abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16557068
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik ga niet naar de hoeren.

Meld je aan als ambtenaar en ga een onderzoek houden. Heb je tenmniste een excuus
pi_16557082
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:22 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, maar we hebben meer informatie nodig. Bijvoorbeeld een enqueten aan oud-protituees of zij spijt hebben van hun vroeger beroep. En als die uitkomst negatief uitpakt vind ik dat er alles gedaan moet worden om het te voorkoken.

Meer info????? Enquetes??? Schei toch uit man, als het beroep je niet bevalt, kap je ermee, simpel. Blijf je daarentegen rustig doorgaan met wat je doet, moet je niet achteraf gaan klagen en zeuren dat het zo'n kutberoep was. Dat wisten ze toen ook wel, en niet pas na 30 jaar.
pi_16557113
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Meld je aan als ambtenaar en ga een onderzoek houden. Heb je tenmniste een excuus

LOL
pi_16557944
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, zo iemand zal zeker niet uit praktijk ervaring zoiets zeggen!

Alsof de ervaring van EEN INDIViDU de ervaring van duizenden bepaald...

(.)

En zo zie je maar weer, jij bent voor geen meter serieus in de hele discussie. Van alle opmerkingen en argumenten die er gepost worden zoek jij dat argument uit wlke jij kan verwerpen en jij negeert de rest.

Ik heb het al zoveel gezien, jij bent niets minder dan een troll op zoek naar zijn gelijk.

Leuke methode hoor, daar niet van.. maar te oud om nog meer aandacht aan te besteden.

Volgende keer beter je best doen, jongetje.

pi_16558616
quote:
Op zondag 25 januari 2004 00:04 schreef BloodRayne het volgende:

[..]

Alsof de ervaring van EEN INDIViDU de ervaring van duizenden bepaald...

(.)

En zo zie je maar weer, jij bent voor geen meter serieus in de hele discussie. Van alle opmerkingen en argumenten die er gepost worden zoek jij dat argument uit wlke jij kan verwerpen en jij negeert de rest.

Ik heb het al zoveel gezien, jij bent niets minder dan een troll op zoek naar zijn gelijk.

Leuke methode hoor, daar niet van.. maar te oud om nog meer aandacht aan te besteden.

Volgende keer beter je best doen, jongetje.

LOL iz gut meisje.
  zondag 25 januari 2004 @ 01:35:06 #81
69393 JB80
Tellende Kraai
pi_16559681
Het beknotten van je mogelijkheden, dat is het wanneer je prostitutie verbiedt. Vrouwen (maar ook mannen hoor ) hebben het recht om met hun lichaam te doen wat ze willen. Ze mogen wat mij betreft roken, drinken, neuken... whatever. Zelfs neuken voor geld mag. Als iemand een beetje de nymphomaan danwel dankbare vrouw uithangt en elke dag neukt met een andere kerel, gratis, dan kraait er geen haan naar neem ik aan. Tuurlijk zijn er wat mensen die een waardeoordeel hebben, maar daar gaat het op dit moment niet over.

Nu hebben we hetzelfde geval, maar de nymphomaan, ondernemend gevoel dat ze heeft, besluit geld te vragen aan de man, die dat betaalt. En nu zijn de rapen gaar. Dit mag niet. En waarom niet? Nu wordt het ineens onderdrukking, uitbuiting, of zelfs verkrachting. Dat is toch een typische wijziging van het verhaal. Eerst hadden we de vrouw die mocht doen wat ze wilde met haar lichaam, maar zodra ze geld gaat vragen voor haar kunnen is het verkeerd. Als een programmeur, die altijd gratis spelletjes maakte voor vrienden, ineens geld gaat vragen is het toch ook niet inmoreel? Het is enkel het gebruik maken van je kunnen.

De vrijheden van een mens om te beschikken over zijn eigen lichaam zijn al vaker door de eeuwen heen aangevallen. Je bent baas over je eigen lichaam, zelfbenoemde profeten die zich opwerpen als martelaar voor een bepaalde groep richten vaker meer schade aan dan goeds. Ik vind deze vrouw dan ook walgelijk. Ze heeft de vruchten geplukt van haar werk, ze verdiende ongetwijfeld goed, en nu ze niet meer werkt trapt ze maar even na. Ik moet onwillekeurig aan Jamai denken die Idols een trap na verkoopt.

Haar analogie volgend noemt ze Oudkerk ook een verkrachter, een misdadiger. Een meervoudig misdadiger mag ik Geen Stijl geloven.

Het enthousiasme van mensen om over de wil van anderen te beslissen is beangstigend. Daar zouden we eens mee op moeten houden, lijkt me zo.

Baas in eigen buik.

"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)[br]"De wil om de mensheid te redden is vrijwel altijd een voorwendsel voor de wil over anderen te regeren." (H.L. Mencken)
  zondag 25 januari 2004 @ 01:41:38 #82
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_16559821
Ja hoor.

Een week terug schreeuwde mevrouw Schaapman nog van de daken dat ze een boek had geschreven over de jaren dat zij prostitutie als heel normaal ervaarde (edit: Lees: ze heeft het zelf jaren gedaan), ze zat dit zelfs bij B & W in geuren en kleuren te vertellen. En nu gaat ze even bepalen dat deze dames niet op deze manier hun geld mogen verdienen?

Januari 2004: PvdA Amsterdam is lekker bezig...

-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_16559852
quote:
Op zondag 25 januari 2004 01:41 schreef hace_x het volgende:

Januari 2004: PvdA Amsterdam is lekker bezig...

Wat heeft dit met de PvdA te doen

De grootste hoerenloper is er lid van

zondag 25 januari 2004 @ 02:04:35 #84
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_16560232
quote:
Op zondag 25 januari 2004 01:43 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat heeft dit met de PvdA te doen

Lees het artikel: Ze is gemeenteraadslid van die partij. Dit is het politiek-forum, toch? Haar uitspraken zullen dus als uitspraken van de gemeenteraadsfractie van de PvdA geinterpreteerd worden.
quote:
De grootste hoerenloper is er lid van
Ja, ze zijn dus lekker bezig, dat zeg ik.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_16564017
Wat een topic...

Er wordt hier onderscheid gemaakt tussen hoeren die het voor de lol doen en hoeren die het voor de centen doen. Slechts een enkeling staat er bij stil dat er ook vrouwen zijn die hier niet zelf voor hebben gekozen maar die onder dwang de hoer uit hangen. En wanneer je in die positie bent en er gedreigd wordt dat je familie iets aangedaan zal worden of wanneer je paspoort is afgenomen, stap je er dus niet zomaar uit wanneer het werk je niet bevalt. Wanneer je misbruik maakt van zulke vrouwen, vind ik het dus inderdaad verkrachting

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_16564077
quote:
Op zondag 25 januari 2004 00:34 schreef pberends het volgende:

[..]

LOL iz gut meisje.

Dat bedoel ik, leuk proberen te doen terwijl je alle argumenten waar jij het net niet tegen op kunt nemen negeert. Als je nou echt 'stoer' wilt zijn, ga dan eens in op de argumenten of accepteer gewoon de mening van anderen als je naar die mening vraagt.
quote:
Wat vinden jullie?
Je vraagt wat wij ervan vinden, en als ik dan een mening geef kom je terug met een kutopmerking. Val dood, man.

pi_16565005
quote:
Op zondag 25 januari 2004 12:10 schreef BloodRayne het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, leuk proberen te doen terwijl je alle argumenten waar jij het net niet tegen op kunt nemen negeert. Als je nou echt 'stoer' wilt zijn, ga dan eens in op de argumenten of accepteer gewoon de mening van anderen als je naar die mening vraagt.
[..]

Je vraagt wat wij ervan vinden, en als ik dan een mening geef kom je terug met een kutopmerking. Val dood, man.

LOL, prachtig deze vrijheid van meningsuiting Toch heerlijk dat je alles kan zeggen.
pi_16566337
quote:
Op zondag 25 januari 2004 12:07 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Wat een topic...

Er wordt hier onderscheid gemaakt tussen hoeren die het voor de lol doen en hoeren die het voor de centen doen. Slechts een enkeling staat er bij stil dat er ook vrouwen zijn die hier niet zelf voor hebben gekozen maar die onder dwang de hoer uit hangen. En wanneer je in die positie bent en er gedreigd wordt dat je familie iets aangedaan zal worden of wanneer je paspoort is afgenomen, stap je er dus niet zomaar uit wanneer het werk je niet bevalt. Wanneer je misbruik maakt van zulke vrouwen, vind ik het dus inderdaad verkrachting

Mee eens. Maar dat betekent niet dat prostitutie per defintie verkrachting is. Er zijn namelijk ook een hoop meiden/vrouwen die het wel uit vrije wil doen.
pi_16567047
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:22 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, maar we hebben meer informatie nodig. Bijvoorbeeld een enqueten aan oud-protituees of zij spijt hebben van hun vroeger beroep. En als die uitkomst negatief uitpakt vind ik dat er alles gedaan moet worden om het te voorkoken.

Wat boeit het of ze er spijt van hebben. Ik kan de uitkomst nu al vertellen.De meesten hebben er spijt van. Maar dat is volstrekt irrelevant. Wat relevant is (wat hier ook al duizend keer in dit topic is gezegd) is dat vrouwen er zelf voor kiezen. Eigen schuld dikke bult dus.

Je doet het voorkomen alsof vrouwen zielige onvolwassen wezens zijn niet zelfstandig hun eigen keuzes kunnen maken. En als er iets denigrerend is voor vrouwen dan is dat het wel. Het wordt tijd dat de maatschappij vrouwen gaat behandelen zoals het hoort. Als zelfbewuste volwassen idividuen en niet zoals christenen willen als zielige hulpeloze wezentjes.

pi_16571751
Blijkbaar kijkt mevrouw Schaapman met weerzin terug op deze episode van haar leven, maar haar beschuldigingen zijn beneden alle peil en naar ik aanneem ook strafbare laster. Als ze dan een collega voor verkrachter uitmaakt, maar vindt dat dat een prive-zaak is??? Daar val ik dus stijl van achterover. Ze herdefinieert het woord "verkrachting" tot iets dat soms een prive-zaak is.

Dat het een kutberoep is waar vaak "gedwongen door de omstandigheden" voor gekozen wordt, wil ik graag geloven. Ik word ook door de omstandigheden (niet genoeg geld om te rentenieren enzo) gedwongen te werken. Als ik bijvoorbeeld mijn huis tegen mijn zin onder de prijs verkoop omdat ik werkloos ben geworden, is het niet de koper, de bank, of mijn werkgever die daaraan schuldig is.

Volgens mij zijn veel jonge, autochtone hoeren gewoon domme, hedonistische meisjes met een gat in de hand die zich liever tegen hun zin door meerdere mannen laten neuken dan - ook tegen hun zin - bij de Albert Heijn te moeten werken. Als ze net wat slimmer waren, hadden ze wel gewoon - onder dezelfde voorwaarden, en waarschijnlijk ook tegen hun zin - een man met een goede baan aan de haak geslagen. Ik zie in mevrouw Schaapman alleen maar een bevestiging van dat beeld. Afserveren van de PvdA-lijst voor de volgende verkiezingen, lijkt mij.

Write a wise saying and your name will live forever
pi_16571978
quote:
Op zondag 25 januari 2004 12:07 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Alleen als de hoerenloper direct of indirect betrokken is bij het uitoefenen van de dwang, ofwel in zekere zin de dader van die dwang inhuurt. Dat veronderstelt dat de hoerenloper op zijn minst redelijkerwijs had moeten vermoeden dat er sprake van een echte dwang (i.e. niet door "omstandigheden", maar door een concrete dader) en dat hij feitelijk de dader betaalt.

Dat is juist wat Oudkerk wordt verweten: dat hij had moeten vermoeden -gezien zijn deelname aan politieke discussie over de Theemsweg - dat de hoeren die hij daar bezoekt mogelijk gedwongen worden door "vrouwenhandelaren".

Maar dat geldt niet in het algemeen. En ook 10% van de chocola die in Nederland verkocht wordt is het product van slavenhandel, trouwens: Blijkbaar geen dwingende reden om geen chocola te eten.

Write a wise saying and your name will live forever
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')