Ik denk dat ze het ook niet aandurfden, gezien de topvorm van de NL club.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:00 schreef heywoodu het volgende:
Herbert en Martin had gewoon totaal niet door dat Leerdam best wel meer dan gewoon 'een goede tijd' reed?
Ja, ik loop wat achter
Denk ik ook, of de Russen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook niet aandurfden, gezien de topvorm van de NL club.
Bovendien was het vandaag WR-dag, dus hielden ze rekening met Takagi... vermoed ik.
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:03 schreef Asjemenou_ het volgende:
Afgehaakt bij het horen van haar stem
Snap ik maar vierde is vierde.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is voor haar niet slecht op de 1000 meter.
Asjemenou.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:03 schreef Asjemenou_ het volgende:
je hebt een vrouw toch ook niet om mee te praten!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:03 schreef Asjemenou_ het volgende:
Jeetje.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:02 schreef danos het volgende:
Wel extra dik, Jumbo faalt over de breedte, en Jutta maakt het ff namens Reggeborgh.
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 22:59:29The Jutta Olympic Oval! #WKAfstanden reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 22:59:29The Jutta Olympic Oval! #WKAfstanden reageer retweet
haar mond mag op bepaalde momenten best open.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je hebt een vrouw toch ook niet om mee te praten!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:02 schreef Asjemenou_ het volgende:
Zou ze die kniehoeken ook hebben bij doggy?
MarcelMaijerTeringLaijerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:04 schreef Pino112 het volgende:
sterkte.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:02 schreef danos het volgende:
Wel extra dik, Jumbo faalt over de breedte, en Jutta maakt het ff namens Reggeborgh.
quote:
Dat kun je ook wel zien.quote:
Naja dat doet vaak toch wel extra pijn in de NL gelederen toch.quote:
Ik denk niet dat ze ontevreden is. Maar drie tienden achter Takagi.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb ze allemaal gezien. En sommigen echt al tientallen keren.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:07 schreef Remco het volgende:
[..]
Wat veel relevante filmpjes heeft Wim toch op zijn YouTube account staan
Maar dan nog...net boven het WR, kom op. Dat verdient wel meer dan "in elk geval wel onder het NR"quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook niet aandurfden, gezien de topvorm van de NL club.
Bovendien was het vandaag WR-dag, dus hielden ze rekening met Takagi... vermoed ik.
Weer die kut Hai!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien. En sommigen echt al tientallen keren.
Ja, het was erg voorzichtig. We zijn het wel eens anders gewend. Dan lopen die gasten ver voor de muziek uit, en moeten ze 30 seconden later alles weer herroepen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan nog...net boven het WR, kom op. Dat verdient wel meer dan "in elk geval wel onder het NR"
Ik vond het opvallend dat het schema van Wüst en Takagi op de kilometer behoorlijk vergelijkbaar was vandaagquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:08 schreef Evertjan het volgende:
is het tijdperk Wust/Kramer nu voorbij?
Het wordt nooit meer zo als Van Gennip of Timmer.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Ook na WK-goud is Leerdam niet echt een genot om de interviews van te kijken en luisteren.
Jij bent van de verkeerde kant?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Ook na WK-goud is Leerdam niet echt een genot om de interviews van te kijken en luisteren.
Jij luistert liever naar Femke?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Die hele stem, dat huppelkuttige gedoe, moet dit?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het wordt nooit meer zo als Van Gennip of Timmer.
Wen er maar aan.
qua uiterlijk heb ik veel liever Beune dan Leerdamquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij bent van de verkeerde kant?
Yep.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vond het opvallend dat het schema van Wüst en Takagi op de kilometer behoorlijk vergelijkbaar was vandaag
Die komt honderdmiljoenmiljard keer natuurlijker over, dus ja. Leerdam praat alsof ze vooraf al een heel toneelstukje heeft ingestudeerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij luistert liever naar Femke?
komt omdat je zelf een stuk ouder bentquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Ja... da's waar... Visser.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hele stem, dat huppelkuttige gedoe, moet dit?
Esmee Visser
We missen Leenstra.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hele stem, dat huppelkuttige gedoe, moet dit?
Esmee Visser
Maar Femke Kok is jonger dan Leerdam. De sporters die het meest spontaan overkomen vind ik sowieso het leukst.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt omdat je zelf een stuk ouder bent
Goede billen ookquote:
Ik vind Japan en Canada wel gevaarlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:16 schreef pietkanarie het volgende:
Zometeen nog een keer goud erbij denk ik, hoewel het hier op hoogte nog wat anders zou kunnen zijn.
begint op Rintje Ritsma te lijken in zijn nadagenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kramer is ook een excuustruus geworden zeg.
Wat voor excuus dan? Stream haperde halverwege het interview. Vond het prima antwoorden, wat hij zei over Roest.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kramer is ook een excuustruus geworden zeg.
Wat die gozer allemaal bereikt heeft.quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:19 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Wat voor excuus dan? Stream haperde halverwege het interview. Vond het prima antwoorden, wat hij zei over Roest.
De man heeft hersens.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:19 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Wat voor excuus dan? Stream haperde halverwege het interview. Vond het prima antwoorden, wat hij zei over Roest.
Haha, ja, dat wordt niet door iedereen gewaardeerdquote:
Wel door mij hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:21 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Haha, ja, dat wordt niet gewaardeerd
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wel door mij hoor.
Vooral bij vrouwen. Hersens zijn belangrijk. En het hartje natuurlijk.
Ik dacht even dat Femke een naïef meisje act deed. Het leek me zo overdreven kinderlijk. Ken ook wel paar van zulke figuren, maar misschien is ze echt zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die komt honderdmiljoenmiljard keer natuurlijker over, dus ja. Leerdam praat alsof ze vooraf al een heel toneelstukje heeft ingestudeerd.
Zonder dollen: Fatkulina is een genot om naar te kijken, als schaatsenrijdster. Net als Shichova en vele andere Russen en Russinnen. Dat is al jaren zo. Alsof ze het ijs strelen, en ze blijven doorgaans altijd diep zitten en het ziet er zo ontspannen uit. Daarom vind ik schaatsen nog steeds een mooie kijksport.quote:
Eigenlijk had Wennemars daar best wel gelijk in gisteren. 1 man die 8 rondjes 26.5 volhoud en je hoeft niet te wisselen(wat de Japanse vrouwen deden). Wisselen kost tijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Die Amerikanen deden het goed zonder te wisselen
Thijsje is gelukkig wel genezen. Maar ik denk niet dat die nog terug komt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Thijsje. En dan bedoel ik niet Thijsje Zonneveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |