Wij gaan 1 x per jaar met de vrienden naar een bungalowpark en wisselen Port Zelande af met Park Zandvoort. Zandvoort is qua huisjes een stuk minder, maar qua ligging weer ideaal (trein naar Amsterdam).
we hebben wel sauna en bubbelbad
quote:Ik weet niet hoe het nu is, maar toen wij daar vorig jaar waren hadden we een huisje wat niet zou mistaan in een gemiddelde achterbuurt van Rotterdam. Alles wat je ook maar aanraakte pleurde uit elkaar.
Op maandag 7 april 2003 13:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En wie moet de huisjes weer schoonmaken? Juist Toffe Ellende.blijft u allen weg uit Loohorst!
quote:Ha! Helemaal mee eens! Gelukkig konden we ieder dag lekker op pad, maar we hadden er niet aan moeten denken een week alleen maar op het park te moeten zitten.
Op zondag 27 oktober 2002 18:42 schreef Ketjing het volgende:
Ik vind centerparcs wel ok, ik heb wel een tip ga nooit naar Sunparcs Vielsalm in België, wat een klote park/!
Het ergste was nog dat bijna alle bedden naar de urine stonken, bah!
Over Landal en Center Parks wel tevreden maar bij de laatste alweer een tijd niet geweest (toch wel erg duur).
alles was wel netjes geregeld enzo, foto's op www.rosmalenontour.tk rond midden augustus
Mn vriend en ik zijn een beetje sneu. We wilden in de midweek van 11-15 aug ff in een huisje/hotel van Center Parcs. Nu had ik steeds internet in de gaten gehouden om zo de last minutes op dit gebied bij te houden. Vorige week vrijdag wist hij echter nog niet zeker of hij die week vrij kon krijgen, en na gevraagd te hebben kon dit en belde die me enthousiast op: Boek maar! Maar toen ik maandagochtend wilde boeken was alles wat we hadden "uitgezocht" weg!! Hoezo pech??
Heeft iemand enig idee of ervaring met last minutes van center parcs, en als ik bijvoorbeeld er heen bel of ze stiekum toch nog iets vrij hebbe (door annuleringen ofzo)?
Ik heb verder al op veel sites gezocht incl center parcs en weekendjeweg.nl, maar hier is nog erg weinig te vinden voor 2 personen in deze midweek (omdat we de voorkeur hebben voor de eemhof, zandvoort of port zelande)
Alvast bedankt...
Maar hopelijk is het toch de moeite!!
ik kijk er toch al naar uit...
Ik ga in november weer lekker een weekendje!
Worden die niet volgezeken door klein grut?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben vroeger heel vaak naar parken van Centre Parcs geweest. De laatste jaren iets meer naar Gran Dorado, maar ik geef toch de voorkeur aan Centre Parcs. Vooral de parken Hutteheugte en Vossemeren waren erg leuk.
Met name door de zwembaden van deze parken.
Ik heb idd even gebeld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:51 schreef Ingridh007 het volgende:
charmed_angel, ik denk dat je beter even kan bellen, leg de fout bij jezelf en hopen dat het goed komt. Als je belt heb je ook meteen het antwoord.
Ik ga met 5 vrienden naar CP Loohorst, nog iemand ervaringen?
eekhoorntjes???? Ik had gewoon 5 herten achter in me tuintje .... in HET MEERDAL!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:48 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ga graag naar Center Parcs. Omdat de huisjes overal hetzelfde zijn, voel je je overal thuisDaarnaast ben ik fan van het zwembad (die geur alleen al, als je binnenkomt
) en zie je eekhoorntjes in je tuin
* charmed_angel vindt dat ze maar weer eens met de hele familie een midweek naar CP moet
volgens mij alleen kempervennen en misschien ook vossemeren maar nu praat ik alleen over centerparcs hoor....... er zijn vast ook wel van die parken met die losse villa's daar kan je met nog meer dan 8 terecht ......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:14 schreef Liejannuh het volgende:
In welke parken hebben ze trouwens grote(re) huisjes?
Minstens 8 personen en een beetje ruim! Vooral dat ruime is erg belangrijk, want er zijn genoeg parken met 8 persoonshuisjes, maar ik heb graag iets meer dan 30 cm loopruimte in een slaapkamer!
Ja, ben ik eens geweest via een aanbieding van Weekendjeweg. We hadden een 6 persoonshuisje, dat was erg netjes. Het park zelf is tegen een heuvel gelegen, vanuit sommige huisjes heb je een mooi uitzicht! Het zwembad is behoorlijk mooi, maar ik vond de temperatuur van de lucht er behoorlijk koud. In de Plaza zijn een aantal restaurants en winkeltjes, verder is op het park zelf niet veel te beleven. De omgeving is mooi! Leuke oude dorpjes met vakwerkhuizen enzo.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik ga binnenkort met een groep vrienden naar Park Hochsauerland in Duitsland, iemand ervaring met dat park?
Wij waren met 7 volwassenen en een peuter, anders hadden wij ook zo'n huisje met sauna en jacuzzi genomen. De prijs kwaliteitverhouding bij Marveld is echt prima he!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zijn afgelopen Januari in Marveld geweest. Met 6 man in een Luxe bungalow met Jacuzzi en Sauna. Wat een verschrikkelijk mooi huisje was het. Echt, als je het geld er voor over hebt zou ik gewoon die extra euro's neerleggen want je komt helemaal tot rust. De sauna en jacuzzi zijn voor 6 personen
.
En verder was het een leuk park
Wij zaten ook met 7 man in dat huisje. Er stonden zelfs 7 bedden (in een zespersoons hok). En het huisje was eigenlijk groot genoeg voor 8 manquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij waren met 7 volwassenen en een peuter, anders hadden wij ook zo'n huisje met sauna en jacuzzi genomen. De prijs kwaliteitverhouding bij Marveld is echt prima he!
Het 8 persoonshuisje had inderdaad 9 bedden. Maar ja, dat wisten wij natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zaten ook met 7 man in dat huisje. Er stonden zelfs 7 bedden (in een zespersoons hok). En het huisje was eigenlijk groot genoeg voor 8 man
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, ben ik eens geweest via een aanbieding van Weekendjeweg. We hadden een 6 persoonshuisje, dat was erg netjes. Het park zelf is tegen een heuvel gelegen, vanuit sommige huisjes heb je een mooi uitzicht! Het zwembad is behoorlijk mooi, maar ik vond de temperatuur van de lucht er behoorlijk koud. In de Plaza zijn een aantal restaurants en winkeltjes, verder is op het park zelf niet veel te beleven. De omgeving is mooi! Leuke oude dorpjes met vakwerkhuizen enzo.
Niet eens een echte Bierstube bezoeken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]dank voor de info en in de omgevind van het park zullen we toch weinig komen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet eens een echte Bierstube bezoeken?![]()
Boodschappen moet je trouwens niet op het park zelf halen, veel te duur. In Medebach zit een heel grote Aldi, dat scheelt je de helft!
Jep vind de sauna van de Vossemeren ook het mooist.......quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:06 schreef sararaats het volgende:
mijn voorkeur gaat naar De Vossemeren en Port Zèlande (voor de sauna)
Naar dat park ben ik 25 jaar geleden geweest in de zomervakantie. Ik vond het er als jochie van 12 geweldig, één van de leukste campings waar ik ooit geweest ben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:18 schreef tijnnl het volgende:
2 weken trug midweekje in landal Warsberg geweest ( saarburg, bij Trier, duitsland) Vanaf de buitenkant zien de huisjes er wat simpel uit, maar van binnen volop netjes. Wel beetje oude lullen park, maar toch hebben we ons perfect vermaakt.
Vooral aan de mensen zonder winterbandenlag een mooi pak sneeuw en tis een leuk weggetje naar boven naar het park
![]()
Vooral buiten et seizoen best goeikoop en de spareribs in et restaurant waren ook aan te raden
ik zat net te overwegen daar te boekenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:18 schreef tijnnl het volgende:
2 weken trug midweekje in landal Warsberg geweest ( saarburg, bij Trier, duitsland) Vanaf de buitenkant zien de huisjes er wat simpel uit, maar van binnen volop netjes. Wel beetje oude lullen park, maar toch hebben we ons perfect vermaakt.
Vooral aan de mensen zonder winterbandenlag een mooi pak sneeuw en tis een leuk weggetje naar boven naar het park
![]()
Vooral buiten et seizoen best goeikoop en de spareribs in et restaurant waren ook aan te raden
Kabelbaan is er nog steeds, alleen draaide niet op het moment dat wij er waren, vanaf april draaid die geloof ik incl de rodelbaan. auto trok het opzich wel, enige nadeel was dat er sneeuw lag en et nogal redelijk glad was en weer net te weinig voor sneeuwkettingen, was opzich wel humorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:20 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Naar dat park ben ik 25 jaar geleden geweest in de zomervakantie. Ik vond het er als jochie van 12 geweldig, één van de leukste campings waar ik ooit geweest ben.
Ik kan me nog herinneren dat de onze auto moeite had om boven te komen met een volgeladen caravan. Halverwege stonden we met een kokende motor![]()
Is er nog steeds een kabelbaan van en naar het dorp ?
Wij hebben ons er iig heel goed vermaakt, was alleen beetje rustig. evt foto;s:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zat net te overwegen daar te boeken
het is trouwens een ander park (wel landal) gewordenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:33 schreef tijnnl het volgende:
[..]
Wij hebben ons er iig heel goed vermaakt, was alleen beetje rustig. evt foto;s:
http://www.jamacotrading.(...)martijn/martijn.html nie echt uitgezocht die foto's dus zit wat brakke zooi tussen, maar wie weet beetje voor de indruk
Is niet te hopen dat ze op de brommer komen ;-) Eemhof is super zeker als het mooi weer is heel leuk buitenterras namelijkquote:Op donderdag 13 april 2006 15:48 schreef Bobo12 het volgende:
Wij gaan ieder jaar in het koninginnendag weekend naar een bungalowpark.
Alleen al omdat ze bij ons in het dorp om 4 uur smorgens met die k*tbrommers zonder uitlaat door de straat heen scheuren.
Dit jaar is de eemhof aan de beurt.
Leuke bijkomstigheid: de kning bezoekt ook Zeewolde op 29 April![]()
Mijn vrouw weet nog niet waar we naartoe gaan, ik ga zeggen dat we naar bungalowpark "de bremerberg"in biddinghuizen gaan, die heeft alleen een BUITENzwembad.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef kluivie het volgende:
[..]
Is niet te hopen dat ze op de brommer komen ;-) Eemhof is super zeker als het mooi weer is heel leuk buitenterras namelijkEn owja een mooie sauna, jammer genoeg zonder bar
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef Bobo12 het volgende:
[..]
Mijn vrouw weet nog niet waar we naartoe gaan, ik ga zeggen dat we naar bungalowpark "de bremerberg"in biddinghuizen gaan, die heeft alleen een BUITENzwembad.![]()
Waarom perse hierheen?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:32 schreef rubbereend het volgende:
schopje
aankomend weekend gaan we dus naar Hochsauerland.
nog meer tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |