de Snob 2000 niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:29 schreef Gretzl het volgende:
Over Schotten gesproken, beter komen Belle & Sebastian, Frightened Rabbit, CHVRCHES eens in de keuzelijst te staan (maar dat zal een onrealistische droom zijn voor de komende 5 jaar)
En ook wel gek dat KT Tunstall er helemaal niet meer in staat(al sinds 2011 niet meer)
Tuurlijk, maar toch (lol).quote:Op donderdag 31 december 2020 01:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou er niet te veel om wakker liggen, het idee dat iedereen maar op dezelfde manier op hetzelfde punt uit moet komen is zo stupide. En bij een toekomstige werkgever prikt een goede medewerker daar er echt wel doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |