Jonas Winterland staat in 't rijtje artiesten dat ik dus al tijden wil checken, maar steeds vergeet. Goede herinnering zo dat ik zijn muziek nodig op moet gaan zoeken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:57 schreef Rosarium het volgende:
48 Jonas Winterland - Mensen Zijn Gemaakt van Dun Papier ( 2013 )
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef takkfyrir het volgende:
Mooie lijst! En bedankt weer voor al het werk, ranja.
[..]
Jonas Winterland staat in 't rijtje artiesten dat ik dus al tijden wil checken, maar steeds vergeet. Goede herinnering zo dat ik zijn muziek nodig op moet gaan zoeken.
Lokquote. Dit moet je goed doen, Moodyquote:
2012: 28quote:Op donderdag 6 november 2014 15:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Origin of Symmetry
Blij dat ik heb kunnen bijdragen aan iets positiefs met mijn, toegegeven, redelijk beperkte muziekkennis.
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:35 schreef ranja het volgende:
Uitslag Fok! Album Top 100 allertijden 2014
046 (---) The Future Sound of London - Lifeforms (1994) 6 (419)
Ik ken het ook niet hoor. Echt vaag.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef Beregd het volgende:
ranja
[..]Hier heb ik zelfs nog nooit van gehoord.
Heb je ook een volledige excel? Ik ben wel eens benieuwd naar mijn 'unieke' albums ed
Ik ken ze wel van naam, in de 90s waren ze best bekend.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef Beregd het volgende:
Hier heb ik zelfs nog nooit van gehoord.
Lokquote-quote. Jazekerquote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Lokquote. Dit moet je goed doen, Moody
Ze produceren nog steeds. Hun nieuwste album is twee maanden terug uitgekomen. Toffe plaat. Goed luisterbaar voor de niet-electronica liefhebber.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:46 schreef ranja het volgende:
Ik ken ze wel van naam, in de 90s waren ze best bekend.
Er is wel wat verandering geweest in de Radiohead waardering. Kid A zakt flink, The bends er uit...quote:Op donderdag 6 november 2014 21:12 schreef Beregd het volgende:
Opvallend dat OK Computer weer op één staat, nu net ik dacht dat radiohead een beetje passé was
Gekke mensen, Kid A en The Bends zijn nog wel te pruimen. Heck, The Bends zou jij ook nog wel een enigszins luisterbare plaat moeten kunnen vinden, of minimaal ten dele dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Er is wel wat verandering geweest in de Radiohead waardering. Kid A zakt flink, The bends er uit...
Maar blijkbaar komen sommige mensen toch weer bij OK Computer terug.
Fijne plaat wel, ambient techno. Maar dan wel met een hele unieke en bijna organische soundquote:Op donderdag 6 november 2014 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet hoor. Echt vaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |