Bij lelijke witte honden mag hetquote:Op zondag 25 maart 2007 00:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Discriminatie op basis van uiterlijk is niet mijn ding du_ke.
Ik woon niet in een hutje op de hei, oordelend over probleemwijken waar ik niks van af weet. Zoals jij dat wel doet.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:02 schreef gelly het volgende:
Kerel, je bent zelf ook een boer.
Aan de bloederige foto's te zien is dat ook niet best...quote:
Een hutje in Stad of in Eindhoven maakt ook niet gek veel uit wat dat betreft hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 00:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik woon niet in een hutje op de hei, oordelend over probleemwijken waar ik niks van af weet. Zoals jij dat wel doet.
Het grappige is dat je nog steeds denkt te weten waar ik woon. Overigens woon ik idd niet in een probleemwijk, ondanks dat ik volgens jou links ben heb ik wel genoeg centen om fatsoenlijk te wonen, bij jou blijft het enkel bij grootspraak zo te zien. Ik denk dat je beter SP kan stemmen, die doen meer voor de doelgroep waartoe jij behoort.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik woon niet in een hutje op de hei, oordelend over probleemwijken waar ik niks van af weet. Zoals jij dat wel doet.
Vooroordelen! Als pup heeft ze de nagels van een broertje in haar oog gehad en is daarom altijd blind geweest. Nu werd ze gesteriliseerd en is gelijk haar oog dichtgenaaid zodat er geen vuil meer in kan om eventuele ontstekingen in de toekomst te voorkomen.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aan de bloederige foto's te zien is dat ook niet best...
Ze komt dus uit een probleemgezinquote:Op zondag 25 maart 2007 00:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vooroordelen! Als pup heeft ze de nagels van een broertje in haar oog gehad en is daarom altijd blind geweest. Nu werd ze gesteriliseerd en is gelijk haar oog dichtgenaaid zodat er geen vuil meer in kan om eventuele ontstekingen in de toekomst te voorkomen.
jaja ze heeft zeker een loverdog?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja! En ze is lief... Ik durf zelfs te zeggen het populairste hondje hier in de buurt.
Jij weet niet wie ik ben, waarom ik een probleemwijk woon maar jij meent wel te kunnen oordelen waar ik op moet stemmen. Hilarisch.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:09 schreef gelly het volgende:
Het grappige is dat je nog steeds denkt te weten waar ik woon. Overigens woon ik idd niet in een probleemwijk, ondanks dat ik volgens jou links ben heb ik wel genoeg centen om fatsoenlijk te wonen, bij jou blijft het enkel bij grootspraak zo te zien. Ik denk dat je beter SP kan stemmen, die doen meer voor de doelgroep waartoe jij behoort.
Je bakt er maar weinig van de laatste tijd jongen.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij weet niet wie ik ben, waarom ik een probleemwijk woon maar jij meent wel te kunnen oordelen waar ik op moet stemmen. Hilarisch.![]()
Ach het percentage POLSC's valt dan best meequote:Op zondag 25 maart 2007 00:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
1.000.000 topics.. 't is me wat.
Prachtig dit. Woon je in een probleemwijk, drijf je het niveau omhoog, is het weer niet goed.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:19 schreef du_ke het volgende:
Je bakt er maar weinig van de laatste tijd jongen.
toch beter je best gaan doen hoor.
Je woont zeker in een probleemwijk om de situatie te verbeterenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij weet niet wie ik ben, waarom ik een probleemwijk woon maar jij meent wel te kunnen oordelen waar ik op moet stemmen. Hilarisch.![]()
1 promille. Groter dan het % posts van tong80 tov het totale postaantal.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het percentage POLSC's valt dan best mee.
Je moet beter kunnen inderdaad je sneren stellen weinig meer voor de laatste tijd.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Prachtig dit. Woon je in een probleemwijk, drijf je het niveau omhoog, is het weer niet goed.Salonlinksen.
![]()
Omniseksueel en lelijk...quote:
Veel plezier.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omniseksueel en lelijk...
Nou veel plezier ermee, ik meot weg
Sja, da's 1 ding, maar ik moet alle troep ook nog bijelkaar zoeken.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is al 1 ding dat je afgeperst wordt van een aanzienlijk deel van je inkomen, maar dat je dan ook nog eens zelf moet berekenen hoeveel het is .. hoe vulgair.
God wat een grote mond voor iemand die met zijn WW-uitkering een echte boerenschuur in Roden kan huren. Hoe gaat het met je partner trouwens?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Het grappige is dat je nog steeds denkt te weten waar ik woon. Overigens woon ik idd niet in een probleemwijk, ondanks dat ik volgens jou links ben heb ik wel genoeg centen om fatsoenlijk te wonen, bij jou blijft het enkel bij grootspraak zo te zien.
He sjaak, ook weer onder je steen vandaan gekropen ?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
God wat een grote mond voor iemand die met zijn WW-uitkering een heus appartementje in Roden kan huren. Hoe gaat het met je partner trouwens?
Ik weet zeker dat iemands vrouw dat vannacht heeft gezegdquote:Op zondag 25 maart 2007 00:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Discriminatie op basis van uiterlijk is niet mijn ding du_ke.
Niet stiekem mijn quote veranderen, Martin.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef gelly het volgende:
[..]
He sjaak, ook weer onder je steen vandaan gekropen ?
Scherp.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef gelly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:37 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Niet stiekem mijn quote veranderen, Martin.
En daardoor voel je je superieur? Een heus appartementje in Roden?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef gelly het volgende:
Kom kom, Martin. Niet jokken met je boerenschuur-dsl.quote:
Ja, een heus appartementje in Roden, jij en Kaalhei weten alles. Ook ben ik werkeloos.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En daardoor voel je je superieur? Een heus appartementje in Roden?Ik zou er nog geen graf willen huren.
En dan ga je iemand de les lezen die in Woensel-West woont? Vind je het niet een klein beetje ongepast?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:39 schreef gelly het volgende:
Ja, een heus appartementje in Roden, jij en Kaalhei weten alles. Ook ben ik werkeloos.
Appartementen in Roden.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:39 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Kom kom, Martin. Niet jokken met je boerenschuur-dsl.
Met zo'n instelling kom je natuurlijk nooit uit de ghetto.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En daardoor voel je je superieur? Een heus appartementje in Roden?Ik zou er nog geen graf willen huren.
Vergeet je niet te zeggen dat je wijf je verlaten heeft omdat ze liever door een ander geneukt werd?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, een heus appartementje in Roden, jij en Kaalhei weten alles. Ook ben ik werkeloos.
c.q. wordtquote:Op zondag 25 maart 2007 00:42 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vergeet je niet te zeggen dat je wijf je verlaten heeft omdat ze liever door een ander geneukt werd?
Hoeft ook niet zo. Ik woon er prima, al is die criminaliteit best kut. Ik ben er vrijwillig teruggekeerd.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:41 schreef kLowJow het volgende:
Met zo'n instelling kom je natuurlijk nooit uit de ghetto.
Vergrijp je maar lekker aan een van die kalfjes om je heen, mien jong.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:42 schreef gelly het volgende:
Maar goed, ik voel er niet veel voor om me tot dit soort sneuïgheid te verlagen.
OMFG.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:42 schreef Kaalhei het volgende:
Vergeet je niet te zeggen dat je wijf je verlaten heeft omdat ze liever door een ander geneukt werd?
Drogreden.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OMFG.Het is eik best zielig, kan iedereen overkomen, maar dat je je dan zo hautain opstelt, daar kan ik met m'n verstand niet bij. Verklaart wel het zurige.
Mjah... zulke buurten zijn doorgaans best gezellig.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet zo. Ik woon er prima, al is die criminaliteit best kut. Ik ben er vrijwillig teruggekeerd.![]()
Neuh, dacht het niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:45 schreef kLowJow het volgende:
Drogreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |