quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Rimpelhond lief dat je meedenkt! Tis alleen zo dat als Beppie een keer een voeding wat minder drinkt aan die kant, de hele boel meteen weer roodgloeiend staat
Tis echt elke keer diezelfde kant die problemen geeft..gisteravond wilde ze die kant al niet goed leegdrinken (zat een hele grote harde plek in die echt heel pijnlijk was) en vanmorgen hetzelfde euvel. ze gaat echt huilen als ze aan die kant moet drinken, alsof de melk daarvandaan smerig is. Net een half uur een warme pittenzak erop gehad, daarna beppie aan die kant gedronken..hing op zich goed maar er zit nog steeds een harde klont in. De andere kant wil ze wel goed drinken.
Ik zit er nu ernstig aan te denken om verder te voeden met alleen links..alleen hoe kan ik rechts op laten drogen zonder weer ontstekingen in de hand te werken?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga er gewoon de tijd voor nemen. Begin gewoon vanaf nu alle voedingen met links en bied rechts steeds minder aan. Misschien als de boel dan weer helemaal tot rust is gekomen bouw ik het weer op, misschien ook niet. Ik zie wel hoe het loopt. Doe in elk geval mijn best om tot een jaar te kunnen voeden.
Lijkt me een goed plan. Je bent zelf kundig genoeg om te zien wanneer er toch meer gedronken moet worden uit rechts.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga er gewoon de tijd voor nemen. Begin gewoon vanaf nu alle voedingen met links en bied rechts steeds minder aan. Misschien als de boel dan weer helemaal tot rust is gekomen bouw ik het weer op, misschien ook niet. Ik zie wel hoe het loopt. Doe in elk geval mijn best om tot een jaar te kunnen voeden.
Ja hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:35 schreef Ticootje het volgende:
11,5 alleen borstvoeding?? Kan dat?
dat snap ik....quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:05 schreef Iksje het volgende:
Natuurlijk niet alléén borstvoeding, ze krijgt groente sinds 6 maand en fruit sinds ze 7 maand is.
Laatst in mijn vakantie heb ik gewogen wat ze op at, meestal net geen 100g.
Toch groeit ze schitterend en ze volgt haar curve, volgens mij dankzij het feit dat ze nog best veel borstvoeding kreeg/krijgt.
tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop