Nee hoor. Sigme en Lienekien krijgen respectvolle reacties van mij.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En iedereen krijgt een sneer... Gewaardeerde users als r_one, Sigme, Lienekien worden allemaal behandeld als prutsers. Ze bedoelen het goed maar ze zijn dom.![]()
Dit kan toch niet zo Ansa... Het verbaast denk ik niemand meer waarom je zoveel problemen ervaart in het leven. Het zijn altijd "les autres". Dat is een patroon.
Daarom zeg ik al telkens dat de attitude van ts anders moet en ik kan zien waar het probleem vandaan komtquote:Op maandag 5 januari 2026 15:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En iedereen krijgt een sneer... Gewaardeerde users als r_one, Sigme, Lienekien worden allemaal behandeld als prutsers. Ze bedoelen het goed maar ze zijn dom.![]()
Dit kan toch niet zo Ansa... Het verbaast denk ik niemand meer waarom je zoveel problemen ervaart in het leven. Het zijn altijd "les autres". Dat is een patroon.
Daar gáát het toch niet om?quote:
Maar ik zeg helemaal niet dat je dat doet. Ik denk dat zelfs niet. Jij projecteert die overdrijving ad absurdum op mijn bericht. Waarom? Het zal je niet helpen bij het tot je nemen van een mogelijk(!) valide punt in mijn bericht.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:59 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet gelezen als je denkt dat ik bij de eerste problemen gelijk mijn jurist bel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |