We krijgen een vergoeding om eten te halen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:57 schreef Cirilico het volgende:
Krijgen jullie (buiten Den Haag) geen lunch-/snackpakketen?
Nee daar zijn ze hier een aantal jaren geleden mee gestopt omdat mensen de heft weg gooiden en er altijd gezeik was over de inhoud (ik lust dat niet, ik wil volkoren/glutenvrij etc) dus in plaats daarvan krijg je bij je vergoeding een klein bedrag extra en mag je zelf iets kopen. meenemen of bestellen als je dat wilt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:57 schreef Cirilico het volgende:
Krijgen jullie (buiten Den Haag) geen lunch-/snackpakketen?
Wij krijgen ook een snackbox. Met chips, snoeprepen, koek, fruit, frisdrank, water en warme dranken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Rotterdam hier, geen lunch/diner wel snacks, maar die snacks zijn beetje karig. Koekjes, appel, wat drinken, zoiets.
Die krijgen we naast de snackbox! Inbegrepen in je totale vergoeding (indien je die accepteert).quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:45 schreef Utopica het volgende:
[..]
We krijgen een vergoeding om eten te halen!
Je mag uiteraard mee komen helpen zonder hier te wonen. Kost je wel wat meer reistijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:42 schreef Utopica het volgende:
Ik moet duidelijk naar een andere gemeente verhuizen
Oh ja. Bij de centrale telling op donderdag zijn er ook nog twee soorten lunchpakketten. Ik dacht één vegan en één vega. En meestal nog een warme snack later op de middag, zoals patat of pizzapunt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:23 schreef FlyingFish het volgende:
De centrale tellers op donderdag krijgen een buffet.
Je kunt je ook aanmelden als stembureaulid in een andere gemeente dan de gemeente waar je woont.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:42 schreef Utopica het volgende:
Ik moet duidelijk naar een andere gemeente verhuizen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |