NSFW in de Zoom:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOKkers in beeldSPOILER: NSFW!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PippenScottie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aoibhin2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: ArnieAlberts2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk heeft iemand screenshots/gifjes gemaaktquote:
Gelukkig heb je alleen je oren nodig voor muziekquote:Op donderdag 31 december 2020 02:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik trek 'm nog door tot Billie Eilish en dan geef ik het op... mijn ogen zijn er klaar mee
@Dagoduck is daar verdraaid handig inquote:Op donderdag 31 december 2020 02:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hopelijk heeft iemand screenshots/gifjes gemaakt
Da's waarquote:Op donderdag 31 december 2020 02:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gelukkig heb je alleen je oren nodig voor muziek
quote:Op donderdag 31 december 2020 02:21 schreef Evenstar het volgende:
@:viv kom we gooien zoom aan en gaan circle pitten met z'n tweeën tijdens Chop Suey
Te laat denk ik...quote:Op donderdag 31 december 2020 02:21 schreef Evenstar het volgende:
@:viv kom we gooien zoom aan en gaan circle pitten met z'n tweeën tijdens Chop Suey
Da's nog een flinke ruk.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik trek 'm nog door tot Billie Eilish
Helaas.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hopelijk heeft iemand screenshots/gifjes gemaakt
Nah ga ik niet trekken denk ik, dan ben ik morgen waardeloosquote:
Snap ik welquote:Op donderdag 31 december 2020 02:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nah ga ik niet trekken denk ik, dan ben ik morgen waardeloos
Zou m'n GIPHY ook aan moeten zetten als er een forumuser in beeld kan komen. Ben alleen heel slecht in herkennenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:dagoduck is daar verdraaid handig in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop