abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219752888
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:38 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
En iedereen krijgt een sneer... Gewaardeerde users als r_one, Sigme, Lienekien worden allemaal behandeld als prutsers. Ze bedoelen het goed maar ze zijn dom. :)

Dit kan toch niet zo Ansa... Het verbaast denk ik niemand meer waarom je zoveel problemen ervaart in het leven. Het zijn altijd "les autres". Dat is een patroon. :!
Nee hoor. Sigme en Lienekien krijgen respectvolle reacties van mij.
  maandag 5 januari 2026 @ 15:47:17 #102
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219752948
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:38 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
En iedereen krijgt een sneer... Gewaardeerde users als r_one, Sigme, Lienekien worden allemaal behandeld als prutsers. Ze bedoelen het goed maar ze zijn dom. :)

Dit kan toch niet zo Ansa... Het verbaast denk ik niemand meer waarom je zoveel problemen ervaart in het leven. Het zijn altijd "les autres". Dat is een patroon. :!
Daarom zeg ik al telkens dat de attitude van ts anders moet en ik kan zien waar het probleem vandaan komt
pi_219752954
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:32 schreef Ansa het volgende:

[..]
Of kan jij niet op dat niveau denken?
Daar gáát het toch niet om?
Wat ik kan, wat ik niet kan, wat ik wil, wat ik niet wil ....
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219752985
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:59 schreef Ansa het volgende:

[..]
Jij hebt duidelijk niet gelezen als je denkt dat ik bij de eerste problemen gelijk mijn jurist bel.
Maar ik zeg helemaal niet dat je dat doet. Ik denk dat zelfs niet. Jij projecteert die overdrijving ad absurdum op mijn bericht. Waarom? Het zal je niet helpen bij het tot je nemen van een mogelijk(!) valide punt in mijn bericht.

En waarom zou je je bezig houden met belachelijk maken van mij? Je wil toch voor jezelf iets bereiken? Ik ben niet relevant.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 15:52:19 #105
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219752988
In overleg met Armani XL gaat dit topic op slot. Het blijft bij cirkels draaien, anderen beledigen, etc. Je hebt kansen genoeg gehad.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')