ja want dat heeft goed gewerkt de afgelopen 1,5 jaar. mensen doen niks anders dan meewerken, gevolg: meer regelsquote:Op zondag 7 november 2021 13:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Als je nou meegewerkt had aan de oplossing IPV Putins leugens te geloven...
Dat er wetgeving in voorbereiding is voor verdergaande coronamaatregelen, is toch gewoon een feit?quote:Op zondag 7 november 2021 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja sorry, maar iemand die zich zo op de borst klopt dat het bij de feiten moet blijven krijgt het dan natuurlijk wel te horen als je volop mee doet met het speculeren.
Doodvallende Chinezen op straat? Check.quote:Op zondag 7 november 2021 12:13 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist van complotdenkers. Maar ja, jullie draaien altijd alles om
Vaccins zijn de uitweg uit deze crisisquote:Op zondag 7 november 2021 13:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Doodvallende Chinezen op straat? Check.
Doodvallende Indiers die op straat worden verbrand omdat ze zogenaamd niet kunnen worden begraven? Check.
Dansen met Jansen? Check.
Je hoeft nooit een pas te tonen om een bak koffie te drinken? Check.
Allemaal leugens die zijn geloofd door de kuddes.
De wappies hebben echter keer op keer gelijk gekregen.
Diezelfde wappies waarschuwen iedereen in ieders belang.
De kuddes echter zouden dolgraag anderen willen vertellen wat ze moeten doen, wat ze wel en niet mogen, enzovoorts. Respecteren andermans mening en vrijheid niet.
Wappies hebben keer op keer gelijk gekregen?quote:Op zondag 7 november 2021 13:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Doodvallende Chinezen op straat? Check.
Doodvallende Indiers die op straat worden verbrand omdat ze zogenaamd niet kunnen worden begraven? Check.
Dansen met Jansen? Check.
Je hoeft nooit een pas te tonen om een bak koffie te drinken? Check.
Allemaal leugens die zijn geloofd door de kuddes.
De wappies hebben echter keer op keer gelijk gekregen.
Diezelfde wappies waarschuwen iedereen in ieders belang.
De kuddes echter zouden dolgraag anderen willen vertellen wat ze moeten doen, wat ze wel en niet mogen, enzovoorts. Respecteren andermans mening en vrijheid niet.
Precies.quote:Op zondag 7 november 2021 13:21 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Vaccins zijn de uitweg uit deze crisis
Lockdowns duren maar 2 weken (flatten the curve)
Avondklok duurt maar 1 week
Hoe vroeg werd er al gewaarschuwd voor een komende vaccinatiepas?quote:Op zondag 7 november 2021 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wappies hebben keer op keer gelijk gekregen?
@:zipportal check deze grap
Gelukkig hebben we de wappies. Die staan bekend om hun zelfreflectie. Wat een Goden.quote:Op zondag 7 november 2021 13:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Precies.
En de lijst goes on and on.
Ze worden gewoon bij de neus genomen. Enige capaciteit tot zelfreflectie is volledig afwezig. Dat is wat mij betreft hersenspoeling.
Als je na bijna 2 jaar nog steeds niet ziet in welke mate je wordt voorgelogen heb je inderdaad geen enkele vorm van zelfreflectie.quote:Op zondag 7 november 2021 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de wappies. Die staan bekend om hun zelfreflectie. Wat een Goden.
Hebben geen zak geholpen, dus doe nog maar een keer, mondkapjes helpen ook niets doe ook nog maar een keer, testen voor toegang helpt ook geen moer, doe nog maar eens..quote:Op zondag 7 november 2021 13:21 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Vaccins zijn de uitweg uit deze crisis
Lockdowns duren maar 2 weken (flatten the curve)
Avondklok duurt maar 1 week
Ben jij full wappie of een beetje? Geloof je ook in die chips in vaccins enzo?quote:Op zondag 7 november 2021 13:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Als je na bijna 2 jaar nog steeds niet ziet in welke mate je wordt voorgelogen heb je inderdaad geen enkele vorm van zelfreflectie.
Tyf op met je onzin. TR gezet om fakenews.quote:Op zondag 7 november 2021 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hebben geen zak geholpen, dus doe nog maar een keer, mondkapjes helpen ook niets doe ook nog maar een keer, testen voor toegang helpt ook geen moer, doe nog maar eens..
Alles om Jan Lul aan de spuiten te krijgen, terwijl de ziekenhuizen inmiddels volstromen met "volledig" gevaccineerden ( lees ouwe zieke obese onderliggende lijders aan van alles + en beetje Covid)
Ik geloof dat die vaccins in veel gevallen meer schade berokkenen dan dat ze goed doen.quote:Op zondag 7 november 2021 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben jij full wappie of een beetje? Geloof je ook in die chips in vaccins enzo?
Ze gaan ook nooit inhoudelijk ergens op in, alleen maar belachelijk maken en in hokjes stoppen. Wappie dat je dr bent! -.-quote:Op zondag 7 november 2021 13:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Als je na bijna 2 jaar nog steeds niet ziet in welke mate je wordt voorgelogen heb je inderdaad geen enkele vorm van zelfreflectie.
het is dan ook een vloeiende situatiequote:Op zondag 7 november 2021 13:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Precies.
En de lijst goes on and on.
Ze worden gewoon bij de neus genomen. Enige capaciteit tot zelfreflectie is volledig afwezig. Dat is wat mij betreft hersenspoeling.
preciesquote:Op zondag 7 november 2021 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hebben geen zak geholpen, dus doe nog maar een keer, mondkapjes helpen ook niets doe ook nog maar een keer, testen voor toegang helpt ook geen moer, doe nog maar eens..
Alles om Jan Lul aan de spuiten te krijgen, terwijl de ziekenhuizen inmiddels volstromen met "volledig" gevaccineerden ( lees ouwe zieke obese onderliggende lijders aan van alles + en beetje Covid)
Dat is bullshit sp3c en dat weet jij ook.quote:Op zondag 7 november 2021 13:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is dan ook een vloeiende situatie
beslissingen worden genomen aan de hand van momentopnames, ik kan daar niet al te veel conclusies uit trekken tbh ... sterker nog als ze stug dingen doen of laten omdat ze 3 weken geleden in een hele andere situatie hebben gezegd dat ze dat zouden gaan doen zou ik een stuk bozer zijn atm
Tss... brutaaltjequote:Op zondag 7 november 2021 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf op met je onzin. TR gezet om fakenews.
nee ik heb geen verstand van die dingen dus ik volg het beleid gewoon en let er verder niet opquote:Op zondag 7 november 2021 13:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dat is bullshit sp3c en dat weet jij ook.
en dan nog eenquote:Op zondag 7 november 2021 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geschiedenisboeken
Er hebben (uit mijn hoofd) ongeveer 22000 Nederlanders bij de SS gediend tegenover 18.000 bij de koopvaardijvloot
Tel daarbij op de marine, het KNIL, TRIS, commando's, fusiliers, mariniers, RAF, Royal Navy, RAAF, USAAF, een eigen inlichtingendienst, stoottroepen, verzet, noem het maar en tel het maar op en kom dan terug met dat argument
En dan heb ik het nog niet eens over de mannen die in de meidagen tegen de invasie hebben gevochten
De stelling is vrij respectloos imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |