Hier een beetje hetzelfde verhaal mrien, dat happen, gefrustreerd raken, etc.
Maar op den duur lukt het toch of wordt ze toch op een andere manier rustig. Ze is ook een ster in poepbroeken creeeren, dan denk je ik heb d'r net verschoont, maar dan begint madam weer te poepen of plassen, waar ze dan ook erg onrustig van wordt tijdens het drinken. Dus nu houd ik er rekening mee dat ze 2 tot 3 vieze luiers kan creeeren in zeer korte tijd (of tijdens het verschonen is nog leuker, de pakken luiers en wasgoed vliegen er iig doorheen

)
De warmte is zowieso natuurlijk een beetje lastig, maar misschien ook s minder melk ivm meer vochtverlies zat ik me net te bedenken? Meer drinken dus? (Dat is een tip aan mezelf bij deze

Heb wel een flesje water steeds bij de hand, maar het mag meer zijn).
En hier dus ook voornamelijk de linkerborst, krijg dan het idee dat die minder produceert, maar anderzijds komt er nog steeds genoeg melk uit als ze er al een tijd aan heeft gehangen. Ze zit dan met een mond vol nog als ze afhapt.
En ik probeer nu echt naar behoefte te voeden, maar dat is dus wel aardig onregelmatig. Overdag kunnen er aardige pozen tussen zitten, en savonds wilt ze graag een tijd lang aan de borst of kort achtereen voedingen.
Met de warmte heeft ze iig vrijwel stipt om de 3 uur honger, ook snachts.
Het is hier dus afentoe ook een beetje zoeken, maar uiteindelijk lukt het allemaal nog prima of komen we er samen aardig uit waar ze nou precies behoefte aan heeft.
Alleen als ze zo blijft happen op de borst en gefrustreerd raakt is idd zelf ook om gefrustreerd van te worden. Want dan denk je aan de borst en dan is ze weer tevree, maar dat werkt dan dus ook niet.
Ik geef Amber dan ook graag even aan paps, zodat ze iig de melk niet meer ruikt en wellicht op een andere manier kan bedaren als er verders niks aan de hand is (schommelen vind ze erg prettig, we zijn ook in overweging een schommelding voor d'r te kopen aangezien paps een lamme arm krijgt steeds

).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae