Ticootje; dat alternatief kan je ook als compliment opvatten natuurlijk

Ik vind het juist iets om trots op te zijn om een beetje te 'oer-moederen'.
Ja sommigen kunnen er raar tegenaan kijken, maargoed, dat is wel met meer dingen zo in het leven, ieder zijn meug

Gelukkig hier in de familie veel 'alternatievelingen'. Zo wist m'n oma te vertellen dat een tante van me ook steeds liep te zeulen met een draagdoek; een selengdang (vond het knap van me oma dat ze die benaming nog wist).
Het voelt voor mij een beetje als een eer om dat te mogen doen; zelf voeden en het dragen, het back-to-nature. Gezien we er als maatschappij toch redelijk ver vanaf staan.
Hier is het een beetje rommel-rommel met de voeding. Valt mee hoor; maar soms heb ik het idee heb ik nog wel genoeg? En anderzijds merk ik dat ik genoeg heb. Alleen het overvolle van de borsten is weg, en s avonds voelen ze ook vrij leeg, maar Amber blijft gewoon netjes volle monden doordrinken en is er goed voldaan van.
Toch raar dat dat zo werkt

Maar ik mag denk blij zijn dat het overvolle eraf is, maar ik let er wel nog op of er geen harde plekken zitten en dat ik die eruit masseer of laat drinken als ze er zijn.
En Amber pakt sinds 3 dagen toch weer de nachtvoeding mee; zo rond 4 uur/half 5 wordt ze dan wakker.
Iksje; gefeliciteerd met je prille zwangerschap!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae