Het schijnt wel dat de Perzen als homofiele orken worden afgebeeld. Sowieso vind ik het bombastische en de poging strip naar film te vertalen niet erg fijn om naar te kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat ''300'' bol staat van de homo-erotiek.
Dan is het goed. Gister had je een soort van muppetshow, het ging hier alleen over sex en geslachtsziektes. Het rafelende beest in de vuilnisbak had een liedje, iets met:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien. Apropos ook.
Oh, ik heb het nog nooit op tv gezien.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dan is het goed. Gister had je een soort van muppetshow, het ging hier alleen over sex en geslachtsziektes. Het rafelende beest in de vuilnisbak had een liedje, iets met:
Sooooow, honey,
I beat my dick like it owes me money
Ach, na ''Roma Victor!'' of de haven van Sparta uit ''Troy'' valt het alleszins mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:06 schreef Monidique het volgende:
Toen in het begin "THIS IS SPARTAAA!!!!!!!!!!!!11111.....1!!@!@!@" werd geroepen, dacht ik wel... o boy...
de box heeft het handig bij elkaar gebundeld om niet aan impopulariteit ten onder te gaan. Je hebt rond 23.00 southpark en af en toe de Chapelle showquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh, ik heb het nog nooit op tv gezien.
Jazeker.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:12 schreef Monidique het volgende:
Haven van Sparta?
Nou ja, lang genoeg om uit te kunnen zenden tot Comedy Central het overneemt in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
de box heeft het handig bij elkaar gebundeld om niet aan impopulariteit ten onder te gaan.
De box doet het niet hier.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
de box heeft het handig bij elkaar gebundeld om niet aan impopulariteit ten onder te gaan. Je hebt rond 23.00 southpark en af en toe de Chapelle show
Talpa >> Tien.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:14 schreef Monidique het volgende:
De beste beslissing in tv-land sinds... sinds... sinds... help me even, jongens...
Zo bewust ben ik er nou ook weer niet mee bezig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, lang genoeg om uit te kunnen zenden tot Comedy Central het overneemt in ieder geval.
Dat zei m'n vrouw vannacht ook,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zo bewust ben ik er nou ook weer niet mee bezig.
Prima dat je zoiets overneemt, maar dat kan beter, of slechter, zo je wilt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat zei m'n vrouw vannacht ook,.
.
De demonisatie van StefanP is ook alweer in alle hevigheid bezig. Slinks Nederland wist hem uit Nederland te jagen, maar dat is nog niet genoeg.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:17 schreef Monidique het volgende:
O, en die Florentine Rost van Tonningen? "[N]iet even links".
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De demonisatie van StefanP is ook alweer in alle hevigheid bezig. Slinks Nederland wist hem uit Nederland te jagen, maar dat is nog niet genoeg.
Nu moet hij zeker dood.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De demonisatie van StefanP is ook alweer in alle hevigheid bezig. Slinks Nederland wist hem uit Nederland te jagen, maar dat is nog niet genoeg.
Klopt..... het hielp niks..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:26 schreef Sidekick het volgende:
, maar dat is nog niet genoeg.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:48 schreef StefanP het volgende:
Nou en? Waarom mag iemand dat niet zeggen? Wat een onzin zeg. Het staat je vrij om die persoon niets waard te vinden, net zoals het een ander vrij staat om jou niets waard te vinden. Prachtig toch? Alleen mag dat natuurlijk niet in de semi-communistische heilstaat der Nederlanden
Toch nog semi, valt weer mee.quote:
Survival of the fittist, noemen ze dat. Diegene die zich het beste kunnen aanpassen aan hun omgeving overleven. Linkse dhimmis zijn daar meester in, maar rechts is aan het uitsterven door te eisen dat de omgeving zich gaat aanpassen.quote:
Liberal.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:51 schreef Apropos het volgende:
Dat is zelfs nog erger. Wat is de andere helft dan?
Soms is het leven best simpel inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Survival of the fittist, noemen ze dat. Diegene die zich het beste kunnen aanpassen aan hun omgeving overleven. Linkse dhimmis zijn daar meester in, maar rechts is aan het uitsterven door te eisen dat de omgeving zich gaat aanpassen.
Ik ben bang voor je dat je eerder een burgeroorlog krijgt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:51 schreef Sidekick het volgende:
Survival of the fittist, noemen ze dat. Diegene die zich het beste kunnen aanpassen aan hun omgeving overleven. Linkse dhimmis zijn daar meester in, maar rechts is aan het uitsterven door te eisen dat de omgeving zich gaat aanpassen.
Dan begin ik al met een voordeel in die oorlog, want ik ben niet bang voor jou.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben bang voor je dat je eerder een burgeroorlog krijgt.
Dat heb je al helemaal, want ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Sneek. Zelfs niet om jou om zeep te helpen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:55 schreef Sidekick het volgende:
Dan begin ik al met een voordeel in die oorlog, want ik ben niet bang voor jou.
Nee, dat hoop je. Da's wat anders.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben bang voor je dat je eerder een burgeroorlog krijgt.
Nee hoor, burgeroorlog is erg slecht voor brave burgers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:56 schreef gelly het volgende:
Nee, dat hoop je. Da's wat anders.
Contrast, du_ke, daar draait het om.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:52 schreef du_ke het volgende:
Maar warom heb je in hemelsnaam zo'n lelijke hond?
Er zijn toch ook honden die er gewoon als hond uitzien?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:58 schreef kLowJow het volgende:
Wat moet je trouwens met een knappe hond?
En daar schaar jij je, wonende in een probleemwijk, wel onder ? Je bent gewoon de zoveelste Wilders tokkie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, burgeroorlog is erg slecht voor brave burgers.
ik ben bang dattie wel weer eens opduikt in 'built for the kill'quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn toch ook honden die er gewoon als hond uitzien?
Ja, "hond bijt 3 peuters dood" ofzo.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik ben bang dattie wel weer eens opduikt in 'built for the kill'
Zoals jij het zoveelste gefrustreerde provinciaaltje bent die niet weet waar hij het over heeft?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:59 schreef gelly het volgende:
En daar schaar jij je, wonende in een probleemwijk, wel onder ? Je bent gewoon de zoveelste Wilders tokkie.
Kerel, je bent zelf ook een boer.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals jij het zoveelste gefrustreerde provinciaaltje bent die niet weet waar hij het over heeft?
Jij bent toch zelf een gefrustreerd provinciaaltje? Limboland en brabant valt minstens net zo erg onder de provincie als Stad.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals jij het zoveelste gefrustreerde provinciaaltje bent die niet weet waar hij het over heeft?
Discriminatie op basis van uiterlijk is niet mijn ding du_ke.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn toch ook honden die er gewoon als hond uitzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |