Is ook maar 1 topic hier in Onzin echt nodig?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:30 schreef withxhonor het volgende:
hmm is dat echt nodig?
Ebbeh!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:32 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Is ook maar 1 topic hier in Onzin echt nodig?
Dit wordt een legendarisch topic 14.gifquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:38 schreef Viswijfje het volgende:
o dat was een beetje loze post sorrie.. ben een beetje aangeschoten en waande me ff op een chat
Je weet dat je er al eerder één gehad hebt he?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef Viswijfje het volgende:
ik krijg gewoon een ode![]()
dank je mtijn.. maar uhm, ik heb jou toch nie eerder gezien of heb je n nieuw plaatje?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
lamstraal op, je doet je naam wel eer naam, wat een stank zeg, en het is niet je deo
ooja jij bent ook liefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:41 schreef Strychnine het volgende:
Ik wou net zeggen, de eerste ode kwam nog wel van mij
wat is 14gif eigenlijk.. lees ik vaker!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Dit wordt een legendarisch topic 14.gif
nee, maar ik kan nu al zien dat jij lelijk bentquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je kunt me door je computer helemaal niet uriken!!!
![]()
een snelcode voor post tieten of ophoerenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat is 14gif eigenlijk.. lees ik vaker!
Ik ben er zo trots opquote:
echt?? kan ik daar dan ook niewe woorden aan toevoegen!?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:45 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik ben er zo trots op
*wijst naar onderschrift*
Oh yeah!
En kijk even in het FOK! woordenboek, daar staat uitleg van wat alle FOK! woorden betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |