You're the boss.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ach, de bovenste is bijna vol en de onderste is al bijna weggezakt. Zodra de bovenste vol is, maak ik van de onderste wel het volgende centrale deel met verwijzingen naar het oudere topic.
opgeruimdquote:Op maandag 9 april 2007 12:31 schreef Apekoek het volgende:
ze lopen mijn topic te verneuken met shugar lee hoopers, omdat hij denk dat hij grappig is.
[Zomer 2007] Lesbos
want ja, lesbos lijkt natuurlijk verdacht veel op lesbies, heel erg grappig natuurlijk.
OK gaan we eens kijken waar die gebleven is...quote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef Ikook het volgende:
Onder het kopje 'reisverhalen' in de FAQ staat een link naar 'Joef, links naar zo'n 1600 reisverhalen', www.joef.nl. En die link werkt niet. Hoe lang het al niet werkt, weet ik niet....wou 't alleen maar effe zeggen
Dat kan helaas niet, omdat het andere topic later geopend is.quote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef Fogel het volgende:
" vliegen, wat meenemen? " hierheen " [Centraal] Vragen over vliegen #2 " verhuizen?
Jouw reactie naar hem is duidelijk genoegquote:Op zondag 29 april 2007 15:18 schreef MM-Luna het volgende:
[Zomer 2007] Tunesie
CheatFag heeft wat moeite met normaal reageren.
Prima.quote:Op maandag 30 april 2007 00:20 schreef DutchTrain het volgende:
Tunesië topics zijn samengevoegd, onnodige reacties verwijderd
thanksquote:Op maandag 30 april 2007 23:07 schreef One_of_the_few het volgende:
Wil iemand de typo Zuid amerika en Zuid-oost Azie reis eruit halen?
Is de TS ook al geband hiervoor? En voor de vieze plaatjes in de OP natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Tuurlijk.
Zo'n rechtopstaande paal kan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:49 schreef DutchTrain het volgende:
Is de TS ook al geband hiervoor? En voor de vieze plaatjes in de OP natuurlijk
*zucht* En ik klik er ook gewoon op hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:16 schreef DutchTrain het volgende:
ow, en kan er ook nog iemand de titel wijzigen van dit topic ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |