Een veel voorkomende vraag, die je het best kan stellen in: [Centraal] Vragen over vliegen #3quote:Op zondag 16 december 2007 13:53 schreef Masanga het volgende:
Even hier vragen (ik zou niet goed weten waar ik het elders moet vragen) : ooit was er een topic (ik ben ervan overtuigd dat het in de sectie travel is) over het boeken van retourtickets maar slechts de heenvlucht opgebruiken. Ik vind deze topic voorlopig niet terug via de zoekfunctie, kan iemand mij helpen aan een linkje?
Bij voorbaat dank!
Vind je het nou niet een heel klein beetje kinderachtig om al die tvp'tje weg te halen? Of vind jij "mooie foto's" iets zinnigs? Wat die posts worden wel geaccepteerd zie ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:09 schreef DutchTrain het volgende:
=> Thailand #14 Het land van de glimlach.
En geen TVP's meer plaatsen. Post iets zinnigs of niet.
Probeer iets als: Dit topic ga ik in de gaten houden, want ... (invullen naar eigen inzicht)quote:
Daarvoor hebben wequote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:01 schreef Catullus het volgende:
Is er een centraal reisadvies-topic? Of een topic, waarbij je bij het geven van aantal punten/wensen, (zoals budget en wel of geen zon) een advies/ideerichting krijgt?
Zo nee, is het geen goed idee om dit topic te transformeren naar een centraal topic daarvoor?
[Reisadvies] Last-minute 1-6 januari ¤ 300pp ?
GrtZ
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:41 schreef DutchTrain het volgende:
de Slowchat, waar je met verschillende reizigers van gedachten kan wisselen.
Dank voor de melding. Die zien we niet meer terugquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Stubking is aan het spammen: [Zomer 2008] Jongerenreizen
Nee, dat was het zeker niet. Ik had alleen de twee andere reacties (over dubbeltopic) aangevinkt om te verwijderen, maar waarschijnlijk is door een foutje in de forumsoftware ook jouw reactie verwijderd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:02 schreef HuHu het volgende:
Waar is mijn reactie in Jongerenvakantie op eigen houtje gebleven? Ik zei daar dat een taxi-rit meestal niet inbegrepen is bij de vliegreis en dat je dit zelf moet regelen, eventueel in overleg met de eigenaar van je appartement.
Dat is toch niet zo'n gekke reactie?
Jaja... softwarefoutje hè. Kijk eens naar m'n tagje, dat geloof ik echt nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, dat was het zeker niet. Ik had alleen de twee andere reacties (over dubbeltopic) aangevinkt om te verwijderen, maar waarschijnlijk is door een foutje in de forumsoftware ook jouw reactie verwijderd.
Ik wist dat je je aangesproken zou voelenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:32 schreef HuHu het volgende:
Jaja... softwarefoutje hè. Kijk eens naar m'n tagje, dat geloof ik echt niet. Je hebt gewoon per ongeluk ook de mijne aangevinkt
.
Geeft niets hoor, vroeg 't me alleen even af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |