wanneer we van mij afzijn?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:27 schreef seekfaM het volgende:
Remlof of een van die andere modjes, kunnen jullie mij vertellen wanneer me van die knipperende murp avatarrage afzijn, men beeldscherm krijgt bijna kuren van al dat geknipper
. hoelang houd dit nog stand?
Ah. Meneer heeft een kloon aangemaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:40 schreef midgetstuuh het volgende:
Das best wel lullig...
Dat wist ik niet. Ik heb vele andere het zien doen, waaronder crew. Hilarisch ook dat de site zelf (en het script) van iemand van de crew is. Zal wel per-geval-policy zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef remlof het volgende:
Dicht.
Logout linkjes worden genote trouwens.
Die tietenlink van Litso is ondertussen wel bekend en in dat topic waar ie veel werd gepost werd er ook voor gewaarschuwd. Jij postte een logout link in een topic waar iemand iets zocht met als link tekst "hier". Dan zet je mensen echt op het verkeerde been en in dat geval vind ik het note waardig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:35 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik heb vele andere het zien doen, waaronder crew. Hilarisch ook dat de site zelf (en het script) van iemand van de crew is. Zal wel per-geval-policy zijn?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef remlof het volgende:
Topics volbaggeren
Gelukkig was dit een kuttopic
Het werd gedoogd. Heb zelfs de TT nog veranderd halverwege.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:52 schreef Grachus het volgende:
Ik ben benieuwd waarom een kuttopic 7 pagina's lang open is terwijl er genoeg mods zijn die het topic gezien hebben. Om dit even te bewijzen een mooie quote:
[..]
Heel irritant ja...quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:27 schreef seekfaM het volgende:
Remlof of een van die andere modjes, kunnen jullie mij vertellen wanneer me van die knipperende murp avatarrage afzijn, men beeldscherm krijgt bijna kuren van al dat geknipper
Jahhh vertel eensquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:27 schreef seekfaM het volgende:
Daarom heeft Bill Gates geld uitgegeven om een Esc knopje te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:27 schreef seekfaM het volgende:
Alle murp-avatars behalve die van murp zelf dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:56 schreef remlof het volgende:
Maandag zullen de meeste murp avatars weg zijn.
is het de moeite waard?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:59 schreef remlof het volgende:
Ga je maar inlezen:
Pak een breezer en kom erbij! *ode aan VW tevens*
Ode aan viswijfje deel 2
Ode aan viswijfje deel 3
en bonusmateriaal:
Is viswijfje nu wel of geen kloon?
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:00 schreef Litso het volgende:
Snelle reactie S-V
Dat wordt flink lang wieberen gok ik
Kijk maar in het banmeldtopicquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
Toch blijft het jammer van dat foto/onderschrift topic over de hongernegertjes uit derde wereldlanden.
Over wie gaat bovenstaande trouwens?
Als dat zo is, is dat al lang bekend. Verder is dit het ONZ Feedback topic en gaan we hier niet raden wie wiens kloon is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
LiquidNeger is een kloon van Piovan toch?
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel DREIquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:52 schreef Maeksy het volgende:
Vrijdagmiddaglesbischetientertopic iemand?
Kap eens met die scriptjes manquote:
Ik weet niet hoe. Eerst had ik dat iedereen reageert als Piovanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:11 schreef vosss het volgende:
Veel plaatjes van mooie dames.
Die dus.
Ik moest iig zelf op invoeren klikken. Dat kan toch ook automatisch
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:12 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe. Eerst had ik dat iedereen reageert als Piovan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |