abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218512172
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 15:57 schreef Cirilico het volgende:
Krijgen jullie (buiten Den Haag) geen lunch-/snackpakketen?
We krijgen een vergoeding om eten te halen!
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 23:36:40 #77
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_218514932
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 15:57 schreef Cirilico het volgende:
Krijgen jullie (buiten Den Haag) geen lunch-/snackpakketen?
Nee daar zijn ze hier een aantal jaren geleden mee gestopt omdat mensen de heft weg gooiden en er altijd gezeik was over de inhoud (ik lust dat niet, ik wil volkoren/glutenvrij etc) dus in plaats daarvan krijg je bij je vergoeding een klein bedrag extra en mag je zelf iets kopen. meenemen of bestellen als je dat wilt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_218515718
Wij krijgen 1 doosje met koffie/thee/suiker/cup-a-soup per persoon, en per shift een doos met chips, marsen, fruit en blikjes drinken om te verdelen (kan iedereen kiezen wat hij het lekkerst vind). En voor bij het tellen nog een 3e doos met soortgelijke inhoud. Eten krijgen we al een paar jaar niet meer dacht ik, maar ik heb de ochtendshift dus ik lunch (laat) en eet gewoon thuis.

De centrale tellers op donderdag krijgen een buffet.
pi_218517132
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 16:16 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Rotterdam hier, geen lunch/diner wel snacks, maar die snacks zijn beetje karig. Koekjes, appel, wat drinken, zoiets.
Wij krijgen ook een snackbox. Met chips, snoeprepen, koek, fruit, frisdrank, water en warme dranken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 17:45 schreef Utopica het volgende:

[..]
We krijgen een vergoeding om eten te halen!
Die krijgen we naast de snackbox! Inbegrepen in je totale vergoeding (indien je die accepteert).
Hotapnyc
pi_218517136
Ik moet duidelijk naar een andere gemeente verhuizen :P
pi_218517167
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:42 schreef Utopica het volgende:
Je mag uiteraard mee komen helpen zonder hier te wonen. Kost je wel wat meer reistijd. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 08:23 schreef FlyingFish het volgende:

De centrale tellers op donderdag krijgen een buffet.
Oh ja. Bij de centrale telling op donderdag zijn er ook nog twee soorten lunchpakketten. Ik dacht één vegan en één vega. En meestal nog een warme snack later op de middag, zoals patat of pizzapunt.
Hotapnyc
pi_218517472
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:42 schreef Utopica het volgende:
Je kunt je ook aanmelden als stembureaulid in een andere gemeente dan de gemeente waar je woont.
pi_218517776
Hier een snacktas met een flesje drinken, chips, snoepjes en een reep.
Verder moeten we ons eigen eten verzorgen, maar met de 200 euro bruto vergoeding vind ik dat geen probleem (voor de shift van 17u tot einde telling).

En er zit een restaurant naast ons stembureau, die willen ons nog wel eens een kopje soep toeschuiven. :9

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 4 / 4
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')