Ik ook voor iedereen die een brandstofvoertuig rijdt.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook voor de klanten van je werkgever. Als zij de hand op de knip houden ga je dat ook merken.
Met een verbruik van gemiddeld circa 1 kuub gas en circa 60 kwh per maand lukt het mij lastig verder te minderen in energieverbruik met een appartementquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En zo denkt iedereen erover, dat anderen moeten minderen.
Waarom heb je nog gas? Kost je nu ¤35 per m3 ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:18 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Met een verbruik van gemiddeld circa 1 kuub gas en circa 60 kwh per maand lukt het mij lastig verder te minderen in energieverbruik met een appartement
Ik kook nog wel op gas. Er worden nu door de woningstichting zonnepanelen aangeboden die op het dak van het complex komen waarvoor ik me heb aangemeld. Zodra dat project van start gaat, vermoedelijk eind April ga ik informeren voor een elektrische boiler en hoe vervolgens van het gasnet af te komen, officieel dus zonder kosten etc.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom heb je nog gas? Kost je nu ¤35 per m3 ofzo.
Niet iedereen heeft de optie tot gasloos te zijn hequote:Op zondag 22 maart 2026 01:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom heb je nog gas? Kost je nu ¤35 per m3 ofzo.
Ik woon in een complex wat begin 90er jaren is gebouwd, de CV heb ik nooit aan, ook in de winter vind ik dat onnodig. 's winters douche ik heel kort warm, de rest van't jaar koud. Voor de CV-combiketel heb ik dus liever een elektrische boiler in de plaats, zeker nu er zonnecellen beschikbaar komen. Het gas kan wat mij betreft dan helemaal weg. Koken kan ook elektrisch, die platen heb ik al. Gebruik ze nu nog nauwelijks, tenzij het geld oplevert vanwege negatieve stroomprijzen.quote:Op zondag 22 maart 2026 02:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de optie tot gasloos te zijn he
Ik woon zelf in een appartement van 1910, ik kan niet zomaar van het gas af
Niet dat ik daar trouwens behoefte aan heb, want zelfs als ik niet stook is het altijd minimaal 16 graden hier, ook als ik kachel/gas niet zou gebruiken kom ik prima winter door
Als je huurt gaat de stichting dat niet toestaan. Die moeten bij een nieuwe verhuur alles weer laten aansluiten.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:54 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik kook nog wel op gas. Er worden nu door de woningstichting zonnepanelen aangeboden die op het dak van het complex komen waarvoor ik me heb aangemeld. Zodra dat project van start gaat, vermoedelijk eind April ga ik informeren voor een elektrische boiler en hoe vervolgens van het gasnet af te komen, officieel dus zonder kosten etc.
Nee, die moeten even gezamenlijk hun VvE laten functioneren. De VvE ben je als eigenaren van appartementsrechten immers zelfquote:Op zondag 22 maart 2026 00:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is fijn voor huizenbezitters die niet afhankelijk zijn van een VvE. De rest moet maar zien.
Ja, je wordt gewoon voorzitter en neemt alle beslissingen zelf, nietwaar? Inspraak en stemmen is voor sukkels.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:05 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nee, die moeten even gezamenlijk hun VvE laten functioneren. De VvE ben je als eigenaren van appartementsrechten immers zelf
Dan heb je gewoon pech gehad. Simpel.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:52 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, je wordt gewoon voorzitter en neemt alle beslissingen zelf, nietwaar? Inspraak en stemmen is voor sukkels.
Nee,je zorgt voor een werkgroep die een goed plan opstelt met een correcte doorrekening.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:52 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, je wordt gewoon voorzitter en neemt alle beslissingen zelf, nietwaar? Inspraak en stemmen is voor sukkels.
quote:
Maak er maar jaren van. Ik zou de Nabucco pijpleiding als de sodemieter alsnog aanleggen als ik de EU was:quote:Vorige week meldde het kabinet dat het de gaswinning in eigen bodem niet wil herstarten vanwege de belofte aan de Groningers. Experts vragen zich af of de regering bij dit besluit kan blijven in de huidige energiecrisis, die naar verwachting nog maanden zal duren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |