Da's mevrouw Wilders?quote:
quote:Stemmen in boerka mag niet in Québec
Uitgegeven: 23 maart 2007 23:07
Laatst gewijzigd: 23 maart 2007 23:08
MONTREAL - Vrouwen die een boerka, nikab of andere gezichtsbedekkende kleding dragen, mogen niet stemmen bij de parlementsverkiezingen in Québec maandag. Dit heeft de voorzitter van de kiescommissie van de Canadese provincie vrijdag besloten.
Zijn stap volgt op berichten in de media waarin erop werd gewezen dat in Québec ook gesluierde mensen mogen stemmen van wie het stembureau de identiteit niet kan vaststellen. Dit had tot boze reacties geleid. Daarop ging de kiescommissie vrezen dat ook blanke Canadezen gemaskerd zouden verschijnen in de stembureaus.
Denk 't...quote:
quote:Als je 400 miljoen hebt om de problemen aan te pakken in onze ghetto's en probleemwijken, moet je die 400 miljoen besteden om 4000 vliegtuigen te charteren. Dat moet lukken voor ¤ 100.000 per vlucht, toch? Vervolgens moet je alles wat de boel verziekt in die probleemwijken en niet over de uitsluitend Nederlandse nationaliteit beschikt een enkeltje land van herkomst aanbieden. Met honderd passagiers per vlucht kun je voor dat geld 400.000 probleemgevallen exporteren naar daar waar ze ooit vandaan kwamen. Moet je kijken hoe dat werkt. Hoe denk je dat ons land eruit zal zien als we voorgoed van 400.000 onaangepaste, niet opgeleide, nauwelijks Nederlands sprekende en zich aan criminalteit schuldig makende allochtone probleemveroorzakers verlost zijn? Ik garandeer je dat er over vier jaar door hardwerkende, financieel draagkrachtige Nederlanders gevochten om een huis in een wijk die nu nog te boek staat als ghetto. Doe je het zoals jij wil, zijn de problemen over vier jaar nog net zo groot, zo niet groter. En die 400 miljoen is op. Weg. Foetsie. Door de plee gespoeld. Maar gelukkig is het maar belastinggeld. Daar is ieder jaar altijd weer een verse voorraad van, toch?
Die moet dood, omdat het een mensenbeer is geworden en geen ijsbeerquote:
Meki Boersma.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:54 schreef FransBoersma het volgende:
` We staan aan de vooravond van een Islam Tsunamie`
` Ik lust hoofddoekjes rauw`
`Ik zal Moskeen steen voor steen afbreken`
`IDe regering is geinfiltreerd door de Islam`
`Ik wens geen MOSLIM in de kamer of op bestuurlijke functies`
Over HAATZAAIEN gesproken.
Ford Ka?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:58 schreef PJORourke het volgende:
LOL. Mijn auto in beeld:
http://frontpage.fok.nl/video/11048
Mis.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:02 schreef Autodidact het volgende:
Ford Ka?
Welke, er zaten maar 4 auto's in dat fimpje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:58 schreef PJORourke het volgende:
LOL. Mijn auto in beeld:
http://frontpage.fok.nl/video/11048
Ja, daar woon ik tussen. In deze wijk kan flink wat uitgezet worden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Welke, er zaten maar 4 auto's in dat fimpje.
En woon jij tussen die paupers.![]()
in de Elsevier staat er een heel stuk over. Nu is Michiel weer poltiek uber-correct omdat hij slaven bevrijde en buitenlanders1 onders zn bemanning had. Heel multiculti.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:09 schreef Autodidact het volgende:
Beatrix luidt jaar van Michiel de Ruyter in
Waardenrelativisme.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |