abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 00:27:31 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220402191
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 00:11 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ik hoop dat ook voor de klanten van je werkgever. Als zij de hand op de knip houden ga je dat ook merken.
Ik ook voor iedereen die een brandstofvoertuig rijdt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_220402410
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 23:33 schreef ACT-F het volgende:

[..]
En zo denkt iedereen erover, dat anderen moeten minderen.
Met een verbruik van gemiddeld circa 1 kuub gas en circa 60 kwh per maand lukt het mij lastig verder te minderen in energieverbruik met een appartement ;(
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_220402484
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 01:18 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Met een verbruik van gemiddeld circa 1 kuub gas en circa 60 kwh per maand lukt het mij lastig verder te minderen in energieverbruik met een appartement ;(
Waarom heb je nog gas? Kost je nu ¤35 per m3 ofzo.
pi_220402505
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 01:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik kook nog wel op gas. Er worden nu door de woningstichting zonnepanelen aangeboden die op het dak van het complex komen waarvoor ik me heb aangemeld. Zodra dat project van start gaat, vermoedelijk eind April ga ik informeren voor een elektrische boiler en hoe vervolgens van het gasnet af te komen, officieel dus zonder kosten etc.
pi_220402532
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 01:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Niet iedereen heeft de optie tot gasloos te zijn he ;)
Ik woon zelf in een appartement van 1910, ik kan niet zomaar van het gas af ;)
Niet dat ik daar trouwens behoefte aan heb, want zelfs als ik niet stook is het altijd minimaal 16 graden hier, ook als ik kachel/gas niet zou gebruiken kom ik prima winter door ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220402535
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 02:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Niet iedereen heeft de optie tot gasloos te zijn he ;)
Ik woon zelf in een appartement van 1910, ik kan niet zomaar van het gas af ;)
Niet dat ik daar trouwens behoefte aan heb, want zelfs als ik niet stook is het altijd minimaal 16 graden hier, ook als ik kachel/gas niet zou gebruiken kom ik prima winter door ;)
Ik woon in een complex wat begin 90er jaren is gebouwd, de CV heb ik nooit aan, ook in de winter vind ik dat onnodig. 's winters douche ik heel kort warm, de rest van't jaar koud. Voor de CV-combiketel heb ik dus liever een elektrische boiler in de plaats, zeker nu er zonnecellen beschikbaar komen. Het gas kan wat mij betreft dan helemaal weg. Koken kan ook elektrisch, die platen heb ik al. Gebruik ze nu nog nauwelijks, tenzij het geld oplevert vanwege negatieve stroomprijzen.
pi_220402947
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 01:54 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik kook nog wel op gas. Er worden nu door de woningstichting zonnepanelen aangeboden die op het dak van het complex komen waarvoor ik me heb aangemeld. Zodra dat project van start gaat, vermoedelijk eind April ga ik informeren voor een elektrische boiler en hoe vervolgens van het gasnet af te komen, officieel dus zonder kosten etc.
Als je huurt gaat de stichting dat niet toestaan. Die moeten bij een nieuwe verhuur alles weer laten aansluiten.

Bij koop had ik in jouw situatie al een airco of elektrische radiatoren gehangen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220403143
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 00:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Dat is fijn voor huizenbezitters die niet afhankelijk zijn van een VvE. De rest moet maar zien.
Nee, die moeten even gezamenlijk hun VvE laten functioneren. De VvE ben je als eigenaren van appartementsrechten immers zelf
pi_220404357
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:05 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Nee, die moeten even gezamenlijk hun VvE laten functioneren. De VvE ben je als eigenaren van appartementsrechten immers zelf
Ja, je wordt gewoon voorzitter en neemt alle beslissingen zelf, nietwaar? Inspraak en stemmen is voor sukkels.
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 14:47:24 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220405188
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 12:52 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, je wordt gewoon voorzitter en neemt alle beslissingen zelf, nietwaar? Inspraak en stemmen is voor sukkels.
Dan heb je gewoon pech gehad. Simpel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_220405373
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 12:52 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Nee,je zorgt voor een werkgroep die een goed plan opstelt met een correcte doorrekening.
pi_220417660
twitter

Weer dreigen!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220417736
https://www.plusonline.nl(...)-soms-niet-echt-vast

Even opletten, soms is de vaste gasprijs in je vaste contract dus niet vast.
blablablabla
  dinsdag 24 maart 2026 @ 00:53:06 #64
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220417802
quote:
11s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]

Weer dreigen!
quote:
Vorige week meldde het kabinet dat het de gaswinning in eigen bodem niet wil herstarten vanwege de belofte aan de Groningers. Experts vragen zich af of de regering bij dit besluit kan blijven in de huidige energiecrisis, die naar verwachting nog maanden zal duren.
Maak er maar jaren van. Ik zou de Nabucco pijpleiding als de sodemieter alsnog aanleggen als ik de EU was:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Nabucco_(pijpleiding)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')