Ik denk dat ze het ook niet aandurfden, gezien de topvorm van de NL club.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:00 schreef heywoodu het volgende:
Herbert en Martin had gewoon totaal niet door dat Leerdam best wel meer dan gewoon 'een goede tijd' reed?
Ja, ik loop wat achter
Denk ik ook, of de Russen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook niet aandurfden, gezien de topvorm van de NL club.
Bovendien was het vandaag WR-dag, dus hielden ze rekening met Takagi... vermoed ik.
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:03 schreef Asjemenou_ het volgende:
Afgehaakt bij het horen van haar stem
Snap ik maar vierde is vierde.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is voor haar niet slecht op de 1000 meter.
Asjemenou.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:03 schreef Asjemenou_ het volgende:
je hebt een vrouw toch ook niet om mee te praten!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:03 schreef Asjemenou_ het volgende:
Jeetje.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:02 schreef danos het volgende:
Wel extra dik, Jumbo faalt over de breedte, en Jutta maakt het ff namens Reggeborgh.
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 22:59:29om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.The Jutta Olympic Oval! #WKAfstanden reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 22:59:29om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.The Jutta Olympic Oval! #WKAfstanden reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haar mond mag op bepaalde momenten best open.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je hebt een vrouw toch ook niet om mee te praten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop